Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Löysin yhden tuotteen kuvista leivänpaahtimen, mitä voitin?
Leivänpaahtimen?
1639341788258.png

Niin. Tämmöinen kuva on yhden tuotteen tuotekuvissa :btooth:
Et ymmärtänyt. Meinasin, että jospa voitit... Leivänpaahtimen...

Tää olikin "hauska" keissi, ensin tuo ei meinannut millään ilmestyä tuotekuviin ja nyt se jäi kummittelemaan :p
Special Oncelle menee Jimm's -heijastin kiitokseksi tarkkasilmäisyydestä :)
 
Voitinko minäkin heijastimen?
Tuolla on myös vielä:


Ei hitto, ne on kaikki nousseet kummittelemaan :D
 
Mikä mahtaa olla RMA-käsittelyiden jono tällä hetkellä? Viime viikon tiistaina 7.12. tullut teiltä sposti, että tuote on vastaanotettu ja odottaa takuukäsittelyä.
 
Mikä mahtaa olla RMA-käsittelyiden jono tällä hetkellä? Viime viikon tiistaina 7.12. tullut teiltä sposti, että tuote on vastaanotettu ja odottaa takuukäsittelyä.
Terve, riippuu hieman millaisesta RMA-palautuksesta tapauksessasi on kyse. Yksittäisten takuu- ja asiakaspalautusten käsittelyssä on viimeisimmän tiedon mukaan noin 3-4 työpäivän luokkaa jonot, ja huoltokoneissa vastaavasti noin parisen viikkoa jonoa.
 
Terve, riippuu hieman millaisesta RMA-palautuksesta tapauksessasi on kyse. Yksittäisten takuu- ja asiakaspalautusten käsittelyssä on viimeisimmän tiedon mukaan noin 3-4 työpäivän luokkaa jonot, ja huoltokoneissa vastaavasti noin parisen viikkoa jonoa.
Kiitos! Yksittäinen tuote, AIO-jäähy kyseessä.
 
Hei ihan uteliaisuudesta. Jimmsin RMA ohjeistuksessa lukee, että vähintään 5cm pehmustetta pitäisi olla tuotteen laatikolla. Kuitenkin tuotteita saapuu siten, että vain esim puolet laatikosta on pehmustettu ja muuten tuotteen laatikko on itse postituksen laatikkoa vasten. Mites näin? Jos esim lähettäisin tuotteen takaisin siten miten se Jimmsiltä saapui, niin teknisesti siinä tapauksessa RMA tapaus voitaisiin hylätä.
 
Hei ihan uteliaisuudesta. Jimmsin RMA ohjeistuksessa lukee, että vähintään 5cm pehmustetta pitäisi olla tuotteen laatikolla. Kuitenkin tuotteita saapuu siten, että vain esim puolet laatikosta on pehmustettu ja muuten tuotteen laatikko on itse postituksen laatikkoa vasten. Mites näin? Jos esim lähettäisin tuotteen takaisin siten miten se Jimmsiltä saapui, niin teknisesti siinä tapauksessa RMA tapaus voitaisiin hylätä.

Jimmsin aikaisempi vastaus samanlaiseen kysymykseen: Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Periaatteessa lähettäjä on vastuussa joten kannattaa pakata tuotetta sen mukaan, varsinkin jos kyseessä on joku kalliimpi laite.
 
Jimmsin aikaisempi vastaus samanlaiseen kysymykseen: Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Periaatteessa lähettäjä on vastuussa joten kannattaa pakata tuotetta sen mukaan, varsinkin jos kyseessä on joku kalliimpi laite.

Juu, tuotteen olen laittamassa melko ison laatikon, olisikohan neliöissä varmaan kaksinkertainen siihen missä se tuli, mutta enemmänkin ajatuksena oli osoittaa se, miten Jimms voi lähettää tuotteen "huonommalla" tuotteen suojauksella, kuin se mitä itse vaativat ainakin paperilla kuluttajilta RMA lähetyksissä. Eli yhdenvertaisuus ei oikein näytä toteutuvan tuossa. Ideana on varmaan Jimmsiltä enemmänkin kannustaa hyvään tuotteen suojaukseen, jos siis tuo ei ole rautainen sääntö, vaan enemmänkin suositus juuri. Odotellaan virallista vastausta.
 
Juu, tuotteen olen laittamassa melko ison laatikon, olisikohan neliöissä varmaan kaksinkertainen siihen missä se tuli, mutta enemmänkin ajatuksena oli osoittaa se, miten Jimms voi lähettää tuotteen "huonommalla" tuotteen suojauksella, kuin se mitä itse vaativat ainakin paperilla kuluttajilta RMA lähetyksissä. Eli yhdenvertaisuus ei oikein näytä toteutuvan tuossa. Ideana on varmaan Jimmsiltä enemmänkin kannustaa hyvään tuotteen suojaukseen, jos siis tuo ei ole rautainen sääntö, vaan enemmänkin suositus juuri. Odotellaan virallista vastausta.
Jimms paketoi siten miten se uskoo saavansa lähes kaiken ehjänä perille. Sulla on vapaus paketoida miten sen haluat, vaikka hesarin sivuun jos oletat että se on turvallinen. Sua ei rankaista huonosta paketista jos sisus ei ole vaurioitunut vaan niistä vaurioista mitä posti normaalin toimituksen aikana on saanut aikaan sille.

Posti jos sen hajoittaa niin ne kyllä korvaa sen sulle kilohinnan mukaan
"Korvauksen määrä on korkeintaan kyseessä olevaan lähetykseen sovellettavassa laissa määrätty painon perusteella määräytyvä enimmäiskorvaus, vaikka aiheutunut vahinko olisi tätä suurempi. "
 
Alkuperäinen myyntipakkaus on usein riittävästi suojattu. Siihen päälle ulkoinen pahvilaatikko jossa on heilumisen estävä täyte. Tämän pitäisi riittää. Ohjeistus on kait enemmänkin tarkoitettu irtonaisten kovalevyjen ym. komponenttien suojaamiseen.
 
Hei ihan uteliaisuudesta. Jimmsin RMA ohjeistuksessa lukee, että vähintään 5cm pehmustetta pitäisi olla tuotteen laatikolla. Kuitenkin tuotteita saapuu siten, että vain esim puolet laatikosta on pehmustettu ja muuten tuotteen laatikko on itse postituksen laatikkoa vasten. Mites näin? Jos esim lähettäisin tuotteen takaisin siten miten se Jimmsiltä saapui, niin teknisesti siinä tapauksessa RMA tapaus voitaisiin hylätä.
Moi! RMA-pakkausohjeet ovat laadittu niin, että paketti tulee varmasti ehjänä perille meille asti. :geek: RMA-palautuksissa lähettäjänä on asiakas, joten tilanne on erilainen kuin meidän lähettämissä paketeissa. Tuossa aikaisemmin mainitussa viestissä olikin tuota aihetta hieman avattu.
 
Moi! RMA-pakkausohjeet ovat laadittu niin, että paketti tulee varmasti ehjänä perille meille asti. :geek: RMA-palautuksissa lähettäjänä on asiakas, joten tilanne on erilainen kuin meidän lähettämissä paketeissa. Tuossa aikaisemmin mainitussa viestissä olikin tuota aihetta hieman avattu.
No aina oppii uutta. Oon aina lähetellyt mahdolliset palautukset/takuujutut pakattuna samoin kuin ne on saapunut koska olen luullut että ne on pakattu riittävällä tavalla postitukseen :oops: Ongelmia ei ole onneksi tullut, mutta nyt täytyy olla enemmän hereillä!
 
No aina oppii uutta. Oon aina lähetellyt mahdolliset palautukset/takuujutut pakattuna samoin kuin ne on saapunut koska olen luullut että ne on pakattu riittävällä tavalla postitukseen :oops: Ongelmia ei ole onneksi tullut, mutta nyt täytyy olla enemmän hereillä!

Huomaa, että tuossa lainatussa viestissä johon viittasimme oli puhe siitä, että tuote lähetettäisiin takuuseen pelkässä tuotepakkauksessa - tämä ei siis ole missään tapauksessa suotavaa. Kyllä ne meidän RMA-palautusohjeet on ihan ajatuksella laadittu! :)
 
No aina oppii uutta. Oon aina lähetellyt mahdolliset palautukset/takuujutut pakattuna samoin kuin ne on saapunut koska olen luullut että ne on pakattu riittävällä tavalla postitukseen :oops: Ongelmia ei ole onneksi tullut, mutta nyt täytyy olla enemmän hereillä!
Käytännössähän tuo Jimmsin ohjeistus on käsittääkseni lähinnä suositus. Lopulta kyse on vain siitä, että lähettäjä on vastuussa paketoimisesta ja tuotteen pysymisestä ehjänä toimituksen aikana. Aika hyvin pystyy itse päättelemään, että tuntuuko se oma paketointi riittävältä, eikä siinä tarvitse orjallisesti noudattaa ohjeiden senttimääriä.

En usko, että Jimms koskaan hylkää RMA tapauksia pelkästään paketoinnin perusteella, jos vain näyttää, että paketti on saapunut perille ilman liiallisia kolhuja paketoinnin määrään nähden.
 
Päivitetään nyt aiemmin puheissa ollutta RMA-tapausta, jossa Gigabyten Gaming OC 3090 on lähetetty Jimm'sille ja Jimms on pistänyt Gigabytelle. Kortti hajosi New Worldia pelatessa. Kortti on tosiaan avattu, ihan niin kuin jo heti RMA-hakemuksen kirjoitin. Sillä ei kuitenkaan käytännössä ole mitään väliä, vaikka Jimm'sin huuhaa takuu ei olisikaan voimassa. Gigabyte jumittaa ja Jimm's ei suostu tekemään mitään, vaikka vastuu on heillä. Aikaa kulunut vaivaiset 2 kuukautta ja 2 viikkoa.

En ole ikinä aikaisemmin joutunut oikeasti KKV:tä pistämään asialle, mutta nyt jouduin. Tämän perustella voisin julistaa kyllä Jimm'sin paskimmaksi kaupaksi, johon olen tähän mennessä törmännyt. Muutkin kyllä yrittävät ties mitä selityksiä, mutta kun asiaa heille avaa, niin onkin yllättäen löytynyt yhteistyökykyä. Jimm'sillä yhteistyökykyä ei kyllä ole.

Että ihan näin kokemuksia Jimm's PC Storesta voisin todeta, että heillä on paskin RMA-prosessi Suomessa. Jos haluat päästä vähemmällä, niin osta muualta.
 
Päivitetään nyt aiemmin puheissa ollutta RMA-tapausta, jossa Gigabyten Gaming OC 3090 on lähetetty Jimm'sille ja Jimms on pistänyt Gigabytelle. Kortti hajosi New Worldia pelatessa. Kortti on tosiaan avattu, ihan niin kuin jo heti RMA-hakemuksen kirjoitin. Sillä ei kuitenkaan käytännössä ole mitään väliä, vaikka Jimm'sin huuhaa takuu ei olisikaan voimassa. Gigabyte jumittaa ja Jimm's ei suostu tekemään mitään, vaikka vastuu on heillä. Aikaa kulunut vaivaiset 2 kuukautta ja 2 viikkoa.

En ole ikinä aikaisemmin joutunut oikeasti KKV:tä pistämään asialle, mutta nyt jouduin. Tämän perustella voisin julistaa kyllä Jimm'sin paskimmaksi kaupaksi, johon olen tähän mennessä törmännyt. Muutkin kyllä yrittävät ties mitä selityksiä, mutta kun asiaa heille avaa, niin onkin yllättäen löytynyt yhteistyökykyä. Jimm'sillä yhteistyökykyä ei kyllä ole.

Että ihan näin kokemuksia Jimm's PC Storesta voisin todeta, että heillä on paskin RMA-prosessi Suomessa. Jos haluat päästä vähemmällä, niin osta muualta.
Myös työnantajallani oli hankaluuksia Jimm'sin RMA:n kanssa tänä syksynä. Näyttö saapui DOA ja Jimm's pallotteli takuuvastuuta laitevalmistajalle ja laitevalmistaja Jimm'sille. Ei ollut IT-osasto tyytyväinen. Viime syksynä oli toinen tavara RMA:ssa ja silloin ei ollut ongelmia. Vuodessa aika iso muutos.
 
Postillahan on hieno koneellinen lajittelu, mikä on nopea mutta ei paketeille kovin anteeksiantava. :D

 
Päivitetään nyt aiemmin puheissa ollutta RMA-tapausta, jossa Gigabyten Gaming OC 3090 on lähetetty Jimm'sille ja Jimms on pistänyt Gigabytelle. Kortti hajosi New Worldia pelatessa. Kortti on tosiaan avattu, ihan niin kuin jo heti RMA-hakemuksen kirjoitin. Sillä ei kuitenkaan käytännössä ole mitään väliä, vaikka Jimm'sin huuhaa takuu ei olisikaan voimassa. Gigabyte jumittaa ja Jimm's ei suostu tekemään mitään, vaikka vastuu on heillä. Aikaa kulunut vaivaiset 2 kuukautta ja 2 viikkoa.

En ole ikinä aikaisemmin joutunut oikeasti KKV:tä pistämään asialle, mutta nyt jouduin. Tämän perustella voisin julistaa kyllä Jimm'sin paskimmaksi kaupaksi, johon olen tähän mennessä törmännyt. Muutkin kyllä yrittävät ties mitä selityksiä, mutta kun asiaa heille avaa, niin onkin yllättäen löytynyt yhteistyökykyä. Jimm'sillä yhteistyökykyä ei kyllä ole.

Että ihan näin kokemuksia Jimm's PC Storesta voisin todeta, että heillä on paskin RMA-prosessi Suomessa. Jos haluat päästä vähemmällä, niin osta muualta.
Myös työnantajallani oli hankaluuksia Jimm'sin RMA:n kanssa tänä syksynä. Näyttö saapui DOA ja Jimm's pallotteli takuuvastuuta laitevalmistajalle ja laitevalmistaja Jimm'sille. Ei ollut IT-osasto tyytyväinen. Viime syksynä oli toinen tavara RMA:ssa ja silloin ei ollut ongelmia. Vuodessa aika iso muutos.

Kiitos palautteista! Kuten aikaisemmin olemme todenneet, niin takuuasiat hoituvat kyllä pääsääntöisesti onneksi hyvin. Prosesseja on viilattu vuosien varrella, nimenomaan asiakaspalautteiden perusteella.
Tuo edelleen jatkuva komponenttipula lienee tässä se juurisyy, miksi vaste- ja käsittelyajat valmistajien suuntaan ovat tavallista pidemmät. :/
 
Kiitos palautteista! Kuten aikaisemmin olemme todenneet, niin takuuasiat hoituvat kyllä pääsääntöisesti onneksi hyvin. Prosesseja on viilattu vuosien varrella, nimenomaan asiakaspalautteiden perusteella.
Tuo edelleen jatkuva komponenttipula lienee tässä se juurisyy, miksi vaste- ja käsittelyajat valmistajien suuntaan ovat tavallista pidemmät. :/

Kannattais ehkä ne sopimukset ja vakuutukset olla kunnossa, niin ei tartte stressata muutaman tonnin takia sielä kaupan puolella. Näin yksityishenkilönä pari tuhatta euroa on aika iso raha, teille sen pitäisi olla pennejä.

Eikä varmaan haittaisi, että teillä olisi Suomessa huoltokumppani, joka hoitaisi asian laillisessa ajassa sopimuksen mukaan. Ihan niinkuin muillakin on sattuneesta syystä. He kantavat riskin sitten valmistajan suuntaan. Toki haluavat rahaa vastineeksi kyseisestä riskistä.

Eli nyt teillä on ihan vaan laiton toimintatapa, joka olisi varmaan "vastuullisen" yrityksen hyvä laittaa kuntoon. :)
 
Kannattais ehkä ne sopimukset ja vakuutukset olla kunnossa, niin ei tartte stressata muutaman tonnin takia sielä kaupan puolella. Näin yksityishenkilönä pari tuhatta euroa on aika iso raha, teille sen pitäisi olla pennejä.

Eikä varmaan haittaisi, että teillä olisi Suomessa huoltokumppani, joka hoitaisi asian laillisessa ajassa sopimuksen mukaan. Ihan niinkuin muillakin on sattuneesta syystä. He kantavat riskin sitten valmistajan suuntaan. Toki haluavat rahaa vastineeksi kyseisestä riskistä.

Eli nyt teillä on ihan vaan laiton toimintatapa, joka olisi varmaan "vastuullisen" yrityksen hyvä laittaa kuntoon. :)

Kiitos kommentista, välitämme ehdotuksen huoltokumppanista eteenpäin - valtuutetun, paikallisen toimijan löytäminen lienee kuitenkin vähintäänkin haasteellista.
Suurin osa RMA-tapauksista onneksi hoituu varsin sujuvasti - valitettavaa viivettä esiintyy toisinaan poikkeustilanteissa kuten silloin, kun osista on pulaa tai tapaus vaatii selvittelyä esimerkiksi juuri valmistajan suuntaan.
 
Viime torstaina laitoin sp jimmsille että tilauksesta puuttui yksi EK liitin, maanantaina klo 13 aikoihin liitin laitettu postiin ja tiistaina klo 13 oli jo noudettavissa että jimmsiltä ja postiltakin ripeää toimintaa näin joulun aikaan :tup:
Onneksi kasaus ei jäänyt tästä kiinni:geek:

20211214_172354.jpg
 
Viime torstaina laitoin sp jimmsille että tilauksesta puuttui yksi EK liitin, maanantaina klo 13 aikoihin liitin laitettu postiin ja tiistaina klo 13 oli jo noudettavissa että jimmsiltä ja postiltakin ripeää toimintaa näin joulun aikaan :tup:
Onneksi kasaus ei jäänyt tästä kiinni:geek:

20211214_172354.jpg

Pennin liittimet hoituu kyllä, mutta odotas, jos puhutaan tuhansista euroista, 3090 korteista ja virhevastuusta. Sitten onkin yllättäviä ongelmia. Siinä ei paljon lämmitä puheet siitä, että "suurin osa" tapauksista onnistuu ajallaan. Suurin osa kun on näitä pennin liittimiä...
 
Myös työnantajallani oli hankaluuksia Jimm'sin RMA:n kanssa tänä syksynä. Näyttö saapui DOA ja Jimm's pallotteli takuuvastuuta laitevalmistajalle ja laitevalmistaja Jimm'sille. Ei ollut IT-osasto tyytyväinen. Viime syksynä oli toinen tavara RMA:ssa ja silloin ei ollut ongelmia. Vuodessa aika iso muutos.
Sanotaan näin, samanlaista on itsekin huomannut. Kaupan purkamisten yhteydessä pakotetaan sitä lahjakorttia, vaikka kuluttajalla olisi siinä tilanteessa oikeus rahojen palautukseen, josta kieltäydytään "sisäisiin ohjeisin vedoten".

EDIT. Ja tähän päälle vielä se, että tilanne ei kaupankaan puolella ole muuttunut reilussa 2 vuodessa mitä olen siellä käynyt satunnaisesti. Klo 17-19 välisenä aikana jos käy, on likimain automaatio että tiskivuoroa saa odottaa 30-60min, usein lähempänä jälkimmäistä. Samaan aikaanjoko yksi tiski tai maksimissaan kaksi on käytössä maksimimäärän sijaan. Luulisi että tuosta vuoronumerojärjestelmästä voisitte tehdä hieman statistiikkaa ja katsoa ne ruuhkahuiput, milloin voisi vaikka aktiivisten tiskien määrää kasvattaa. 2 vuodessa ajassa kyllä sellainen data on saatu, että johtopäätöksiä resursseista voi tehdä! Työssäkäyvänä muut ajat ei oikein onnistu, ja viikonloput ovat turhan kiireisiä, joiden vuoksi ei haluaisi uhrata 75min ajoihin, jotka normaalisti voisi yhdistää työmatkoihin...
 
Viimeksi muokattu:
Samaan aikaanjoko yksi tiski tai maksimissaan kaksi on käytössä maksimimäärän sijaan.
Niin ja se maksimi määrä on tällä hetkellä kolme. Oisit tuonkin voinut mainita.
Itse olen monesti käynyt noihinkin aikoihin ja max jonotus on ollut luokkaa 15-20min. Viime kerralla ei ollut jonoa ollenkaan mutta kävinkin jo klo 15 aikoihin.
Välillä siellä on asiakkaita ketkä tulevat esim kyselemään että mitä näyttöjä teillä on myynnissä ja sit aletaan arpomaan sitä että mikä kelpaisi ja siinä menee helposti 15min sen myyjän aikaa kun asiakas ei vaan osaa päättää ja sit lopulta poistutaan ostamatta mitään.
Itse haen yleensä vaan netistä jo varatut/tilatut tavarat niin ei mene kauaa aikaa siinä tiskillä.

Edit. Tuohon ruuhka aikaan olisi kyllä hyvä että olisi ne kolme pistettä auki siinä tiskillä.
Ja siellä myymälässä pääsee nopeammin tiskille jos on kyseessä vain nouto kyseessä. Sillehän saa erillisen lipukkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Myös työnantajallani oli hankaluuksia Jimm'sin RMA:n kanssa tänä syksynä. Näyttö saapui DOA ja Jimm's pallotteli takuuvastuuta laitevalmistajalle ja laitevalmistaja Jimm'sille. Ei ollut IT-osasto tyytyväinen. Viime syksynä oli toinen tavara RMA:ssa ja silloin ei ollut ongelmia. Vuodessa aika iso muutos.

Juu olen itseasiassa ennenkin pistänyt Gigabyten näytönohjaimen takuuna Jimm'sille takaisin. Ei ollut mitään ongelmaa, ei kyllä ollut avattukaan. Että nämä Jimm'sin prosessit on mennyt näköjään aika pahasti huonompaan suuntaan tämän vuoden aikana.
 
Päivitetään nyt aiemmin puheissa ollutta RMA-tapausta, jossa Gigabyten Gaming OC 3090 on lähetetty Jimm'sille ja Jimms on pistänyt Gigabytelle. Kortti hajosi New Worldia pelatessa. Kortti on tosiaan avattu, ihan niin kuin jo heti RMA-hakemuksen kirjoitin. Sillä ei kuitenkaan käytännössä ole mitään väliä, vaikka Jimm'sin huuhaa takuu ei olisikaan voimassa. Gigabyte jumittaa ja Jimm's ei suostu tekemään mitään, vaikka vastuu on heillä. Aikaa kulunut vaivaiset 2 kuukautta ja 2 viikkoa.

En ole ikinä aikaisemmin joutunut oikeasti KKV:tä pistämään asialle, mutta nyt jouduin. Tämän perustella voisin julistaa kyllä Jimm'sin paskimmaksi kaupaksi, johon olen tähän mennessä törmännyt. Muutkin kyllä yrittävät ties mitä selityksiä, mutta kun asiaa heille avaa, niin onkin yllättäen löytynyt yhteistyökykyä. Jimm'sillä yhteistyökykyä ei kyllä ole.

Että ihan näin kokemuksia Jimm's PC Storesta voisin todeta, että heillä on paskin RMA-prosessi Suomessa. Jos haluat päästä vähemmällä, niin osta muualta.
Itsekin kaupan puolella työskentelen ja välillä kyllä annan asiakkaalle hyllystä uutta tilalle välittämättä siitä että onko nyt valmistaja mitä mieltä asiasta(tiedostan kyllä, että tässä tapauksessa uutta ei noin vain ole mitä ottaa). Kyllä firmalle tulee halvemmaksi kaivaa kuvetta kuin se että tyytymättömät asiakkaat alkavat huutelemaan kylillä paskaksi. Tämän kokoiselle puljulle luulisi tämän olevan aika pikkujuttu jos palauttaa asiakkaalle vaan rahat niin molemmat selviäisivät helpoimmalla. Itselläni ei ole kyllä onneksi huonoja kokemuksia Jimmsin kanssa.
 
Itsekin kaupan puolella työskentelen ja välillä kyllä annan asiakkaalle hyllystä uutta tilalle välittämättä siitä että onko nyt valmistaja mitä mieltä asiasta(tiedostan kyllä, että tässä tapauksessa uutta ei noin vain ole mitä ottaa). Kyllä firmalle tulee halvemmaksi kaivaa kuvetta kuin se että tyytymättömät asiakkaat alkavat huutelemaan kylillä paskaksi. Tämän kokoiselle puljulle luulisi tämän olevan aika pikkujuttu jos palauttaa asiakkaalle vaan rahat niin molemmat selviäisivät helpoimmalla. Itselläni ei ole kyllä onneksi huonoja kokemuksia Jimmsin kanssa.

Niinpä. Itse maksoin tuosta 3090:sta alle 2000, kun sain sen heti julkaisussa. Eli se kaupan purku on jopa suht edullinen vaihtoehto kaupalle nykyhintoihin nähden. Voisin tosiaan pistää vakuutukseekin, jos nyt sitten olisi Jimm'sin lausunto asiasta. En tosin tiedä miten New Worldin pelaaminen on vakuutusasia, mutta kai olen sitten tehnyt yllättävän liikkeen hiirellä ja näytönohjain siitä johtuen yllättäen tuhoutui.

Muilla kaupoilla kuten Verkkokauppa.comilla käsittelyajaksi on reilusti kerrottu 10 - 20 päivää. Gigantilla vieläkin tiukempi 10 - 15 päivää. Power ei ilmoita, mutta muistaakseni jostain tapauksesta se oli pari kolme viikkoa. Jos nuo ajat eivät täyty pistää kauppa yleensä rahat takaisin tai vaihtaa uuteen tuotteeseen. Ihan niinkuin pitääkin.

Jimm'sin politiikka tuntuu olevan, että helpot tapaukset heti ja muut voi viedä vaikka KKV:hen, koska se kestää ja asia saadaan tod.näk. hoidettua sitä ennen valmistajan kanssa, joten EVVK. Eli rikotaan lakia ihan tietoisesti.
 
Tulee mieleen, että montakohan some-kamppista täytyy tehdä, että saa paskan julkisuuden kuitattua? Siinä saa kissan kuvia ladata netin täyteen ja hommata kauniita vaikuttajia pyörimään some-videoihin. Ei ihan halpaa sekään.

Itsekin olen Jimm'sille tässä parin kolmen vuoden aikana upottanut ihan kiitettävät reilut 10 000 €, ja usein homma toimiikiin, mutta nyt ei vaan toimi. Eli voisi sanoa, että olen Jimm'sin vakioasiakas, jolta meni nyt luotto pahasti koko yritykseen.

Hyvin hoidettu Jimm's! Kiitos tästäkin vitutuksen päivästä!
 
Tulee mieleen, että montakohan some-kamppista täytyy tehdä, että saa paskan julkisuuden kuitattua? Siinä saa kissan kuvia ladata netin täyteen ja hommata kauniita vaikuttajia pyörimään some-videoihin. Ei ihan halpaa sekään.

Itsekin olen Jimm'sille tässä parin kolmen vuoden aikana upottanut ihan kiitettävät reilut 10 000 €, ja usein homma toimiikiin, mutta nyt ei vaan toimi. Eli voisi sanoa, että olen Jimm'sin vakioasiakas, jolta meni nyt luotto pahasti koko yritykseen.

Hyvin hoidettu Jimm's! Kiitos tästäkin vitutuksen päivästä!
Eiköhän kaikille ala olla jo selvä tuo sinun tapauksesi joten en usko että ketutuksesi määrä laskisi/nousisi vaikka lopettaisit tuon tapauksestasi spämmäämisen tähän lankaan.
Tee vaikka facebookkiin oma ryhmä tälle tai jotain. En usko että jimmssin kanta mihinkään muuttuu vaikka kuinka monta viestiä pistäisit tänne putkeen.
 
Sama juttu ei tuo vinkuminen muuta ainakaan henkilökohtaista ostokäyttäytymistäni mihinkään. Itsellä on aina kaikki toiminut hyvin Jimmsillä.

Tuolta voi jokainen käydä lukaisemassa miten firmat on tässä markkinatilanteessa näytönohjaintoimituksia hoitaneet:
 
Joo ja joku tilauksesta jäänyt vitosen letkuliitin on hieman eri asia, kuin parin tonnin näyttis, joka on mahdollisesti itse paskottu.. :rolleyes:
 
Eiköhän kaikille ala olla jo selvä tuo sinun tapauksesi joten en usko että ketutuksesi määrä laskisi/nousisi vaikka lopettaisit tuon tapauksestasi spämmäämisen tähän lankaan.
Tee vaikka facebookkiin oma ryhmä tälle tai jotain. En usko että jimmssin kanta mihinkään muuttuu vaikka kuinka monta viestiä pistäisit tänne putkeen.

Älähän nyt. Kyllä tämä mieltä piristää kummasti. :) Ja kyllä ne paskatkin mielipiteet Jimm'stä tänne kuuluu siinä missä hyvätkin. Ei tämä mikään fanipoikaketju ole sinänsä, vaan silkkaa markkinointia. Ja katselin kyllä parempaakin ketjua, muttei oikein ollut. Voihain sen "Jimm's vitutus" -ketjunkin tietenkin perustaa, mutta toisaalta sekin on sitten kauppiaalle ehkä vähän epäreilua, kun ei voi vastata kritiikkiin helposti. Noh makunsa kullakin.

Joo ja joku tilauksesta jäänyt vitosen letkuliitin on hieman eri asia, kuin parin tonnin näyttis, joka on mahdollisesti itse paskottu.. :rolleyes:

No älä. Sehän se pointtini olikin. Kaikki tapaukset pitäisi hoitaa samaan tapaan. Ja jos on itse paskottu, niin pistäisin mielellään vakuutukseen, mutta New Worldia pelatessa kärähtänyt näytönohjain ei kyllä oikein siihen kategoriaan mene. Minulla on kyllä vakuutustapaus auki sitä varten, jos se yllättäen kärähtikin minusta johtuen.

Sama juttu ei tuo vinkuminen muuta ainakaan henkilökohtaista ostokäyttäytymistäni mihinkään. Itsellä on aina kaikki toiminut hyvin Jimmsillä.

Tuolta voi jokainen käydä lukaisemassa miten firmat on tässä markkinatilanteessa näytönohjaintoimituksia hoitaneet:

No hyvä juttu. Jatka siis asiakkaana ihan normaalisti. Ei kukaan estä. :) Toki se harvoin riittää, että tavaraa myy. Siinä on vielä se jälkimarkkinointikin, johon sarjaan tämäkin komentti menee.

Ja lupaan ja vannon, etten postaa enempää, ennen kuin on oikeasti jotain uutta kerrottavaa...
 
Huomenta ja kiitos jälleen kerran vilkkaasta keskustelusta! Asiakaspalautteet, sekä positiiviset että negatiiviset, ovat meille tärkeä kehittymisen työkalu. Somejemme tärkein funktio ei meillä ole kissakuvien tai kaupallisten tiedotteiden jakaminen, vaan aito vuorovaikuttaminen asiakkaidemme kanssa.

Tätä VVS:n tapausta emme lähde tässä vaiheessa enempää kommentoimaan, sillä kommentoimme sitä jo eilen sen verran mitä kommentoitavaa on, ja palaute välitettiin eteenpäin.

Sanotaan näin, samanlaista on itsekin huomannut. Kaupan purkamisten yhteydessä pakotetaan sitä lahjakorttia, vaikka kuluttajalla olisi siinä tilanteessa oikeus rahojen palautukseen, josta kieltäydytään "sisäisiin ohjeisin vedoten".

EDIT. Ja tähän päälle vielä se, että tilanne ei kaupankaan puolella ole muuttunut reilussa 2 vuodessa mitä olen siellä käynyt satunnaisesti. Klo 17-19 välisenä aikana jos käy, on likimain automaatio että tiskivuoroa saa odottaa 30-60min, usein lähempänä jälkimmäistä. Samaan aikaanjoko yksi tiski tai maksimissaan kaksi on käytössä maksimimäärän sijaan. Luulisi että tuosta vuoronumerojärjestelmästä voisitte tehdä hieman statistiikkaa ja katsoa ne ruuhkahuiput, milloin voisi vaikka aktiivisten tiskien määrää kasvattaa. 2 vuodessa ajassa kyllä sellainen data on saatu, että johtopäätöksiä resursseista voi tehdä! Työssäkäyvänä muut ajat ei oikein onnistu, ja viikonloput ovat turhan kiireisiä, joiden vuoksi ei haluaisi uhrata 75min ajoihin, jotka normaalisti voisi yhdistää työmatkoihin...
Niin ja se maksimi määrä on tällä hetkellä kolme. Oisit tuonkin voinut mainita.
Itse olen monesti käynyt noihinkin aikoihin ja max jonotus on ollut luokkaa 15-20min. Viime kerralla ei ollut jonoa ollenkaan mutta kävinkin jo klo 15 aikoihin.
Välillä siellä on asiakkaita ketkä tulevat esim kyselemään että mitä näyttöjä teillä on myynnissä ja sit aletaan arpomaan sitä että mikä kelpaisi ja siinä menee helposti 15min sen myyjän aikaa kun asiakas ei vaan osaa päättää ja sit lopulta poistutaan ostamatta mitään.
Itse haen yleensä vaan netistä jo varatut/tilatut tavarat niin ei mene kauaa aikaa siinä tiskillä.

Edit. Tuohon ruuhka aikaan olisi kyllä hyvä että olisi ne kolme pistettä auki siinä tiskillä.
Ja siellä myymälässä pääsee nopeammin tiskille jos on kyseessä vain nouto kyseessä. Sillehän saa erillisen lipukkeen.

Lahjakortti on tosiaan oletus, mutta pahoittelut jos olet kokenut sen pakottamisena! Tilihyvitys on myös mahdollinen.

Myymälän ruuhkapiikit on tiedostettu ja henkilökunnan sekä kassapisteiden määrää on kyllä @jobbus'in kommentin mukaisesti pyritty lisäämään tässä parin viime vuoden aikana. Otimme myös käyttöön laajennetut aukioloajat loppuvuodeksi, mikä on kivasti tasoittanut noita huippuja. Näin vilkkaimpana sesonkina ruuhkia pääsee valitettavasti syntymään siitä huolimatta. :/
Tilausnoutoja varten on tosiaan käytössä oma jonolipukkeensa.
 
Viimeksi muokattu:
Viime torstaina laitoin sp jimmsille että tilauksesta puuttui yksi EK liitin, maanantaina klo 13 aikoihin liitin laitettu postiin ja tiistaina klo 13 oli jo noudettavissa että jimmsiltä ja postiltakin ripeää toimintaa näin joulun aikaan :tup:
Onneksi kasaus ei jäänyt tästä kiinni:geek:

Kiitos palautteesta ja pahoittelut, että liitin jäi puuttumaan. Hyvä että asia tuli ripeästi kuntoon ja että kokemus jäi positiiviseksi!
 
Jos on yli vuosi sitten ostanut RTX30-sarjan näytönohjaimen Jimmsiltä, niin onko tuo yksi RTX30-sarjan kortti per asiakas rajoitus vielä voimassa, eli onko turha osallistua noihin ostoarvontoihin?
 
Jos on yli vuosi sitten ostanut RTX30-sarjan näytönohjaimen Jimmsiltä, niin onko tuo yksi RTX30-sarjan kortti per asiakas rajoitus vielä voimassa, eli onko turha osallistua noihin ostoarvontoihin?

Moikka! Ostorajoitus koskee yhtä mallisarjaa kerrallaan, eli sama asiakas voi ostaa esim. RTX3080 ja RTX 3060, jos haluaa. :)
Vai onko kyseessä siis saman mallisarjan kortit?
 
Moikka! Ostorajoitus koskee yhtä mallisarjaa kerrallaan, eli sama asiakas voi ostaa esim. RTX3080 ja RTX 3060, jos haluaa. :)
Vai onko kyseessä siis saman mallisarjan kortit?
Ei, mutta onhan tuo loputon ostopanna vähän hassu. Toisaalta uudet mallit taas kulman takana ja jos tuo sirupula helpottais joskus 2023, niin niitäkin ehkä olisi sitten mahdollista saada.
 
Ei, mutta onhan tuo loputon ostopanna vähän hassu. Toisaalta uudet mallit taas kulman takana ja jos tuo sirupula helpottais joskus 2023, niin niitäkin ehkä olisi sitten mahdollista saada.

Mikäli kyseessä on eri mallisarja, niin ei minkäänlaista ongelmaa! Tsekataan kuitenkin tämä.
 
Mikäli kyseessä on eri mallisarja, niin ei minkäänlaista ongelmaa! Tsekataan kuitenkin tämä.
Vaikka ymmärrän tuon rajoituksen täysin, niin eikös siinä voisi olla joku aikaraja? Sitähän on joku saattanut syystä tai toisesta myydä omaan käyttöön ostetun korttinsa aiemmin pois, mutta olisikin nyt tarvetta ostaa uudelleen vastaava kortti omaan käyttöön.

Aikaraja voisi olla vaikka 3-6kk, niin tuskin siitä koituisi merkittävää haittaa kenellekään, mutta antaisi ihan järkevän mahdollisuuden ostaa uutta korttia itselle, mikäli tilanne sitä vaatii.
 
Onkohan noille Intel NUC 11 Enthusiast Kit - NUC11PHKi7C, MiniPC -bareboneille mitään uutta toimitusaika-arviota? Ei tässä nyt ole vasta kuin 9kk odoteltu.
 
Onkohan noille Intel NUC 11 Enthusiast Kit - NUC11PHKi7C, MiniPC -bareboneille mitään uutta toimitusaika-arviota? Ei tässä nyt ole vasta kuin 9kk odoteltu.

Viimeksi kysyttäessä tehtaalla oli toimitusvaikeuksia, kysyn uudelleen!
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 252
Viestejä
4 491 053
Jäsenet
74 171
Uusin jäsen
äänihaitta

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom