Rainbow Six: Siege

Kieltämättä aika naurettavia uudet operaattorit. Finnka menisi jotenkin pelkkänä hiilerinä, mutta lion menee jo täysin yli. :beye:
 
Zombit Siegeen? Seuraavaksi varmaan Battle Royale pelimuoto... :D
 
Kieltämättä aika OP :lta vaikuttaa toi Lion.
Toi ja Dokkaebi, niin aika kova kaksikko.
Kännykkähaksilla porukkaa vähä liikkeille, Lionin wallhackit käyttöön ja ei muuta kuin seinien läpi ampumaan.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


UvGBECCfeV2JQCPB8AEJNW-650-80.jpg


 
  • Tykkää
Reactions: BOT
Erikoisia muutoksia Herefordiin ja Clubiin :eek:

Ilmeisesti Yacht nyt tulossa takasin casualiin, mutta onko Favela reworkista ja paluusta ollut mitään juttua?
 
Koska lisätään David Hasselhoff uikkareissa? Skill: naisoperaattorit pyörtyy nähdessään.
 
Technical test serveriä pelattuna muutamia huomioita:
Yacht ei ole saanut mitään reworkkia, mikä hieman harmitti.
Finka on hyvä lisäys peliin, tosin gadgetin määrän saisi pudottaa kahteen(nyt kolme) ja vaikutusaikaa pienentää 5-10sec.
Lionin gadget liian voimakas. Miksi pitää olla punainen siluetti kehon ympärillä? Muutenkin gadgetin pitäisi seurata vain silloin kun puolustaja liikkuu eli pysähtyminen lopettaisi paljastumisen. Puolustajan pitäisi myös saada kävellä hitaasti(alt) paljastumatta.
Blitz aivan liian voimakas!! :D tuntuu että sillä on speedhack päällä ja flash edessä 2m puukko kädellä on paljon tappava kombo.
Ela tuntuu nyt tasapainoiselta.

Uudet operaattorit tosin tarvii vielä paljon testausta ja etenkin "taktisia" roundeja hyödyllisyyden arvioimiseen. Nyt niiden gadgettejä lähinnä vaan spammitaan menemään.

Vault animaatio tuntuu olevan viimeinkin korjattu ja äänet tuntuvat tulevan helpommin seinistä läpi.
 
Nyt on vissiin kolme matsia pelattu TTS:ssää. Tällä hetkellä taitaa Siegeä olla pelattuna noin 2000 tuntia ja ensimmäistä kertaa sellainen fiilis, että pitää lopettaa koko paskan pelaaminen. Ei tässä nimittäin ole mitään järkeä.

Ajatuksia:
Kuten edellä mainittu, niin Yacht ihan samanlainen edelleen.
Lion ihan naurettavan op. Käytännössä synergiaa jokaisen operaattorin kanssa. Et voi liikkua koska silloin olet ilmainen maalitaulu seinien läpi. Jos et liiku niin sut joko nadetetaan/prefiretetaan siihen missä olet tai sitten sieltä tulee Blitz naamaan.
Finkasta nyt ei hirveästi vielä mitää, mutta ehkä turhan kova ability.
Blitz nyt aivan naurettavan op myös. Tällä hetkellä se on kuin juna, jolla on kilpi edessä ja jota ei pääse karkuun.

Nämä kaikki kun yhdistetään niin alkaa olla aikalailla rikkinäinen peli. Uudet operaattorit käytännössä tuhosivat roamaamisen pelissä. Ei enteile hyvää. Muutenkin tuntuu muuttuvan Siege kokoajan enemmän ja enemmän väärään suuntaan.
 
Onneksi noita operaattoreita ei ole vielä tuollaisenaan julkaistu ja minulla on kutina että Ubisoft vielä muokkaa ne järkeviksi, mutta onhan se niin että Ubisoft tykkää jostain syystä täydestä pelleilystä, kun katsoo firman pelisarjoja. Assassin's Creedin ensimmäinen osa oli juoneltaan aika asiallinen, mutta myöhemmissä osissa lisääntyi voimakkaasti pelleily. Far Cry 2 oli hyvinkin asiallinen teos, mutta sarja on nykyään spedeilyä. En tiedä muista firman lisensseistä, mutta luulen etteivät nämä ole ainoat spedeytykset. Nyt on pieni riski että Ubisoftin kultainen kosketus käy myös Rainbow Sixin yli ja klovniasussa juostaan heittäen teiniläppää, mutta pakkohan tämän jättiläisjulkaisijan on jossain vaiheessa tajuta oma onnettomuutensa, joten peukut pystyyn.

EDIT. Sitä seikkaa tämä touhu eniten peilaa, että Ubisoftin kehittäjät ovat varmastikin itse pelaajia ja tiimeistä löytyy paljon intohimoisia kehittäjiä, mutta itse julkaisija pääpomo ei varmaan edes pidä pelaamisesta ja on täysin irrallaan siitä mitä pelaaminen on ja mistä pelaajat nauttivat. Näkökulma haiskahtaa siltä, että pelaaminen on teini-ikäisten ja sitä nuorempien naurunalaista palloilua ja säntäilyä, mistä saadaan naurut kavereiden kanssa iltaa istuessa lyhyissä tunnin parin pelisessioissa kerrallaan. Ajatus siitä että pelit olisivat taiteellisia tai ajatusta ruokkivia teoksia on täysin naurettava, eikä firma voisi tällaista syntiä asiakkaillensa koskaan suoda. Karrikoidusti näin.
 
Viimeksi muokattu:
:sangry:
Ensin tekee kovan työn että saa wallhackerit bannattua ja yhtäkkiä antaa wallhackit itse kuvitellen ettei se olisi OP :dead: Kahdeksan/vuosi liian kova vauhti Ubishitille keksiä "rehellisiä" operaattoreita :confused::confused::confused: Lionin sais nerfata maanrakoon ja Finkalla sais imo olla esim. yksi healing charge ja yksi recoilia vähentävä/ADS nopeuttava charge, ei kolmea chargea jotka sisältää kummankin kerran vaikuttaa koko tiimiin.
 
Dokkaebin kännykkähackki oli omasta mielestäni melko huono/lapsellinen ja askel väärään suuntaan :beye: näistä uusista hahmoista puhummattakaan :facepalm:

Toisivat mielummin uusia mappeja peliin kuin noita väkisin väännettyjä operaattoreita.
 
Raw Input on PC
We will be implementing a new input method on PC. This raw input option reads mouse/keyboard values directly from the hardware, without any post-processing. This may slightly improve the responsiveness of the mouse/keyboard during heavy load. This option can be found under Controls > Raw Input.

Jahas, jospa nyt saisi hiiren tuntumaan yhtä responsiiviselta kuin BF1:ssä. Huomannut ihan päivänselvästi sen eron, varsinkin kun jos fps on jossain 100 tienoilla eikä 200:ssa.
 
Näin nopeasti vilkaistuna TTS-sub-redditin etusivulla on 15 keskustelua missä mainitaan Blitz otsikossa. Vakaasti uskon, että Ubisoft ei voi jättää palautetta huomioimatta.

Uusista operaattoreista, omasta mielestäni wallhack on ihan ok, ehkä rajoitus 2 per kierros. Se ei kuitenkaan tule yllätyksenä milloin vihut skannaa ja helppo pysyä näkymättömissä. Boostin voisi kanssa rajoittaa kahteen per kierros ja kestosta ottaa hiukan pois.

Finka+Buck :eek:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Viimeksi muokattu:
Näin nopeasti vilkaistuna TTS-sub-redditin etusivulla on 15 keskustelua missä mainitaan Blitz otsikossa. Vakaasti uskon, että Ubisoft ei voi jättää palautetta huomioimatta.

Uusista operaattoreista, omasta mielestäni wallhack on ihan ok, ehkä rajoitus 2 per kierros. Se ei kuitenkaan tule yllätyksenä milloin vihut skannaa ja helppo pysyä näkymättömissä. Boostin voisi kanssa rajoittaa kahteen per kierros ja kestosta ottaa hiukan pois.

Finka+Buck :eek:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Kyllä se on ongelmallista. Ei sillä ole väliä, vaikka tiedät millon et saa liikkua. Ongelma on siinä, ettet voi liikkua sinä aikana. Tämä kun yhdistetään oikeasti organisoituun toimintaan (eli enemmän comp), niin roamaaminen on käytännössä mahdotonta. Ei hyvä
 
Ei toi bliz kovin hauskalta vaikuta tuollaisena tankkina. Miksi sitä on pitäny upgreidata?
Puolustaminen ei muutenkaan vaikuta kovin hauskalta nyt..
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Blitzin TTS nopeus tosiaan oli virheellinen, kun siitä puuttui kilpivähennys. Jostakin taisin lueskella että kilpivähennys olisi noin 12% base nopeudesta. Blitzin uutta nopeutta kuitenkin testattuna, tuntuu se edelleen aivan liian nopealta. Kilpivähennyksen pitäisi olla vähintään 50% tai blitz voisi olla vaikka 1speed ilman kilpivähennystä, jolloin sille saataisiin haluttua buffia mutta se ei menisi yli.

Nyt kun uusia operaattoreja on päässyt testaamaan enemmän, täytyisi molemmille antaa nerffiä ennen ulos työntöä. Alta löytyy minun ajatukseni muutoksille.

FINKA - Tarvitsee vain pieniä muutoksia
-Gadgetin määrä kahteen (esittelyn mukaan täytyisikin olla mutta jostain syystä pelissä 3kpl)
-Gadgetin kestoa lyhyemmäksi 5-10sec
-Gadgetin päällä ollessa tietyistä operaattorien aseista recoil kompensaatiota pienemmäksi

LION - Nykyisellä muodolla aivan liian OP kunhan käytetään oikein
-Punaiset siluetit pois ja paikannus samanlainen kuin caveiralla
-Hidastettu kävely ei laukaisisi paikannusta
-Vigilin gadget estäisi Lionin gadgetin
 
Pelaakos täällä muut AMD:n näyttiksillä siegeä? Mulla on RX570:n kanssa aina ollut sama ongelma, että fall creators updaten jälkeen 17.4.1 ajureista uudemmilla peli on satunnaisesti kaatuillut. Sama jatkuu edelleen uusimmilla vaikka jossain välissä väittivät fixanneen.
 
Pelaakos täällä muut AMD:n näyttiksillä siegeä? Mulla on RX570:n kanssa aina ollut sama ongelma, että fall creators updaten jälkeen 17.4.1 ajureista uudemmilla peli on satunnaisesti kaatuillut. Sama jatkuu edelleen uusimmilla vaikka jossain välissä väittivät fixanneen.

Millaisesta kaatumisesta on kyse? Itselläni ja muutamalla kaverilla peli vaan satunnaisesti sammuu lennosta kesken kaiken ja heittää työpöydälle. Kaikilla tosin nvidiaa.
 
Millaisesta kaatumisesta on kyse? Itselläni ja muutamalla kaverilla peli vaan satunnaisesti sammuu lennosta kesken kaiken ja heittää työpöydälle. Kaikilla tosin nvidiaa.

Heittää työpöydälle, äänet jää kuulumaan ja peli sammuu itsestään minuutin kuluttua ilman mitään virhekoodeja/TM:n kautta.

Googlettelun perusteella en koskaan yksin ole tästä joutunut kärsimään :joy: rainbow six siege amd crash - Google-haku

Mutta joo, pelata siegeä ei ongelman takia käytännössä voi, paitsi asentamalla yli vuoden vanhat ajurit, joiden takia taas sitten muiden pelien suorituskyky kärsii.
 
Viimeksi muokattu:
Itselläni ei ole enää ollut MADin kortin kanssa mitään ongelmia, jossain vaiheessa oli sellaista, että kaatui n. minuutin jälkeen, ihan sama mitä teit. Korjautui kun päivitti näyttiksen ajurit. Tosin mulla kyllä on vähän vanhempi kortti jo.
 
Kaverilla tässä myös joka toisen matsin aikana lensi työpöydälle ilman erroreita. Joinakin päivinä pystyi pelaamaan tunteja putkeen ja joinakin ei yhtä matsia.

Kaikkea kokeiltiin maan ja taivaan väliltä, mutta lopulta prosessorikellojen tiputtaminen vakioiksi korjasi ongelman. Missään muissa peleissä ei ole ongelmia esiintynyt kellotuksien kanssa, mutta siege ei suostunut toimimaan.
 
Kaverilla tässä myös joka toisen matsin aikana lensi työpöydälle ilman erroreita. Joinakin päivinä pystyi pelaamaan tunteja putkeen ja joinakin ei yhtä matsia.

Kaikkea kokeiltiin maan ja taivaan väliltä, mutta lopulta prosessorikellojen tiputtaminen vakioiksi korjasi ongelman. Missään muissa peleissä ei ole ongelmia esiintynyt kellotuksien kanssa, mutta siege ei suostunut toimimaan.

Jahas ompa jännä, pitää varmaan koittaa napata 100mhz kelloista pois, Ryzen 3 1200 @4ghz eli täysin tapissa, prime ym vakaa kyllä.
 
Jahas ompa jännä, pitää varmaan koittaa napata 100mhz kelloista pois, Ryzen 3 1200 @4ghz eli täysin tapissa, prime ym vakaa kyllä.
Ryzenillä on myös korjaantunu ihmisillä kaatuilu sillä, että SMT on disabloitu biosista. Kaverillani oli i5 6600k.

Edit: ryzen 3 ei ole tuota smt ominaisuutta, mutta toivottavasti kellojen pudotus auttaa.
 
Viimeksi muokattu:
Joo kyllä voin tämän saman vahvistaa. Kone pitkäaikaisten kokemusten perusteella vakaa kuin kallio kellotuksilla mutta ainut mikä kusee on siege (työpöydälle heitto). Kellojen lasku -> jo loppuu kaatuilut työpöydälle.

edit: Ennen pidin bf4 ultimaalisena vakaiden kellojen (prossu, muisti) mittarina mutta siege on nyt vetänyt pidemmän korren.
 
Uusin operaatio rikkoi pelin itselläni aika paljon.
White Noisessa omilla asetuksilla sain tasaisesti yli 200fps, nyt low asetuksilla juuri ja juuri yli 100fps, omilla se hyppi 60 ja 100 välillä.
Ubisoftin ilmoittamasta relief mappingin poistamisesta muuttamalla shading quality mediumiksi, ei ole mitään apua omassa ongelmassa.
Aiemmin ei myöskään näytönohjaimen tuulettimet pyörinyt pyörinyt, uuden päivityksen myötä nekin ovat alkaneet pyöriä kun siege on nosanut gpu usagen 100%...
Mielenkiintoista oli ettei samaa ongelmaa ole ollut TTSn aikana tai koskaan aiemmin.

kivi: i7 6700k
näyttis: gtx 1070
ram:16Gt
 
Attachmentsit tosiaan kaikki nyt ilmaisia tai niillä ei vaan ole enää hintaa. :tup:
Juu muuttui ilmaiseksi vihdoin! :) Harmi vaan kun Starter editionin 12000 renown/operator lisäksi on joutunut noihin tuhlaamaan aiemmin eikä niitä renowneja saa takaisin :oops:
 
Juu muuttui ilmaiseksi vihdoin! :) Harmi vaan kun Starter editionin 12000 renown/operator lisäksi on joutunut noihin tuhlaamaan aiemmin eikä niitä renowneja saa takaisin :oops:

Jees kaikille hilut avattu aseisiin. :vihellys: Pois lukien camot & hienot avaimenperät.

Itsellä rupes eilisen jälkee lähtee aseiden ja askelten äänet kesken pelin. Boottaamalla koko pelin saa takas :rage:
 
Tekee kyllä oikeasti merkittävän eron tuo relief mapping tekstuureihin, ihme että puoli vuotta vaan ollut huomaamatta kadoksissa.
 
Itsellä rupes eilisen jälkee lähtee aseiden ja askelten äänet kesken pelin
Mulla "vaimeni" juuri noi äänet melkein kuulumattomiin kesken Outbreakin ja tuli itestään takasin jonkun checkpointin jälkeen. Thermiten puheet "radion välityksellä" kuului ihan normaalisti.

Luulin etten tykkäis tosta zombien räiskimisestä, mutta tuntui lopulta ihan mukavalta vaihtelulta kun kaverien kanssa testattiin kunnon kommunikaatiolla.

On kyllä todellista rahan ahneutta Ubisoftilta että Outbreak-packit on ostettavissa vain R6 crediteillä, kun voisi olla niin että esim. 10 Outbreak-läpäisystä saisi yhden :confused: -> joku saattaisi jaksaa tahkota. Lähinnä haluaisin Retro Steel-skinin, mutta Season passeista säästyneillä R6 crediteilläni (~1200) saisin vain pari kolme packia 50:stä :darra: enkä todellakaan halua maksaa itseäni entistä kipeämmäksi. Season passitkin olisi jäänyt ostamatta jossei olisi Starter editionia.
 
On kyllä todellista rahan ahneutta Ubisoftilta että Outbreak-packit on ostettavissa vain R6 crediteillä, kun voisi olla niin että esim. 10 Outbreak-läpäisystä saisi yhden :confused: -> joku saattaisi jaksaa tahkota. Lähinnä haluaisin Retro Steel-skinin, mutta Season passeista säästyneillä R6 crediteilläni (~1200) saisin vain pari kolme packia 50:stä :darra: enkä todellakaan halua maksaa itseäni entistä kipeämmäksi. Season passitkin olisi jäänyt ostamatta jossei olisi Starter editionia.

Rahan takiahan niitä tehdään. Se on selvää. Vaikeampi on ymmärtää sitä, että mikä pakottava tarve on saada niitä skinejä.
 
Itse jaksoin pelata Outbreakkia kaksi kertaa, pelimoodissa ei ollut oikeastaan melkein mitään erikoista.

Katsotaan miltä ranked tuntuu päivityksen jälkeen, onkohan pelin tasapainoa onnistuttu taas pilaamaan enemmän...
 
Itse jaksoin pelata Outbreakkia kaksi kertaa, pelimoodissa ei ollut oikeastaan melkein mitään erikoista.

Katsotaan miltä ranked tuntuu päivityksen jälkeen, onkohan pelin tasapainoa onnistuttu taas pilaamaan enemmän...

Ainakin hackereita on ihan hemmetisti liikkeellä. Tällä hetkellä meta suosii erittäin vahvasti hyökkääjiä. Oikeastaan puolustajana rundin voitto on jo melkein kuin voitto lotossa. Ainakin jos vastustajat osaavat yhtään tätä peliä pelata.
 
Jep, hankalaa on defuttaminen.
Elaakin nerffattiin lisää ja otettiin nadet pois.
Huomasin, kun koitin nadea heittää mutta alkoikin pystyttämään sitä hiton seinää keskellä tappelua. :D
Tietty kuolin siihen.
Jää tämä peli nyt hetkeksi paussille.
 
The first patch after the season launches is generally a much lighter patch. As such, you will not see the same level of fixes as a Season launch. Patch Y3S1.1 deploys on PC on Tuesday, March 20th, and console to follow later in the week.

Patch Notes 1.1
 

Statistiikka

Viestiketjuista
290 344
Viestejä
4 974 197
Jäsenet
79 753
Uusin jäsen
eevsu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom