PlayStation 5 tilausseuranta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Itselle on niin helppo sortua pessimismiin kun niin monet arvonnat sekä nettimyynnit jäänyt vain tyhjä arpa käteen, että vieläkin valmistaudun henkisesti siihen, ettei Gigantti todellakaan ole mulle pleikkaria ensi kuussa toimittamassa. :D

Soitin kanssa asiakaspalveluun ja sanoivat että ihan alkuperäisen aikataulun mukaan on tulossa eli ensi viikolla. Itse tosin uskon vasta kun on vähintään seurantakoodi saatu :p

Itsellä lukee gigantin omilla sivuilla:
Toimituksen tila: Tilaus vastaanotettu.

Tilausvarmistuksessa lukee, että toimitus 4-6pv ja se saapui säpoon klo 10:13, eikä tekstaria tai sähköpostia viivästyneestä lähetyksestä ole tullut.

Onkohan tämä tulossa vielä ensi viikoksi vai sainko sittenkään konsolia?

Eilen to 25.2. tehdyt tilaukset ovat tilassa "Tilaus vastaanotettu" koska konsoleita ei vielä ole keskusvarastolla. Alkuperäisessä myynti-ilmoituksessa luki, että konsolit laitetaan toimitukseen seuraavalla viikolla.

Tilaustenkäsittelyjärjestys + rahti + tuuri huomioiden konsolit saapunevat ensi viikon puolen välin jälkeen tai viimeistään viikon 10 alussa.

Jos olette saaneet myyntitodistuksen sähköpostiin tilauksen jälkeen, niin keskittykää nauttimaan auringosta ja talvesta vielä kun sitä on jäljellä. Konsolit tulee kyllä kaikille.

Gigantilta mahdollisesti tulleet tekstiviestit lykkääntymisistä olivat järjestelmävirhe, eli ne voitte ingorata suoraan. Asiasta virallinen ilmoitus heidän asiakaspalvelusivuilla.

Nyt vaan kiltisti kaikki odottakaa, kyllä sieltä gigantista on kaikille eilisille tilaajille tulossa konsoli älkää huoliko!

Onko täällä porukalla kokemuksia nuista pienemmistä ihan alan liikkeistä? Esim. VPD, konsolinet, pelimies?

Itse laitoin tilauksen pelimieheen ennen julkaisua ja olin silloin jonossa 28. Kuukausi sitten utelin onko jono edennyt ja olivat saaneet jopa 8 konsolia siihen mennessä.

Eikö itse alan liikkeet saa konsoleita maahantuojalta ja isot toimijat, Gigantti ja kumppanit vie kaiken päältä kun tuntuvat "useasti" myyvän +/-100 kappaleen eriä.:hmm:

Turha tässä on vaipua epätoivoon, täälläkin foorumilla porukkaa, joilla ei oo edes tilausta sisässä, tai tilannut verkkiksestä kuukausia sitten ja vieläkään ei oo kuulunut mitään. Ei tunnu parin viikon ylimääräinen odottelu missään kaiken tän kyttäilyn jälkeen.
Parin viikon odottelu ihan normaalia, kun Gigantista tilaa (no okei viikko yleensä).

Tiedot päivittyivät mulla OmaPosti-sovellukseen ja tämän päivän aikana päivittynyt sen verran, että tänään olisi jo noudettavissa. Normaali 4-6 arkipäivän toimitus mullakin.
Loistavaa, itellä kans sama homma että oli omapostiin päivittynyt. Oliko muuten sun paketti millasessa kunnossa kun noudit sen, esim oliko paketoitu ruskeeseen suojapahviin?

Turhaan innostuin kun eilen Gigantista tilatusta PS5sta saapui myyntitosite aamulla sähköpostiin, mutta olikin tekstiviestillä tullut pahoittelu että tilaus viivästyy ja uusi toimituspäivä on vasta 11. Maaliskuuta.

Liitteet

• kuva_2021-02-26_160309.png
    kuva_2021-02-26_160309.png
    27,3 KB · Luettu: 198
Onkohan muuten citymarketin voittajia vielä informoitu vai onkohan siellä koko homma kuopattu jo? Outoa kun ei mitään kuulu sieltä.

Lähettääkö Gigantti konsolit erillisessä laatikossa vai laittavatko tarrat suoraan konsolin lootaan?

Mulla oli suoraan kans lootassa kii ilman mitään suoja pahveja ja oli kyllä paketti sen näköinen että ollut useammankin jalkapallojoukkueen pelipallona tuossa matkan varrella! Kyseessä siis 20.02 osto-oikeus Ps5 konsoli. Hymyilytti vähän ku tuli melkeen heti perään viestiä että suosittelisitko muille myös tätä kuljetuspalvelua, luulin että se postinjakelija trollas mua huolella ku näki paketin kunnon ja sen että kansi ainoastaan kiinni sinettien varassa. Saako olla kiitollinen että konsoli tuli perille vai huolissaan siitä että millon lakkaa toimimasta kun ottanu osumaa usemman kerran ja kuin korkealta.

Liitteet

• 6DBE4021-77DA-49BA-A4CC-D259B213CFBC.jpeg
    6DBE4021-77DA-49BA-A4CC-D259B213CFBC.jpeg
    2,8 MB · Luettu: 829
Viimeksi muokattu:
Viuhka tässä on kyllä käynyt konsolien kanssa viime aikoina. Omani ostin pari viikkoa sitten Prisman satsista, viime viikolla yksi siskolle Gigantista ja tällä viikolla nappasin vielä kolmannen Gigantista.
Viimeisin menee kaverille joka sieltä ei tuota saanut ostettua vaikka yritti. Kaikki on tulleet erillisissä, tukevissa pahvilaatikoissa.

Kyllä trokarina ois sapettanu ku ton näkönen laatikko ois saapunu ja ois pitäny myydä älyttömien selitysten kanssa pois ja törkeesee ylihintaan tietty :geek: ei sillä ettenkö ois halunnu ehjänä perillä mutta tästäkin näkökulmasta täytyy toki tarkastella tilannetta.

Mulla oli suoraan kans lootassa kii ilman mitään suoja pahveja ja oli kyllä paketti sen näköinen että ollut useammankin jalkapallojoukkueen pelipallona tuossa matkan varrella! Kyseessä siis 20.02 osto-oikeus Ps5 konsoli. Hymyilytti vähän ku tuli melkeen heti perään viestiä että suosittelisitko muille myös tätä kuljetuspalvelua, luulin että se postinjakelija trollas mua huolella ku näki paketin kunnon ja sen että kansi ainoastaan kiinni sinettien varassa. Saako olla kiitollinen että konsoli tuli perille vai huolissaan siitä että millon lakkaa toimimasta kun ottanu osumaa usemman kerran ja kuin korkealta.
Itse en ottaisi edes vastaa tuossa kunnossa olevaa pakettia

Itse en ottaisi edes vastaa tuossa kunnossa olevaa pakettia
Paketin sisältöä kun on metsästänyt 3vko putkeen käytännössä yötä päivää + siitä aiheutuneet välilliset ansionmenetykset nii ei nyt kaatunut siihen jotta oisin lyönyt lokerosta luukun kiinni ja todennut että lähempäs odottelemaan seuraavaa tilaisuutta saada konsolia haltuun. Toki vähän toimitus menetelmää tutkiskelleena jälkeenpäin, oisin voinut sanoa sille postinjakelijalle joka siinä täytteli vielä muita lokeroita että laita rahtikirjaan merkintä, tää paketti ei täytä hyvän laadun standardeja sitten ollenkaan, löytyy reikää yms paketin kyljestä ja muutenkin ympäri laatikkoa.

Mistä löytyy tämmöinen postaus että tuo viivästys viesti olisi virheellinen?

voi himputti kun ei osu kohdalle.gigantis pääsin jo maksamisen kohdalle mut sitten pleikat loppus.keväällä alkaa vuorotteluvapaa ja hyvähän se pelikone ois olla ettei ihan kaljoitteluksi mene :geek: vähän jo miettinyt paljonko siittä vehkeestä ois valmis maksamaan :hmm:

voi himputti kun ei osu kohdalle.gigantis pääsin jo maksamisen kohdalle mut sitten pleikat loppus.keväällä alkaa vuorotteluvapaa ja hyvähän se pelikone ois olla ettei ihan kaljoitteluksi mene :geek: vähän jo miettinyt paljonko siittä vehkeestä ois valmis maksamaan :hmm:
Kokeiles kaljoittelua ja pelaamista ps5 ;D oh gawd

Viimeksi muokattu:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
284 428
Jäsenet
78 828
Uusin jäsen
Juho00

Hinta.fi

Back