Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kauanko tässä yksi matsi suurinpiirtein kestää? Vähän mielenkiintoa herättelee, mutta en tahtoisi mitään hirveän nopeatempoista mättöä kuitenkaan.
En ainakaa ite huomaa eroa toimivuudessa ultra vs low 1440p:llä.Millä asetuksilla pelaatte, aika heikosti näyttäs toimivan![]()

Joo. On käynyt välillä. Nyt näemmä serveri alhaalla [emoji20]Kellään tollasta bugia, kun delaa, ja lähtee matsista, niin ei lataa lobbya? Lataa taustan, jossa aseet jne, mutta hahmot ja valikot ei ilmesty.
Juu samaa tekee mullaKellään tollasta bugia, kun delaa, ja lähtee matsista, niin ei lataa lobbya? Lataa taustan, jossa aseet jne, mutta hahmot ja valikot ei ilmesty.
Osta peli ja testaa vajaat kaks tuntia ja pistä refundia, jos ei toimi tai miellytä. Sillähän se selviää kätevästi.Hmm tekis mieli tämä ostella mutta onko mitään toivoa että pyöris näillä: win10, 16gb ddr3, r9 380 4gb, ikiwanha 1055t. Toi prossuhan se ainakin jää huonoksi..
Mäkin avasin jonku tommosen laatikon mutten mitään siitä saanut?Nyt on muuten avattu Community Market tähän peliin, eli voi myydä/ostaa laatikoista tulleita tavaroita.
Deluxe Editionin skinitkin pystyy myymään ja jos sitä harkitsee, niin kannattaa toimia nopeasti. Tällä hetkellä koko setistä näyttäisi saavan noin 70€, eli saa pelinsä ilmaiseksi ja jää voitollekkin. Hinta tietysti laskee, kun tarjonta kasvaa.
Mäkin avasin jonku tommosen laatikon mutten mitään siitä saanut?
Joo varmaan noi valkoiset housut sit tul siitä laatikosta?Kyllä minä uskon, että sait tavarasi ihan normaalisti. Otapa screenshot inventorystäsi, niin voin kertoa onko siellä jotain ylimääräistä? Voit myös katsoa Steamin kautta inventorya, ne skinit mitä kaikilla on alussa ei ole myytävissä. Laatikosta tullut on.
Siitä avauksesta ei tule minkään näköistä ilmoitusta. Ei tule mitään "hei, sait XXX-tavaran!" tyylistä ikkunaa, eikä mitään muutakaan. Klikkaat laatikkoa, se katoaa ja tavara ilmestyy inventoryyn.

Jep möin ne heti poisJees, nehän ne. Nuo kahdet muut housut on niitä jotka kaikilla on alussa. Valkoisten housujen tämän hetkinen markkina-arvo näyttää olevan 0,14€![]()
Ai. h1z1 ja Arman modin lisäksi muita varteenotettavia on?Näitä pelejä tulee yksi kpl joka päivä steamiin? Mikäs tässä nyt on niin erinlaista kaikesta muusta samasta roskasta?
Escape from tarkov on herättänyt suurta hypeä ainakin mitä olen jaksanut tutustuaAi. h1z1 ja Arman modin lisäksi muita varteenotettavia on?
Monella survival sandbox pelillä, kuten rustilla ja Arkilla löytyy pelimuotona, mutta ovat enemmän sivuprojekteja... h1z1 King of the Kill taitaa kans olla sivuprojekti, mutta suositumpi kuin alkuperäinen idea...
Escape from tarkov vaikutti ihan mielenkiintoiselta, mutta rahastus alpha versiolla oli ihan naurettavaa. Lisäksi striimaajiksi oli poimittu suotuisia tyyppejä.Escape from tarkov on herättänyt suurta hypeä ainakin mitä olen jaksanut tutustua
Jaa... Luulin, että puhuttiin joka päivä steamiin tulevista peleistä, eikä closed alphassa olevista joidenka julkaisupäivää edes tiedetä... No kaippa se eroaa että tätä pääsee jo pelaamaan...Escape from tarkov on herättänyt suurta hypeä ainakin mitä olen jaksanut tutustua
Jaa... Luulin, että puhuttiin joka päivä steamiin tulevista peleistä, eikä closed alphassa olevista joidenka julkaisupäivää edes tiedetä... No kaippa se eroaa että tätä pääsee jo pelaamaan...![]()
Mitäs kummalista tuossa on? Siellä on ketju jossa timeframe tuleville asioille ja siihen on pyydetty kaikki keskustelu kyseisistä aiheista. Nyt ihmiset eivät edes lue sitä vaan postaavat samasta aiheesta omia ketjuja toistuvasti.PUBG foorumilla hieman outoa menoa. Täysin asiallisia ketjuja HC servuista suljetaan (ei siis lukita, vaan poistetaan).
Kaipa koittavat markkinoida 3rd personia H1Z1 junnuille tms.
Niin kysyin, koska minä en ainakaan tiedä muita pelejä, kuin Arman modin mihinkä tämä perustuu, early accessissa myös oleva h1z1 ja mainitsemasi closed alphassa oleva Escape from tarkov, joka taitaa keskittyä enemmän muuhun contenttiin kuin tähän pelkkään deathmatchiin last man standing rng aseilla olevaan pelityyliin. En kyllä edes löytänyt netistä varmistusta, että Escape from tarkovissa olisi edes battle royale tyylistä pelimuotoa...Niin kysyit varteen otettavia. Ja niitähän ei ole kun ne on kaikki samaa roinaa. Oli niissä sitten alligaattori, dinosaurus tai radioaktiivinen ihminen ei nyt mikää ole oikein vaikuttanut toistaan paremmalta.
Mitäs kummalista tuossa on? Siellä on ketju jossa timeframe tuleville asioille ja siihen on pyydetty kaikki keskustelu kyseisistä aiheista. Nyt ihmiset eivät edes lue sitä vaan postaavat samasta aiheesta omia ketjuja toistuvasti.
Aikansahan ne tuota teki, mutta ei näemmä enään.Luulisi modejen ohjaavan sitten tämän ko. keskustelun oikealle timeframe- ketjulle. Pidän kummallisena koska moni muukin aihe kuuluisi mystiselle timeframe langalle.
Taidan olla idiootti, mutta kertokaa ny miten noita kranuja heitetään. Tai siis valitaan...
Jos mulla on normi, savu, stunni, niin miten niitten välillä valitaan? Muistaakseni G nappia kun painaa niin tapahtuu jotain kranujen kaa, mutta niin usein siihen tulee kranun kuva näkyviin, sitten tilanne päälllä ja yhtäkkiä kädessä onkin pyssy taas.
Kyllä pitää.Redditistä olin lukevinani, että painamalla useasti vitosta se vaihtaisi eri kranaattien välillä. Tätä en ole itse pelissä kokeillut, niin en tiedä pitääkö paikkaansa. Joka tapauksessa kranaatin normaali valinta tapahtuu painamalla vitosta.
Joo ostin eilen ja pyörii tuo kohtuudella tolla mun setillä. Pelasin pikkuhumalassa n. 14 matsia ja paras sijoitus oli neljäs. Joka matsissa melkein sain ainakin yhen hengiltä. Tuo paras sijoitus tuli kun hypin sinne sotilassaarelle ja yksin lootittua sen, siitä sit autoillen rinkien keskelle ja ammuskellen. Sitten pikkuympyrässä erehdyin ampumaan ensimmäisenä ja selkään rankasivat.. Ihan piristävä kun mitään tämän suuntaistakaan en ole dayzeron jälkeen pelannu?
Miten ootta tykänny pelata? Heti koneesta ulos nahisemaan vai ihan lopussa yksin loottimaan? Ite tykänny yksin lopussa..
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.