ProShop kokemuksia?

Toinen mitä huomasin, tuossa tarrassa luki warranty void if removed. Mutta löysin myös sellaisia jossa lukee vain selvästi SNxxxxxxxx. Ilman mainitaa että sillä tarralla on mitään merkitystä mihinkään.
Omassa astralissa ei ainaskaan lue tuota tekstiä tossa tarrassa. Ainoastaan ROG-ASTRAL-RTX5090-032G-GAMING, made in china, HDMI, sarjanumero T2YVxxxxxxxxxxx ja sit viivakoodi
 
Onko miten 14pv palautusoikeus toiminu?

Mietin että ostan Asuksen QD-OLED näytön ja mietin saako palautettua jos ei tunnukkaan hyvältä.. Mietin miten se valaistus ja mustien harmaantumin ilmenee omassa käytössä, vaikka ei suoraa valoa niin tule siihen taakse, takana katossa toki on himmennettävä valaisin. Todnäk. ei oo mitään ongelmaa mutta kumminki hyvä miettiä näinkipäin.
 
Onko miten 14pv palautusoikeus toiminu?

Mietin että ostan Asuksen QD-OLED näytön ja mietin saako palautettua jos ei tunnukkaan hyvältä.. Mietin miten se valaistus ja mustien harmaantumin ilmenee omassa käytössä, vaikka ei suoraa valoa niin tule siihen taakse, takana katossa toki on himmennettävä valaisin. Todnäk. ei oo mitään ongelmaa mutta kumminki hyvä miettiä näinkipäin.
Varmaan näistä viimesimmistä viesteistä voi jotain johtopäätöksiä vetää.. Varaudu jonkunlaiseen vänkäykseen palautuksessa jos oot paketin avannut. Eläkä vaan jätä sormenjälkiä.
 
Varmaan näistä viimesimmistä viesteistä voi jotain johtopäätöksiä vetää.. Varaudu jonkunlaiseen vänkäykseen palautuksessa jos oot paketin avannut. Eläkä vaan jätä sormenjälkiä.
Lisäksi kannattaa varautua odotukseen. Toimitus takaisin 4-5 päivää + max. 5 päivää, kunnes otetaan käsittelyyn (mulla tais mennä päivässä). 5-15 päivää käsittely tai max. 30 päivää vaikeammissa tapauksissa ja sen jälkeen rahojen palautus 5-7 päivää. Tämä siis olettaen, että mitään vänkäyksiä ei tule.

Toistaiseksi olen saanut vain kuittauksen rekkulan vastaanotosta.
 
Noh, KKV:ltä ja valmistajaltakin on nyt kyselty. Ekalta tuli tosiaan jo vastaus.
Kuten aiemmin jo totesin, niin minulle on aivan sama ottaa tuo kortti takaisin, kunhan tuota takuuta ei evätä. Se on aika helvetin naurettavaa jonkun tarran perusteella.
Hieman päivitystä tähän keissiin.
Proshopilta tuli tänään hyvityslasku täydestä summasta pl. se palautusmaksu. Ei tosin mitään muuta vastausta toistaiseksi.
Tämä nyt on sinänsä ok, eli se näyttäisi menevän niin kuin sen alunperin pitikin mennä. Ei voida laskea muuta kuin menetetty aika, vaiva ja harmitus.

Asukselta olen saanut vastauksia senkin edestä ja heillä kyllä aspa toimii.
Tosiaan, tuon kortin sarjanumeron saa selville ihan Windowsin komentokehotteen kautta (tämä pitäisi olla tiedossa myös myyjillä). Asus antoi tästä ohjeet, jotka välittää myyjälle ja jos ei onnistu, niin myyjä voi olla heihin yhteydessä ja sitten ainakin onnistuu.
Periaatteessa kuitenkin tuo sarjanumerotarran puuttuminen voi Asuksen mukaan olla syy evätä takuu myyjän puolelta.

Eniveis, näyttäisi nyt, että homma menee kuten alunperin kuuluukin. Iso hatunnosto kuitenkin Asukselle. Todella hyvää asiakaspalvelua eikä heidän puoleltaan tuo tarran puuttuminen kuulostanut letaalilta tilanteelta.
 
Ostin 32" msi näytön muutama vuosi takaperin black fridaysta ja vähän ennen takuuajan päättymistä ilmestyi näyölle vaakaviivoja eikä reson, virkistystaajuuden tai kaapelin vaihto auttanut joten lähetin näytön takaisin ja hyvittivät summan kokonaisuudessaan tililleni. Eli homma toimi.

Nyt kuitenkin tätä palstaa luettuani uskaltaakohan ProShopista edes mielellään tilata mitään, jos prosessorit tai muut tuotteet olleet käytettyjä tai muuten räävittyjä?
 
Ostin 32" msi näytön muutama vuosi takaperin black fridaysta ja vähän ennen takuuajan päättymistä ilmestyi näyölle vaakaviivoja eikä reson, virkistystaajuuden tai kaapelin vaihto auttanut joten lähetin näytön takaisin ja hyvittivät summan kokonaisuudessaan tililleni. Eli homma toimi.

Nyt kuitenkin tätä palstaa luettuani uskaltaakohan ProShopista edes mielellään tilata mitään, jos prosessorit tai muut tuotteet olleet käytettyjä tai muuten räävittyjä?
Jaa-a, omalla kohdalla oli tosiaan ensimmäinen (toivottavasti myös viimeinen) kerta, kun olen heidän takuu/palautuspuolen kanssa tekemisissä ja ei nyt järin hyvä maku touhusta jäänyt. Ei ole ennen tarvinnut KKV:ltä kantoja kysellä tai selitellä sormenjälkiä.

4k -näytöt ketjussa oli hetki sitten tapaus, missä Proshop jäi housut kintuissa kiinni siitä, että olivat myyneet asiakaspalautetun näytön uutena (tässäkin tapauksessa sai uuden tilalle, mutta varsin ikävää saada se valmistajan tuotetuesta selville ettei ole edes ensimmäinen omistaja).

Se uskaltaako tuolta tilata, niin se taas on jokaisen oma asia. Tietysti uutta kun tilaa, niin hyvä katsella, että paketit on sinetöityjä yms. uuden veroisessa kunnossa ennen kuin repii auki. Toki he taitavat myös myydä tray-prossuja ja niistä on sitä koskemattomuutta hieman hankala todeta.

Muutenhan tuo kauppa on hoitanut asiat hyvin (toimitus/pakkaus), mutta nämä viimeaikaiset touhut pistävät ainakin omalta osalta tilaukset säppiin.
Ainakaan en mitään arvokkaampaa/takuullista palikkaa tuolta enää katsele. Vielä kun rahat ilmaantuu takaisin, niin sitten voisi asiakastililläkin heittää vesilintua.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
274 701
Viestejä
4 733 127
Jäsenet
77 216
Uusin jäsen
Vella

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom