Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Onko tässä otettu sitä huomioon, että jos on asiakas jolla ei ole mahdollisuutta käyttää Klarnan laskua eikä tuotteelle ole auki muita maksutapoja? Mites sitten toimitaan?
Mielestäni tämä on väärin tehdä se niin ettei ole muita maksutapoja laisinkaan käytettävissä kun kaikilla ei yksinkertaisesti ole niitä mahdollista käyttää.

@Jimm's Ilmeisesti mennyt ohi?
 
Ihan vaan mielenkiinnosta. Miten ei voi käyttää? Eikö sillä voi nykyään maksaa heti eikä tarvitse mitään osamaksuja miettiä. Kysyn kun ei ole tullut käytettyä.
Jos on onnistunut polttamaan luottotiedot niin ei mene Klarnan hetu-tarkistus läpi. Tämähän ei ole Jimm'sin eikä luotottajan vika, vaan syy löytyy penkin ja näppiksen välistä.
 
Melko pienellä isojen tuulettimien markkinoilla Phanteksin PH-F200SP on hyvä vaihtoehto. Teillä @Jimm's ei ole tätä tuotteistettuna.
Isoja tuulettimia myytäneen nykyään useimmiten suurien radiaattorien (esim. Watercool Mo-Ra3 & Alphacool NexXxos XT45 1260mm) kaveriksi yksittäiskappaleina myytävien tuulettimien sijaan. Olen itsekin etsimässä neljää tuuletinta. Näin ollen olisi erinomainen lisä tuotevalikoimaanne tarjota neljän bundleissa myös isoja tuulettimia edullisempaan hintaan.

1) Saisitteko tuotteistettua kyseisen tuulettimen?
• Valmistajan koodi : PH-F200SP_BBK (musta)
• EAN : 0886523000815

2) Voisitteko tehdä muutamat neljän 200 mm tuulettimen bundlet?
• Noctuat
• Edellä mainitut Phanteksit
• Budjettivaihtoehto?
 
Viimeksi muokattu:
Ihan vaan mielenkiinnosta. Miten ei voi käyttää? Eikö sillä voi nykyään maksaa heti eikä tarvitse mitään osamaksuja miettiä. Kysyn kun ei ole tullut käytettyä.

Ei voi maksaa heti Jimmsin käyttämässä tapauksessa. Se on heillä lähinnä lasku, mutta jossei laskua pysty muodostamaan niin koko maksutapa on pois pelistä.
 
@Jimm's Ilmeisesti mennyt ohi?
Heips! Pahoittelut että on mennyt ohi tämä. Muihin maksutapoihin ei valitettavasti ainakaan tällä hetkellä järjestelmä taivu. Toivotaan että tulevaisuudessa saadaan jollain tapaa tätä paremmaksi.
Sellainen vinkki toki tähän on antaa että Nouto Myymälästä/Maksu noudettaessa yhdistelmä pitäisi olla käytössä. Näistä voi sitten jälkikäteen olla yhteyksissä aspaan ja pyytää toimittamaan maksulinkkiä/laskua niin saadaan kyllä Postitse tulemaan sitten kun tilaus on maksettu :)
 
Melko pienellä isojen tuulettimien markkinoilla Phanteksin PH-F200SP on hyvä vaihtoehto. Teillä @Jimm's ei ole tätä tuotteistettuna.
Isoja tuulettimia myytäneen nykyään useimmiten suurien radiaattorien (esim. Watercool Mo-Ra3 & Alphacool NexXxos XT45 1260mm) kaveriksi yksittäiskappaleina myytävien tuulettimien sijaan. Olen itsekin etsimässä neljää tuuletinta. Näin ollen olisi erinomainen lisä tuotevalikoimaanne tarjota neljän bundleissa myös isoja tuulettimia edullisempaan hintaan.

1) Saisitteko tuotteistettua kyseisen tuulettimen?
• Valmistajan koodi : PH-F200SP_BBK (musta)
• EAN : 0886523000815

2) Voisitteko tehdä muutamat neljän 200 mm tuulettimen bundlet?
• Noctuat
• Edellä mainitut Phanteksit
• Budjettivaihtoehto?
Moi! Selvitellään saadaanko tuota Phanteksia valikoimiin. Välitin myös toiveen näistä bundleista eteenpäin, joskin hieman pelkään että näiden suurempien tuulettimien menekki näin nykypäivänä on heikohkoa ja bundleja hankala toteuttaa :hmm::rolleyes:
 
Ruusuja voisin antaa; Noi CPU + Mobo + RAM + GPU setit oli erittäin ihania. Itellä ei tullut ostettua, mutta läheltä liippasi.. Jos noita tulevaisuudessa tulee, sellaisena aikana kun tilejä ei ole jo joululahjoihin tyhjennetty, niin lähtee tulemaan tähän suuntaan.
 
Muistakaa vastata Black friday -palautekyselyyn - vastausaikaa vielä tänään, huomenna arvotaan!
 
Voisiko tuon
hinnan ja saatavuuden tarkistaa? Muutamalla usein käytetyllä kilpailijalla hinta n. 40€ edullisempi ja saatavuuttakin olisi. Onko Dellin Premium Panel Guarantee voimassa teiltä ostettaessa?
 
Voisiko tuon
hinnan ja saatavuuden tarkistaa? Muutamalla usein käytetyllä kilpailijalla hinta n. 40€ edullisempi ja saatavuuttakin olisi. Onko Dellin Premium Panel Guarantee voimassa teiltä ostettaessa?

Moikka! Hinta tarkistellaan arvatenkin seuraavaksi, kun saadaan tukkurilta tavaraa - saatavuus on tuossa valitettavasti vielä avoin. Dellin S-sarjassa on tosiaan tuo Premium -tason takuu.
 
Moikka! Hinta tarkistellaan arvatenkin seuraavaksi, kun saadaan tukkurilta tavaraa - saatavuus on tuossa valitettavasti vielä avoin. Dellin S-sarjassa on tosiaan tuo Premium -tason takuu.
Ok, kiitos. Näissä täysin avoimissa saatavuuksissa on vähän se ikävä puoli, että asiakas ei tiedä pitäisikö henkeä pidättää päivä, viikko vai puoli vuotta.
 
Melko pienellä isojen tuulettimien markkinoilla Phanteksin PH-F200SP on hyvä vaihtoehto. Teillä @Jimm's ei ole tätä tuotteistettuna.
Isoja tuulettimia myytäneen nykyään useimmiten suurien radiaattorien (esim. Watercool Mo-Ra3 & Alphacool NexXxos XT45 1260mm) kaveriksi yksittäiskappaleina myytävien tuulettimien sijaan. Olen itsekin etsimässä neljää tuuletinta. Näin ollen olisi erinomainen lisä tuotevalikoimaanne tarjota neljän bundleissa myös isoja tuulettimia edullisempaan hintaan.

1) Saisitteko tuotteistettua kyseisen tuulettimen?
• Valmistajan koodi : PH-F200SP_BBK (musta)
• EAN : 0886523000815

2) Voisitteko tehdä muutamat neljän 200 mm tuulettimen bundlet?
• Noctuat
• Edellä mainitut Phanteksit
• Budjettivaihtoehto?

Moikka! 200mm bundleja ei valittettavasti ole tulossa.
Tuo kysytty Phanteks ilmestyy listoille kohtapuolin, mutta sen saatavuus on valitettavasti avoin - kannattaa katsoa muita vaihtoehtoja jos hankinnalla on kiire!
 
Ok, kiitos. Näissä täysin avoimissa saatavuuksissa on vähän se ikävä puoli, että asiakas ei tiedä pitäisikö henkeä pidättää päivä, viikko vai puoli vuotta.

Näinhän se on, myös jälleenmyyjän kannalta on inhottava tilanne kun ei tiedä koska tavaraa tulee. Voit kyllä lyödä tilauksen sisään silti, esimerkiksi postiennakolla. Mikäli hinta muuttuu alaspäin kun tavaraa tulee, tilauksesi hinta muuttuu tietenkin myös.
 
Ei siitä kerrota missään. Itse pitää seurata tuotesivulta milloin on arvonta auki.
 
Missä siitä arvonnasta kerrottiin, kun pystyi osallistumaan?
Omaan silmään osto-oikeusarvonta osui 3000-sarjan tilaus-ja saatavuusseurannan ketjussa.

Jimmsillä 3080 Ti TUF, 1300eur, 29 kpl osto-oikeusarvonnassa


Ja itse osallistuminen tuotekortin kautta Jimmsin sivuilla. Osallistuminen on tässä vaiheessa jo suljettu.
 
Täytyy antaa vähän negatiivista palautetta Jimm'sille. Olen pistänyt Gigabyten 3090 kortin RMA:na takaisin heille. Mennyt yli 2 kuukautta, eikä vieläkään ole saanut päätöstä suuntaan tai toiseen. Ihan vitun järjetöntä ja laitonta. Jos ei mene takuuseen, niin laitan sitten vakuutukseen, mutta kun ei saatana saa yhtä vitun päätöstä aikaiseksi reilussa parissa kuukaudessa. Asiakaspalvelu puhuu paskaa ja sanoo, että pitää odottaa valmistajaa. Noh jos valmistaja ei vastaa, niin vastuuseen joutuu myyjä. Gigabyte on tiettävästi ihan paska firma, mutta sehän ei ole lopulta minun ongelma.

Lisäksi Jimm'sillä on yllättäviä sähköpostiongelmia Gmailista lähetettyjen postien kanssa. Vähän alkaa epäilyttämään tämäkin, kun "ei postit tule perille". Kumma että muualle menee postit perille ja Gmail on kuitenkin niin "pieni" palveluntarjoaja, että ketä kiinnostaa.

Jatkossa pyrin ostamaan muualta. Ei tarvitse hakata päätä seinään Jimm'sin paskan takuukäsittelyn kanssa...
 
Täytyy antaa vähän negatiivista palautetta Jimm'sille. Olen pistänyt Gigabyten 3090 kortin RMA:na takaisin heille. Mennyt yli 2 kuukautta, eikä vieläkään ole saanut päätöstä suuntaan tai toiseen. Ihan vitun järjetöntä ja laitonta. Jos ei mene takuuseen, niin laitan sitten vakuutukseen, mutta kun ei saatana saa yhtä vitun päätöstä aikaiseksi reilussa parissa kuukaudessa. Asiakaspalvelu puhuu paskaa ja sanoo, että pitää odottaa valmistajaa. Noh jos valmistaja ei vastaa, niin vastuuseen joutuu myyjä. Gigabyte on tiettävästi ihan paska firma, mutta sehän ei ole lopulta minun ongelma.

Lisäksi Jimm'sillä on yllättäviä sähköpostiongelmia Gmailista lähetettyjen postien kanssa. Vähän alkaa epäilyttämään tämäkin, kun "ei postit tule perille". Kumma että muualle menee postit perille ja Gmail on kuitenkin niin "pieni" palveluntarjoaja, että ketä kiinnostaa.

Jatkossa pyrin ostamaan muualta. Ei tarvitse hakata päätä seinään Jimm'sin paskan takuukäsittelyn kanssa...

Oho, itellä just menossa Asuksen RTX 3060 RMA:na, toivottavasti siitä ei tule samanlaista keissiä.
 
Täytyy antaa vähän negatiivista palautetta Jimm'sille. Olen pistänyt Gigabyten 3090 kortin RMA:na takaisin heille. Mennyt yli 2 kuukautta, eikä vieläkään ole saanut päätöstä suuntaan tai toiseen. Ihan vitun järjetöntä ja laitonta. Jos ei mene takuuseen, niin laitan sitten vakuutukseen, mutta kun ei saatana saa yhtä vitun päätöstä aikaiseksi reilussa parissa kuukaudessa. Asiakaspalvelu puhuu paskaa ja sanoo, että pitää odottaa valmistajaa. Noh jos valmistaja ei vastaa, niin vastuuseen joutuu myyjä. Gigabyte on tiettävästi ihan paska firma, mutta sehän ei ole lopulta minun ongelma.

Lisäksi Jimm'sillä on yllättäviä sähköpostiongelmia Gmailista lähetettyjen postien kanssa. Vähän alkaa epäilyttämään tämäkin, kun "ei postit tule perille". Kumma että muualle menee postit perille ja Gmail on kuitenkin niin "pieni" palveluntarjoaja, että ketä kiinnostaa.

Jatkossa pyrin ostamaan muualta. Ei tarvitse hakata päätä seinään Jimm'sin paskan takuukäsittelyn kanssa...
En ole Jimm's, mutta... Boldasin nuo oleelliset lainauksesta. Toki 2kk alkaa olemaan jo pitkähkö aika mutta minkäs teet. Jälleenmyyjä ei voi omin päin tuossa toimia tai joutuu pahimmillaan itse "kaivamaan kuvetta".
 
En ole Jimm's, mutta... Boldasin nuo oleelliset lainauksesta. Toki 2kk alkaa olemaan jo pitkähkö aika mutta minkäs teet. Jälleenmyyjä ei voi omin päin tuossa toimia tai joutuu pahimmillaan itse "kaivamaan kuvetta".

Niin no Gigabyte ei välttämättä vastaa koskaan... Että kauppias siinä joutuu tosiaan kaivamaan kuvettaan ja tappelemaan siitä sitten Gigabyten kanssa. Näin se menee ihan lain mukaan.
 
Niin no Gigabyte ei välttämättä vastaa koskaan... Että kauppias siinä joutuu tosiaan kaivamaan kuvettaan ja tappelemaan siitä sitten Gigabyten kanssa. Näin se menee ihan lain mukaan.

Kannattaa ottaa tähän väliin KKV mukaan ja käsitellä asiaa toisessa ketjussa. Korjausajan pitäisi olla tosiaan "kohtuullinen" ja nyt näyttää, ettei näin ole.
 
  • Tykkää
Reactions: VVS
Kannattaa ottaa tähän väliin KKV mukaan ja käsitellä asiaa toisessa ketjussa. Korjausajan pitäisi olla tosiaan "kohtuullinen" ja nyt näyttää, ettei näin ole.

Näinhän se on. Oikeuskäytäntö on tosiaan, että kyseeseen tulee viikkoja ei kuukausia. 100% ylitys pistää vähän vihaksi. Mutta katsotaan tälle jokin sopivampi ketju.
 
Toivottavasti ei mene samalla syyttömiä... tulee mieleen kun omistaa suht yleisen sukunimen ja tiedän veljenkin kokeilevan onneaan.
Ei kai ne mene sekaisin kun siihen lomakkeeseen täytyy syöttää oma asiakasnumero
Edit. Eikö tuon pitäisi ehkäistä aika hyvin tuplia?
 
No ainakaan edellisten osto-oikeuksien voittajien ei pitäisi saada enää osallistua ja en osallistunutkaan. Tässä jos tekisin toisen tilin samoilla tiedoilla ja osallistuisin arvontaan, niin kyllä sietäisikin tulla rangaistuksia ja jopa julkista nöyryytystä.
 
Täytyy antaa vähän negatiivista palautetta Jimm'sille. Olen pistänyt Gigabyten 3090 kortin RMA:na takaisin heille. Mennyt yli 2 kuukautta, eikä vieläkään ole saanut päätöstä suuntaan tai toiseen. Ihan vitun järjetöntä ja laitonta. Jos ei mene takuuseen, niin laitan sitten vakuutukseen, mutta kun ei saatana saa yhtä vitun päätöstä aikaiseksi reilussa parissa kuukaudessa. Asiakaspalvelu puhuu paskaa ja sanoo, että pitää odottaa valmistajaa. Noh jos valmistaja ei vastaa, niin vastuuseen joutuu myyjä. Gigabyte on tiettävästi ihan paska firma, mutta sehän ei ole lopulta minun ongelma.

Lisäksi Jimm'sillä on yllättäviä sähköpostiongelmia Gmailista lähetettyjen postien kanssa. Vähän alkaa epäilyttämään tämäkin, kun "ei postit tule perille". Kumma että muualle menee postit perille ja Gmail on kuitenkin niin "pieni" palveluntarjoaja, että ketä kiinnostaa.

Jatkossa pyrin ostamaan muualta. Ei tarvitse hakata päätä seinään Jimm'sin paskan takuukäsittelyn kanssa...
Hei,
Mikäli nyt yhdistämme oikeaan tapaukseen niin ilmeisesti kyseessä on siis tilanne jossa näytönohjaimen takuusinetti on rikottu/korttia avattu. Tällaisessa tapauksessa valitettavasti takuuehtojamme on rikottu, emmekä voi käsitellä tätä suoraan takuuvaihtona. Selvitämme vielä siis miten valmistaja ottaa tilanteen ja palaamme heti kun saamme päätöksen. Pahoittelut että tästä syystä tapauksen käsittelyssä on kestänyt. Ilmeisesti valmistajan puolellakin jonoa käsittelyssä.

Puhelimitse ainakin aspan saa nopeasti ja varmasti kiinni mikäli tarvetta. Tiedotamme toki myös kun valmistajalta lisätietoa saamme.
 
Hei,
Mikäli nyt yhdistämme oikeaan tapaukseen niin ilmeisesti kyseessä on siis tilanne jossa näytönohjaimen takuusinetti on rikottu/korttia avattu. Tällaisessa tapauksessa valitettavasti takuuehtojamme on rikottu, emmekä voi käsitellä tätä suoraan takuuvaihtona. Selvitämme vielä siis miten valmistaja ottaa tilanteen ja palaamme heti kun saamme päätöksen. Pahoittelut että tästä syystä tapauksen käsittelyssä on kestänyt. Ilmeisesti valmistajan puolellakin jonoa käsittelyssä.

Puhelimitse ainakin aspan saa nopeasti ja varmasti kiinni mikäli tarvetta. Tiedotamme toki myös kun valmistajalta lisätietoa saamme.

Kyllä pitää ihan paikkansa, että kortti on avattu. Mutta nämä pitää silti käsitellä kohtuullisessa ajassa. Teillä on kuitenkin virhevastuu edelleen, vaikka ns. takuu ei olisikaan voimassa. Eli minun näkökulmasta ihan huuhaa selitys. Lisäksi olen pyytänyt selvitystä vakuutusyhtiölle, jos ei mene takuuseen. Mutta sekään ei tunnu onnistuvan. Lisäksi on aika selvää, että nämä New Worldin paskomat 3090 kortit ovat olleet viallisia, joten kyseeseen tulee ihan normi valmistajan takuu tai vähintään se virhevastuu. Ja nimenomaan Jimm's on vastuussa myös molemmista.

KKV keikka tästä taitaa tulla, että menee Jimm'sille perille ihan perusasiat kaupankäynnistä.
 
Lisäksi Jimm'sillä on yllättäviä sähköpostiongelmia Gmailista lähetettyjen postien kanssa. Vähän alkaa epäilyttämään tämäkin, kun "ei postit tule perille". Kumma että muualle menee postit perille ja Gmail on kuitenkin niin "pieni" palveluntarjoaja, että ketä kiinnostaa.
Joo, Jimm's:n sähköpostijärjestelmässä on ilmeisesti jokin ihmeellisesti toimiva roskapostisuodatus, joka filtteröi täysin valideistakin järjestelmistä lähetetyt mailit. Ja roskapostikansiotahan ei toki ikinä lueta.
 
  • Tykkää
Reactions: VVS
Tila
Keskustelu on suljettu.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
283 833
Viestejä
4 879 751
Jäsenet
78 692
Uusin jäsen
josasim

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom