Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Voi se olla myös näin. Eli jos tuote ei ole minulla 10.12. niin sitten reklamaatiota kehiin :)
Postilla on ilmeisesti nyt pidentynyt pakettien lähetysajat aavistuksen. Normaalisti jimmssin paketit mulle on käsitelty 7:00 Kuopiossa ja 15:00 on noudettavissa, nyt oli Kuopiossa saaneet vasta 12:00 käsiteltyä-> ei todellakaan aamurekan kyydissä. Täten antaisin sen yhden päivän kuljetusyrityksen mokailuille lisäaikaa.
 
Näyttis tuli tilattua BF:nä ja eilen se oli noudettavissa kun matkahuollon kautta otti kuljetuksen. Mutta voihan peeveli, nallekarkit puuttu kokonaan ja se oli korvattu pelikoodilla CoDiin :(
 
Minulla lukee sähköpostiin pe 29. marrask. 22.57 saapuneessa tilausvahvistuksessa:
Toimitusaika-arvio: 1-6 työpäivää

Eli jos ei ole lähtenyt tiistaina 10.12. mennessä niin silloin ei ole toimitusaikalupaus täyttynyt. Jos olisi kiire niin hoputtelisin aspaa tsätillä tai yksärillä. Toimitusajalla tarkoitetaan kai sitä aikaa, että Jimm's saa paketin postiin.


1-4 päivää lukee omassa ja matkahuollon kautta on kuljetus
 
Jos on oikeasti kiire, niin kannattaa pyytää Jimmsin chatin kautta kiirehtimistä.

Kaipa noita nyt odottelee ja kyllähän sen ymmärtää että kiirettä siellä on varmasti . Vaikka olisi se kiva saada romut ennen itsenäisyyspäivää niin olisi askartelemista.
 
Kaipa noita nyt odottelee ja kyllähän sen ymmärtää että kiirettä siellä on varmasti . Vaikka olisi se kiva saada romut ennen itsenäisyyspäivää niin olisi askartelemista.

Yhden sähköpostikyselyn lähetin eilen.
Eivät ole vielä vastanneet, mutta sen enempää en viitsi hoputtaa.
Annettakoon työrauha, niin kiirehommat sujuu joutuisammin :)
 
Minulla kävi niin, että Jimms sai kyllä lähetykset toimitukseen, mutta pahuksen matkahuollon pakettiautomaatti täyttyi, niin eivät saaneet kaikkia paketteja sinne noudettavaksi eilen :D

Ilmeisesti joku muukin tilasi jotain BF:n aikoihin..
 
Sama minulla, taitaa olla pientä ruuhkaa päällä.
Ei tosin yllättänyt, mutta luulisi sitä kuitenkin, että oltaisiin Jimms:in puolelta osattu varautua hieman paremmin tilauksien lähettämiseen.
On kuitenkin ennalta tiedossa, että BF tarjoukset suurimmilta osin tulee myydyksi.

Hmm.. JA alkuiset mustalla listalla ? ;)

Edit: typo
Varautumisellakin rajansa. Parin piikin takia ei välttämättä kannata pitää ylisuuria tiloja ja valtavaa määrää ylimääräistä henkilöstöä. :vihellys:

Vaikka kyllähän tämän foorumin rahamiehillä olisi varaa maksaa isommista katteista. :psmoke:
 
Omaan tilaukseen oli ainakin ilmestynyt "Pikatoimitus" painike. Toivotaan, että lähtee vielä tämän päivän aikana menemään kun koulun dedikset painaa ja keskeneräiset hommat pöytiksellä. Millä tuurilla oikeasti vanha 980ti pamahti keskiviikkona juuri ennen BF. :jd:
 
Omaan tilaukseen oli ainakin ilmestynyt "Pikatoimitus" painike. Toivotaan, että lähtee vielä tämän päivän aikana menemään kun koulun dedikset painaa ja keskeneräiset hommat pöytiksellä. Millä tuurilla oikeasti vanha 980ti pamahti keskiviikkona juuri ennen BF. :jd:
Huomasin myös pari tuntia sitten tuon napin tilauksessani. Painoin sitä, mutta toistaiseksi ei ole tapahtunut mitään. :btooth:
 
Ymmärrän jos BF aikaan on hidasta toimitus, mutta viimeisestä viidestä tilauksesta yksi on lähtenyt nopeasti ja sekin sen takia kun olin asiakaspalveluun yhteydessä. Jatkossa tilaan ensisijaisesti muualta, jos löytyy.
 
Minun Black Friday tilaukseni tuli kyllä super nopeasti. Isot kiitokset Jimmsille :)
 
Joo tosiaan viikonloppuna tein kahdessa erässä tilauksia ja ensimmäinen lähtenyt liikkeelle, toista odotellessa.
 
Joskus ennen muinoin Jimm's lähetti ripeästi paketit liikkeelle. Täälläkin odotellaan jälleen että Turussa kääritään hihat. Onneksi ei ole mikään hätä noilla tuotteilla (enkä nyt Pikatoimitus-nappulaa ole hakkaamassa), mutta onhan tämä harmi että yleisesti palvelun suunta on alaspäin. Enkä nyt puhu ainoastaan BF-ruuhkasta, vaan yleisesti edellisissä tekemissäni tilauksissa on kaikissa kestänyt, oli sitten lehtiä raiteilla tai pyörätiet jäässä. Eikä nyt ole tarkoitus kiukutella Jimm'sin suuntaan, vaan ehkä kannattaisi tsekata ja miettiä mitä joskus aiemmin tehtiin paremmin kun silloin ei joutunut odottamaan ellosmaista puolta viikkoa että jotain tapahtuu.
 
Ai että olis hienoa ku tulis tänään tuo Lian Li TU150-lasti. Voisi jopa ehtiä ensivuoden aikana perille.
 
No en nyt tiiä kiireisestä, mut onhan se nyt vähän outoa, että näillä näkymin aikaisintaan ens viikon maanantaina tulee tilaus. Olettaen, että huomenna tilaus vihdoin käsitellään.
 
Varautumisellakin rajansa. Parin piikin takia ei välttämättä kannata pitää ylisuuria tiloja ja valtavaa määrää ylimääräistä henkilöstöä. :vihellys:

Peukku tälle kommentille :)

BF:ää puretaan edelleen ja sitä tehdään lähes tuplamiehityksellä kahdessa vuorossa. Se miksi noita tilauksen kellonaikoja ei kannata kovinkaan paljoa tuijottaa on, että noita BF -eriä keräillään osaltaan tuote-erä kohtaisesti, joka on todella paljon tehokkaampaa kuin yksi tilaus kerrallaan. Tämän vuoksi tuonne tilauksen hallintaan on mahdollistettu syksyn aikana "pikatoimitus" -nappi, jota vapautetaan käyttöön sitä mukaan kun koko tilauskannan luvattu toimitusaika sallii, että myös kiireiset toimitukset saadaan perille tilaajan toivomassa ajassa (joka joskus poikkeaa hyvinkin paljon "luvatusta toimitusajasta" esim. silloin kuin tilaus menee heti käyttöön vs. joululahjaksi kahden kahden viikon päästä).

Alkuvuodesta koko varaston järjestelmä päivitettiin huomattavasti tehokkaampaan ja nyt edellistä vuotta erittäin paljon vilkkaamman BF:n jälkeen voi nähdä, että tuo uusi järjestelmä on osoittanut tarpeellisuutensa ja kykenee aiempaa huomattavasti tehokkaammin auttamaan tilausten toimituksessa. Järjestelmän logiikka on vain hieman erilainen kuin perinteinen: first-in-first-out (FiFo) ja tämän vuoksi olisi erittäin tärkeää, että noista kiiretilauksista käytettäisiin tuota "pikatilaus" -nappia (silloin kun se on aktiivinen) tai vastaavasti pyydettäisiin meidän aspan Chatista asettamaan pikatoimitusasetuksen päälle. :)
 
Tämän vuoksi tuonne tilauksen hallintaan on mahdollistettu syksyn aikana "pikatoimitus" -nappi, jota vapautetaan käyttöön sitä mukaan kun koko tilauskannan luvattu toimitusaika sallii, että myös kiireiset toimitukset saadaan perille tilaajan toivomassa ajassa
Tähän sivusta pieni huomautus. Teillä on myynnissä Asuksen? cashback tuotteita joiden hakemisen takaraja oli joku 12. tjtn. Tällaisille pitäisi pystyä järjestelmälle laittamaan automaattinen pikatoimitus jos se takaraja lähestyy.
 
Tähän sivusta pieni huomautus. Teillä on myynnissä Asuksen? cashback tuotteita joiden hakemisen takaraja oli joku 12. tjtn. Tällaisille pitäisi pystyä järjestelmälle laittamaan automaattinen pikatoimitus jos se takaraja lähestyy.

Todella hyvä huomio! Rehellisyyden nimissä tätä emme ole huomioineet ja otankin tuon agendalle sen suhteen miten noita kampanjoita voidaan huomioida keräilypriorisoinnissa. KIITOS :)
 
Onko cashback tilaus- vai toimituskriittinen?

Yleensä toimitus kun siihen lunastukseen tarvitaan kuitti joka tulostuu vasta toimituksen yhteydessä. Itsessään noiden palautusten hakeminen on sitten taas hyvin kirjavaa. Jotkut valmistajat saattavat vaatia kuvia tuotepaketeista tms.
 
Postilla on ilmeisesti nyt pidentynyt pakettien lähetysajat aavistuksen. Normaalisti jimmssin paketit mulle on käsitelty 7:00 Kuopiossa ja 15:00 on noudettavissa, nyt oli Kuopiossa saaneet vasta 12:00 käsiteltyä-> ei todellakaan aamurekan kyydissä. Täten antaisin sen yhden päivän kuljetusyrityksen mokailuille lisäaikaa.

Itselle tulossa postilla paketti, ollut kuopiossa 2:15, eikä saapunut tänään noudettavaksi. Yleensä on aina samana päivänä olleet noudettavissa. Eli postilla homma jumittaa.

@Jimm's Miten pitkään vielä menee, että saatte loput blackfriday paketit liikkeelle? Perjantaina tilattu ja vielä odottaa käsittelyä.
 
Täälläkin paketti tilattu perjantaina aamukuudelta ja vieläkin käsittelemättä :( Olin varma että ennen pitkää viikonloppua saapuu mutta taitaapi siirtyä ensiviikolle paketin saapuminen. Tsempit sinne varastolle!:)
 
Ymmärrän jos BF aikaan on hidasta toimitus, mutta viimeisestä viidestä tilauksesta yksi on lähtenyt nopeasti ja sekin sen takia kun olin asiakaspalveluun yhteydessä. Jatkossa tilaan ensisijaisesti muualta, jos löytyy.
Mistäs muualta ajattelit tilata? Sakasasta? Paljon pidemmät toimitusajat. Verkkokauppa? Olematon valikoima. Tilaat kuitenkin häntä koipien välissä Jimssilltä koska loppujen lopuksi paras paikka hommata komponentit ja oheislaitteet.
 
Oma tilaukseni lähti 2. päivä n. kuudelta ja olisi pitänyt olla tänään noudettavissa mutta Postin seurantaan tuli "Lähetys on viivästynyt, se toimitetaan 1-2 työpäivän kuluessa." ilmoitus.

Itselläni ei ole mitään valittamista Jimmsin toiminnasta ja nopeudesta.
 
Todella hyvä huomio! Rehellisyyden nimissä tätä emme ole huomioineet ja otankin tuon agendalle sen suhteen miten noita kampanjoita voidaan huomioida keräilypriorisoinnissa. KIITOS :)
Tästä laittelin itsekin kyselyä jo tiistaina. Näyttäs forumilta saavan vastauksia paremmin mitä aspalta.
 
Kysymys tästä kotelosta: DAN Cases A4-SFX v4.1 Mini-ITX -kotelo, hopea

Millainen lotto tuolla on tuon käynnissä näiden saatavuuden osalta? Ensin oli tulossa 4 kappaletta ilman saapumispäivää, sitten 6 kappaletta 19.12, nyt 2 kpl 19.12. Kuka näitä arpoo ja millä perusteella?

Tuleeko nämä casekingin kautta vai onko Jimmsillä joku oma väylä? Ilmeisesti casekinging kontti näitä tulee vasta tammikuun puolivälissä, niin jos Jimms hankkii nämä heidän kautta, niin sitten päivämäärä olisi parempi varmaan siirtää pidemmälle tulevaisuuteen.
 
Mistäs muualta ajattelit tilata? Sakasasta? Paljon pidemmät toimitusajat. Verkkokauppa? Olematon valikoima. Tilaat kuitenkin häntä koipien välissä Jimssilltä koska loppujen lopuksi paras paikka hommata komponentit ja oheislaitteet.
Nämä provoilevat kommentit taas pitäisi vaan jättää omaan arvoonsa.
Viimeisen kolmen oman Mindfactory tilauksen toimitusaika varastotuotteille on ollut Mailboxde-palvelua käyttäen noin 4 työpäivää, olisiko yhdellä tilauksella mennyt jopa 5 työpäivää. Nyt sitten minulle on tulossa tänään BF-tilaus (näyttö) Italian Amazonista, melko tarkka 4 työpäivää tämäkin.

Tsempit Jimm’sille, toivottavasti laatikkoleikki helpottuu :tup:
 
Nämä provoilevat kommentit taas pitäisi vaan jättää omaan arvoonsa
Joo, olen samaa mieltä. Itse olen tilannut jimmsiltä paljonkin,jos hinta on sopiva.
Jos hinta on muualla tuntuvasti edullisempi,niin kyllä se pistää miettimään vähävaraisena ostopäätöstä.
Minua ei haittaa tuotteen saapuminen.Muutama päivä sinne tai tänne,vaan tuotteen hinta.
 
Päivittelenpä tässä samalla kommentteja lukiessani viimeisimpiä statustietoja varastolta. BF:n tilaukset, joiden toimitusaika oli 1-4 arkipäivää olisi lähdössä tänään toimitukseen. Toki tuota tuote-erä lähetystä tehdään koko ajan eli varmasti seurantakoodeja tulee myös 1-6 päivää toimitusaikaisille tilauksille. Huomennahan on itsenäisyyspäivä, mutta kuten viimekin vuonna, se on meidän logistiikassa ihan normaali työpäivä eli huomenna kiritään melkoisesti tuota jonoa ja alkuviikosta pääsemme tämän viikon kimppuun.

Huomenna on odotettavissa myös, että jonon ohitus nappi tulisi käyttöön. Tänään ei ole vielä varmaa, että voidaanko sitä käyttää, koska nuo 1-4 arkipäiväiset pitää saada alta matkaan.
 
Mitäpä tuohon Antin kirjoitukseen siis enää lisäämään, kiitos yhteenvedosta!
 
Jimmssitä tilannut viimeiset 10 vuotta lähestulkoon kaikki pc osat. Aspasta vastataan aina nopeasti ja takuut hoituu kivuttomasti. Jos jotain lähtisin muuttamaan niin lisää kassoja ja myyjiä, ainakin näin joulun yms alla kun ihmiset ostele enemmän, hivenen pitkät jonotusajat myymälässä.
 
Ei ole kyllä muuten osilla kiire, mutta kohta menee tiukille Asus cashback kamppiksen kanssa....

Vaan eiköhän ne kerkee jos huomenna on logistiikka töissä, kunhan vaan posti ei petä.
 
Ei ole kyllä muuten osilla kiire, mutta kohta menee tiukille Asus cashback kamppiksen kanssa....

Vaan eiköhän ne kerkee jos huomenna on logistiikka töissä, kunhan vaan posti ei petä.
Suosittelen huikkaamaan asiasta Jimmsin aspalle chatin kautta, niin ei pääse käymään vahinkoa tuon suhteen.

Asus haluaa kuitin lisäksi emon sarjanumeron, joten toimitus pitää saada ihan perille asti - ellei Jimms sitten katso sitä sarjanumeroa sinulle valmiiksi.
 
Suosittelen huikkaamaan asiasta Jimmsin aspalle chatin kautta, niin ei pääse käymään vahinkoa tuon suhteen.

Näistä annettiin jo tuotepäälliköille (koska tuntevat kampanjat parhaiten) tehtäväksi käydä nuo läpi, että olisivat ajoissa perillä.
Itse automaattitoiminne saadaan liveksi näillä näkymin ensi viikolla, mutta se ei tähän oikein kerkeä kun noilla logistiikkayhtiöillä on vähän kiireitä niin-ikään BF:n toimitusten kanssa ;)

Yleisesti BF:stä mitä olen kuullut myös muilta verkkokauppiailta: Normaalisti BF -perjantaina tilausmäärät ovat noin kymmenkertaiset normaaliin perjantaihin verrattuna. Tänä vuonna tuo kerroin on yleisen mielipiteen mukaan reippaasti suurempi, koska Postin lakko aiheutti melkoista epävarmuutta toimituksiin ennen itse BF:ta. Kun tuo lakko loppui ja siihen yhdistetään BF -tarjoukset niin siitä voi päätellä miten siinä käy :D
 
Suosittelen huikkaamaan asiasta Jimmsin aspalle chatin kautta, niin ei pääse käymään vahinkoa tuon suhteen.

Asus haluaa kuitin lisäksi emon sarjanumeron, joten toimitus pitää saada ihan perille asti - ellei Jimms sitten katso sitä sarjanumeroa sinulle valmiiksi.

EIkös lunastusaika pääty vasta 15.12. eikä tänään?
 
Vai kuljettaako? Itsellä paketti ollut matkahuollossa "Odotamme lähetystä kuljetettavaksi" (paketti seurannan mukaan) tilassa jo 6 päivää ja tuote lähtenyt maanantaina aamusta kyseisen verkkokaupan varastosta eteenpäin :D
Matkis ei varmaan pysty kuljettamaan, jos se ei saa kuljetettavaa? Tuo teksti ainakin viittaa siihen, että kyseinen kauppa ei ole toimittanut pakettia matkikselle, vaan ovat lähettäneet vain sähköisen ennakkoilmoituksen sinne.
 
Vai kuljettaako? Itsellä paketti ollut matkahuollossa "Odotamme lähetystä kuljetettavaksi" (paketti seurannan mukaan) tilassa jo 6 päivää ja tuote lähtenyt maanantaina aamusta kyseisen verkkokaupan varastosta eteenpäin :D

Laitatko ystävällisesti lisätiedot yksärillä, niin tsekkaillaan!
 
EIkös lunastusaika pääty vasta 15.12. eikä tänään?

Kyllä, mutta kun tiukille menee niin ei se muuta tarvitse kuin että pakettiautomaatti on täynnä johon paketin olen tilannut. (Täysin mahdollista sekin tähän aikaan vuodesta varsinkin...)
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 146
Viestejä
4 487 996
Jäsenet
74 159
Uusin jäsen
kahvirommi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom