Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällä myös odotellaan että 29.11 tilattu paketti lähtisi liikkeelle, tavara kyllä oli heti toimitettavissa, mutta pakkaus ja lähettäminen tökkii. Eikä edes ollut mitään tarjous tavaraa vaan tuulettimia täydellä hinnalla..
Ostin bundlen ja luki myös bundlen tuotetiedoissa sama. Tarkistin tuon vielä jälkikäteen, mutta nyt ko. bundlea ei enää ole näkyvissä.Ositiko sen bundlen? Ei tuu vissiin siinä? Kun ei kerran lukenu tuotetiedoissa.
Aa, jotenkin muistelisin, että siinä BF bundlessa sitä ei lukenut. Ehkä voin olla väärässä, no odotellaan vastausta. Kaipa tuosta bundlesta itellekki jotain hyötyä olisOstin bundlen ja luki myös bundlen tuotetiedoissa sama. Tarkistin tuon vielä jälkikäteen, mutta nyt ko. bundlea ei enää ole näkyvissä.
Tässä toki täsmälleen sama bundle normaalihintaisena ja sama Intelin paketti tästäkin löytyy: Asus ROG Strix Z390-F GAMING + Intel Core i9-9900K + Kingston 16GB DDR4 3200MHz (Bundle!) - 869,00€
Web-archiven kautta kun kävin katsomassa niin ei ole intelin kamppiksesta mitään mainintaa. Myös chätissä sanoivat, ettei kuulu kyseiseen bf tarjoukseen.Ostin bundlen ja luki myös bundlen tuotetiedoissa sama. Tarkistin tuon vielä jälkikäteen, mutta nyt ko. bundlea ei enää ole näkyvissä.
Tässä toki täsmälleen sama bundle normaalihintaisena ja sama Intelin paketti tästäkin löytyy: Asus ROG Strix Z390-F GAMING + Intel Core i9-9900K + Kingston 16GB DDR4 3200MHz (Bundle!) - 869,00€
Arvaako udella notta mahtaako 12.12 löytyä RX 5500 XT kortteja?
tilasin paketin black fridayna se oli hetkessä noudettavissa postista. Miten jos jatkossa keskityttäisiin fiksuihin reklamaatioihin ja ne väittelyt jätetään muualle.. Tuntuu että tulee sivutolkulla välillä turhaa kuraa asioista. Jos teillä on niiden tilausten kanssa kiire niin jimssin puhelin,chat toimii kyllä hemmetin nopeasti et sinne se reklamaatio ja jätetään ne väittelyt veke..
Jos on kiire sille lähetykselle niin kandee miettiä paljon tollanen BF oikeen kuormittaa eikä se lisäväen rekryyminen nopeasti ole vain mahdollista noin vain..
Kerrot tässä kuinka hienosti asiat sinulla ovat menneet. Ymmärrätkö että kaikilla välttämättä ei näin ole? Mikä olisi sinun reaktio jos edelleen odottaisit tuotetta lähetettäväksi sen sijaan että sait sen nopeasti?tilasin paketin black fridayna se oli hetkessä noudettavissa postista. Miten jos jatkossa keskityttäisiin fiksuihin reklamaatioihin ja ne väittelyt jätetään muualle.. Tuntuu että tulee sivutolkulla välillä turhaa kuraa asioista. Jos teillä on niiden tilausten kanssa kiire niin jimssin puhelin,chat toimii kyllä hemmetin nopeasti et sinne se reklamaatio ja jätetään ne väittelyt veke..
Jos on kiire sille lähetykselle niin kandee miettiä paljon tollanen BF oikeen kuormittaa eikä se lisäväen rekryyminen nopeasti ole vain mahdollista noin vain..
Itse olisin ainakin yhteydessä asiakaspalveluunKerrot tässä kuinka hienosti asiat sinulla ovat menneet. Ymmärrätkö että kaikilla välttämättä ei näin ole? Mikä olisi sinun reaktio jos edelleen odottaisit tuotetta lähetettäväksi sen sijaan että sait sen nopeasti?
Kerrot tässä kuinka hienosti asiat sinulla ovat menneet. Ymmärrätkö että kaikilla välttämättä ei näin ole? Mikä olisi sinun reaktio jos edelleen odottaisit tuotetta lähetettäväksi sen sijaan että sait sen nopeasti?
Itse olisin ainakin yhteydessä asiakaspalveluun
Joo pakko on hieman ihmetellä, että täällä valitellaan kuinka ei tilaus ole edennyt, mutta kun kehotetaan ottamaan suoraan yhteyttä aspaan, niin ei heillä olekaan sitten mikään kiireVahva komppaus tälle! Eli aspaan yhteyttä pikimmiten, jos on joku hätä! Vaikka yksäriä, ellei muuta.
Joo pakko on hieman ihmetellä, että täällä valitellaan kuinka ei tilaus ole edennyt, mutta kun kehotetaan ottamaan suoraan yhteyttä aspaan, niin ei heillä olekaan sitten mikään kiire
Minulla oli kiire, otin yhteyttä aspaan ja sain sieltä juuri niin hyvää palvelua kuin toivoinkin. Paketti lähti matkaan hyvin pian yhteydenoton jälkeen, vaikka aspasta sanottiinkin, että kovan kiireen keskellä ei voi liikoja luvata.
Kerrot tässä kuinka hienosti asiat sinulla ovat menneet. Ymmärrätkö että kaikilla välttämättä ei näin ole? Mikä olisi sinun reaktio jos edelleen odottaisit tuotetta lähetettäväksi sen sijaan että sait sen nopeasti?
Jos oot nyt näihin aikoihin viestin saanut että lähetetty niin varmaankin siellä on vaan jimmyn logistiikka iltavuorossa, ihan näin mutuiluna. En usko että mikään kuriiripalvelu tähän aikaan enää mitään mistään noutaa kuljetukseen.Budbeestä - jos yöllä on tullut tekstaria Jimmsiltä ja Budbeeltä "Odottavansa yhä toimitusta", onko paketti jo Budbeen hallussa vai yhä Jimmsillä odottamassa?
Jimm's laitto aiemmin tässä ketjussa vastauksen että haetaan joka aamu jos on haettavaa.Budbeestä - jos yöllä on tullut tekstaria Jimmsiltä ja Budbeeltä "Odottavansa yhä toimitusta", onko paketti jo Budbeen hallussa vai yhä Jimmsillä odottamassa?
Jos oot nyt näihin aikoihin viestin saanut että lähetetty niin varmaankin siellä on vaan jimmyn logistiikka iltavuorossa, ihan näin mutuiluna. En usko että mikään kuriiripalvelu tähän aikaan enää mitään mistään noutaa kuljetukseen.
Viime yönä viiden maissa tuli. Joten oletin tuon Jimmsin aiemman vastauksen perusteella, että olisi tänä aamuna sitten myös haettu. Mutta Budbeen sivuilla on yhä tietona "Odotamme tilaustasi Jimms verkkokaupasta." Joten ei ole tainnut aamulla vielä lähteä matkaan. Mutta enköhän minä päivän lisäodotuksesta selviä.Jimm's laitto aiemmin tässä ketjussa vastauksen että haetaan joka aamu jos on haettavaa.
Porukka kerjäilee maksamiaan tuotteita chateissä jonojen ohi? Tuo systeemi tuntuu perustuvan siihen, että siitä ei suurinosa tiedä.
Millä perusteella hidas toimitus on se oletus?
Missä on sanottu, että hidas toimitus on oletus? Tällaisia erityisiä BF:n tms. aiheuttamia ruuhkia lukuunottamatta Jimmsin toimitus on yleensä omien kokemusten mukaan erittäin nopea. Toki välillä voi olla jotain hämminkiä, mutta silloinkin aspa auttaa tehokkaasti. Omien kokemusten perusteella sanoisin, että 9/10 tilauksesta lähtee Jimmsiltä hyvin nopeasti liikkeelle, jos vain tavaraa on varastossa.Porukka kerjäilee maksamiaan tuotteita chateissä jonojen ohi? Tuo systeemi tuntuu perustuvan siihen, että siitä ei suurinosa tiedä.
Millä perusteella hidas toimitus on se oletus?
Moi ja kiitos palautteesta! Jimm'sin toiminta on alkanut juuri Muron foorumiketjusta ja siksi techiläisillä on aina erityinen paikka sydämissämme! Foorumilaisten spessujuttuna ATK-kriisin yllättäessä voi ottaa yhteyttä yksärillä toimituksen nopeuttamiseksi (tai chatissa, mutta ruuhkavarauksella!). Kyseinen toimintatapa ei ole keneltäkään muulta pois, koska aspalaiset keräävät siis kykyjensä mukaisesti nämä hyvän asiakaspalvelun hengessä itse (logistiikkaa kuormittamatta).
Jimm's on aina pyrkinyt olemaan helposti lähestyttävä ja ratkaisukeskeinen ja tämä ruuhkaohjeistus on osa sitä ratkaisukeskeisyyyttä. Aspa palvelee tietenkin 24/7 mutta iotechissä mahtava, aktiivinen yhteisö ja fiksut kanssakirjoittelijat tuovat aspahommiin ihan omanlaisensa twistin
Ehkä tilauksen yhteydessä voisi olla erillinen "pikakäsittely" vaihtoehto jos on kiirus.
En ole @Jimm's , mutta tilauksen toimitusaika-arvio lukee aina tilausvahvistuksessa. Tuotteen sivulla näkyvä toimitusaika-arvio tarkoittaa uusia tilauksia.Miten toi nyt menee. Tilasin Seasonic 750W PRIME Ultra 750 Platinum, modulaarinen ATX-virtalähde, 80 Plus Platinum - 174,90€ kun vielä varastosaldoa oli +2. Nyt mun tilaus sanoo että odotetaan tuotteita ja saldo on miinuksella ja toimitusarvio 12-15 päivää. Eikai se noin voi mennä että tilaan kun varastosaldoa on mutta kuitenkaan sitä ei enää olekkaan?
Mihin aikaan toi joulukalenterin tuote julkastaan? Vai onko satunnaisesti.
Aamuyhdeksältä +-15 min
Mahtaako rikkoa RX 5500 XT:n NDA:ta jos kysyn ja vastaatte kysymykseen notta mihinkähän kellonaikaan tuo NDA päättyy ja läpyskät ilmestyy sivuille osteltavaksi?
Sellainen kutina että tuolla joulukalenterin luukussa on asuksen näytönohjain! Joko RX 5500 XT tai 1650S/1660 GTX..
En ole @Jimm's , mutta tilauksen toimitusaika-arvio lukee aina tilausvahvistuksessa. Tuotteen sivulla näkyvä toimitusaika-arvio tarkoittaa uusia tilauksia.
Missäs tää jimmssin jäby luuraa?
Arvio tilausvahvistuksessa lukee kyllä 1-6 päivää mutta kun katson oman profiilin tilauksia niin sanoo että "odottaa tuotetta".