Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
273
Enemmän early accessit on earlyks jääny ku et valmiiks ois tullu, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Toivottavasti tästä tulee jotain hyvää mutta yksi pelimuoto ja 30e kuulostaa silti kalliilta. Tälle voi kuitenkin käydä 7 days to die/forest/rust kohtalot että jää ikuisisksi earlyyn.
Otit hyvin esimerkeiksi ehkä ne surullisimmat early access -kikkareet, ainoastaan DayZ jäi uupumaan. Ero näillä tosin PUBG:iin on se että PUBG on jo nyt valmiimpi paketti kuin yksikään edellä mainituista ja täysin eri genreä. Siksi vertasin Fifaan, koska PUBG on ainoastaan Battle Royalea eikä tule siitä muuksi muuttumaan kuten ei jalkapallokaan.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Mä taoin tätä jo Closed Betassa yhden viikonlopun aikana 30 euron edestä. Todellakin menee huomenna ostoon, varsinkin kun FPV serverit tulee. Itsellekin tuo 3rd person moodi tuntuu "huijaukselta". Varmaan siksi, etten osaa itse hyödyntää sitä yhtä kierosti kuin muut. Hyvänä esimerkkinä tästä jantteri, joka näki mut alakerrasta portaita tullessaan ennen kuin mä näin sen ja hyppäsi portaissa & räsäytti sarjan otsaan lennosta. FPS moodissa molemmat olisi nähneet toisensa samaan aikaan ja olisi ollut reflekseistä kiinni kumpi voittaa (totuus: se olis silti voittanut).
 

Subv1sa

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 116
Mitens noi lootit on tässä pelissä?
Onko ne aina randomisti vai melkein aina samoissa paikoissa melki samat kamat?
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
273
Mitens noi lootit on tässä pelissä?
Onko ne aina randomisti vai melkein aina samoissa paikoissa melki samat kamat?
Paikat ovat aina samat, mutta kamat ovat randomilla. Tietyille alueille tosin suuremmalla todennäköisyydellä spawnaa parempaa tavaraa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 013
Itsellekin tuo 3rd person moodi tuntuu "huijaukselta". Varmaan siksi, etten osaa itse hyödyntää sitä yhtä kierosti kuin muut. Hyvänä esimerkkinä tästä jantteri, joka näki mut alakerrasta portaita tullessaan ennen kuin mä näin sen ja hyppäsi portaissa & räsäytti sarjan otsaan lennosta. FPS moodissa molemmat olisi nähneet toisensa samaan aikaan ja olisi ollut reflekseistä kiinni kumpi voittaa (totuus: se olis silti voittanut).
Jep. Ihan mahtavaa kyllä, kun saadaan myös FPS-only serverit. Olen pelivideoita katselemalla koittanut lievittää tätä odottamisen tuskaa ja eilen löysin YouTubesta tälläisen videon, missä joku ottaa voiton pelaamalla pelkästään ensimmäisessä persoonassa. Luonnollisesti muut pelaavat edelleen kolmannessa persoonassa, kun ei ole vielä olemassa mitään FPS-only servereitä. Videosta saa kuitenkin paremman kuvan siitä, miltä se peli tulee tuntumaan ja näyttämään niillä servereillä ja oma hype se vain kasvaa..

 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 096
Pitkään on jo tämä genre kiinnostanut, mutta ei ole tullut pelejä ostettua, mutta tähän kelkkaan taidan hypätä mukaan.

Itse haluaisin nähdä pelimoodin, jossa tuota pelialuetta ei rajattaisi, vois sydän tykytellä eri malliin, kun ei olisi hajuakaan, että missäpäin karttaa vihut luuraa. Myös v käyrä vois nousta uusiin sfääreihin, kun 3 tunnin hiiviskelyn jälkeen tulee nappi otsaan [emoji1]
 
Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
253
Pitkään on jo tämä genre kiinnostanut, mutta ei ole tullut pelejä ostettua, mutta tähän kelkkaan taidan hypätä mukaan.

Itse haluaisin nähdä pelimoodin, jossa tuota pelialuetta ei rajattaisi, vois sydän tykytellä eri malliin, kun ei olisi hajuakaan, että missäpäin karttaa vihut luuraa. Myös v käyrä vois nousta uusiin sfääreihin, kun 3 tunnin hiiviskelyn jälkeen tulee nappi otsaan [emoji1]
Itse kans tuota toivoisin. Toki voi olla aika vmäinen ehtiä sitä viimeistä 10 tyyppiä kun tuo kartta on valtavan kokoinen. Toki tuohon voisi keksiä jotain helpotusta esim jossain päin karttaa oli satelliitti tjsp josta näkisi missä muut menevät.
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
273
Pitkään on jo tämä genre kiinnostanut, mutta ei ole tullut pelejä ostettua, mutta tähän kelkkaan taidan hypätä mukaan.

Itse haluaisin nähdä pelimoodin, jossa tuota pelialuetta ei rajattaisi, vois sydän tykytellä eri malliin, kun ei olisi hajuakaan, että missäpäin karttaa vihut luuraa. Myös v käyrä vois nousta uusiin sfääreihin, kun 3 tunnin hiiviskelyn jälkeen tulee nappi otsaan [emoji1]
Suosittelen menemään pelaamaan Dayz kill on sight -mentaliteetilla.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 702
This game will unlock in approximately 9 hours

Tänään se aukeaa, itselläni on jo ostohousut jalassa ja lompakko auki kohta mennään.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Ei vissiin asennu vielä edes pre-orderin tehneillä vaikka ovat avaimet jo saaneet.

Noh luotan, että Steamin servut kestää sen ryysiksen. PUBG:n servereistä en sitten olisikaan ihan niin varma... :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 013
Joo odotus on kyllä ihan huipussaan täälläkin! Harmillisesti pääsen töistä vasta 2h julkaisun jälkeen.. Etätyöpöytäyhteys on tosin viritetty valmiiksi ja testattu toimivaksi, niin saan sentään täältä käsin laitettua pelin lataamaan ja asentumaan kotiin.

Minuakin vähän kyllä hirvittää, että miten mahtaa pelin serverit kestää. Toivotaan että kaikista suurin ryntäys olisi jo tuossa parissa tunnissa ohi ja pääsisi kotiin päästyä suoraan pelaamaan ilman mitään ongelmia. Tiedän ja ymmärrän tämän olevan erittäin optimistinen toive ja todellisuudessa olen toki varautunut myös jäätäviin lageihin ja siitä seuraavaan vitutukseen.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Jaa just luin, että serverit pyörii Amazonin pilvessä. Kapasiteettiongelmaan siis pitäisi pystyä vastaamaan aika nopeastikin.
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
273
Virallisissa EA patch noteissa ei ole mainintaa first person only -servereistä. Olin siis luultavasti väärässä. Todella kova pettymys, jos näin on.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
No ne tulee jossain vaiheessa. Näin ovat kuitenkin lupailleet.

Nyt valuu peli reipasta tahtia ja kohta pelailemaan :cigar2:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 013
Peli on ladattu myös täällä ja odottaa valmiina kotona! Redditistä lueskelin, että ovat serverit aika jumissa tällä hetkellä? Kuulemma edes heittää connection erroria peliä käynnistäessä ja jos nimimerkkiä pääsee valitsemaan, niin ei onnistu. Jotkut eivät pääse edes sinne asti. Kertokaahan tekkiläiset ensifiiliksiä jos ja kun pääsette joskus pelaamaan!

Enää reilu tunti töitä...
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Mulla pelaa ihan mainiosti.

Tulipa kokeiltua myös, että saaren etelärannan kallioilta ei pääse ylös. Mistään kohtaa.
 

Opamees

Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
66
Eka matsi #2 ja 6 tappoo. Helppo voitto viholliselle kun kaks viimeistä ympyrää leikittiin hippaa smokeilla ja se sai ampua nyppylän takaa aina yhden laukauksen ajan kun minä seisoin tasaisella avoimella. Kiitos rng. :darra:
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
220
Eka matsi #2 ja 6 tappoo. Helppo voitto viholliselle kun kaks viimeistä ympyrää leikittiin hippaa smokeilla ja se sai ampua nyppylän takaa aina yhden laukauksen ajan kun minä seisoin tasaisella avoimella. Kiitos rng. :darra:
Sama paitsi #3 ja 5 tappoa :( selekään tuli luotia kun just sain toisen tapettua puun alta.. SKS tuli löydettyä heti kättelyssä, aika kova peli.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
140
Nimen varaus bugasi alussa ja olettavasti varasi nickin tietokantaan, mutta ei minulle...noh.

Kolme peliä pelannu ja aina ekalta vastaan tulleelta turpaan... Taitaa only first person serverit edelleen uupua.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Olipa rymistely kun 5 tapolla ei päässyt kuin 12. sijalle. Enkä edes pelannut mitenkään erityisen aggressiivisesti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 879
Taitaa olla vähän servuissa ongelmaa kun ei yhdistä ollenkaan niihin. Alussa pääsee valikkoon ja sitten tulee vaan reconnect nappula. Sitä painamalla ei tapahdu mitään.
 

Opamees

Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
66
Top 10 pelit oli just alkamassa ja aidan taakse menossa autolla piiloon. Vanhasta tottumuksesta h1 tapaan täydesssä vauhdissa pihalle. :rofl:
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 702
EU servereillä lagia havaittavissa mutta ainakin itse pääsin peliin asti. Yhdellä kertaa auto ei suostunut liikkumaan vaan piti tulla ulos autosta ja sit takas autoon että pääsi liikkeelle. Pitänee huomenna jatkaa kokeilua.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
387
Itellä pyörii hienosti eikä lagaile. Hieman turhauttavaa kun 3 peliä putkee ländäät talolle jossa pistooli ja vastaan tulee kaveri uzi/ak jne..onneks ei kauaa joudu uutta venaamaan. Pari kertaa päässy top15 ja hieman nihkeetä kun siihenkää mennes ei o viel mitää scopee saanu, tulee vähän nassuu sit. Tuurit kohillaa!

hah, edittiä. Nyt spawnasin vihdoinkin kunnon pyssyille ja löyty scopea jne, ei tosin reppua missään, no ei siin, aikani keräilin kamaa ja sit disconnecti pelistä :D host bla bla blah...jeahh
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
153
2 peliä takana ja paras sija 14#. Itsellä ei ekassa pelissä mitään ongelmia mutta kakkospelissä alko törkeä desyncci, joka lopulta onneksi tasottui.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 096
#4 enkat. Mites muilla ruuudunpäivitys? Mun spekseillä ruudunpäivitys tippuu pahimmillaan 40 tienoille (3570k/8gb/gtx1070). Grafiikka-asetusten näpräämisellä ei tunnu olevan suurta vaikutusta.
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
273
Eipä tässä taida saada mitenkä smoothia kokemusta, vaikka olisi mitkä specsit. Alkaa kyl suoranaisesti jo nyt vituttamaan tämä 3rd person.
 
Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
253
#4 enkat. Mites muilla ruuudunpäivitys? Mun spekseillä ruudunpäivitys tippuu pahimmillaan 40 tienoille (3570k/8gb/gtx1070). Grafiikka-asetusten näpräämisellä ei tunnu olevan suurta vaikutusta.
Mulla aika vastaava setti ja tiputin suoraan mediumille että sai fpst ad 100 tienoille... Optimointia kyllä peli kaipaa...
 

Steve Rambo

Mätimaha
Platinum-jäsen
Team R&T
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
0
20170323215036_1.jpg


Taisi olla eka voittoni. Kolmen joukkueella mentiin, kuten kuvasta näkyy. Yksi tipahti viitisen minuuttia ennen loppua, toisella oli yksi tappo. Kuolo meinasi tosin korjata allekirjoittaneen lopussa, koska 4x ei välttämättä ole paras mahdollinen tähtäin lähietäisyyksillä. :cigar:

FPS saisi olla korkeampi, mutta kyllä tuo ihan siedettävästi on pyörinyt sodanaikaisella raudalla (2560 x 1440/3770K/16 Gt/980 Ti), kun vähän (vitusti) asetuksia tiputtaa pienemmälle.
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:

Steve Rambo

Mätimaha
Platinum-jäsen
Team R&T
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
0
Tarvitseeko peli mikkiä? Pelataanko tässä siis tiimeissä vai ihan yksikseen? Vaikuttaa aika mielenkiintoiselta peliltä :think:
Voi pelata yksin, kaksin tai 3-4 joukkueessa. Mikki ei ole pakollinen, mutta suotava, jos tiimin kanssa vetää.
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
273
Mulla aika vastaava setti ja tiputin suoraan mediumille että sai fpst ad 100 tienoille... Optimointia kyllä peli kaipaa...
Aika vahvasti epäilen että saat kaiken aikaa pysymään 100fps tienoilla. Hyvä jos kukaan saa edes 60 keskiarvoa.
 
Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
253
Aika vahvasti epäilen että saat kaiken aikaa pysymään 100fps tienoilla. Hyvä jos kukaan saa edes 60 keskiarvoa.
Niin. Siksi siinä lukeekin "ad" eli korkeimmillaan 100 luokkaa tasaisesti. Keskiarvo on varmasti jotain tuota 50-60
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
147
Vasta vähän aika sitten ostin Armat Humble Bundlesta ja paukutellut nyt muutaman päivän sitä br modia ja on kyllä jees pelimuoto. Ne asiat mitkä Armassa vituttaa näyttää olevan tässä korjattu (sen verran sopivasti kasuaalimmalta näyttää). Pitääpä ostaa. Harmittaa vaan kun en ollut kuullutkaan tästä aikaisemmin ja en tee kyllä Armalla enää mitään kun tämän ostan :lol:
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
220
Tuliha se eka voitto duossakin. Mulla kyllä pyörii mallikkaasti, tosin suosiolla kaikki lowilla ja pari muuta very low, aika lähelle se 100fps tykittää paitsi jossain jeesuskaupungissa, jossain ulkolaitamilla yli 140fps (5820k@4.5GHz, 980Ti) .
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 702
Tuli strafe/liikkumisen bugi eli pystyin kyllä liikkuu joka suuntaan mut etelään jos halus mennä niin piti takaperin hölkkäillä, sivuille ei pystynyt kääntyy mutta strafeemalla pääsi ja tähtäillä pystyi vain pohjoisen suuntaan. Lagailusta sentään pääsin eroon kun vaihdoin grafiikat low asetuksille.

EDIT: Kyseinen liikkumisbugi liittyy ilmeisesti alt-tabiin sillä ennen tuota ongelmaa kävin nopeasti lobbyssä ollessa toisessa sovelluksessa ja takas tullessa meni toi liike jumiin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
60
Ei meinannut malttaa mennä eilen nukkumaan pelin parista. Performance on vielä mitä on, mutta sain kuitenkin pyörimään sulavati omaan makuun. Ihme kyllä serverit pysyi pykälässä ainakin tuon oman session ajan hienosti. Kertaalleen tuli pahempi lagipiikki, mutta siinä se.
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
273
Noita kahta isointa kaupunkia(Georgopol ja Yasnaya Polyana) saisi kyllä pienentää. Tarvi kuin katsoa näiden kaupunkien lähialueilla kaupunkien suuntaan niin fps tippuu ~30. Kun katsoo muualle niin fps ~100. Muilla samaa ongelmaa?
 

Opamees

Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
66
Noita kahta isointa kaupunkia(Georgopol ja Yasnaya Polyana) saisi kyllä pienentää. Tarvi kuin katsoa näiden kaupunkien lähialueilla kaupunkien suuntaan niin fps tippuu ~30. Kun katsoo muualle niin fps ~100. Muilla samaa ongelmaa?
Optimoinnin puutetta. Myös kaupunkia putsatessa rakennusten sisällä nousee fps 144 rapuissa ja sitten tipahtas takas 40 ikkunan kohdalla.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Käytännössä rajaton piirtoetäisyys (LoDien kera toki) verottaa. Noh optimointeja on luvattu lähiviikkoina :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 329
Viestejä
4 214 857
Jäsenet
71 039
Uusin jäsen
wormik

Hinta.fi

Ylös Bottom