PlayStation 5 tilausseuranta

Liittynyt
11.02.2021
Viestejä
76
Tilausvahvistus tuli 10.13. Tahtoisin uskoa, että jos joku saa tilausvahvistuksia vielä tuon jälkeen, olen suht selvillä vesillä.... huoh
10.13 aika varmasti konsolin saat. ite sain tilausvahvistuksen 10.19 siinä ja siinä mut uskon et ne lisäs niit kokoajan että kyllä itekki saan toisen..
 
Liittynyt
08.12.2020
Viestejä
21
Jees eipä tuottanut voittoa tämäkään tilaisuus, tieshän ton :)

Jos joku nyt haluaa luopua digitaalisesta versiosta, kuten täälä jo joku kirjotteli (hukkasin tai sitten muokkasi viestiä), oisin kiinnostunut. Laita yv!
 
Liittynyt
08.01.2018
Viestejä
13
Sain tilauksen läpi 10:55 joten ei kannata vielä kaikkea toivoa menettää. Tilausvahvistus tuli säpoon ja ei muuta kuin hermostunutta odotusta ensi viikkoon.
 
Liittynyt
13.01.2021
Viestejä
3
Onnistuin klo 10.16 kaksi kappaletta ostamaan. Toinen menee kaverille, joka ei töiden takia kerinnyt F5-pelleilyyn mukaan.
Onnea kaikille, jotka onnistuivat tilaamaan, nähdään linjoilla!
 

ted

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
187
Heh, mulla on yksi ostoskorissa, mutta en voi maksaa koska "Toimitustapoja ei saatavilla. Voi olla, että ostoskorin tuote tai tuotteet ovat päässeet loppumaan varastosta. "
 
Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
175
Jos kiinnostusta on niin kannattaa käydä katsomassa tuota sivua niin kauan kunnes siinä lukee isolla keltaisella "LOPPUUNMYYTY"
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 565
Gigantissa myös series x ollut saatavilla, vahva suositus sinne suuntaan. Tehokkaampi ja 3v "ilmaispelit".
Sama kun näyttiksis, moni nvidian kannattaja ottanut amd kun niitä saanut.
 

get

Liittynyt
22.08.2018
Viestejä
108
No nyt avovaimolla tärppäsi ja sai tilattua. Katsotaan tuleeko tuo oikeasti. Jos tulee, poistun välittömästi VK:n jonosta.
 
Liittynyt
11.02.2021
Viestejä
76
Jos kiinnostusta on niin kannattaa käydä katsomassa tuota sivua niin kauan kunnes siinä lukee isolla keltaisella "LOPPUUNMYYTY"
tai jos on jo ostoskorissa tuote niin ei luovuta vaan päivittää sivua joskus saattaa antaa valita toimitustavan vaikka väittäisi muuta
 
  • Tykkää
Reactions: ted
Liittynyt
15.07.2020
Viestejä
416
Saattaapi tulla giganttiin muutama avaamaton ps5 digi palautuksena :D Eli eiköhän niitä tule myyntiin tulevilla viikoilla uudestaan (ja ehkä jopa outletista halvempaan hintaan avattuna).
 
Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
175
tai jos on jo ostoskorissa tuote niin ei luovuta vaan päivittää sivua joskus saattaa antaa valita toimitustavan vaikka väittäisi muuta
Juurikin näin. Tällä tavalla itse sain läpi. Nyt vain sitten odotellaan ja jatketaan työpäivää.
 
Liittynyt
07.02.2018
Viestejä
128
Pistetään tähän alkuun nyt et heti kun alkaa tapahtumaan jotain Gigantin tämän päivän tilauksessa (25.2) voitte lainata tätä viestiä, kertoa mihin aikaan tuli tilausvahvistus ja mikä toimitustapa.

Muussa tapauksessa kertokaa jos alkavat tilauksia perumaan liian suuren varastosaldon myötä
 
Liittynyt
15.07.2020
Viestejä
416
Pistetään tähän alkuun nyt et heti kun alkaa tapahtumaan jotain Gigantin tämän päivän tilauksessa (25.2) voitte lainata tätä viestiä, kertoa mihin aikaan tuli tilausvahvistus ja mikä toimitustapa.

Muussa tapauksessa kertokaa jos alkavat tilauksia perumaan liian suuren varastosaldon myötä
Ainakin gigantin instagram postauksen mukaan nämä lähtevät liikkelle vasta ensi viikolla joten mitään päivityksiä ei välttämättä heti ole odotettavissa.
 
Liittynyt
26.11.2020
Viestejä
23
Onnittelut hei kaikille ketkä saivat konsolinsa pitkän odottelun jälkeen tilattua! Aika jäätävää että melkein yli tunnin pysty tuolta noita tilaamaan, montahan kappaletta lienee on Gigantti saanut konsoleita? Muistakaa muuten perua verkkiksen tilauksia, ite perun heti kun nään konkreettisesti sen paketin, muuten en usko! :D

Edit: Tilaus vastaanotettu
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
368
Tiistaina Gigantista tilatusta konsolista (DE) tuli juuri saapumisilmoitus, ei muuta kun noutamaan tuosta 500m päästä :)
 
Liittynyt
19.02.2021
Viestejä
2
11:09 tilausvahvistus sähköpostiin. Ei antanut klarnalla ottaa ekaks ni vaihoin mobilepay ja sit meni läpi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 502
Onnittelut hei kaikille ketkä saivat konsolinsa pitkän odottelun jälkeen tilattua! Aika jäätävää että melkein yli tunnin pysty tuolta noita tilaamaan, montahan kappaletta lienee on Gigantti saanut konsoleita?
Tästä jää hieman vääränlainen käsitys tapahtumista, kun todellisuudessa saldoa ilmestyi tässä tunnin aikana muutamaan kertaan ja ne katosivat aina hetkessä. Niitä digikonsoleitahan sai oikeasti ostaa tauotta sen tunnin ajan ja nyt levymallin kanssa valtaosa tuosta tunnista myytiin ei-oota.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
430
Pääsin lopulta MobilePayn maksuikkunaan asti ja sitten päätinkin olla tilaamatta. Ajattelin että menköön niille, joilla on enemmän tarvetta. Itse jatkan vielä PC-pelien parissa. Kaipa näitä joskus myöhemminkin saa, jos oikeasti pitää päästä pelaamaan konsolipelejä.
 
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2
Tervehdys kaikille!

Joinasin vähän tämän topiikin vuoksi. Sain itse tilausvahvistuksen 11:14. Tai rouva sai, jonotettiin molemmat F5 rallissa. Itse sain alunperin koneen ostoskoriini ja yritin maksaa verkkopankissa jonka aikana koneet ilmeisesti "menivät" ja jäi tilaus menemättä läpi. Lisäksi sivusto ilmeisesti tägäsi minut jo ns. ostaneeksi jonka takia en enää voinut yrittää uudestaan (tai jotain?). Rouvan ostoskorissa kone makasi jonkin aikaa "sinulla on ostoskorissasi loppuunmyytyjä tuotteita" -tai jotain vastaavaa tekstin alla. Rouvan ostoskori päivittyi saataville siis jossain kohdassa ja ilmeisesti pleikkari on nyt tulossa.. Mene ja tiedä. Olen tätä foorumia vieraana seuraillut ja halusin jakaa tuskaisen taipaleen jota täälläkin on käyty. Ja nähtäväksi jää, jatketaanko tästäkin huolimatta.
 

get

Liittynyt
22.08.2018
Viestejä
108
Itse uskon, että Gigantti julkaisi koneita myyntiin tasaisesti tuon tunnin aikana (10-11). Tämän takia ostoskorissa saattoi olla tuote joka oli "loppuunmyyty". Kun seuraava erä muutaman minuutin päästä tuli ostettavaksi, onnistui F5 rämpyttämällä tuon jo ostoskorissa olevan laitteen tilaus.
 
Liittynyt
18.03.2017
Viestejä
1 214
Mikä on tilanneiden tahojen tilauksen tila Gigantin sivuilla? Edelleen: "odottaa käsittelyä" vai "Tilaus vastaanotettu" ?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
450
Ohi meni tämäkin kaiketi. Noh, ehkä alkaa tuo de-malli houkuttamaan kuitenkin. Eli tänne voi sitä sitten tarjota
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
418
Tervehdys kaikille!

Joinasin vähän tämän topiikin vuoksi. Sain itse tilausvahvistuksen 11:14. Tai rouva sai, jonotettiin molemmat F5 rallissa. Itse sain alunperin koneen ostoskoriini ja yritin maksaa verkkopankissa jonka aikana koneet ilmeisesti "menivät" ja jäi tilaus menemättä läpi. Lisäksi sivusto ilmeisesti tägäsi minut jo ns. ostaneeksi jonka takia en enää voinut yrittää uudestaan (tai jotain?). Rouvan ostoskorissa kone makasi jonkin aikaa "sinulla on ostoskorissasi loppuunmyytyjä tuotteita" -tai jotain vastaavaa tekstin alla. Rouvan ostoskori päivittyi saataville siis jossain kohdassa ja ilmeisesti pleikkari on nyt tulossa.. Mene ja tiedä. Olen tätä foorumia vieraana seuraillut ja halusin jakaa tuskaisen taipaleen jota täälläkin on käyty. Ja nähtäväksi jää, jatketaanko tästäkin huolimatta.
Itsekin sain tilaamalla päivittämällä viimeistä tilausvahvistussivua, kunnes maksa tilaus painike tuli yllättäen vihreäksi. Tämä kävi 2-3 kertaa, ensin herjasi, että ei onnistunut - loppuunmyyty. Sitten lopulta sain maksettua ja tuli tilausvahvistus klo 10.33.
 
Liittynyt
11.02.2021
Viestejä
76
Mikä on tilanneiden tahojen tilauksen tila Gigantin sivuilla? Edelleen: "odottaa käsittelyä" vai "Tilaus vastaanotettu" ?
odottaa käsittelyä. Lähtee toimitukseen ensi viikon aikana (instagram). Päivittyi juuri: Tilaus vastaanotettu.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2
Paljon mahdollista että lisäilivät sen tunnin ajan, niinkuin get totesi.. itse sain toistuvasti "enimmäismäärä ylitetty" viesti oman ostoyrityksen jälkeen...
 
Liittynyt
24.02.2021
Viestejä
14
Jep, eiköhän maanantaina päivity tilanne.

Edit: Päivittyi juuri itsellekin, "Tilaus vastaanotettu".
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.12.2020
Viestejä
15
Meidän talouteen saatiin avovaimon kanssa kaksi konetta tilattua vaikka ostoskorissa välillä myikin eioota. Kunhan nyt katsotaan varman päälle että kotiin saadaan konsoli niin toinen joutaa jollekin sitä tarvitsevalle. Mahd. postikulut sekä sandelssin laatikon verran vaivanpalkkaa tulee päälle tähän, trokarihommiin ei ole itsellä kiinnostusta eikä tarvetta ryhtyä.
 
Liittynyt
11.02.2021
Viestejä
61
Meidän talouteen saatiin avovaimon kanssa kaksi konetta tilattua vaikka ostoskorissa välillä myikin eioota. Kunhan nyt katsotaan varman päälle että kotiin saadaan konsoli niin toinen joutaa jollekin sitä tarvitsevalle. Mahd. postikulut sekä sandelssin laatikon verran vaivanpalkkaa tulee päälle tähän, trokarihommiin ei ole itsellä kiinnostusta eikä tarvetta ryhtyä.
Toisen tilauksen olisi voinut perua.. ei hyvää pävää taas
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
418
Aika vähän on omaan tietoon tullut tapauksia, että Gigantti olisi myynyt pleikkaria "ohi". Eli kyllähän tuon toisen tilauksen varmaan uskaltaa perua, niin joku tarvitseva saa siitä sen konsolin, ellei sitten janota ihan hirveästi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 076
Viestejä
4 238 214
Jäsenet
71 303
Uusin jäsen
Paras käyttäjä

Hinta.fi

Ylös Bottom