- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 1 288
Ja takuuta jäljellä pari kuukautta vähemmän kuin uudessa. Jos sille haluaa laskea jotakin arvoa.Tuotetta on kokeiltu korkeintaan 32 päivän ajan ja siinä voi olla hieman käytön jälkeä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja takuuta jäljellä pari kuukautta vähemmän kuin uudessa. Jos sille haluaa laskea jotakin arvoa.Tuotetta on kokeiltu korkeintaan 32 päivän ajan ja siinä voi olla hieman käytön jälkeä.
Ilmoitusta näkemättä: siltähän se juuri vähän kuulostaa, että myyjä ei edes tiedä miten Max ladataan.Toivottavasti ei ole pöllitty kun tyyppi myy laturin puuttumisen takia, vaikka laudassa on sisäänrakennettu laturi ja tarvitsee vain mikkihiirijohdon.
Kannattaa tehdä myynti-ilmoitus tänne myyntiosastolle ja sitten linkki siitä tähän ketjuun.Rakensin sähköpyörän laudan tilalle. Ostaisko joku Vaasasta pois mun E-way E600 Max? Ei tärinäongelmia (joillakin ollut soikeita renkaita), lokariin asennettu 3d-tulostettu tuki 0km kohdalla. Kilsoja 250km. Kulkeutuisi myös Kuopioon tod.näk. Saa ottaa yhteyttä YV:llä.
Muuten olen kyllä ollut tyytyväinen lautaan, jaksaa vetää ylämäkeen 90kg kuskia painavalla repulla 25km/h ongelmitta. Nuo umpikumit ovat kyllä ärsyttävät jos ei ole asfalttia alla. En tiedä olisinko rakentanut sähköpyörää tilalle jos olisi ollut ilmakumit.
Näin voinee todeta. Ilmeisesti Maxin eroavuus vastaavien tuotteiden enemmistöstä on tyypille tuntematon seikka ja nopea adapterin googlaus ei tätä paljastanut - tokihan kaupoissa on lisävarusteadapteria myynnissä sekä mallikohtaisesti että muita jotka sopisivat. Jos purut ovat sen verran kastuneet, ettei liitäntäkantta raottamalla huomaa integroitua adapteria, ei voi keksiä hakea sopivaa johtoa myyntiä varten vaatekomeron romuläjästä tai vitosella/taskualennuksella motonetista.Nyt ei jää enää epäilyksiä onko laillisesti myyjän käsissä.
Kaverilla kävi ihan samalla tavalla.Kännykkäteline hajosi yllättäen puhelinta siihen laittaessa. Nyt pitäisi hommata uusi joka kestäisi kauemmin kuin tämä (6kk). Onneksi hajosi puhelinta telineeseen laittaessa, ei vauhdissa. Olisiko suositella jotain kestävämpää telinettä?
Pitää tosiaan ääntä jos jättää ruuvit auki ilman puhelinta, mutta olen jo tottunut ruuvaamaan kiinni jos en aseta puhelinta telineeseen lähtiessä.Yllä olevalle pisteet siltä osin et itsellä on Curiousjoe.se:stä tilattu pirun paljon saman näköinen teline. Hyvin on toiminut, joskin ruuvin pyörittelyä on jonkin verran jos haluat ajaa ilman puhelinta, kun avonaisena se kolisee ja jos ei halua kolinaa niin on ruuvattava kokonaan kiinni asti. Pieni vauva, mutta vaiva kuitenkin.
G30 Maxissa on dekin sisällä adapteri eli vastaava osa kuin useimmissa skuuteissa se ulkoinen tarvike. Siinä on normaali irrotettava liitäntäjohto ja suojakansi. Näitä on yleisesti kuluttajavehkeissä kolmea erilaista, ja mikkihiiri on se keskimmäinen eli mikkihiiren näköinen eli pienempi näistä suojamaadoitetuista. Tämä on siis isompi kuin luokan II laitteiden kaksinapainen ja pienempi kuin pöytä-pc:n virtsalähteen normaali malli. Mikkihiirijohtoa käytetään yleisesti kaikenlaisissa kuluttajasähkölaitteissa. Sen näkee silmällä kun katsoo skuutin liitäntäpaneelia, että siihen menee samanlainen johto kuin vaikkapa yleisiin läppärin muuntajiin.Mikä on mikkihiiri-liitin? Eli mie oon vähän tämmönen joka ei tietäisi vaikka miten auto toimii. Mutta siis sisäänrakennettu laturi? Outoa
C7Mikä on mikkihiiri-liitin? Eli mie oon vähän tämmönen joka ei tietäisi vaikka miten auto toimii. Mutta siis sisäänrakennettu laturi? Outoa
Mikkihiiri on C5 ja 6. 7 ja 8 on kaksinapainen versio.
Aijaa, muistin että kaverilla oli juuri tälläinen skuutti jolle otin mukaan C7-piuhan ja ladattiin jostakin random lämpötolpasta. Ehkä se on joku eri sit, ei pysy malleissa mukana..Mikkihiiri on C5 ja 6. 7 ja 8 on kaksinapainen versio.
Tässä tarkoitetussa johdossa on C5, Maxin kyljessä C6.
Tarjonnassa ei tosiaan voi pysyä mukana, enkä epäile etteikö jossain skuutissa ole myös C7 ja sisäinen liitäntälaite. Ainakin moneen ulkoiseen muuntajaan tarvitaan 7.Aijaa, muistin että kaverilla oli juuri tälläinen skuutti jolle otin mukaan C7-piuhan ja ladattiin jostakin random lämpötolpasta. Ehkä se on joku eri sit, ei pysy malleissa mukana..
Vastaava kolminapainen. Yksi isompi pyörylä ja kaksi tätä vähän pienempää. Näyttää mikkihiiren päältä.Partakoneen liittimen näköinenkö se siis on? Mie oon kännissä selaanssa
Quadlock, puhelin pysynyt 200km/h vauhdissa prätkässä ilman ongelmia.Kännykkäteline hajosi yllättäen puhelinta siihen laittaessa. Nyt pitäisi hommata uusi joka kestäisi kauemmin kuin tämä (6kk). Onneksi hajosi puhelinta telineeseen laittaessa, ei vauhdissa. Olisiko suositella jotain kestävämpää telinettä?
Lisäksi tällainen johto on lähes joka kodissa ja ostettavissa monesta kaupasta. Tarvikkeiden rikkominen ja matkasta unohtaminen ei siis ole niin ongelmallista. Haittapuolena ilman varusteita varastetun skuutin varustelu myyntikuntoon on helppoa ja halpaa. Jos vorolla on silmät päässä.Läppäreiden latureissa on monesti tämmöinen "mikkihiiriliitin".
Tässä on se hyvä puoli, ettei tarvitse kantaa mukana isoa möhkälettä. Riittää vaan toi latausjohto.
Toi 519 egen versio tuli nyt tilattua. Palaan aiheeseen tuotteen saavuttua.
Miksi ei onnistuisi ja sen "kovan" hinnan tasapainona voisi ajatella helposti 3000-5000 kilometrin huoletonta ajoa.Kukaan laittanut e600 maxiin g30:n tubelessia eteen?
Etuvanteessa näyttäisi olevan venttiilin reikä niin voisi kokeilla, suolaisen hintainen vaan toi ninebotin rengas, 50€
Niin olisi kiva tietää ettei siinä ole mitään yllättäviä esteitä.
Kannattaa ostaa originaalirengas, sillä siinä on sisäpinnalla geelikerros turvaamassa rengasrikkoja.
En ole ikinä ajanut täyskumisella, mutta luultavasti hampaiden paikat saa helposti irti ja rannetuppitulehduksen.Jep sitä ajattelin, kaipa se on talvihuollossa kokeiltava, on toi umpikumi aika kova.
Pitää tosiaan ääntä jos jättää ruuvit auki ilman puhelinta, mutta olen jo tottunut ruuvaamaan kiinni jos en aseta puhelinta telineeseen lähtiessä.
saako näitä nastoja jostai ostettua jos 10" kumeihin laittais.Ajaako porukka talvisin? Oletteko kokeillu ruuvata nastoja umpikumeihin? Miten toimii? Jos ajatte talven ympäri niin millä laudalla/kumeilla ajatte?
Jotenkin olen saanut sellaisen käsityksen, että perusrenkaiden nastoittamisen hyöty voi jäädä aika vähäiseksi ja tuoda lisää harmia. Myös laitteet ovat sellaisia, että renkaan kausivaihto kuulostaa liian vaivalloiselta. Lähinnä realistisena vaihtoehtona pitäisin pysyvää siirtymistä vähän rajumpaan ja tahmeampaan renkaaseen, ja sekin kuitenkin heikentäisi suorituskykyä eli toimintamatkaa niinä 90-100% ajopäivistä, jolloin vakiorengas olisi parempi.saako näitä nastoja jostai ostettua jos 10" kumeihin laittais.
eihän tuo xiaomi pro 2 mene miksikään vaikka kaatais saavilla vettä päälle. Aika monet on talvet menny. itseä vaa mietityttää se että olisiko sitä hyvä edes ottaa enään edes sisälle vai aina säilyttäisi ulkona, ettei vesi kondensoidu
mullahan on tuossa omassani rita adapteri ja saan siihen ulkoisen akun kytkettyä. Eli onnistuisikohan sen sisäisen akun ruuvaaminen vain irtiJotenkin olen saanut sellaisen käsityksen, että perusrenkaiden nastoittamisen hyöty voi jäädä aika vähäiseksi ja tuoda lisää harmia. Myös laitteet ovat sellaisia, että renkaan kausivaihto kuulostaa liian vaivalloiselta. Lähinnä realistisena vaihtoehtona pitäisin pysyvää siirtymistä vähän rajumpaan ja tahmeampaan renkaaseen, ja sekin kuitenkin heikentäisi suorituskykyä eli toimintamatkaa niinä 90-100% ajopäivistä, jolloin vakiorengas olisi parempi.
Jatkuva ulkosäilytys kiinteäakkuisen pelin kanssa kaatuu siihen, että sitä on kuitenkin tuotava sisälle latausta varten - joko ulkolatausmahdollisuuden puuttuessa tai siksi, että lämpötila laskee alle sallitun latauslämpötilan. Lisäksi kyllähän kulku on parempi kun lähdetään ajoon huoneenlämpöisellä akulla.
Esim. Augmentin kanssa jatkuva kylmävarasto- tai katossäilytys voisikin pelata hyvin.
eturenkaassa on moottori, takarengaassa on sitten vanteet. Eli eturengashan on kokonaan sulkeutunut, ettei siitä saa mitään millään kiinnitettyä. Jotkuhan on sanonu että pyörän eturenkaaseen jos laittaa nippusiteitä niin ne toimis hyvinä kitkoina talvella ajaessa. Mutta tälläiseen potkulautaan ei semmoisia saa kiinni.Luulis että noihin voisi tehdä jotkut "ketjut", nylonista esim.
Kaipa sellaisella voisi saada parannettua vetopitoa, mutta muuttuisiko sivuttaispito jopa huonommaksi väärällä hetkellä, pompottaisiko pahasti, olisiko vaarana että jumittavat pyörän vikaantuessaan? Pidän mahdollisena mutta pelkään ettei ole helppoa ja vaatii paljon R&D.Luulis että noihin voisi tehdä jotkut "ketjut", nylonista esim.
saako näitä nastoja jostai ostettua jos 10" kumeihin laittais.
En oo miettinyt asiaa ollenkaan, tuli vain talvipyöräilystä mieleen, että siellä on tuollaisia virityksiä.Kaipa sellaisella voisi saada parannettua vetopitoa, mutta muuttuisiko sivuttaispito jopa huonommaksi väärällä hetkellä, pompottaisiko pahasti, olisiko vaarana että jumittavat pyörän vikaantuessaan? Pidän mahdollisena mutta pelkään ettei ole helppoa ja vaatii paljon R&D.
On olemassa mm. E22, E25 ja G30-alkuisia. Onko kyseessä iso takaveto, uudempi malli, 25 km/h rajoitettuna toimitettava eli siis G30E2? Otaksun että nivel on siinäkin ihan saman näköinen kuin vanhassa.Huomasin tänään että Ninebot G2 E30 (en nyt muista tarkkaa mallia) ohjaustanko, tai siis se pystyosa, heiluu edes takas n, sentin pituista liikettä. Onko tuttu ongelma ja mitenköhän saisi korjattua? Olisin etsinyt tietoa ite, mutta kun en keksinyt mitään hakusanoja niin kysyn täältä sitten. Tarkoitan siis sitä osaa, jonka saa taitettua kantamista varten. Pelottaa ajaa tolla kun se tuntuu olevan jotenkin löysässä.
En lähtisi. Mieluummin ottaisin Xiaomilta minkä tahansa vastaavan hintaisen laitteen.DNAlla olisi tarjouksessa E-Way E350 350 euroa. Onko tästä mihinkään aikuiselle miehelle edes testiksi miltä skuuttailu maistuisi? Katsoin tätä ketjua niin yhden käyttäjän testin perusteella maksimi käyttömatka olisi lähemmäs 15km kuin mainostettu 30. Ei ihan riitä edes takaisin töihin, mutta kyllä tuolla kalijat kaupasta hakisi.
En lähtisi. Mieluummin ottaisin Xiaomilta minkä tahansa vastaavan hintaisen laitteen.
Siihen voit kyllä tottua että jos et aivan riisikeppi ole ja ajele täysin tasaisella tai alamäkeen, niin tehollinen kantama on sen 50-66% luvatusta.
Vaikka vähän tuota 50% pidemmälle pääsisikin niin akun lopahtaessa alkaa laitteen vääntökin heikkenemään, eli ihan oikeasti tähtää siihen että luvattu kantama olisi tuplasti sen mitä tarvitset.
Oikeasti näiden kanssa kerrankin pätee se vanha sanonta että nälkä kasvaa syödessä, eli sillä ehdottomalla minimivehkeellä ei tule kuin paha mieli.
Jos omalta paikkakunnalta ei löydy vuokrakoneita eikä kavereillakaan ole näitä, niin käy joskus isommassa cityssä vähän kokeilemassa vuokrakoneella ensin että maistuuko homma itselle. Pääsääntöisesti ne on jykevämpiä ja vähän helpommin itsensä tasapainottavia kuin taittomalliset kotikäyttöön tarkoitetut, mutta kyllä niillä aika hyvin osviittaa saa miltä se skuuttailu tuntuu.
Päällisin puolin näyttää siltä että E-Way on kovasti Xiaomin vehkeiden näköinen. Xiaomille ainakin saa varaosia, E-Waysta en tiedä.hmm, puolisolla oli kaupassa yhtäkkiä katkennut eway 600 maxisista kilikellon liipasin, oli murtunut poikki juuri ruuvin juuresta. ei oo iskuja osunut siihen. saakohan tollasta jostain varaosana :/