PlayStation 5 tilausseuranta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Mielenkiintoista, itelle 10.14 ja viesti myöhästymisestä tuli. Voi olla että teille jotka ootte aikasemmin saanu tilauksen sisään, niin laite tulisikin ajallaan.

Vähän kerkes herätä toivoa, että olis hiihtolomaksi konsoli gigantista tullut, kun sulkutilan takia kuitenkin on vielä nykyistä pahemmin jumissa kotona, mutta arvattavissahan tuo oli että toimitus viivästyy. Toisaalta johan tässä on monta kuukautta odoteltu, että ei tuo viikko sinänsä isolta tunnu

Mielenkiintoista, itelle 10.14 ja viesti myöhästymisestä tuli. Voi olla että teille jotka ootte aikasemmin saanu tilauksen sisään, niin laite tulisikin ajallaan.

Minä sain tilauksen sisään melkein heti ja maksoin vielä Paypalilla, mutta sama viesti tuli aamulla tännekin.

Täällä myös tilausvahvistus 10:14 ja sain tuon tekstiviestin. Jospa se toimitus ei nyt tuosta aivan älyttömästi viivästyisi. Pelkästään tilauksen saaminen sisään oli tuskien taival, niin kyllähän tässä osasi odottaa että vielä tulee säätämistä :D

Tänähän taisi olla hyvin maskeerattu ennakkotilaus. Vähän ottaa päähän kun kerkesi jo kunnon pelisessio skenaariot luotua loppu hiihtolomalle...

Tuossa tekstarilla tulleessa linkissä alkuperäinen toimituspäivä näyttäisi olevan 8.3 ja uusi viivästynyt toimituspäivä 10.3, joten kyseessä ois kahden päivän viivästys? Ei paha.

Tilausvahvistus klo 10.18 ja tekstari, että toimitus 11.3.2021. Ei haittaa yhtään, mä oon vaan iloinen että konsoli on ylipäätään tulollaan. Ja hyvin tiedotettu Gigantilta, siitä myös peukku.
On se hyvä kuitenkin ettei viivästy sentään kuukausia, on jokin mahku päästä pelaamaan ens kuussa konsolilla!

Tuossa tekstarilla tulleessa linkissä alkuperäinen toimituspäivä näyttäisi olevan 8.3 ja uusi viivästynyt toimituspäivä 10.3, joten kyseessä ois kahden päivän viivästys? Ei paha.

Mulla eka oli 4.3 ja toinen 10.3, kuusi päivää ei ole paha niin kauan kun se pysyy siinä kuudessa :D

On se hyvä kuitenkin ettei viivästy sentään kuukausia, on jokin mahku päästä pelaamaan ens kuussa konsolilla!

Ainahan sitä voi uuden tekstarin laittaa joka viikko. En kyllä uskalla laittaa toivooni ennen kun konsoli on käsissä.

Näin on. Olin kuitenkin asennoitunut, ettei konsolia saa ennen kesää. Eli ihan sama tuleeko viikon vai neljän viikon päästä. Ja hei, tässä viivästymisessä on myös se hyvä puoli, että kone ei ehdikään synttäreiksi eli miehen on hankittava mulle jotain muuta. :cool::D

soitin gigantin aspaan. Tekstari oli järjestelmävirhe eli kaikki konsolit toimitetaan ensi viikolla.

Oli virhe tai ei niin ei sitä tekstaria ilmeisesti kaikille tullut, tänne ei ainakaan (10.14 tilausvahvistus, puhelinnumero oikein tilausvahvistuksessa).

eka ne sano että yli puolet toimituksista viivästyy... sitten hänen piti vielä varmistaa kolleegalta ja yhtäkkiä tekstari oli järjestelmävirhe ja kaikki toimitukset tulee ens viikolla en tiedä mitä uskoa...

eka ne sano että yli puolet toimituksista viivästyy... sitten hänen piti vielä varmistaa kolleegalta ja yhtäkkiä tekstari oli järjestelmävirhe ja kaikki toimitukset tulee ens viikolla en tiedä mitä uskoa...
no sen näkee ensi viikolla, jotenkin tuntuu että osa jopa ehkä saakin sen ensi viikolla ja puolet viivästyy. Joku oli facebookissa tilannu eilen ja saanut seurantakoodin sähköpostiin eli viivästyy varmaan osilla ja osilla ei.

10:21 tilausvahvistus saapui mulle, ei minkäänmoista tekstiviestiä myöhästymisistä. Myyntitosite kuitenkin saapui aamulla sähköpostiin että kaipa sitä pitää uskao että jotain sieltä tulossa.

10:21 tilausvahvistus saapui mulle, ei minkäänmoista tekstiviestiä myöhästymisistä. Myyntitosite kuitenkin saapui aamulla sähköpostiin että kaipa sitä pitää uskao että jotain sieltä tulossa.
Mikä toimitus päivämäärä siinä tositteessa on?

Jos joku vielä jaksaa, niin vois soittaa sinne ja varmistaa että onko tämä oikein? aspa ei ihan tuntunut tietävän kun eka sano että iso osa toimituksista on myöhästyneet ja että tuo oli automaattiviesti jonka kaikki ois pitänyt saada (en saanut), ja kun kerroin tästä et en saanut viestiä niin varmisti kolleegalta että aha viesti oli järjestelmävirhe et ne tulee kyllä ens viikolla?! Mut voi olla et hän tarkoitti et mun tilaama ps5 on tulossa 4.3. (ja ei kaikki)... en tiedä XD

Jos joku vielä jaksaa, niin vois soittaa sinne ja varmistaa että onko tämä oikein? aspa ei ihan tuntunut tietävän kun eka sano että iso osa toimituksista on myöhästyneet ja että tuo oli automaattiviesti jonka kaikki ois pitänyt saada (en saanut), ja kun kerroin tästä et en saanut viestiä niin varmisti kolleegalta että aha viesti oli järjestelmävirhe et ne tulee kyllä ens viikolla?! Mut voi olla et hän tarkoitti et mun tilaama ps5 on tulossa 4.3. (ja ei kaikki)... en tiedä XD
monelta sait tilausvahvistuksen?

monelta sait tilausvahvistuksen?
10:13. Aspa sano eka et voi hyvin olla että saan sen jo ens viikolla kun olin ekojen joukossa (ennen kun hän alko selittää et se tekstari oli järjestelmävirhe). Yritti vielä myydä 20€ lahjakorttia jos vapaa-ehtoisesti muuttaisin toimituspvm 4.3->11.3.

Viimeksi muokattu:
Joo aika jännä samoihin aikoihin aika monella muullakin ja saaneet viestiä että viivästyy, yhdeltä olen kuullut joka sai jo seurantakoodin (pakettisi lähetetään pian).. varastosaldo oli 25+ joten en tiedä tuosta mutta voi olla että se on järjestelmävirhe ja ei oo kaikille tullut (niin kävi gigantin arpajaisissa ei itelle tullut voittoviestiä eikä ei tällä kertaa tuuria viestiäkään sähköpostiin). Oletan että kaikilla se viivästyy ja syynä rahtien kuljetus Ruotsista Suomeen vai mistä ikinä tuleekaan.

Meikällä tilausvahvistus tuli eilen klo 10.19. Tänään ei vielä tekstaria, mutta spostiin tuli myyntitosite, jossa toimituspäivämääräksi merkattu 11.03.

Katsotaan nyt mitä tapahtuu. Onneksi en ehtinyt perua digiversiota niin voi ottaa odotuksen rennosti ja pelata sillä aikaa Astroa ja pluspelejä. :D

Eilisestä Gigantin PS5 myynnistä tilausvahvistus klo 11.09
Tänään tekstari toimituksen viivästymisestä klo 9.21, jossa toimituspäivä 10.3. Samaan kellonaikaan myyntitosite sähköpostiin, jossa sama toimituspäivämäärä.
Ehkä toimitustavalla on merkitystä, että tulee joko 11.3 tai 10.3.

Oma tilaus meni monen muun tapaan läpi klo 10.13, eli ehkä ensimmäisinä tilauksensa läpi saaneet saavat konsolinsa ehkä jo 4. päivä? Mene ja tiedä.

PS5 pelikonsolin viivästysviesti
26.02.2021 - 11:02
Osalle asiakkaistamme jotka ostivat eilen 25.2.2021 PS5 pelikonsolin on virheellisesti lähtenyt toimituksen viivästymisestä kertova viesti. Tämä viesti on virheellinen ja tuotteiden toimitukset saapuvat alkuperäisen aikataulun mukaisesti. Pahoittelumme virheellisestä viestistä.

Gigantin asiakasplvelu-sivulla tommonen. Oishan se mukava sitten jos tilaus käsiteltäisi ja saisi seurantakoodin että tietäisi masiinan olevan tulossa. Itse en ala rahoja pitämään ihan periaatteestakaan tuolla sisällä jos ei ole varmaa tietoa koska laite tulee.

PS5 pelikonsolin viivästysviesti
26.02.2021 - 11:02
Osalle asiakkaistamme jotka ostivat eilen 25.2.2021 PS5 pelikonsolin on virheellisesti lähtenyt toimituksen viivästymisestä kertova viesti. Tämä viesti on virheellinen ja tuotteiden toimitukset saapuvat alkuperäisen aikataulun mukaisesti. Pahoittelumme virheellisestä viestistä.

Gigantin asiakasplvelu-sivulla tommonen. Oishan se mukava sitten jos tilaus käsiteltäisi ja saisi seurantakoodin että tietäisi masiinan olevan tulossa. Itse en ala rahoja pitämään ihan periaatteestakaan tuolla sisällä jos ei ole varmaa tietoa koska laite tulee.
olisko linkkiä, en löydä?

Näyttökuva 2021-2-26 kello 12.01.16.png

no niin nyt ne 669 foorumilaista jotka ovat eilen tilanneet pleikkarin voivat taas hengittää

kyllä ne sieltä tulee - ottakaan ihan iisisti ja nauttikaa viikonlopusta

Viimeksi muokattu:
Tilausvahvistus sähköpostiin 10:14, ei oo tullu tositetta sähköpostiin eikä tekstiviestiä.
1614333914534.jpeg

Jees. Soitin myös aspaan ja kertoi järjestelmävirheestä. Toimittavat tilaukset ensi viikon aikana sovitusti. Eli homma bueno. Täällä tuntuu olevan pari vatipäätä joilla ei tunnu olevan muuta puuhaa, kun heitellä ilmoille jotain random teorioita. Mikä toi puolet ja puolet juttu oikein on ? Tyyliin must tuntuu et niit tulee 1/3 ens viikolla. Kun must vaan tuntuu.

Jees. Soitin myös aspaan ja kertoi järjestelmävirheestä. Toimittavat tilaukset ensi viikon aikana sovitusti. Eli homma bueno. Täällä tuntuu olevan pari vatipäätä joilla ei tunnu olevan muuta puuhaa, kun heitellä ilmoille jotain random teorioita. Mikä toi puolet ja puolet juttu oikein on ? Tyyliin must tuntuu et niit tulee 1/3 ens viikolla. Kun must vaan tuntuu.
no siis en aatellu et se olis ollu oikeesti joku järjestelmävirhe (harvemmi sattunu kohdille), oishan se voinut olla oikeasti niinkin että viivästyy oikeastikin mutta ja se puolet no jos 10.12-- ja siintä ekat 25+ toimitetaan sovitusti 4.3 mutta sitten ne jotka on tilattu about 10.30-11.09+ aikoihin niin oliskin ollut tyhjiä tilauksia. Mutta näköjään lisäilivät pikkuhiljaa järjestelmäänsä konsoleita ostettavaksi ja näin ollen kaikki halukkaat periaatteessa sai konsolin ja niillä oli niitä aika paljonkin varastossa vaikka saldo näytti muuta. Mutta loppuhyvin kaikki hyvin

no siis en aatellu et se olis ollu oikeesti joku järjestelmävirhe, oishan se voinut olla oikeasti niinkin että viivästyy oikeastikin mutta ja se puolet no jos 10.12-- ja siintä ekat 25+ toimitetaan sovitusti 4.3 mutta sitten ne jotka on tilattu about 10.30-11.09+ aikoihin niin oliskin ollut tyhjiä tilauksia. Mutta näköjään lisäilivät pikkuhiljaa järjestelmäänsä konsoleita ostettavaksi ja näin ollen kaikki halukkaat periaatteessa sai konsolin ja niillä oli niitä aika paljonkin varastossa vaikka saldo näytti muuta. Mutta loppuhyvin kaikki hyvin
Joo en nyt tiedä mitä vatipäistä siinä on tuollaista spekuloida, aika loogista mun mielestä.

Minulla tilausvahvistus 10:22 ja vieläkin näyttää "Odottaa käsittelyä", mutta tänään 9:07 tuli sekä tekstiviesti että sähköpostiin myyntitosite, joissa tuo 10.3 päivämäärä.

Minulla tilausvahvistus 10:22 ja vieläkin näyttää "Odottaa käsittelyä", mutta tänään 9:07 tuli sekä tekstiviesti että sähköpostiin myyntitosite, joissa tuo 10.3 päivämäärä.
Jep, toi päivämäärä mua vaan kummastuttaa jos niissä toimituksissa ei pitänyt olla viivästyksiä, liekö väärät.

Statistiikka

Viestiketjuista
285 013
Jäsenet
78 903
Uusin jäsen
Onsloww

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom