Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ollut enää Prismoissa.![]()
PS5 Standard God of War | Prisma verkkokauppa
PS5 Standard God of War ja tuhansittain muita tuotteita löydät Prisman verkkokaupasta. Tervetuloa tutustumaan valikoimaan!www.prisma.fi
Ei ollut enää Prismoissa.Kyselin chatin kautta ja erä on myyty loppuun.
Mulla antaa lyödä ostokoriin ja myymäläsaatavuus näyttää että ois myymälöissäki saatavilla muutamia, 40 myymälää laskin missä on ton mukaa saatavilla. Tiiä sittenEi ollut enää Prismoissa.Kyselin chatin kautta ja erä on myyty loppuun.
Tästä onkin ollut myös Playstation 5 ketjussa puhetta. Itse sain Telian 16.1 erästä GOW edition viallisella asemalla ja sit palauteltiin se. Nyt tämän viikon tiistain GOW erästä sain sit toimivan levyaseman.Täällä ainakin eilen saadussa konsolissa ei toiminut ainutkaan levy vaikka miten päin käänteli. Oli jotenki huojentavaa bongata PS5-ryhmästä juuri tämä. Kohtalotovereita?
![]()
Suomessa raportoidaan pahoja ongelmia PS5:sen levyaseman kanssa - "Mä oon tässä viikon sisällä nyt onnistunut tilaamaan kaksi upouutta PS5:sta ja molemmat oli rikki" – errori.net
Suomessa raportoidaan pahoja ongelmia PS5:sen levyaseman kanssa. "Mä oon tässä viikon sisällä nyt onnistunut tilaamaan kaksi upouutta konsolia ja molemmat ollut rikki"errori.net
En ole aihepiiriä aiemmin seurannut, mutta yritin äsken etsiä levyasematonta versiota, eikä äkkiseltään löytynyt mistään :/Näyttää siltä, että saatavuusongelma on vihdoin selätetty. Toivottavasti saadaan sitten pian PS5 Pro niin voidaan spekuloida sen saatavuutta (sorry off topic).
PlayStation 5 Digital Edition + God of War Ragnarök pakkaus - Gigantti verkkokauppa Tampereella mahdollisesti yksi?En ole aihepiiriä aiemmin seurannut, mutta yritin äsken etsiä levyasematonta versiota, eikä äkkiseltään löytynyt mistään :/
Näköjään, mutta tuolle pelille ei ole käyttöä. Mahtaako siitä kukaan mitään maksaakaan PlayStation 5 Digital Edition + God of War Ragnarök pakkaus - Gigantti verkkokauppa Tampereella mahdollisesti yksi?
Kyllä siitä varmaan parikymppiä saa.Näköjään, mutta tuolle pelille ei ole käyttöä. Mahtaako siitä kukaan mitään maksaakaan ♂
Sony PlayStation 5 (PS5) Digital Edition + God of War: Ragnarök -pelikonsolipaketti 579,99 tilaamallaEn ole aihepiiriä aiemmin seurannut, mutta yritin äsken etsiä levyasematonta versiota, eikä äkkiseltään löytynyt mistään :/
Dustin (569,16e): https://www.dustinhome.fi/product/5011188679/playstation-5-digital-editionEn ole aihepiiriä aiemmin seurannut, mutta yritin äsken etsiä levyasematonta versiota, eikä äkkiseltään löytynyt mistään :/
Pelin hinta ainakin. Digitaalisella sisällöllä ei ole palautusoikeutta kun tuo koodi on aktivoitu.Tuli verkkiksestä ostettua tuo GoW-bundle. Parin viikon jälkeen tulin siihen tulokseen, että taidankin palauttaa laitteen. Kerkesin tuon pelikoodin lunastaa niin mitenköhän mahtaa vaikuttaa hyvityshintaan?