PlayStation 5 tilausseuranta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Vaikka tää aseveljeily konsoleita odotellessa on ollutkin ihan hauskaa, mä en malta odottaa et pääsen helvettiin tästä konsolien kärkkymisen rottarallista.
Ihtekkin odottelee, että saa paketin kouraan ja voi olla varma, ettei tarvii enää roikkua täällä. Aikamoinen apina putosi selästä, vaikka tuntuukin hassulta sanoa noin, kun kyse on "vaan" pelikonsolista. Lähinnä enemmän kyse on varmaan siitä, että kuinka pitkään tuli kärkyttyä ja vaivattua päätä tällä asialla ja nyt se on (toivottavasti) viimein ohi..

Ihtekkin odottelee, että saa paketin kouraan ja voi olla varma, ettei tarvii enää roikkua täällä. Aikamoinen apina putosi selästä, vaikka tuntuukin hassulta sanoa noin, kun kyse on "vaan" pelikonsolista. Lähinnä enemmän kyse on varmaan siitä, että kuinka pitkään tuli kärkyttyä ja vaivattua päätä tällä asialla ja nyt se on (toivottavasti) viimein ohi..

Veli, seuraavaksi voidaan kärkkyä eri peliketjuissa julkaisujen perään ja korjailla ohjainta takuun piikkiin.

Tulipa itekin hetken mielijohteesta tänään konsoli tilattua, vaikka ei kyllä mitään hajua mitä sillä pelailee, kun ei taida mitään kiinnostavia julkaisuja vielä olla. Noh, pääseepähän ainakin God of War testaamaan 60 fps:llä...

Tulipa itekin hetken mielijohteesta tänään konsoli tilattua, vaikka ei kyllä mitään hajua mitä sillä pelailee, kun ei taida mitään kiinnostavia julkaisuja vielä olla. Noh, pääseepähän ainakin God of War testaamaan 60 fps:llä...
Itse varauduin tähän jo hyvissäajoin ja olen säästänyt kaikki uudemmat isot pelit mitkä aiheuttaa suihkukone-efektin :D

Olikos muilla eilisen onnekkailla tapahtunu tilauksen kohassa muuta vielä, kuin tuo tilaus vastaanotettu? Tai onko joku saanut jo seurantakoodia?

Olikos muilla eilisen onnekkailla tapahtunu tilauksen kohassa muuta vielä, kuin tuo tilaus vastaanotettu? Tai onko joku saanut jo seurantakoodia?
tilaus lähtee toimitukseen vasta ensi viikon aikana. Tämä tieto Gigantin Instagram sivulta ja konsoli hyvällä tsäkällä jo käsissä ensiviikolla riippuu toimitustavasta

Liitteet

• kuva_2021-02-26_083926.png
    kuva_2021-02-26_083926.png
    173,5 KB · Luettu: 189
Gigantilta tuli juuri tekstiviesti, että toimitus viivästyy. Uusi arvioitu toimituspäivä 10. Maaliskuuta.

Ja klo 10.12 maksettu ulos
Sama homma, 10:13 maksettu.

E:Ettei vaan olisi käynyt niin, että myivät ei-oota ja nyt sitten tulee seuraavat puolivuotta viikon välein viivästystekstareita..
A8DD5BF9-06EA-41F6-8A62-0F1D08554A33.jpeg

Viimeksi muokattu:
Gigantilta tuli juuri tekstiviesti, että toimitus viivästyy. Uusi arvioitu toimituspäivä 10. Maaliskuuta.

Ja klo 10.12 maksettu ulos
Jep, sama 10.14. Sähköpostiin tuli myös myyntitosite jossa tuo päivämäärä esiintyy. Periaatteesta tulee vaan mieleen et onko taas myyty eioota ennakkoon

Myös tänne tuli sama SMS. Nyt kyllä hieman harmittaa mutta se, että on tulossa on tärkeintä. Eipä taida mistään muustakaan arvonnasta saada nopeampaa itselleen jos siis tuuri kävisi.

Ei yllättänyt kun on Gigantista kyse :rofl: Get your shit together :mad:

Jaksamisia kaikille pettyneille.

E. Ja tuo 11.3. ei sitten välttämättä myöskään pidä paikkaansa vaan ennen sitä tulee uusi automaattiviesti jne. Kaikki eivät varmasti saa edes maaliskuussa.

Itse olen vähän skeptinen sen suhteen, että konsoli olisi tulossa ylipäätään vielä maaliskuussa. Tai ainakin osa tulee jäämään ilman.

ei mulla valittamista. Yllätyserästä sain ite konsolin viimeeksi tuli matkahuollon kautta n. 3 päivässä ettei oo toimituksessa pahaa sanottavaa. Eikä tuo ole kuin viikolla myöhästy. pääasia että sivut toimi ja sai tilattua vaikka maksaessa pikkunen ongelma mut tulossa silti ettei suoraan peruutusta tullut. myytiinhän sitä noin tunnin verran että...

Gigantin myötä Oulusta/Kempeleestä löytyis avaamaton Digital Edition ylimääräisenä tälle iltapäivää. Yyveetä jos kiinnostaa, vaikka voihan tuon toki palauttaakin.

Edit: parikin viestiä tuli, joten eiköhän tämä ole paketoitu

Viimeksi muokattu:
Tuommonen viesti viivästymisestä

Liitteet

• Screenshot_20210226-090158_Messages.jpg
    Screenshot_20210226-090158_Messages.jpg
    225,7 KB · Luettu: 395
ei mulla valittamista. Yllätyserästä sain ite konsolin viimeeksi tuli matkahuollon kautta n. 3 päivässä ettei oo toimituksessa pahaa sanottavaa. Eikä tuo ole kuin viikolla myöhästy. pääasia että sivut toimi ja sai tilattua vaikka maksaessa pikkunen ongelma mut tulossa silti ettei suoraan peruutusta tullut. myytiinhän sitä noin tunnin verran että...
Se tässä jännittääkin, että toimiko sivut oikeasti. Tuo Gigantin Facebookkiin kirjoittama vastaus eri henkilöiden postauksiin vaikuttaa vähän toiselta: "Pahoittelemme nettikaupassa eilen aamulla ilmennyttä teknistä häiriötä. Ostajia oli huimasti ja konsolit myytiin alta aikayksikön, jolloin verkkosivumme eivät pysyneet täysin perässä"

Itselle on kuitenkin tullut myös sähköpostiin nyt ostokuitti, jossa toimituspäivä/pick-up point pvm 10.3. myös eli siinä mielessä toiveikas. Mutta en ihmettelisi vaikka seuraavat puoli vuotta tulisi viikon välein viivästystekstareita.

Viimeksi muokattu:
Tuo tekstiviestin seurantasivu näyttää tältä

Liitteet

• Screenshot 2021-02-26 092041.png
    Screenshot 2021-02-26 092041.png
    15,4 KB · Luettu: 368
Tänne tuli samainen viesti ja tilausaika 10.13. Eipä tolle kiire, mutta olisihan se kiva että kotona olis jotain viihdykkeitä kun ei näyttiksiäkään saa...
Screenshot_20210226-092219__01.jpg

Eikä tuo ole kuin viikolla myöhästy. pääasia että sivut toimi ja sai tilattua vaikka maksaessa pikkunen ongelma mut tulossa silti ettei suoraan peruutusta tullut. myytiinhän sitä noin tunnin verran että...

Ei tuo 10./11.3. tarkoita että se tulee silloin vaan että siihen päivään on kaksi viikkoa, noin viikon päästä tulee uusi viesti.

Ei tuo 10./11.3. tarkoita että se tulee silloin vaan että siihen päivään on kaksi viikkoa, noin viikon päästä tulee uusi viesti.
ei. Tuote olisi saapunut Suomeen/lähetetty tuona päivänä + sanottiin aikasemmin ttä toimitus ensi viikon aikana (ig postaus) eli oletettavasti 4.3 (olisi ollut ilman tota viivästystä Suomessa), koska tuol seurannassakin lukee niin. Eli se lähetetään tai on Suomessa tuona päivänä 10/11.3 jos on.

E. Ja tuo 11.3. ei sitten välttämättä myöskään pidä paikkaansa vaan ennen sitä tulee uusi automaattiviesti jne. Kaikki eivät varmasti saa edes maaliskuussa.

Mitä pettymystä tuossa nyt on? Gigantti tiedotti ihan asiallisesti ja nopeasti eli hyvin toimittu.

Itse peruin jo verkkokaupan tilauksen viime vuodelta. Ilmeisesti siinä olisi kestänyt vähän pidempään, kun ne kasataan ilmeisesti varaosa kerrallaan

Mitä pettymystä tuossa nyt on? Gigantti tiedotti ihan asiallisesti ja nopeasti eli hyvin toimittu.

Itse peruin jo verkkokaupan tilauksen viime vuodelta. Ilmeisesti siinä olisi kestänyt vähän pidempään, kun ne kasataan ilmeisesti varaosa kerrallaan

Niin siis Gigantti myi enemmän kuin mitä oli myytävää ja nyt sitten lähetellään viikottain viestejä että parin viikon päästä tulee jos tulee. Lisätietoja RTX30-seurannasta.

Niin siis Gigantti myi enemmän kuin mitä oli myytävää ja nyt sitten lähetellään viikottain viestejä että parin viikon päästä tulee jos tulee. Lisätietoja RTX30-seurannasta.

Ja mitä gigantti siitä hyötyy?

Todennäköisesti rahti viivästynyt tulomaasta, joten et voi toimittaa jos tuotteet eivät ole maassa.

Tilausvahvistus klo 10.18 ja tekstari, että toimitus 11.3.2021. Ei haittaa yhtään, mä oon vaan iloinen että konsoli on ylipäätään tulollaan. Ja hyvin tiedotettu Gigantilta, siitä myös peukku.

Noh tässä taas opitaan se että kannattaa pitää muut tilaukset voimassa siihen asti kunnes konsoli on oikeasti käsissä. DE tuplatilanneilla nyt hyvä syy hyödyntää 50 päivän palautusoikeutta jos oikein kuumottaa päästä pelailemaan. Haluan uskoa tuohon 10.3 mutta vähän pessimistin vikaa on...

Turha tässä on vaipua epätoivoon, täälläkin foorumilla porukkaa, joilla ei oo edes tilausta sisässä, tai tilannut verkkiksestä kuukausia sitten ja vieläkään ei oo kuulunut mitään. Ei tunnu parin viikon ylimääräinen odottelu missään kaiken tän kyttäilyn jälkeen.

Olihan toi joku myyntitosite tullut gigantilta vielä sähköpostiin, kaipa sieltä jotakin on oikeasti tulossa siis

Statistiikka

Viestiketjuista
285 091
Jäsenet
78 915
Uusin jäsen
erikeeper

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom