Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tällä viikolla ilmoittaa voittajilleMites cittarin arvonta?
Itelleki tuli toi sposti cdonist mut huomasin 10min liian myöhään9.12 tehty February 2021 Cdon tilaus mitätöity itsestään tänään ja tilauksiin ilmestynyt itsestään 23.2 päivätty tilaus ja siellä on jo seurantakoodikin tilaukseen
Eli lähettivät tänään noita aiemmin tilauksen tehneille, siksi järjestelmä varmaan ilmoitti että noita olisi muka ihan ylimääräiseksi asti.
Okei. Kyllähän sieltä tieten aina joku saa. Itse en saanutJokaisessa uutissivullahan tuosta on ollut nyt päivien aikana kun Gigantti mainosti että tänään kympiltä aamulla saapuu erä varastoon? Mitään botteja en ainakaan itse tarvinnut ostamiseen.
Itellä nyt kans näkyy että paikkakunnalla ois ja sama 4-6pvän postin toimitus mutta ei ole vielä postilta tullut noutoilmoitusta ja nyt siis kyseessä lauantaina tilatusta Digi edistä.Itsellä tuo normi postin 4-6pv ja tiistaina klo 13.13 DE tilattu. Saapuminen pitäisi olla tänään klo 19 mennessä. En tiedä vaikuttaako sitten asuinsijainti kuin paljon jos osalla näyttää huomista tai muuta. Kaverilla joka kuitenkin asuu lähellä ei vielä näy että olisi kuljetuksessakaan Suomen puolella ja noin 20min myöhemmin tilattu kuin oma.
Erittäin valmis ostamaan tämän DE mallin.Joten asiasta toiseen tänään on tullut DE malli ärrälle keskiviikon kuormasta joten tämä menee myyntiin avaamattomana jollekkin tämän ketjun halukkaalle. Tosin myyn sen vasta kun tuo levyllinen on varmasti postiin mennyt.
Täällä sama homma, mutta posti toimi kuljetusliikkeenä.Pakko antaa propsit Gigantille ja Matkahuollolle, sillä tiistaina tilattu konsoli oli jo tänään aamulla lähikaupassa valmiina hakuun!
Toivotaan et ens viikolle ehtisi laite tulla, mutten ihmettele jos menisi seuraavallekin viikolle vasta. Itse lyhennän dnan jonoa, kunnes saan tämän gigantin laitteen käsiini.Toimitusaika on 3-6 päivää eli sopivasti hiihtolomalle. Kiitos kaikki hirveästi vinkeistä ja tsempeistä sekä onnea kaikille jotka saivat tilattua omansa tänään. Tsemppiä myös niille jotka vielä odottavat, muistakaa ne jonot lyhenevät teiltä joka kerta kun joku saa omansa!
Ihtekkin odottelee, että saa paketin kouraan ja voi olla varma, ettei tarvii enää roikkua täällä. Aikamoinen apina putosi selästä, vaikka tuntuukin hassulta sanoa noin, kun kyse on "vaan" pelikonsolista. Lähinnä enemmän kyse on varmaan siitä, että kuinka pitkään tuli kärkyttyä ja vaivattua päätä tällä asialla ja nyt se on (toivottavasti) viimein ohi..Vaikka tää aseveljeily konsoleita odotellessa on ollutkin ihan hauskaa, mä en malta odottaa et pääsen helvettiin tästä konsolien kärkkymisen rottarallista.
Ihtekkin odottelee, että saa paketin kouraan ja voi olla varma, ettei tarvii enää roikkua täällä. Aikamoinen apina putosi selästä, vaikka tuntuukin hassulta sanoa noin, kun kyse on "vaan" pelikonsolista. Lähinnä enemmän kyse on varmaan siitä, että kuinka pitkään tuli kärkyttyä ja vaivattua päätä tällä asialla ja nyt se on (toivottavasti) viimein ohi..
Itse varauduin tähän jo hyvissäajoin ja olen säästänyt kaikki uudemmat isot pelit mitkä aiheuttaa suihkukone-efektinTulipa itekin hetken mielijohteesta tänään konsoli tilattua, vaikka ei kyllä mitään hajua mitä sillä pelailee, kun ei taida mitään kiinnostavia julkaisuja vielä olla. Noh, pääseepähän ainakin God of War testaamaan 60 fps:llä...
tilaus lähtee toimitukseen vasta ensi viikon aikana. Tämä tieto Gigantin Instagram sivulta ja konsoli hyvällä tsäkällä jo käsissä ensiviikolla riippuu toimitustavastaOlikos muilla eilisen onnekkailla tapahtunu tilauksen kohassa muuta vielä, kuin tuo tilaus vastaanotettu? Tai onko joku saanut jo seurantakoodia?
tilaus lähtee toimitukseen vasta ensi viikon aikana. Tämä tieto Gigantin Instagram sivulta ja konsoli hyvällä tsäkällä jo käsissä ensiviikolla riippuu toimitustavasta
Gigantilta tuli juuri tekstiviesti, että toimitus viivästyy. Uusi arvioitu toimituspäivä 10. Maaliskuuta.
Ja klo 10.12 maksettu ulos
Sama homma, 10:13 maksettu.Gigantilta tuli juuri tekstiviesti, että toimitus viivästyy. Uusi arvioitu toimituspäivä 10. Maaliskuuta.
Gigantilta tuli juuri tekstiviesti, että toimitus viivästyy. Uusi arvioitu toimituspäivä 10. Maaliskuuta.
no sitten se on kaikilla. Mutta tulee kun tulee.Sama
klo 10.14 tilattu
Jep, sama 10.14. Sähköpostiin tuli myös myyntitosite jossa tuo päivämäärä esiintyy. Periaatteesta tulee vaan mieleen et onko taas myyty eioota ennakkoonGigantilta tuli juuri tekstiviesti, että toimitus viivästyy. Uusi arvioitu toimituspäivä 10. Maaliskuuta.
Nyt just tuli tekstiviesti että konsoli saapuu ulkomailta vasta 11. maaliskuuta. LoLOlikos muilla eilisen onnekkailla tapahtunu tilauksen kohassa muuta vielä, kuin tuo tilaus vastaanotettu? Tai onko joku saanut jo seurantakoodia?
ei mulla valittamista. Yllätyserästä sain ite konsolin viimeeksi tuli matkahuollon kautta n. 3 päivässä ettei oo toimituksessa pahaa sanottavaa. Eikä tuo ole kuin viikolla myöhästy. pääasia että sivut toimi ja sai tilattua vaikka maksaessa pikkunen ongelma mut tulossa silti ettei suoraan peruutusta tullut. myytiinhän sitä noin tunnin verran että...Ei yllättänyt kun on Gigantista kyse Get your shit together
Jaksamisia kaikille pettyneille.
Samanlainen viesti tuli tännekkinTuommonen viesti viivästymisestä