Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Vähän koitin riiata Jeren kanssa tsätissä, muttei lupaillut varastossa olevaa pöllötiitistä kuin vasta about torjantaiksi perille.
Saisi bordelloon vähä 1070 tilalle päivitystä, mutta taitaa sitten mennä oman lakkoilun(peliloman) yli päivitys :sori:
Terve, tilannehan on tosiaan se tällä tavoin pyhäpäivän iltana, että logistiikka on seuraavan kerran paikalla maanantaina, jolloin tilauksesi suurella todennäköisyydellä saadaan matkaan. Postin ja Matkahuollon omaan toimitusprosessiinhan emme pysty valitettavasti vaikuttamaan, joten teille annettu varovainen arvio siitä että tuote olisi torstaina perillä on ihan todenmukainen ;) tietysti yllätys on sitten sitäkin mukavempi jos se sattuukin olemaan perillä jo keskiviikkona. Tätä emme kuitenkaan pysty lupaamaan.

Oikein mukavaa itsenäisyyspäivän iltaa kaikille!
 
Terve! Nyt on tosiaan illan mittaan ollut havaittavissa pientä nikottelua meidän sivuilla palveluntarjoajan vikatilanteesta johtuen. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa. Esiintyy siis siten että ajoittain saattaa sivut olla saavuttamattomissa. Toivon mukaan vikatilanne heidän päässään ratkeaisi piakkoin. :tup:

Update: Tällä hetkellä tilanne seuraavanlainen, eli meidän webbisivut toimivat siihen asti että tuotteita pääsee selaamaan, mutta tilaukset eivät näytä menevän läpi, eivätkä asiakkaat pääse kirjautumaan sisään, minkä johdosta chat-palvelu on myös toistaiseksi out of order. Tämän lisäksi osa muistakin järjestelmistä valitettavasti alhaalla :dead:

UPDATE: Käy ja kukkuu taas :geek:
 
Viimeksi muokattu:
Toimiiko muilla Jimm'sin sivuilla kirjautuminen?

Täällä on tämmönen jimmssin ketjuki missä vastaus ongelmaasi oli jo.

Terve! Nyt on tosiaan illan mittaan ollut havaittavissa pientä nikottelua meidän sivuilla palveluntarjoajan vikatilanteesta johtuen. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa. Esiintyy siis siten että ajoittain saattaa sivut olla saavuttamattomissa. Toivon mukaan vikatilanne heidän päässään ratkeaisi piakkoin. :tup:

Update: Tällä hetkellä tilanne seuraavanlainen, eli meidän webbisivut toimivat siihen asti että tuotteita pääsee selaamaan, mutta tilaukset eivät näytä menevän läpi, eivätkä asiakkaat pääse kirjautumaan sisään, minkä johdosta chat-palvelu on myös toistaiseksi out of order. Tämän lisäksi osa muistakin järjestelmistä valitettavasti alhaalla :dead:
 
Eilen tuli mh:n kautta Bf tilatut kamat ja kone kasassa sekä kaikki toimii, kiitokset jimmsille.
 
Harmillinen tapaus kun tein kaksi tilausta viime perjantain aikana. Toinen lähti puoli tuntia tilauksesta ja toista vielä haudotaan :( Matkahuollolla molemmat.
 
Viimeksi muokattu:
Onko nyt mitään arviota, milloin nuo BF tilaukset saadaan edes lähtemään teiltä? Alkaa olla jo koomisen pituiset käsittely ja lähetysajat.
 
Pakko kyllä kommentoida, että on melkosen jonnehermoista väkeä täällä.
Aika selkeitä (ja ilmeisiä) BF-ruuhkautusinfoja joka paikassa ja pidennettyjä arvioituja toimitusaikoja tuotteissa ja silti näiden puitteissa nillitetään, että missä paketti kolmen päivän jälkeen ja kuinka reklamoidaan heti jossei tuu arvion viimeisenä mittapäivänä. Mistä lähtien verkkokaupat on antanut täysin luvattuja toimitusaikoja? Varsinkin kun kyseessä on ulkoistettu toimitusfirma (puhumattakaan lakon vaikutuksista).
Jengi varmaa lähettelee täällä joulukorttejaki 23.12. ja reklamoi postiin, kun ei oo aattona perillä. "Kyllähän se normaalistikin päivässä kulkee".

Itelläkin yksi tuote BF-perjantaina tilattu ja en oo vielä minkäänlaista signaalia saanu sen edistymisestä. Kyllähän se yllätti ja ärsyttää, kun tottunut muinoin Jimmsin "tilaan tänään, huomenna haettavissa postista" -toimitustasoihin. Kerkesin viikon aikana aspaakin häiritä asialla, josta toistettiin tuotteessani mainittu toimitusaika. Tuli vaan urpo fiilis itelle :)
Tulin tänne tsekkaamaan tilannepäivitystä ja muiden kokemuksia ja yllätyin vähän kitinänä määrästä ja kyselyiden määrästä asioihin, jotka selviää 1-2 viimestä sivua lukemalla. Ihan firman puolesta vastattu asioihin, mistä plussaa. BF varmaan yllättänyt itse kenetkin ja tosiaan Amazonin varastoa + prosessointikapasiteettia vastaavaa postitusjärjestelyä tuskin syntyy tyhjästä vuoden aikana kerran olevan sesonkipäivän takia.
Naiivisti tuli ehkä itekin kelattua, että "eihän tälle kohderyhmälle nyt niin paljoa asiakkaita voi olla, muutama muro ja iotekkiläinen", mutta ton instavarastokuvan nähtyä ja kuultua, että kahessa vuorossa asioita edistetään juhlapyhinäkin, niin tuskin ny ensimmäinen reaktio on että "siellä postitusosasto vaan kaivelee nenää". Itekin muinoin snadin sesonkialaisen kaupan varastossa postituksia hoitaneena samaistun ja tsemppiä vaan varastolle!
Huomiona, joka itelle tulee mieleen, on se että kuinka paljon erillisiä yksittäisiä tilauksia samoilta asiakkailtakin tulee BF:n kaltaisena aikana. En tiedä Jimmsin prosesseista ja onko heillä jonkin sortin automaattista "asiakastunnistusta" tai yhdistelyä, mutta näin esimerkkinä omassa vanhassa firmassa jos Pekka tilaa pitkin päivää kolme eri komponenttia eri tilauksina vs. samat kolme yhdellä ostoskorilla, niin tarkoitti tämä käytännössä miltei kolminkertaista työmäärää tilauskäsittely- ja postituspäähän. Ilmaisten toimituskulujen vitsaus tuo tilausnumeromäärien räjähtäminen käsiin. :)

Muttajoo, vaikuttakaa ihmiset jaloillanne, mutta pitäkää järki päässä. Itse en nytkään kaikkea rautaa tilannut Jimmsiltä, koska hinta vaikuttaa sen verta paljon. Harmittavan kehno toimitusaika itellä tällä kertaa ja esim. Gigantti ja Amazon veti tällä kertaa nopeammat toimitukset. Toisaalta Verkkis venyy useita viikkoja myöhemmäksi.
Vaikuttaako tää tulevaan ostokäytökseeni? Tuskinpa. Tilaan jatkossakin mieluusti Jimmsiltä, jos hinta on vaan kohillaan, koska aspa/takuut yms hoituu kivasti ja sympaattinen pulju kaikin puolin. Jos hinta on huomattavasti parempi muualla (nykyään useammin), niin sitten tilaan muualta.
 
Pakko kyllä kommentoida, että on melkosen jonnehermoista väkeä täällä.
Aika selkeitä (ja ilmeisiä) BF-ruuhkautusinfoja joka paikassa ja pidennettyjä arvioituja toimitusaikoja tuotteissa ja silti näiden puitteissa nillitetään, että missä paketti kolmen päivän jälkeen ja kuinka reklamoidaan heti jossei tuu arvion viimeisenä mittapäivänä. Mistä lähtien verkkokaupat on antanut täysin luvattuja toimitusaikoja? Varsinkin kun kyseessä on ulkoistettu toimitusfirma (puhumattakaan lakon vaikutuksista).
Jengi varmaa lähettelee täällä joulukorttejaki 23.12. ja reklamoi postiin, kun ei oo aattona perillä. "Kyllähän se normaalistikin päivässä kulkee".

Itelläkin yksi tuote BF-perjantaina tilattu ja en oo vielä minkäänlaista signaalia saanu sen edistymisestä. Kyllähän se yllätti ja ärsyttää, kun tottunut muinoin Jimmsin "tilaan tänään, huomenna haettavissa postista" -toimitustasoihin. Kerkesin viikon aikana aspaakin häiritä asialla, josta toistettiin tuotteessani mainittu toimitusaika. Tuli vaan urpo fiilis itelle :)
Tulin tänne tsekkaamaan tilannepäivitystä ja muiden kokemuksia ja yllätyin vähän kitinänä määrästä ja kyselyiden määrästä asioihin, jotka selviää 1-2 viimestä sivua lukemalla. Ihan firman puolesta vastattu asioihin, mistä plussaa. BF varmaan yllättänyt itse kenetkin ja tosiaan Amazonin varastoa + prosessointikapasiteettia vastaavaa postitusjärjestelyä tuskin syntyy tyhjästä vuoden aikana kerran olevan sesonkipäivän takia.
Naiivisti tuli ehkä itekin kelattua, että "eihän tälle kohderyhmälle nyt niin paljoa asiakkaita voi olla, muutama muro ja iotekkiläinen", mutta ton instavarastokuvan nähtyä ja kuultua, että kahessa vuorossa asioita edistetään juhlapyhinäkin, niin tuskin ny ensimmäinen reaktio on että "siellä postitusosasto vaan kaivelee nenää". Itekin muinoin snadin sesonkialaisen kaupan varastossa postituksia hoitaneena samaistun ja tsemppiä vaan varastolle!
Huomiona, joka itelle tulee mieleen, on se että kuinka paljon erillisiä yksittäisiä tilauksia samoilta asiakkailtakin tulee BF:n kaltaisena aikana. En tiedä Jimmsin prosesseista ja onko heillä jonkin sortin automaattista "asiakastunnistusta" tai yhdistelyä, mutta näin esimerkkinä omassa vanhassa firmassa jos Pekka tilaa pitkin päivää kolme eri komponenttia eri tilauksina vs. samat kolme yhdellä ostoskorilla, niin tarkoitti tämä käytännössä miltei kolminkertaista työmäärää tilauskäsittely- ja postituspäähän. Ilmaisten toimituskulujen vitsaus tuo tilausnumeromäärien räjähtäminen käsiin. :)

Muttajoo, vaikuttakaa ihmiset jaloillanne, mutta pitäkää järki päässä. Itse en nytkään kaikkea rautaa tilannut Jimmsiltä, koska hinta vaikuttaa sen verta paljon. Harmittavan kehno toimitusaika itellä tällä kertaa ja esim. Gigantti ja Amazon veti tällä kertaa nopeammat toimitukset. Toisaalta Verkkis venyy useita viikkoja myöhemmäksi.
Vaikuttaako tää tulevaan ostokäytökseeni? Tuskinpa. Tilaan jatkossakin mieluusti Jimmsiltä, jos hinta on vaan kohillaan, koska aspa/takuut yms hoituu kivasti ja sympaattinen pulju kaikin puolin. Jos hinta on huomattavasti parempi muualla (nykyään useammin), niin sitten tilaan muualta.

Joo hyviä pointteja kyllä, mutta maksavana asiakkaana odotan rahoilleni vastinetta eli sitä mitä web sivulla lukee.
 
1-6 päivää on jo itsessään niin venytetty arvio varastossa oleville tuotteille, että kuluttajalle tuon ylittäminen on melko kohtuutonta ja aiheuttaa närkästystä ihan aiheesta. Lisäksi viivästyksestä ei ole ilmoitettu asiakkaalle mitään eikä edelleenkään ole tiedossa, koska tuotteet lähtevät.
Muutenkin suuret tilausmäärät olivat odotettavissa ja siitä huolimatta arviot ja/tai resurssit ovat laadittu pahasti pieleen.
Yritys menettää asiakkaita tällaisen toiminnan vuoksi, myös minut jatkossa.
 
Katsokaapas kaikki ketkä olette mahdollisesti tilanneet heti to-pe välisenä yönä yhden tilauksen, ja seuraavan sitten esimerkiksi pe päivällä tai mahdollisesti lauantaina, vähennä uudemman tilauksen tilausnumerosta vanhemman tilauksesi numero, niin saat tulokseksi luvun siitä kuinka monta tilausta tuossa välillä on tullut, tuo Jimmsin tilausnumero vaikuttaisi ihan selvästi olevan juokseva luku. Jos siinä on se 1-1000 tilausta välissä niin kuin kaikki tuntuu kuvittelevan, niin sitten kaikki reklamaatio ja peppukipeys ovat ihan oikeutettua, mutta mikäli lukema on ihan eri sfääreissä (kuten uskaltaisin epäillä), niin tuo kertonee hieman siitä mikä tilanne siellä oikeasti on.
 
1-6 päivää on jo itsessään niin venytetty arvio varastossa oleville tuotteille, että kuluttajalle tuon ylittäminen on melko kohtuutonta ja aiheuttaa närkästystä ihan aiheesta.
Täällä on moni ollu repimässä pelihousuja jo BF-viikonlopun jälkeen alkuviikosta. Se, että BF:ään isketty arvioitu toimitusaika on muutettu ja eroaa "normaalista" ei oo mikään argumentti asiakkaan kannalta. Se, että jos arvio ei pidä, on. Mutta se, että onko toimitusaika sen ilmoitetun 6 päivää vai esimerkiksi vaikka 6-8 päivää, niin on aika lillukanvarsia ja vähintäänkin ymmärrettävää tämmösen muuttuvan ostohysterian alla.
Jos se jengin päässä on oikeutus reklamaatioon ja boikottiin, niin morjens.
Lisäksi viivästyksestä ei ole ilmoitettu asiakkaalle mitään eikä edelleenkään ole tiedossa, koska tuotteet lähtevät.
Siitä en tiedä, että ilmottaako Jimms viivästyksistä asiakkaille henkilökohtaisesti.
Mutta vähän ristiriitaa mä nyt näen tässä siinä, että tyyppi on tekkifoorumilla kitisemässä asiakkaiden informoimattomuudesta langassa, jossa noi sun valituksenaiheet on nimenomaan informoitu ko. yrityksen työntekijöiden toimesta. Niinku mitä helvettiä.
Muutenkin suuret tilausmäärät olivat odotettavissa ja siitä huolimatta arviot ja/tai resurssit ovat laadittu pahasti pieleen.
Yritys menettää asiakkaita tällaisen toiminnan vuoksi, myös minut jatkossa.
Tyyppikö ois ennustanu menekin, eriteltävien tilausten määrän ja tuotekohtaisen toimitusarvion nappiin?

Päähän kyllä alkaa sattuu yrittäessä samaistua jengin ajatusmaailmoihin. Tyypit hunttaa helvetin halpaa BF-krääsää ja vetää hernettä nenään, ku joutuu odottaa vähä normaalia pidempää vailla minkäänlaista myötäymmärrystä firmaa kohtaan.
Samat tyypit varmaa olettaa, että kun Tuurissa myydää bensaa euron per litra, ni sinne ois rakennettuna 10-kaistanen tie ja pumppuja lisätty 100 kappaletta, jotta heidän jonotusaikansa ei pääsisi boikottituskallisen pitkäksi.
Aika mussukoita kyllä, huhhuh.
 
Katsokaapas kaikki ketkä olette mahdollisesti tilanneet heti to-pe välisenä yönä yhden tilauksen, ja seuraavan sitten esimerkiksi pe päivällä tai mahdollisesti lauantaina, vähennä uudemman tilauksen tilausnumerosta vanhemman tilauksesi numero, niin saat tulokseksi luvun siitä kuinka monta tilausta tuossa välillä on tullut, tuo Jimmsin tilausnumero vaikuttaisi ihan selvästi olevan juokseva luku. Jos siinä on se 1-1000 tilausta välissä niin kuin kaikki tuntuu kuvittelevan, niin sitten kaikki reklamaatio ja peppukipeys ovat ihan oikeutettua, mutta mikäli lukema on ihan eri sfääreissä (kuten uskaltaisin epäillä), niin tuo kertonee hieman siitä mikä tilanne siellä oikeasti on.

Semmonen 22k tilausta ensimmäisen ja viimeisen tilauksen välissä mikäli juokseva numerointi käytössä.
 
Oma Bf paketti kotiutettu tänään matkahuollosta ja vaikka toimituksessa oli pieni viive, niin täytyy kyllä sanoa että puhelimessa oli Jimss:in asiakaspalvelu vimpan päälle.
:):facepalm::facepalm:
Tuli tunne että asiakkaasta oikeasti välitetään ja esim toimitustavan muutos viimemetreillä postista -> matkahuollolle onnistui kivuttomasti.

Jostain syystä ei nyt Postille oikein luottoa enää löydy, kun esim. edellispäivänä tullut paketti jäi Tampereelle jumiin ja oli 4-5 vuorokautta lajittelukeskuksella lajittelussa. :grumpy:
 
Katsokaapas kaikki ketkä olette mahdollisesti tilanneet heti to-pe välisenä yönä yhden tilauksen, ja seuraavan sitten esimerkiksi pe päivällä tai mahdollisesti lauantaina, vähennä uudemman tilauksen tilausnumerosta vanhemman tilauksesi numero, niin saat tulokseksi luvun siitä kuinka monta tilausta tuossa välillä on tullut, tuo Jimmsin tilausnumero vaikuttaisi ihan selvästi olevan juokseva luku. Jos siinä on se 1-1000 tilausta välissä niin kuin kaikki tuntuu kuvittelevan, niin sitten kaikki reklamaatio ja peppukipeys ovat ihan oikeutettua, mutta mikäli lukema on ihan eri sfääreissä (kuten uskaltaisin epäillä), niin tuo kertonee hieman siitä mikä tilanne siellä oikeasti on.

Tällä logiikalla on to-pe -yönä tullut 43 minuutin aikana 816 tilausta. Tämä siis siihen aikaan, kun normaalit ihmiset ovat pääsääntöisesti nukkumassa. Siitä vähän mittakaavaa.
 
Mutta se, että onko toimitusaika sen ilmoitetun 6 päivää vai esimerkiksi vaikka 6-8 päivää, niin on aika lillukanvarsia ja vähintäänkin ymmärrettävää tämmösen muuttuvan ostohysterian alla.
Jos se jengin päässä on oikeutus reklamaatioon ja boikottiin, niin morjens.
Toimitusaikoja ei kannata ilmoittaa, jos ne eivät pidä. Olisivat suoraan ilmoittaneet sitten, että toimitetaan esim. 2 viikon kuluessa eikä 1-6 päivän sisällä.

Siitä en tiedä, että ilmottaako Jimms viivästyksistä asiakkaille henkilökohtaisesti.
Mutta vähän ristiriitaa mä nyt näen tässä siinä, että tyyppi on tekkifoorumilla kitisemässä asiakkaiden informoimattomuudesta langassa, jossa noi sun valituksenaiheet on nimenomaan informoitu ko. yrityksen työntekijöiden toimesta. Niinku mitä helvettiä.

Viivästyksistä pitäisi ilmoittaa asiakkaalle suoraan sähköpostilla tai edes kaupan sivuilla mutta kun ei. Kolmannen osapuolen foorumin kautta löytyy infoa itse etsimällä, että kiirettä on. Edelleenkään ei kerrota, että koska ne tilaukset saadaan käsiteltyä. Ihan vaan huonoa asiakaspalvelua ja kommunikaatiota.

Tyyppikö ois ennustanu menekin, eriteltävien tilausten määrän ja tuotekohtaisen toimitusarvion nappiin?

Jos se työhön kuuluu ja firman tilausmääristä ja työvoimantarpeesta pitäisi vastata niin kyllä? Edes arvio, että meneekö tilausten käsittelyyn viikko vai kuukausi.

Päähän kyllä alkaa sattuu yrittäessä samaistua jengin ajatusmaailmoihin. Tyypit hunttaa helvetin halpaa BF-krääsää ja vetää hernettä nenään, ku joutuu odottaa vähä normaalia pidempää vailla minkäänlaista myötäymmärrystä firmaa kohtaan.
Samat tyypit varmaa olettaa, että kun Tuurissa myydää bensaa euron per litra, ni sinne ois rakennettuna 10-kaistanen tie ja pumppuja lisätty 100 kappaletta, jotta heidän jonotusaikansa ei pääsisi boikottituskallisen pitkäksi.
Aika mussukoita kyllä, huhhuh.
Niin tai sitten se firma on voittoa tavoitteleva yritys, joka myy tavaraa asiakkaille tietyillä kriteereillä ja asiakkaat tietyin kriteerein sitä ostavat. Kun firman lupaukset menevät pahasti pieleen, asiakkaat eivät enää osta, koska esim. toimitusajat eivät pidä. Siitä on kyse eikä mistään sympatiapisteistä. Ennustettaviin ruuhkahuippuihin voi ihan palkata lisää väkeä ja nostaa kapasiteettia, jotta esim. ne toimitusajat pitävät. Parin tuntiduunarin palkkaaminen ei ole mitenkään verrattavissa miljardien motarin rakentamiseen. Nyt tuntityöläisen palkan sijaan firma maksaa viivästyksistä huonoina asiakaskokemuksina ja asiakkuuksien menetyksinä. Ehkä joku onkin hyvin tarkkaan laskenut, että se on pienempi paha.
 
Onko käyttäjillä kokemusta tuosta Budbeestä? Mietin, että toimittaakohan kyseinen firma ihan koko matkan (Turku -> Helsinki), vai hoitaako joku toinen lafka kaupunkien välisen kuljetuksen?
 
Toimitusaikoja ei kannata ilmoittaa, jos ne eivät pidä. Olisivat suoraan ilmoittaneet sitten, että toimitetaan esim. 2 viikon kuluessa eikä 1-6 päivän sisällä.
Ei ne oo edelleenkää ilmottanu toimitusaikoja. Ovat antaneet arvion, joka on siis arvio. Miten helvetissä toi "2 viikon kuluessa" eroaa arviosta, jos eivät voi sitäkään satavarmasti luvata? Arviohan sekin olisi. Aina voi tulla ties mitä helvetin muuttujia matkaan.
Edelleenkään ei kerrota, että koska ne tilaukset saadaan käsiteltyä. Ihan vaan huonoa asiakaspalvelua ja kommunikaatiota.
Täällähän on tullut tilannepäivitystä tilauskäsittelyn etenemiseen? Kaipaatko sä henkilökohtasta sähköpostivoitelua statuksista reaaliajassa?
Jos se työhön kuuluu ja firman tilausmääristä ja työvoimantarpeesta pitäisi vastata niin kyllä? Edes arvio, että meneekö tilausten käsittelyyn viikko vai kuukausi.
Ootko sukua Nostradamukselle? Siehä se sälli oot, jos oikeesti koet osaavas ennustaa täysin mihinkään muuhun vertautuvan suht uuden ja kehittyvän ostopiikkipäivän tilausvirran ennakkoon. Pistäsin lottoa vetämään, ja vaikka kenoaki.
Mitä tulee tohon arvion antamiseen jota nyt tivaat, ni sähän oot just nimenomaan semmosen saanut, mutta se ei nyt vaan sulle kelpaa?

Niin tai sitten se firma on voittoa tavoitteleva yritys, joka myy tavaraa asiakkaille tietyillä kriteereillä ja asiakkaat tietyin kriteerein sitä ostavat. Kun firman lupaukset menevät pahasti pieleen, asiakkaat eivät enää osta, koska esim. toimitusajat eivät pidä. Siitä on kyse eikä mistään sympatiapisteistä. Ennustettaviin ruuhkahuippuihin voi ihan palkata lisää väkeä ja nostaa kapasiteettia, jotta esim. ne toimitusajat pitävät. Parin tuntiduunarin palkkaaminen ei ole mitenkään verrattavissa miljardien motarin rakentamiseen. Nyt tuntityöläisen palkan sijaan firma maksaa viivästyksistä huonoina asiakaskokemuksina ja asiakkuuksien menetyksinä. Ehkä joku onkin hyvin tarkkaan laskenut, että se on pienempi paha.
Ai nyt toimitusarvio onkin jo lupaus? Ja se on mennyt pahasti pieleen, kun ylittynyt, mitä, päivällä? Tilausmäärä on varmasti yllättänyt, mut ehkä tämmöses tilanteessa on mielekkäämpää vetää vakiostaffilla homma kunnialla läpi, ku palkata takakujalta joku Pikku-Jaska kiireellä ja pikakouluttaa järjestelmiin yms. Siinähän vahingossa menis väärä vehje jonkun Ihmeellisen Juttusen laatikkoon ja siitä varmaa riemu repeäis. Eiköhän toi parin päivän viivästyminen oo ihan kalkuloitu marginaali, joka käräyttää vaan kaikista eksoottisimpien ihmisten mielen.

Pakko olla kyllä tyytyväinen tietyn ihmistyypin takia, ettei tarvii olla missään asiakaspalvelussa töissä. Huh huh.
 
Tuollainen provoaminen ja mutkien suoraksi vetäminen ei vie asiaa eteenpäin. Huomaa kyllä ettet ole minkään asiakaspalvelun, kehitystoiminnan tai yleensäkään myynnin kanssa missään tekemisissä.
Toivotaan tietysti, että Jimms ymmärtää jatkon kannalta parantaa ja kehittää palveluaan, ehkä jossain vaiheessa osa asiakkaista antaa uuden mahdollisuuden.
 
Nimenomaan olen kaiken paitsi asiakaspalvelun - onneksi. Tsekkaisin oman sisällöntuotannon, jos mutkien suoriks vetely on susta täällä päässä.
Vähän koitin sulle realismiperpsektiiviä tarjota, mutta ei jaksa enää yrittää. :D

Toivon, että Jimms pärjää tulevaisuudessa ilman tarjouseurojasi.
 
Semmonen 22k tilausta ensimmäisen ja viimeisen tilauksen välissä mikäli juokseva numerointi käytössä.

Ihan mielenkiinnosta, oliko nää tehty just bf aikana vai oliko millainen otanta? Itselläni ei sattumalta nyt BF ostoksia tullut Jimmylästä, mutta vuosien saatossa tilauksia on paljon tullut tehtyä, joskus muutamakin päivässä jonka perusteella tuon juoksevan numeron päättelin.
 
Jos arvio on 1-6 arkipäivää, miksi täällä on kauhea itku 4 arkipäivän jälkeen?
Ilmeisesti aluksi oli 1-4 joka sitten piteni yön mittaan 1-6. Oma 00:15 läpi menny tilaus sano "Toimitusaika-arvio: 1-4 työpäivää"
 
Ilmeisesti aluksi oli 1-4 joka sitten piteni yön mittaan 1-6. Oma 00:15 läpi menny tilaus sano "Toimitusaika-arvio: 1-4 työpäivää"
Olikohan tuo tuotteesta kiinni? Omassa perjantaina kello 22:57 tulleessa vahvistuksessa lukee jo 1-6 työpäivää.
E: Perjantaina 29.11.
E: Niin varmaan sinäkin tarkoitit, eikä lauantaita 30.11. :facepalm:
 
Itse tilasin perjantaina ja ARVIO on 1-6 TYÖpäivää,joten odotan rauhassa 6 työpäivää ja siihen voin odottaa vielä lisääkin jos kerran ruuhkaa on.

Nyt on kulunut tosiaankin 4 työpäivää vasta.

Hymyä huuleen :D Elämässä on suurempiakin ongelmia kun parin lisäpäivän odotus omien komponenttien toimituksessa.
 
Tsemppiä vain Jimmsin varastoon.

Mulla tais käydä tsägä. Black Friday romppeet tilasin aika pian puolenyön jälkeen ja kävin hakemassa maanantaina Matkahuollon pakettiautomaatista. Mä en toki tilannut kokonaista konetta palasina mutta oli mulla kaksi esinettä tilauksessa. Mikä tää juttu on et tyypit laittaa useamman tilauksen vetämään päivän aikana? Ei se kai nyt ole mikään ihmekkään jos kestää.

Verkkokaupan telkkaria käsiteltiinkin sitten viikko mutta saatiin siitäkin to-pe yönä seurantakoodi. Tää nyt vain on vähän sellanen tapahtuma että isompikin pulju kyykkää.
 
Ihan mielenkiinnosta, oliko nää tehty just bf aikana vai oliko millainen otanta? Itselläni ei sattumalta nyt BF ostoksia tullut Jimmylästä, mutta vuosien saatossa tilauksia on paljon tullut tehtyä, joskus muutamakin päivässä jonka perusteella tuon juoksevan numeron päättelin.

To-pe keskiyönä eka ja viimeinen tilaus perjantaina kello 15 aikoihin.

E: Ja siis niistä pari toimitettu, pari odottaa toimitusta ja pari odottaa tuotteita. Enkä ole kysellyt mitään pika toimituksia kun ei ole kiire ja ymmärrän että voipi olla bf ruuhkaa.
 
Viimeksi muokattu:
Eikös tuo Jimmsin toimitusaika-arvio ole muuten se jonka ajan sisällä he arvioivat paketin lähtevän varastolta liikenteeseen, ei suinkaan se kuinka kauan sillä menee matkata perille asti.
 
Eikös tuo Jimmsin toimitusaika-arvio ole muuten se jonka ajan sisällä he arvioivat paketin lähtevän varastolta liikenteeseen, ei suinkaan se kuinka kauan sillä menee matkata perille asti.
Näinhän se yleensä on, tosin jostain syystä oletetaan että siihen on laskettu se tuntematon kuljetusaika joka saattaa tilanteesta riippuen vaihdella eikä kauppiaalla ole mitään mahdollisuutta sitä "arvioida" takuuvarmasti.
 
Millaisella aikataululla on odotettavissa varastoon Duckyn one 2 SF näppäimistöjä? punaisilla tai ruskeilla kytkimillä.
 
Jaaniin. Niin olikin. No. Jos niitä romppeita tilaillaan pitkin päivää lisää niin pienistä puroista suuri joki ja silleen jos edes osa tilaa useamman kerran.

Mulla tavarat myös lähtivät kahtena pakettina jotka olivat perillä eri aikoihin, kummatkin onneksi ennen pitkää viikonloppua.

e. siis yksi tilaus, kaksi pakettia
 
Näinhän se yleensä on, tosin jostain syystä oletetaan että siihen on laskettu se tuntematon kuljetusaika joka saattaa tilanteesta riippuen vaihdella eikä kauppiaalla ole mitään mahdollisuutta sitä "arvioida" takuuvarmasti.
Jimmssin omilla sivuilla (Usein kysytyt kysymykset - Jimms.fi) lukee näin:

Mitä teen jos tilaus ei ole tullut toimitusaika-arvion puitteissa?
Mikäli tilausta ei kuulu toimitusaika-arvion puitteissa, jokin on luultavasti mennyt vikaan. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme tilanteen selvittämiseksi!

Itse tuon tulkitsen että Jimms tarkoittaa että se tilaus pitäisi saada asiakkaalle asti arvion sisällä.
 
Näinhän se yleensä on, tosin jostain syystä oletetaan että siihen on laskettu se tuntematon kuljetusaika joka saattaa tilanteesta riippuen vaihdella eikä kauppiaalla ole mitään mahdollisuutta sitä "arvioida" takuuvarmasti.
Ei se kyllä näin ole. Toimitusaika-arvio tarkoittaa arviota siitä ajasta, milloin tuotteen tulisi olla asiakkaalla. Toki se on edelleen vain arvio, eikä Jimms voi vaikuttaa kuljetusyhtiön toimintaan erityisesti.
 
Millaisella aikataululla on odotettavissa varastoon Duckyn one 2 SF näppäimistöjä? punaisilla tai ruskeilla kytkimillä.
Moi! Duckyt toimitetaan meille tilauksesta, joten kyseiselle mallille pätee 2-4 viikon toimitusaika-arvio tilauksesta. :)
 
Mielenkiinnolla myöskin odotan, lähteekö 30.päivä tilattu tänään tulemaan vai venyykö vielä. :/ Pidemmän aikaa on omissa tilauksissa menny siihen viimeseen päivään asti että tavara liikahtaa.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
259 645
Viestejä
4 511 578
Jäsenet
74 445
Uusin jäsen
hupsistarallaa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom