Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Spaghetti ja jauhelihakastike oli viimeksi niin hyvää että piti tehdä uudestaan.
![]()
Myös naudanlihasta tulee hyvää loimutettuna. Kannattaa kokeilla.Ekaa kertaa kokeiltu loimulohta tehdä itse takapihalla kodassa. Oli hewletin hyvää!
Muistaakseni Lidlistä, mutta ei mahdu ainakaan omaan prinsessan uunimalliseen kun vuoan koko on leveimmistä kohdista 28,5x23cm.Mistäs löytänyt tuon vuoan yläkuvassa? Sopiva Princess airfryeriin?
Eroaako toi jotenkin lehti- tai voitakinista? Tuliko sulla YouTuben suosituksiin miksi ton tekeminen on niin vaikeaa?Tuli tuossa tehtyä Napolilaista Sfogliatellea tämän kaverin ohjeilla kauhean työlästähän tämä oli, mutta on se vaan hyvää. Tuli tehtyä vähän pienempiä versioita itse ja silavan sijasta käytettyä voita. Keskimmäisessä kuvassa tuo taikina on rullattuna voin kanssa ja tekeytynyt yön yli jääkaapissa, että tulee nuo kerrokset.
![]()
Taikina itsessään on aikalailla vain vettä ja jauhoja + vähän suolaa ja sokeria/hunajaa, työlääksi tekee tuon takinan saaminen tarpeeksi ohueksi ja käsittely on työlästä koska on niin ohut taikina, itse käytin pastamankelia millä sai aika mukavasti sopivan paksuiseksi, ja siitä voin kanssa rullaaminen tiiviiksi pötköksi. Kaksi paria käsiä helpottaa huomattavasti. Mutta lopputulos on kyllä rapea ja täyte on makea appelsiinin makuinen "mannapuuro"Eroaako toi jotenkin lehti- tai voitakinista? Tuliko sulla YouTuben suosituksiin miksi ton tekeminen on niin vaikeaa?![]()
oot kyllä saatanan taitava kokki! nostan hattua jätkälle
jos sulla ois kotiruuan myymälä nii voisin kyll hakee lätyn jos toisenki joka päiväHuhtahyvät kantapaloista leikattuja meetvurstikuutioita, kinkkua, mozzarellaa ja Valio Polar täyteläisestä raastettua juustoa.
Taikina tehty yön yli kohotuksella Pirkka Parhaat Pizzanpaistajat keskivahvoista 00-vehnäjauhoista ja tomaattikastikkeessa on Muttia sekä Ndujaa.
Tuli vähän kotikutoisen näköinen tuolla pizza-alustalla paistaessa, mutta maku ratkaisee
![]()
![]()
Sisäfilettä? Eiks toi oo ulkofilettä?
Ei.Sisäfilettä? Eiks toi oo ulkofilettä?
Jaa no ei mitää, toi vaan näyttää niin leviältä kun yleensä sisukat on ollu paksumpia ja "pienempiä".
Viimeaikoina on ollut ainakin s-ryhmällä tarjouksessa sisäfilettä kohtuuhinnalla. Kaupassa katselin ja on kyllä pirun isoa palaa sisäfileeksiJaa no ei mitää, toi vaan näyttää niin leviältä kun yleensä sisukat on ollu paksumpia ja "pienempiä".
E: tai sitten oon vaan idiootti ja toi on paistettu eripäin kuin tottunu![]()
Jaa no ei mitää, toi vaan näyttää niin leviältä kun yleensä sisukat on ollu paksumpia ja "pienempiä".
E: tai sitten oon vaan idiootti ja toi on paistettu eripäin kuin tottunu![]()
Noh, vaikka 6kg ostin ni ei kaikkea tarvi laittaa lautaselle...k-marketilla hyvä tarjous. Tosta nyt vaan tuli semmoinen "ravintola-annos" tällä kertaa. Pahoittelut....
27e/kg k-marketeissaSiinä köntissä on aika monta ”osaa” mitkä vähän määrää sitä kokoa lautasella. Köödefileestä ja tsätöprieenistä mignoniin jne
Paljos oli kg?
Vaikka en sinänsö sisäfileen ylinystävä olekaan, kun maukkaampia osia on tarjolla.
27e/kg k-marketeissa
Sisukalle on aina paikkansa, mutta joo nykyään saa monia maukkaampia osia onneksi. Itse oon tykästynyt picanhaan ja flap steakiin. Hanger steak on myös erinomainen ja sitä välillä (aika harvoin) saa tosi edukkaasti. Pirkanmaalla löytyy citymarketeista monesti hyvään hintaan noita pirkanmaan lihapalvelun lihoja eri leikkuista ja ne on aina ollut erinomaisia. Etenkin jos löytää punalaputettuna, koska vähärasvainen naudan kokoliha säilyy reippaasti yli viimesen käyttöpäivän.Siinä köntissä on aika monta ”osaa” mitkä vähän määrää sitä kokoa lautasella. Köödefileestä ja tsätöprieenistä mignoniin jne
Paljos oli kg?
Vaikka en sinänsö sisäfileen ylinystävä olekaan, kun maukkaampia osia on tarjolla.
Karjalanpaistihan on yks helpoimpia ruokia. Kamat vaan pataan ja antaa rauhassa muhia. Kasvikset jättää reilumman kokoisiksi paloiksi vielä niin ei mene ihan mössöksi.![]()
Karjalanpaistia ja öö.. kermaperunoita.. Liha on kassleria+briskettiä, niin hyvin maukasta tuli, kunhan antoi aikaa kypsentyä. Perunat KOTIMAISTA-pussista. Siellä on myös sipulia, mutta se on kutistunut pieneksi. Ehkä ensi kerralla laitan sipulit myöhemmin sisään.
Hirveä kuoriminen ja pilkkominen + n. 6h kypsennys, niin eipä tätä kannata tehdä, jos ei tykkää kokkailusta.
Mikä soosi?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.