Uusi takajousitus toimii erinomaisesti etujousituksen kanssa ja meno oli paljon pehmeämpää kuin ilman niitä.
Kanttareista kulki mukavasti, eikä pienet kuopat tuntuneet enää missään.
Nyt laudassa on vielä jotain vikaa edessä rumpujarrussa.
Pienen testilenkin aikana piti koko ajan hankaavaa ääntä ja yhdessä vaiheessa meinasi tiltata kokonaan, mutta sain tilanteen hallintaan kun nostin keulan kerran ylös ja pidin painopistettä niin takana kuin pystyin.
Uuden kontrollerin kanssa ja vakiomoottorilla ajaminen oli taas uuden opettelemista. Suoralla kulkee 28-29km/h ja mäkeen meni 22km/h laudan mittarin mukaan ja tuosta kun otetaan mittarivirhe pois, niin kulku on oikeasti lähellä 25-26km/h nopeutta.
Liikkeelle lähteminen potkaisulla oli hankalaa, kun olin aikaisemmin tottunut painamaan vaan kaasuvipua ja kiihdytys oli vaisua kun vertasi entiseen GEN2-moottoriin ja DaddyNordV2 firmwareen.
Energian talteenotto (kers) oli myös toisenlainen (löysä), vaikka asetuksena on ollut aina valittuna weak-mode, eli nyt jouduin käyttämään enemmän jarrua tullessa tilanteeseen missä pitää hidastaa, kun ennen tein moottorijarrutusta.
Kontrollerin vaihtamisen jälkeen tuli vastaan pari juttua mihin en osannut ennalta varautua:
- cruise controllin sai pois päältä Segwayn apista vasta kun poistin sen puhelimesta ja rekisteröidyin uudelleen toisella sähköpostiosoitteella
- lauta menee automaattisesti kiinni muutaman minuutin jälkeen kun sillä ei tehdä mitään (tämä pitää ehdottomasta saada disabloitua jotenkin)
Lataan akun tänään täyteen ja huomenna isken kiinni rumpujarruun ja tutkin mitä se syönyt.
Sen jälkeen kokeilen resetoida laudan alkuperäisasetuksiin ja kokeilen onnistunko vaihtamaan uuteen kontrolleriin magic serialin ja vanhan tutun firmiksen.
EDIT: sarjanumero alkaa nyt N4GSB rimpsulla mikä ei ole ennestään tuttu.
Nämä on taas tuttuja:
N4GSD: 30km/h
N4GCD: 25km/h
N4GEA: 20km/h