Ostin 32" msi näytön muutama vuosi takaperin black fridaysta ja vähän ennen takuuajan päättymistä ilmestyi näyölle vaakaviivoja eikä reson, virkistystaajuuden tai kaapelin vaihto auttanut joten lähetin näytön takaisin ja hyvittivät summan kokonaisuudessaan tililleni. Eli homma toimi.
Nyt kuitenkin tätä palstaa luettuani uskaltaakohan ProShopista edes mielellään tilata mitään, jos prosessorit tai muut tuotteet olleet käytettyjä tai muuten räävittyjä?
Jaa-a, omalla kohdalla oli tosiaan ensimmäinen (toivottavasti myös viimeinen) kerta, kun olen heidän takuu/palautuspuolen kanssa tekemisissä ja ei nyt järin hyvä maku touhusta jäänyt. Ei ole ennen tarvinnut KKV:ltä kantoja kysellä tai selitellä sormenjälkiä.
4k -näytöt ketjussa oli hetki sitten tapaus, missä Proshop jäi housut kintuissa kiinni siitä, että olivat myyneet asiakaspalautetun näytön uutena (tässäkin tapauksessa sai uuden tilalle, mutta varsin ikävää saada se valmistajan tuotetuesta selville ettei ole edes ensimmäinen omistaja).
Se uskaltaako tuolta tilata, niin se taas on jokaisen oma asia. Tietysti uutta kun tilaa, niin hyvä katsella, että paketit on sinetöityjä yms. uuden veroisessa kunnossa ennen kuin repii auki. Toki he taitavat myös myydä tray-prossuja ja niistä on sitä koskemattomuutta hieman hankala todeta.
Muutenhan tuo kauppa on hoitanut asiat hyvin (toimitus/pakkaus), mutta nämä viimeaikaiset touhut pistävät ainakin omalta osalta tilaukset säppiin.
Ainakaan en mitään arvokkaampaa/takuullista palikkaa tuolta enää katsele. Vielä kun rahat ilmaantuu takaisin, niin sitten voisi asiakastililläkin heittää vesilintua.