Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mielenkiintoista, itelle 10.14 ja viesti myöhästymisestä tuli. Voi olla että teille jotka ootte aikasemmin saanu tilauksen sisään, niin laite tulisikin ajallaan.
On se hyvä kuitenkin ettei viivästy sentään kuukausia, on jokin mahku päästä pelaamaan ens kuussa konsolilla!Tilausvahvistus klo 10.18 ja tekstari, että toimitus 11.3.2021. Ei haittaa yhtään, mä oon vaan iloinen että konsoli on ylipäätään tulollaan. Ja hyvin tiedotettu Gigantilta, siitä myös peukku.
Tuossa tekstarilla tulleessa linkissä alkuperäinen toimituspäivä näyttäisi olevan 8.3 ja uusi viivästynyt toimituspäivä 10.3, joten kyseessä ois kahden päivän viivästys? Ei paha.
On se hyvä kuitenkin ettei viivästy sentään kuukausia, on jokin mahku päästä pelaamaan ens kuussa konsolilla!
Näin on. Olin kuitenkin asennoitunut, ettei konsolia saa ennen kesää. Eli ihan sama tuleeko viikon vai neljän viikon päästä. Ja hei, tässä viivästymisessä on myös se hyvä puoli, että kone ei ehdikään synttäreiksi eli miehen on hankittava mulle jotain muuta.On se hyvä kuitenkin ettei viivästy sentään kuukausia, on jokin mahku päästä pelaamaan ens kuussa konsolilla!
Älä viitti xDsoitin gigantin aspaan. Tekstari oli järjestelmävirhe eli kaikki konsolit toimitetaan ensi viikolla.
ei se voi olla noin en usko suasoitin gigantin aspaan. Tekstari oli järjestelmävirhe eli kaikki konsolit toimitetaan ensi viikolla.
selitä miten sitten tuli sähköpostiin myyntitosite? jossa oli uusi toimituspäivä mikä tekstiviestissä..soitin gigantin aspaan. Tekstari oli järjestelmävirhe eli kaikki konsolit toimitetaan ensi viikolla.
no sen näkee ensi viikolla, jotenkin tuntuu että osa jopa ehkä saakin sen ensi viikolla ja puolet viivästyy. Joku oli facebookissa tilannu eilen ja saanut seurantakoodin sähköpostiin eli viivästyy varmaan osilla ja osilla ei.eka ne sano että yli puolet toimituksista viivästyy... sitten hänen piti vielä varmistaa kolleegalta ja yhtäkkiä tekstari oli järjestelmävirhe ja kaikki toimitukset tulee ens viikolla en tiedä mitä uskoa...
Mikä toimitus päivämäärä siinä tositteessa on?10:21 tilausvahvistus saapui mulle, ei minkäänmoista tekstiviestiä myöhästymisistä. Myyntitosite kuitenkin saapui aamulla sähköpostiin että kaipa sitä pitää uskao että jotain sieltä tulossa.
10.3, en puusilmänä huomannutkaan tota, kiitos!Mikä toimitus päivämäärä siinä tositteessa on?
monelta sait tilausvahvistuksen?Jos joku vielä jaksaa, niin vois soittaa sinne ja varmistaa että onko tämä oikein? aspa ei ihan tuntunut tietävän kun eka sano että iso osa toimituksista on myöhästyneet ja että tuo oli automaattiviesti jonka kaikki ois pitänyt saada (en saanut), ja kun kerroin tästä et en saanut viestiä niin varmisti kolleegalta että aha viesti oli järjestelmävirhe et ne tulee kyllä ens viikolla?! Mut voi olla et hän tarkoitti et mun tilaama ps5 on tulossa 4.3. (ja ei kaikki)... en tiedä XD
10:13. Aspa sano eka et voi hyvin olla että saan sen jo ens viikolla kun olin ekojen joukossa (ennen kun hän alko selittää et se tekstari oli järjestelmävirhe). Yritti vielä myydä 20€ lahjakorttia jos vapaa-ehtoisesti muuttaisin toimituspvm 4.3->11.3.monelta sait tilausvahvistuksen?
Joo aika jännä samoihin aikoihin aika monella muullakin ja saaneet viestiä että viivästyy, yhdeltä olen kuullut joka sai jo seurantakoodin (pakettisi lähetetään pian).. varastosaldo oli 25+ joten en tiedä tuosta mutta voi olla että se on järjestelmävirhe ja ei oo kaikille tullut (niin kävi gigantin arpajaisissa ei itelle tullut voittoviestiä eikä ei tällä kertaa tuuria viestiäkään sähköpostiin). Oletan että kaikilla se viivästyy ja syynä rahtien kuljetus Ruotsista Suomeen vai mistä ikinä tuleekaan.
Ei ole toimitustavalla väliä itse otin ihan tavallisen postin smartpostiin olevan toimituksen ja 10.3 näyttää toimitusEhkä toimitustavalla on merkitystä, että tulee joko 11.3 tai 10.3.
ootko saanut viestiä tai seurantakoodia?Oma tilaus meni monen muun tapaan läpi klo 10.13, eli ehkä ensimmäisinä tilauksensa läpi saaneet saavat konsolinsa ehkä jo 4. päivä? Mene ja tiedä.
olisko linkkiä, en löydä?PS5 pelikonsolin viivästysviesti
26.02.2021 - 11:02
Osalle asiakkaistamme jotka ostivat eilen 25.2.2021 PS5 pelikonsolin on virheellisesti lähtenyt toimituksen viivästymisestä kertova viesti. Tämä viesti on virheellinen ja tuotteiden toimitukset saapuvat alkuperäisen aikataulun mukaisesti. Pahoittelumme virheellisestä viestistä.
Gigantin asiakasplvelu-sivulla tommonen. Oishan se mukava sitten jos tilaus käsiteltäisi ja saisi seurantakoodin että tietäisi masiinan olevan tulossa. Itse en ala rahoja pitämään ihan periaatteestakaan tuolla sisällä jos ei ole varmaa tietoa koska laite tulee.
olisko linkkiä, en löydä?
no eipä vieläkään näy kylläkään..![]()
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelusivuiltamme löydät vastaukset kaikkiin kysymyksiisi, niin ennen ostamista, oston aikana tai sen jälkeen. Täältä löydät myös asiakaspalvelumme yhteystiedot.www.gigantti.fi
Sähköpostiin tuli aamulla myyntitosite, jossa pvm 10.3. Pohdiskelen vain lähinnä sitä, että aiemmin tilanneet saavat ensimmäisestä "erästä" 4.3. ja muut sitten 10. päivä.ootko saanut viestiä tai seurantakoodia?
no eipä vieläkään näy kylläkään..
Otitko äsken tämän kuvan? Klo 10.13 tilauksen kohdalla lukee ainakin itselläni "Tilaus vastaanotettu".Tilausvahvistus sähköpostiin 10:14, ei oo tullu tositetta sähköpostiin eikä tekstiviestiä.![]()
no siis en aatellu et se olis ollu oikeesti joku järjestelmävirhe (harvemmi sattunu kohdille), oishan se voinut olla oikeasti niinkin että viivästyy oikeastikin mutta ja se puolet no jos 10.12-- ja siintä ekat 25+ toimitetaan sovitusti 4.3 mutta sitten ne jotka on tilattu about 10.30-11.09+ aikoihin niin oliskin ollut tyhjiä tilauksia. Mutta näköjään lisäilivät pikkuhiljaa järjestelmäänsä konsoleita ostettavaksi ja näin ollen kaikki halukkaat periaatteessa sai konsolin ja niillä oli niitä aika paljonkin varastossa vaikka saldo näytti muuta. Mutta loppuhyvin kaikki hyvinJees. Soitin myös aspaan ja kertoi järjestelmävirheestä. Toimittavat tilaukset ensi viikon aikana sovitusti. Eli homma bueno. Täällä tuntuu olevan pari vatipäätä joilla ei tunnu olevan muuta puuhaa, kun heitellä ilmoille jotain random teorioita. Mikä toi puolet ja puolet juttu oikein on ? Tyyliin must tuntuu et niit tulee 1/3 ens viikolla. Kun must vaan tuntuu.
Joo en nyt tiedä mitä vatipäistä siinä on tuollaista spekuloida, aika loogista mun mielestä.no siis en aatellu et se olis ollu oikeesti joku järjestelmävirhe, oishan se voinut olla oikeasti niinkin että viivästyy oikeastikin mutta ja se puolet no jos 10.12-- ja siintä ekat 25+ toimitetaan sovitusti 4.3 mutta sitten ne jotka on tilattu about 10.30-11.09+ aikoihin niin oliskin ollut tyhjiä tilauksia. Mutta näköjään lisäilivät pikkuhiljaa järjestelmäänsä konsoleita ostettavaksi ja näin ollen kaikki halukkaat periaatteessa sai konsolin ja niillä oli niitä aika paljonkin varastossa vaikka saldo näytti muuta. Mutta loppuhyvin kaikki hyvin
Jep, toi päivämäärä mua vaan kummastuttaa jos niissä toimituksissa ei pitänyt olla viivästyksiä, liekö väärät.Minulla tilausvahvistus 10:22 ja vieläkin näyttää "Odottaa käsittelyä", mutta tänään 9:07 tuli sekä tekstiviesti että sähköpostiin myyntitosite, joissa tuo 10.3 päivämäärä.
Kaveri oli aspaan yhteydessä, joka kummasteli myös tuota tositteen 10.3 päivämäärää. Aspan vastaus oli, "tilaus tulee ensi viikolla".Jep, toi päivämäärä mua vaan kummastuttaa jos niissä toimituksissa ei pitänyt olla viivästyksiä, liekö väärät.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.