Ehkä tilauksen yhteydessä voisi olla erillinen "pikakäsittely" vaihtoehto jos on kiirus.
Sellainen löytyy jo, BF ruuhkien ajan oli pois käytöstä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehkä tilauksen yhteydessä voisi olla erillinen "pikakäsittely" vaihtoehto jos on kiirus.
En ole @Jimm's , mutta tilauksen toimitusaika-arvio lukee aina tilausvahvistuksessa. Tuotteen sivulla näkyvä toimitusaika-arvio tarkoittaa uusia tilauksia.Miten toi nyt menee. Tilasin Seasonic 750W PRIME Ultra 750 Platinum, modulaarinen ATX-virtalähde, 80 Plus Platinum - 174,90€ kun vielä varastosaldoa oli +2. Nyt mun tilaus sanoo että odotetaan tuotteita ja saldo on miinuksella ja toimitusarvio 12-15 päivää. Eikai se noin voi mennä että tilaan kun varastosaldoa on mutta kuitenkaan sitä ei enää olekkaan?
Mihin aikaan toi joulukalenterin tuote julkastaan? Vai onko satunnaisesti.
Aamuyhdeksältä +-15 min
Mahtaako rikkoa RX 5500 XT:n NDA:ta jos kysyn ja vastaatte kysymykseen notta mihinkähän kellonaikaan tuo NDA päättyy ja läpyskät ilmestyy sivuille osteltavaksi?
Sellainen kutina että tuolla joulukalenterin luukussa on asuksen näytönohjain! Joko RX 5500 XT tai 1650S/1660 GTX..
En ole @Jimm's , mutta tilauksen toimitusaika-arvio lukee aina tilausvahvistuksessa. Tuotteen sivulla näkyvä toimitusaika-arvio tarkoittaa uusia tilauksia.
Missäs tää jimmssin jäby luuraa?
Arvio tilausvahvistuksessa lukee kyllä 1-6 päivää mutta kun katson oman profiilin tilauksia niin sanoo että "odottaa tuotetta".
Mulla tehty tilaus 29.11. ja eivät ole vieläkään saaneet sitä matkaan, vaikka ilmeisesti kaikki tuon perjantain tilaukset piti olla jo toimitettu..Mitäs tilausnumeroita on nyt käsittelyssä? Itsellä ei ole yksi 4.12. tehty tilaus vieläkään lähtenyt matkaan. Aspa pyytää vaan odottamaan
Kannattaa ehdottomasti kysellä aspasta mikä tilanne, jos kyseistä tuotetta piti olla suoraan varastosta saatavilla.Mulla tehty tilaus 29.11. ja eivät ole vieläkään saaneet sitä matkaan, vaikka ilmeisesti kaikki tuon perjantain tilaukset piti olla jo toimitettu..
Mitäs tilausnumeroita on nyt käsittelyssä? Itsellä ei ole yksi 4.12. tehty tilaus vieläkään lähtenyt matkaan. Aspa pyytää vaan odottamaan
Mulla tehty tilaus 29.11. ja eivät ole vieläkään saaneet sitä matkaan, vaikka ilmeisesti kaikki tuon perjantain tilaukset piti olla jo toimitettu..
Oisko mahdollisesti Gigabyten X570-sarjan emoilla ja ryzen 5:n prossuilla tulossa jotain bundletarjousta lähiaikoina?
Ei millään pahalla mutta onko näiden hinnoittelija ihan selvinpäin? Muualta esim. Red Dragon 8GB irtoaa 50€ halvemmalla?
RX 5000 -sarja - AMD Radeon - Jimms.fi
No eipä tarvii vissii kauaa venailla. 15h tilauksen jälkeen kilahti postikoodi, vaikka tilauksessa bios-pätsiä emoon Onpa nää ihme sällejä.Nyt kuumeisa odotus, että koska pääsee kasailemaan
Ittelläkin 4.12 tilattu ja sama homma..Hienoa että jollain homma toimii. Itse kyselin tuossa 4.12 tehdyn tilauksen perään chatissa ja vastaus on, että vähän ruuhkaa on ja odottele rauhassa...
@Jimm's
Olisko mahdollista tehdä tuonne teidän etusivulle joku pikalinkki B-stockiin. En tiedä oonko se vaan minä mutta mulla on aina tosi paljon vaikeuksia löytää sinne tuolta sivujen kautta.. ja googleenkun laittaa "jimms bstock" niin se vie vaan yhteen tuotteeseen mutta ei pääse bstockin etusivulle.. tai sitten oon vaan sokee tai en vaan osaa
Jaa se on tolla nimellä.. sais siinä kyllä lukee vielä selvyyden vuoksi b-stock. Ilmankos mä en koskaan muista mistä toi löytyy.
Turussa -2 kpl ja tulossa 1 kpl.. Onko näissä 4-6 työpäivän toimitusaika-arvio paikkaansapitävä: BLS2K16G4D32AESB ?
Ei. Se on outlet.Jaa se on tolla nimellä.. sais siinä kyllä lukee vielä selvyyden vuoksi b-stock. Ilmankos mä en koskaan muista mistä toi löytyy.
No mutta miksi pitää puhua kahdella nimellä? Miks ei voida sitten puhua pelkästään Outletista? Kaksi eri termiä sekoittaa aika tehokkaasti pakkaa.Ei. Se on outlet.
Se on yleinen tapa merkitä tavarat jotka ovat poistomyynnissä olevia yksittäiskappaleita. Jos siinä lukisi B-Stock niin asiantuntemattomammat ajattelisivat että ne on kaikki vähän rikkinäisiä tai puutteellisia tuotteita. Tuolla nyt näyttäis olevan pääasiassa avattuja paketteja.
@Jimm's
Olisko mahdollista tehdä tuonne teidän etusivulle joku pikalinkki B-stockiin. En tiedä oonko se vaan minä mutta mulla on aina tosi paljon vaikeuksia löytää sinne tuolta sivujen kautta.. ja googleenkun laittaa "jimms bstock" niin se vie vaan yhteen tuotteeseen mutta ei pääse bstockin etusivulle.. tai sitten oon vaan sokee tai en vaan osaa
Ei. Se on outlet.
Se on yleinen tapa merkitä tavarat jotka ovat poistomyynnissä olevia yksittäiskappaleita. Jos siinä lukisi B-Stock niin asiantuntemattomammat ajattelisivat että ne on kaikki vähän rikkinäisiä tai puutteellisia tuotteita. Tuolla nyt näyttäis olevan pääasiassa avattuja paketteja.
Pistäkää sitten edes tohon etusivulle että "Outlet/b-stock". Ei hämäänny termien kanssa.Kanssakirjoittelija ehtikin jo ensin, mut mielikuvamarkkinoinnillinen seikkahan se on. Etusivun hakukenttään kun kirjoittaa b-stock niin löytää tuotteet myös. Niin ja tän ketjun ekassa postauksessakin on linkki
Pistäkää sitten edes tohon etusivulle että "Outlet/b-stock". Ei hämäänny termien kanssa.
Sotkee kun täällä puhutaan b-stockista mutta sivuilla se on outlet. Se on se pointti.
Kiitos! Pikkuasia mutta selkeyttää paljon kun ei aina muista miten noi meni.Ekan postauksen linkissä käytetään molempia termejä
Laitan tästä palautteen eteenpäin.
Miten toi nyt menee. Tilasin Seasonic 750W PRIME Ultra 750 Platinum, modulaarinen ATX-virtalähde, 80 Plus Platinum - 174,90€ kun vielä varastosaldoa oli +2. Nyt mun tilaus sanoo että odotetaan tuotteita ja saldo on miinuksella ja toimitusarvio 12-15 päivää. Eikai se noin voi mennä että tilaan kun varastosaldoa on mutta kuitenkaan sitä ei enää olekkaan?
Tuskin sitä yhden ihmisen takia muutetaan. Kaikilla muillakin firmoilla se on "Outlet". Opettelet sen ulkoa, niin asia on ratkaistu.Kiitos! Pikkuasia mutta selkeyttää paljon kun ei aina muista miten noi meni.
Mä oon opetellu jo ton jo monta kertaa ja aina unohdanTuskin sitä yhden ihmisen takia muutetaan. Kaikilla muillakin firmoilla se on "Outlet". Opettelet sen ulkoa, niin asia on ratkaistu.
Jos puhut niistä hinnoista mitä noilla nyt on, niin voisitko kertoa mistä löytyy 50€ halvemmalla?Ei millään pahalla mutta onko näiden hinnoittelija ihan selvinpäin? Muualta esim. Red Dragon 8GB irtoaa 50€ halvemmalla?
RX 5000 -sarja - AMD Radeon - Jimms.fi
Jos puhut niistä hinnoista mitä noilla nyt on, niin voisitko kertoa mistä löytyy 50€ halvemmalla?