ProShop kokemuksia?

Todella hidas huolto-/asiakaspalvelu (3 viikkoa). Lisäksi muistivikaisen emon takuu hylättiin ruuvinreikien vieressä olleiden naarmujen vuoksi. En voi suositella kyseistä kauppaa kellekään
Kuvia naarmuista? jos ne on ruuvinkantaa leveemmällä niin aivan syystäkin hylätty. Mikäli jää kannan alle, niin riitauttaisin.

Tilasin osia ja ihmettelin missä viipyy. Tuli ilmotus että ne oli jo lähetetty takas kun en hakenut. Puhelinnumero oli väärin ni en saanut saapumisilmotusta. Tiedän satavarmasti että numero oli oikein kun tilasin. Tarkistan aina pari kertaa että kaikki oikein.

Tilasin osia ja ihmettelin missä viipyy. Tuli ilmotus että ne oli jo lähetetty takas kun en hakenut. Puhelinnumero oli väärin ni en saanut saapumisilmotusta. Tiedän satavarmasti että numero oli oikein kun tilasin. Tarkistan aina pari kertaa että kaikki oikein.
katsoitko tilausvahvistuksesta että oli oikea numero...

Tai siis minulle se tuli e-mail otsikolla: Arvioitu toimitusaika - Tilaus: 6091XXXX

Tuota kun katsoo löytyy mitä tilattu, toimitusosoite ja puh numero.
Joten katsotta omaasi, onko siinä oikea numero niin tiedät antaneesi oikein.

katsoitko tilausvahvistuksesta että oli oikea numero...

Tai siis minulle se tuli e-mail otsikolla: Arvioitu toimitusaika - Tilaus: 6091XXXX

Tuota kun katsoo löytyy mitä tilattu, toimitusosoite ja puh numero.
Joten katsotta omaasi, onko siinä oikea numero niin tiedät antaneesi oikein.
En löydä enää sähköpostia. Ei ollut ihan tuore tapaus. Mutta hyvä tietää että tuo kannattaa tarkistaa.

Tilasin pöytä PC:n viikko sitten sunnuntaina, perille tuli perjantaina. Eli tasan viisi arkipäivää kesti rahti. Takuuasiatkin ovat sujuneet ongelmitta heidän kanssaan. Puhelimellakin saa kiinni tarvittaessa. Ei huonoja kokemuksia heidän kanssaan.

Tilasin Alienware näytön uutena, paketti saapui tänään ja kannoin kotiin.

En tiiä pitäisikö olla nyt koskematta, mutta ainakin tossa laatikossa on jesaria mikä on joskus revitty auki.

Mietin vain kun nyt tilasin kuitenkin uuden tuotteen ja minulle saapui avattu paketti?

Tilasin Alienware näytön uutena, paketti saapui tänään ja kannoin kotiin.

En tiiä pitäisikö olla nyt koskematta, mutta ainakin tossa laatikossa on jesaria mikä on joskus revitty auki.

Mietin vain kun nyt tilasin kuitenkin uuden tuotteen ja minulle saapui avattu paketti?
Ettei ole yritetty korjata mitään kuljetusvaurioita vai onko selvästi aukaistu ja laitettu kiinni uudelleen? Kyselisin proshopilta mikä homma.
E: Ostaessa ei ollut mitään, että olisi ollut asiakaspalautus tms?

Ettei ole yritetty korjata mitään kuljetusvaurioita vai onko selvästi aukaistu ja laitettu kiinni uudelleen? Kyselisin proshopilta mikä homma.
Joo laitoin kyselyä sinne.

Kyllä tuossa näkyy ehkä lähetyslistasta palanen et on käyny laatikko jossain muualla.

Muutenkin laatikko näyttää reissaanneelta.

17430920771358594923765463510024.jpg

Ostin kyllä täyteen hintaan uuden tuotteen, en avattua tai huolettua.

Joo laitoin kyselyä sinne.

Kyllä tuossa näkyy ehkä lähetyslistasta palanen et on käyny laatikko jossain muualla.

Muutenkin laatikko näyttää reissaanneelta.

17430920771358594923765463510024.jpg

Ostin kyllä täyteen hintaan uuden tuotteen, en avattua tai huolettua.
No on tuolle jotain tehty. Ei se mikään avaamaton enää ole. Itse ostin parisen vuotta sitten alienware näytön proshopista ja ei ollut mitään ongelmaa. Bring kuljetti paketin nätisti perille.
E: Ettei sitten nuo alkuperäiset teippaukset ole jotenkin pettänyt ja laitettu jesaria siihen vielä kylkeen. No odota vastausta heiltä mitä kertovat.

No on tuolle jotain tehty. Ei se mikään avaamaton enää ole. Itse ostin parisen vuotta sitten alienware näytön proshopista ja ei ollut mitään ongelmaa. Bring kuljetti paketin nätisti perille.
E: Ettei sitten nuo alkuperäiset teippaukset ole jotenkin pettänyt ja laitettu jesaria siihen vielä kylkeen. No odota vastausta heiltä mitä kertovat.
Ne jesarit oli viiletty auki.

Enpä malttanut ootella kun on toi 14pv katumusoikeus.

Katsoin sisälle, näyttö on käytetty eli näin suomalaisittain sanottuna minua on kusetettu.

Näiköhän myyvät uudestaan jollekkin uutena, pitänee kääriä huomioteippiin pakkaus ja kirjottaa tussilla käytetty sekä avattu.
Screenshot_20250327_184350_WhatsApp.jpg

Viimeksi muokattu:
On kyllä erikoista, että tuollaista on kehdattu edes ylipäätänsä lähettää. Kukahan tuuhio ollut töissä siellä.
Selkeä maininta olisi pitänyt sitten olla, että tuote on käytetty.

Katsoisin rauhassa että onko priima. Sitten käytetyn alennus pyyntö kauppaan. Jos hyvitys sellainen että lämmittää, niin pidä se ja jos ei , niin palauta. Kanattaa mainita "palautusuhka" hyvitysvaateessa.

Hyvällä säkällä saat priiman halvalla.

Tilasin kaksi tilausta ProShopista tässä kuussa. Toisessa kesti 10 päivää saapua (muutaman päivän yli luvatun ajan). Toisessa kesti vain muutama päivä. Pakettien seuranta ei toiminut kummassakaan lähetyksessä.

Tilasin kaksi tilausta ProShopista tässä kuussa. Toisessa kesti 10 päivää saapua (muutaman päivän yli luvatun ajan). Toisessa kesti vain muutama päivä. Pakettien seuranta ei toiminut kummassakaan lähetyksessä.
Meillä muuten samat, mutta toimitus kesti molemmissa 4 päivää ja seurantakin pelasi.

Meillä muuten samat, mutta toimitus kesti molemmissa 4 päivää ja seurantakin pelasi.
Mitä sulla näkyi seurannassa? Mulla näkyi että ovat ottaneet paketin Tanskassa kuljetukseen, sen jälkeen arvioitu saapumisaika väheni joka päivä yhden päivän verran, kunnes arvioitu saapumisaika meni 0 päivään, jonka jälkeen arvioitu saapumisaika oli "unknown" ja paketti näkyi edelleen olevan tanskassa, siihen saakka kunnes se ilmestyi kotiovelle.

Mitä sulla näkyi seurannassa? Mulla näkyi että ovat ottaneet paketin Tanskassa kuljetukseen, sen jälkeen arvioitu saapumisaika väheni joka päivä yhden päivän verran, kunnes arvioitu saapumisaika meni 0 päivään, jonka jälkeen arvioitu saapumisaika oli "unknown" ja paketti näkyi edelleen olevan tanskassa, siihen saakka kunnes se ilmestyi kotiovelle.

Koge Pakketerminal -> Turku -> Tampere -> Kuopio -> Noudettavissa.
Myös tuo päivien määrä piti kutinsa.

Tilattu: 22.3.
Varastossa/lähetetty: 27.3.
Arvioitu toimituspvm: 31.3.

Seuranta:
KØGE PAKKETERMINAL: 27.3.
TURKU : 28.3.

..ja siis asun Helsingissä..

Statistiikka

Viestiketjuista
273 077
Jäsenet