Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
No eihän tuo ole samaa asiaa nähnytkään jos en ihan väärin tuota edesmennyttä pikselitakuuta ymmärtänyt. Eikös sen pointti ollut, että ruutu testataan teillä ennen asiakkaalle lähettämistä?

Kolmannen osapuolen höpöhöpövakuutuksen jälleenmyyminen on hieman eri asia.
Joo ei ole nyt sama asia ollenkaan. Toki pikselivikaisen aina takuuseen voi lähettää, mutta jonkun ultrawiden tai muun möhkön kanssa on vaan erittäin perseestä alkaa roudailemaan sitä. Pikselitakuulla sai varmistettua ettei ainakaan siitä syystä tarvinnut alkaa takuuhommiin.
 
No eihän tuo ole samaa asiaa nähnytkään jos en ihan väärin tuota edesmennyttä pikselitakuuta ymmärtänyt. Eikös sen pointti ollut, että ruutu testataan teillä ennen asiakkaalle lähettämistä?

Kolmannen osapuolen höpöhöpövakuutuksen jälleenmyyminen on hieman eri asia.
Joo ei ole nyt sama asia ollenkaan. Toki pikselivikaisen aina takuuseen voi lähettää, mutta jonkun ultrawiden tai muun möhkön kanssa on vaan erittäin perseestä alkaa roudailemaan sitä. Pikselitakuulla sai varmistettua ettei ainakaan siitä syystä tarvinnut alkaa takuuhommiin.

Kiitos molemmille palautteesta, välitän myös nämä eteenpäin!
 
Samaa mieltä kuin aiemmat kommentoijat.

Jos pikselitakuulla sai ostetuksi näytön ennakkotarkistuspalvelun, niin se tuntuu mielekkäältä rahan käytöltä, jolle sai välittömästi vastiketta. On sääli, jos tuota mahdollisuutta ei enää ole.

Geneerisiä tuotevakuutuksia en ole koskaan enkä missään käyttänyt, eikä tulisi mieleenkään nyt aloittaa. Elämänsä aikana tulee hankituksi sen verran kaikenlaista rompetta, että on edullisempaa kärsiä omissa nahoissaan mahdolliset vahingot ja tappiot, kuin maksaa vakuutusyhtiölle hinta, johon sisältyy samojen vahinkokustannusten lisäksi vakuutusyhtiön liikevoitto. (*

Jimm'sin tapauksessa pikselitakuun poistuminen tarkoittaa sitä, että kynnys ostaa näyttö juuri Jimm'siltä kasvaa merkittävästi, kun itse ei asu Turussa, ja mahdollisten ongelmien setviminen jälkikäteen saattaa hyvinkin viedä enemmän aikaa ja vaivaa kuin mikä tuntuisi kohtuulliselta. Koska ennakoitavissa olevia mahdollisia ongelmia ei jatkossa tarkisteta tehokkaimmalla mahdollisella tavalla, eikä niitä korjata tehokkaimmalla mahdollisella tavalla, niin maksumiehen tai vaivannäkijän rooli ei oikein houkuta.

*) Jälkilisäys: Puhumattakaan sen vaivan säästymisestä, mikä liittyy vakuutusyhtiön kanssa vuorovaikuttamiseen ja mahdolliseen riitelyyn.
 
Viimeksi muokattu:
Valitetaan nyt tänne kun Postille valittaminen ei kuitenkaan auta mitään.

Tilasin teiltä Black Friday tuotteen postiennakolla kun piti tehdä tilaus nopeasti eikä normaalit maksutavat toimineet. Siitä sitten tuli tekstiviesti että paketin voi hakea mutta ensin pitää maksaa postiennakko pankkitilille. Käskettiin soittaa asiakaspalveluun jos näin ei halua tehdä. Yritin lauantaina parikymmentä minuuttia jonottaa asiakaspalveluun jossa jonottaminen on maksullista mutta kukaan ei vastannut. Kun sitten sunnuntaina tulin kotiin ehdin juuri ennen sulkemista käymään väliaikisella postipakettien noutopisteellä. Siellä sain selvitetty että heillä ei ole kassaa joten mitään ei voi maksaa. Pyysin sitten siirtämään parin kilometrin päässä olevaan postiin että voin hakea. Nyt ei sitten paketista ole kuulunut mitään pariin päivään. Saankohan tuon vielä joskus?

Miksi ihmeessä postiennakko paketti lähetetään pisteeseen jossa ei voi maksaa? Miksi ihmeessä ainoa tapa yrittää siirtää se toiseen paikkaan on jonotusmaksullinen asiakaspalvelu numero johon ei vastata tai käynti paikanpäällä? Aina kun saan kotiinkuljetus paketin on tehty mahdottoman helpoksi siirtää se siten ettei sitä kotiinkuljeteta. Postiennakossa taas paketin siirto sellaiseen pisteeseen jossa voi maksaa on tehty mahdollisimman vaikeaksi.

Kun kaikenlaisia huijauksia postin nimissä on liikkellä niin en todellakaan halua maksella postiennakkoja epämääräisille tileille vaan haluan maksaa sen kun saan paketin käteen.

Eipä tämä teidän syytä ole mutta kunhan halusin valittaa Postin toiminnasta. Toivottavasti seuraavana Black Fridayna annatte muita tapoja maksaa kuin älyttömän kallis Klarna tai postiennakko jonka Posti on tehnyt mahdollisimman hankalaksi kuluttajalle. (EDIT: Ilmeisesti Klarna on maksuton. Oma arvaus oli että yritti myydä minulle osamaksuna kun ensimmäistä kertaa käytin eikä siinä kiireessä ollut aikaa lukea kovin tarkasti. Katsoin vain että loppusumma oli jotain 430€ luokkaa.)

Sama homma kävi tänään. Postilta viesti, että maksa postiennakko ja voit noutaa -> Maksoin ja minuutin päästä puhelimessa viesti, jossa lokeron nro ja tunnusluku.

Viesti tuli kuitenkin samasta numerosta, oli samassa viestiketjussa kuin kaikki aiemmat saapumisilmoitukset ja maksamislinkin osoitteena posti.fi. Tieten jos jokin epäilyttää, niin pelaa sitten varmuuden päälle.

Toivottavasti saat 5900x:n pikaisesti, hain juuri omani!
 
Noniin eipä tarvitse monitoria sitten Jimssiltä ostaakaan kun pikselitakuu poistui. Hintakin kova vakuutuksella 69,00 € vs 39,00 € pikselitakuu. Tuleeko tuossa vielä 29€ omavastuu maksettavaksi jos kotiin tulee pikselivikainen näyttö?
 
Noniin eipä tarvitse monitoria sitten Jimssiltä ostaakaan kun pikselitakuu poistui. Hintakin kova vakuutuksella 69,00 € vs 39,00 € pikselitakuu. Tuleeko tuossa vielä 29€ omavastuu maksettavaksi jos kotiin tulee pikselivikainen näyttö?

Ei tietenkään, kun sinulla on etämyynnissä ihan normaali palautusoikeus. Vaivaahan siitä on postitella näyttöjä eestaas.
 
Ei tietenkään, kun sinulla on etämyynnissä ihan normaali palautusoikeus. Vaivaahan siitä on postitella näyttöjä eestaas.
Ei palautusoikeudella ole mitään tekemistä tuon vakuutuksen kanssa.
Jos vikaa tulee tuon palautusoikeuden jälkeen niin vakuutus korvaa. Monesti vaan vakuutuksissa on omavastuu.
 
Ja palautusoikeudessa on muistettava se: Tuotetta saa katsoa ja testailla X määrän omaan käyttöön, eli heti kun paketista sen ottaa, se on itse hetimiten testattava. Myöskin, usein nämä paketit voivat olla sinetöityjä tai vaativat todella insinöörin taitoa avata niin ettei paketti vaurioidu / jää jälkiä, koska näistä jäljistä ja vaurioista on yrityksellä lupa vähentää palautettavasta summasta. Eli toisin sanoen: Jos vähän huolimattomasti testailet ja palautat, niin et saa omiasi takaisin täysmääräisesti.

Mutta samaa mieltä muiden kanssa: Erittäin iso miinus tämän poisto, vaikken sitä itse hyödyntänytkään.

EDIT: Vielä tähän vakuutukseen, minusta tyhmää että tuollaista edes tuollaista lähdetään kovalla hinnalla myymään kun monilla on se kotivakuutuksessa jo valmiina, usein kattaa about saman. Tietysti omavastuu on isompi, mutta se, että maksat tuollaisen 69€ per tuote, ne äkkiä kasaantuu. Tämä vakuutus menee siihen samaan kastiin kuin Gigantin "tuoteturvavakuutukset", eli pääsääntöisesti sinisilmäistä kusetetaan kalliilla vakuutuksella, joka ei tuo lopulta mitään kotivakuutuksen päälle.
 
Valitetaan nyt tänne kun Postille valittaminen ei kuitenkaan auta mitään.
Olen usein havainnut, että "Vast.ott. valitsema noutopiste" toimitukseen liitettynä Postin lisäpalveluna on merkityksetön.

Vaikka olisin nimenomaan valinnut noudon postitoimipisteestä (paikallinen R-kioski), lähetys on silti ohjattu automaattiin, ja vasta kun automaatti on ollut täynnä, se onkin kertaalleen vielä ohjattu uudelleen toimipisteeseen. Toisinaan lähetys on nopeammin toimipisteessä, jos olen alunperin halunnut noutaa sen automaatista, joka onkin täynnä, kuin jos olen halunnut noutaa sen toimipisteestä, mutta se oma-aloitteisesti käykin vielä hyödyttömällä automaattikierroksella.

Tälläkin kertaa postiennakkotilaukseni, jonka olin nimenomaan halunnut noutaa toimipisteestä, näkyi itsekseen pyrkineen automaattiin, koska Postin toimitusseuranta ilmoitaa: "Lähetys ohjataan toiseen noutopisteeseen, koska automaatti on täynnä". Aivan hullua! Toivo elää, että paketti kenties löytyy huomenna toimipisteestä.

Voi olla, ettei Jimm's voi asialle mitään, mutta Postin asiakkaana Jimm's saattaa olla ainoa, joka voisi kainosti anoa Postilta, että vastaanottajan valitsemaa noutopistettä aikuisen oikeasti noudatettaisiin silloin kun postiennakkolähetys halutaan noutaa toimipisteestä.

(Epäilen taustalla olevan sen, että automaatit ovat Postille halvempia kuin miehitetyt toimipisteet.)
 
Postiennakon maksu tilisiirtona kanssa kuulostaa aika hassulta. Hyväksyykö postin normaalit toimipisteet (eli ei mitkään väliaikaiset) enää käteistä ollenkaan postiennakkojen maksuun?
 
Olen usein havainnut, että "Vast.ott. valitsema noutopiste" toimitukseen liitettynä Postin lisäpalveluna on merkityksetön.

Vaikka olisin nimenomaan valinnut noudon postitoimipisteestä (paikallinen R-kioski), lähetys on silti ohjattu automaattiin, ja vasta kun automaatti on ollut täynnä, se onkin kertaalleen vielä ohjattu uudelleen toimipisteeseen. Toisinaan lähetys on nopeammin toimipisteessä, jos olen alunperin halunnut noutaa sen automaatista, joka onkin täynnä, kuin jos olen halunnut noutaa sen toimipisteestä, mutta se oma-aloitteisesti käykin vielä hyödyttömällä automaattikierroksella.

Tälläkin kertaa postiennakkotilaukseni, jonka olin nimenomaan halunnut noutaa toimipisteestä, näkyi itsekseen pyrkineen automaattiin, koska Postin toimitusseuranta ilmoitaa: "Lähetys ohjataan toiseen noutopisteeseen, koska automaatti on täynnä". Aivan hullua! Toivo elää, että paketti kenties löytyy huomenna toimipisteestä.

Voi olla, ettei Jimm's voi asialle mitään, mutta Postin asiakkaana Jimm's saattaa olla ainoa, joka voisi kainosti anoa Postilta, että vastaanottajan valitsemaa noutopistettä aikuisen oikeasti noudatettaisiin silloin kun postiennakkolähetys halutaan noutaa toimipisteestä.

(Epäilen taustalla olevan sen, että automaatit ovat Postille halvempia kuin miehitetyt toimipisteet.)
Onko sinulla OmaPostissa määritelty noutopiste?
 
Ei kumoa, ostovaiheessa valittu noutopaikka kumoaa Oma Postin noutopistevalinnan. Itselläni on ollut tietty noutopiste ja olen tilannut tavaroita tiettyyn automaattiin ongelmitta.
 
Pyrin välttämään kaikkia ylimääräisiä sovelluksia ja kirjautumisia aina kun se on mahdollista. OmaPosti, ottaen huomioon Postin aika omavaltainen toimintatapa ja järjestelmien luotettavuus, kuuluu mielestäni ellei kartettaviin niin ainakaan ei toivottuihin.

Automaattiin olen kyllä halutessani aina saanut lähetyksen, jos siellä vaan on ollut tilaa. Saatan olla väärässäkin, mutta mielestäni Posti näyttäisi haluavan kääntää kaiken automaattiin ja mahdollisuuksien mukaan välttää miehitettyjä toimipisteitä, vaikka toisin olisikin pyydetty. Tiedä häntä, vaikka Posti joutuisi postiennakkomaksunkin keräämisestä maksamaan provisiota R-kioskille, ja mieluummin ottaisi sen suoraan omalle tililleen.
 
Viimeksi muokattu:
Postiennakon maksu tilisiirtona kanssa kuulostaa aika hassulta. Hyväksyykö postin normaalit toimipisteet (eli ei mitkään väliaikaiset) enää käteistä ollenkaan postiennakkojen maksuun?
Hyväksyy ne.. _Kauheeen säätämisen kanssa_ :D ainaki viimetteiks ku 3060ti:n hain postista ja se olikin just menny tonne lokeroon.. Puolet maksoin käteisellä ja loput kortilla. Ärrän neiti availi summissa varmaa 20 lokeroo läpi, ennen ku paketti löyty ja sen sai maksettua vanhalla tavalla. Viikko siitä tulee kysely, että ootko saanu pakettia, että se on nyt aika varmasti hukassa. Kirjotin, että noudettu on. Hetkenpäästä tuli viesti, no se on näköjään velotettu 2x. No teki 85% kokeilla kusettamisen mahista, mutta jätin sitte väliin. Olis kyl kiinnostanut tietää ,kuinka pitkälle tuolla kusettamisella olis päässy, ennenku jääny kiinni :rofl:
 
Kuinka monta kertaa päivässä teiltä lähtee kamat postin matkaan näin ruuhka huippuina?
 
Kysymys, mitenkä ykkösgeneraation Creativen outlier air kuulokkeet maksaa satasen teidän verkkokaupassa?, kun muualta saa jo v.3 mallia 70 eurolla, vaikka siinäkin on suomilisää ihan tarpeeksi.
 
Laitoin pikatoimituksen uuteen jakkaraan tunnin tilauksen jälkeen ei tainnut ehtiä tämän päivän kuormaan.:cry:
 
Pyrin välttämään kaikkia ylimääräisiä sovelluksia ja kirjautumisia aina kun se on mahdollista. OmaPosti, ottaen huomioon Postin aika omavaltainen toimintatapa ja järjestelmien luotettavuus, kuuluu mielestäni ellei kartettaviin niin ainakaan ei toivottuihin.
Sille en tietysti mahda mitään jos vakaumuksesi estää erinäisten hyödyllisten palveluiden käytön vielä näin 2020-luvulla, mutta OmaPosti on oman kokemukseni perusteella ihan erinomaisen toimiva palvelu. Esimerkiksi tosiaan tuon oman noutopisteen määritteleminen on todella hyödyllinen ominaisuus, niin ei ole tarvinnut jännittää ettäkö paketit ohjautuisivat vääriin paikkoihin. Ainakin itsellä toiminut kuin junan vessa.

Pahoittelut offtopicista.
 
Turhaan sitten odottelin pikselitakuun palaamista. Olin valmis maksamaan näytöstä jimmsin huomattavasti korkeamman hinnan + pikselitakuun, mutta enään ei ole syytä sitten jimmssiltä näyttöä tilata. Menetitte yli 1500e kaupat.
 
Pahoittelut offtopicista.
Turha pahoitella, ainakaan minun tähteni.

Mutta on ikävä aiheuttaa (perusteettomiin) henkilökohtaisuuksiin johtavaa ärsytystä, enkä haluaisi synnyttää moista mielipahaa. Onneksi asia on kuitenkin helposti korjattavissa yhdistämällä käyttäjätunnukseni roskasähköpostiin, jota en jatkossa pysty muistamaan.

Vai kuin junan vessa? No niinpä tosiaan. :poop: Luukku auki! Ratakiskot hoi, täältä tullaan! :D
 
Kiitos molemmille palautteesta, välitän myös nämä eteenpäin!
Olisi hieno kuulla onko tällä mahdollisesti vaikutusta johonkin kohtuullisen lyhyellä aikajänteellä? Tuommoisen 34" ruudun ostaminen olisi houkuttelevaa, mutta niin kiire sillä ei ole etten pikselitakuuta voisi hetken odotella. Jos tämä taas on ns. "perusasiakaspalaute, luettu, käsitelty" -osastoa, niin voi sit ostopäätöksiä tehdä sen mukaisesti.
 
Ja palautusoikeudessa on muistettava se: Tuotetta saa katsoa ja testailla X määrän omaan käyttöön, eli heti kun paketista sen ottaa, se on itse hetimiten testattava. Myöskin, usein nämä paketit voivat olla sinetöityjä tai vaativat todella insinöörin taitoa avata niin ettei paketti vaurioidu / jää jälkiä, koska näistä jäljistä ja vaurioista on yrityksellä lupa vähentää palautettavasta summasta. Eli toisin sanoen: Jos vähän huolimattomasti testailet ja palautat, niin et saa omiasi takaisin täysmääräisesti.

Mutta samaa mieltä muiden kanssa: Erittäin iso miinus tämän poisto, vaikken sitä itse hyödyntänytkään.

EDIT: Vielä tähän vakuutukseen, minusta tyhmää että tuollaista edes tuollaista lähdetään kovalla hinnalla myymään kun monilla on se kotivakuutuksessa jo valmiina, usein kattaa about saman. Tietysti omavastuu on isompi, mutta se, että maksat tuollaisen 69€ per tuote, ne äkkiä kasaantuu. Tämä vakuutus menee siihen samaan kastiin kuin Gigantin "tuoteturvavakuutukset", eli pääsääntöisesti sinisilmäistä kusetetaan kalliilla vakuutuksella, joka ei tuo lopulta mitään kotivakuutuksen päälle.
Aina olen saanut takaisin 100% asiakaspalautukset eri firmoista. Oman kokemuksen mukaan monet yritykset ovat olleet todella joustavia. Esimerkiksi yksi tuote seisoi hyllyssä puoli vuotta ennen kun pääsin sitä testaamaan ja sain palauttaa sen ilman alkuperäistä pakettia.
 
Aina olen saanut takaisin 100% asiakaspalautukset eri firmoista. Oman kokemuksen mukaan monet yritykset ovat olleet todella joustavia. Esimerkiksi yksi tuote seisoi hyllyssä puoli vuotta ennen kun pääsin sitä testaamaan ja sain palauttaa sen ilman alkuperäistä pakettia.

Moikka! Meillä asiakaspalautus pitää tehdä 30 pv sisällä ja tuotteen pakkauksineen pitää olla moitteettomassa ja myyntikelpoisessa kunnossa. Takuuasioissa ei tietenkään tarvita alkuperäisiä "oheiskilkkeitä".
 
Olisi hieno kuulla onko tällä mahdollisesti vaikutusta johonkin kohtuullisen lyhyellä aikajänteellä? Tuommoisen 34" ruudun ostaminen olisi houkuttelevaa, mutta niin kiire sillä ei ole etten pikselitakuuta voisi hetken odotella. Jos tämä taas on ns. "perusasiakaspalaute, luettu, käsitelty" -osastoa, niin voi sit ostopäätöksiä tehdä sen mukaisesti.

Moikka! Välitin eteenpäin tiedon, että iotechissä on toivottu testauspalvelua erityisesti suuren koko- ja hintaluokan näytöille. Tuo aikaisempi pikselitakuu on kuitenkin palveluna poistunut ja sen tilalle tuli tuo Tuoteturva.
 
Moikka! Välitin eteenpäin tiedon, että iotechissä on toivottu testauspalvelua erityisesti suuren koko- ja hintaluokan näytöille. Tuo aikaisempi pikselitakuu on kuitenkin palveluna poistunut ja sen tilalle tuli tuo Tuoteturva.
Ok, kiitos. En toisin sanoen jää pidättämään hengitystä tämän osalta vaan jatkan hankinnan harkintaa oletuksella "pikselilotto on samanlainen kaikkien kanssa".
 
Tietääkö kukaan kuinka korkea asus x570-f vram jäähdytys on? Ostin Jimm'siltä meshify 2 kotelon ja mietin että mahtuisko arctic ii freezer 420mm siihen päälle? Kotelon sivuilla sanotaan, että Emolevy saa olla vain 35 mm tai muuten 420mm radiaattori ei mahu. En uskalla ottaa osia koneesta pois että voisin mitata, Kiitos!
 
Tietääkö kukaan kuinka korkea asus x570-f vram jäähdytys on? Ostin Jimm'siltä meshify 2 kotelon ja mietin että mahtuisko arctic ii freezer 420mm siihen päälle? Kotelon sivuilla sanotaan, että Emolevy saa olla vain 35 mm tai muuten 420mm radiaattori ei mahu. En uskalla ottaa osia koneesta pois että voisin mitata, Kiitos!
Tuohon koteloon kannattaa laittaa 360 radiaattori. Kaikki muu menee turhan tiukaksi sovituksesta. Itsellä oli 30mm 420 radiaattori ja jouduin hieman leikkaamaam tuulettimista paloja pois.
 
Viimeksi muokattu:
Tilasin teiltä Ryzen prosessorin ja mukana tuli AMD Ryzen - Equipped for Battle koodi. Sain sen vähän tapeltuani läpi AMD tarkistustyökalusta (Piti asettaa system time oikeaksi biosista.) ja sain uuden 25 merkkisen koodin Microsoftille. Tätä uutta koodia kun yritän ohjeiden mukaan syöttää Microsoftin sivuille tulee herjaa: "Tarkista koodin mukana saamasi ohjeet. Lunastus on ehkä suoritettava toisessa sivustossa." Lisäksi tekstinä on "Xbox: Check the instructions you got when you received this code. You might not be eligible to redeem it, or maybe you need to redeem it on another device or service.".

Mikä mättää? Mistä saan toimivan koodin?
 
Game Pass koodi? Ainakin joskus nuo on ollut vain uusille Game Pass tilaajille eli jos olet aikaisemmin käyttänyt palvelua niin koodia ei välttämättä voi käyttää samalla tunnuksella. Tai jos olet aikaisemmin käyttänyt koodia niin ei välttämättä voi käyttää uutta koodia.
 
Tietääkö kukaan kuinka korkea asus x570-f vram jäähdytys on? Ostin Jimm'siltä meshify 2 kotelon ja mietin että mahtuisko arctic ii freezer 420mm siihen päälle? Kotelon sivuilla sanotaan, että Emolevy saa olla vain 35 mm tai muuten 420mm radiaattori ei mahu. En uskalla ottaa osia koneesta pois että voisin mitata, Kiitos!
Tietääkseni ei mahdu tavalliseen Meshify 2 koteloon. Ite ostin Meshify 2 XL ja tuon Freezer 420. Just passelin kokonen tähän.

@Jimm's taitaa olla ruuhkaa, kun ei ole vielä viime lauantaina tehty tilaus liikahtanutkaan.
 
Game Pass koodi? Ainakin joskus nuo on ollut vain uusille Game Pass tilaajille eli jos olet aikaisemmin käyttänyt palvelua niin koodia ei välttämättä voi käyttää samalla tunnuksella. Tai jos olet aikaisemmin käyttänyt koodia niin ei välttämättä voi käyttää uutta koodia.

Jimmsin sivuilla lukee "AMD tarjoaa Ryzen -prosessorien ostajille nyt kupongin, jolla saat itsellesi Xbox Game Pass for PC (1kk) -koodin (arvo 10€)!". Ei puhuta mitään uusista tunnuksista tai aikaisemmasta käytöstä. Tuossa selvästi luvataan 1kk Xbox Game Passia.
 
Tuohon koteloon kannattaa laittaa 360 radiaattori. Kaikki muu menee turhan tiukaksi sovituksesta. Itsellä oli 30mm 420 radiaattori ja jouduin hieman tuulettimista paloja pois.
Ostin aikasemmin pari 140 tuuletinta jota ei voi enään palauttaa niin haluasin ne käyttää 420 mm radiaattoriin. 420mm olisi sitten tulevaisuuden uutta cputa varten, kun ddr5 tulee amd:le, joten se on tällä hetkellä vähän overkill.
 
Ostin aikasemmin pari 140 tuuletinta jota ei voi enään palauttaa niin haluasin ne käyttää 420 mm radiaattoriin. 420mm olisi sitten tulevaisuuden uutta cputa varten, kun ddr5 tulee amd:le, joten se on tällä hetkellä vähän overkill.
Kun itsellä oli tuossa 420 kiinni, niin jouduin leikkaamaan emolevyn vrm ja rammien kohdalta palaset pois 140mm tuulettimista, että mahtui. Luultavasti joudut tuohon samaan, jos laitat 420 radiaattorin. Lisäksi tuo Articissa on paksumpi radiaattori, joka saattaa pahentaa ongelmaa. Vastaavasti 360 menee heittämällä. Vaihtaisin suurempaan koteloon, jos haluat laittaa 420.
 
Jimmsin sivuilla lukee "AMD tarjoaa Ryzen -prosessorien ostajille nyt kupongin, jolla saat itsellesi Xbox Game Pass for PC (1kk) -koodin (arvo 10€)!". Ei puhuta mitään uusista tunnuksista tai aikaisemmasta käytöstä. Tuossa selvästi luvataan 1kk Xbox Game Passia.
Tuo kuvailemasi virheviesti tulee juuri silloin kun yrittää lunastaa Game Pass-koodia käyttäjällä, joka on jo kokeillut ko. palvelua.
 
Tuo kuvailemasi virheviesti tulee juuri silloin kun yrittää lunastaa Game Pass-koodia käyttäjällä, joka on jo kokeillut ko. palvelua.
Ja tämähän tulisi mainita sitten siinä tuotesivulla, koska nyt siinä vain luvataan tuo 1kk gamepass ilman muita ehtoja. No, omakin näyttis pitäisi tänään saapua niin saa nähdä onnistuuko lunastus kun on gamepass tilaus jo sisällä.
 
Millainen kokemus muilla oli black friday-tilausten kanssa Jimmsiltä? Itselläni perjantaina tilattu, tiistaina kuitattu postille ja nyt torstaina klo 11:24 viimeisin tieto postilta on "lähetys ei ole vielä saapunut postille". Tilauksessa olevat tuotteet oli varastossa, olis nähtävästi pitänyt vaan tilata noutona :cautious:
 
Oma virtalähde oli myös hyllyssä, mutta ei ole vielä tullut seurantatunnustakaan, kaippa se sieltä joskus lähtee liikkeelle. Toimitusaika oli 1‐6päivää eli sen sisällä toki ollaan vielä. Tilattu siis Black fridayna.
 
Millainen kokemus muilla oli black friday-tilausten kanssa Jimmsiltä? Itselläni perjantaina tilattu, tiistaina kuitattu postille ja nyt torstaina klo 11:24 viimeisin tieto postilta on "lähetys ei ole vielä saapunut postille". Tilauksessa olevat tuotteet oli varastossa, olis nähtävästi pitänyt vaan tilata noutona :cautious:
Perjantaina tilasin ja tiistaina hain Postin pakettiautomaatista.
 
Nyt selvis miksi paketti ei liiku mihinkään... assarista kun kysyin niin olivat vahingossa luoneet tuplaten seurantakoodeja ja antaneet mulle sen ylimääräsen, joka ei päivity :lol: Oikealla seurantakoodilla kun katsoo niin pitäis olla tänään noudettavissa. Kokemuksia, kokemuksia.
 
Millainen kokemus muilla oli black friday-tilausten kanssa Jimmsiltä? Itselläni perjantaina tilattu, tiistaina kuitattu postille ja nyt torstaina klo 11:24 viimeisin tieto postilta on "lähetys ei ole vielä saapunut postille". Tilauksessa olevat tuotteet oli varastossa, olis nähtävästi pitänyt vaan tilata noutona :cautious:
Nyt selvis miksi paketti ei liiku mihinkään... assarista kun kysyin niin olivat vahingossa luoneet tuplaten seurantakoodeja ja antaneet mulle sen ylimääräsen, joka ei päivity :lol: Oikealla seurantakoodilla kun katsoo niin pitäis olla tänään noudettavissa. Kokemuksia, kokemuksia.

Pahoittelut säikyttelystä! Hyvä että tuli kuntoon :)
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 248
Viestejä
4 490 997
Jäsenet
74 171
Uusin jäsen
äänihaitta

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom