PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
12.02.2021
Viestejä
4
[
9.12 tehty February 2021 Cdon tilaus mitätöity itsestään tänään ja tilauksiin ilmestynyt itsestään 23.2 päivätty tilaus ja siellä on jo seurantakoodikin tilaukseen :)

Eli lähettivät tänään noita aiemmin tilauksen tehneille, siksi järjestelmä varmaan ilmoitti että noita olisi muka ihan ylimääräiseksi asti.
Itelleki tuli toi sposti cdonist mut huomasin 10min liian myöhään
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 079
Jokaisessa uutissivullahan tuosta on ollut nyt päivien aikana kun Gigantti mainosti että tänään kympiltä aamulla saapuu erä varastoon? Mitään botteja en ainakaan itse tarvinnut ostamiseen.
Okei. Kyllähän sieltä tieten aina joku saa. Itse en saanut
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
712
Itse en tänään onnistunut saamaan levyllistä versiota. Tyttöystävälle aamulla asiasta mainitsin että tänään on myynti 10 aikaan, jos on tylsää niin kiva jos ehdit kokeilla. En kauheasti tämän varaan laskenut, mutta 11 tuli kuva onnistuneesta tilauksesta. Sanoin vielä aamulla että ota laskulla niin ei tarvitse miettiä. Itse yritin laskulle jonka takia vissiin meni aina puihin. No hän oli maksanut suoraan sen pois kun ei halunnut hetuansa sinne laittaa, hyvä näin.

Joten asiasta toiseen tänään on tullut DE malli ärrälle keskiviikon kuormasta joten tämä menee myyntiin avaamattomana jollekkin tämän ketjun halukkaalle. Tosin myyn sen vasta kun tuo levyllinen on varmasti postiin mennyt.
 
Liittynyt
15.09.2017
Viestejä
5
Pakko antaa propsit Gigantille ja Matkahuollolle, sillä tiistaina tilattu konsoli oli jo tänään aamulla lähikaupassa valmiina hakuun!
 
Liittynyt
22.02.2021
Viestejä
18
Itsellä tuo normi postin 4-6pv ja tiistaina klo 13.13 DE tilattu. Saapuminen pitäisi olla tänään klo 19 mennessä. En tiedä vaikuttaako sitten asuinsijainti kuin paljon jos osalla näyttää huomista tai muuta. Kaverilla joka kuitenkin asuu lähellä ei vielä näy että olisi kuljetuksessakaan Suomen puolella ja noin 20min myöhemmin tilattu kuin oma.
Itellä nyt kans näkyy että paikkakunnalla ois ja sama 4-6pvän postin toimitus mutta ei ole vielä postilta tullut noutoilmoitusta ja nyt siis kyseessä lauantaina tilatusta Digi edistä.
 
Liittynyt
11.12.2020
Viestejä
6
Gigantin tilaus onnistui! Klo 10.00 tarkkaamaan tilannetta, ja hetken väliajoin refresh.. 10.19 tilaus maksettu ja hommat selvät! Paypal ja etukäteen treenannu (illalla jo harjottelin sisäänkirjautuneena)! Nyt on jo lähellä, tilauhvahvistus @lissa!! Kuukausien kyttäys, onko se jo ohi?
 
Liittynyt
12.06.2017
Viestejä
306
Joten asiasta toiseen tänään on tullut DE malli ärrälle keskiviikon kuormasta joten tämä menee myyntiin avaamattomana jollekkin tämän ketjun halukkaalle. Tosin myyn sen vasta kun tuo levyllinen on varmasti postiin mennyt.
Erittäin valmis ostamaan tämän DE mallin.
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
256
Mites näissä Gigantin F5 kilpailuissa yleensä on mennyt? Onko tilausvahvistus sellainen merkki et ollaan aika selvillä vesillä? Rekrysin siskon päivittelemään Gigantin sivua ja sieltä oli tilausvahvistuskin tullut. Hän ei itse ollut ihan vakuuttunut kun sivut takkuilivat oudosti ja vielä vahvistuksen jälkeenkin että "no se on nyt muuttunut odottaa käsittelystä tilaus vahvistettuun, mutta mun telkkarikin odottaa vielä käsittelyä (otettu varmaan kuukausi taaksepäin käyttöön)". Sanoin sit vaan et joo nää on Gigantin ominaisuuksia, sivut toimii hakkaamalla refreshiä ja mikään ei meinaa mitään.
 
Liittynyt
07.09.2017
Viestejä
595
Onhan melkoinen seikkailu ollut, mutta eihän se koskaan ole kaunista kun aikuiset ihmiset innostuu jostakin liikaa. Tässä kerennyt jo kilpailijan molemmat uudet konsolit ostelemaan pleikkaria odotellessa. No musta monoliitti laitetaan jossain vaiheessa kiertoon.

Muutama täällä mietti tuota tilausketjua, itse makselin Mobilepaylla ja iski lievän migreenin kun tietysti ensimmäisen kerran alkoi jonkun verkkopankin kautta hyväksyttää maksua... Jumalauta. Läpi kuitenkin meni eli ei tuossa vaiheessa ilmeisesti enää voi toiset napata "korista", sen verran kauan meni sekoillessa.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
386
Nyt alko tulemaan nämä digital editionit huutonet ja toriin. :tdown:


Edit, huvitti tuo yksi kun myy 430€ konsolia 600€ ja mainostaa ettei myy trokareille. :facepalm:

"Pidän oikeudet peruuttaa kaupat, jos ostajan tarkoituksena on myydä konsoli itse eteenpäin tai siihen on viitteitä."
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.01.2021
Viestejä
21
Tämän päivän gigantin taistelusta läpi saatu tilaus (vahvistus sähköpostissa klo 10:18) Varmistin aspalta kaiken olevan kunnossa, sieltä sanottiin että näyttää olevan ja ensi viikolla pitäs tulla perille postin noutopisteelle.
 
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
5
Hei, ajattelin itsekin rekisteröityä ja kertoa sotatarinoita.

Varasin tosiaan oman PS5:ni syksyllä Puolenkuun Peleistä ja sielläkin naurettiin että "jonon perälle vaan" mutta ei vielä silloin harmittanut niin paljoa, eihä konsolia oltu vielä julkaistukaan. Tarkkailin kuitenkin tilannetta konsolien saatavuudesta, mutta eipä niitä oikein mistään saanut. Uuden vuoden jälkeen Tammikuussa kuitenkin Verkkokauppaan oli tullut PS5:n sivulle ilmoitus "Toimitettavissa 10pv kuluttua" noh, laitoin tilauksen sisään ja odotin, ja odotin ja odotin. Helmikuun puolella lopetin jo Verkkokaupasta odottelun.

Sitten löysin tämän foorumin ja hirveän paljon kanssatuskailijoita ihan samoilla fiiliksillä, tuntui etten ollut yksin. Konsolin saatavuudesta oli jo tullut kavereiden kesken pieni vitsi ja itsekin nauroin että en sitä tarvitse ja varmaan vasta kesällä saan omani, mutta pieni fear of missing out hiipi päähäni. Siellä ne pelaa minun Demon's Soulsit ja Resident Evilit ilman minua, jumankauta!

Pariin arvontaan osallistumisen ja satunnaismyyntien jälkeen törmäsin eilen 24.2. tuohon Gigantin spontaaniin myynti-ilmoitukseen. Olisiko tässä mahdollisuuteni? Värväsin pari kaveria myös siihen F5-sotaan ja työpaikallakin sanoin että en ole klo 10 käytettävissä. Unettoman yön jälkeen tulin työpaikalleni ja kahden koneen äärellä odotin että klo lyö 10 ja petyin kun mitään ei tullutkaan myyntiin. Kurkin foorumiltakin että saako kukaan muukaan tilauksiaan eteenpäin, kunnes yhtäkkiä klo 10.14 tilausnappi välähti vihreänä. Kuivaharjoittelusta oli hyötyä nimittäin sain omani tilattua alle minuutissa ja se ilmeisesti riitti.



Toimitusaika on 3-6 päivää eli sopivasti hiihtolomalle. Kiitos kaikki hirveästi vinkeistä ja tsempeistä sekä onnea kaikille jotka saivat tilattua omansa tänään. Tsemppiä myös niille jotka vielä odottavat, muistakaa ne jonot lyhenevät teiltä joka kerta kun joku saa omansa!
 
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
1
Tervehdys palstaveljet ja siskot! Jäi Gigantin aamuisessa F5 rallissa konsoli saamatta, verkkokauppa.comista on kyllä tilauksessa DE julkaisupäivästä asti. Mutta kysymys: onko joku saanut verkkikseltä jotain infoa milloin olisi tulossa seuraavaa erää? Pahoittelut jos jo asiaa puitu, en jaksanut ketjua selata niin intensiivisesti:) Ja voidaan varmaan todeta, että verkkiksen tiedotus politiikka on moneen muuhun verrattuna aika penaalista. Kiitos jo etukäteen!
 
Liittynyt
07.02.2018
Viestejä
136
Toimitusaika on 3-6 päivää eli sopivasti hiihtolomalle. Kiitos kaikki hirveästi vinkeistä ja tsempeistä sekä onnea kaikille jotka saivat tilattua omansa tänään. Tsemppiä myös niille jotka vielä odottavat, muistakaa ne jonot lyhenevät teiltä joka kerta kun joku saa omansa!
Toivotaan et ens viikolle ehtisi laite tulla, mutten ihmettele jos menisi seuraavallekin viikolle vasta. Itse lyhennän dnan jonoa, kunnes saan tämän gigantin laitteen käsiini.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
419
Vaikka tää aseveljeily konsoleita odotellessa on ollutkin ihan hauskaa, mä en malta odottaa et pääsen helvettiin tästä konsolien kärkkymisen rottarallista.
Ihtekkin odottelee, että saa paketin kouraan ja voi olla varma, ettei tarvii enää roikkua täällä. Aikamoinen apina putosi selästä, vaikka tuntuukin hassulta sanoa noin, kun kyse on "vaan" pelikonsolista. Lähinnä enemmän kyse on varmaan siitä, että kuinka pitkään tuli kärkyttyä ja vaivattua päätä tällä asialla ja nyt se on (toivottavasti) viimein ohi..
 

Diplomaatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.07.2019
Viestejä
864
Ihtekkin odottelee, että saa paketin kouraan ja voi olla varma, ettei tarvii enää roikkua täällä. Aikamoinen apina putosi selästä, vaikka tuntuukin hassulta sanoa noin, kun kyse on "vaan" pelikonsolista. Lähinnä enemmän kyse on varmaan siitä, että kuinka pitkään tuli kärkyttyä ja vaivattua päätä tällä asialla ja nyt se on (toivottavasti) viimein ohi..
Veli, seuraavaksi voidaan kärkkyä eri peliketjuissa julkaisujen perään ja korjailla ohjainta takuun piikkiin.
 
Liittynyt
03.02.2017
Viestejä
439
Tulipa itekin hetken mielijohteesta tänään konsoli tilattua, vaikka ei kyllä mitään hajua mitä sillä pelailee, kun ei taida mitään kiinnostavia julkaisuja vielä olla. Noh, pääseepähän ainakin God of War testaamaan 60 fps:llä...
 
Liittynyt
08.01.2018
Viestejä
13
Tulipa itekin hetken mielijohteesta tänään konsoli tilattua, vaikka ei kyllä mitään hajua mitä sillä pelailee, kun ei taida mitään kiinnostavia julkaisuja vielä olla. Noh, pääseepähän ainakin God of War testaamaan 60 fps:llä...
Itse varauduin tähän jo hyvissäajoin ja olen säästänyt kaikki uudemmat isot pelit mitkä aiheuttaa suihkukone-efektin :D
 
Liittynyt
21.01.2021
Viestejä
22
Olikos muilla eilisen onnekkailla tapahtunu tilauksen kohassa muuta vielä, kuin tuo tilaus vastaanotettu? Tai onko joku saanut jo seurantakoodia?
 
Liittynyt
11.02.2021
Viestejä
76
Olikos muilla eilisen onnekkailla tapahtunu tilauksen kohassa muuta vielä, kuin tuo tilaus vastaanotettu? Tai onko joku saanut jo seurantakoodia?
tilaus lähtee toimitukseen vasta ensi viikon aikana. Tämä tieto Gigantin Instagram sivulta ja konsoli hyvällä tsäkällä jo käsissä ensiviikolla riippuu toimitustavasta
 

Liitteet

Liittynyt
20.10.2018
Viestejä
2 597
Gigantilta tuli juuri tekstiviesti, että toimitus viivästyy. Uusi arvioitu toimituspäivä 10. Maaliskuuta.

Ja klo 10.12 maksettu ulos
Sama homma, 10:13 maksettu.

E:Ettei vaan olisi käynyt niin, että myivät ei-oota ja nyt sitten tulee seuraavat puolivuotta viikon välein viivästystekstareita..
A8DD5BF9-06EA-41F6-8A62-0F1D08554A33.jpeg
 
Viimeksi muokattu:

jomatuom

Tukijäsen
Liittynyt
18.11.2017
Viestejä
348
Gigantilta tuli juuri tekstiviesti, että toimitus viivästyy. Uusi arvioitu toimituspäivä 10. Maaliskuuta.

Ja klo 10.12 maksettu ulos
Jep, sama 10.14. Sähköpostiin tuli myös myyntitosite jossa tuo päivämäärä esiintyy. Periaatteesta tulee vaan mieleen et onko taas myyty eioota ennakkoon
 

MPJ

Liittynyt
23.02.2021
Viestejä
23
Myös tänne tuli sama SMS. Nyt kyllä hieman harmittaa mutta se, että on tulossa on tärkeintä. Eipä taida mistään muustakaan arvonnasta saada nopeampaa itselleen jos siis tuuri kävisi.
 
Liittynyt
15.03.2019
Viestejä
638
Ei yllättänyt kun on Gigantista kyse :rofl: Get your shit together :mad:

Jaksamisia kaikille pettyneille.

E. Ja tuo 11.3. ei sitten välttämättä myöskään pidä paikkaansa vaan ennen sitä tulee uusi automaattiviesti jne. Kaikki eivät varmasti saa edes maaliskuussa.
 

get

Liittynyt
22.08.2018
Viestejä
111
Itse olen vähän skeptinen sen suhteen, että konsoli olisi tulossa ylipäätään vielä maaliskuussa. Tai ainakin osa tulee jäämään ilman.
 
Liittynyt
11.02.2021
Viestejä
76
Ei yllättänyt kun on Gigantista kyse :rofl: Get your shit together :mad:

Jaksamisia kaikille pettyneille.
ei mulla valittamista. Yllätyserästä sain ite konsolin viimeeksi tuli matkahuollon kautta n. 3 päivässä ettei oo toimituksessa pahaa sanottavaa. Eikä tuo ole kuin viikolla myöhästy. pääasia että sivut toimi ja sai tilattua vaikka maksaessa pikkunen ongelma mut tulossa silti ettei suoraan peruutusta tullut. myytiinhän sitä noin tunnin verran että...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
362
Gigantin myötä Oulusta/Kempeleestä löytyis avaamaton Digital Edition ylimääräisenä tälle iltapäivää. Yyveetä jos kiinnostaa, vaikka voihan tuon toki palauttaakin.

Edit: parikin viestiä tuli, joten eiköhän tämä ole paketoitu
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 255
Viestejä
4 311 451
Jäsenet
71 997
Uusin jäsen
Jokeribox

Hinta.fi

Ylös Bottom