Huomenna julkkarissa tulossa myös uusi ase.
Vahvistavat samalla myös, että peli tullaan näkemään PC version valmistuttua myös konsoleilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomenna julkkarissa tulossa myös uusi ase.
Mitens noi lootit on tässä pelissä?
Onko ne aina randomisti vai melkein aina samoissa paikoissa melki samat kamat?
Itsellekin tuo 3rd person moodi tuntuu "huijaukselta". Varmaan siksi, etten osaa itse hyödyntää sitä yhtä kierosti kuin muut. Hyvänä esimerkkinä tästä jantteri, joka näki mut alakerrasta portaita tullessaan ennen kuin mä näin sen ja hyppäsi portaissa & räsäytti sarjan otsaan lennosta. FPS moodissa molemmat olisi nähneet toisensa samaan aikaan ja olisi ollut reflekseistä kiinni kumpi voittaa (totuus: se olis silti voittanut).
Itse kans tuota toivoisin. Toki voi olla aika vmäinen ehtiä sitä viimeistä 10 tyyppiä kun tuo kartta on valtavan kokoinen. Toki tuohon voisi keksiä jotain helpotusta esim jossain päin karttaa oli satelliitti tjsp josta näkisi missä muut menevät.Pitkään on jo tämä genre kiinnostanut, mutta ei ole tullut pelejä ostettua, mutta tähän kelkkaan taidan hypätä mukaan.
Itse haluaisin nähdä pelimoodin, jossa tuota pelialuetta ei rajattaisi, vois sydän tykytellä eri malliin, kun ei olisi hajuakaan, että missäpäin karttaa vihut luuraa. Myös v käyrä vois nousta uusiin sfääreihin, kun 3 tunnin hiiviskelyn jälkeen tulee nappi otsaan [emoji1]
Pitkään on jo tämä genre kiinnostanut, mutta ei ole tullut pelejä ostettua, mutta tähän kelkkaan taidan hypätä mukaan.
Itse haluaisin nähdä pelimoodin, jossa tuota pelialuetta ei rajattaisi, vois sydän tykytellä eri malliin, kun ei olisi hajuakaan, että missäpäin karttaa vihut luuraa. Myös v käyrä vois nousta uusiin sfääreihin, kun 3 tunnin hiiviskelyn jälkeen tulee nappi otsaan [emoji1]
Eka matsi #2 ja 6 tappoo. Helppo voitto viholliselle kun kaks viimeistä ympyrää leikittiin hippaa smokeilla ja se sai ampua nyppylän takaa aina yhden laukauksen ajan kun minä seisoin tasaisella avoimella. Kiitos rng.![]()
Mulla aika vastaava setti ja tiputin suoraan mediumille että sai fpst ad 100 tienoille... Optimointia kyllä peli kaipaa...#4 enkat. Mites muilla ruuudunpäivitys? Mun spekseillä ruudunpäivitys tippuu pahimmillaan 40 tienoille (3570k/8gb/gtx1070). Grafiikka-asetusten näpräämisellä ei tunnu olevan suurta vaikutusta.

Voi pelata yksin, kaksin tai 3-4 joukkueessa. Mikki ei ole pakollinen, mutta suotava, jos tiimin kanssa vetää.Tarvitseeko peli mikkiä? Pelataanko tässä siis tiimeissä vai ihan yksikseen? Vaikuttaa aika mielenkiintoiselta peliltä![]()
Mulla aika vastaava setti ja tiputin suoraan mediumille että sai fpst ad 100 tienoille... Optimointia kyllä peli kaipaa...
Niin. Siksi siinä lukeekin "ad" eli korkeimmillaan 100 luokkaa tasaisesti. Keskiarvo on varmasti jotain tuota 50-60Aika vahvasti epäilen että saat kaiken aikaa pysymään 100fps tienoilla. Hyvä jos kukaan saa edes 60 keskiarvoa.
Top 10 pelit oli just alkamassa ja aidan taakse menossa autolla piiloon. Vanhasta tottumuksesta h1 tapaan täydesssä vauhdissa pihalle.![]()

Optimoinnin puutetta. Myös kaupunkia putsatessa rakennusten sisällä nousee fps 144 rapuissa ja sitten tipahtas takas 40 ikkunan kohdalla.Noita kahta isointa kaupunkia(Georgopol ja Yasnaya Polyana) saisi kyllä pienentää. Tarvi kuin katsoa näiden kaupunkien lähialueilla kaupunkien suuntaan niin fps tippuu ~30. Kun katsoo muualle niin fps ~100. Muilla samaa ongelmaa?
Ei siinä muuta, mutta 1070 GTX:llä gpu usage ei edes ylitä 60%.
Hieman kyllä hymähdin tälle. RUST on kehittynyt Ihan Helvetisti 2v aikana. Pätsiä tulee viikon välein, taitaa olla steamin ainut EA peli missä on oikeasti tapahtunut jotain edistystäOtit hyvin esimerkeiksi ehkä ne surullisimmat early access -kikkareet, ainoastaan DayZ jäi uupumaan.
Laittakaas jotain Discordia Pystyyn suomalaiseen peliseuranhakuun![]()
Kyllä. Jotenkin muutenkin käsittämätöntä että 4 kerroksisen kerrostalon ylimmistä kerroksista kuuluu äänet ulos... Tuo äänimaailma on semmonen johon voisi jotain muutosta tehdä. Ei liikaa poistaa ääniä koska se tekee pelistä entistä enemmän kyttäämiseen keskittyvän, mutta ehkä vähän luoda järkeä tuohon mistä kuuluu minkäkilainen ääni ja millä voimakkuudella.Oletteko muuten huomannneet että kyykyssä liikkuessa hahmo mitää hirveää meteliä, mikä tekee hiipimisestä lähes mahdotonta. Onneksi muuten askeleiden ääniä korjattiin.
Oletteko muuten huomannneet että kyykyssä liikkuessa hahmo mitää hirveää meteliä, mikä tekee hiipimisestä lähes mahdotonta. Onneksi muuten askeleiden ääniä korjattiin.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.