Tuohon kantokassihommaan pitää sanoa että itse ostin Xiaomi Mi Pro 2:lle ihan sitä varten suunnitellun kantokassin. Sellainen vetoketjullinen perusputkikassi.
Laitteen antaminen sen sisälle oli melko hankalaa, vähän kuin koittaisi laittaa rullaluistimia jalkaan ja pois, eli onnistuu mutta ei se kivaa ole. Ostin vielä mukavamman tuntuiset kahvagripit lautaan mikä levensi ohjaustankoa karvan verran ja säkin sulkeminen sen jälkeen oli aivan mahdotonta. Puhumattakaan siitä että menin vielä 10" renkaat vaihtamaan pienempien alkuperäisten tilalle.
Tarjoitus viime kesänä oli rakentaa itse vehkeelle kantolaukku. Ihan perus suorakaiteen mallinen kangas jonka käärii laitteen ympärille ja jonka reunassa on tarranauhat ja kantoside olisi kaikista helpoin. Tai itse kankaasta taiteiltu riittävän iso säkki johon laite menee ja säkin suulle sellainen kiristysnauha, mitä noita kolmioreppuja paljon nykyään näkee, samalla periaatteella.
Tai sitten ihan raakasti vain joku kantoliina jonka lyö laitteen keulaan ja perään ja sitten heittää olalle sen kummemmin peittelemättä. Se näyttää laudalta, mutta koska se on kantotavarana mukana niin monessa paikassa varmaan ymmärretään että se on mukana turvallisuussyistä eikä ajopelinä.
Ilmoita sitten, kun/jos olet tehnyt tuon laudan "pussituksen" sadannen kerran putkeen ennen kauppaan menoa, niin nostan kyllä hattua
Vähän kuin jenkeissä voit juoda julkisella paikalla, jos pussitat pullon paperipussiin. Ei kyllä ole mitään järkeä ja kuka tuollaista pussitusta jaksaa parin kerran jälkeen, sekä laahaat jotain pussia mukanasi
Vaikeaksi menee.
Enpä sitten tiedä. Joka tapauksessa 2020 tekemäni kaikkien tekstien tarkan luvun jälkeen se lunastusraha oli varmuudella silloin 29 euroa. Nykyinen materiaali jättää epäselväksi onko sitä nostettu vai ei.