Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Niin no Gigabyte ei välttämättä vastaa koskaan... Että kauppias siinä joutuu tosiaan kaivamaan kuvettaan ja tappelemaan siitä sitten Gigabyten kanssa. Näin se menee ihan lain mukaan.

Kannattaa ottaa tähän väliin KKV mukaan ja käsitellä asiaa toisessa ketjussa. Korjausajan pitäisi olla tosiaan "kohtuullinen" ja nyt näyttää, ettei näin ole.
 
  • Tykkää
Reactions: VVS
Kannattaa ottaa tähän väliin KKV mukaan ja käsitellä asiaa toisessa ketjussa. Korjausajan pitäisi olla tosiaan "kohtuullinen" ja nyt näyttää, ettei näin ole.

Näinhän se on. Oikeuskäytäntö on tosiaan, että kyseeseen tulee viikkoja ei kuukausia. 100% ylitys pistää vähän vihaksi. Mutta katsotaan tälle jokin sopivampi ketju.
 
Toivottavasti ei mene samalla syyttömiä... tulee mieleen kun omistaa suht yleisen sukunimen ja tiedän veljenkin kokeilevan onneaan.
Ei kai ne mene sekaisin kun siihen lomakkeeseen täytyy syöttää oma asiakasnumero
Edit. Eikö tuon pitäisi ehkäistä aika hyvin tuplia?
 
No ainakaan edellisten osto-oikeuksien voittajien ei pitäisi saada enää osallistua ja en osallistunutkaan. Tässä jos tekisin toisen tilin samoilla tiedoilla ja osallistuisin arvontaan, niin kyllä sietäisikin tulla rangaistuksia ja jopa julkista nöyryytystä.
 
Täytyy antaa vähän negatiivista palautetta Jimm'sille. Olen pistänyt Gigabyten 3090 kortin RMA:na takaisin heille. Mennyt yli 2 kuukautta, eikä vieläkään ole saanut päätöstä suuntaan tai toiseen. Ihan vitun järjetöntä ja laitonta. Jos ei mene takuuseen, niin laitan sitten vakuutukseen, mutta kun ei saatana saa yhtä vitun päätöstä aikaiseksi reilussa parissa kuukaudessa. Asiakaspalvelu puhuu paskaa ja sanoo, että pitää odottaa valmistajaa. Noh jos valmistaja ei vastaa, niin vastuuseen joutuu myyjä. Gigabyte on tiettävästi ihan paska firma, mutta sehän ei ole lopulta minun ongelma.

Lisäksi Jimm'sillä on yllättäviä sähköpostiongelmia Gmailista lähetettyjen postien kanssa. Vähän alkaa epäilyttämään tämäkin, kun "ei postit tule perille". Kumma että muualle menee postit perille ja Gmail on kuitenkin niin "pieni" palveluntarjoaja, että ketä kiinnostaa.

Jatkossa pyrin ostamaan muualta. Ei tarvitse hakata päätä seinään Jimm'sin paskan takuukäsittelyn kanssa...
Hei,
Mikäli nyt yhdistämme oikeaan tapaukseen niin ilmeisesti kyseessä on siis tilanne jossa näytönohjaimen takuusinetti on rikottu/korttia avattu. Tällaisessa tapauksessa valitettavasti takuuehtojamme on rikottu, emmekä voi käsitellä tätä suoraan takuuvaihtona. Selvitämme vielä siis miten valmistaja ottaa tilanteen ja palaamme heti kun saamme päätöksen. Pahoittelut että tästä syystä tapauksen käsittelyssä on kestänyt. Ilmeisesti valmistajan puolellakin jonoa käsittelyssä.

Puhelimitse ainakin aspan saa nopeasti ja varmasti kiinni mikäli tarvetta. Tiedotamme toki myös kun valmistajalta lisätietoa saamme.
 
Hei,
Mikäli nyt yhdistämme oikeaan tapaukseen niin ilmeisesti kyseessä on siis tilanne jossa näytönohjaimen takuusinetti on rikottu/korttia avattu. Tällaisessa tapauksessa valitettavasti takuuehtojamme on rikottu, emmekä voi käsitellä tätä suoraan takuuvaihtona. Selvitämme vielä siis miten valmistaja ottaa tilanteen ja palaamme heti kun saamme päätöksen. Pahoittelut että tästä syystä tapauksen käsittelyssä on kestänyt. Ilmeisesti valmistajan puolellakin jonoa käsittelyssä.

Puhelimitse ainakin aspan saa nopeasti ja varmasti kiinni mikäli tarvetta. Tiedotamme toki myös kun valmistajalta lisätietoa saamme.

Kyllä pitää ihan paikkansa, että kortti on avattu. Mutta nämä pitää silti käsitellä kohtuullisessa ajassa. Teillä on kuitenkin virhevastuu edelleen, vaikka ns. takuu ei olisikaan voimassa. Eli minun näkökulmasta ihan huuhaa selitys. Lisäksi olen pyytänyt selvitystä vakuutusyhtiölle, jos ei mene takuuseen. Mutta sekään ei tunnu onnistuvan. Lisäksi on aika selvää, että nämä New Worldin paskomat 3090 kortit ovat olleet viallisia, joten kyseeseen tulee ihan normi valmistajan takuu tai vähintään se virhevastuu. Ja nimenomaan Jimm's on vastuussa myös molemmista.

KKV keikka tästä taitaa tulla, että menee Jimm'sille perille ihan perusasiat kaupankäynnistä.
 
Lisäksi Jimm'sillä on yllättäviä sähköpostiongelmia Gmailista lähetettyjen postien kanssa. Vähän alkaa epäilyttämään tämäkin, kun "ei postit tule perille". Kumma että muualle menee postit perille ja Gmail on kuitenkin niin "pieni" palveluntarjoaja, että ketä kiinnostaa.
Joo, Jimm's:n sähköpostijärjestelmässä on ilmeisesti jokin ihmeellisesti toimiva roskapostisuodatus, joka filtteröi täysin valideistakin järjestelmistä lähetetyt mailit. Ja roskapostikansiotahan ei toki ikinä lueta.
 
  • Tykkää
Reactions: VVS
Aika off-topic kyssäri, mut en tiedä mistä muualtakaan kysyis joten menkööt. Onko täällä ketään joka ton ROG Liven quizzeista voitti jotain? Vähän mietityttää, että löinkö sähköpostiin typoa sillä perus "en mä mitään kuitenkaa voita" - mentaliteetilla. Että onko kehenkään asus ollu yhteydessä vielä?
 
Kyllä pitää ihan paikkansa, että kortti on avattu. Mutta nämä pitää silti käsitellä kohtuullisessa ajassa. Teillä on kuitenkin virhevastuu edelleen, vaikka ns. takuu ei olisikaan voimassa. Eli minun näkökulmasta ihan huuhaa selitys. Lisäksi olen pyytänyt selvitystä vakuutusyhtiölle, jos ei mene takuuseen. Mutta sekään ei tunnu onnistuvan. Lisäksi on aika selvää, että nämä New Worldin paskomat 3090 kortit ovat olleet viallisia, joten kyseeseen tulee ihan normi valmistajan takuu tai vähintään se virhevastuu. Ja nimenomaan Jimm's on vastuussa myös molemmista.

KKV keikka tästä taitaa tulla, että menee Jimm'sille perille ihan perusasiat kaupankäynnistä.
Tuossahan Jimms toiminut juuri niinkuin pitääkin, laittanut kortin valmistajalle tarkempiin tutkimuksiin. Mitä muuta Jimss tuossa voisi tehdä? Vetää pakasta uusi +2K€ kortin, ettei asikkaalle tule paha mieli? Tuossahan ylimääräistä viivettä aiheuttaa se, että korttia on räpelletty, ei se että Jimmsillä kestäisi käsitellä asiaa.

Pitäisi olla itsestään selvää, että jos kortin avaa, niin valmistaja haluaa RMA tapauksessa tarkistaa, ettei vika johdu avaajan virheestä.

E: KKV pitää omaa vuoden odotusaikaa kohtuullisena :cautious: , taitaa tämäkin olla käsitelty ja unohdettu ennen sitä.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä pitää ihan paikkansa, että kortti on avattu. Mutta nämä pitää silti käsitellä kohtuullisessa ajassa. Teillä on kuitenkin virhevastuu edelleen, vaikka ns. takuu ei olisikaan voimassa. Eli minun näkökulmasta ihan huuhaa selitys. Lisäksi olen pyytänyt selvitystä vakuutusyhtiölle, jos ei mene takuuseen. Mutta sekään ei tunnu onnistuvan. Lisäksi on aika selvää, että nämä New Worldin paskomat 3090 kortit ovat olleet viallisia, joten kyseeseen tulee ihan normi valmistajan takuu tai vähintään se virhevastuu. Ja nimenomaan Jimm's on vastuussa myös molemmista.

KKV keikka tästä taitaa tulla, että menee Jimm'sille perille ihan perusasiat kaupankäynnistä.

Kiitos palautteesta! Tässä tapauksessa käsittely on viivästynyt, koska takuuehtoja on rikottu (kortti avattu). Koska kyseessä on kuitenkin kallis tuote, niin se on lähetetty Gigabytelle tarkempaan tutkimukseen, jotta selviää onko tämä virhevastuun piirissä jolloin käsittelyä voidaan jatkaa. Kuljetuksiin on mennyt oma aikansa ja valmistajilla on tavallista pidemmät työjonot komponenttipulan vuoksi. Olemme kuitenkin kyselleet tapauksen perään viimeksi tänään. Käsittelijä on sinuun uudelleen yhteydessä heti kun asia etenee.

Mikäli haluat mieluummin viedä asian vakuutusyhtiön käsiteltäväksi niin meiltä on mahdollisuus saada vakuutusarvio maksua vastaan, asiakaspalvelumme neuvoo sinua tarvittaessa tähän liittyen tai mikäli tarvitset muita lisätietoja.
 
Tuossahan Jimms toiminut juuri niinkuin pitääkin, laittanut kortin valmistajalle tarkempiin tutkimuksiin. Mitä muuta Jimss tuossa voisi tehdä? Vetää pakasta uusi +2K€ kortin, ettei asikkaalle tule paha mieli? Tuossahan ylimääräistä viivettä aiheuttaa se, että korttia on räpelletty, ei se että Jimmsillä kestäisi käsitellä asiaa.

Pitäisi olla itsestään selvää, että jos kortin avaa, niin valmistaja haluaa RMA tapauksessa tarkistaa, ettei vika johdu avaajan virheestä.

E: KKV pitää omaa vuoden odotusaikaa kohtuullisena :cautious: , taitaa tämäkin olla käsitelty ja unohdettu ennen sitä.

Ei tuo poista virhevastuuta ja senkin käsittelyyn on aikaa ihan samat muutama viikko kuin ns. normitakuun. Takuuhan on täysin vapaaehtoinen lisäturva. Että tietenkin jos itse haluat odotella, niin siitä vaan, mutta minulla olisi muutakin käyttöä muutamalle tonnille. Lähinnähän tässä kuseee Jimm'sin ja Gigabyten välinen sopimus, joka ei takaa tarkistusta lain vaatimassa ajassa.

Ja jos ns. normiaika on pari kolme viikkoa, niin olen nyt antanut aikaa tälle 2 kuukautta ja 1 viikon. Eli aika reilusti mennään nyt överiksi. Toki ymmärrän, että tarkistus halutaan tehdä, mutta ei sitä saa venyttää näin kauan.

KKV vie aikaa, mutta sitähän minulla on, että mennään vaikka vaikeamman kautta jos ei muuten onnistu.
 
Kiitos palautteesta! Tässä tapauksessa käsittely on viivästynyt, koska takuuehtoja on rikottu (kortti avattu). Koska kyseessä on kuitenkin kallis tuote, niin se on lähetetty Gigabytelle tarkempaan tutkimukseen, jotta selviää onko tämä virhevastuun piirissä jolloin käsittelyä voidaan jatkaa. Kuljetuksiin on mennyt oma aikansa ja valmistajilla on tavallista pidemmät työjonot komponenttipulan vuoksi. Olemme kuitenkin kyselleet tapauksen perään viimeksi tänään. Käsittelijä on sinuun uudelleen yhteydessä heti kun asia etenee.

Mikäli haluat mieluummin viedä asian vakuutusyhtiön käsiteltäväksi niin meiltä on mahdollisuus saada vakuutusarvio maksua vastaan, asiakaspalvelumme neuvoo sinua tarvittaessa tähän liittyen tai mikäli tarvitset muita lisätietoja.

Niin on olemassa teidän takuu, valmistajan takuu ja virhevastuu. Kai te tiedätte näiden eron? Ja voi olla aika helvetin vaikeaa viedä tätä vakuutukseen, kun että tiedä mikä vika siinä kortissa on. Puhumattakaan siitä, että heti jos tämä korvataan vakuutuksesta, niin korttihan on vakuutusyhtiön omaisuutta. Missäs se kortti nyt sitten on, kun vakuutus yhtiö haluaa sen? Silläkin on meinaan arvoa vaikka se on paskana.

Hyvän jumin olette nyt tähän kehittäneet. Kutsutaan liiketoimintariskiksi, joka tästä vielä hyvin herkästi realisoituu. Harkitsen vielä vaihtoehtojani, mutta 0 pistettä :poop:merkki tästä tapauksesta teille tässä kohtaa.
 
Ei tuo poista virhevastuuta ja senkin käsittelyyn on aikaa ihan samat muutama viikko kuin ns. normitakuun. Takuuhan on täysin vapaaehtoinen lisäturva. Että tietenkin jos itse haluat odotella, niin siitä vaan, mutta minulla olisi muutakin käyttöä muutamalle tonnille. Lähinnähän tässä kuseee Jimm'sin ja Gigabyten välinen sopimus, joka ei takaa tarkistusta lain vaatimassa ajassa.

Ja jos ns. normiaika on pari kolme viikkoa, niin olen nyt antanut aikaa tälle 2 kuukautta ja 1 viikon. Eli aika reilusti mennään nyt överiksi. Toki ymmärrän, että tarkistus halutaan tehdä, mutta ei sitä saa venyttää näin kauan.

KKV vie aikaa, mutta sitähän minulla on, että mennään vaikka vaikeamman kautta jos ei muuten onnistu.
Ymmärrät kai, että se virhevastuu ei paina mihinkään suuntaan, jos olet omilla toimillasi rikkonut kortin? Siksi sitä tutkitaan. Tottakai kaikki ymmärtää tuohtumuksem sun tilanteessa, mutta lähettäisitkö itse jälleenmyyjänä uuden 2000€ tuotteen pelkästään sillä perusteella että asiakas sanoo kortin hajonneen itsestään? Mitä Jimms tekisi tilanteessa jossa todetaankin sinun rikkoneen kortin? Varsinkin kun koetti on itse purettu.
En sua syytä, mutta täälläkin on myyntiosastolla ollut useampi näitä "hajosi itsestään" tapauksia, joissa kuitenkin itse räpelletty ja koitettu saada hajotetun tuotteen kulut myyjän niskaan.
 
Ymmärrät kai, että se virhevastuu ei paina mihinkään suuntaan, jos olet omilla toimillasi rikkonut kortin? Siksi sitä tutkitaan. Tottakai kaikki ymmärtää tuohtumuksem sun tilanteessa, mutta lähettäisitkö itse jälleenmyyjänä uuden 2000€ tuotteen pelkästään sillä perusteella että asiakas sanoo kortin hajonneen itsestään? Mitä Jimms tekisi tilanteessa jossa todetaankin sinun rikkoneen kortin?
Eihän tässä valitettu siitä että korttia tutkitaan, vaan siitä kun se ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Ei Jimm's voi piiloutua heidän ja gigabyten sopimusten taakse, vaan laki menee edelle.
 
Eihän tässä valitettu siitä että korttia tutkitaan, vaan siitä kun se ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Ei Jimm's voi piiloutua heidän ja gigabyten sopimusten taakse, vaan laki menee edelle.
Se on kyllä totta. Toivotaan nopeaa vastausta Gigabyteltä. Kumma myös että tuon kanssa kestää, jos new Worldin grillaamat näyttikset on yleinenkin ongelma niin luulisi olevan nopea keissi tarkastaa onko vika samat hajonneet komponentit kun muissakin. Itse käsitin, että noista on ihan visuaaliset jäljet jäänyt korttiin lämpenemisestä.
 
  • Tykkää
Reactions: VVS
Se on kyllä totta. Toivotaan nopeaa vastausta Gigabyteltä. Kumma myös että tuon kanssa kestää, jos new Worldin grillaamat näyttikset on yleinenkin ongelma niin luulisi olevan nopea keissi tarkastaa onko vika samat hajonneet komponentit kun muissakin. Itse käsitin, että noista on ihan visuaaliset jäljet jäänyt korttiin lämpenemisestä.

Kertonee siitä, että niitä kortteja on hajonnut aika paljon. Järkevä firma vain vaihtaisi kortit parempaan versioon, jossa on paremmat suojaukset. Tai lupaisi suoraan korvaavat kortit jälleenmyyjille joskus ja jälleenmyyjä voisi antaa rahat takaisin.

Gigabyten ei tarvitsisi kuin katsoa pari tuntia Youtubea selvittääkseen missä vika on. Käytännössä vastaavia kortteja on jo tutkailtu ja pohdittu miksi ne räjähtävät. Käytännössä mitä tapahtuu on, että peli imaisee hetken helvetisti virtaa ja tuo kortti ei sitä ehdi rajoittamaan huonosti rakennettujen suojausten takia. Kortti ei varsinaisesti pala, koska siihen on laitettu sulakkeita. Paskaksi menee, mutta ei sentäs pala.

Jos kiinnostaa niin tästä vaikka lisää infoa:
 
Taitaa olla joku kulutusjuhla tulossa, kun on monien normaalisti varastossa olevien, jo valmiiksi hintavien komponenttien hintoja hilattu rutkasti ylöspäin :hmm:
 
Taitaa olla joku kulutusjuhla tulossa, kun on monien normaalisti varastossa olevien, jo valmiiksi hintavien komponenttien hintoja hilattu rutkasti ylöspäin :hmm:
Hitto, ois kiva kuulla moisesta lisää mutta mikähän se voisi olla? :btooth:
Vähän kuitenkin ostohousuja jo kutittaa...
 
Kyllä pitää ihan paikkansa, että kortti on avattu. Mutta nämä pitää silti käsitellä kohtuullisessa ajassa. Teillä on kuitenkin virhevastuu edelleen, vaikka ns. takuu ei olisikaan voimassa. Eli minun näkökulmasta ihan huuhaa selitys. Lisäksi olen pyytänyt selvitystä vakuutusyhtiölle, jos ei mene takuuseen. Mutta sekään ei tunnu onnistuvan. Lisäksi on aika selvää, että nämä New Worldin paskomat 3090 kortit ovat olleet viallisia, joten kyseeseen tulee ihan normi valmistajan takuu tai vähintään se virhevastuu. Ja nimenomaan Jimm's on vastuussa myös molemmista.

KKV keikka tästä taitaa tulla, että menee Jimm'sille perille ihan perusasiat kaupankäynnistä.
Itsellä aikoinaan hajosi gigabyten näyttis ja myyjä lähetti sen gigabytelle tutkittavaksi. Oli tutkittavana siellä vajaa 2 kuukautta ja sen jälkeen ilmoittivat myyjäliikkeelle että kortti ei ollut korjattavissa vaan suosittelivat myyjää antamaan vastaavanlaisen näytönohjaimen tilalle. Maltahan vielä mielesi ja anna aikaa. Ei kaikki asiat aina tapahdu heti. Miksi muuten avasit kortin ? Vikahan on varmasti selvinnyt ilman kortin avaustakin!? Vai kuinka?
 
Itsellä aikoinaan hajosi gigabyten näyttis ja myyjä lähetti sen gigabytelle tutkittavaksi. Oli tutkittavana siellä vajaa 2 kuukautta ja sen jälkeen ilmoittivat myyjäliikkeelle että kortti ei ollut korjattavissa vaan suosittelivat myyjää antamaan vastaavanlaisen näytönohjaimen tilalle. Maltahan vielä mielesi ja anna aikaa. Ei kaikki asiat aina tapahdu heti. Miksi muuten avasit kortin ? Vikahan on varmasti selvinnyt ilman kortin avaustakin!? Vai kuinka?

Siinä oli vesijäähy asennettuna. Sen takia se on avattu. En ole tätä mitenkään peitellyt. Ihan avoimesti tämän kerroin heti kättelyssä...

Ei nyt ole tuota rahaa ihan tolkuttomasti ylimääräistä, niin sille parille tonnille olisi käyttöä. Ja olen tosiaan yrittänyt olla aika joustava ja antanut sitä aikaa. Mutta rajansa kaikella.

Sinänsähän kortin varmaan voi korjata, mutta se toisaalta hajoaa ihan samaan malliin uudestaan. Eli vaatinee version 2 kyseisestä kortista, tai ihan toisen mallin.
 
Tämä oli vähän aikaa sitten joku 5xx e, ovat muuttaneet sen takas tohon hintaa. :D
1639038396134.png


Jep Jep.
 
@Jimm's Ilmeisesti mennyt ohi?
Jos on onnistunut polttamaan luottotiedot niin ei mene Klarnan hetu-tarkistus läpi. Tämähän ei ole Jimm'sin eikä luotottajan vika, vaan syy löytyy penkin ja näppiksen välistä.
Tämä oli vähän aikaa sitten joku 5xx e, ovat muuttaneet sen takas tohon hintaa. :D
Kaiken lisäksi normihinta on 8 € halvempi.
Hitto, ois kiva kuulla moisesta lisää mutta mikähän se voisi olla? :btooth:
Vähän kuitenkin ostohousuja jo kutittaa...

Moikka! Tässä ilmeisesti hintapäivityksessä käynyt joku kämmi, hyvin spotattu! Korjaillaan tuo hinta.
Hinnoittelumme elää jatkuvasti tasaisin väliajoin ja se heijastaa toimittajiemme hinnoittelua. Jos joku hinta näyttää ihan kummalliselta, niin kannattaa tosiaan huomauttaa asiasta :)

Edit: korjattu sananvalintaa
 
Viimeksi muokattu:

Onkohan tämän hinnassa yhtään tarkistamisen varaa? Tällä hetkellä löytyy jopa satasen halvemmalla kilpailijalta, mutta kovin mielelläni kantaisin rahani kuitenkin Jimmsille :)
 

Onkohan tämän hinnassa yhtään tarkistamisen varaa? Tällä hetkellä löytyy jopa satasen halvemmalla kilpailijalta, mutta kovin mielelläni kantaisin rahani kuitenkin Jimmsille :)

Moikka! Hinta.fi:n mukaan ero kilpailijoihin on noln 20 eur? :)
 
Moikka! Hinta.fi:n mukaan ero kilpailijoihin on noln 20 eur? :)
Totta, mun moka. En tajunnut, että tuosta on kaksi versiota, joiden nimet ja ulkonäkö ovat lähes identtiset, eli X570 ACE ja X570S ACE MAX. Täytyykin katsoa vielä mitä niissä oli eroa.

Mutta tästä tullaankin siihen, että olisikohan teidän valikoimaan mahdollista saada tuota halvempaa X570 ACE -mallia?
 
Totta, mun moka. En tajunnut, että tuosta on kaksi versiota, joiden nimet ja ulkonäkö ovat lähes identtiset, eli X570 ACE ja X570S ACE MAX. Täytyykin katsoa vielä mitä niissä oli eroa.

Mutta tästä tullaankin siihen, että olisikohan teidän valikoimaan mahdollista saada tuota halvempaa X570 ACE -mallia?

Kysellään!
 
Onkohan teknisesti mahdollista erottaa Z690-tuotesivulla DDR4 ja DDR5 lankut vielä omille tuotesivuilleen? Helpottaisi oikean tuotteen etsimistä entisestään.
 
Jimm's x Intel joulupiparikisa pyörähtää Facebookissa huomenna käyntiin, mutta foorumilla saatte päivän verran etumatkaa - ohjeet lisätty ekaan postaukseen! :cool:
 
Taitaa olla joku kulutusjuhla tulossa, kun on monien normaalisti varastossa olevien, jo valmiiksi hintavien komponenttien hintoja hilattu rutkasti ylöspäin :hmm:
Ainakin huomasin Ryzen 7 5800x pompanneen aika kivasti. Oli toki halpa muiden myymälöiden hintaan nähden ja nyt samalla tasolla.
 
Onko mahdollista saada teidän kautta ostettua Be quietin LGA-1700 mounting kittiä?
 
Olisiko tälle mahdollista saada hinnan tarkistusta?Hintaeroa on 60€ halvimpaan paikkaan.Meinasin laittaa keskiviikkona laittaa tämän emon ja 12900k tilaukseen.Teiltä tilaan jos hinta on kohdillaan.
 
Miksi Ryzen-prosessorien hinnat on nostettu takaisin Alder Lakea edeltäviin hintoihin? Ymmärrykseni mukaan prosessorit eivät olleet tarjouksessa, vaan hinnanalennus oli "pysyvä". Ärsyttää, kun avasin koneen tilatakseni ryzenin noilla uusilla "järkevillä" hinnoilla. Voikohan ryzenien hintoja korjailla alaspäin? @Jimm's
 
Miksi Ryzen-prosessorien hinnat on nostettu takaisin Alder Lakea edeltäviin hintoihin? Ymmärrykseni mukaan prosessorit eivät olleet tarjouksessa, vaan hinnanalennus oli "pysyvä". Ärsyttää, kun avasin koneen tilatakseni ryzenin noilla uusilla "järkevillä" hinnoilla. Voikohan ryzenien hintoja korjailla alaspäin? @Jimm's
Odota joulun yli. Jimms saatta yrittää rahastaa joululla. Jostain se voittokin on tehtävä ja tässä on ilmeisesti sopiva kohta. Lisäksi tukkuritkin ovat saattaneet nostaa hintoja. Paha se on myydä prossua 200 €, jos tukkuri myy sitä 270 €. Tällä hetkellä alder lake prossut tarjoaa parempaa vastinetta rahalle, mutta emolevyt ovat kalliimpia.
 
Odota joulun yli. Jimms saatta yrittää rahastaa joululla. Jostain se voittokin on tehtävä ja tässä on ilmeisesti sopiva kohta. Lisäksi tukkuritkin ovat saattaneet nostaa hintoja. Paha se on myydä prossua 200 €, jos tukkuri myy sitä 270 €. Tällä hetkellä alder lake prossut tarjoaa parempaa vastinetta rahalle, mutta emolevyt ovat kalliimpia.
Kone on tarkoitus kasata joulunpyhinä, eli odottaminen ei ole vaihtoehto. Mulla on verkkiksessä varattuna 5950x hintaan 699€, joten luultavasti haen sen, sillä se on "vain" 130€ kalliimpi kuin 5900x. Todella ärsyttävää, että tuotteiden normaalihintoja venkslataan...
 
Kone on tarkoitus kasata joulunpyhinä, eli odottaminen ei ole vaihtoehto. Mulla on verkkiksessä varattuna 5950x hintaan 699€, joten luultavasti haen sen, sillä se on "vain" 130€ kalliimpi kuin 5900x. Todella ärsyttävää, että tuotteiden normaalihintoja venkslataan...

Katso käytettynä foorumilta/torista/huuto.netistä prosessori ja emo. Itse otin 50% alennuksessa olevan hyvän B550 emolevyn ja ostin 5600x:n 250€:lla.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
262 795
Viestejä
4 557 886
Jäsenet
75 054
Uusin jäsen
1Need2Pee

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom