Rainbow Six: Siege

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
257
Tälle ei näyttänyt olevan vielä ketjua niin laitetaan sellainen pystyyn.

Itselle tämä on sitten BF3:sen jälkeen ainut peli jota on jaksanut paukuttaa "antaumuksella". Tai no ainakin niin hyvin, kuin perhe ja muut menot antaa periksi ;)

Yksin ehkä suurimmaksi osaksi tullut pelailtua, mutta kaveriporukasta saadaan välillä full squad kasaan, jolloin peli muuttuu "mieleisemmäksi" tai kahta suolaisemmaksi x)

Olen keskinkertainen pelaaja, mutta se ei ole hauskuutta vähentänyt (paitsi Favela missä tahansa muodossa). Alla tarkempia statseja omalta osaltani:
https://r6stats.com/stats/uplay/P-Nes

Sekä linkki kaverin pitämään kanavaan, jossa pelipätkiä meidän seikkailuista:
https://www.youtube.com/playlist?list=PLjcHmFyGl5EiRK8UdOoKPdw-pH_CUecYX

Muutkin lajitoverit rohkeasti mukaan kertomaan kokemuksia ja turhautumisia ubin servereihin xD
 
Viimeksi muokattu:
Kyllähän tuota on tullu taottua. Välillä Thunttia ja välill Mplayeriä.

Olen varmaan vähän keskivertoa huonompi kun joskus menee useampikin kierros ilman ainuttakaan tappoa. Ehkä en tunne karttoja riittävän hyvin ja usein tulen tapetuksi suunnasta mistä en odottanut vihollisen olevan. Joskus taas sattuu sijoittuminen kohdalle ja pystyy niittaamaan melkein koko vastustajan tiimin. Hauskaa on jokatapauksessa.

Parhaimmat suoritukset:
-Otettiin pahasti turpaan edellisissä erissä. Puolustusvuorolla menin panttivangin viereen ja toivoin vihollisten mokaa. Kuin tilauksesta huoneeseen kurkkaava vihollinen ampuu minun jalan läpi panttivangin.
-Eilen kaveri veti tulta puoleensa ja itse kiersin selustaan. Olin noin 1 m päässä vihollisesta ja tähtäilin siitä yli että missä vtussa se on.
-Montagnella kilpi isolla katsoin rappukäytävään ja jatkoin matkaa eteenpäin. Killcamissa näkyy että vihollinen oli siinä rappukäytävässä ihan suoraa edessä.
-Joskus elämä on liian lyhyt että pitäis spacea phjassa kun menee ikkunalle
-Eilen kuolin 3 kertaa siihen kun joku randomilla ampuu seinään tai barricaadeihin reikää
 
Tätä tulee pelattua lähes päivittäin. Eli aina kun on aikaa. :)
Jos kaipaatte peliseuraa...

Uplayssä: escaliburr
Käytetään Discordia ja meitä on noin 3-5 pelaamassa lähes joka kerta.
 
Tätä tulee kaverin kanssa hakattua keskimäärin joka toinen ehtoo muutaman tunnin ajan.. Rankki on silver 2-3 eikä tunnu siitä oikein enää nousevan kovin helpolla. KanJu_88 nimellä löydyn uplayssa ja steamissa, jos tiimi tarvii vahvistusta.
Pirun hieno peli kaikin puolin. Eikä rääkkää konettakaan.
Serverit ubisoftilla tuntuu kusevan muutaman kerran viikossa. Ja ainaki itellä herjaa välillä natti ongelmaa, mutta ei tunnu menoa haittaavan.
 
Tämä on näitä pelejä, että välillä ei onnistu mikään ja seuraavalla kerralla kd 8:0 ja mvp:tä tippuu. Vaikken ehdi paljon pelaamaan, olen jotenkin onnistunut yli 50 tuntia tähän upottamaan. Koukuttava kokemus.
 
Itse olen huomannut saman. Välistä tippuu heduja oikein huolella ja tuntuu hyvältä, niin seuraavalla rundilla meneekin kaikki perseelleen ja kd-ratio pitkälle pakkasen puolella =/ Yhteensä sen reilun 200 tuntia tätä jo hakannut, eikä kyllästymisen merkkejä näy. Aina kun season vaihtuu ja uusia operaattoreita tulee, niin pelin kulku tuppaa muuttumaan jonkun verran :)
 
dOjaQTw.jpg


5N9LghQ.jpg
 
Liekö skilleistä vielä mitään tietoa??

Lähetetty Huawei P9 laitteesta Tapatalkilla
 



SEASON 4 PREVIEW SITE KICK-OFF
11/02/2016 10:00 AM



The fourth season of Rainbow Six Siege brings exciting changes, and we are kicking things off with a welcome to the Operation Red Crow webpage. If you’re a Rainbow Six Siege veteran, you know what this means. For newcomers, we will be posting previews of the two new operators, and the new map arriving in Operation Red Crow.


Stay locked on to the Red Crow website for teasers leading up to the full reveal on November 12th-13th on the Rainbow Six Twitch Channel.


For our first look at what the season brings, we’re going to be introducing caliber-based destruction for all weapons. Up until the launch of Season 4, every bullet has created the same size hole. The impact zone and fragility sphere are now weapon-specific, which means stronger calibers will create bigger bullet holes and generate larger impulses. This will create an even more realistic experience with the destructibility of the environment.


There is something we also want to address. We know that accurate hit registration is a priority in the community, and we want to assure you that it is a priority on the Dev team. When we are addressing hit registration, we are really looking at a number of things: latency, kill cam replication, and the actual server-side registration of hits. Here is what we’re working on regarding fixes in these areas coming in Season 4.


We will be introducing better ping reporting to help us understand what the variables are when a player experiences a frustrating moment. Regarding network and latency, we fixed an issue relating to network compression that was causing some inaccuracies in hit registration. This should help in certain situations. We also found and resolved a movement issue related to stances that would create a misalignment in the head placement when registering a hit. We are continuing to monitor and address hit registration very closely, and will be something we will never stop trying to improve.


There is a lot more content and fixes that Season 4 will be introducing, with the full patch notes being released prior to Season 4 Launch.


Join us on the Official Twitch channel on November 12th-13th during the PC & Xbox One Pro League Finals. Tune in on November 12th for teaser Dev panel, and don’t miss the full live demo revealing the Red Crow map and operators on the next day during the PC & Xbox One Finals.


Make sure to come back daily to the Red Crow website for new information about the upcoming update.

http://rainbow6.ubi.com/siege/en-US/news/detail.aspx?c=tcm:152-273411-16&ct=tcm:148-76770-32
 
Noin 265h jauhanu tätä peliä ja hauskaa on ollu. Pieni kyllästyminen iskeny muutaman kerran ja pidempiä taukoja ollu.. mutta jaksanu kuitenkin syttyä vielä uudelleen kun uutta seasonia pukkaa. Uus mappi vaikuttaa hyvältä. :)
 
Hibana voi muuttaa monen mapin peluuta radikaalisti ja siten tuoda uusia näkökulmia vanhoihin mappeihin joita tällä hetkellä jauhetaan aina samoilla kaavoilla.
 
Myös ilmaisviikonloppu Steamissa.
 
Finaalit menossa nyt.. 2 mappia tulossa siis 17.päivä. Red Crow esittely tänään, johonkin aikaan..
 
Pitäis varmaan tätäkin jaksaa pelata kunnolla jossain vaiheessa, jäänyt ns. kokeiluasteelle.
 

Y2 CTUs are from Spain, China/Hong Kong, Isreal and South Korea

 
Viimeksi muokattu:
Tuli tänään hommattua tuo toisen vuoden passi. Saa nähdä mitä toinen vuosi tuo tullessaan, ensimmäisestä on jäänyt kyllä hyvä maku vaikka välillä vähän suolaselta maistuikin. Tuon kun ostin tuolta ubisoft storesta niin jännä, että uplayssa ei ollut mitään ilmoitusta asiasta.
 
Vihdoin koodarien täyttämälle cs:lle löytyi korvike kun tämän 2vko sitten ostin. Kaikissa muissa fps peleissä paskat mekaniikat paitsi cs ja tämä. Pelaan PS4:llä ja pyörii stabiili 60fps hienosti. Huikean hyvä peli. :)
 
Blackbeardille kunnon nerffiä:
  • Shield health points reduced from 150 to 60
  • Aiming down sights increased from 0.25 to 0.7 seconds
  • Aiming down sights from sprint increased from 0.35 to 0.8 seconds
:itku:
 
Blackbeardille kunnon nerffiä:
  • Shield health points reduced from 150 to 60
  • Aiming down sights increased from 0.25 to 0.7 seconds
  • Aiming down sights from sprint increased from 0.35 to 0.8 seconds
:itku:

Tuon ADS:n nerffauksen ymmärtäisi shieldin kanssa, mutta myös ilman shieldiä? Nyt meni hieman yli.

Kyseessä on vielä ensimmäinen ostamani DLC-operaattori, 25k olisi voinut käyttää paremminkin :smoke:
 
Tuon ADS:n nerffauksen ymmärtäisi shieldin kanssa, mutta myös ilman shieldiä? Nyt meni hieman yli.

Niinpä. Operaattori perustuu juuri tuohon shieldiin, joka kestää nyt sen 1-2 osumaa. Aika jäätävä nerffi.

Mielestäni muutenkin huonompaan suuntaan mentiin tässä pätsissä. Fuzen kranaatit kimpoilee seinien läpi omiin, c4 on kilpisankareihin lähes hyödytön ja matchmaking kavereiden kanssa bugaa entistä enemmän. :(
 
Niinpä. Operaattori perustuu juuri tuohon shieldiin, joka kestää nyt sen 1-2 osumaa. Aika jäätävä nerffi. Fuzen kranaatit kimpoilee sein:(ien läpi omiin.

Kilvelle voisi olla oikea HP 90 ja Fuzen paukkujen tehokkuus pikkuisen pienempi siellä aivan säteen reunamilla. Muuten kyllä aivan loistava päivitys imo. Varsinkin valaistuksen ja muiden operaattori buffien suhteen.
 
BattlEye on laulanut huolella viime aikoina. Kyseessä kuulemma Season Passin hackkauksesta, renown farmin abusesta ja erilaisista offline tranereistä johtuva banwave.
 
Kilvelle voisi olla oikea HP 90 ja Fuzen paukkujen tehokkuus pikkuisen pienempi siellä aivan säteen reunamilla. Muuten kyllä aivan loistava päivitys imo. Varsinkin valaistuksen ja muiden operaattori buffien suhteen.

On kyllä hieman hämmentävää päätyä fuzena DBNO-tilaan omasta kranaatistaan seinän läpi - ilman siis, että seinässä on edes minkäänlaista jälkeä. BB on myös tosiaan aika paperia nykyään. Se varsinainen leipälaji eli sisään kurkkiminenkin on melko vaarallista nykyään.
 
Hyvä on peli kyllä, paljon tullut mätkittyä. Season passin hankkimiselle en ole löytänyt mitään perusteita. Skinit ei kiinnosta pätkääkään ja uudet operaattorit saa melko pienellä vaivalla auki muutenkin.
 
Siegeä tähdätään edelleen kilpapeliksi. Tämän vuoden suunnitelmat kilpapelaamisen suhteen.

 



Onko joku teistä saanut NAT:n Openiksi avaamalla portteja muurista, ei siis käyttämällä UPnP:tä? Ainakaan porttien UDP: 3074, 6015, 11060 ja 11062 avaaminen ei näytä saamaan NAT:ia edes Moderateksi.
 
Minulla ainakin on portit avaamalla saatu natti auki. Ennen oli strict tai moderate, mutta kun nuo portit kävi aukasemassa niin sai nätisti natin auki. Kannattaa toki katsoa onko modeemissa jotain muita "älykkäitä" suojausjärjestelmiä. Itse disabloin lähes kaikki "extraherkut" mitä modeemista löytyi paitsi wlan x)
 
Onko joku teistä saanut NAT:n Openiksi avaamalla portteja muurista, ei siis käyttämällä UPnP:tä? Ainakaan porttien UDP: 3074, 6015, 11060 ja 11062 avaaminen ei näytä saamaan NAT:ia edes Moderateksi.

Taistelin julkaisun jälkeen tosi pitkään saman ongelman kanssa, voittavaksi yhdistelmäksi omalla kohdallani järjettömän iso blokki UDP 49152:65535. Alemmat portit 3074 jne osoittautuivat loppujen lopuksi aivan turhiksi avaukseksi open natin suhteen. Siltaava modeemi, kaikki liikenteenohjaus tapahtuu mulla iptablesin puolella.

EDIT: Tämä siis sisään tulevan liikenteen osalta, ulos menevä on tuolta koneelta sallittu oletuksena.
 
Viimeksi muokattu:
Minulla ainakin on portit avaamalla saatu natti auki. Ennen oli strict tai moderate, mutta kun nuo portit kävi aukasemassa niin sai nätisti natin auki. Kannattaa toki katsoa onko modeemissa jotain muita "älykkäitä" suojausjärjestelmiä. Itse disabloin lähes kaikki "extraherkut" mitä modeemista löytyi paitsi wlan x)

Ei ole koko modeemia. :) Käytän pfSense-rautamuuria + Windowsin oma muuri. Windowsin muuri on jo kunnossa eikä se estä mitään. Testasin myös ottamalla sen kokonaan pois päältä. Listaatko mitkä portit tarkkalleen avasit?

Taistelin julkaisun jälkeen tosi pitkään saman ongelman kanssa, voittavaksi yhdistelmäksi omalla kohdallani järjettömän iso blokki UDP 49152:65535. Alemmat portit 3074 jne osoittautuivat loppujen lopuksi aivan turhiksi avaukseksi open natin suhteen. Siltaava modeemi, kaikki liikenteenohjaus tapahtuu mulla iptablesin puolella.

EDIT: Tämä siis sisään tulevan liikenteen osalta, ulos menevä on tuolta koneelta sallittu oletuksena.

Pitää testata tuota. Ilmeisesti UDP 3074 porttia käytetään pelaajien liittyessä partyyn. NAT:tasitko nuo portit "Source ports: UDP 49152:65535 -> Destination ports -> * -> NAT Ports: UDP 49152:65535"-periaatteella?
 
Pitää testata tuota. Ilmeisesti UDP 3074 porttia käytetään pelaajien liittyessä partyyn. NAT:tasitko nuo portit "Source ports: UDP 49152:65535 -> Destination ports -> * -> NAT Ports: UDP 49152:65535"-periaatteella?

Koodi:
iptables -t nat -A PREROUTING -d $IP_PUBLIC -p udp --dport 49152:65535 -j DNAT --to $IP_DESKTOP
 
Koodi:
iptables -t nat -A PREROUTING -d $IP_PUBLIC -p udp --dport 49152:65535 -j DNAT --to $IP_DESKTOP
Pystytkö testaamaan toimiiko tuo sääntö ihan just nyt? Kokeilin pikaisesti ja edelleen näyttäisi pysyvän Strictina. Muurin lokistakaan ei oikein näy mitään tähän viittaavia blokkauksia.
 
Pystytkö testaamaan toimiiko tuo sääntö ihan just nyt? Kokeilin pikaisesti ja edelleen näyttäisi pysyvän Strictina. Muurin lokistakaan ei oikein näy mitään tähän viittaavia blokkauksia.
Ei pysty nyt, illalla vasta koneen ääressä.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
 

Statistiikka

Viestiketjuista
261 582
Viestejä
4 540 869
Jäsenet
74 827
Uusin jäsen
RomuRauta

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom