Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Voisiko tuon
hinnan ja saatavuuden tarkistaa? Muutamalla usein käytetyllä kilpailijalla hinta n. 40€ edullisempi ja saatavuuttakin olisi. Onko Dellin Premium Panel Guarantee voimassa teiltä ostettaessa?

Moikka! Hinta tarkistellaan arvatenkin seuraavaksi, kun saadaan tukkurilta tavaraa - saatavuus on tuossa valitettavasti vielä avoin. Dellin S-sarjassa on tosiaan tuo Premium -tason takuu.
 
Moikka! Hinta tarkistellaan arvatenkin seuraavaksi, kun saadaan tukkurilta tavaraa - saatavuus on tuossa valitettavasti vielä avoin. Dellin S-sarjassa on tosiaan tuo Premium -tason takuu.
Ok, kiitos. Näissä täysin avoimissa saatavuuksissa on vähän se ikävä puoli, että asiakas ei tiedä pitäisikö henkeä pidättää päivä, viikko vai puoli vuotta.
 
Melko pienellä isojen tuulettimien markkinoilla Phanteksin PH-F200SP on hyvä vaihtoehto. Teillä @Jimm's ei ole tätä tuotteistettuna.
Isoja tuulettimia myytäneen nykyään useimmiten suurien radiaattorien (esim. Watercool Mo-Ra3 & Alphacool NexXxos XT45 1260mm) kaveriksi yksittäiskappaleina myytävien tuulettimien sijaan. Olen itsekin etsimässä neljää tuuletinta. Näin ollen olisi erinomainen lisä tuotevalikoimaanne tarjota neljän bundleissa myös isoja tuulettimia edullisempaan hintaan.

1) Saisitteko tuotteistettua kyseisen tuulettimen?
• Valmistajan koodi : PH-F200SP_BBK (musta)
• EAN : 0886523000815

2) Voisitteko tehdä muutamat neljän 200 mm tuulettimen bundlet?
• Noctuat
• Edellä mainitut Phanteksit
• Budjettivaihtoehto?

Moikka! 200mm bundleja ei valittettavasti ole tulossa.
Tuo kysytty Phanteks ilmestyy listoille kohtapuolin, mutta sen saatavuus on valitettavasti avoin - kannattaa katsoa muita vaihtoehtoja jos hankinnalla on kiire!
 
Ok, kiitos. Näissä täysin avoimissa saatavuuksissa on vähän se ikävä puoli, että asiakas ei tiedä pitäisikö henkeä pidättää päivä, viikko vai puoli vuotta.

Näinhän se on, myös jälleenmyyjän kannalta on inhottava tilanne kun ei tiedä koska tavaraa tulee. Voit kyllä lyödä tilauksen sisään silti, esimerkiksi postiennakolla. Mikäli hinta muuttuu alaspäin kun tavaraa tulee, tilauksesi hinta muuttuu tietenkin myös.
 
Ei siitä kerrota missään. Itse pitää seurata tuotesivulta milloin on arvonta auki.
 
Missä siitä arvonnasta kerrottiin, kun pystyi osallistumaan?
Omaan silmään osto-oikeusarvonta osui 3000-sarjan tilaus-ja saatavuusseurannan ketjussa.

Jimmsillä 3080 Ti TUF, 1300eur, 29 kpl osto-oikeusarvonnassa


Ja itse osallistuminen tuotekortin kautta Jimmsin sivuilla. Osallistuminen on tässä vaiheessa jo suljettu.
 
Täytyy antaa vähän negatiivista palautetta Jimm'sille. Olen pistänyt Gigabyten 3090 kortin RMA:na takaisin heille. Mennyt yli 2 kuukautta, eikä vieläkään ole saanut päätöstä suuntaan tai toiseen. Ihan vitun järjetöntä ja laitonta. Jos ei mene takuuseen, niin laitan sitten vakuutukseen, mutta kun ei saatana saa yhtä vitun päätöstä aikaiseksi reilussa parissa kuukaudessa. Asiakaspalvelu puhuu paskaa ja sanoo, että pitää odottaa valmistajaa. Noh jos valmistaja ei vastaa, niin vastuuseen joutuu myyjä. Gigabyte on tiettävästi ihan paska firma, mutta sehän ei ole lopulta minun ongelma.

Lisäksi Jimm'sillä on yllättäviä sähköpostiongelmia Gmailista lähetettyjen postien kanssa. Vähän alkaa epäilyttämään tämäkin, kun "ei postit tule perille". Kumma että muualle menee postit perille ja Gmail on kuitenkin niin "pieni" palveluntarjoaja, että ketä kiinnostaa.

Jatkossa pyrin ostamaan muualta. Ei tarvitse hakata päätä seinään Jimm'sin paskan takuukäsittelyn kanssa...
 
Täytyy antaa vähän negatiivista palautetta Jimm'sille. Olen pistänyt Gigabyten 3090 kortin RMA:na takaisin heille. Mennyt yli 2 kuukautta, eikä vieläkään ole saanut päätöstä suuntaan tai toiseen. Ihan vitun järjetöntä ja laitonta. Jos ei mene takuuseen, niin laitan sitten vakuutukseen, mutta kun ei saatana saa yhtä vitun päätöstä aikaiseksi reilussa parissa kuukaudessa. Asiakaspalvelu puhuu paskaa ja sanoo, että pitää odottaa valmistajaa. Noh jos valmistaja ei vastaa, niin vastuuseen joutuu myyjä. Gigabyte on tiettävästi ihan paska firma, mutta sehän ei ole lopulta minun ongelma.

Lisäksi Jimm'sillä on yllättäviä sähköpostiongelmia Gmailista lähetettyjen postien kanssa. Vähän alkaa epäilyttämään tämäkin, kun "ei postit tule perille". Kumma että muualle menee postit perille ja Gmail on kuitenkin niin "pieni" palveluntarjoaja, että ketä kiinnostaa.

Jatkossa pyrin ostamaan muualta. Ei tarvitse hakata päätä seinään Jimm'sin paskan takuukäsittelyn kanssa...

Oho, itellä just menossa Asuksen RTX 3060 RMA:na, toivottavasti siitä ei tule samanlaista keissiä.
 
Täytyy antaa vähän negatiivista palautetta Jimm'sille. Olen pistänyt Gigabyten 3090 kortin RMA:na takaisin heille. Mennyt yli 2 kuukautta, eikä vieläkään ole saanut päätöstä suuntaan tai toiseen. Ihan vitun järjetöntä ja laitonta. Jos ei mene takuuseen, niin laitan sitten vakuutukseen, mutta kun ei saatana saa yhtä vitun päätöstä aikaiseksi reilussa parissa kuukaudessa. Asiakaspalvelu puhuu paskaa ja sanoo, että pitää odottaa valmistajaa. Noh jos valmistaja ei vastaa, niin vastuuseen joutuu myyjä. Gigabyte on tiettävästi ihan paska firma, mutta sehän ei ole lopulta minun ongelma.

Lisäksi Jimm'sillä on yllättäviä sähköpostiongelmia Gmailista lähetettyjen postien kanssa. Vähän alkaa epäilyttämään tämäkin, kun "ei postit tule perille". Kumma että muualle menee postit perille ja Gmail on kuitenkin niin "pieni" palveluntarjoaja, että ketä kiinnostaa.

Jatkossa pyrin ostamaan muualta. Ei tarvitse hakata päätä seinään Jimm'sin paskan takuukäsittelyn kanssa...
En ole Jimm's, mutta... Boldasin nuo oleelliset lainauksesta. Toki 2kk alkaa olemaan jo pitkähkö aika mutta minkäs teet. Jälleenmyyjä ei voi omin päin tuossa toimia tai joutuu pahimmillaan itse "kaivamaan kuvetta".
 
En ole Jimm's, mutta... Boldasin nuo oleelliset lainauksesta. Toki 2kk alkaa olemaan jo pitkähkö aika mutta minkäs teet. Jälleenmyyjä ei voi omin päin tuossa toimia tai joutuu pahimmillaan itse "kaivamaan kuvetta".

Niin no Gigabyte ei välttämättä vastaa koskaan... Että kauppias siinä joutuu tosiaan kaivamaan kuvettaan ja tappelemaan siitä sitten Gigabyten kanssa. Näin se menee ihan lain mukaan.
 
Niin no Gigabyte ei välttämättä vastaa koskaan... Että kauppias siinä joutuu tosiaan kaivamaan kuvettaan ja tappelemaan siitä sitten Gigabyten kanssa. Näin se menee ihan lain mukaan.

Kannattaa ottaa tähän väliin KKV mukaan ja käsitellä asiaa toisessa ketjussa. Korjausajan pitäisi olla tosiaan "kohtuullinen" ja nyt näyttää, ettei näin ole.
 
  • Tykkää
Reactions: VVS
Kannattaa ottaa tähän väliin KKV mukaan ja käsitellä asiaa toisessa ketjussa. Korjausajan pitäisi olla tosiaan "kohtuullinen" ja nyt näyttää, ettei näin ole.

Näinhän se on. Oikeuskäytäntö on tosiaan, että kyseeseen tulee viikkoja ei kuukausia. 100% ylitys pistää vähän vihaksi. Mutta katsotaan tälle jokin sopivampi ketju.
 
Toivottavasti ei mene samalla syyttömiä... tulee mieleen kun omistaa suht yleisen sukunimen ja tiedän veljenkin kokeilevan onneaan.
Ei kai ne mene sekaisin kun siihen lomakkeeseen täytyy syöttää oma asiakasnumero
Edit. Eikö tuon pitäisi ehkäistä aika hyvin tuplia?
 
No ainakaan edellisten osto-oikeuksien voittajien ei pitäisi saada enää osallistua ja en osallistunutkaan. Tässä jos tekisin toisen tilin samoilla tiedoilla ja osallistuisin arvontaan, niin kyllä sietäisikin tulla rangaistuksia ja jopa julkista nöyryytystä.
 
Täytyy antaa vähän negatiivista palautetta Jimm'sille. Olen pistänyt Gigabyten 3090 kortin RMA:na takaisin heille. Mennyt yli 2 kuukautta, eikä vieläkään ole saanut päätöstä suuntaan tai toiseen. Ihan vitun järjetöntä ja laitonta. Jos ei mene takuuseen, niin laitan sitten vakuutukseen, mutta kun ei saatana saa yhtä vitun päätöstä aikaiseksi reilussa parissa kuukaudessa. Asiakaspalvelu puhuu paskaa ja sanoo, että pitää odottaa valmistajaa. Noh jos valmistaja ei vastaa, niin vastuuseen joutuu myyjä. Gigabyte on tiettävästi ihan paska firma, mutta sehän ei ole lopulta minun ongelma.

Lisäksi Jimm'sillä on yllättäviä sähköpostiongelmia Gmailista lähetettyjen postien kanssa. Vähän alkaa epäilyttämään tämäkin, kun "ei postit tule perille". Kumma että muualle menee postit perille ja Gmail on kuitenkin niin "pieni" palveluntarjoaja, että ketä kiinnostaa.

Jatkossa pyrin ostamaan muualta. Ei tarvitse hakata päätä seinään Jimm'sin paskan takuukäsittelyn kanssa...
Hei,
Mikäli nyt yhdistämme oikeaan tapaukseen niin ilmeisesti kyseessä on siis tilanne jossa näytönohjaimen takuusinetti on rikottu/korttia avattu. Tällaisessa tapauksessa valitettavasti takuuehtojamme on rikottu, emmekä voi käsitellä tätä suoraan takuuvaihtona. Selvitämme vielä siis miten valmistaja ottaa tilanteen ja palaamme heti kun saamme päätöksen. Pahoittelut että tästä syystä tapauksen käsittelyssä on kestänyt. Ilmeisesti valmistajan puolellakin jonoa käsittelyssä.

Puhelimitse ainakin aspan saa nopeasti ja varmasti kiinni mikäli tarvetta. Tiedotamme toki myös kun valmistajalta lisätietoa saamme.
 
Hei,
Mikäli nyt yhdistämme oikeaan tapaukseen niin ilmeisesti kyseessä on siis tilanne jossa näytönohjaimen takuusinetti on rikottu/korttia avattu. Tällaisessa tapauksessa valitettavasti takuuehtojamme on rikottu, emmekä voi käsitellä tätä suoraan takuuvaihtona. Selvitämme vielä siis miten valmistaja ottaa tilanteen ja palaamme heti kun saamme päätöksen. Pahoittelut että tästä syystä tapauksen käsittelyssä on kestänyt. Ilmeisesti valmistajan puolellakin jonoa käsittelyssä.

Puhelimitse ainakin aspan saa nopeasti ja varmasti kiinni mikäli tarvetta. Tiedotamme toki myös kun valmistajalta lisätietoa saamme.

Kyllä pitää ihan paikkansa, että kortti on avattu. Mutta nämä pitää silti käsitellä kohtuullisessa ajassa. Teillä on kuitenkin virhevastuu edelleen, vaikka ns. takuu ei olisikaan voimassa. Eli minun näkökulmasta ihan huuhaa selitys. Lisäksi olen pyytänyt selvitystä vakuutusyhtiölle, jos ei mene takuuseen. Mutta sekään ei tunnu onnistuvan. Lisäksi on aika selvää, että nämä New Worldin paskomat 3090 kortit ovat olleet viallisia, joten kyseeseen tulee ihan normi valmistajan takuu tai vähintään se virhevastuu. Ja nimenomaan Jimm's on vastuussa myös molemmista.

KKV keikka tästä taitaa tulla, että menee Jimm'sille perille ihan perusasiat kaupankäynnistä.
 
Lisäksi Jimm'sillä on yllättäviä sähköpostiongelmia Gmailista lähetettyjen postien kanssa. Vähän alkaa epäilyttämään tämäkin, kun "ei postit tule perille". Kumma että muualle menee postit perille ja Gmail on kuitenkin niin "pieni" palveluntarjoaja, että ketä kiinnostaa.
Joo, Jimm's:n sähköpostijärjestelmässä on ilmeisesti jokin ihmeellisesti toimiva roskapostisuodatus, joka filtteröi täysin valideistakin järjestelmistä lähetetyt mailit. Ja roskapostikansiotahan ei toki ikinä lueta.
 
  • Tykkää
Reactions: VVS
Aika off-topic kyssäri, mut en tiedä mistä muualtakaan kysyis joten menkööt. Onko täällä ketään joka ton ROG Liven quizzeista voitti jotain? Vähän mietityttää, että löinkö sähköpostiin typoa sillä perus "en mä mitään kuitenkaa voita" - mentaliteetilla. Että onko kehenkään asus ollu yhteydessä vielä?
 
Kyllä pitää ihan paikkansa, että kortti on avattu. Mutta nämä pitää silti käsitellä kohtuullisessa ajassa. Teillä on kuitenkin virhevastuu edelleen, vaikka ns. takuu ei olisikaan voimassa. Eli minun näkökulmasta ihan huuhaa selitys. Lisäksi olen pyytänyt selvitystä vakuutusyhtiölle, jos ei mene takuuseen. Mutta sekään ei tunnu onnistuvan. Lisäksi on aika selvää, että nämä New Worldin paskomat 3090 kortit ovat olleet viallisia, joten kyseeseen tulee ihan normi valmistajan takuu tai vähintään se virhevastuu. Ja nimenomaan Jimm's on vastuussa myös molemmista.

KKV keikka tästä taitaa tulla, että menee Jimm'sille perille ihan perusasiat kaupankäynnistä.
Tuossahan Jimms toiminut juuri niinkuin pitääkin, laittanut kortin valmistajalle tarkempiin tutkimuksiin. Mitä muuta Jimss tuossa voisi tehdä? Vetää pakasta uusi +2K€ kortin, ettei asikkaalle tule paha mieli? Tuossahan ylimääräistä viivettä aiheuttaa se, että korttia on räpelletty, ei se että Jimmsillä kestäisi käsitellä asiaa.

Pitäisi olla itsestään selvää, että jos kortin avaa, niin valmistaja haluaa RMA tapauksessa tarkistaa, ettei vika johdu avaajan virheestä.

E: KKV pitää omaa vuoden odotusaikaa kohtuullisena :cautious: , taitaa tämäkin olla käsitelty ja unohdettu ennen sitä.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä pitää ihan paikkansa, että kortti on avattu. Mutta nämä pitää silti käsitellä kohtuullisessa ajassa. Teillä on kuitenkin virhevastuu edelleen, vaikka ns. takuu ei olisikaan voimassa. Eli minun näkökulmasta ihan huuhaa selitys. Lisäksi olen pyytänyt selvitystä vakuutusyhtiölle, jos ei mene takuuseen. Mutta sekään ei tunnu onnistuvan. Lisäksi on aika selvää, että nämä New Worldin paskomat 3090 kortit ovat olleet viallisia, joten kyseeseen tulee ihan normi valmistajan takuu tai vähintään se virhevastuu. Ja nimenomaan Jimm's on vastuussa myös molemmista.

KKV keikka tästä taitaa tulla, että menee Jimm'sille perille ihan perusasiat kaupankäynnistä.

Kiitos palautteesta! Tässä tapauksessa käsittely on viivästynyt, koska takuuehtoja on rikottu (kortti avattu). Koska kyseessä on kuitenkin kallis tuote, niin se on lähetetty Gigabytelle tarkempaan tutkimukseen, jotta selviää onko tämä virhevastuun piirissä jolloin käsittelyä voidaan jatkaa. Kuljetuksiin on mennyt oma aikansa ja valmistajilla on tavallista pidemmät työjonot komponenttipulan vuoksi. Olemme kuitenkin kyselleet tapauksen perään viimeksi tänään. Käsittelijä on sinuun uudelleen yhteydessä heti kun asia etenee.

Mikäli haluat mieluummin viedä asian vakuutusyhtiön käsiteltäväksi niin meiltä on mahdollisuus saada vakuutusarvio maksua vastaan, asiakaspalvelumme neuvoo sinua tarvittaessa tähän liittyen tai mikäli tarvitset muita lisätietoja.
 
Tuossahan Jimms toiminut juuri niinkuin pitääkin, laittanut kortin valmistajalle tarkempiin tutkimuksiin. Mitä muuta Jimss tuossa voisi tehdä? Vetää pakasta uusi +2K€ kortin, ettei asikkaalle tule paha mieli? Tuossahan ylimääräistä viivettä aiheuttaa se, että korttia on räpelletty, ei se että Jimmsillä kestäisi käsitellä asiaa.

Pitäisi olla itsestään selvää, että jos kortin avaa, niin valmistaja haluaa RMA tapauksessa tarkistaa, ettei vika johdu avaajan virheestä.

E: KKV pitää omaa vuoden odotusaikaa kohtuullisena :cautious: , taitaa tämäkin olla käsitelty ja unohdettu ennen sitä.

Ei tuo poista virhevastuuta ja senkin käsittelyyn on aikaa ihan samat muutama viikko kuin ns. normitakuun. Takuuhan on täysin vapaaehtoinen lisäturva. Että tietenkin jos itse haluat odotella, niin siitä vaan, mutta minulla olisi muutakin käyttöä muutamalle tonnille. Lähinnähän tässä kuseee Jimm'sin ja Gigabyten välinen sopimus, joka ei takaa tarkistusta lain vaatimassa ajassa.

Ja jos ns. normiaika on pari kolme viikkoa, niin olen nyt antanut aikaa tälle 2 kuukautta ja 1 viikon. Eli aika reilusti mennään nyt överiksi. Toki ymmärrän, että tarkistus halutaan tehdä, mutta ei sitä saa venyttää näin kauan.

KKV vie aikaa, mutta sitähän minulla on, että mennään vaikka vaikeamman kautta jos ei muuten onnistu.
 
Kiitos palautteesta! Tässä tapauksessa käsittely on viivästynyt, koska takuuehtoja on rikottu (kortti avattu). Koska kyseessä on kuitenkin kallis tuote, niin se on lähetetty Gigabytelle tarkempaan tutkimukseen, jotta selviää onko tämä virhevastuun piirissä jolloin käsittelyä voidaan jatkaa. Kuljetuksiin on mennyt oma aikansa ja valmistajilla on tavallista pidemmät työjonot komponenttipulan vuoksi. Olemme kuitenkin kyselleet tapauksen perään viimeksi tänään. Käsittelijä on sinuun uudelleen yhteydessä heti kun asia etenee.

Mikäli haluat mieluummin viedä asian vakuutusyhtiön käsiteltäväksi niin meiltä on mahdollisuus saada vakuutusarvio maksua vastaan, asiakaspalvelumme neuvoo sinua tarvittaessa tähän liittyen tai mikäli tarvitset muita lisätietoja.

Niin on olemassa teidän takuu, valmistajan takuu ja virhevastuu. Kai te tiedätte näiden eron? Ja voi olla aika helvetin vaikeaa viedä tätä vakuutukseen, kun että tiedä mikä vika siinä kortissa on. Puhumattakaan siitä, että heti jos tämä korvataan vakuutuksesta, niin korttihan on vakuutusyhtiön omaisuutta. Missäs se kortti nyt sitten on, kun vakuutus yhtiö haluaa sen? Silläkin on meinaan arvoa vaikka se on paskana.

Hyvän jumin olette nyt tähän kehittäneet. Kutsutaan liiketoimintariskiksi, joka tästä vielä hyvin herkästi realisoituu. Harkitsen vielä vaihtoehtojani, mutta 0 pistettä :poop:merkki tästä tapauksesta teille tässä kohtaa.
 
Ei tuo poista virhevastuuta ja senkin käsittelyyn on aikaa ihan samat muutama viikko kuin ns. normitakuun. Takuuhan on täysin vapaaehtoinen lisäturva. Että tietenkin jos itse haluat odotella, niin siitä vaan, mutta minulla olisi muutakin käyttöä muutamalle tonnille. Lähinnähän tässä kuseee Jimm'sin ja Gigabyten välinen sopimus, joka ei takaa tarkistusta lain vaatimassa ajassa.

Ja jos ns. normiaika on pari kolme viikkoa, niin olen nyt antanut aikaa tälle 2 kuukautta ja 1 viikon. Eli aika reilusti mennään nyt överiksi. Toki ymmärrän, että tarkistus halutaan tehdä, mutta ei sitä saa venyttää näin kauan.

KKV vie aikaa, mutta sitähän minulla on, että mennään vaikka vaikeamman kautta jos ei muuten onnistu.
Ymmärrät kai, että se virhevastuu ei paina mihinkään suuntaan, jos olet omilla toimillasi rikkonut kortin? Siksi sitä tutkitaan. Tottakai kaikki ymmärtää tuohtumuksem sun tilanteessa, mutta lähettäisitkö itse jälleenmyyjänä uuden 2000€ tuotteen pelkästään sillä perusteella että asiakas sanoo kortin hajonneen itsestään? Mitä Jimms tekisi tilanteessa jossa todetaankin sinun rikkoneen kortin? Varsinkin kun koetti on itse purettu.
En sua syytä, mutta täälläkin on myyntiosastolla ollut useampi näitä "hajosi itsestään" tapauksia, joissa kuitenkin itse räpelletty ja koitettu saada hajotetun tuotteen kulut myyjän niskaan.
 
Ymmärrät kai, että se virhevastuu ei paina mihinkään suuntaan, jos olet omilla toimillasi rikkonut kortin? Siksi sitä tutkitaan. Tottakai kaikki ymmärtää tuohtumuksem sun tilanteessa, mutta lähettäisitkö itse jälleenmyyjänä uuden 2000€ tuotteen pelkästään sillä perusteella että asiakas sanoo kortin hajonneen itsestään? Mitä Jimms tekisi tilanteessa jossa todetaankin sinun rikkoneen kortin?
Eihän tässä valitettu siitä että korttia tutkitaan, vaan siitä kun se ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Ei Jimm's voi piiloutua heidän ja gigabyten sopimusten taakse, vaan laki menee edelle.
 
Eihän tässä valitettu siitä että korttia tutkitaan, vaan siitä kun se ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Ei Jimm's voi piiloutua heidän ja gigabyten sopimusten taakse, vaan laki menee edelle.
Se on kyllä totta. Toivotaan nopeaa vastausta Gigabyteltä. Kumma myös että tuon kanssa kestää, jos new Worldin grillaamat näyttikset on yleinenkin ongelma niin luulisi olevan nopea keissi tarkastaa onko vika samat hajonneet komponentit kun muissakin. Itse käsitin, että noista on ihan visuaaliset jäljet jäänyt korttiin lämpenemisestä.
 
  • Tykkää
Reactions: VVS
Se on kyllä totta. Toivotaan nopeaa vastausta Gigabyteltä. Kumma myös että tuon kanssa kestää, jos new Worldin grillaamat näyttikset on yleinenkin ongelma niin luulisi olevan nopea keissi tarkastaa onko vika samat hajonneet komponentit kun muissakin. Itse käsitin, että noista on ihan visuaaliset jäljet jäänyt korttiin lämpenemisestä.

Kertonee siitä, että niitä kortteja on hajonnut aika paljon. Järkevä firma vain vaihtaisi kortit parempaan versioon, jossa on paremmat suojaukset. Tai lupaisi suoraan korvaavat kortit jälleenmyyjille joskus ja jälleenmyyjä voisi antaa rahat takaisin.

Gigabyten ei tarvitsisi kuin katsoa pari tuntia Youtubea selvittääkseen missä vika on. Käytännössä vastaavia kortteja on jo tutkailtu ja pohdittu miksi ne räjähtävät. Käytännössä mitä tapahtuu on, että peli imaisee hetken helvetisti virtaa ja tuo kortti ei sitä ehdi rajoittamaan huonosti rakennettujen suojausten takia. Kortti ei varsinaisesti pala, koska siihen on laitettu sulakkeita. Paskaksi menee, mutta ei sentäs pala.

Jos kiinnostaa niin tästä vaikka lisää infoa:
 
Taitaa olla joku kulutusjuhla tulossa, kun on monien normaalisti varastossa olevien, jo valmiiksi hintavien komponenttien hintoja hilattu rutkasti ylöspäin :hmm:
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 252
Viestejä
4 491 053
Jäsenet
74 171
Uusin jäsen
äänihaitta

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom