Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Joo ja joku tilauksesta jäänyt vitosen letkuliitin on hieman eri asia, kuin parin tonnin näyttis, joka on mahdollisesti itse paskottu.. :rolleyes:
 
Eiköhän kaikille ala olla jo selvä tuo sinun tapauksesi joten en usko että ketutuksesi määrä laskisi/nousisi vaikka lopettaisit tuon tapauksestasi spämmäämisen tähän lankaan.
Tee vaikka facebookkiin oma ryhmä tälle tai jotain. En usko että jimmssin kanta mihinkään muuttuu vaikka kuinka monta viestiä pistäisit tänne putkeen.

Älähän nyt. Kyllä tämä mieltä piristää kummasti. :) Ja kyllä ne paskatkin mielipiteet Jimm'stä tänne kuuluu siinä missä hyvätkin. Ei tämä mikään fanipoikaketju ole sinänsä, vaan silkkaa markkinointia. Ja katselin kyllä parempaakin ketjua, muttei oikein ollut. Voihain sen "Jimm's vitutus" -ketjunkin tietenkin perustaa, mutta toisaalta sekin on sitten kauppiaalle ehkä vähän epäreilua, kun ei voi vastata kritiikkiin helposti. Noh makunsa kullakin.

Joo ja joku tilauksesta jäänyt vitosen letkuliitin on hieman eri asia, kuin parin tonnin näyttis, joka on mahdollisesti itse paskottu.. :rolleyes:

No älä. Sehän se pointtini olikin. Kaikki tapaukset pitäisi hoitaa samaan tapaan. Ja jos on itse paskottu, niin pistäisin mielellään vakuutukseen, mutta New Worldia pelatessa kärähtänyt näytönohjain ei kyllä oikein siihen kategoriaan mene. Minulla on kyllä vakuutustapaus auki sitä varten, jos se yllättäen kärähtikin minusta johtuen.

Sama juttu ei tuo vinkuminen muuta ainakaan henkilökohtaista ostokäyttäytymistäni mihinkään. Itsellä on aina kaikki toiminut hyvin Jimmsillä.

Tuolta voi jokainen käydä lukaisemassa miten firmat on tässä markkinatilanteessa näytönohjaintoimituksia hoitaneet:

No hyvä juttu. Jatka siis asiakkaana ihan normaalisti. Ei kukaan estä. :) Toki se harvoin riittää, että tavaraa myy. Siinä on vielä se jälkimarkkinointikin, johon sarjaan tämäkin komentti menee.

Ja lupaan ja vannon, etten postaa enempää, ennen kuin on oikeasti jotain uutta kerrottavaa...
 
Huomenta ja kiitos jälleen kerran vilkkaasta keskustelusta! Asiakaspalautteet, sekä positiiviset että negatiiviset, ovat meille tärkeä kehittymisen työkalu. Somejemme tärkein funktio ei meillä ole kissakuvien tai kaupallisten tiedotteiden jakaminen, vaan aito vuorovaikuttaminen asiakkaidemme kanssa.

Tätä VVS:n tapausta emme lähde tässä vaiheessa enempää kommentoimaan, sillä kommentoimme sitä jo eilen sen verran mitä kommentoitavaa on, ja palaute välitettiin eteenpäin.

Sanotaan näin, samanlaista on itsekin huomannut. Kaupan purkamisten yhteydessä pakotetaan sitä lahjakorttia, vaikka kuluttajalla olisi siinä tilanteessa oikeus rahojen palautukseen, josta kieltäydytään "sisäisiin ohjeisin vedoten".

EDIT. Ja tähän päälle vielä se, että tilanne ei kaupankaan puolella ole muuttunut reilussa 2 vuodessa mitä olen siellä käynyt satunnaisesti. Klo 17-19 välisenä aikana jos käy, on likimain automaatio että tiskivuoroa saa odottaa 30-60min, usein lähempänä jälkimmäistä. Samaan aikaanjoko yksi tiski tai maksimissaan kaksi on käytössä maksimimäärän sijaan. Luulisi että tuosta vuoronumerojärjestelmästä voisitte tehdä hieman statistiikkaa ja katsoa ne ruuhkahuiput, milloin voisi vaikka aktiivisten tiskien määrää kasvattaa. 2 vuodessa ajassa kyllä sellainen data on saatu, että johtopäätöksiä resursseista voi tehdä! Työssäkäyvänä muut ajat ei oikein onnistu, ja viikonloput ovat turhan kiireisiä, joiden vuoksi ei haluaisi uhrata 75min ajoihin, jotka normaalisti voisi yhdistää työmatkoihin...
Niin ja se maksimi määrä on tällä hetkellä kolme. Oisit tuonkin voinut mainita.
Itse olen monesti käynyt noihinkin aikoihin ja max jonotus on ollut luokkaa 15-20min. Viime kerralla ei ollut jonoa ollenkaan mutta kävinkin jo klo 15 aikoihin.
Välillä siellä on asiakkaita ketkä tulevat esim kyselemään että mitä näyttöjä teillä on myynnissä ja sit aletaan arpomaan sitä että mikä kelpaisi ja siinä menee helposti 15min sen myyjän aikaa kun asiakas ei vaan osaa päättää ja sit lopulta poistutaan ostamatta mitään.
Itse haen yleensä vaan netistä jo varatut/tilatut tavarat niin ei mene kauaa aikaa siinä tiskillä.

Edit. Tuohon ruuhka aikaan olisi kyllä hyvä että olisi ne kolme pistettä auki siinä tiskillä.
Ja siellä myymälässä pääsee nopeammin tiskille jos on kyseessä vain nouto kyseessä. Sillehän saa erillisen lipukkeen.

Lahjakortti on tosiaan oletus, mutta pahoittelut jos olet kokenut sen pakottamisena! Tilihyvitys on myös mahdollinen.

Myymälän ruuhkapiikit on tiedostettu ja henkilökunnan sekä kassapisteiden määrää on kyllä @jobbus'in kommentin mukaisesti pyritty lisäämään tässä parin viime vuoden aikana. Otimme myös käyttöön laajennetut aukioloajat loppuvuodeksi, mikä on kivasti tasoittanut noita huippuja. Näin vilkkaimpana sesonkina ruuhkia pääsee valitettavasti syntymään siitä huolimatta. :/
Tilausnoutoja varten on tosiaan käytössä oma jonolipukkeensa.
 
Viimeksi muokattu:
Viime torstaina laitoin sp jimmsille että tilauksesta puuttui yksi EK liitin, maanantaina klo 13 aikoihin liitin laitettu postiin ja tiistaina klo 13 oli jo noudettavissa että jimmsiltä ja postiltakin ripeää toimintaa näin joulun aikaan :tup:
Onneksi kasaus ei jäänyt tästä kiinni:geek:

Kiitos palautteesta ja pahoittelut, että liitin jäi puuttumaan. Hyvä että asia tuli ripeästi kuntoon ja että kokemus jäi positiiviseksi!
 
Jos on yli vuosi sitten ostanut RTX30-sarjan näytönohjaimen Jimmsiltä, niin onko tuo yksi RTX30-sarjan kortti per asiakas rajoitus vielä voimassa, eli onko turha osallistua noihin ostoarvontoihin?
 
Jos on yli vuosi sitten ostanut RTX30-sarjan näytönohjaimen Jimmsiltä, niin onko tuo yksi RTX30-sarjan kortti per asiakas rajoitus vielä voimassa, eli onko turha osallistua noihin ostoarvontoihin?

Moikka! Ostorajoitus koskee yhtä mallisarjaa kerrallaan, eli sama asiakas voi ostaa esim. RTX3080 ja RTX 3060, jos haluaa. :)
Vai onko kyseessä siis saman mallisarjan kortit?
 
Moikka! Ostorajoitus koskee yhtä mallisarjaa kerrallaan, eli sama asiakas voi ostaa esim. RTX3080 ja RTX 3060, jos haluaa. :)
Vai onko kyseessä siis saman mallisarjan kortit?
Ei, mutta onhan tuo loputon ostopanna vähän hassu. Toisaalta uudet mallit taas kulman takana ja jos tuo sirupula helpottais joskus 2023, niin niitäkin ehkä olisi sitten mahdollista saada.
 
Ei, mutta onhan tuo loputon ostopanna vähän hassu. Toisaalta uudet mallit taas kulman takana ja jos tuo sirupula helpottais joskus 2023, niin niitäkin ehkä olisi sitten mahdollista saada.

Mikäli kyseessä on eri mallisarja, niin ei minkäänlaista ongelmaa! Tsekataan kuitenkin tämä.
 
Mikäli kyseessä on eri mallisarja, niin ei minkäänlaista ongelmaa! Tsekataan kuitenkin tämä.
Vaikka ymmärrän tuon rajoituksen täysin, niin eikös siinä voisi olla joku aikaraja? Sitähän on joku saattanut syystä tai toisesta myydä omaan käyttöön ostetun korttinsa aiemmin pois, mutta olisikin nyt tarvetta ostaa uudelleen vastaava kortti omaan käyttöön.

Aikaraja voisi olla vaikka 3-6kk, niin tuskin siitä koituisi merkittävää haittaa kenellekään, mutta antaisi ihan järkevän mahdollisuuden ostaa uutta korttia itselle, mikäli tilanne sitä vaatii.
 
En tiedä kuuluuko tänne, mutta bannerin klikkaaminen johtaa teille:
1639563855492.png


Kuvassa näkyy ITX -emo, mutta tätä ei ole teillä listattuna: Tuotehaku - Jimms.fi
 
Onkohan noille Intel NUC 11 Enthusiast Kit - NUC11PHKi7C, MiniPC -bareboneille mitään uutta toimitusaika-arviota? Ei tässä nyt ole vasta kuin 9kk odoteltu.
 
Onkohan noille Intel NUC 11 Enthusiast Kit - NUC11PHKi7C, MiniPC -bareboneille mitään uutta toimitusaika-arviota? Ei tässä nyt ole vasta kuin 9kk odoteltu.

Viimeksi kysyttäessä tehtaalla oli toimitusvaikeuksia, kysyn uudelleen!
 
Moi,
Onkohan jotain arviota heittää, milloin tätä olisi tulossa varastoon? esim 1kk? 3kk?
Tuote:
DeepCool GH-01, säädettävä näytönohjaimen tuki, musta
 
Ei tuolle


varmaan vieläkään ole saatavissa arvausta tukkurilta toimitusajasta tai lopullisesta hinnasta? Nyt olis jo ostohousut aika tukevasti puettu.
Toimitusaika-arvio 2-4 viikkoa tällä hetkellä. Hinnan osalta ei ole tietoa liikkuuko, tai mihin suuntaan :geek:
 
Mikä firmware versio Yubikey 5 sarjasta on Teiltä ostetuissa avaimissa?

Moikka! Tätä tovi yritettiin selvitellä, tukkuri ei osannut sanoa ja valitettavasti tämä ei valmistajan mukaan ole pelkän pakkauksen perusteella pääteltävissä, vaan selviää ainoastaan Yubikeyn softasta kun avain on kytketty koneeseen. :/
 
Teetettiin juhlavuoden kunniaksi uusia Jimm's -pelihiirimattoja! Alunperin näiden piti tulla keväällä synttärispessuna myyntiin, mutta pandemian aikaiset haasteet iskivät tähänkin :/
Saatiinpahan kuitenkin tämän vuoden puolella hyllyyn! :)

 
Teillä on monessa asuksen näytössä mainittu toi joku on-site swap -takuu, mutta VG259QM:n kohdalla se puuttuu, mutta kilpailijalla se on mainittu. Onko tässä siis moinen vaiko ei?

Omassa näytössä on aivan valtava ips-glow ja takuuseen pitäis saada, joten onko tuo on-site swap siis vaihtoehto vai pitääkö lähettää vanhanaikaisesti takaisin Jimmssille?
 
Teillä on monessa asuksen näytössä mainittu toi joku on-site swap -takuu, mutta VG259QM:n kohdalla se puuttuu, mutta kilpailijalla se on mainittu. Onko tässä siis moinen vaiko ei?

Omassa näytössä on aivan valtava ips-glow ja takuuseen pitäis saada, joten onko tuo on-site swap siis vaihtoehto vai pitääkö lähettää vanhanaikaisesti takaisin Jimmssille?

Tarkistellaan! Asuksen omasta tuestakin saattaa tosin saada vastauksen tähän.
 
ASUS RTX3070 osto-oikeusarvonta on suoritettu ja voittajat kontaktoitu!
 
Jee, ostoarpa osui kohdalleen Asus TUF 3070ti gamingin kanssa ja nykytilanteessa vieläpä ihan semijärkevään hintaan. Pääsee vihdoinkin pelaamaan pelejä ilman pikselimössöä. Olettaen siis, että kortti mahtuu koteloon (FD Meshify C).

Tilaus lähtee ilmeisesti matkaan aika pian, eli arvonnassa voittaneiden ei tarvitse odotella jotain ensi kesän erää? :D
 
Jee, ostoarpa osui kohdalleen Asus TUF 3070ti gamingin kanssa ja nykytilanteessa vieläpä ihan semijärkevään hintaan. Pääsee vihdoinkin pelaamaan pelejä ilman pikselimössöä. Olettaen siis, että kortti mahtuu koteloon (FD Meshify C).

Tilaus lähtee ilmeisesti matkaan aika pian, eli arvonnassa voittaneiden ei tarvitse odotella jotain ensi kesän erää? :D

Onnea voitosta!

Meshify 2 Compactiin mahtuu (etutuulettimien kanssa). Puhun kokemuksesta, aiempana voittajana :)
Eiköhän se tuohon vanhempaan malliinkiin sovi, vaikka on aika iso jöötti.
 
Ihan siisti tämä uusi Reactor: Jimm's Liquid Builds - Reactor, nestejäähdytetty tietokone - 3 899,00€

Ehkä vähän outo kysymys kaiken huutelun jälkeen, mutta onnistuuko noiden Liquid Builds -koneiden räätälöinti aika tappiin ja takuun laajennus 5 vuoteen?

Voin kysellä myynnistä toki tarkemmin spekseillä jne., mutta ajatuksena olisi ns. "Lucky Seven Reactor", jonka hinta voisi olla vaikkapa sopivasti 7777 €.

"Vähän" enemmän tehoa pitäisi olla siis... :)
 
Ihan siisti tämä uusi Reactor: Jimm's Liquid Builds - Reactor, nestejäähdytetty tietokone - 3 899,00€

Ehkä vähän outo kysymys kaiken huutelun jälkeen, mutta onnistuuko noiden Liquid Builds -koneiden räätälöinti aika tappiin ja takuun laajennus 5 vuoteen?

Voin kysellä myynnistä toki tarkemmin spekseillä jne., mutta ajatuksena olisi ns. "Lucky Seven Reactor", jonka hinta voisi olla vaikkapa sopivasti 7777 €.

"Vähän" enemmän tehoa pitäisi olla siis... :)
Tuossa Kotelossa ei ole paikat kuin 240mm+120mm radeille, ja radien maksimipaksuudetkin on rajoitetut. Nuo alumiinipaneelit myös rajoittaa aika paljon ilmavirtausta radien läpi.

Eli tehokkaampaa rautaa on aika nihkeä tuohon koteloon laittaa ilman kikkailua (CNC:llä tuuletusaukot etupaneeliin, jne.).
Kaapin perältä löytyy itseltä kaksi kappaletta noita koteloita...
 
  • Tykkää
Reactions: VVS
Jee, ostoarpa osui kohdalleen Asus TUF 3070ti gamingin kanssa ja nykytilanteessa vieläpä ihan semijärkevään hintaan. Pääsee vihdoinkin pelaamaan pelejä ilman pikselimössöä. Olettaen siis, että kortti mahtuu koteloon (FD Meshify C).

Tilaus lähtee ilmeisesti matkaan aika pian, eli arvonnassa voittaneiden ei tarvitse odotella jotain ensi kesän erää? :D

Moikka! Osto-oikeusarvonnat on toteutettu aina niin että tavaraa joko on varastossa tai ihan juurikin meille laskeutumassa :)
 
Teillä on monessa asuksen näytössä mainittu toi joku on-site swap -takuu, mutta VG259QM:n kohdalla se puuttuu, mutta kilpailijalla se on mainittu. Onko tässä siis moinen vaiko ei?

Omassa näytössä on aivan valtava ips-glow ja takuuseen pitäis saada, joten onko tuo on-site swap siis vaihtoehto vai pitääkö lähettää vanhanaikaisesti takaisin Jimmssille?
Tarkistellaan! Asuksen omasta tuestakin saattaa tosin saada vastauksen tähän.

Tsekattiin tää Asukselta ja ja kyllä kyseinen takuu on :)
Hoituu Asus RMA-sivuston kautta tarvittaessa suoraan loppuasiakkaalle.
 
Ihan siisti tämä uusi Reactor: Jimm's Liquid Builds - Reactor, nestejäähdytetty tietokone - 3 899,00€

Ehkä vähän outo kysymys kaiken huutelun jälkeen, mutta onnistuuko noiden Liquid Builds -koneiden räätälöinti aika tappiin ja takuun laajennus 5 vuoteen?

Voin kysellä myynnistä toki tarkemmin spekseillä jne., mutta ajatuksena olisi ns. "Lucky Seven Reactor", jonka hinta voisi olla vaikkapa sopivasti 7777 €.

"Vähän" enemmän tehoa pitäisi olla siis... :)

Ei ole yhtään outo kysely, ja vastaus on että tottakai! :)
Liquid Builds -mallisto rakennettiin, jotta meillä olisi tarjota valmiina custom loop-ratkaisuja asiakkaille. Tämän lisäksi räätälöidään tilauksesta oikeastaan mitä vaan, jos vaan osia on saatavilla :D
Voit siis ollla yhteydessä asiakaspalveluun visiosi suhteen, niin sieltä tulee sitten ehdotelma ja tarjous!
 
  • Tykkää
Reactions: VVS
Moikka! Osto-oikeusarvonnat on toteutettu aina niin että tavaraa joko on varastossa tai ihan juurikin meille laskeutumassa :)
Jeps, aamulla olikin tullut ilmoitus että paketti on lähtenyt matkalle. Postin sekoiluista riippuen saattaa siis päästä jo joululomilla pelailemaan. Kiitos tästä ja hyvät joulut.
 
Näyttäisi tuossa 3080ti osto-oikeusarvonnassa olevan päivämäärä 20.12 torstai, joka on siis 23 päivä maanantain ollessa 20. Kumpi päivä on siis oikein?
 
Näyttäisi tuossa 3080ti osto-oikeusarvonnassa olevan päivämäärä 20.12 torstai, joka on siis 23 päivä maanantain ollessa 20. Kumpi päivä on siis oikein?

_olettaisin_ että tässä on käynyt copypastafail edellisestä, joka päättyi torstaina eli eilen. Päivämäärä lienee kuitenkin ihan oikein :)
Tsekkaan tämän kuitenkin!
 
Tuossa arvontalomakkeessa ei varmaan tarvitse olla sama sähköposti kun mihin asiakastili on tehty, kun kerran asiakasnumeroa kysytään?

Ja voiko tuon laittaa noudoksi ja jos sattuisi voittamaan niin vaihtaan matkahuolloksi esim?
 
Yritetään kysyä sitten täällä, kun sähköpostiin vastaaminen ei tunnu kiinnostavan. Jos nyt tilaan teiltä tuon Raijintek STYX-kotelon, niin koskahan sen sitten mahdollisesti saisi?
 
Yritetään kysyä sitten täällä, kun sähköpostiin vastaaminen ei tunnu kiinnostavan. Jos nyt tilaan teiltä tuon Raijintek STYX-kotelon, niin koskahan sen sitten mahdollisesti saisi?

Moikka! Asiakaspalvelu vastailee sähköposteihin puheluiden ja chattien lomassa, eli kyllä se kiinnostaa! Tällä hetkellä käsittelyssä aamuyöllä saapuneet mailit.
Styx -malliston saatavuus näyttäisi olevan pitkälti avoin, jos joku tietty malli kiinnostaa niin sitä kannattaa kysellä erikseen.
 
Moikka! Asiakaspalvelu vastailee sähköposteihin puheluiden ja chattien lomassa, eli kyllä se kiinnostaa! Tällä hetkellä käsittelyssä aamuyöllä saapuneet mailit.
Styx -malliston saatavuus näyttäisi olevan pitkälti avoin, jos joku tietty malli kiinnostaa niin sitä kannattaa kysellä erikseen.
No toissapäivänä aamulla laittelin viestiä ja ei ole vielä vastausta kuulunut. Raijintek STYX, ikkunallinen mATX-kotelo, punainen <- tuollainen mulla tuolla ostoskorissa, muutaman muun jutun kanssa killuu, mutta ei uskalla vielä tilata, kun joku arvio olisi kiva saada toimitukselle. Kuukausia ei viitsisi odotella, kun saksasta löytyy ko. koteloa hyllystä.
 
No toissapäivänä aamulla laittelin viestiä ja ei ole vielä vastausta kuulunut. Raijintek STYX, ikkunallinen mATX-kotelo, punainen <- tuollainen mulla tuolla ostoskorissa, muutaman muun jutun kanssa killuu, mutta ei uskalla vielä tilata, kun joku arvio olisi kiva saada toimitukselle. Kuukausia ei viitsisi odotella, kun saksasta löytyy ko. koteloa hyllystä.

Moikka! Asia selvisikin eli viesti on meillä käsitelty ja kysely välitetty tuotevastaavalle - asiakaspalvelija on ilmeisesti kuitenkin unohtanut kuitata teille päin että näin on tehty. Tuotevastaava oli nyt vastannut asiakaspalveluun päin mutta viestin käsitellyt aspalainen ei vielä ole ehtinyt vastata, saattaa olla että hän tulee vasta iltavuoroon.

Asiasta on annettu palautetta, olisi aina tärkeää että asiakas tietää missä mennään! Kotelon kohtalokin on tosiaan selvillä, sitä saadaan aikaisintaan tammikuussa meille.
 
Viimeksi muokattu:
Tuossa arvontalomakkeessa ei varmaan tarvitse olla sama sähköposti kun mihin asiakastili on tehty, kun kerran asiakasnumeroa kysytään?

Ja voiko tuon laittaa noudoksi ja jos sattuisi voittamaan niin vaihtaan matkahuolloksi esim?

Paras käyttää samaa sähköpostia, niin ei tule epäselvyyksiä. Toimitus/maksutapaa ei voi vaihtaa jälkikäteen eli se on joko nouto tai postiennakko sen mukaan mitä lomakkeella on valinnut.
 
Moikka! Asia selvisikin eli viesti on meillä käsitelty ja kysely välitetty tuotevastaavalle - asiakaspalvelija on ilmeisesti kuitenkin unohtanut kuitata teille päin että näin on tehty. Tuotevastaava oli nyt vastannut asiakaspalveluun päin mutta viestin käsitellyt aspalainen ei vielä ole ehtinyt vastata, saattaa olla että hän tulee vasta iltavuoroon.

Asiasta on annettu palautetta, olisi tosiaan tärkeää että asiakas tietää missä mennään! Kotelon kohtalokin on tosiaan selvillä, sitä saadaan aikaisintaan tammikuussa meille.
Juu. Virhe sattunut täälläkin päässä. Viesti laitettu näköjään vasta eilen aamulla. Vilpittömät pahoittelut. Vuoron vaihtuessa tuppaa tuo vuorokausirytmi ja sitä myöden myös päivät aina menemään vähän sekaisin.

Tuo aikaisintaan tammikuussa ei kyllä vielä paljon kerro. Sehän voi tarkoittaa että tuleekin vasta kesäkuussa. Mites teillä käytännössä hoituu sitten tällaiset asiat, että jos se toimitus kestääkin odotettua kauemmin, niin millainen operaatio on saada rahansa pois? Vai olisiko viisampaa odottaa, että saatte jotain varmempaa tietoa asiasta? Toki hinku olisi saada se jouluksi, mutta se tuskin onnnistuu mistään, joten ei se nyt katastrofi ole sitä tammikuulle odottaa. Helmikuu on jo sitten vähän liikaa. Ei viitsi kuukausitolkulla odotella, että saa uudet komponentit käyttöön ja vanhat kiertoon.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
283 370
Viestejä
4 867 058
Jäsenet
78 647
Uusin jäsen
Nina11

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom