Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Katsokaapas kaikki ketkä olette mahdollisesti tilanneet heti to-pe välisenä yönä yhden tilauksen, ja seuraavan sitten esimerkiksi pe päivällä tai mahdollisesti lauantaina, vähennä uudemman tilauksen tilausnumerosta vanhemman tilauksesi numero, niin saat tulokseksi luvun siitä kuinka monta tilausta tuossa välillä on tullut, tuo Jimmsin tilausnumero vaikuttaisi ihan selvästi olevan juokseva luku. Jos siinä on se 1-1000 tilausta välissä niin kuin kaikki tuntuu kuvittelevan, niin sitten kaikki reklamaatio ja peppukipeys ovat ihan oikeutettua, mutta mikäli lukema on ihan eri sfääreissä (kuten uskaltaisin epäillä), niin tuo kertonee hieman siitä mikä tilanne siellä oikeasti on.

Tällä logiikalla on to-pe -yönä tullut 43 minuutin aikana 816 tilausta. Tämä siis siihen aikaan, kun normaalit ihmiset ovat pääsääntöisesti nukkumassa. Siitä vähän mittakaavaa.
 
Mutta se, että onko toimitusaika sen ilmoitetun 6 päivää vai esimerkiksi vaikka 6-8 päivää, niin on aika lillukanvarsia ja vähintäänkin ymmärrettävää tämmösen muuttuvan ostohysterian alla.
Jos se jengin päässä on oikeutus reklamaatioon ja boikottiin, niin morjens.
Toimitusaikoja ei kannata ilmoittaa, jos ne eivät pidä. Olisivat suoraan ilmoittaneet sitten, että toimitetaan esim. 2 viikon kuluessa eikä 1-6 päivän sisällä.

Siitä en tiedä, että ilmottaako Jimms viivästyksistä asiakkaille henkilökohtaisesti.
Mutta vähän ristiriitaa mä nyt näen tässä siinä, että tyyppi on tekkifoorumilla kitisemässä asiakkaiden informoimattomuudesta langassa, jossa noi sun valituksenaiheet on nimenomaan informoitu ko. yrityksen työntekijöiden toimesta. Niinku mitä helvettiä.

Viivästyksistä pitäisi ilmoittaa asiakkaalle suoraan sähköpostilla tai edes kaupan sivuilla mutta kun ei. Kolmannen osapuolen foorumin kautta löytyy infoa itse etsimällä, että kiirettä on. Edelleenkään ei kerrota, että koska ne tilaukset saadaan käsiteltyä. Ihan vaan huonoa asiakaspalvelua ja kommunikaatiota.

Tyyppikö ois ennustanu menekin, eriteltävien tilausten määrän ja tuotekohtaisen toimitusarvion nappiin?

Jos se työhön kuuluu ja firman tilausmääristä ja työvoimantarpeesta pitäisi vastata niin kyllä? Edes arvio, että meneekö tilausten käsittelyyn viikko vai kuukausi.

Päähän kyllä alkaa sattuu yrittäessä samaistua jengin ajatusmaailmoihin. Tyypit hunttaa helvetin halpaa BF-krääsää ja vetää hernettä nenään, ku joutuu odottaa vähä normaalia pidempää vailla minkäänlaista myötäymmärrystä firmaa kohtaan.
Samat tyypit varmaa olettaa, että kun Tuurissa myydää bensaa euron per litra, ni sinne ois rakennettuna 10-kaistanen tie ja pumppuja lisätty 100 kappaletta, jotta heidän jonotusaikansa ei pääsisi boikottituskallisen pitkäksi.
Aika mussukoita kyllä, huhhuh.
Niin tai sitten se firma on voittoa tavoitteleva yritys, joka myy tavaraa asiakkaille tietyillä kriteereillä ja asiakkaat tietyin kriteerein sitä ostavat. Kun firman lupaukset menevät pahasti pieleen, asiakkaat eivät enää osta, koska esim. toimitusajat eivät pidä. Siitä on kyse eikä mistään sympatiapisteistä. Ennustettaviin ruuhkahuippuihin voi ihan palkata lisää väkeä ja nostaa kapasiteettia, jotta esim. ne toimitusajat pitävät. Parin tuntiduunarin palkkaaminen ei ole mitenkään verrattavissa miljardien motarin rakentamiseen. Nyt tuntityöläisen palkan sijaan firma maksaa viivästyksistä huonoina asiakaskokemuksina ja asiakkuuksien menetyksinä. Ehkä joku onkin hyvin tarkkaan laskenut, että se on pienempi paha.
 
Onko käyttäjillä kokemusta tuosta Budbeestä? Mietin, että toimittaakohan kyseinen firma ihan koko matkan (Turku -> Helsinki), vai hoitaako joku toinen lafka kaupunkien välisen kuljetuksen?
 
Toimitusaikoja ei kannata ilmoittaa, jos ne eivät pidä. Olisivat suoraan ilmoittaneet sitten, että toimitetaan esim. 2 viikon kuluessa eikä 1-6 päivän sisällä.
Ei ne oo edelleenkää ilmottanu toimitusaikoja. Ovat antaneet arvion, joka on siis arvio. Miten helvetissä toi "2 viikon kuluessa" eroaa arviosta, jos eivät voi sitäkään satavarmasti luvata? Arviohan sekin olisi. Aina voi tulla ties mitä helvetin muuttujia matkaan.
Edelleenkään ei kerrota, että koska ne tilaukset saadaan käsiteltyä. Ihan vaan huonoa asiakaspalvelua ja kommunikaatiota.
Täällähän on tullut tilannepäivitystä tilauskäsittelyn etenemiseen? Kaipaatko sä henkilökohtasta sähköpostivoitelua statuksista reaaliajassa?
Jos se työhön kuuluu ja firman tilausmääristä ja työvoimantarpeesta pitäisi vastata niin kyllä? Edes arvio, että meneekö tilausten käsittelyyn viikko vai kuukausi.
Ootko sukua Nostradamukselle? Siehä se sälli oot, jos oikeesti koet osaavas ennustaa täysin mihinkään muuhun vertautuvan suht uuden ja kehittyvän ostopiikkipäivän tilausvirran ennakkoon. Pistäsin lottoa vetämään, ja vaikka kenoaki.
Mitä tulee tohon arvion antamiseen jota nyt tivaat, ni sähän oot just nimenomaan semmosen saanut, mutta se ei nyt vaan sulle kelpaa?

Niin tai sitten se firma on voittoa tavoitteleva yritys, joka myy tavaraa asiakkaille tietyillä kriteereillä ja asiakkaat tietyin kriteerein sitä ostavat. Kun firman lupaukset menevät pahasti pieleen, asiakkaat eivät enää osta, koska esim. toimitusajat eivät pidä. Siitä on kyse eikä mistään sympatiapisteistä. Ennustettaviin ruuhkahuippuihin voi ihan palkata lisää väkeä ja nostaa kapasiteettia, jotta esim. ne toimitusajat pitävät. Parin tuntiduunarin palkkaaminen ei ole mitenkään verrattavissa miljardien motarin rakentamiseen. Nyt tuntityöläisen palkan sijaan firma maksaa viivästyksistä huonoina asiakaskokemuksina ja asiakkuuksien menetyksinä. Ehkä joku onkin hyvin tarkkaan laskenut, että se on pienempi paha.
Ai nyt toimitusarvio onkin jo lupaus? Ja se on mennyt pahasti pieleen, kun ylittynyt, mitä, päivällä? Tilausmäärä on varmasti yllättänyt, mut ehkä tämmöses tilanteessa on mielekkäämpää vetää vakiostaffilla homma kunnialla läpi, ku palkata takakujalta joku Pikku-Jaska kiireellä ja pikakouluttaa järjestelmiin yms. Siinähän vahingossa menis väärä vehje jonkun Ihmeellisen Juttusen laatikkoon ja siitä varmaa riemu repeäis. Eiköhän toi parin päivän viivästyminen oo ihan kalkuloitu marginaali, joka käräyttää vaan kaikista eksoottisimpien ihmisten mielen.

Pakko olla kyllä tyytyväinen tietyn ihmistyypin takia, ettei tarvii olla missään asiakaspalvelussa töissä. Huh huh.
 
Tuollainen provoaminen ja mutkien suoraksi vetäminen ei vie asiaa eteenpäin. Huomaa kyllä ettet ole minkään asiakaspalvelun, kehitystoiminnan tai yleensäkään myynnin kanssa missään tekemisissä.
Toivotaan tietysti, että Jimms ymmärtää jatkon kannalta parantaa ja kehittää palveluaan, ehkä jossain vaiheessa osa asiakkaista antaa uuden mahdollisuuden.
 
Nimenomaan olen kaiken paitsi asiakaspalvelun - onneksi. Tsekkaisin oman sisällöntuotannon, jos mutkien suoriks vetely on susta täällä päässä.
Vähän koitin sulle realismiperpsektiiviä tarjota, mutta ei jaksa enää yrittää. :D

Toivon, että Jimms pärjää tulevaisuudessa ilman tarjouseurojasi.
 
Semmonen 22k tilausta ensimmäisen ja viimeisen tilauksen välissä mikäli juokseva numerointi käytössä.

Ihan mielenkiinnosta, oliko nää tehty just bf aikana vai oliko millainen otanta? Itselläni ei sattumalta nyt BF ostoksia tullut Jimmylästä, mutta vuosien saatossa tilauksia on paljon tullut tehtyä, joskus muutamakin päivässä jonka perusteella tuon juoksevan numeron päättelin.
 
Jos arvio on 1-6 arkipäivää, miksi täällä on kauhea itku 4 arkipäivän jälkeen?
Ilmeisesti aluksi oli 1-4 joka sitten piteni yön mittaan 1-6. Oma 00:15 läpi menny tilaus sano "Toimitusaika-arvio: 1-4 työpäivää"
 
Ilmeisesti aluksi oli 1-4 joka sitten piteni yön mittaan 1-6. Oma 00:15 läpi menny tilaus sano "Toimitusaika-arvio: 1-4 työpäivää"
Olikohan tuo tuotteesta kiinni? Omassa perjantaina kello 22:57 tulleessa vahvistuksessa lukee jo 1-6 työpäivää.
E: Perjantaina 29.11.
E: Niin varmaan sinäkin tarkoitit, eikä lauantaita 30.11. :facepalm:
 
Itse tilasin perjantaina ja ARVIO on 1-6 TYÖpäivää,joten odotan rauhassa 6 työpäivää ja siihen voin odottaa vielä lisääkin jos kerran ruuhkaa on.

Nyt on kulunut tosiaankin 4 työpäivää vasta.

Hymyä huuleen :D Elämässä on suurempiakin ongelmia kun parin lisäpäivän odotus omien komponenttien toimituksessa.
 
Tsemppiä vain Jimmsin varastoon.

Mulla tais käydä tsägä. Black Friday romppeet tilasin aika pian puolenyön jälkeen ja kävin hakemassa maanantaina Matkahuollon pakettiautomaatista. Mä en toki tilannut kokonaista konetta palasina mutta oli mulla kaksi esinettä tilauksessa. Mikä tää juttu on et tyypit laittaa useamman tilauksen vetämään päivän aikana? Ei se kai nyt ole mikään ihmekkään jos kestää.

Verkkokaupan telkkaria käsiteltiinkin sitten viikko mutta saatiin siitäkin to-pe yönä seurantakoodi. Tää nyt vain on vähän sellanen tapahtuma että isompikin pulju kyykkää.
 
Ihan mielenkiinnosta, oliko nää tehty just bf aikana vai oliko millainen otanta? Itselläni ei sattumalta nyt BF ostoksia tullut Jimmylästä, mutta vuosien saatossa tilauksia on paljon tullut tehtyä, joskus muutamakin päivässä jonka perusteella tuon juoksevan numeron päättelin.

To-pe keskiyönä eka ja viimeinen tilaus perjantaina kello 15 aikoihin.

E: Ja siis niistä pari toimitettu, pari odottaa toimitusta ja pari odottaa tuotteita. Enkä ole kysellyt mitään pika toimituksia kun ei ole kiire ja ymmärrän että voipi olla bf ruuhkaa.
 
Viimeksi muokattu:
Eikös tuo Jimmsin toimitusaika-arvio ole muuten se jonka ajan sisällä he arvioivat paketin lähtevän varastolta liikenteeseen, ei suinkaan se kuinka kauan sillä menee matkata perille asti.
 
Eikös tuo Jimmsin toimitusaika-arvio ole muuten se jonka ajan sisällä he arvioivat paketin lähtevän varastolta liikenteeseen, ei suinkaan se kuinka kauan sillä menee matkata perille asti.
Näinhän se yleensä on, tosin jostain syystä oletetaan että siihen on laskettu se tuntematon kuljetusaika joka saattaa tilanteesta riippuen vaihdella eikä kauppiaalla ole mitään mahdollisuutta sitä "arvioida" takuuvarmasti.
 
Millaisella aikataululla on odotettavissa varastoon Duckyn one 2 SF näppäimistöjä? punaisilla tai ruskeilla kytkimillä.
 
Jaaniin. Niin olikin. No. Jos niitä romppeita tilaillaan pitkin päivää lisää niin pienistä puroista suuri joki ja silleen jos edes osa tilaa useamman kerran.

Mulla tavarat myös lähtivät kahtena pakettina jotka olivat perillä eri aikoihin, kummatkin onneksi ennen pitkää viikonloppua.

e. siis yksi tilaus, kaksi pakettia
 
Näinhän se yleensä on, tosin jostain syystä oletetaan että siihen on laskettu se tuntematon kuljetusaika joka saattaa tilanteesta riippuen vaihdella eikä kauppiaalla ole mitään mahdollisuutta sitä "arvioida" takuuvarmasti.
Jimmssin omilla sivuilla (Usein kysytyt kysymykset - Jimms.fi) lukee näin:

Mitä teen jos tilaus ei ole tullut toimitusaika-arvion puitteissa?
Mikäli tilausta ei kuulu toimitusaika-arvion puitteissa, jokin on luultavasti mennyt vikaan. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme tilanteen selvittämiseksi!

Itse tuon tulkitsen että Jimms tarkoittaa että se tilaus pitäisi saada asiakkaalle asti arvion sisällä.
 
Näinhän se yleensä on, tosin jostain syystä oletetaan että siihen on laskettu se tuntematon kuljetusaika joka saattaa tilanteesta riippuen vaihdella eikä kauppiaalla ole mitään mahdollisuutta sitä "arvioida" takuuvarmasti.
Ei se kyllä näin ole. Toimitusaika-arvio tarkoittaa arviota siitä ajasta, milloin tuotteen tulisi olla asiakkaalla. Toki se on edelleen vain arvio, eikä Jimms voi vaikuttaa kuljetusyhtiön toimintaan erityisesti.
 
Millaisella aikataululla on odotettavissa varastoon Duckyn one 2 SF näppäimistöjä? punaisilla tai ruskeilla kytkimillä.
Moi! Duckyt toimitetaan meille tilauksesta, joten kyseiselle mallille pätee 2-4 viikon toimitusaika-arvio tilauksesta. :)
 
Mielenkiinnolla myöskin odotan, lähteekö 30.päivä tilattu tänään tulemaan vai venyykö vielä. :/ Pidemmän aikaa on omissa tilauksissa menny siihen viimeseen päivään asti että tavara liikahtaa.
 
Täällä myös odotellaan että 29.11 tilattu paketti lähtisi liikkeelle, tavara kyllä oli heti toimitettavissa, mutta pakkaus ja lähettäminen tökkii. Eikä edes ollut mitään tarjous tavaraa vaan tuulettimia täydellä hinnalla..
 
Täällä myös odotellaan että 29.11 tilattu paketti lähtisi liikkeelle, tavara kyllä oli heti toimitettavissa, mutta pakkaus ja lähettäminen tökkii. Eikä edes ollut mitään tarjous tavaraa vaan tuulettimia täydellä hinnalla..

Sillä tuskin on mitään merkitystä onko kyseessä alennustuote vai ei. Black Friday tilaus se on silti jotka on siellä samassa jonossa muiden kanssa :)
 
Ostin bundlen ja luki myös bundlen tuotetiedoissa sama. Tarkistin tuon vielä jälkikäteen, mutta nyt ko. bundlea ei enää ole näkyvissä.

Tässä toki täsmälleen sama bundle normaalihintaisena ja sama Intelin paketti tästäkin löytyy: Asus ROG Strix Z390-F GAMING + Intel Core i9-9900K + Kingston 16GB DDR4 3200MHz (Bundle!) - 869,00€
Aa, jotenkin muistelisin, että siinä BF bundlessa sitä ei lukenut. Ehkä voin olla väärässä, no odotellaan vastausta. Kaipa tuosta bundlesta itellekki jotain hyötyä olis :D
 
Logistiikan tilannepäivitys viikonlopun jäljiltä

Perjantaina oli saatu kirittyä hyvin tilauksia, mutta tälle päivälle jäi vielä paljon BF -tilauksia kerättäväksi. Todennäköisesti viimeiset jäävät huomiselle joka on siis tuo 6. arkipäivä. Luonnollisestikaan tarkoitus ei ollut ihan viimeiseen päivään noita venyttää, mutta BF:ää edeltävien tilausten tukkuritäydennykset ovat tulleet kerättävään määrään mukaan, joka omalta osaltaan sekoitti arviota.

Kommenttina aiempiin postauksiin niin tuo toimitusaika tosiaan muutettiin aiemmista vuosista oppineena (ja tämän foorumin palautteen perusteella) BF -perjantain aikana sen mukaan kun analysoimme tuota toimitusaikaa tilausten mukaan. Kuten jo aiemmin mainitsin niin resursointiin ja ohjelmiston kehittämiseen on tehty panostuksia, että toimitusajat pitävät ja kiireellisiä tilauksia pystytään kyllä ohjaamaan järjestelmästä, kunhan siitä vain kertoo asiakaspalvelullemme :)
 
Ostin bundlen ja luki myös bundlen tuotetiedoissa sama. Tarkistin tuon vielä jälkikäteen, mutta nyt ko. bundlea ei enää ole näkyvissä.

Tässä toki täsmälleen sama bundle normaalihintaisena ja sama Intelin paketti tästäkin löytyy: Asus ROG Strix Z390-F GAMING + Intel Core i9-9900K + Kingston 16GB DDR4 3200MHz (Bundle!) - 869,00€
Web-archiven kautta kun kävin katsomassa niin ei ole intelin kamppiksesta mitään mainintaa. Myös chätissä sanoivat, ettei kuulu kyseiseen bf tarjoukseen.
 
tilasin paketin black fridayna se oli hetkessä noudettavissa postista. Miten jos jatkossa keskityttäisiin fiksuihin reklamaatioihin ja ne väittelyt jätetään muualle.. Tuntuu että tulee sivutolkulla välillä turhaa kuraa asioista. Jos teillä on niiden tilausten kanssa kiire niin jimssin puhelin,chat toimii kyllä hemmetin nopeasti et sinne se reklamaatio ja jätetään ne väittelyt veke..

Jos on kiire sille lähetykselle niin kandee miettiä paljon tollanen BF oikeen kuormittaa eikä se lisäväen rekryyminen nopeasti ole vain mahdollista noin vain..
 
tilasin paketin black fridayna se oli hetkessä noudettavissa postista. Miten jos jatkossa keskityttäisiin fiksuihin reklamaatioihin ja ne väittelyt jätetään muualle.. Tuntuu että tulee sivutolkulla välillä turhaa kuraa asioista. Jos teillä on niiden tilausten kanssa kiire niin jimssin puhelin,chat toimii kyllä hemmetin nopeasti et sinne se reklamaatio ja jätetään ne väittelyt veke..

Jos on kiire sille lähetykselle niin kandee miettiä paljon tollanen BF oikeen kuormittaa eikä se lisäväen rekryyminen nopeasti ole vain mahdollista noin vain..

Suurin osa tän foorumin käyttäjistä on todennäköisesti myös jimmssin asiakkaita ja jos haluavat keskustella kokemastaan palvelusta, niin todennäköisesti tämän parempaa foorumia sille ei ole olemassa.
 
tilasin paketin black fridayna se oli hetkessä noudettavissa postista. Miten jos jatkossa keskityttäisiin fiksuihin reklamaatioihin ja ne väittelyt jätetään muualle.. Tuntuu että tulee sivutolkulla välillä turhaa kuraa asioista. Jos teillä on niiden tilausten kanssa kiire niin jimssin puhelin,chat toimii kyllä hemmetin nopeasti et sinne se reklamaatio ja jätetään ne väittelyt veke..

Jos on kiire sille lähetykselle niin kandee miettiä paljon tollanen BF oikeen kuormittaa eikä se lisäväen rekryyminen nopeasti ole vain mahdollista noin vain..
Kerrot tässä kuinka hienosti asiat sinulla ovat menneet. Ymmärrätkö että kaikilla välttämättä ei näin ole? Mikä olisi sinun reaktio jos edelleen odottaisit tuotetta lähetettäväksi sen sijaan että sait sen nopeasti?
 
Kerrot tässä kuinka hienosti asiat sinulla ovat menneet. Ymmärrätkö että kaikilla välttämättä ei näin ole? Mikä olisi sinun reaktio jos edelleen odottaisit tuotetta lähetettäväksi sen sijaan että sait sen nopeasti?

Itse olisin ainakin yhteydessä asiakaspalveluun ;)

Vahva komppaus tälle! Eli aspaan yhteyttä pikimmiten, jos on joku hätä! Vaikka yksäriä, ellei muuta.
 
Vahva komppaus tälle! Eli aspaan yhteyttä pikimmiten, jos on joku hätä! Vaikka yksäriä, ellei muuta.
Joo pakko on hieman ihmetellä, että täällä valitellaan kuinka ei tilaus ole edennyt, mutta kun kehotetaan ottamaan suoraan yhteyttä aspaan, niin ei heillä olekaan sitten mikään kiire :)

Minulla oli kiire, otin yhteyttä aspaan ja sain sieltä juuri niin hyvää palvelua kuin toivoinkin. Paketti lähti matkaan hyvin pian yhteydenoton jälkeen, vaikka aspasta sanottiinkin, että kovan kiireen keskellä ei voi liikoja luvata.
 
Tässä jälleen logistiikan kuulumisia.

Loput nekin BF:n tilaukset, joiden tuotteet olivat tuolloin BF:na heti varastossa saatiin tänään vihdoin matkaan. Sellaisia tilauksia, joiden toimitusaika-arvio oli muuta kuin 1-4 tai 1-6 -arkipäivää toki on vielä lähettämättä ja ne ovatkin lähdössä arvioidun toimitusajan puitteissa eli vieläkin tarvitaan yhteydenottoa asiakaspalveluun mikäli tuotteille on nopeammin tarvetta. Tällä hetkellä keräilyn alla on tuon BF:n jälkeisen viikonlopun tilaukset, joiden viimeinen luvattu toimitusaika on myös tänään. Noiden kaikkien matkaan saaminen ajoissa muodostuu kieltämättä haastavaksi ja riski on, että ainakin noutoaika postille/matkahuollolle saattaa tulla vastaan liian nopeasti :/

Positiivinen puoli on se, että paketteja lähtee tällä hetkellä tuplavauhdilla vuoden takaiseen eli jono lyhenee nyt melkoisella vauhdilla. Huomiseksi vielä ns. toimitusaika-arviot paukkuvat eli jonon ohitusnappia itsessään ei uskalla vielä käyttää, mutta tällä vauhdilla jo tulevan lauantain ylimääräisen vuoron jälkeen pääsisimme palaamaan jo tutumpaan 1-4 arkipäivän toimitusaika-arvioon ja myös tuo pikatoimitusnappi palaisi linjoille :)

Luonnollisesti tilanne elää päivittäin eli pieni varaus muutoksiin pitää aina säilyttää.
 
Joo pakko on hieman ihmetellä, että täällä valitellaan kuinka ei tilaus ole edennyt, mutta kun kehotetaan ottamaan suoraan yhteyttä aspaan, niin ei heillä olekaan sitten mikään kiire :)

Minulla oli kiire, otin yhteyttä aspaan ja sain sieltä juuri niin hyvää palvelua kuin toivoinkin. Paketti lähti matkaan hyvin pian yhteydenoton jälkeen, vaikka aspasta sanottiinkin, että kovan kiireen keskellä ei voi liikoja luvata.

Hyvä että asia järjestyi! Kyllä pyrkimyksenä on että ongelmat on tehty ratkottaviksi, edelleen!
 
Pssst! Laitettiin nyt noita Nitron pöytiä tyrkylle kun niitä toivottiin - kutakin mallia 5 kpl!
 
Hyvin kerkesi i9 bundle Asuksen cashback kampanjaan. Nyt sitten odottelemaan Asukselta rahoja :) (Ja varmaan jossain vaiheessa pitää asennella uudet osat paikalleen...)
 
Kerrot tässä kuinka hienosti asiat sinulla ovat menneet. Ymmärrätkö että kaikilla välttämättä ei näin ole? Mikä olisi sinun reaktio jos edelleen odottaisit tuotetta lähetettäväksi sen sijaan että sait sen nopeasti?

En rupee asiasta jauhamaan jimms ja muut on sen myös sanonut: Olkaa yhteydessä chatin, sähköpostin, puhelimen, yv muodossa tilausnumeron kera niin selvitellään asiaa. En ymmärrä sitä että miksi täällä kiistellään. Hyvä foorumi joo jos kertoo rakentavasti asian joskus nallekarkit ei mene tasan. Jos mulla on hirvee polte ja kiire haen itse tuotteen muuten venaan ainaki sen 4-6 päivää ennen kuin alan hosumaan ymmärtäkää nyt että BF aikana varmasti parhaansa yrittävät. Enempää en täytä ketjua turhasta itse tilaan jimssiltä nyt ja jatkossa koska valikoima kattava mitä voi vaan olla.
 
Viimeksi muokattu:
Porukka kerjäilee maksamiaan tuotteita chateissä jonojen ohi? Tuo systeemi tuntuu perustuvan siihen, että siitä ei suurinosa tiedä.
Millä perusteella hidas toimitus on se oletus?
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
289 072
Viestejä
4 956 873
Jäsenet
79 569
Uusin jäsen
Twilight_gurl82

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom