Joo otin.Otitko äsken tämän kuvan? Klo 10.13 tilauksen kohdalla lukee ainakin itselläni "Tilaus vastaanotettu".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo otin.Otitko äsken tämän kuvan? Klo 10.13 tilauksen kohdalla lukee ainakin itselläni "Tilaus vastaanotettu".
Jep, pahoittelut, ei vaan voinu uskoa aluksEli en ollutkaan trolli Kukaan ei halunnut uskoa kun sanoin et kaikki saa ens viikolla ja et tää säätö oli järjestelmävirhe.
Gigantin tilausseuranta näyttää aina mitä sattuu, riippunee tilauksen käsittelijästä. Jo kotiutetut voi näyttää edelleen sitä ekaa vaihetta eli "tilaus vastaanotettu"Otitko äsken tämän kuvan? Klo 10.13 tilauksen kohdalla lukee ainakin itselläni "Tilaus vastaanotettu".
Tiistaina gigantista matkahuollon kautta tilattu DE saapui noudettavaksi ja poika kotiutettiin puoliltapäivin!
Täällä on sentään lähtenyt, mutta ei ole edennyt tuolta Vantaalta mihinkään. Eipä tartte vkl pelata sitten. Joutuu menemään ulos...Täällä ei ole edes vielä saapunut Matkahuollolle seurannan mukaan.![]()
matkahuollon kautta kans ja ei vielä ole päivittynyt.Täällä on sentään lähtenyt, mutta ei ole edennyt tuolta Vantaalta mihinkään. Eipä tartte vkl pelata sitten. Joutuu menemään ulos...![]()
Parin viikon odottelu ihan normaalia, kun Gigantista tilaa (no okei viikko yleensä).Turha tässä on vaipua epätoivoon, täälläkin foorumilla porukkaa, joilla ei oo edes tilausta sisässä, tai tilannut verkkiksestä kuukausia sitten ja vieläkään ei oo kuulunut mitään. Ei tunnu parin viikon ylimääräinen odottelu missään kaiken tän kyttäilyn jälkeen.
Loistavaa, itellä kans sama homma että oli omapostiin päivittynyt. Oliko muuten sun paketti millasessa kunnossa kun noudit sen, esim oliko paketoitu ruskeeseen suojapahviin?Tiedot päivittyivät mulla OmaPosti-sovellukseen ja tämän päivän aikana päivittynyt sen verran, että tänään olisi jo noudettavissa. Normaali 4-6 arkipäivän toimitus mullakin.
Loistavaa, itellä kans sama homma että oli omapostiin päivittynyt. Oliko muuten sun paketti millasessa kunnossa kun noudit sen, esim oliko paketoitu ruskeeseen suojapahviin?
Turhaan innostuin kun eilen Gigantista tilatusta PS5sta saapui myyntitosite aamulla sähköpostiin, mutta olikin tekstiviestillä tullut pahoittelu että tilaus viivästyy ja uusi toimituspäivä on vasta 11. Maaliskuuta.
Turhaan innostuin kun eilen Gigantista tilatusta PS5sta saapui myyntitosite aamulla sähköpostiin, mutta olikin tekstiviestillä tullut pahoittelu että tilaus viivästyy ja uusi toimituspäivä on vasta 11. Maaliskuuta.
Pitäisi parin viikon sisään tulla tietoaOnkohan muuten citymarketin voittajia vielä informoitu vai onkohan siellä koko homma kuopattu jo? Outoa kun ei mitään kuulu sieltä.
No johan oot odotellut. OnnittelutTänään lähtenyt 27.7 VPD:stä tilattu asemallinen plösö postiin![]()
Samalla tavalla tuli mullaki, joka kulma tosin aivan rytyssäÄsken hakemani vehje oli alkuperäisessä lootassaan, tarrat lootan kylessä ja lootassa vähän nirhaumia.
Tarra suoraan konsolin lootaanLähettääkö Gigantti konsolit erillisessä laatikossa vai laittavatko tarrat suoraan konsolin lootaan?
mulle tuli matkahuollon kautta pahvilaatikossa viimeeksi kun tilasin.Lähettääkö Gigantti konsolit erillisessä laatikossa vai laittavatko tarrat suoraan konsolin lootaan?
Toivotaan et tulis postikin kautta pahvilootassa, eikä pelkästään omissa pahveissamulle tuli matkahuollon kautta pahvilaatikossa viimeeksi kun tilasin.
Eipä tullu eiErillisessä laatikossa![]()
Omani satuin saamaan Cdon.comista jo julkaisun aikoihin. Tämän lupasin velipojalle omakustanne hintaanNo johan oot odotellut. Onnittelut![]()
Itse en ottaisi edes vastaa tuossa kunnossa olevaa pakettiaMulla oli suoraan kans lootassa kii ilman mitään suoja pahveja ja oli kyllä paketti sen näköinen että ollut useammankin jalkapallojoukkueen pelipallona tuossa matkan varrella! Kyseessä siis 20.02 osto-oikeus Ps5 konsoli. Hymyilytti vähän ku tuli melkeen heti perään viestiä että suosittelisitko muille myös tätä kuljetuspalvelua, luulin että se postinjakelija trollas mua huolella ku näki paketin kunnon ja sen että kansi ainoastaan kiinni sinettien varassa. Saako olla kiitollinen että konsoli tuli perille vai huolissaan siitä että millon lakkaa toimimasta kun ottanu osumaa usemman kerran ja kuin korkealta.
Paketin sisältöä kun on metsästänyt 3vko putkeen käytännössä yötä päivää + siitä aiheutuneet välilliset ansionmenetykset nii ei nyt kaatunut siihen jotta oisin lyönyt lokerosta luukun kiinni ja todennut että lähempäs odottelemaan seuraavaa tilaisuutta saada konsolia haltuun. Toki vähän toimitus menetelmää tutkiskelleena jälkeenpäin, oisin voinut sanoa sille postinjakelijalle joka siinä täytteli vielä muita lokeroita että laita rahtikirjaan merkintä, tää paketti ei täytä hyvän laadun standardeja sitten ollenkaan, löytyy reikää yms paketin kyljestä ja muutenkin ympäri laatikkoa.Itse en ottaisi edes vastaa tuossa kunnossa olevaa pakettia
Tarrat oli suoraan pleikkarin boksiin lyöty, mutta ihme kyllä laatikko oli siitä huolimatta loistokunnossa.Lähettääkö Gigantti konsolit erillisessä laatikossa vai laittavatko tarrat suoraan konsolin lootaan?
Mulla oli aivan järkyttävässä kunnossaTarrat oli suoraan pleikkarin boksiin lyöty, mutta ihme kyllä laatikko oli siitä huolimatta loistokunnossa.
Miten järkyttävässä kunnossa? Oliko nähnyt parhaat päivänsä?Mulla oli aivan järkyttävässä kunnossa![]()
No siis kaikki kulmat niin rytyssä kun olla ja voi jneMiten järkyttävässä kunnossa? Oliko nähnyt parhaat päivänsä?
Mistä löytyy tämmöinen postaus että tuo viivästys viesti olisi virheellinen?
Mulle tuli gigantista erillisessä laatikossaLähettääkö Gigantti konsolit erillisessä laatikossa vai laittavatko tarrat suoraan konsolin lootaan?
Kokeiles kaljoittelua ja pelaamista ps5 ;D oh gawdvoi himputti kun ei osu kohdalle.gigantis pääsin jo maksamisen kohdalle mut sitten pleikat loppus.keväällä alkaa vuorotteluvapaa ja hyvähän se pelikone ois olla ettei ihan kaljoitteluksi menevähän jo miettinyt paljonko siittä vehkeestä ois valmis maksamaan
![]()
Laita reklamaatioo eteenpäin niin minäkin tein.No siis kaikki kulmat niin rytyssä kun olla ja voi jne
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.