Nyt pitää mainita, että tuollaista
Napsautinta olin itse hankkimassa BAS-Shopista, mutta myyjä totesi ettei venttiilin takia sovellu haluamaani tarkoitukseen!
Tarjosi sitten
toista tuotetta tilalle vakuuttaen sen olevan sopiva. Otin samalla myös neopreenisuojan pullolle, kun lisäsi vain kympin hintaan.
Tuotteen saavuttua ongelma tuli aika nopeasti selville, eli eipäs ollutkaan sopiva!
Vaan eipä hätää, odottelin netistä (myöhässä) saapuvaa settiä venttiiliadaptereita ja eikun uudestaan kokeilemaan.
Ei onnistu, ei. Ja siinä adaptereita odotellessa oli sitten se palautusaikakin ehtinyt umpeutua, joten tulipa siinä makseltua oppirahoja 60€+10€+postit!
Löytyy sieltä nykyään myös
kolmaskin vastaava tuote, mutta huolimatta sen kuvauksessakin luvatusta yhteensopivuudesta schraderin kanssa, mutta luotto mennyt kyseiseen kauppaan.
Myyjän puheista huolimatta kun tuote oli epäsopiva ja sitten palautetta (ja arvostelua tuotteesta!) antaessa myyjä selitteli kuinka olisi pitänyt nopeasti palauttaa eikä odotella adaptereita, vaikka sellaisella olisi kuulemma varmasti toiminut. Tein sen virheen, että luotin myyjän vakuutteluihin yhteensopivuudesta ja sen jälkeen siihen, että sopivalla adapterilla olisi kuulumma toiminut. Kas, kun ei siitä maininnut tuotetta myydessä...
Kirsikkana kakun päällä: Antamani asiallinen, joskin kriittinen arvostelu on näköjään "kadonnut"
sivulta ja erikoisesti vain täyden viiden tähden arvostelut jäljellä.
Ostajien arvosteluihin on siis syystä suhtautua vähintäänkin varauksella ja jos olisi kyseiseen liikkeeseen ollut jäljellä minkäänlaista arvostusta, tämä olisi viimeistään vienyt loputkin!
Jos olisi joku tuttu tarvinnut ostamaani painepulloa, olisi puoleen hintaan myydessä saanut edes vähän oppirahoista takaisin, mutta eipä tietenkään mene kuin elokuvissa.
Sielläpä tuo painepullo hyllynreunalla muistuttaa, että kauppaa tehdessä olisi hyvä olla kaikki tarpeellinen tieto saatavilla.
Jos on kyydissäsi on venttiilinä schrader, niin Napsautin ja itse hankkimani tuote kannattaa unohtaa. Jos oikein urheilulliselta ja onnekkaalta tuntuu ja luottoakin liikeeseen löytyy vahvasti, niin tuo kolmas malli olisi ehkä sellainen jota voisi kokeilla.
Lienee sanomattakin selvää mitä itse liikkeestä ajattelen...
Noh noh, tulipas taas räyhättyä...