Mun mielestä tota ylälistaa ei tarvitse irrottaa (tukevat tota työpöytää) eli pesukoneessa olisi tilavaraus sille.? Jos omistaa pistosahan helpoin tapa on leikata jotain 5cm tosta etunurkasta alalevyä => näkee miten on kiinnitetty, jos on ruuvilla lähtee pyörittämällä ja rautasahan terällä katkoo ruuvin. Munkin kokemuksen mukaan toi puulista on tapitettu.Ite olen satoja kaappeja murjonut palasiksi niin nykyisin ei juuri koskaan enää tapiteta tuota alalevyä vaan on lastulevyruuveilla se paikallaan. Yläreunan vanerisoirot on tapitettu, Kun olemassaoleva tiskikone on leveydeltään 45cm niin se on tarkoitettu asennettavaksi juurikin tuonne kalusteen sisään. Tiskikoneessa on myös tuo "sokkelisyvennys" joten senkin puolesta noita sivulevyjä ei tarvi vaihtaa.
Siistein lopputulos tulee kun vain irrottaa keittiötasosta, takaseinästä (rimasta) ja sivusta viereiseen komeroon kiinnitetyt ruuvit (voi olla molemmilta puolilta kiinnitetty mutta koska maailma on oikeakätinen niin luultavasti vain tuosta purettavasta komerosta kiinnitetty) ja vetää komeron ulos, purkaa ja kiinnittää samat sivulevyt takaisin. Toki tuo pohjalevy ja rimat lähtisivät irti väkivalloinkin mutta ei oikein mieltä siinä tavassa, niin helposti tuo tuolta vetämällä ulos tulee kun ruuvit on irrottanut.
Edit: Niin tunteella ja hartaudella on kalusteasentaja tuon ruuvannut etten ihmettelisi vaikka olisi noissa sinisissäkin paikoissa ruuvit, punaisissa ne nyt näkyvät. Puoletkin noista ruuveista olisi riittänyt
![]()
Itse kokeilisin ensin, irrottaa ton pohjalevyn paikoillaan (ellei tarvitsetäysilevyisenä tota vanhaa pohjalevyä), se on joka tapauksessa poistettava.