Jos alkuperäistä akkua ei löydy, voi harkita uudelleen kennottamista. Haku "akku kennotus" löytyy näitä tarjoajia.Mistä näihin saa akkuja? Inokim Light (ostettu joku 2017) kaipaisi uutta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos alkuperäistä akkua ei löydy, voi harkita uudelleen kennottamista. Haku "akku kennotus" löytyy näitä tarjoajia.Mistä näihin saa akkuja? Inokim Light (ostettu joku 2017) kaipaisi uutta.
Olet jo aikaisemmin saanut tässä ketjussa huomautuksen käyttäjistä keskustelusta ja on taas lipsahtamassa sanojen laittamiseen suuhun joten en näe tarvetta kommentoida tuota viestiäsi mitenkään.
Ongelmana on se et omistuslaudat harvemmin on niitä jotka aiheuttaa liikenteessä ongelmia. Vuokralaudalla ajelevat sit on vähän sellasia et on iskostunu selkärankaan se et ne on parhaimmillaankin aika arvaamattomia ja etenkin jalankulkijana saa oikeasti kiinnittää huomiota et mitä tekee kun sieltä ykskaks tullaankin kävelytietä kolmepäällä sillä yhellä laudalla. Sit siihen vielä se viikonloppuyö mukaan niin kannattaa ainakin muutaman metrin turvaväli niihin vehkeisiin pitää siinä vaiheessa, turvallinen oletus on kuitenkin se et kuski on jonkinasteisessa humalassa, kun se et se ei oo.Ehkä meistä jokainen vois aavistuksen parantaa omia kruisailuja näillä sähkövehkeillä, että saatas pidettyä valtaväestön mielipide näihin neutraalina. Sen sijaan että se ois negatiivinen ja kieltävä.
Tuo on kyllä hyvin sanottu ja noin tottakai olisi paras toimia. Vaikka osin onkin peli menetetty jo, ei ainakaan olisi tarvetta antaa aihetta enempään. Tuskin kukaan haluaa vuokralautojen kaltaisia rajoitusalueita jne omalle laudalleen.Ehkä meistä jokainen vois aavistuksen parantaa omia kruisailuja näillä sähkövehkeillä, että saatas pidettyä valtaväestön mielipide näihin neutraalina. Sen sijaan että se ois negatiivinen ja kieltävä.
Tätä en allekirjoita kuin osin. Toki omalla laudalla liikkuvana tekisi mieli laittaa kaikki ongelmat vuokralautojen syyksi mutta totuushan tällainen ei olisi.Ongelmana on se et omistuslaudat harvemmin on niitä jotka aiheuttaa liikenteessä ongelmia. Vuokralaudalla ajelevat sit on vähän sellasia et on iskostunu selkärankaan se et ne on parhaimmillaankin aika arvaamattomia ja etenkin jalankulkijana saa oikeasti kiinnittää huomiota et mitä tekee kun sieltä ykskaks tullaankin kävelytietä kolmepäällä sillä yhellä laudalla. Sit siihen vielä se viikonloppuyö mukaan niin kannattaa ainakin muutaman metrin turvaväli niihin vehkeisiin pitää siinä vaiheessa, turvallinen oletus on kuitenkin se et kuski on jonkinasteisessa humalassa, kun se et se ei oo.
Harvemmin omistuslaudoilla näkyy mitään perseilyä. Toki aina välillä joo mut sillonkin asialla on useimmiten joku skidi eikä niinkään aikuinen.
Juuri eilen bongasin Helsingin keskustassa 3 junioria vuokraskootilla. Ennätys on viime kesältä neljä junnua skootilla. No, 3 junioria ja yksi pikkuveli.Ongelmana on se et omistuslaudat harvemmin on niitä jotka aiheuttaa liikenteessä ongelmia. Vuokralaudalla ajelevat sit on vähän sellasia et on iskostunu selkärankaan se et ne on parhaimmillaankin aika arvaamattomia ja etenkin jalankulkijana saa oikeasti kiinnittää huomiota et mitä tekee kun sieltä ykskaks tullaankin kävelytietä kolmepäällä sillä yhellä laudalla. Sit siihen vielä se viikonloppuyö mukaan niin kannattaa ainakin muutaman metrin turvaväli niihin vehkeisiin pitää siinä vaiheessa, turvallinen oletus on kuitenkin se et kuski on jonkinasteisessa humalassa, kun se et se ei oo.
Harvemmin omistuslaudoilla näkyy mitään perseilyä. Toki aina välillä joo mut sillonkin asialla on useimmiten joku skidi eikä niinkään aikuinen.
Potkulautaan en ole vielä vaihtanut, mutta muuten kyllä venttiileitä vaihtanu toistakymmentä vuotta.Onko kenelläkään kokemusta MAX G30 tubeless-venttiilin vaihdosta? Tarviiko se venttiilin irroitus jotain erikoistyökaluja, tai kumin ottamista pois vanteelta ? Omassa tuo päästää ilmat pihalle. Rengas on alkuperäinen pistosuojageelillä täytetty tubeless.
Samalta myyjältä ostanut laudan kesällä 2021. Tästä 470e summasta taisi tulla refundia vielä jotain 30e sekä Ninebot-lukko kaupan päälle. Eikä tullut mitään kuluja päälle.
Nojoo, eipä tuo sit ihan kauhean kalliilta kuulosta. Mitä omasta Xiaomin kontrollerista muistelen niin sehän on sellasessa metallisessa kotelossa, joka on pultattu kiinni runkoon. Laitoin kotelon ja rungon väliin lämpötahnaa (MX-4 mitä oli nurkissa) ja sit kotelon ja ite piirilevyn lämmönsiirron hoidin lämpötyynyillä, mosfeteistahan tossa vaan lämpö pitää saada siirtymään.
Säilyykö sulla akkupaketti edelleen 36v kokosena? Mulla oli aikoinaan 44,4v lisäakku sen vakion 36v rinnalla ja sit siihen kylkeen RITA-adapteri joka salli sit eri jännitteiden sekoittelun. Ihan kelpo laite tollasenaan, vaikkakin uuden laudan jälkeen ennen myyntiä kun kävin kokeilemassa pikasen lenkin niin tuntuhan se oikeasti tosi rimpulalta vähän jykevämmän vehkeen jälkeen, mut toisaalta aikoinaan pidin tosta xiaomin ketteryydestä ainakin vuokralautoihin verrattuna kun ei se painanut juurikaan mitään ja täten oli täysin vaivattomasti hallittavissa.
Ite kanssa aikoinaan sumplin jousituksia, mut kymppituumasiin renkaisiin päivittäessä totesin et ne jo toi sen verran paljon ajomukavuutta et ei sinällänsä ollut tarvetta koko touhulle.
Ei niissä kyllä mitään erikoista kai pitäis olla, kunhan on oikean kokoiset (olisko ollu jotain 10x2 tjsp) niin vanteille ne kyllä menee. Se tarvii tosin takalokarille sellasen koropalan ja lyhyemmän pultin etulokarin alle, ja sillonkin näyttää et se on siinä ja tässä mahtuuko se sinne etulokarin alle mut kyllä se omassa Xiaomissa meni ihan nätisti eikä aiheuttanu minkäänlaista hankaamista sit kuitenkaan loppupeleissä missään vaiheessa.Hmm... kymppituumaisia renkaita piti kyllä kokeilla, mutta ei vaan saanut mahtumaan millään, joten vaikuttaisi yksilöissä olevan pieniä eroja.
En ottaisi tuota ainakaan itse vaan mielummin Xiaomi Mi Electric Scooter PRO2 -sähköpotkulauta | DNAXiaomi Mi Electric Scooter 3 -sähköpotkulauta, Har | DNA
Onko tämä hyvä peruslauta? Kannattaako käytettyjä metsästää samassa hintaluokassa? Jos kyllä, niin yleisesti ottaen mitkä ovat ns. hyviä lautoja? Työmatkalle kaipaisin, n. 3 km suuntaansa.
Xiaomi Mi Electric Scooter 3 -sähköpotkulauta, Har | DNA
Onko tämä hyvä peruslauta? Kannattaako käytettyjä metsästää samassa hintaluokassa? Jos kyllä, niin yleisesti ottaen mitkä ovat ns. hyviä lautoja? Työmatkalle kaipaisin, n. 3 km suuntaansa.
Kuinkas näillä uskaltaa vesisateessa kulkea?
Noin 2km työmatka puolisolla e-way e-6075frs potkulaudalla per suunta päivässä ja mietityttänyt että kestääkö lauta jos sattuu sade päivä vastaan?
Vastaukset kun etsii on luokkaa: yes but no.
Kuinkas näillä uskaltaa vesisateessa kulkea?
Noin 2km työmatka puolisolla e-way e-6075frs potkulaudalla per suunta päivässä ja mietityttänyt että kestääkö lauta jos sattuu sade päivä vastaan?
Vastaukset kun etsii on luokkaa: yes but no.
Pieni romaani M365 Pron laakerinvaihdosta jos joku alkaa samaan projektiin.
Laakerit alkoivat rohisemaan pahasti kolmen vuoden ja 2700km ympärivuotisen ajon jälkeen. Piti olla suhteellisen yksinkertainen projekti kun katsoi Youtuben laakerinvaihtovideoita mutta osoittautui taas vähemmän yllättäen aika veemäiseksi. Käytännössä joutuu avaamaan akkutilan ja purkaan moottorin osiin, jotta laakerinvaihto onnistuu. Akkutila oli kuin uusi eli ei ollut päässyt silmämääräisesti mitään vettä sisään. Tosin jonkun tuhannen kilsan jälkeen tuli vaihdettua Curious Joen pohjalevy, jotka ovat ehkä hieman vakioita paremmin tiivistetty pehmustetiivisteillä ja saattoi parantaa vedenkestävyyttä. Ostin sen enemmän sileän pohjan takia johon ei tartu lumi, kura tai roskat niin pahasti.
Moottorin kannen kanssa sai alkuun punnertaa urakalla. Ilmeisesti niin kansi kuin laakerit olivat hitsanneet aika hyvin toisiinsa kiinni eikä moottorin magnetismi helpottanut irroittamista. Lopulta pienen kumivasaroinnin ja punnertamisen jälkeen sain kannen hieman irti moottorista mutta vaati lopulta kannen ruuvireikiin kiinnitetyt nippusideviritykset joista kiskomalla lähti kansi moottorin kera irti vanteesta. Sen jälkeen sai naputella vasaran ja ruuvarin kanssa kantta irti moottorista. Kansi lähti tuon avulla irti mutta jätti vielä itse laakerin akseliin jumiin. Sitä ei ollut oikein tilaa naputella niin kävin hakemassa Biltemasta pyyhkijän varren ulosvetimen jolla mahtui vääntämään laakerin irti akselista moottorin kyljestä.
Itse moottori olikin syönyt joko kosteutta akselin/kannen välistä tai kondenssivetenä ja ruostunut oikein urakalla. Vedin hiomapaperin ja WD40:n kanssa ruosteet irti moottorista. Uusien laakereiden puristaminen paikalleen oli kyllä melko syvältä. Yritin videon hylsytaktiikalla puristaa ne paikalleen mutta laakerit lähtivät menemään jokaisella yrityksellä vinoon. Lopulta yhdistin hylsytaktiikkaa ja kumivasaraa, joilla sain ne paikoilleen. Valitettavasti koitin alkuun olla noheva ja toisin kuin videolla päädyin käyttämään pienempää kiinnitysruuvin kokoista hylsyä kannen laakerin puristamiseen ja sehän puristi käytännössä ruuvin kokoisen alumiinipalan kannen keskiöstä irti. Totesin että irronnut osa toimii lähinnä laakerin vesi/kurasuojana ja päädyin puristamaan ilman laakeria sen samalle paikalle josta lähti irti ja laakerin lopulta sen päälle niin pysyy käytännössä ruuvin ja laakerin välissä jonkinlaisena kurasuojana. Mitään vaikutusta vanteen tai laakerin toimintaan tolla ei suoraan pitäisi olla. Pistin myös koottaessa kannen ja vanteen väliin Loctiten tiivistyssilikonia, jos ton kanssa kosteus pysyisi vähän paremmin pois moottorista. Käytin myös hieman CRC:n litiumrasvaa laakeripesään sekä laakerin ja akselin väliin.
Yksi mahdollinen virhe oli myös hifistellä laakereiden kanssa. Päädyin ostamaan Laakerikeskukselta 6002 2RSH/C3GJN -laakereita normaalin 6002 2RSH-mallin sijasta. Kuvauksen mukaan noilla on "C3 = normaalia suurempi säteisvälys" ja "GJN = erikoisrasva, joka mahdollistaa korkeammat lämpötilat ja pidemmän käyttöiän. (esim. sähkömoottorit)". Ajattelin että noi olisivat hieman paremmat ja kestävämmät kuin perusmalli. Käytännössä noi meni ihan kivasti paikalleen mutta ihan sormilla testaten suhteessa vanhoihin laakereihin noi tuntuu olevan vierintävastukseltaan hieman jäykemmät eli rengas ei nyt rullaa vapaasti ihan niin helposti. En nyt sitten tiedä löystyykö noi merkittävästi käytön myötä vai onko ero ihan puhtaasti esim. tuosta "pidemmän käyttöiän erikoisrasvasta". Suoraa merkittävää vaikutusta esim. maksiminopeuteen en ole havainnut mutta hieman epäilyttää kärsikö esim. ihan paras vääntö ylämäkiin tai kulkukyky tyhjemmällä akulla tuon seurauksena.
Näin jälkiviisaana en tiedä olisiko pitänyt ostaa suorilta vaan uusi moottori ~120 eurolla kun nyt meni rahallisesti varmaan kaikkine rasvoineen ja osineen joku kuuskymppiä plus päänsärky. Pari kuvaa lisäksi liitteenä. Valitettavasti jäi kuvat ottamatta puhdistuksen jälkeen mutta näkee ainakin missä kunnossa skuutti voi olla tuommoisen käytön jälkeen. Jos nyt tällä jaksaisi talven yli ja vois päivitellä sitten esim. P100SE:n.
Ainakin tuotetiedoissa puhutaan kennorakenteesta ja kuvakin kertoo, että tässä umpikumissa on reikääkin seassa. Kuten pitääkin; ei umpipyörä ilman sopivaa kenno- tai vaahtosisusta toimi kuin välttävästi kottikärryssä.Täyskumirengas 10×2,5″ (60/70-6.5) – Sähköpotkulaudat.fi
Laadukas ja kestävä puhkeamaton rengas Ninebot MAXiin, E-Way E- 600 MAXiin ja muihin vastaavilla 10×2,5 renkailla varustettuihin sähköpotkulautoihin.sahkopotkulaudat.fi
Onko nämä honeycomb? ainakin kuvasta päätellen, joo?
Jos ei, nii mistä löytäisin ko. kokoisen hunajakennorenkaan?
Olen samaa mieltä; avoimet mallit imee paskaa joka on turha riski jos vaihtoehtona on suljettu honeycomb.Ainakin tuotetiedoissa puhutaan kennorakenteesta ja kuvakin kertoo, että tässä umpikumissa on reikääkin seassa. Kuten pitääkin; ei umpipyörä ilman sopivaa kenno- tai vaahtosisusta toimi kuin välttävästi kottikärryssä.
Mutta mikä on perimmäinen tavoite? Honeycomb on vain markkinamiesten mumbojumboa eikä varsinaisesti tarkoita mitään. Ilmattomia kumeja on hyviä ja huonoja sekä eri kuormitukselle paremmin sopivia(pehmeämpiä ja kovempia). Melkoinen suo kartoitettavaksi.
Kennorenkaita on myös avoimella rakenteella. Se voi olla jonkun potkulautavaikuttajan käsitys honeycombista ja joku saattaa pitää hienona, että ilmaton rakenne näkyy päällepäin. Tämän tyyppistä kumia veikkaisin kokeilematta vältettäväksi, koska se voi imuroida paskaa joka nirhaa kumia rikki ja/tai lukittaa pyörän.
Valitan, olen ajellut skuutteja vain ilmarenkailla enkä ole toistaiseksi asentanut ilmattomia kuin mainittuihin kottikärryihin. Ajan niin vähän että tuurini on tuntunut riittävän - vain yksi sisärengasrikko eikä yhtään ongelmaa tubeless-kumien kanssa.Olen samaa mieltä; avoimet mallit imee paskaa joka on turha riski jos vaihtoehtona on suljettu honeycomb.
Oisko sulla säkäl heittää jotai suositeltua 60/70-6.5 10″ -rengasta? Ei kuitenkaan tubeless, kaks sellasta menny yhen kesän aikana rikki. Neveragain.
Kaasukahvoja on niin monenlaisia ja kokemukseni niin suppea, etten voi vastata laajasti.Mikähän mahtaa olla kun kaasukytkin ei aina palaudu vaan jää jumiin, ei ota kiinni kahvaan tai jarrun sivuun. Pitääkö rasvata?
Voltride EU ainakin myy nyt ennakkotilauksena ninebot Max g2e mallia 875e ja toimitusajaksi ilmoitetaan 31.5.
Aivan, meni sekaisin kauppojen nimet.En tiedä olenko puusilmä mutten Voltriden sivuilta löytänyt kuin vanhaa mallia mutta Voltesin kaupassa näyttää olevan melkein samoilla spekseillä, joskin kummastakaan kaupasta ei itsellä mitään käytännön kokemuksia: Segway-Ninebot Kickscooter Max G2E
Pessimismi: Jos vanha normi rengas vaati tuollaisen vaivan niin ei tule menemään uusi paikalleen. On meinaan sikäli helppo tuo poisotto vs edes normin laitto paikalleen.ideoita miten solid/honeycomb renkaan saa vanteelle?
ideoita miten solid/honeycomb renkaan saa vanteelle?
Kuva1: Tästä se lähtee.
Kuva2: vanha tubeless rengas on keskeltä halki ja poikki, mutta ei lähe irti.
Kuva3: Lisää tilaa tehty veitsellä. Joku metallijohto siel menee. Veitsi ei toimi siihen.
Kuva4: Eikä toimi rautasahakaan. Tai ei ainakaan saa riittävän hyvää otetta sahaukseen, tosi ahdas paikka.
Kuva5: Pihdit..? Nää on kyl tarkotettu tietokoneen kasaukseen, nippusiteitä yms.
Kuva6: Pihdit vääntyi. Onse lujassa. Jotain karkastua tms? Tässä vaiheessa nukuin yön yli vitutukseen ja kysyin kaverilta parempia pihtejä.
Kuva7: Sähkäri-kaverin pihdit. Ei mee silti. Kädet hajoaa ennemmin.
Kuva8: Vähän apua..? No menihän se. Hirviä pamaus kuulu ja säikäytti, mut vihdoinki poikki. Kahden päivän aherrus.
On meinaan aika perkeleen tiukka, ei jousta eikä veny melkeinpä ollenkaan. Rengasrautoja ei ole, ostin prismasta jotku pyöränrenkaisii soveltuvan rengasrauta (=muovi) -setin ja ne hajos kaikki kolme ku vähänkää koitti vääntää.
Seuraavaksi testissä: Rengas ämpärilliseen kiehuvan kuumaan saippuaveteen.
Ei niissä kyllä mitään erikoista kai pitäis olla, kunhan on oikean kokoiset (olisko ollu jotain 10x2 tjsp) niin vanteille ne kyllä menee. Se tarvii tosin takalokarille sellasen koropalan ja lyhyemmän pultin etulokarin alle, ja sillonkin näyttää et se on siinä ja tässä mahtuuko se sinne etulokarin alle mut kyllä se omassa Xiaomissa meni ihan nätisti eikä aiheuttanu minkäänlaista hankaamista sit kuitenkaan loppupeleissä missään vaiheessa.
Noita koropaloja saa tilattua vaikka aliexpressistä, tulee sekä lokarille että jalalle, se jalka kun on muuten kymppituumasilla liian lyhyt. Tossa kitissä ei kyllä mulla ainakaan sitä pienemmällä kannalla olevaa pulttia tullu sinne etulokarin alle, vaan se piti sit erikseen rautakaupasta käydä hakemassa, mut löyty kyllä oman K-Raudan hyllystä sit ihan suoraan. Renkaiden irrotus oli se hankalin prosessi tossa, niissä kun oli punasta kierrelukitetta joka ois varmaan vaatinu pikkasen stydimpää lämpöä mitä oli itellä tarjolla, mut tarpeeks pitkän putken kun haki vipuvarreks niin kyllä se silläkin sit pamahti auki...
ideoita miten solid/honeycomb renkaan saa vanteelle?
Kuva1: Tästä se lähtee.
Kuva2: vanha tubeless rengas on keskeltä halki ja poikki, mutta ei lähe irti.
Kuva3: Lisää tilaa tehty veitsellä. Joku metallijohto siel menee. Veitsi ei toimi siihen.
Kuva4: Eikä toimi rautasahakaan. Tai ei ainakaan saa riittävän hyvää otetta sahaukseen, tosi ahdas paikka.
Kuva5: Pihdit..? Nää on kyl tarkotettu tietokoneen kasaukseen, nippusiteitä yms.
Kuva6: Pihdit vääntyi. Onse lujassa. Jotain karkastua tms? Tässä vaiheessa nukuin yön yli vitutukseen ja kysyin kaverilta parempia pihtejä.
Kuva7: Sähkäri-kaverin pihdit. Ei mee silti. Kädet hajoaa ennemmin.
Kuva8: Vähän apua..? No menihän se. Hirviä pamaus kuulu ja säikäytti, mut vihdoinki poikki. Kahden päivän aherrus.
On meinaan aika perkeleen tiukka, ei jousta eikä veny melkeinpä ollenkaan. Rengasrautoja ei ole, ostin prismasta jotku pyöränrenkaisii soveltuvan rengasrauta (=muovi) -setin ja ne hajos kaikki kolme ku vähänkää koitti vääntää.
Seuraavaksi testissä: Rengas ämpärilliseen kiehuvan kuumaan saippuaveteen.
Jos omin voimin ei onnistu ja mahdollista on irroittaa moottori/vanne laudasta, niin lähetä paketissa huoltoon, jossa laittavat uuden renkaan paikoilleen esim. Sähköpotkulautojen huolto – Sähköpotkulaudat.fi
Mikäs range noilla laitteilla on tyypillisesti? Perinteinen lyijyakku ilmeisesti akkuna kuitenkin hinnan perusteella?Kavin aamulla korjauttamassa omaa sähkö skootteria niin otti silmään että Kiinassa on skoottereiden hinnat tulleet 30% alaspäin. Maksoin omastani vuosi sitten 7 tuhatta Kiinan yuania ja nyt näyttää saavan 5 tuhannella. Eli 550 - 650 eurolla on nyt Kiinassa kivasti valinnan varaa sähkö skoottereissa. Akut ovat 1kwh paikkeilla ja vakiona kulkevat 25kmh. Kun omani ostin niin siihen sai kaupanpäällis- viritys firmiksen millä sitten kulkee 40kmh.
Omalla joka kulkee sen 40kmh paasen 40km. Kylla noissa pitaisi oleman Litiumi akku. 200 euroa olisi maksanut uusi akku kun kysyin vuosi sitten. Kylla sita akkua on tullut niin paljon kanneltua lataukseen etta olen kylla ihan varma etta omassani on litiumi joka on sama malli kuin ensimmaisessa kuvassa.Mikäs range noilla laitteilla on tyypillisesti? Perinteinen lyijyakku ilmeisesti akkuna kuitenkin hinnan perusteella?
Kavin aamulla korjauttamassa omaa sähkö skootteria niin otti silmään että Kiinassa on skoottereiden hinnat tulleet 30% alaspäin. Maksoin omastani vuosi sitten 7 tuhatta Kiinan yuania ja nyt näyttää saavan 5 tuhannella. Eli 550 - 650 eurolla on nyt Kiinassa kivasti valinnan varaa sähkö skoottereissa. Akut ovat 1kwh paikkeilla ja vakiona kulkevat 25kmh. Kun omani ostin niin siihen sai kaupanpäällis- viritys firmiksen millä sitten kulkee 40kmh.
Ei litiumi akut ole taalla mitenkaan hullun kalliita. Kennoa saa alta 100 euroa kwh ja valmista akkupakettia alta 200 euron.Hinta viittaa myös lyijyakkuun
Ei litiumi akut ole taalla mitenkaan hullun kalliita. Kennoa saa alta 100 euroa kwh ja valmista akkupakettia alta 200 euron.
Itse katselen taobao.com ja haen hakusanalla "lifepo". Ongelma on vain se etta toimiiko sivusto edes Kiinan ulkopuolella ja ainakaan eivat toimita kiinan ulkopuolelle. Tassa muutama kuvankaappaus randomilta kauppiaalta joka oli ostanut omaa mainostilaa haun yhteyteenKiitos infosta! Olisiko jotain linkkiä tuolla hinnalla tekeviin, kun juuri itse olen ostohousut jalassa isompaa akkua katsoen?
Xiaomi Electric Scooter 4 Ultra | Xiaomi Global
Taitaa tämä malli olla ninebottia jo parempi. Mutta mistähän näitä saisi ostettua?
Puhelinliikkeet myyvät vain xiaomi 3:sta korkeintaan.
Tuossa no videota, aivan aidontuntuiselta vaikuttaa ettei olisi yhtään käsikirjoitettu:
Itsellä käynyt sama homma. Nielin tappioni ja jätin laittamatta täyskumit ja heitin menemään. Koitin myös nippusitellä kiinnittää sitä yhtäaikaa samalla vääntäen kolmella rengasraudallakin, mutta ei niin ei.Vinkkejä tarvitaan kipeästi.
Miten tällaisen täyskumirenkaan saa vaihdettua? Moottorinjohtoa ei saa irti, eli lähettäminen renkaanvaihtopalveluun ei onnistu
Keitin rengasta 15min, asetin renkaan lattialle youtubesta löytyvän ohjeen mukaisesti. Sivelin fairyä kaikkiin kohtiin mikä liukastetta tarvitsi, kolmen rengasraudan avulla koitin vängätä ja koko oman kehon painolla seisoin päällä, mutta ei. Olisko just ja just puolet renkaasta paikalla korkeimmillaan, säkällä.
Omat paikat alko hajoamaan. Kolmantta päivää kiroan tätä työmaata
Lautana Inmotion S1
Pessimistinä epäilin jo aikaisemmin ja olihan tuossa muutkin todenneet, ettei edes liike välttämättä halua noihin koskea. Mutta jos kunnollinen lämmittäminen ja kunnolliset rengasraudat on kokeiltu, vähissä ovat konstit. Ainoastaan rikot vanteen lisäämällä väkivallan määrää.Vinkkejä tarvitaan kipeästi.
Miten tällaisen täyskumirenkaan saa vaihdettua? Moottorinjohtoa ei saa irti, eli lähettäminen renkaanvaihtopalveluun ei onnistu
Keitin rengasta 15min, asetin renkaan lattialle youtubesta löytyvän ohjeen mukaisesti. Sivelin fairyä kaikkiin kohtiin mikä liukastetta tarvitsi, kolmen rengasraudan avulla koitin vängätä ja koko oman kehon painolla seisoin päällä, mutta ei. Olisko just ja just puolet renkaasta paikalla korkeimmillaan, säkällä.
Omat paikat alko hajoamaan. Kolmantta päivää kiroan tätä työmaata
Lautana Inmotion S1