Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos tarkoitat ulkona huminaa niin kuulu ainakin myös minulla. vaimenee sisälle mentäessä hiemanKuuluuko tuo ärsyttävä humina peliin, vai onko minulla jossain vikaa?![]()
Tänään tuli autolla yliajo, selkeästi joissain autoissa on ns. kuolemattomuus kuskilla kuten buggyllä. Tai ainakaan 4x scopella ja SKS:llä rauhallisesti 5-6 kutia pään kohdalle kun ajoi päälle ei ollut mitään vaikutusta kuskiin.
Muuten kyllä todella mukavaa ajanvietettä, varsinkin ryhmässä!

Kuuluuko tuo ärsyttävä humina peliin, vai onko minulla jossain vikaa?![]()
Onko tuossa mitenkään mahdollista valkata servua, missä ei ole mitään squadeja. Eli onko tässä erikseen kaikki vastaan kaikki/squad servuja. Jotenkin tuntuu vähän epäreilulle, jos yksin pelaavat pakotetaan tonne tappelemaan squadeja vastaan...![]()
Onko tuossa mitenkään mahdollista valkata servua, missä ei ole mitään squadeja. Eli onko tässä erikseen kaikki vastaan kaikki/squad servuja. Jotenkin tuntuu vähän epäreilulle, jos yksin pelaavat pakotetaan tonne tappelemaan squadeja vastaan...![]()
Tottahan toki. Pelissä on tällä hetkellä kolme pelimuotoa valittavana: solo, duo ja squad. Solossa pelataan yksin, kaikki vastaan kaikki. Duossa voi olla korkeintaan pari ja squadissa on max 4 hengen tiimit mähisemässä keskenään.
Jos et ole partyssä voit valita Solo pelimoodin Play valikosta. Silloin jokainen pelaaja on oma "tiiminsä" ja tiimaaminen on jopa bannin uhalla kiellettyä.
Hardcore-pelimoodi (jossa mm. FPV only) on vissiin tulossa vasta julkaisuun, n. 6kk kuluttua näillä näkymin.
Mä kans en ole koskaan tykännyt tuosta 3rd personista, mutta tässä se jotenkin toimii. Toki edelleen esim talojen sisällä usein vaihdan automaattisesti 1st personiin koska se on niin paljon sulavampi itselleni. Lisäksi uskon että tämä on yksi syy miksi voitan suurimman osan 1vs1 tilanteissa jossa molemmat on toisistaan tietoisia ja aseetkin on tasavertaiset.Voi harmi. Noh katsotaan josko antaisi tuolle 3rd personille mahdollisuuden. Lähtökohtaisesti en vaan hirveästi yleensä tykkää tuosta 3rd person kikkailusta.
Miten pioneer cratesit menee pidemmälle pelatessa? Itsellä seuraava vaatii jo 7000 credittiä eikä ole kun 3 vasta avattu. Siitä seuraava vaatii jo 14k vai?
Oliko kenties sadekeli?
Tää on kans asia joka on hyvin ajateltu. Tuommoinen turhanpäiväinen XPn keräämiseen pakottaminen tympii. Ei itseä nuo tavarat kiinnosta mut ihan mukavahan noita boxeja on ostella.7000 on cap ja joka viikko nollaantuu.
Jos en ihan väärin muista/ole lukenut, niin tähän on tulossa muutos.niin noissa viimeisissä rinkuloissa sais liikkua toi sininen tavara vähän hitaammin.
Tais tulla jo tässä patchissa.Jos en ihan väärin muista/ole lukenut, niin tähän on tulossa muutos.
Tuntuuko muilla et etenkin sateella suorituskyky ois jopa huonontunut? Ekaa pelikertaa lukuunottamatta nyt tuntui fps laskevan alle 30 paikoitellen. Ei ole kyllä aiemmin tätä tehnyt.Patchi on nyt ladattavissa.
Et vaan osunut, todennäköisesti liikuit ampuessa jolloin kudit ei välttämättä osu siihen mihin tähtäät vaikka olisi ADS. Itse olen tappanut päälle rynniviä autoilijoita useampiakin. Pari kertaa toki liian myöhään ja kuollut sitten itse kun auto on jyrännyt päälle vaikka kuski hengiltä.
Pelityylistä, tykkäisin joskus reenata taistelua tiputtautumalla heti alkurähinöihin, mutta monesti peli rubberbandaa ilkeästi alkuun ja taistelusta ei tule mitään. Yleensä tulee siis hypättyä syrjemmälle ja/tai napattua heti ensimmäisenä auto ja ajella sillä syrjäkylille loottimaan rauhassa.
Ei vaan olin pronessa, 4x scope päällä ja auto tuli päälle ilman kääntelyitä, n. 5s sain ampua autoa ihan rauhallisesti päähän. Jeepistä ja superladasta kyllä porukkaa kuolee, mutta itsekään en ole buggyn sisällä ikinä kuollut oikein mihinkään muuten kun jos joku voi ampua korkeammalta tasolta "katosta sisään". Oikeasti buggyyn ei voi ampua vaikka pää näkyy. Ellei nyt tämänpäiväinen patchi tehnyt ko. autoon jotain muutoksia.
On pystynyt ampumaan. Ainakin sivusta. Pari kertaa ainakin olen tiputtanut kaverin joka on noussut autoon ja istunut kuskin paikalla jostain kauempaan. Täydessä liikkeessä olevasta autosta en tiedä sitten.Ei vaan olin pronessa, 4x scope päällä ja auto tuli päälle ilman kääntelyitä, n. 5s sain ampua autoa ihan rauhallisesti päähän. Jeepistä ja superladasta kyllä porukkaa kuolee, mutta itsekään en ole buggyn sisällä ikinä kuollut oikein mihinkään muuten kun jos joku voi ampua korkeammalta tasolta "katosta sisään". Oikeasti buggyyn ei voi ampua vaikka pää näkyy. Ellei nyt tämänpäiväinen patchi tehnyt ko. autoon jotain muutoksia.
Kertokaas nyt miten tota soolona kannattaa vetää? Kaikki kamat/autot jne spawnaa ilmeisesti aivan randomina joka kerta? Pari tuntia tuota testaillut nyt tässä.. ihan mielenkiintoselta vaikuttaa. Ei vaan tämmöselle perus bäfä nörtille kovin helppoa näin aluksi ainakaan..
kar98:lla pamautti, tuossa tapuksessa ei vissiin kypärät auta... Piti tuon tapauksen jälkeen kävellä koneelta pois, ettei mitään hajoa Ampui karilla naamaan tai niskaan. Vaan lvl 3 suojaa koko päätä. Jos lvl 2 kypärään osuu luoti niin kyllä siitä selviää. Ei vaan saa nassuun kilahtaa.Pitkää pinnaa tää peli kyllä kysyy, ja joskus meinaa huumori loppua. Viimenen peli loistava esimerkki. Sain hyvän alun, autolla yksin loottimaan voimalaitosta, äijä viimesen päälle aseistettu ja pari ympyrääkin osu ihan kivasti kohdalleen. Kolmanteen ympyrään piti sitten lähtee autolla, parkkeerasin keskelle ei mitään metsään, jalkaisin 20m eteenpäin ja jostain napsahti kuti kalloon, ja samantien henki pois, vaikka lvl2 helmet päässä
kar98:lla pamautti, tuossa tapuksessa ei vissiin kypärät auta... Piti tuon tapauksen jälkeen kävellä koneelta pois, ettei mitään hajoa
Mutta hyvää viihdettä yleensä, jos top10 pääsee niin saa olla tyytyväinen. Voittoja ei ole sattunut kohdalle kuin yksi.

mistä niinkuin meinasit reporttaa?5. sija päivän paras.. kyllähän tuo ihan hauskaa oli, mutta hankalaa toki kun ei ole näistä aikasempaa kokemusta. Äsken tuli Solo matsissa vastaan auto, josta hyppäsi kolme kaveria pihalle ihan sulassa sovussa.. yhtä koitin tiputtaa ja hetkessä tuli sivusta kuula kalloon... joku report nappula ois kova sana varmaankin.![]()
mistä niinkuin meinasit reporttaa?![]()
Siis jätkä itkee forumeilla kun muut pelaajat kertovat pelikokemuksistaan?Siis porukka ostaa early accesin ja itkee kun kaatuilee???
5. sija päivän paras.. kyllähän tuo ihan hauskaa oli, mutta hankalaa toki kun ei ole näistä aikasempaa kokemusta. Äsken tuli Solo matsissa vastaan auto, josta hyppäsi kolme kaveria pihalle ihan sulassa sovussa.. yhtä koitin tiputtaa ja hetkessä tuli sivusta kuula kalloon... joku report nappula ois kova sana varmaankin.![]()
Sulla on tainnut mennä itku ja nauru sekaisinSiis jätkä itkee forumeilla kun muut pelaajat kertovat pelikokemuksistaan?
Early accessin vioista on ihan hyvä puhua.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.