ProShop kokemuksia?

Moro

Kaverin puolesta kyselen että mahtaako kellään olla kokemusta tilanteesta, jossa takuupalautuksen yhteydessä haluaisi vaihtaa viallisen tuotteen eri tuotteeseen joka on kuitenkin kalliimpi? Jossain puljuissa tämä ainakin on mahdollista ollut.
Mahtaako olla enää ajankohtaista, mutta aspasta kannattaa kysellä.

Varmaan vähän riippuu minkälaisesta takuupalautuksesta on kyse myös.

Eli itsehän vuoden vaihtessa tilasin 5800x3d:n tuolta, tuli pinni vinossa. Pistin siistit kuvat ja mukisematta lähettivät uuden samanlaisen prossun ilmatteeksi. ...jos olisin sanonut että vaihdetaan se sittenkin kalliimpaan - niin enemmän fyrkkaahan se heille olisi ollut. Vaikka niin että olisi takuupalautuksen yhteydessä purettu se kauppa ja sitten tilattu kokonaan uusi kalliimpi.

Mutta jos vastaava tilanne tapahtuu normaalin takuun aikana (kaupan perumisen ikkuna on umpeutunut), eikä heti alussa, niin koska kyseessä ei ole enää uusi tuote, niin tuskin vaihtavat millään välirahalla edes kalliimpaan - tuskin voivat laskea käytetylle tuotteelle mitään järkevää hintaa (arvo on alentunut).

Mutta aspasta kandee kysellä, aika hyvin ovat vastanneet chattiin ja luuriin.

Jos tilanne ratkesi jo, niin kerro ihmeessä miten kävi.
 
Ite tilasin näytön, onneksi oli ihan tehtaan muoveissa vastaanottaessa. Pettymys kuitenkin heidän käyttämälle kuljetukselle " postnord ", ei voi paskempaa kuljetusta olla ku tuo ja sentään itsekkin toiminut pakettikuljettajana usealla isolla ketjulla :)
 
Proshopista ei kannata näköjään tilata mitään pienempiin kuntiin, toimituskulut PostNordilla 34€, kun kaupunkiin 0€.

edit: Jostain syystä tarjoaa toimitusvaihtoehdoksi vain kotiinkuljetusta, vaikka vieressä olisi toimipistekin. :confused:
 
Viimeksi muokattu:
Proshopista ei kannata näköjään tilata mitään pienempiin kuntiin, toimituskulut PostNordilla 34€, kun kaupunkiin 0€.

edit: Jostain syystä tarjoaa toimitusvaihtoehdoksi vain kotiinkuljetusta, vaikka vieressä olisi toimipistekin. :confused:
Oletko tilaamassa jotain isokokoista tuotetta?
 
Pystyykö Proshopissa maksamaan Google Payllä? Logo löytyy maksutavoista mutta sillä maksaminen ei näy vaihtoehdoissa
 
Yli 100€ hiirestä hajosi rulla vuoden jälkeen ja antoivat mukisematta uuden tilalle. Kohtalaisen nopea prosessi 7 arkipäivää siitä kun lähetin paketin pääsin jo noutamaan uutta pakettia. Tai no ei tämä uusi ollut. Hiiren rulla löysä kuin ****:whistling:***** no, mutta se kuitenkin toimii niin ei jaksa valitttaa. Ja epäilen ettei valitukseni menisi edes läpi. Olisihan se ollut kiva saada uusi avaamaton paketti.

En tiedä onko täällä ketään tietäjää, että riittääkö tuo lainpuolesta, että antaa tilalle vastaavan tuotteen, joka toimii, mutta löysä rulla eli ei täysin uudenveroinen.

edit: siis tuo rulla on yhtä löysä kuin yhdessä vastaavassa vanhassa hiiressä jolla pelattu varmasti +2000h
 
Viimeksi muokattu:
Yli 100€ hiirestä hajosi rulla vuoden jälkeen ja antoivat mukisematta uuden tilalle. Kohtalaisen nopea prosessi 7 arkipäivää siitä kun lähetin paketin pääsin jo noutamaan uutta pakettia. Tai no ei tämä uusi ollut. Hiiren rulla löysä kuin ****:whistling:***** no, mutta se kuitenkin toimii niin ei jaksa valitttaa. Ja epäilen ettei valitukseni menisi edes läpi. Olisihan se ollut kiva saada uusi avaamaton paketti.

En tiedä onko täällä ketään tietäjää, että riittääkö tuo lainpuolesta, että antaa tilalle vastaavan tuotteen, joka toimii, mutta löysä rulla eli ei täysin uudenveroinen.

edit: siis tuo rulla on yhtä löysä kuin yhdessä vastaavassa vanhassa hiiressä jolla pelattu varmasti +2000h
Valittaminen ei maksa mitään, senkun reklamoit.
 
Valittaminen ei maksa mitään, senkun reklamoit.

Niin jotain hämärää tässä on kun täysin uudessa on paketti kääritty kireään muoviin ja tässä sitä ei ollut. Muuten täysin koskemattoman oloinen hiiri+oheisvehkeet, mutta jännä kun ihan kuin tuota rullaa olisi pyöritetty miljoona kertaa väljyyden perusteella.

Oletukseni on, että lain mukaan riittää että toimittaa tuollaisen hyväkuntoisen ja "vastaavan" tuotteen, jos siinä ei ole varsinaista vikaa.
 
edit: Jostain syystä tarjoaa toimitusvaihtoehdoksi vain kotiinkuljetusta, vaikka vieressä olisi toimipistekin. :confused:
Just tilasin tuolta ja valitsin pakettiautomaatin toimitustavaksi. Myöhemmin tuleessa viestissä näkyi että olikin kotiintoimitus, mutta jos ei ole ketään kotona, niin laittavat automaatiin.
 
Niin jotain hämärää tässä on kun täysin uudessa on paketti kääritty kireään muoviin ja tässä sitä ei ollut. Muuten täysin koskemattoman oloinen hiiri+oheisvehkeet, mutta jännä kun ihan kuin tuota rullaa olisi pyöritetty miljoona kertaa väljyyden perusteella.

No jos sillä vaihtotuotteella olisi kovinkin pelattu, niin kyllähän se itse hiiressäkin näkyisi (sanot, että "täysin koskemattoman oloinen hiiri+oheisvehkeet, mutta jännä kun ihan kuin tuota rullaa olisi pyöritetty miljoona kertaa väljyyden perusteella"). Epäilisin, että kyseisessä hiiressä se rulla on vaan yksinkertaisesti tuollainen. Se, että toinen paketti on ollut kelmussa ja toinen ei, ei kerro myöskään juuri mitään. Voivat tulla esim. eri tukkureilta eri tavoin pakattuina jne.
 
No jos sillä vaihtotuotteella olisi kovinkin pelattu, niin kyllähän se itse hiiressäkin näkyisi (sanot, että "täysin koskemattoman oloinen hiiri+oheisvehkeet, mutta jännä kun ihan kuin tuota rullaa olisi pyöritetty miljoona kertaa väljyyden perusteella"). Epäilisin, että kyseisessä hiiressä se rulla on vaan yksinkertaisesti tuollainen. Se, että toinen paketti on ollut kelmussa ja toinen ei, ei kerro myöskään juuri mitään. Voivat tulla esim. eri tukkureilta eri tavoin pakattuina jne.

No venaläine kyllä naulas tän :D Ja oletan, että tarkoitat ”kyseisellä hiirellä” kyseistä yksilöä.

Niinhän se on, että yksilöiden perusteella on eroja.
 
Tilaillut vähän monenmoista, paketti yleensä saapuu tänne Kainuuseen viikossa.
Viime tilauksessa tuli viallinen emolevy ja reklamaatio/palautus prosessi suoriutui mutkitta.
 
Itse olen 4 tuotetta tilannut ja kaikki ovat tulleet kohtuullisessa ajassa ja ehjänä perille.

Yksi tilatuista tuotteista oli Philipsin infrapunalamppu, joka hajosi n. 3kk käytön jälkeen. Reklamoin tuotteen ja yllätyksekseni n. kuukauden kuluttua ja asiantuntijan inspectionin jälkeen rahat tulivat tililleni.

Ei välttämättä nopein toimitus, mutta maltillisemmat hinnat saavat minut tilaamaan varmasti vielä uudelleenkin.
 
Kotelo tuli Tanskan varastosta ihan suht nopsaan ja ehjänä, kunhan saivat tukkurilta tavaraa. 5-6 päivää tilauksesta lähti paketti liikkeelle ja 2-3pv Postnordilta toimitukseen.
 
Mites proshopista noi näytönohjainten palautukset, joissa mukana on tullut pelibundle? Veloittavatko tuon 40€ jos palauttaa tuollaisen näyttiksen (kuten säännöissä lukee)?
 
Täältäkin useamman vuoden ajan tullut tilattua kaikenlaista ja tähän mennessä ei ole vielä ongelmia ollut firman puolesta.

Kerran itse sössin yhden tilauksen (oma tilaus meni firman piikkiin) ja kun suomen numerosta ei vastattu niin vastasivat Tanskan puolelta ja asia hoitui puhelimessa kuntoon.

Normaalisti viikossa tullut tavara, mikä on ihan ok / normaali aika ulkomaantoimitukselle.
 
Viikossa tuli kanssa pelikone tuolta. Tosin ei lähtenyt käyntiin joten palautukseen meni ja uusi tilaukseen. Tuosta tuli kaiketi takkiin tuo 80 EUR kokoonpanomaksu. En jaksanut aikaa tuhlata siihen että korjaisivat koneen. ( 1 viikko rahtia sinne + 1-2 viiikko reklamaation käsittely + korjaus + 1 viikko rahtia takaisin ). Hyvää asiakaspalvelua kuitenkin puhelimessa. propsit siitä.

Toivottavasti tuo seuraava kone lähtee sitten käyntiin.
 
No Niin, uusi kone tuli muutama päivä sitten ja toimihan se ! Proshopille propsit siitä , että miten tieto reklamoidun/palautetun koneen tilanteesta annettiin. Sähköpostiin tuli tarkka tieto koska reklamoitu tuote on saatu takaisin , koska tarkastettu ja miten hyvitys tehdään ja koska.
Ei tarvinnut kysellä mitään tai arvuutella ittekseen.
 
Kauanko porukalla on mennyt ulkoisissa huoltokorjauksissa? Reklamoin sökön näytönohjaimen 17.8 proshopille ja 30.8 se oli lähetetty ulkoiseen huoltokorjaukseen. Reilu pari viikkoa vasta mennyt, mutta toivon ettei puhuta kuukausista kun saavat kortin kuntoon :D
 
Toistaiseksi fiilikset aika 50/50.
Hinnat oli hyvät ja varasto tuotteet saapui nopeasti. Tilaus Su ja paketin nouto Ke, toinenkin tilaus tuli yhtä nopeasti. Mutta.. pakkaus luokattoman huonoa, läjä komponentteja pyöri isossa laatikossa ilman mitään pakkausmateriaalia/pehmikettä ja pahvikin ohuen puoleista, oli repeytynyt reunastaan auki reilusti.

Kaikki vaikutti kuitenkin ehjältä, mutta Ram-muisteista toinen ei toiminut ja sen palautuslähetys on nyt kestänyt jo viikon. Mielenkiintoista nähdä kuinka kauan menee, että saavat rekkulan käsiteltyä ja uudet muistit tännepäin..
 
Mielenkiintoista nähdä kuinka kauan menee, että saavat rekkulan käsiteltyä ja uudet muistit tännepäin..
Olisit vaan pyytänyt rikkinäisestä hyvityksen ja tilannut samantien uuden. Sulla olis se toimiva muisti jo käsissäsi :)
 
Joo melkeimpä olisi täytynyt toimia näin, mutta sitten myyvät seuraavalle raukalle tuon rikkinäisen.
Noh ei auta enää vaan pitääpi katsella kauanko tässä menee.
Jos hirveästi venuu niin näistähän on reklamaation ajan se 14 päivä palautusoikeus tauolla eli vieläkin voisin ostaa uudet ja palauttaa nämä rekkulakäsittelyn jälkeen.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
261 586
Viestejä
4 541 015
Jäsenet
74 827
Uusin jäsen
RomuRauta

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom