PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
20.10.2018
Viestejä
2 584
ei mulla valittamista. Yllätyserästä sain ite konsolin viimeeksi tuli matkahuollon kautta n. 3 päivässä ettei oo toimituksessa pahaa sanottavaa. Eikä tuo ole kuin viikolla myöhästy. pääasia että sivut toimi ja sai tilattua vaikka maksaessa pikkunen ongelma mut tulossa silti ettei suoraan peruutusta tullut. myytiinhän sitä noin tunnin verran että...
Se tässä jännittääkin, että toimiko sivut oikeasti. Tuo Gigantin Facebookkiin kirjoittama vastaus eri henkilöiden postauksiin vaikuttaa vähän toiselta: "Pahoittelemme nettikaupassa eilen aamulla ilmennyttä teknistä häiriötä. Ostajia oli huimasti ja konsolit myytiin alta aikayksikön, jolloin verkkosivumme eivät pysyneet täysin perässä"

Itselle on kuitenkin tullut myös sähköpostiin nyt ostokuitti, jossa toimituspäivä/pick-up point pvm 10.3. myös eli siinä mielessä toiveikas. Mutta en ihmettelisi vaikka seuraavat puoli vuotta tulisi viikon välein viivästystekstareita.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 498
Tänne tuli samainen viesti ja tilausaika 10.13. Eipä tolle kiire, mutta olisihan se kiva että kotona olis jotain viihdykkeitä kun ei näyttiksiäkään saa...
Screenshot_20210226-092219__01.jpg
 
Liittynyt
15.03.2019
Viestejä
625
Eikä tuo ole kuin viikolla myöhästy. pääasia että sivut toimi ja sai tilattua vaikka maksaessa pikkunen ongelma mut tulossa silti ettei suoraan peruutusta tullut. myytiinhän sitä noin tunnin verran että...
Ei tuo 10./11.3. tarkoita että se tulee silloin vaan että siihen päivään on kaksi viikkoa, noin viikon päästä tulee uusi viesti.
 
Liittynyt
11.02.2021
Viestejä
76
Ei tuo 10./11.3. tarkoita että se tulee silloin vaan että siihen päivään on kaksi viikkoa, noin viikon päästä tulee uusi viesti.
ei. Tuote olisi saapunut Suomeen/lähetetty tuona päivänä + sanottiin aikasemmin ttä toimitus ensi viikon aikana (ig postaus) eli oletettavasti 4.3 (olisi ollut ilman tota viivästystä Suomessa), koska tuol seurannassakin lukee niin. Eli se lähetetään tai on Suomessa tuona päivänä 10/11.3 jos on.
 

Diplomaatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.07.2019
Viestejä
864
Ei yllättänyt kun on Gigantista kyse :rofl: Get your shit together :mad:

Jaksamisia kaikille pettyneille.

E. Ja tuo 11.3. ei sitten välttämättä myöskään pidä paikkaansa vaan ennen sitä tulee uusi automaattiviesti jne. Kaikki eivät varmasti saa edes maaliskuussa.
Mitä pettymystä tuossa nyt on? Gigantti tiedotti ihan asiallisesti ja nopeasti eli hyvin toimittu.

Itse peruin jo verkkokaupan tilauksen viime vuodelta. Ilmeisesti siinä olisi kestänyt vähän pidempään, kun ne kasataan ilmeisesti varaosa kerrallaan
 
Liittynyt
15.03.2019
Viestejä
625
Mitä pettymystä tuossa nyt on? Gigantti tiedotti ihan asiallisesti ja nopeasti eli hyvin toimittu.

Itse peruin jo verkkokaupan tilauksen viime vuodelta. Ilmeisesti siinä olisi kestänyt vähän pidempään, kun ne kasataan ilmeisesti varaosa kerrallaan
Niin siis Gigantti myi enemmän kuin mitä oli myytävää ja nyt sitten lähetellään viikottain viestejä että parin viikon päästä tulee jos tulee. Lisätietoja RTX30-seurannasta.
 

Diplomaatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.07.2019
Viestejä
864
Niin siis Gigantti myi enemmän kuin mitä oli myytävää ja nyt sitten lähetellään viikottain viestejä että parin viikon päästä tulee jos tulee. Lisätietoja RTX30-seurannasta.
Ja mitä gigantti siitä hyötyy?

Todennäköisesti rahti viivästynyt tulomaasta, joten et voi toimittaa jos tuotteet eivät ole maassa.
 
Liittynyt
15.07.2020
Viestejä
416
Noh tässä taas opitaan se että kannattaa pitää muut tilaukset voimassa siihen asti kunnes konsoli on oikeasti käsissä. DE tuplatilanneilla nyt hyvä syy hyödyntää 50 päivän palautusoikeutta jos oikein kuumottaa päästä pelailemaan. Haluan uskoa tuohon 10.3 mutta vähän pessimistin vikaa on...
 
Liittynyt
24.02.2021
Viestejä
14
Turha tässä on vaipua epätoivoon, täälläkin foorumilla porukkaa, joilla ei oo edes tilausta sisässä, tai tilannut verkkiksestä kuukausia sitten ja vieläkään ei oo kuulunut mitään. Ei tunnu parin viikon ylimääräinen odottelu missään kaiken tän kyttäilyn jälkeen.
 
Liittynyt
10.01.2021
Viestejä
21
Olihan toi joku myyntitosite tullut gigantilta vielä sähköpostiin, kaipa sieltä jotakin on oikeasti tulossa siis
 
Liittynyt
24.02.2021
Viestejä
14
Mielenkiintoista, itelle 10.14 ja viesti myöhästymisestä tuli. Voi olla että teille jotka ootte aikasemmin saanu tilauksen sisään, niin laite tulisikin ajallaan.
 
Liittynyt
01.02.2021
Viestejä
8
Vähän kerkes herätä toivoa, että olis hiihtolomaksi konsoli gigantista tullut, kun sulkutilan takia kuitenkin on vielä nykyistä pahemmin jumissa kotona, mutta arvattavissahan tuo oli että toimitus viivästyy. Toisaalta johan tässä on monta kuukautta odoteltu, että ei tuo viikko sinänsä isolta tunnu
 
Liittynyt
26.02.2021
Viestejä
3
Mielenkiintoista, itelle 10.14 ja viesti myöhästymisestä tuli. Voi olla että teille jotka ootte aikasemmin saanu tilauksen sisään, niin laite tulisikin ajallaan.
Minä sain tilauksen sisään melkein heti ja maksoin vielä Paypalilla, mutta sama viesti tuli aamulla tännekin.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
7
Täällä myös tilausvahvistus 10:14 ja sain tuon tekstiviestin. Jospa se toimitus ei nyt tuosta aivan älyttömästi viivästyisi. Pelkästään tilauksen saaminen sisään oli tuskien taival, niin kyllähän tässä osasi odottaa että vielä tulee säätämistä :D
 
Liittynyt
21.01.2021
Viestejä
22
Tänähän taisi olla hyvin maskeerattu ennakkotilaus. Vähän ottaa päähän kun kerkesi jo kunnon pelisessio skenaariot luotua loppu hiihtolomalle...
 
Liittynyt
01.06.2020
Viestejä
34
Tuossa tekstarilla tulleessa linkissä alkuperäinen toimituspäivä näyttäisi olevan 8.3 ja uusi viivästynyt toimituspäivä 10.3, joten kyseessä ois kahden päivän viivästys? Ei paha.
 
Liittynyt
07.02.2018
Viestejä
129
Tilausvahvistus klo 10.18 ja tekstari, että toimitus 11.3.2021. Ei haittaa yhtään, mä oon vaan iloinen että konsoli on ylipäätään tulollaan. Ja hyvin tiedotettu Gigantilta, siitä myös peukku.
On se hyvä kuitenkin ettei viivästy sentään kuukausia, on jokin mahku päästä pelaamaan ens kuussa konsolilla!
 
Liittynyt
26.02.2021
Viestejä
3
Tuossa tekstarilla tulleessa linkissä alkuperäinen toimituspäivä näyttäisi olevan 8.3 ja uusi viivästynyt toimituspäivä 10.3, joten kyseessä ois kahden päivän viivästys? Ei paha.
Mulla eka oli 4.3 ja toinen 10.3, kuusi päivää ei ole paha niin kauan kun se pysyy siinä kuudessa :D

On se hyvä kuitenkin ettei viivästy sentään kuukausia, on jokin mahku päästä pelaamaan ens kuussa konsolilla!
Ainahan sitä voi uuden tekstarin laittaa joka viikko. En kyllä uskalla laittaa toivooni ennen kun konsoli on käsissä.
 

Shiraus

Tukijäsen
Liittynyt
27.11.2019
Viestejä
473
On se hyvä kuitenkin ettei viivästy sentään kuukausia, on jokin mahku päästä pelaamaan ens kuussa konsolilla!
Näin on. Olin kuitenkin asennoitunut, ettei konsolia saa ennen kesää. Eli ihan sama tuleeko viikon vai neljän viikon päästä. Ja hei, tässä viivästymisessä on myös se hyvä puoli, että kone ei ehdikään synttäreiksi eli miehen on hankittava mulle jotain muuta. :cool::D
 
Liittynyt
11.02.2021
Viestejä
10
soitin gigantin aspaan. Tekstari oli järjestelmävirhe eli kaikki konsolit toimitetaan ensi viikolla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
302
Oli virhe tai ei niin ei sitä tekstaria ilmeisesti kaikille tullut, tänne ei ainakaan (10.14 tilausvahvistus, puhelinnumero oikein tilausvahvistuksessa).
 
Liittynyt
11.02.2021
Viestejä
10
eka ne sano että yli puolet toimituksista viivästyy... sitten hänen piti vielä varmistaa kolleegalta ja yhtäkkiä tekstari oli järjestelmävirhe ja kaikki toimitukset tulee ens viikolla en tiedä mitä uskoa...
 
Liittynyt
11.02.2021
Viestejä
76
eka ne sano että yli puolet toimituksista viivästyy... sitten hänen piti vielä varmistaa kolleegalta ja yhtäkkiä tekstari oli järjestelmävirhe ja kaikki toimitukset tulee ens viikolla en tiedä mitä uskoa...
no sen näkee ensi viikolla, jotenkin tuntuu että osa jopa ehkä saakin sen ensi viikolla ja puolet viivästyy. Joku oli facebookissa tilannu eilen ja saanut seurantakoodin sähköpostiin eli viivästyy varmaan osilla ja osilla ei.
 
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
6
10:21 tilausvahvistus saapui mulle, ei minkäänmoista tekstiviestiä myöhästymisistä. Myyntitosite kuitenkin saapui aamulla sähköpostiin että kaipa sitä pitää uskao että jotain sieltä tulossa.
 
Liittynyt
09.01.2018
Viestejä
125
10:21 tilausvahvistus saapui mulle, ei minkäänmoista tekstiviestiä myöhästymisistä. Myyntitosite kuitenkin saapui aamulla sähköpostiin että kaipa sitä pitää uskao että jotain sieltä tulossa.
Mikä toimitus päivämäärä siinä tositteessa on?
 
Liittynyt
11.02.2021
Viestejä
10
Jos joku vielä jaksaa, niin vois soittaa sinne ja varmistaa että onko tämä oikein? aspa ei ihan tuntunut tietävän kun eka sano että iso osa toimituksista on myöhästyneet ja että tuo oli automaattiviesti jonka kaikki ois pitänyt saada (en saanut), ja kun kerroin tästä et en saanut viestiä niin varmisti kolleegalta että aha viesti oli järjestelmävirhe et ne tulee kyllä ens viikolla?! Mut voi olla et hän tarkoitti et mun tilaama ps5 on tulossa 4.3. (ja ei kaikki)... en tiedä XD
 
Liittynyt
11.02.2021
Viestejä
76
Jos joku vielä jaksaa, niin vois soittaa sinne ja varmistaa että onko tämä oikein? aspa ei ihan tuntunut tietävän kun eka sano että iso osa toimituksista on myöhästyneet ja että tuo oli automaattiviesti jonka kaikki ois pitänyt saada (en saanut), ja kun kerroin tästä et en saanut viestiä niin varmisti kolleegalta että aha viesti oli järjestelmävirhe et ne tulee kyllä ens viikolla?! Mut voi olla et hän tarkoitti et mun tilaama ps5 on tulossa 4.3. (ja ei kaikki)... en tiedä XD
monelta sait tilausvahvistuksen?
 
Liittynyt
11.02.2021
Viestejä
10
monelta sait tilausvahvistuksen?
10:13. Aspa sano eka et voi hyvin olla että saan sen jo ens viikolla kun olin ekojen joukossa (ennen kun hän alko selittää et se tekstari oli järjestelmävirhe). Yritti vielä myydä 20€ lahjakorttia jos vapaa-ehtoisesti muuttaisin toimituspvm 4.3->11.3.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.02.2021
Viestejä
76
Joo aika jännä samoihin aikoihin aika monella muullakin ja saaneet viestiä että viivästyy, yhdeltä olen kuullut joka sai jo seurantakoodin (pakettisi lähetetään pian).. varastosaldo oli 25+ joten en tiedä tuosta mutta voi olla että se on järjestelmävirhe ja ei oo kaikille tullut (niin kävi gigantin arpajaisissa ei itelle tullut voittoviestiä eikä ei tällä kertaa tuuria viestiäkään sähköpostiin). Oletan että kaikilla se viivästyy ja syynä rahtien kuljetus Ruotsista Suomeen vai mistä ikinä tuleekaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 723
Viestejä
4 258 030
Jäsenet
71 361
Uusin jäsen
Jusbo

Hinta.fi

Ylös Bottom