ProShop kokemuksia?

Se on kaupasta kiinni, että sallivatko ilmaisen palautuksen vai ei. Kannattaa katsoa toimitus- ja palautusehdot ennen kuin tilaa, vaikka on tuossa paskaa jauhettu heidän nopeudesta.
Ja kannattaa myös katsoa mitä tilaa, ettei tarvitse neljän minuutin päästä jo olla peruuttamassa. :p

Proshopilla on niin automatisoitu toi homma, että siellä on ns.prosessi jo alkanut ja lähtenyt linjastolle paketti, ei niitä tuolta kyllä enää tongita sitten kun joku parin minuutin päästä muuttaakin mielensä. Tuolla myyntivoluumilla ja systeemillä siitä olisi enemmän haittaa kuin hyötyä noin yrityksen kantilta.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/ACJyt_HzjQs?si=RCY_t2lbIXELuN9j&t=69
 
Viimeksi muokattu:
Se on kaupasta kiinni, että sallivatko ilmaisen palautuksen vai ei. Kannattaa katsoa toimitus- ja palautusehdot ennen kuin tilaa, vaikka on tuossa paskaa jauhettu heidän nopeudesta.
Niinpähän se on. Soitinpahan vielä kun rupesi epäilyttämään tuo muutaman minuutin pakkaus ja lähetysika, niin aspan nainen rupesi ihan periaatteessa vittuilemaan että mitäs tilasit, ihan omaa tyhmyyttäsi ja hekotteli vielä päälle.
 
Ja kannattaa myös katsoa mitä tilaa, ettei tarvitse neljän minuutin päästä jo olla peruuttamassa. :p

Proshopilla on niin automatisoitu toi homma, että siellä on ns.prosessi jo alkanut ja lähtenyt linjastolle paketti, ei niitä tuolta kyllä enää tongita sitten kun joku parin minuutin päästä muuttaakin mielensä. Tuolla myyntivoluumilla ja systeemillä siitä olisi enemmän haittaa kuin hyötyä noin yrityksen kantilta.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/ACJyt_HzjQs?si=RCY_t2lbIXELuN9j&t=69

Vaikka nopeasti lähetetään, niin ei nopeasti toimiteta. Luvataan 5 arkipäivää, niin Postnord ei siihen pysty edes teleporttaamalla ovelle. että turhaan mainostavat nopeuttaan josta ei ole asiakkaalle mitään hyötyä.
 
Vaikka nopeasti lähetetään, niin ei nopeasti toimiteta. Luvataan 5 arkipäivää, niin Postnord ei siihen pysty edes teleporttaamalla ovelle. että turhaan mainostavat nopeuttaan josta ei ole asiakkaalle mitään hyötyä.
No se taas sitten menee Postnordin piikkiin, mikä on ollut kyllä jäätävän huono välillä. Hauskasti tosin Proshop paketit ovat tulleet poikkeuksetta 2 päivässä. :D
 
Siis ei v.... tätä firmaa!. Tilasin hiiren, sitten huomasin että se luultavasti on liian pieni, painoin peruuta nappia noin neljän minuutin päästä tilauksesta ja tilausta ei voi muka peruuttaa kun on jo pakattu ja lähetetty. Sitten soitin asiakaspalveluun, aspa sanoi että jos haluat palautttaa niin maksat 12 euroa, ja väitti että meillä on niin nopeita pakkausrobotteja että ei voi tätäkään kautta millään tavalla auttaa asiassa. Siispä älä tilaa edes jääkaappia proshopista jos et ole aivan varma, kun ne senkin pakkaavat ja lähettävär muutamassa minuutissa. Nyt olen sitten jumissa tuon hiiren kanssa jos se onkin aivan sysipaska :thumbsup:. En maksa kyllä ihan periaattesta siitä että saan jonkun tavaran lähettää takaisin, muilla kaupoilla joissa olen asioinut ei tuommoista käytäntöä ole.

Kuluttajansuojalain mukaisesti sinulla kuluttajana on 14 päivän peruuttamisoikeus, kun tilaat meiltä.

Peruuttamisoikeus päättyy 14 päivän kuluttua tuotteen vastaanottamisesta. Jos olet tilannut useita tuotteita samalla tilauksella ja ne toimitetaan yksittäin, määräaika alkaa sinä päivänä, kun vastaanotat viimeisen tuotteen.

Määräaika tarkoittaa, että sinulla on 14 päivää aikaa tuotteen vastaanottamisen jälkeen ilmoittaa meille kirjallisesti, että haluat peruuttaa ostoksesi. Teet peruuttamisilmoituksen helposti luomalla palautustapauksen täällä.

Jos linkki ei jostain syystä toimi, voit myös ilmoittaa peruuttamisesta sähköpostitse: support@proshop.fi. Löydät lomakemallin sopimusehtojemme lopusta (Liite 1). Sinun täytyy ilmoittaa peruutuksesta aina kirjallisesti. Pelkkä tuotteen palauttaminen tai noutamatta jättäminen ei riitä.

....

Kun olet tehnyt peruutusilmoituksen, on sinulla 14 päivää aikaa palauttaa tuote meille.

Maksat itse palautuksen postikulut. Voit ostaa meiltä palautuslapun hintaan 12€ (postimaksu maksettu). Pakkaa tuote huolellisesti ohjeittemme mukaan ja käytä tarjoamaamme palautuslappua, niin vaaranvastuu tuotteesta on meillä, jos tuote vaurioituu tai katoaa kuljetuksen aikana, jos tavarat on pakattu asianmukaisesti. Lue lisää palautusten olosuhdevaatimuksista alla.

Tiettyjä tuotteita et voi palauttaa tarjoamallamme palautuslapulla. Tämä koskee muun muassa yli 20 kg paketteja. Jos paketti painaa yli 20 kg, voit palauttaa sen postipakettina 30 kg asti. Ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme support@proshop.fi.

....

Eli toisin sanoen, jotkut firmat tarjoavat ilmaiseksi, toiset eivät. Proshop laskuttaa palautuspaketista.
 

Kuluttajansuojalain mukaisesti sinulla kuluttajana on 14 päivän peruuttamisoikeus, kun tilaat meiltä.

Peruuttamisoikeus päättyy 14 päivän kuluttua tuotteen vastaanottamisesta. Jos olet tilannut useita tuotteita samalla tilauksella ja ne toimitetaan yksittäin, määräaika alkaa sinä päivänä, kun vastaanotat viimeisen tuotteen.

Määräaika tarkoittaa, että sinulla on 14 päivää aikaa tuotteen vastaanottamisen jälkeen ilmoittaa meille kirjallisesti, että haluat peruuttaa ostoksesi. Teet peruuttamisilmoituksen helposti luomalla palautustapauksen täällä.

Jos linkki ei jostain syystä toimi, voit myös ilmoittaa peruuttamisesta sähköpostitse: support@proshop.fi. Löydät lomakemallin sopimusehtojemme lopusta (Liite 1). Sinun täytyy ilmoittaa peruutuksesta aina kirjallisesti. Pelkkä tuotteen palauttaminen tai noutamatta jättäminen ei riitä.

....

Kun olet tehnyt peruutusilmoituksen, on sinulla 14 päivää aikaa palauttaa tuote meille.

Maksat itse palautuksen postikulut. Voit ostaa meiltä palautuslapun hintaan 12€ (postimaksu maksettu). Pakkaa tuote huolellisesti ohjeittemme mukaan ja käytä tarjoamaamme palautuslappua, niin vaaranvastuu tuotteesta on meillä, jos tuote vaurioituu tai katoaa kuljetuksen aikana, jos tavarat on pakattu asianmukaisesti. Lue lisää palautusten olosuhdevaatimuksista alla.

Tiettyjä tuotteita et voi palauttaa tarjoamallamme palautuslapulla. Tämä koskee muun muassa yli 20 kg paketteja. Jos paketti painaa yli 20 kg, voit palauttaa sen postipakettina 30 kg asti. Ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme support@proshop.fi.

....

Eli toisin sanoen, jotkut firmat tarjoavat ilmaiseksi, toiset eivät. Proshop laskuttaa palautuspaketista.
Tinkasin niin lähettivät palautuskoodit ym. ihan tekstitiviestillä ja sähköpostilla, eikä maksanut mitään. Sanoivat vielä että nuo kun kirjoittaa pahvilootaan niin tulee perille.
 
Omat tilaukset sujuneet aina hyvin.... siihen asti kunnes ne täytyy taistella postnordin automaatista ulos. Kaikki appsien asentelu tuntuu puhtaalta vittuilulta. Onneksi ei ole tarvinnut mitään palautella.
 
Virtalähde räjähti lennosta, 2.3 saapunut puljuun paketti. Onko kellään hajuja kauvanko käsittelevät ulkopuolisessa firmassa hajoinneita vermeita vai onko tämä joku poikkeus sitten?
Kuitenkin S-tierin virtalähde mikä lojahti, ettei varmaan oo yleisin asia mitä tollaselle sattuu. Ihan pamauksella hajosi.

1774337551650.png
 
Proshopilla ei paljon näköjään katsota että onko demoissa/asiakaspalautuksissa kaikki mukana. Hiiri tuli ja kokeilin sitä kädeessä ja ajattelin että onhan tämä ihan asiansa ajava, mutta ylläripylläri eipä ollut muuta paketissa sen lisäksi kuin johto ja extenderi, eikä vastaanotinta mailla halmeilla. No nyt joutuu sitten sen tekemään mikä oli ajatuksena jo tilatessa, eli palauttamaan, näin se universumi toimii.
 
Videotykin dmd piiristä meni yksi peili 18kk kohdalla. Tykki takaisin proshopille, 30 vrk "ulkoisessa huoltokorjaamossa," jonka jälkeen laittoivat uuden tulemaan ja 2v takuu alkaa alusta.

Korjauskin olisi kelvannut ja läpimeno hiukan kesti, mutta ei tästä juuri voi valittaa jos uusi tulee tilalle uudella takuulla.
 
Videotykin dmd piiristä meni yksi peili 18kk kohdalla. Tykki takaisin proshopille, 30 vrk "ulkoisessa huoltokorjaamossa," jonka jälkeen laittoivat uuden tulemaan ja 2v takuu alkaa alusta.

Korjauskin olisi kelvannut ja läpimeno hiukan kesti, mutta ei tästä juuri voi valittaa jos uusi tulee tilalle uudella takuulla.
Lukiko siis jossain, että saat uuden takuun?
 
Vaikka nopeasti lähetetään, niin ei nopeasti toimiteta. Luvataan 5 arkipäivää, niin Postnord ei siihen pysty edes teleporttaamalla ovelle. että turhaan mainostavat nopeuttaan josta ei ole asiakkaalle mitään hyötyä.
Itse odottanut nyt kuukauden näyttö ständiä eikä ole vielä edes pakattu että nopeat toimitus ajat on täyttä huijausta jos suomeen tilaa
 
SSD-tikut tulivat kyllä tuolta ~5 arkipäivässä n. 2 kk sitten (viikonloppu välissä). Saataa tietysti olla, että varastosaldot eivät pidä paikkansa ja kestää siksi, ettei tavaraa oikeasti ole lähettävissä.
 
Omalla kohtaa tavara tullut noin viikossa tilauksesta. Tilaan lähinnä varastossa olevia tuotteita, joten se vaikuttanee toimitusnopeuteen.
 
Nyt on ongelma.
Proshopilta tilattu ramit komisen vuotta sitten (kingston fury beast 2x8GB 3200mhz). Ongelmat alko pari kk sitten peleissä kaatuilua. Ramit proshopille takuuseen, vika rameissa ja nyt ovat hyvittämässä ramit suoraan rahana tililleni. Ramien ostohinta oli 66€ ja tällä markkinatilanteella en saa tuolla uusia itselleni mistään. S.postiviestissä sanovat että

"Joissain tapauksissa tuotteita ei voi vaihtaa, koska ne eivät ole enää valikoimissamme tai niiden valmistus on lopetettu ja tästä syystä hyvitämme tuotteen.
Olemme pahoillamme, että olet vastaanottanut viallisen tuotteen ja toivomme, että löydät jonkin toisen tuotteen, joka vastaa tarpeitasi."

Proshopilla on hyllyssä käytännössä samoja rameja mitkä minulla mutta hinta on kolminkertainen. Lähetin jo proshopille s.postia englanniksi että en ole valmis 66€ hyvitykseen vaan haluan samat tai vastaavat kammat tilalle.
Pitääkö tässä nyt vain pysyä kovana ja olla ottamatta rahoja vastaan?
 
Nyt on ongelma.
Proshopilta tilattu ramit komisen vuotta sitten (kingston fury beast 2x8GB 3200mhz). Ongelmat alko pari kk sitten peleissä kaatuilua. Ramit proshopille takuuseen, vika rameissa ja nyt ovat hyvittämässä ramit suoraan rahana tililleni. Ramien ostohinta oli 66€ ja tällä markkinatilanteella en saa tuolla uusia itselleni mistään. S.postiviestissä sanovat että

"Joissain tapauksissa tuotteita ei voi vaihtaa, koska ne eivät ole enää valikoimissamme tai niiden valmistus on lopetettu ja tästä syystä hyvitämme tuotteen.
Olemme pahoillamme, että olet vastaanottanut viallisen tuotteen ja toivomme, että löydät jonkin toisen tuotteen, joka vastaa tarpeitasi."

Proshopilla on hyllyssä käytännössä samoja rameja mitkä minulla mutta hinta on kolminkertainen. Lähetin jo proshopille s.postia englanniksi että en ole valmis 66€ hyvitykseen vaan haluan samat tai vastaavat kammat tilalle.
Pitääkö tässä nyt vain pysyä kovana ja olla ottamatta rahoja vastaan?
Kyllähän se takuu menee siten, että vastaava tuote tilalle ensisijaisesti. Toki täytyy muistaa ettei Proshop majaile suomessa, niin kuluttajaneuvojasta voi olla laihalohtu, mutta kandee se silti kontaktoida.
 
Kyllähän se takuu menee siten, että vastaava tuote tilalle ensisijaisesti. Toki täytyy muistaa ettei Proshop majaile suomessa, niin kuluttajaneuvojasta voi olla laihalohtu, mutta kandee se silti kontaktoida.

Juuri näin. Mutta vaika eivät sijaitse suomessa mutta kun tänne toimivat niin heitä pitäisi koskea samat säännöt kyllä.

Eikö jollain muulla ollu tästä jo menossa oikeuteen asti keissi?

Kaikki nämä puljut yrittävät nyt tätä täysin samaa..
 
Juuri näin. Mutta vaika eivät sijaitse suomessa mutta kun tänne toimivat niin heitä pitäisi koskea samat säännöt kyllä.

Eikö jollain muulla ollu tästä jo menossa oikeuteen asti keissi?

Kaikki nämä puljut yrittävät nyt tätä täysin samaa..
On pelleilyä kyllä, löin vielä sähköpostia perään että kerta ovat valmiita maksamaan vain alkuperäisen ostohinnan, haluan tuotteeni takaisin ja lähetän ne suoriltaan Kingstonille. Kingstonilla kuitenkin on elinikäinen takuu kammoille. Tutkin kuitteja ja kammat on ostettu 2022, eli proshopin takuu on jo loppunut.
 
On pelleilyä kyllä, löin vielä sähköpostia perään että kerta ovat valmiita maksamaan vain alkuperäisen ostohinnan, haluan tuotteeni takaisin ja lähetän ne suoriltaan Kingstonille. Kingstonilla kuitenkin on elinikäinen takuu kammoille. Tutkin kuitteja ja kammat on ostettu 2022, eli proshopin takuu on jo loppunut.
Täältä saa apua jos ei sopiva ratkaisu löydy myyjän / valmistajan kanssa: Euroopan kuluttajakeskus Suomessa
 
On pelleilyä kyllä, löin vielä sähköpostia perään että kerta ovat valmiita maksamaan vain alkuperäisen ostohinnan, haluan tuotteeni takaisin ja lähetän ne suoriltaan Kingstonille. Kingstonilla kuitenkin on elinikäinen takuu kammoille. Tutkin kuitteja ja kammat on ostettu 2022, eli proshopin takuu on jo loppunut.

Jos takuu loppunut niin RMA ois pitäny tehdä kingstonin kanssa suorilta. Nyt voivat siis laskuttaa sua posteista ainakin 🤔
 
Jos takuu loppunut niin RMA ois pitäny tehdä kingstonin kanssa suorilta. Nyt voivat siis laskuttaa sua posteista ainakin 🤔
Joo näin jälkiviisaana olisi pitänyt lähettää suoraa kingstonille. Ei ennen tämmöstä tapausta itsellä ole ollut joten olin oletuksessa että proshop osaisi hoitaa asian kingstonin kanssa.
 
Nyt on ongelma.
Proshopilta tilattu ramit komisen vuotta sitten (kingston fury beast 2x8GB 3200mhz). Ongelmat alko pari kk sitten peleissä kaatuilua. Ramit proshopille takuuseen, vika rameissa ja nyt ovat hyvittämässä ramit suoraan rahana tililleni. Ramien ostohinta oli 66€ ja tällä markkinatilanteella en saa tuolla uusia itselleni mistään. S.postiviestissä sanovat että

"Joissain tapauksissa tuotteita ei voi vaihtaa, koska ne eivät ole enää valikoimissamme tai niiden valmistus on lopetettu ja tästä syystä hyvitämme tuotteen.
Olemme pahoillamme, että olet vastaanottanut viallisen tuotteen ja toivomme, että löydät jonkin toisen tuotteen, joka vastaa tarpeitasi."

Proshopilla on hyllyssä käytännössä samoja rameja mitkä minulla mutta hinta on kolminkertainen. Lähetin jo proshopille s.postia englanniksi että en ole valmis 66€ hyvitykseen vaan haluan samat tai vastaavat kammat tilalle.
Pitääkö tässä nyt vain pysyä kovana ja olla ottamatta rahoja vastaan?
Päivitystä tilanteeseen. Proshop ei ole valmis tekemään muuta kuin maksamaan tuotteen hinnan tilille, kallis oli virhe lähettää ramit heille.

Olemme käsitelleet reklamaation kuluttajansuojalain (KSL) 5 luvun mukaisesti. Lain mukaan kuluttajalla on ensisijaisesti oikeus vaatia virheen oikaisua korjaamalla tai vaihtamalla tuote. Myyjällä on kuitenkin oikeus kieltäytyä vaaditusta oikaisutavasta, mikäli sen toteuttaminen on mahdotonta tai aiheuttaisi kohtuuttomia kustannuksia (KSL 5:18 §).

Tässä tapauksessa tuotteen korjaaminen ei ole ollut mahdollista. Lisäksi vastaavan tuotteen toimittaminen tilalle ei ole ollut mahdollista ilman kohtuuttomia lisäkustannuksia, sillä muistituotteiden markkinahinnat ovat nousseet merkittävästi alkuperäisen ostohetken jälkeen.

Tämän vuoksi olemme ratkaisseet reklamaation purkamalla kaupan kuluttajansuojalain mukaisesti. Maksamasi kauppahinta on hyvitetty kokonaisuudessaan alkuperäiselle maksutavalle.

Kaupan purkamisen jälkeen alkuperäinen kauppasopimus päättyy, eikä osapuolilla ole enää siihen perustuvia oikeuksia tai velvollisuuksia. Tuotetta ei myöskään ole mahdollista palauttaa, sillä hyvityspäätöksen jälkeen viallinen tuote on käsitelty ja toimitettu kierrätykseen normaalin reklamaatioprosessimme mukaisesti.

Pahoittelemme tilanteesta aiheutuvaa haittaa.
 
Päivitystä tilanteeseen. Proshop ei ole valmis tekemään muuta kuin maksamaan tuotteen hinnan tilille, kallis oli virhe lähettää ramit heille.

Olemme käsitelleet reklamaation kuluttajansuojalain (KSL) 5 luvun mukaisesti. Lain mukaan kuluttajalla on ensisijaisesti oikeus vaatia virheen oikaisua korjaamalla tai vaihtamalla tuote. Myyjällä on kuitenkin oikeus kieltäytyä vaaditusta oikaisutavasta, mikäli sen toteuttaminen on mahdotonta tai aiheuttaisi kohtuuttomia kustannuksia (KSL 5:18 §).

Tässä tapauksessa tuotteen korjaaminen ei ole ollut mahdollista. Lisäksi vastaavan tuotteen toimittaminen tilalle ei ole ollut mahdollista ilman kohtuuttomia lisäkustannuksia, sillä muistituotteiden markkinahinnat ovat nousseet merkittävästi alkuperäisen ostohetken jälkeen.

Tämän vuoksi olemme ratkaisseet reklamaation purkamalla kaupan kuluttajansuojalain mukaisesti. Maksamasi kauppahinta on hyvitetty kokonaisuudessaan alkuperäiselle maksutavalle.

Kaupan purkamisen jälkeen alkuperäinen kauppasopimus päättyy, eikä osapuolilla ole enää siihen perustuvia oikeuksia tai velvollisuuksia. Tuotetta ei myöskään ole mahdollista palauttaa, sillä hyvityspäätöksen jälkeen viallinen tuote on käsitelty ja toimitettu kierrätykseen normaalin reklamaatioprosessimme mukaisesti.

Pahoittelemme tilanteesta aiheutuvaa haittaa.
Voimia. Niin paska tilanne :tdown:
 
Päivitystä tilanteeseen. Proshop ei ole valmis tekemään muuta kuin maksamaan tuotteen hinnan tilille, kallis oli virhe lähettää ramit heille.

Olemme käsitelleet reklamaation kuluttajansuojalain (KSL) 5 luvun mukaisesti. Lain mukaan kuluttajalla on ensisijaisesti oikeus vaatia virheen oikaisua korjaamalla tai vaihtamalla tuote. Myyjällä on kuitenkin oikeus kieltäytyä vaaditusta oikaisutavasta, mikäli sen toteuttaminen on mahdotonta tai aiheuttaisi kohtuuttomia kustannuksia (KSL 5:18 §).

Tässä tapauksessa tuotteen korjaaminen ei ole ollut mahdollista. Lisäksi vastaavan tuotteen toimittaminen tilalle ei ole ollut mahdollista ilman kohtuuttomia lisäkustannuksia, sillä muistituotteiden markkinahinnat ovat nousseet merkittävästi alkuperäisen ostohetken jälkeen.

Tämän vuoksi olemme ratkaisseet reklamaation purkamalla kaupan kuluttajansuojalain mukaisesti. Maksamasi kauppahinta on hyvitetty kokonaisuudessaan alkuperäiselle maksutavalle.

Kaupan purkamisen jälkeen alkuperäinen kauppasopimus päättyy, eikä osapuolilla ole enää siihen perustuvia oikeuksia tai velvollisuuksia. Tuotetta ei myöskään ole mahdollista palauttaa, sillä hyvityspäätöksen jälkeen viallinen tuote on käsitelty ja toimitettu kierrätykseen normaalin reklamaatioprosessimme mukaisesti.

Pahoittelemme tilanteesta aiheutuvaa haittaa.
Pyydä muistit takaisin, kun proshoppia ei näköjään kiinnosta hoitaa velvollisuuksiaan. On kyl haistapaska touhua :mad: Luulis 721 miljoonan euron liikevaihdon avulla vaihtaa pari muistikittiä, ja kasvua odotetaa 15-20% jos noi tiedot pitää paikkansa.


EDIT: Täh mitä vittua??? "Tuotetta ei myöskään ole mahdollista palauttaa.. Ei jumalauta, laittaako ne suoraa serrii vaa rikkinäiset kamat? ettei vaa tartte, ottaa mitää vastuuta hohhoijaa.
 
Viimeksi muokattu:
Päivitystä tilanteeseen. Proshop ei ole valmis tekemään muuta kuin maksamaan tuotteen hinnan tilille, kallis oli virhe lähettää ramit heille.

Olemme käsitelleet reklamaation kuluttajansuojalain (KSL) 5 luvun mukaisesti. Lain mukaan kuluttajalla on ensisijaisesti oikeus vaatia virheen oikaisua korjaamalla tai vaihtamalla tuote. Myyjällä on kuitenkin oikeus kieltäytyä vaaditusta oikaisutavasta, mikäli sen toteuttaminen on mahdotonta tai aiheuttaisi kohtuuttomia kustannuksia (KSL 5:18 §).

Tässä tapauksessa tuotteen korjaaminen ei ole ollut mahdollista. Lisäksi vastaavan tuotteen toimittaminen tilalle ei ole ollut mahdollista ilman kohtuuttomia lisäkustannuksia, sillä muistituotteiden markkinahinnat ovat nousseet merkittävästi alkuperäisen ostohetken jälkeen.

Tämän vuoksi olemme ratkaisseet reklamaation purkamalla kaupan kuluttajansuojalain mukaisesti. Maksamasi kauppahinta on hyvitetty kokonaisuudessaan alkuperäiselle maksutavalle.

Kaupan purkamisen jälkeen alkuperäinen kauppasopimus päättyy, eikä osapuolilla ole enää siihen perustuvia oikeuksia tai velvollisuuksia. Tuotetta ei myöskään ole mahdollista palauttaa, sillä hyvityspäätöksen jälkeen viallinen tuote on käsitelty ja toimitettu kierrätykseen normaalin reklamaatioprosessimme mukaisesti.

Pahoittelemme tilanteesta aiheutuvaa haittaa.
Ei varmasti ole laitettu suoraan kierrätykseen, maksoivat sinulle ja ottivat uudet kapulat valmistajalta, heille voittoa. Ei pitäisi olla rahallisesti heiltä pois, jos korvaava tuote tulee valmistajalta...
 
Viimeksi muokattu:
Ei varmasti ole laitettu suoraan kierrätykseen, maksoivat sinulle ja ottivat uudet kapulat valmistajalta, heille voittoa. Ei pitäisi olla rahallisesti heiltä pois, jos korvaava tuote tulee valmistajalta...
Tätä pahoin pelkäsin että suoraan "heittäisivät menemään". Pistin vielä sähköpostia että saisin dokumentit kyseisistä rameista. Merkin, mallin, vian, sarjanumerot yms. Näillä keinoilla voisin taas olla yhteydessä Kingstoniin ja selittää tapauksen uusien ramien toivossa. Omalta osalta oli kyllä proshopin tilaukset siinä. Sähköpostien vaihtaminenkin asiakaspalvelun kanssa on hidasta touhua, viesti heiltä aina vähintään päivän viiveellä.
 
Tätä pahoin pelkäsin että suoraan "heittäisivät menemään". Pistin vielä sähköpostia että saisin dokumentit kyseisistä rameista. Merkin, mallin, vian, sarjanumerot yms. Näillä keinoilla voisin taas olla yhteydessä Kingstoniin ja selittää tapauksen uusien ramien toivossa. Omalta osalta oli kyllä proshopin tilaukset siinä. Sähköpostien vaihtaminenkin asiakaspalvelun kanssa on hidasta touhua, viesti heiltä aina vähintään päivän viiveellä.
Aina pitää ottaa sarjanumerot ylös, nyt voisit suoraan kysyä valmistajalta, että onko kyseisillä haettu uusia tilalle ja jos on niin kusetus vahvistettu.
 
Aina pitää ottaa sarjanumerot ylös, nyt voisit suoraan kysyä valmistajalta, että onko kyseisillä haettu uusia tilalle ja jos on niin kusetus vahvistettu.
Niinpä nuo näköjään pitäisi ottaa, viisastuu ainakin tän keissin myötä että miten toimia. Laitoin Kingstonille sähköpostia asiasta että onko mitään tehtävissä. Jos proshop ei suostu sarjanumeroita yms kammoista antamaan, tekisi mieli vielä saada kolmannelta osapuolelta mielipide asiaan esimerkiksi kuluttajaneuvonnasta.

Edit. Pitää vielä kotona koluta paikat jos sattuisi kammoista paketti löytymään sillä lähetin kammat pelkästää kuplamuovissa proshopille.
 
Vähän kyllä haiskahtaa tuo tapaus ja vahvasti.. Eihän ne voi lunastaa omin päin sun ostamia tuotteita!

Juuri kuten sanoin niin sulla pitäis olla oikeus posteja vastaan saamaan ne takaisin. Näin mulla on käynyt esim jimsin kanssa.

Näihin tarvittais kipeesti oikeudesta ennakkopäätöksiä!

Menee tämä firma boikottiin ja juuri tein pyynnön tilin poistosta heiltä
 
Nyt poljetaan kuluttajan oikeuksia ihan urakalla. Tuo meneeko vaihtoon vain rahat takaisin on vähän niin ja näin ja en lähtisi välttämättä koe ponnistamaan tätät oikeyteen, mutta sinulla on täysi oikeus viallisiiin muistejen paluttamiselle postimaksua vastaa.
Ei kauppa voi pakkolunastaa ja pakko purkaa tehtyä kauppaa! Kauppa voidaan purkaa jos molemmat osa puolet siihen suostuu.
Eli kovaa vaatimusta nyt että joko sinun muistit palautetaan tai lähettävät uudet toimivat tilalle.
Uusille muisteille 2 perustetta he ovat hävittäneet sinun omaisuuttasi. Ja takuu/virhevastuu vaihto.
 
Nyt poljetaan kuluttajan oikeuksia ihan urakalla. Tuo meneeko vaihtoon vain rahat takaisin on vähän niin ja näin ja en lähtisi välttämättä koe ponnistamaan tätät oikeyteen, mutta sinulla on täysi oikeus viallisiiin muistejen paluttamiselle postimaksua vastaa.
Ei kauppa voi pakkolunastaa ja pakko purkaa tehtyä kauppaa! Kauppa voidaan purkaa jos molemmat osa puolet siihen suostuu.
Eli kovaa vaatimusta nyt että joko sinun muistit palautetaan tai lähettävät uudet toimivat tilalle.
Uusille muisteille 2 perustetta he ovat hävittäneet sinun omaisuuttasi. Ja takuu/virhevastuu vaihto.
Juuri näin. Ja kuluttaja asiamieheen yhteyttä kanssa pitää noiden sääntöjä noudattaa jos tänne tekevät markkinointia kerran.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
309 324
Viestejä
5 247 345
Jäsenet
83 483
Uusin jäsen
UwU_LoL

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom