Rainbow Six: Siege

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 118
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
627
Piti oikein 720p testi linkata että jotain eroja näkyy :D
Eihän korkeammalla resolla ole mitään merkittävää eroa vrt. halvempaan ryzeniin.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
27
Itellä jääny vähä epäselväks että mitäs tolla season passilla sitte saapi tässä pelissä?
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 574
Itellä jääny vähä epäselväks että mitäs tolla season passilla sitte saapi tässä pelissä?
Tuossahan se aika hyvin tuotesivulla ilmaistaan:

With Tom Clancy’s Rainbow Six Siege Year 2 Pass you get access to a one-year** VIP premium membership which includes:

YEAR 2 OPERATORS AND BONUS DLC
  • 8 new Year 2 operators across 4 seasons
  • 8 exclusive headgear customizations
  • 8 exclusive uniform customizations
  • R6 Carbon charm
  • 600 R6 Credits to purchase in-game content
VIP PERKS
  • 7-day early access to each season's new Operators.
  • 10% discount in in-game shop
  • 5% Renown boost to unlock in-game content faster
  • 2 extra daily challenges
**VIP Premium Membership service until February 7, 2018

Tärkeinpänä etuna on se, että saat toisen vuoden operaattorit ilmaiseksi, etkä joudu maksamaan niistä 8x25,000=200,000 renownia. Mukana tulee sitten myös muuta lisäkilkettä, kuten erilaisia pieniä bonuksia sekä jotain kosmeettisia juttuja. Pääset myös operaattoreihin käsiksi viikkoa ennen normaaleita pelaajia ja täten teamkillatuksi, koska valitsit uuden operaattorin eikä Jonne saanut sitä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
101
Toki kannattaa ottaa huomioon resoluutio ja mahdolliset grafiikka-asetukset. ;) Jos tykkää pelata 1440p+ ja graffa-asetukset korkealla, silloin Ryzen on validi vaihtoehto. Muuten Intel on parempi vaihtoehto.

Tuli vaihdettua Ryzen 1700X -> 8700K, tein omat testit 1440p resoluutiolla ja eri graffa-asetuksilla, lähinnä mitä olen itse Siegessä käyttänyt. Näyttiksenä GTX 1080 Ti, muistit D.O.C.P/XMP 3200MHz (14-14-14-36)

Benchmarkilla otettu testit kolmeen kertaan, tulokset ovat kolmen eri runin keskiarvo.

Graffa-asetukset: 1440p, texture Medium, AF 16x, LOD very high, shading low, shadows medium, loput low/off ja T-AA päällä.

Ryzen 1700X (vakiokellot): Overall average fps 210.
8700K (vakiokellot, MCE päällä): Overall average fps 254

Graffa-asetukset: 1440p, kaikki low, T-AA päällä.
Ryzen 1700X (vakiokellot): Overall average fps 230
8700K (vakiokellot, MCE päällä): Overall average fps 286

Graffa-asetukset: 1440p, texture ultra, AF 16x, LOD ultra, shadoing high, shadows very high, loput low/off ja T-AA päällä.

Ryzen 1700X (vakiokellot): Overall average fps 200
8700K (vakiokellot, MCE päällä): overall average fps 240

Summa summarum: vaikka yleisesti Ryzenit pärjäävät 1440p resoluutiossa kaikki graffa-asetukset tapissa kuten taulukosta on nähtävissä (= näytönohjain pullonkaulana) niin "kilpailullisemmilla" asetuksilla Intel vie selvästi. Toki MCE tuo 8700K:lle lisäboostia, mutta eipä Siege osaa kovin hyvin noita useita coreja ja säikeitä muutenkaan hyödyntää.
 

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
Tuli vaihdettua Ryzen 1700X -> 8700K, tein omat testit 1440p resoluutiolla ja eri graffa-asetuksilla, lähinnä mitä olen itse Siegessä käyttänyt. Näyttiksenä GTX 1080 Ti, muistit D.O.C.P/XMP 3200MHz (14-14-14-36)

Benchmarkilla otettu testit kolmeen kertaan, tulokset ovat kolmen eri runin keskiarvo.

Graffa-asetukset: 1440p, texture Medium, AF 16x, LOD very high, shading low, shadows medium, loput low/off ja T-AA päällä.

Ryzen 1700X (vakiokellot): Overall average fps 210.
8700K (vakiokellot, MCE päällä): Overall average fps 254

Graffa-asetukset: 1440p, kaikki low, T-AA päällä.
Ryzen 1700X (vakiokellot): Overall average fps 230
8700K (vakiokellot, MCE päällä): Overall average fps 286

Graffa-asetukset: 1440p, texture ultra, AF 16x, LOD ultra, shadoing high, shadows very high, loput low/off ja T-AA päällä.

Ryzen 1700X (vakiokellot): Overall average fps 200
8700K (vakiokellot, MCE päällä): overall average fps 240

Summa summarum: vaikka yleisesti Ryzenit pärjäävät 1440p resoluutiossa kaikki graffa-asetukset tapissa kuten taulukosta on nähtävissä (= näytönohjain pullonkaulana) niin "kilpailullisemmilla" asetuksilla Intel vie selvästi. Toki MCE tuo 8700K:lle lisäboostia, mutta eipä Siege osaa kovin hyvin noita useita coreja ja säikeitä muutenkaan hyödyntää.
T-AA päällä resoluutio on tuolla resolla 720p uusimman patchin jälkeen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
101
T-AA päällä resoluutio on tuolla resolla 720p uusimman patchin jälkeen.
Samalla periaatteella se toimii kuin Temporal Filtering, vaatii tosin GameSettings.ini arvon muokkaamista, jotta näyttäisi yhtä terävältä mitä TF viime pätsissä. Ehdoton asetus, jos haluaa hyvät freimit Siegeen.
 

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 404
Omaan silmään T-AA näyttää niin rösöiseltä kuvan liikkuessa, etten missään tapauksessa käytä sitä. FXAA on paras heti MSAA:n jälkeen, jos FPS tippuu liikaa omaan makuun.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
101
Omaan silmään T-AA näyttää niin rösöiseltä kuvan liikkuessa, etten missään tapauksessa käytä sitä. FXAA on paras heti MSAA:n jälkeen, jos FPS tippuu liikaa omaan makuun.
Tuohon T-AA:n suttuisuuteen on fiksi tässä. Itse käytän arvoa 0.375, sopinut omaan silmään.
 

varakreivi de Valmont

cunning linguist
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 302
Minulle yksi näytönohjainpäivityksen hyödyistä oli päästä eroon temporal filteringistä / nykyisestä T-AA:sta. Puuttuva kuvainformaatio ei koskaan palaudu kontrastitempuilla, vaikka kuva näyttääkin ihmissilmälle terävämmältä.
 

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
Minulle yksi näytönohjainpäivityksen hyödyistä oli päästä eroon temporal filteringistä / nykyisestä T-AA:sta. Puuttuva kuvainformaatio ei koskaan palaudu kontrastitempuilla, vaikka kuva näyttääkin ihmissilmälle terävämmältä.
Kyllähän sen huomaa kun vaikka reflexillä yrittää tähdätä kauemmaksi, niin vihollisen pää ja tähtäin sekoituu yhdeksi T-AA mössöksi. Pitäisi näyttökin vaan samalla päivittää 1440p, niin äkkiä ollaan nollatilanteessa, kun tämä peli rankaisee resoluution nostosta niin paljon.
 

varakreivi de Valmont

cunning linguist
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 302
Miten olette muuten muut kokeneet tuon casual-puolen matchmaking rankin? Yksin pelatessa olen itse joutunut aika usein sellaiseen heilahtelevaan järjestelmään, että yhtenä päivänä olen jatkuvasti voittamassa ja k:d:t ovat korkealla. Seuraavana päivänä tuntuu, että pelaan aivan eritasoisessa seurassa ja voittopuolisesti tulee turpaan ja pahasti. Välillä on toki melko tasaistakin taitotasoa, mutta peruskokemus on, että peliseura usein hyppää ääripäästä toiseen (kujalla --> pro mode --> kujalla).
 

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 404
Kaatuileeko muilla peli melko tasaisesti? Minulla jo kahdesti tässä päivityksen jälkeen, vaikken ole pelannut kuin muutaman erän. Kaverilla myös kerran.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 208
Kaatuileeko muilla peli melko tasaisesti? Minulla jo kahdesti tässä päivityksen jälkeen, vaikken ole pelannut kuin muutaman erän. Kaverilla myös kerran.
Viikko sitten viimeksi pelaillut mutta sitä ennen parin viikon ajan peli sammui satunnaisesti työpöydälle.
 

olaw

ASRock advocate
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
824
Kaatuileeko muilla peli melko tasaisesti? Minulla jo kahdesti tässä päivityksen jälkeen, vaikken ole pelannut kuin muutaman erän. Kaverilla myös kerran.
Viikko sitten viimeksi pelaillut mutta sitä ennen parin viikon ajan peli sammui satunnaisesti työpöydälle.
AMD näyttikset? Ajurit kusee battleyen kanssa, downgradetkaa ajurit versioon 17.4.2
 
Liittynyt
07.12.2016
Viestejä
271
Kahdesti tuli harmaa ruutu ja äänet kuulu hetken ajan. Samaan aikaa säädin kyllä näyttiksen kellojen kanssa niin pistin sen piikkiin. Tosin vähän ihmettelin kun samoilla kelloilla pelannu aiemminkin.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
252
Itellä tuntuu, että uuden pätsin myötä peli on muuttunut helvetisti parempaan suuntaan. Osumat rekisteröityy tosi hyvin ja ei aikaisempaa pientä pätkimistä ole ollenkaan.

Tosin jotain ihme merkkejä tullut peliin. Välillä ilmestyy vasemmalle jotain sähköjohdon ja signaalin vahvuuden merkkejä [emoji848]

Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
106
Itellä tuntuu, että uuden pätsin myötä peli on muuttunut helvetisti parempaan suuntaan. Osumat rekisteröityy tosi hyvin ja ei aikaisempaa pientä pätkimistä ole ollenkaan.

Tosin jotain ihme merkkejä tullut peliin. Välillä ilmestyy vasemmalle jotain sähköjohdon ja signaalin vahvuuden merkkejä [emoji848]

Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla
Täältä löytyy tietoa noista uusista ikoneista
Dev Blog: Ping Abuse, Peeker’s Advantage, and Next Steps
 

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 404
Osumat rekisteröityy tosi hyvin ja ei aikaisempaa pientä pätkimistä ole ollenkaan.
Tämä on minulle myös merkittävin päivitys tämän kannalta koko pelin historiassa. Ei ole toistaiseksi tullut vielä tilannetta, että toinen ampuu sinut ennen kuin näet häntä tai ettet ylipäätään kerkeäisi reagoimaan mitenkään. Loistava päivitys tässä mielessä. Kaatuilut vaan ainoa asia mitä tuli esiin pitkästä aikaa ja ne pitäisi saada pois. Muutoin alkaa tosissaan tuntumaan tuo nettikoodi kyllä asialliselta. Todella hienoa!
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
464
Itellä tuntuu, että uuden pätsin myötä peli on muuttunut helvetisti parempaan suuntaan. Osumat rekisteröityy tosi hyvin ja ei aikaisempaa pientä pätkimistä ole ollenkaan.

Tosin jotain ihme merkkejä tullut peliin. Välillä ilmestyy vasemmalle jotain sähköjohdon ja signaalin vahvuuden merkkejä
joo alkoi tulla mvp:tä rutkasti lisää päivityksen jälkeen, kun ei enää jotkut 400-ping tyypit vähä-aasiasta ole voittamassa peekkejä. Omat pingit on nyt 20-30, kun ennen patchia oli yleensä 60-80. 300h olen nyt tähön upottanut ja matalassa goldissa seikkaillaan, lvl noin 100. Mikä ei keski-ikäiseltä ole mielestäni hasssummin :D
 

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 404
Omat pingit on nyt 20-30, kun ennen patchia oli yleensä 60-80.
Päivitys ei suoranaisesti pienentänyt kenenkään viivettä, vaan se ainoastaan poisti lukemasta prosessointiviiveen, mikä tulee oman tietokoneen prosessoinnin tuloksena ennen kuin tietopaketit lähtevät matkaan kohti serveriä ja takaisin.

Minulla ADSL-yhteydellä pingi oli ennen yleisesti 70 kieppeillä ja nyt useimmiten 50, eli paljon vähemmän minulla lähti pois viivettä kuin sinulla. Tämä todella suppeasti katsottuna voisi kertoa, että sinulla on hyvin viritelty modeemi ja nopea yhteys, mutta koneesi tuottaa viivettä enemmän.

Mielenkiintoinen ero.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
464
Päivitys ei suoranaisesti pienentänyt kenenkään viivettä, vaan se ainoastaan poisti lukemasta prosessointiviiveen, mikä tulee oman tietokoneen prosessoinnin tuloksena ennen kuin tietopaketit lähtevät matkaan kohti serveriä ja takaisin.

Minulla ADSL-yhteydellä pingi oli ennen yleisesti 70 kieppeillä ja nyt useimmiten 50, eli paljon vähemmän minulla lähti pois viivettä kuin sinulla. Tämä todella suppeasti katsottuna voisi kertoa, että sinulla on hyvin viritelty modeemi ja nopea yhteys, mutta koneesi tuottaa viivettä enemmän.

Mielenkiintoinen ero.
oma pullonkaula on melko varmasti i5 6500
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
877
Näennäisesti ovat näköjään pienentäneet pingejä(nykyään 20-50, ennen 70-150) mutta käytännössä viivettä edelleen luokkaa 500-1000ms välillä kun kuolee seinien taakse ihan kunnolla, killcamissa tilanne on jotain aivan muuta kuin mitä se todellisuudessa oli jne. Huoh :btooth:
 

olaw

ASRock advocate
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
824
Vittu mikä peli :stmi:

Silver II prerankedeista, sieltä sukkana Copper IV :cigar:3v5 matseja, täysiä trolleja, koodareita :facepalm:
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 118


Lupaavalta näyttää. :)

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
464
Näytti kiinnostavalta tuo uusi traileri - olisi mukava, jos olisi yksi kunnolla monikerroksinen kartta.
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 672
Näytti kiinnostavalta tuo uusi traileri - olisi mukava, jos olisi yksi kunnolla monikerroksinen kartta.
Minun mielestä 3-kerroksiset ovat aivan riittävän isoja tai muuten kartan horisontaalista kokoa täytyy pienentää älyttömästi. Useamman kerroksen putsaaminen roamaajista vie muuten aikaa sen verran että kärsii vähän tuo kohteen pelaaminen ja strategia jää ulkoa hyökkäämiseksi.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
464
Minun mielestä 3-kerroksiset ovat aivan riittävän isoja tai muuten kartan horisontaalista kokoa täytyy pienentää älyttömästi. Useamman kerroksen putsaaminen roamaajista vie muuten aikaa sen verran että kärsii vähän tuo kohteen pelaaminen ja strategia jää ulkoa hyökkäämiseksi.
toisaalta pääsisi käyttämään köysiä vaihteeksi agressiivisesti ja jos rakennuksen sisälläkin löytyy hissikuilua ja valopihaa, niin reittejä on hyvässä lykyssä monia. Joka tapauksessa odotan aika innolla tätä.
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 672
toisaalta pääsisi käyttämään köysiä vaihteeksi agressiivisesti ja jos rakennuksen sisälläkin löytyy hissikuilua ja valopihaa, niin reittejä on hyvässä lykyssä monia. Joka tapauksessa odotan aika innolla tätä.
No joo, itse en näe köysiäkään kovin käytännöllisenä sisätiloissa kun niiden pitämä ääni on melkoinen ja animaatioon kesto pitkä. Sisällä kun laittaisit rappelin menemään niin veikkaukseni on että melko nopeasti on joku piikkaamassa kuonoon. Tietysti odotan myös minkälainen mappi sieltä on tulossa. Vaikuttaa ainakin paremmalta kuin theme park, mutta melko aikaista spekuloida mitään kun yhtä teaseria enempää ei tiedetä.
 

olaw

ASRock advocate
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
824
En mää enää tajuu, silver 2:sta alimpaan copperiin, sieltä takas silverin ja goldin rajalle, ja taas mennään jossain copperissa.

R6Stats
 

olaw

ASRock advocate
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
824
Alkaa vähän tuntumaan että soolona turha koittaa korkeampia rankkeja havitella, tulee niin hitosti noita 4v5, 3v5 ja muita trollipaskamatseja, miks ne aina sattuu omalle kohdalle :facepalm: ja harvoin riittää voittoon vaikka vetää jotain 14-4 statseja, silti tiimistä löytyy aina ne pari 0 tappojäbyliä. Vittu :facepalm:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
464
Alkaa vähän tuntumaan että soolona turha koittaa korkeampia rankkeja havitella, tulee niin hitosti noita 4v5, 3v5 ja muita trollipaskamatseja, miks ne aina sattuu omalle kohdalle :facepalm: ja harvoin riittää voittoon vaikka vetää jotain 14-4 statseja, silti tiimistä löytyy aina ne pari 0 tappojäbyliä. Vittu :facepalm:
on vissiin tuurista kyllä kiinni tiimin muodostus, mutta olen soolona vetänyt Gold II:n asti - nyt Gold IV
 

olaw

ASRock advocate
Liittynyt
11.12.2016
Viestejä
824
Kyllähä tää sellasta trollaamista on että tarttunu jo itteenki.
Otan tavoitteeksi vetää mdr:n nolliin mahd. hyvällä kdr:llä, ei tässä ole järkeä :D oli justiinsa peli jossa 3-1 johdolla, mulla 15 tappoa ja muilla neljällä yhteensä 1, ajattelin sitten hävitä koko pelin, ei tommoset paskat ansaitse voittaa.
 
Liittynyt
21.05.2017
Viestejä
205
Kyllä ne rankit yleensä tuppaa aika hyvin tasottumaan ja oma taso menee sinne minne se kuuluukin. Toki seasonin alussa rankit saattaa heittää aika pahasti, mutta ajan myötä yleensä tilanne tasoittuu.

Ja soolona on ihan mahdollista nousta korkeammillekin rankeille. Ei se toki helppoa ikinä ole, mutta ei missään nimessä mahdotonta.
 
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
136
Yksin tai kaksin pelatessa on aika vaikea nousta rankissa. Muutaman kerran päässyt pelaamaan 4-5 stackilla, niin onhan se helpompaa. Itse olen tainnut päästä max Gold II kaksin pelatessa. Uuden seasonin alussa on kyllä turhautuminen lähellä, koska aina calibroinnin jälkeen sinne Gold IV / III tasolle ja sitten alkaakin X pelin tappioputki. Viimeksi tuli varmaan yli 10 peliä putkeen turpaan ja suoraan putosin jonnekin Copper IV tasolle. Ei mielestäni mitään järkeä että seasonin alussa tulee jokaisesti häviöstä/voitosta lähemmäs sata pojoa. Aina sitten nousen hitaasti takaisin sinne Gold IV / III tasolle missä yleensäkin pelailen koko loppukauden.

Välillä kyllä ottaa päähän toisen pelaajien saamattomuus. Itse saa tapettua 4/5 vihusta ja kuolen vipaan. 4v1 tilanne puolustuksessa ja se onnistutaan häviämään. Vieläpä sillä että 15 sec erää jäljellä ja vipan tarvitsee vain odottaa ajan loppumisen, mutta pakko lähteä haastamaan ja häviöhän siitä tuli. :shifty: Ei auta edes huudella mikillä, joko eivät kuuntele mitään tai eivät tajua. Pelaajat samalla tasolla rankin puolesta, mutta eivät vaan ymmärrä välillä perusjuttuja koko pelistä. :facepalm:
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
464
Joo siis vielä gold-tasollakin tyypit linnoittautuvat objectivelle ja laittavat ikkunoihin castle-barrikadit ilman mutea - sitten tulee Fuze ja tappaa kaikki 10 sekunnissa. Mahdotonta tajuta. Toinen, mikä ärsyttää on oman tiimin sekoilu omilla tulilinjoilla. Kaikki EIVÄT mahdu hemmetti ampumaan siitä samasta ikkunasta/ovesta, piru vie. Menkää pelaamaan COD:a, jos trigger discipline puuttuu :x
 
Liittynyt
21.05.2017
Viestejä
205
Joo siis vielä gold-tasollakin tyypit linnoittautuvat objectivelle ja laittavat ikkunoihin castle-barrikadit ilman mutea - sitten tulee Fuze ja tappaa kaikki 10 sekunnissa. Mahdotonta tajuta. Toinen, mikä ärsyttää on oman tiimin sekoilu omilla tulilinjoilla. Kaikki EIVÄT mahdu hemmetti ampumaan siitä samasta ikkunasta/ovesta, piru vie. Menkää pelaamaan COD:a, jos trigger discipline puuttuu :x
Yleisesti ottaenkin pelkästästään objectivelle linnottautuminen on tyhmä idea. Jos vastustaja on fiksu, niin he vain dronettavat, että kaikki ovat alueella, jolloin heille jää kevyesti yli 2 minuuttia aikaa tappaa puolustajat yhteen huoneeseen.
 

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 404
Tässä pari tuttua murheen kryyniä ja samalla ohjetta pelaajille:

- Jokaisella on oma asemansa, älä juokse samaan paikkaan samaa pistettä tarkkailemaan tiimiläisesi kanssa, ellei siitä ole merkittävää hyötyä.
- Tarkkaile pikaisesti mitä tiimiläisesi tekevät, älä juokse heidän ampumalinjansa eteen.
- Kaikkia ei tarvita kohdehuoneessa, mutta sielläkin on tilanteesta riippuen aina jonkun oltava. Yksi tai kaksi henkilöä riittänee.
- Jos aika on vähissä ja olet kaukana kohdehuoneesta puollustajana, palaa takaisin lähemmäksi kohdehuonetta. Jos huoneessa ei ole tiimiläisiä, saattaa sinne olla hyvä mennä jo hyvissä ajoin.
- Hyökkääjänä noin minuutti jäljellä olevaa peliaikaa tulee olla jo lähellä kohdetta tai muuten joutuu äänekkäästi juoksemaan lähemmäs. Varaa hyvin aikaa kohteen voittamiseen.
- Älä muuraa aina lähintä puista seinää, vaan mieti lukitseeko se oman tiimin huoneeseen, antaako se suojaa tulelta vai auttaako tai haittaako se vastustajan etenemistä. Kaikkien tiimin jäsenien ei tarvitse useinkaan käyttää kaikkia vahvistuksia.
- Dronella on lähes täysin turha paikantaa vihollisia ennen varsinaista pelin alkua, koska viholliset tulevat vaihtamaan vielä paikkaa.
- Älä tuhoa huviksesi droneasi, pyri aina säästämään kaikki dronesi, koska ne ovat ilmaisia kameroita. Turhaltakin vaikuttavaan huoneeseen voi hyvin jättää yhden dronen.
- Pelaa operaattorillesi sopivalla tavalla. Nopeat hahmot ovat sähäköitä ja hiljaisempia vaeltelemaan, kuin myös hyökkääjänä kurkkimaan oven raosta, kun taas raskaammat ovat parempia passiivisempina.
- Älä kulje hyökkääjänä täysin yksin kaukana muista, ellei sinulla ole tähän päämäärää, kuten metsästää vaeltelevaa vihollista. Silti kaikkien pelaajien ei ole hyvä mennä samaakaan reittiä, joten voitte jakautua kahteen eri ryhmään, tai kolmeen, niin että yksi menee yksin.
- Kun kuljet ryhmässä ja olet taaimmainen, varmista muiden selusta jatkuvasti.
- Kun olet kuollut, käytä kameroita ja varsinkin hyökkääjänä voit katsoa muiden selustaa pelkän hyvin sijoitetun dronen avulla. Kaverisi voi pelata rentoutuneemmin jos hänen ei tarvitse katsoa selustaansa ja edetä saman aikaisesti.
- Älä puhu liikaa tai täysin turhaa informaatiota mikrofooniin (ellette pelaa täysin hupimielessä). Muiden tulee kuulla pelin äänet mahdollisimman selkeästi.
- Käytä aina operaattorin omaa nimeä (kuten 'Kapkan'), kun ilmoitat jotain tiimitoverillesi.
- Jos heität valokranaatin huoneeseen, juokse heti räjähdyksen jälkeen sisään. Älä koskaan ota varusteeksi valokranaatteja jos vain heität ne jonnekin ja et etene.
- Katso aina milloin tiimiläisesi etenevät. Jos joku heittää huoneeseen valokranaatin, hän tulee juoksemaan heti perään huoneeseen. Tällöin voit itse juosta mukana ja vahvistaa hyökkäystä. Tarkkaile aina milloin tiimiläisesi tekevät aloitteita.
- Myös puollustajana esimerkiksi 2v1 tilanteessa, voitte katsoa ristiin käytävää tai muuta tilaa, jos tiedätte tarkalleen mistä hyökkääjä saapuu. Ristituli ja kahden miehen tuli tappaa lähes varmasti, kun taas hyvä hyökkääjä voi tappaa kaikki viisi puollustajaa jos hän pääsee kohtaamaan heidät yksitellen. Ole siis aina tiimisi tukena!

Lisätkää vielä omia huomioitanne jos tulee mieleen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 700
Rainbow Six Siege ilmainen viikonloppu November 16th @ 17:00 UTC - November 19th @ 20:00 UTC, ainakin pc Uplay. Preloadin pitäisi jo toimia.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 309
Viestejä
4 197 535
Jäsenet
70 888
Uusin jäsen
Putjuh

Hinta.fi

Ylös Bottom