- Liittynyt
- 04.02.2017
- Viestejä
- 243
Kun pakettia ei ruvennu näkymään, niin otin viime viikon torstaina chatin kautta yhteyttä Postiin, josta asiakaspalvelija lupasi soittaa paikalliseen Postin noutopisteelle, joka on tässä tapauksessa R-kioski ja lupasi palata asiaan, jos ei pakettia löydy.17.9. tilattu Aliexpress paketti saapui 25.9. Suomeen, joten aika hyvä suoritus siihen mennessä. Mutta meidän rakas Postimme pääsee taas loistamaan, kun vielä tiistaina kaikki näytti periaatteessa hyvältä. 28.9. paketti oli lajiteltu ja 29.9. kuljetuksessa ja tämän jälkeen ei paketista ole havaintoja. Nyt jänätään meneeko viimeisellä 10 kilometrillä taas enemmän aikaa, kuin Kiinasta Suomeen.
Viikko meni ja mitään ei kuulunut, niin otin tänään päivällä uudestaan yhteyttä chatin kautta Postiin ja taas luvattiin ottaa yhteyttä noutopisteelle. Tällä kertaa antoi ohjeet, että jos se ei tänään ilmaannu seurannassa noudettavaksi, niin pitäisi olla yhteydessä. n. klo 17 sitten tuliki apista ilmoitus, että paketti on noudettavissa. Kellon aika oli sitä luokkaa milloin aika usein muutenkin ilmaantuu paketit noudettavaksi. Sitä en sitten tiedä oliko se paketti ollu jo ärrällä tämän reilu pari viikkoa, vai oliko sattumalta tänään löytäny jo muutenkin tiensä perille. No, pääasia, että se tuli perille.
Sitä kun luuli, että ensimmäinen paketti pitkään aikaan tulisi mallikkaasti perille, mutta tämäkin lähetys ryssittiin Postin toimesta. Sen verran karissu luottamus Postin toimintaan, että en suonu heille mahdollisuutta toimittaa erästä kauan odotettua näytönohjainta (sit kun niitä joskus tulee) vaan annoin mahdollisuuden Matkahuollolle, jolla on pakettiautomaatteja paikallisessa K-Supermarketissa tai jos se on täynnä, niin kassan kautta noukkimaan.