Pyöräily

Itse olen tuollaisen omistanut, mutta sinä et, joten kumpi meistä mutuilee enemmän? Ensin itselläkin oli ajatus tuosta vaikka varaosiksi paremman geometrian runkoon, mutta kun ei lopulta tullut sellaista sopivaa vastaan, niin parempi oli vaan myydä pois. Tuolla normihinnalla 1999e ei varmaan ole montaa päivää tuota myyty, tai kukaan fiksu ainakaan ole sillä hintaa sitä edes harkinnut, kun hinnoittelu on huonekaluliikkeiden tyyliä.
Puhuit termeillä "joka vuosi" ja että ostit "aikoinaan" niin helposti sai kuvan että pyörä on joku vanhempi jonka oletat olevan sama pyörä? Ja kyllä, sanoinkin yllä että miellän ovh:ksi itse sen 1499 jota sitä silloin tällöin keväällä/kesällä sai, enkä olisi ostamassa pyörää alennus% vuoksi vaan sen vuoksi mitä lopulta maksetulla rahalla saa. Helppo vertailukohde on saman Taiwainin katalogirungon muut käyttäjämerkit.

Enkä ottanut kantaa geometriaan, kävin koeajamassa kesällä juuri tämän vuosimallin (ainoan mitä olen testannut) ja tuntui ihan klassiselta XC pyörältä. Makuasioista/käyttötarkoituksestahan se riippuu joten siksi en ottanut kantaa aiheeseen.

Viimeksi muokattu:
Puhuit termeillä "joka vuosi" ja että ostit "aikoinaan" niin helposti sai kuvan että pyörä on joku vanhempi jonka oletat olevan sama pyörä? Ja kyllä, sanoinkin yllä että miellän ovh:ksi itse sen 1499 jota sitä silloin tällöin keväällä/kesällä sai, enkä olisi ostamassa pyörää alennus% vuoksi vaan sen vuoksi mitä lopulta maksetulla rahalla saa. Helppo vertailukohde on saman Taiwainin katalogirungon muut käyttäjämerkit.

Enkä ottanut kantaa geometriaan, kävin koeajamassa kesällä juuri tämän vuosimallin (ainoan mitä olen testannut) ja tuntui ihan klassiselta XC pyörältä. Makuasioista/käyttötarkoituksestahan se riippuu joten siksi en ottanut kantaa aiheeseen.
En olettanut päivämäärillä olevan merkitystä tässä keskustelussa, kaivoin sulle linkin reilu 2v vanhasta XXL uutiskirjeestä, jotta voit vertailla onko tuo nyt sitten sama vai eikö ole:
En myöskään ottanut kantaa pyörän hyvyyteen tai huonouteen, totesin vain, että geometria sattaa yllättää jos tottunut "perinteiseen". Lisäksi keulakulma on melko jyrkkä, toisin kuin nykyisissä maastureissa. Maastopyörä se tuokin on, vieläpä hyvillä osilla, mutta hiukka samaa vikaa kuin Verkkokaupan Baana Noux gravelissa, tuo saattaa olla väärä geometria monelle.

Statistiikka

Viestiketjuista
259 059
Jäsenet
74 324
Uusin jäsen
Nallee

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom