Itsellä ei ole ainakaan vielä peruttu 19.4 tehtyä tilausta. Oliko millon tilaus tehty?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2024 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
Itsellä ei ole ainakaan vielä peruttu 19.4 tehtyä tilausta. Oliko millon tilaus tehty?
Kaveri myös odottelee 19.4. tehtyä tilausta, ei näy vielä seurantanumeroa, että olisi postitettu myöskään.Itsellä ei ole ainakaan vielä peruttu 19.4 tehtyä tilausta. Oliko millon tilaus tehty?
Juu, mulla lukee dhgaten omilla sivuilla, että lähetetään ennen 30.4. Saa nähdä tuleeko vai ei. Outoa kun dhgaten sivuilta löytyy lauta vieläkin tilattavissa ja silti osalta perutaan tilauksia.Kaveri myös odottelee 19.4. tehtyä tilausta, ei näy vielä seurantanumeroa, että olisi postitettu myöskään.
Oletuksella, ettei siinä sellaista ole*, sellaisen saa päälle vain asentamalla muokatun firmwaren. Jos siinä sellainen on, käyttö varmaankin neuvotaan käyttöohjeessa. Ja jos neuvotaan, neuvo menee varmaankin jotakuinkin siten, että toiminto pitää kytkeä sovelluksesta päälle ja tämän jälkeen ajaa kaasuvipua vakioasennossa pitäen kunnes se "jää päälle".Mitenhän saa Ninebot E22E malliin vakionopeussäädön päälle?
Thanks. Myyntiesitteessä tästä oli mainittu, mutta tosiaan ei uudessa firmiksessä mitään asetuksia eli just niin kuin sanoit.Oletuksella, ettei siinä sellaista ole*, sellaisen saa päälle vain asentamalla muokatun firmwaren. Jos siinä sellainen on, käyttö varmaankin neuvotaan käyttöohjeessa. Ja jos neuvotaan, neuvo menee varmaankin jotakuinkin siten, että toiminto pitää kytkeä sovelluksesta päälle ja tämän jälkeen ajaa kaasuvipua vakioasennossa pitäen kunnes se "jää päälle".
*Euroopassa myytävistä malleista on joistakin jätetty pois tai myöhemmin virallisessa firmispäivityksessä poistettu vakionopeussäätimen(vakiovirtasäätimen) toiminnallisuus.
Sivuhuomautuksena itse en oikein voi sietää koko ominaisuutta. (Seistävällä) potkulaudalla on kuitenkin ajettava aina kahdella kädellä, ja jos kaasuvivun pitäminen on väsyttävää tai epäergonomista, on kaasuvipu liian jäykällä palautusjousella tai väärässä asennossa. Jossain kevytajoneuvoskootterissa ymmärrän, että se on ihan kätevää. Voi juoda ajon aikana kaljaa kummalla tahansa kädellä.
E600 tyyppinen kopio Ninebotista ilman rajoituksia: Kingsong
Tässä vielä disassembly. Voisko noista kuvista olla jotain hyötyä E600 modauksista kiinnostuneille? E-Wayssa tuskin noin karut sisustat kuitenkaan.
Redditissä pohtivat myös tuosta E-WAY e600 Maxin kopiosto nopeusrajoituksen poistoa, sillä nämäkin on rajoitettu maakohtaisesti -.-
Huhujen mukaan tuon jumpin poisto voi auttaa, mutta ei selvinnyt oliko joku testannut. Kuvassa siis Kingsong X1 Max
Liitteenä kuvat omasta E600 MAXista. Kieltämättä aika samalta näyttää sisultata ja myös tuo "KS E600 max" teksti herättää ajatuksen onko kyseessä sama controlleri kuin King Songissa.
Ei ainakaa KingSong appi tunnista tota mun 600 maxiaLiitteenä kuvat omasta E600 MAXista. Kieltämättä aika samalta näyttää sisultata ja myös tuo "KS E600 max" teksti herättää ajatuksen onko kyseessä sama controlleri kuin King Songissa.
Samoin kehoitan varomaan noita muoviosia. Eivät todella vakuuta. Itse oletettavasti vedin metrossa takalokarin halki. Vaikea sanoa onko tuo vai onko ihan itsekseen alkanut murtua pitää liimata/fiksata muuten. Piru kun on hyvä lauta ajaa yms mutta näitä lastentauteja riittää. Itse pidän vakiona kunnes ne on korjattu niin ei tarvitse kirota kun kuluttajansuoja tai myyjä sanoo että oma vika kun muuttelit.E600 Max:sista vielä sen verran, että suosittelen vaihtamaan pohjalaudan ruuvit välittömästi haponkestäviin. Orkkikset alkoivat ruostumaan ensimmäisen ajon jälkeen, vaikka ei ollut sadekeli.
Ei ainakaa KingSong appi tunnista tota mun 600 maxia
Redditissä pohtivat myös tuosta E-WAY e600 Maxin kopiosto nopeusrajoituksen poistoa, sillä nämäkin on rajoitettu maakohtaisesti -.-
Huhujen mukaan tuon jumpin poisto voi auttaa, mutta ei selvinnyt oliko joku testannut. Kuvassa siis Kingsong X1 Max
Samoin kehoitan varomaan noita muoviosia. Eivät todella vakuuta. Itse oletettavasti vedin metrossa takalokarin halki. Vaikea sanoa onko tuo vai onko ihan itsekseen alkanut murtua pitää liimata/fiksata muuten. Piru kun on hyvä lauta ajaa yms mutta näitä lastentauteja riittää. Itse pidän vakiona kunnes ne on korjattu niin ei tarvitse kirota kun kuluttajansuoja tai myyjä sanoo että oma vika kun muuttelit.
En tiedä. Soittelin Gosseen itse ja vaikutti jopa itseasiassa varsin asialliselta näin puhelun perusteella ja pyysivät laittamaan s-postiin jotta saavat painetta Wilfan suuntaan. Eli kaikki vain laittamaan s-postia Gosselle jotta saavat ohjattua ne heidän Wilfa vastaavalleen. Kielellä ei kuulema ole väliä. Itse laitoin englanniksi Wilfalle lähettämäni s-postin forwardina Gosselle joka sanoi että tällä hetkellä Wilfa vaikuttaa ainakin yhteistyökykyiseltä ja halukkaalta saada hommat toimimaan.Hyvä puoli tässä, että kun on lähes täysin sama kuin vaikka MAX G30 ja ties kuinka moni muu lauta maailmassa niin näyttää hyvin löytyvän varaosia eBay/Ali jos ei halua Gossen kanssa säätää. Vaikuttaa niin epämääräiseltä puljulta jonka palvelu tod. näk. kilpailutettu minimihinnalla niin se kertoo yleensä kaiken laadusta.
Itse olen miettinyt, että jos tilaisi metallisen pohjalevyn ja takapuskurin takaosaan tuen.
Suuret kiitokset näistä kuvista. Vaikuttais kyllä samalta, akussakin on vielä teksti KS X1 Max-teksti joka viittaa et ois tosiaan sama vehje mut pienillä muutoksilla.Liitteenä kuvat omasta E600 MAXista. Kieltämättä aika samalta näyttää sisultata ja myös tuo "KS E600 max" teksti herättää ajatuksen onko kyseessä sama controlleri kuin King Songissa.
Suuret kiitokset näistä kuvista. Vaikuttais kyllä samalta, akussakin on vielä teksti KS X1 Max-teksti joka viittaa et ois tosiaan sama vehje mut pienillä muutoksilla.
Tosta jumpperista on tosi paha lähteä sanomaan mitään. Softapuolen rajotus se nopeus kyllä myöskin on, sillä sitä aluekohtaista rajotusta pystyy nappia painamalla säätämään. Tuo töhnä tossa jumpperin päällä kanssa aiheuttaa sen et lauta on muuten takuuton heti kun sitä rupeaa räpeltämään, niin on hyvin hankala suositella kokeilemaankaan kun ei hajuakaa oo mitä tapahtuu, eikä Kingsongistakaan löydy ainakaan nopeasti kokemuksia.
Controllerista kuitenkin näkee suoraan ettei se Max G30 controlleri tuohon mene ilman modaamista, moottorin liitännät on nyt ainakin erilaisia.
Tuolla redditissä mahdollisesti joku kokeillut tota jumpperia. Joten suosittelen selvittämään asiaa ennen kun tekee laudasta romumetallia.
- "This is the board right next to the battery. Just unscrew the bottom cover, and the translucent (I think) plastic cover above the board.
Just be careful with avoiding the power cables from the battery, or better disconnect one of the wires from the battery first"
- I think I f**ked up mine, It gives me an error E1
+ It's not a switch, you have to plug something in there.
-Think i have to buy a new scooter now, or send it to repairing. Ofcourse i will wait for after corona.
En usko jumpperin rikkovan mitään jos suunnittelu on ollut yhtään järkevää. Ilman liimalla varmistamista voi käytönkin aikana lähteä paikoiltaan.Vielä kun kekstiään, että millä päästään softaan käsisksi ja nopeusrajoitinta muuttamaan. Jumppiin en lähtisi koskemaan, ennen kuin se on todistetusti ainut vaihtoehto. Mielummin aliexpressistä vaan uusi 1X max contorolleri, jossa ei rajoitusta. Kalliiksi tulee kyllä tämä vaihtoehtokin.
Eikö U-lukko ois parempi?Toinen mitä tulin olut terassilla miettineeksi ja laudan säilymisestä paikallaan nurkan takana huolissani on se, että onko porukka harkinnut omiinsa jotain gps trackeria vaikka putken sisään piilotettuna niin saisi hälyn jos se parkista liikahtaa?
Mulla on tämmöinen, mutta en ole vielä ottanut käyttöön, koska lauta ei jää koskaan hetkeksikään vartioimatta.Toinen mitä tulin olut terassilla miettineeksi ja laudan säilymisestä paikallaan nurkan takana huolissani on se, että onko porukka harkinnut omiinsa jotain gps trackeria vaikka putken sisään piilotettuna niin saisi hälyn jos se parkista liikahtaa?
Samoin kehoitan varomaan noita muoviosia. Eivät todella vakuuta. Itse oletettavasti vedin metrossa takalokarin halki. Vaikea sanoa onko tuo vai onko ihan itsekseen alkanut murtua pitää liimata/fiksata muuten. Piru kun on hyvä lauta ajaa yms mutta näitä lastentauteja riittää. Itse pidän vakiona kunnes ne on korjattu niin ei tarvitse kirota kun kuluttajansuoja tai myyjä sanoo että oma vika kun muuttelit.
Ah . No tuo selittänee. Oma murtui juuri tuosta kohdasta puoleen väliin. Nyt tällä hetkellä pikaliimalla semi tukeva. En ala uutta ostelemaan vaan modaan tuon tai kuidutan tuon päälle uutta tms....Hajoaa kyllä ihan itekseekin ajossa.
Cool... Pitääkin testata tuo cruise bugiOmasta E600 MAXsta meni kans tänään takalokari... Sitä ennestään kerkesin vähän liimailla ja teipata jesarilla, mut nyt petti lopullisesti.
Huomattiin kaverin kanssa, et kun tuolla antaa vapaalla rullata alamäkeen ja kun saa sen +30km/h niin kaasupohjaan niin pitkäksi aikaa et vakkari nappaa kiinni siitä nopeudesta, niin lauta ajaa siitä eteenpäin tätä ylivauhtia, kunnes hipasee kaasua tai painaa jarrua. Potentiaalia laudassa on.
Kysynkin että onko ihan normaalia että täyteen ladattu akku kestää vain n. 6km?
Juu se voi hyvin olla että tuo isompi takavalo+kovemmat/isommat renkaat joilla voi ajaa isompiin töyssyihin on todennäköisesti sitten riittävä ero kestävyydelle. Tosin tässä tapauksessa tuntuisi että muovi on liian halpaa/kovaa joustaakseen tarpeeksi hallitusti ilman että murtuu.Tuon lokasuojan suurin miinus on kyllä, että takapää on täysin vapaana niin ottaa kaiken rasituksen vastaan tuo alkupää.
Ainakin Xiaomeihin näyttää olevan monia aftermarket tukia myynnissä. Joku niistä voisi varmaan sopia näihinkin.
Juu se voi hyvin olla että tuo isompi takavalo+kovemmat/isommat renkaat joilla voi ajaa isompiin töyssyihin on todennäköisesti sitten riittävä ero kestävyydelle. Tosin tässä tapauksessa tuntuisi että muovi on liian halpaa/kovaa joustaakseen tarpeeksi hallitusti ilman että murtuu.
Eiköhän siinä ole vähän oikaistu ja säästetty tekemällä ämpärimuovista se, mikä alkuperäisessä on kunnon lujitettua tavaraa. Tuohan on tapaturmavaarallinen jo ennen kuin on ajettu metriäkään - taittolukitus on takalokasuojassa. Jos pelkkä tärinä ajossa katkoo tuon juuresta, niin ei se voi teoriassakaan kestää jatkuvaa mekanismin käyttöä ja taitettuna vetämistä/kantamista.Pitäisiköhän omaan Maxiin tilata jo valmiiksi takalokari varalle. En todellakaan ala lähettelemään koko lautaa huoltoon sitten kun lokari hajoaa ja epäilen vahvasti, että lähettävätköhän he takuunalaista lokaria kuluttajan vaihdettavaksi.
Eiköhän siinä ole vähän oikaistu ja säästetty tekemällä ämpärimuovista se, mikä alkuperäisessä on kunnon lujitettua tavaraa. Tuohan on tapaturmavaarallinen jo ennen kuin on ajettu metriäkään - taittolukitus on takalokasuojassa. Jos pelkkä tärinä ajossa katkoo tuon juuresta, niin ei se voi teoriassakaan kestää jatkuvaa mekanismin käyttöä ja taitettuna vetämistä/kantamista.
Onkohan lokasuoja mitoiltaan kovin erilainen tuossa Long Wang piraattikopiossa vs. Ninebotissa? Siinähän olisi näillä sattumilla ja oletuksilla suoraan korjaussarja, jos ovat älynneet kopioida kiinnityksen mitat vaikka eivät materiaalia.
Tämä kuvahan alleviivaa hyvin, miten karmea idea on tehdä tuollainen osa jostain paskasta. Pitäisi tuon lukitusnysänkin jotain kestää, ja tuskin sekään kestää jos koko paska katkeaa juuresta pelkän tärinän takia.Itse tilasin Max G30 lokarin. Eiköhän se siihen mene. Tukea se silti kaipaisi.
Periaatteessa mahdollisena haittana on, että se on taas yksi osa lisää, johon voi sotkeutua jotain risuja, naruja sun muuta paskaa, mikä voisi aiheuttaa jökkäämisen ja kaatumisen. Etenkin jos takapyörällä on enemmänkin tarpeettomia osia, kuten etuvedoissa on takajarrun kanssa.Tuollainen tuki kyllä pitäisi muutenkin olla vakiona joka laudassa, mutta ei nähtävästi ole juuri missään.
Tuossa kuva e600max sisuksista, oli joku postannut Facebookkiin.E600 tyyppinen kopio Ninebotista ilman rajoituksia: Kingsong
Tässä vielä disassembly. Voisko noista kuvista olla jotain hyötyä E600 modauksista kiinnostuneille? E-Wayssa tuskin noin karut sisustat kuitenkaan.
Face bookin puolella on monilta haljennut takalokari itsekseen ja ovat laitelleet niitä ilmeisesti takuuseen.Samoin kehoitan varomaan noita muoviosia. Eivät todella vakuuta. Itse oletettavasti vedin metrossa takalokarin halki. Vaikea sanoa onko tuo vai onko ihan itsekseen alkanut murtua pitää liimata/fiksata muuten. Piru kun on hyvä lauta ajaa yms mutta näitä lastentauteja riittää. Itse pidän vakiona kunnes ne on korjattu niin ei tarvitse kirota kun kuluttajansuoja tai myyjä sanoo että oma vika kun muuttelit.
Face bookin puolella on monilta haljennut takalokari itsekseen ja ovat laitelleet niitä ilmeisesti takuuseen.
Näkisin, ettei olisi kovin mieltä ylentävää saada uusi samanlainen takuusta. Tuohan on vaarallinen jo ennen kuin edes ajaa skuutilla.Face bookin puolella on monilta haljennut takalokari itsekseen ja ovat laitelleet niitä ilmeisesti takuuseen.