ProShop kokemuksia?

Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
229
Moro

Kaverin puolesta kyselen että mahtaako kellään olla kokemusta tilanteesta, jossa takuupalautuksen yhteydessä haluaisi vaihtaa viallisen tuotteen eri tuotteeseen joka on kuitenkin kalliimpi? Jossain puljuissa tämä ainakin on mahdollista ollut.
Mahtaako olla enää ajankohtaista, mutta aspasta kannattaa kysellä.

Varmaan vähän riippuu minkälaisesta takuupalautuksesta on kyse myös.

Eli itsehän vuoden vaihtessa tilasin 5800x3d:n tuolta, tuli pinni vinossa. Pistin siistit kuvat ja mukisematta lähettivät uuden samanlaisen prossun ilmatteeksi. ...jos olisin sanonut että vaihdetaan se sittenkin kalliimpaan - niin enemmän fyrkkaahan se heille olisi ollut. Vaikka niin että olisi takuupalautuksen yhteydessä purettu se kauppa ja sitten tilattu kokonaan uusi kalliimpi.

Mutta jos vastaava tilanne tapahtuu normaalin takuun aikana (kaupan perumisen ikkuna on umpeutunut), eikä heti alussa, niin koska kyseessä ei ole enää uusi tuote, niin tuskin vaihtavat millään välirahalla edes kalliimpaan - tuskin voivat laskea käytetylle tuotteelle mitään järkevää hintaa (arvo on alentunut).

Mutta aspasta kandee kysellä, aika hyvin ovat vastanneet chattiin ja luuriin.

Jos tilanne ratkesi jo, niin kerro ihmeessä miten kävi.
 

Kenjinxs

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
392
Ite tilasin näytön, onneksi oli ihan tehtaan muoveissa vastaanottaessa. Pettymys kuitenkin heidän käyttämälle kuljetukselle " postnord ", ei voi paskempaa kuljetusta olla ku tuo ja sentään itsekkin toiminut pakettikuljettajana usealla isolla ketjulla :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 807
Viestejä
4 271 882
Jäsenet
71 562
Uusin jäsen
lissaw96

Hinta.fi

Ylös Bottom