PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
26.02.2021
Viestejä
1
Meikällä tilausvahvistus tuli eilen klo 10.19. Tänään ei vielä tekstaria, mutta spostiin tuli myyntitosite, jossa toimituspäivämääräksi merkattu 11.03.

Katsotaan nyt mitä tapahtuu. Onneksi en ehtinyt perua digiversiota niin voi ottaa odotuksen rennosti ja pelata sillä aikaa Astroa ja pluspelejä. :D
 

ted

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
190
Eilisestä Gigantin PS5 myynnistä tilausvahvistus klo 11.09
Tänään tekstari toimituksen viivästymisestä klo 9.21, jossa toimituspäivä 10.3. Samaan kellonaikaan myyntitosite sähköpostiin, jossa sama toimituspäivämäärä.
Ehkä toimitustavalla on merkitystä, että tulee joko 11.3 tai 10.3.
 
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
73
Oma tilaus meni monen muun tapaan läpi klo 10.13, eli ehkä ensimmäisinä tilauksensa läpi saaneet saavat konsolinsa ehkä jo 4. päivä? Mene ja tiedä.
 
Liittynyt
10.12.2020
Viestejä
15
PS5 pelikonsolin viivästysviesti
26.02.2021 - 11:02
Osalle asiakkaistamme jotka ostivat eilen 25.2.2021 PS5 pelikonsolin on virheellisesti lähtenyt toimituksen viivästymisestä kertova viesti. Tämä viesti on virheellinen ja tuotteiden toimitukset saapuvat alkuperäisen aikataulun mukaisesti. Pahoittelumme virheellisestä viestistä.


Gigantin asiakasplvelu-sivulla tommonen. Oishan se mukava sitten jos tilaus käsiteltäisi ja saisi seurantakoodin että tietäisi masiinan olevan tulossa. Itse en ala rahoja pitämään ihan periaatteestakaan tuolla sisällä jos ei ole varmaa tietoa koska laite tulee.
 
Liittynyt
11.02.2021
Viestejä
76
PS5 pelikonsolin viivästysviesti
26.02.2021 - 11:02
Osalle asiakkaistamme jotka ostivat eilen 25.2.2021 PS5 pelikonsolin on virheellisesti lähtenyt toimituksen viivästymisestä kertova viesti. Tämä viesti on virheellinen ja tuotteiden toimitukset saapuvat alkuperäisen aikataulun mukaisesti. Pahoittelumme virheellisestä viestistä.


Gigantin asiakasplvelu-sivulla tommonen. Oishan se mukava sitten jos tilaus käsiteltäisi ja saisi seurantakoodin että tietäisi masiinan olevan tulossa. Itse en ala rahoja pitämään ihan periaatteestakaan tuolla sisällä jos ei ole varmaa tietoa koska laite tulee.
olisko linkkiä, en löydä?
 
Liittynyt
16.02.2021
Viestejä
18
Näyttökuva 2021-2-26 kello 12.01.16.png


no niin nyt ne 669 foorumilaista jotka ovat eilen tilanneet pleikkarin voivat taas hengittää

kyllä ne sieltä tulee - ottakaan ihan iisisti ja nauttikaa viikonlopusta
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.02.2021
Viestejä
2
Tilausvahvistus sähköpostiin 10:14, ei oo tullu tositetta sähköpostiin eikä tekstiviestiä.
1614333914534.jpeg
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
34
Jees. Soitin myös aspaan ja kertoi järjestelmävirheestä. Toimittavat tilaukset ensi viikon aikana sovitusti. Eli homma bueno. Täällä tuntuu olevan pari vatipäätä joilla ei tunnu olevan muuta puuhaa, kun heitellä ilmoille jotain random teorioita. Mikä toi puolet ja puolet juttu oikein on ? Tyyliin must tuntuu et niit tulee 1/3 ens viikolla. Kun must vaan tuntuu.
 
Liittynyt
11.02.2021
Viestejä
76
Jees. Soitin myös aspaan ja kertoi järjestelmävirheestä. Toimittavat tilaukset ensi viikon aikana sovitusti. Eli homma bueno. Täällä tuntuu olevan pari vatipäätä joilla ei tunnu olevan muuta puuhaa, kun heitellä ilmoille jotain random teorioita. Mikä toi puolet ja puolet juttu oikein on ? Tyyliin must tuntuu et niit tulee 1/3 ens viikolla. Kun must vaan tuntuu.
no siis en aatellu et se olis ollu oikeesti joku järjestelmävirhe (harvemmi sattunu kohdille), oishan se voinut olla oikeasti niinkin että viivästyy oikeastikin mutta ja se puolet no jos 10.12-- ja siintä ekat 25+ toimitetaan sovitusti 4.3 mutta sitten ne jotka on tilattu about 10.30-11.09+ aikoihin niin oliskin ollut tyhjiä tilauksia. Mutta näköjään lisäilivät pikkuhiljaa järjestelmäänsä konsoleita ostettavaksi ja näin ollen kaikki halukkaat periaatteessa sai konsolin ja niillä oli niitä aika paljonkin varastossa vaikka saldo näytti muuta. Mutta loppuhyvin kaikki hyvin
 
Liittynyt
24.02.2021
Viestejä
14
no siis en aatellu et se olis ollu oikeesti joku järjestelmävirhe, oishan se voinut olla oikeasti niinkin että viivästyy oikeastikin mutta ja se puolet no jos 10.12-- ja siintä ekat 25+ toimitetaan sovitusti 4.3 mutta sitten ne jotka on tilattu about 10.30-11.09+ aikoihin niin oliskin ollut tyhjiä tilauksia. Mutta näköjään lisäilivät pikkuhiljaa järjestelmäänsä konsoleita ostettavaksi ja näin ollen kaikki halukkaat periaatteessa sai konsolin ja niillä oli niitä aika paljonkin varastossa vaikka saldo näytti muuta. Mutta loppuhyvin kaikki hyvin
Joo en nyt tiedä mitä vatipäistä siinä on tuollaista spekuloida, aika loogista mun mielestä.
 
Liittynyt
29.03.2019
Viestejä
188
Minulla tilausvahvistus 10:22 ja vieläkin näyttää "Odottaa käsittelyä", mutta tänään 9:07 tuli sekä tekstiviesti että sähköpostiin myyntitosite, joissa tuo 10.3 päivämäärä.
 
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
6
Minulla tilausvahvistus 10:22 ja vieläkin näyttää "Odottaa käsittelyä", mutta tänään 9:07 tuli sekä tekstiviesti että sähköpostiin myyntitosite, joissa tuo 10.3 päivämäärä.
Jep, toi päivämäärä mua vaan kummastuttaa jos niissä toimituksissa ei pitänyt olla viivästyksiä, liekö väärät.
 

get

Liittynyt
22.08.2018
Viestejä
111
Itselle on niin helppo sortua pessimismiin kun niin monet arvonnat sekä nettimyynnit jäänyt vain tyhjä arpa käteen, että vieläkin valmistaudun henkisesti siihen, ettei Gigantti todellakaan ole mulle pleikkaria ensi kuussa toimittamassa. :D
 
Liittynyt
10.12.2020
Viestejä
15
Soitin kanssa asiakaspalveluun ja sanoivat että ihan alkuperäisen aikataulun mukaan on tulossa eli ensi viikolla. Itse tosin uskon vasta kun on vähintään seurantakoodi saatu :p
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
1 043
Otitko äsken tämän kuvan? Klo 10.13 tilauksen kohdalla lukee ainakin itselläni "Tilaus vastaanotettu".
Gigantin tilausseuranta näyttää aina mitä sattuu, riippunee tilauksen käsittelijästä. Jo kotiutetut voi näyttää edelleen sitä ekaa vaihetta eli "tilaus vastaanotettu"
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
213
Itsellä lukee gigantin omilla sivuilla:
Toimituksen tila: Tilaus vastaanotettu.

Tilausvarmistuksessa lukee, että toimitus 4-6pv ja se saapui säpoon klo 10:13, eikä tekstaria tai sähköpostia viivästyneestä lähetyksestä ole tullut.

Onkohan tämä tulossa vielä ensi viikoksi vai sainko sittenkään konsolia?
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
732
Eilen to 25.2. tehdyt tilaukset ovat tilassa "Tilaus vastaanotettu" koska konsoleita ei vielä ole keskusvarastolla. Alkuperäisessä myynti-ilmoituksessa luki, että konsolit laitetaan toimitukseen seuraavalla viikolla.

Tilaustenkäsittelyjärjestys + rahti + tuuri huomioiden konsolit saapunevat ensi viikon puolen välin jälkeen tai viimeistään viikon 10 alussa.

Jos olette saaneet myyntitodistuksen sähköpostiin tilauksen jälkeen, niin keskittykää nauttimaan auringosta ja talvesta vielä kun sitä on jäljellä. Konsolit tulee kyllä kaikille.

Gigantilta mahdollisesti tulleet tekstiviestit lykkääntymisistä olivat järjestelmävirhe, eli ne voitte ingorata suoraan. Asiasta virallinen ilmoitus heidän asiakaspalvelusivuilla.
 
Liittynyt
07.02.2018
Viestejä
136
Nyt vaan kiltisti kaikki odottakaa, kyllä sieltä gigantista on kaikille eilisille tilaajille tulossa konsoli älkää huoliko!
 
Liittynyt
18.03.2017
Viestejä
238
Onko täällä porukalla kokemuksia nuista pienemmistä ihan alan liikkeistä? Esim. VPD, konsolinet, pelimies?

Itse laitoin tilauksen pelimieheen ennen julkaisua ja olin silloin jonossa 28. Kuukausi sitten utelin onko jono edennyt ja olivat saaneet jopa 8 konsolia siihen mennessä.

Eikö itse alan liikkeet saa konsoleita maahantuojalta ja isot toimijat, Gigantti ja kumppanit vie kaiken päältä kun tuntuvat "useasti" myyvän +/-100 kappaleen eriä.:hmm:
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 069
Turha tässä on vaipua epätoivoon, täälläkin foorumilla porukkaa, joilla ei oo edes tilausta sisässä, tai tilannut verkkiksestä kuukausia sitten ja vieläkään ei oo kuulunut mitään. Ei tunnu parin viikon ylimääräinen odottelu missään kaiken tän kyttäilyn jälkeen.
Parin viikon odottelu ihan normaalia, kun Gigantista tilaa (no okei viikko yleensä).
 
Liittynyt
22.02.2021
Viestejä
18
Tiedot päivittyivät mulla OmaPosti-sovellukseen ja tämän päivän aikana päivittynyt sen verran, että tänään olisi jo noudettavissa. Normaali 4-6 arkipäivän toimitus mullakin.
Loistavaa, itellä kans sama homma että oli omapostiin päivittynyt. Oliko muuten sun paketti millasessa kunnossa kun noudit sen, esim oliko paketoitu ruskeeseen suojapahviin?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
362
Loistavaa, itellä kans sama homma että oli omapostiin päivittynyt. Oliko muuten sun paketti millasessa kunnossa kun noudit sen, esim oliko paketoitu ruskeeseen suojapahviin?
Äsken hakemani vehje oli alkuperäisessä lootassaan, tarrat lootan kylessä ja lootassa vähän nirhaumia.
 
Liittynyt
10.12.2020
Viestejä
15
Onkohan muuten citymarketin voittajia vielä informoitu vai onkohan siellä koko homma kuopattu jo? Outoa kun ei mitään kuulu sieltä.
 

Shiraus

Tukijäsen
Liittynyt
27.11.2019
Viestejä
519
Lähettääkö Gigantti konsolit erillisessä laatikossa vai laittavatko tarrat suoraan konsolin lootaan?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 278
Viestejä
4 312 202
Jäsenet
72 000
Uusin jäsen
Mahtijuusto

Hinta.fi

Ylös Bottom