Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
5. sija päivän paras.. kyllähän tuo ihan hauskaa oli, mutta hankalaa toki kun ei ole näistä aikasempaa kokemusta. Äsken tuli Solo matsissa vastaan auto, josta hyppäsi kolme kaveria pihalle ihan sulassa sovussa.. yhtä koitin tiputtaa ja hetkessä tuli sivusta kuula kalloon... joku report nappula ois kova sana varmaankin. :rolleyes:
Foorumeilla on oma osio raporteille ja solopeleissä teamaajat ilman muuta pitää raportoida.

Teamer / Cheater Reports

Itse pelailin eilen puhdasta taisteluharjoitusta, eli ekojen joukossa koneesta pihalle, äkkiä maahan ja joku torrakko käteen. Sitten metsästään muita pelaajia muusta välittämättä. Sijoituksillehan ei tuolla tavalla pääse, mutta hauskaa on silti, ei tule paljoa "kuolleita hetkiä" pelissä ja kokemusta karttuu. Itsellä kun on vanhemmiten jo hermot semmoiset, että jos joutuu 10 minuuttia istumaan piilossa kun ympärillä paukkuu niin sitten tulitaistelun eteen tullessa hermostuttaa niin, ettei osu enää mihinkään.

Meleeseen voisi saada vähän lisää rangea. Nykyisellään jos et pääse paikallaan seisovaa iskemään niin aika hiljaista on, että saa mitään aikaiseksi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
61
Huhhuh, onpas makoisaa pelattavaa!! Tosin itse yöllä vasta asensin uuden tietokoneen kondikseen ja viimeksi tietokoneella tullut pelattua Pokemon blue emulaattorilla ja death rallya n. 15-20 vuotta sitten ja tähän päivään asti tullut konsolilla pelattua ni on "pikkasen" nuo näppäimet hukassa!

Tätä peliä ei kyllä ole turhaan kehuttu, vaikka keräät kamoja jossain ihan keskellä ei mitään, ni silti on kokoajan sellainen tunne et joku tarkkailee mitä touhuat, tykkään!
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
387
Tänään 3 peliä kerkesin vääntämään, ei lagia kertaakaan, kiva juttu! Pelitki suju, ekassa 10 tappoa ja 2. sija, vikaa pääsin sateella ampumaa silencerillä selkään mutta se kerkes just kukkulan taakse ja sit ku pääsin 1vs1 ni ammuin ohi pari kertaa ja se siitä. Seuraavassa matsissa joku 65. sija ja seuraavasta voitto. nam nam!
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
152
Tänään 3 peliä kerkesin vääntämään, ei lagia kertaakaan, kiva juttu! Pelitki suju, ekassa 10 tappoa ja 2. sija, vikaa pääsin sateella ampumaa silencerillä selkään mutta se kerkes just kukkulan taakse ja sit ku pääsin 1vs1 ni ammuin ohi pari kertaa ja se siitä. Seuraavassa matsissa joku 65. sija ja seuraavasta voitto. nam nam!
Itsellä taas ei päivästä ollut mitään ongelmia. Nyt kaksi viimeisintä peliä joko lagi piikki iskee (kestää sen noin 3-4min) tai servu kaatui.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
387
Ei oo lagaillu yhtään torstain jälkeen mulla. Tänään eka peli alko hienosti, 39 jäljellä, pari rinkulaa menty ja mulla edelleen shotgun ja uzi. Sosnovkaan droppasin, kolusin läpi yhen niistä kerrostaloista ja sitten sen isomman varastotilan, ajoin sillalle kolusin ne talot läpi, sillan yli, ne talot läpi, airdroppi tuli lähelle, sitä odotellessa kolusin yhen talon läpi, ei mitään vidun pyssyjä. Airdropille...tommy, 100 kutia ja quickdraw, ei muuta! ja sillä hetkellä myös kark löysin mun pään ja päästi mut tuskasta. Josko menis ny paremmin-->
 
Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
19
Ampui karilla naamaan tai niskaan. Vaan lvl 3 suojaa koko päätä. Jos lvl 2 kypärään osuu luoti niin kyllä siitä selviää. Ei vaan saa nassuun kilahtaa. :btooth:
En jotenkin jaksa uskoa että tässä pelissä olisi hitboxit erikseen kasvoille/niskalle. Eiköhän se oo kiinni kypärän kunnosta & Kuinka kaukaa sua ammutaan jäätkö eloon vai et
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 069
En jotenkin jaksa uskoa että tässä pelissä olisi hitboxit erikseen kasvoille/niskalle. Eiköhän se oo kiinni kypärän kunnosta & Kuinka kaukaa sua ammutaan jäätkö eloon vai et
Itseasiassa tuosta oli joku videokin youtubessa, eli kyllä riippuu tuosta kypärästä. Osuuko kypärään vai naamaan.
 
Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
19
Tuo video ois hyvä nähdä, Tähän mennessä kaikki info aiheesta toitottaa samaa mitä tässä guidessa
  • Level 1 – Increases Armor by +80
  • Level 2 – Increases Armor by +150
  • Level 3 – Prevents One-Shot Kill from SKS & KAR98K
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 069
Tuo video ois hyvä nähdä, Tähän mennessä kaikki info aiheesta toitottaa samaa mitä tässä guidessa
  • Level 1 – Increases Armor by +80
  • Level 2 – Increases Armor by +150
  • Level 3 – Prevents One-Shot Kill from SKS & KAR98K
PlayerUnknown's Battlegrounds: Tips for staying alive and winning | PC Gamer
"Keep in mind, level 1 and 2 helmets won't do anything to protect you from a shot to the face. Only level 3 helmets will."
Tuolla samaa asiaa

En nyt jaksa googlettaa enempää, koska kaikki info ei näytä toitottavan samaa. Videota en kyllä jaksa etsiä, tuli muutama pelivideo vaan katseltua tuossa jokin aika sitten tästä kun kiinnostaisi :beye:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 069
(for example kar98 insta kill with head shots in lvl1 and lvl2 helmets but not lvl3 )

Miten tämä sit eroaa tuosta ylemmästä?
Sitenkö oli että miten tuo nyt liittyi: "En jotenkin jaksa uskoa että tässä pelissä olisi hitboxit erikseen kasvoille/niskalle"
 
Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
19
Tuossa ei ole sanaakaan Hitboxeista, Toitotetaan tota samaa että: (for example kar98 insta kill with head shots in lvl1 and lvl2 helmets but not lvl3 )
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 069
Ok, eli puhutaan eri asioista.
Eli kypärissä on eroja mitä osia suojaavat, mutta jos kypärän kunto/etäisyys/watever niin sitten on ihan sama koska 1 shot 1 kill.
Hattuvakiona voidaan todeta että ehkä kuolee yhdestä, ehkä ei :tup:
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Vielä odotuttaa voitto itseään. Kakkossijoja on jo kolme joista kaksi päätynyt viimeisessä laukaustenvaihdossa tappioksi (yhdessä tuli snipun kuti jostain). Hermot pettää edelleen eikä laukaukset osu kunnolla maaliin, mutta pikkuhiljaa alkaa jännitys vähentymään.

Kyllä se siitä.
 

P0rtier

Merssu
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
451
Eilen illalla ostin, pitkälle puolen yön tuli pelattua kun se aika vaan hukkui johonkin. Loistava peli, ensimmäinen BR täällä. #9 taisi olla paras, sitten loput olikin mitä oli.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
77
Ostin, pelasin ja palautin.
H1Z1 50h tuntia pelattuna ja tämä nyt äkkiseltään tuntu vielä liian kalliilta tuohon toteutukseen nähden.

Aseet, ympäristö ja pelimekaniikka ovat parempia kuin H1Z1ssa. Ilmeisesti joku hitzin kehittäjä tätä väsääkin?
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
61
Itsellä tuli lagit vastaan kun yritin striimata peliä, itsellä ukko tökki noin 10 metrin välein, mutta kun katsoin striimiäni telkkarista niin peli toppasi n.2-3 sekunnin välein...

Onko niin, kun peli alkaa ja lähdetään lentokoneella menemään, niin lentokone ei ihan aina lähde samasta kohdasta? Eilen tuntu parissa pelissä kun on tietty paikka mistä tykkään aloittaa, oisko se rakennus koulu vai mikä lie, niin tuntui etten löydä sitä millään kun alas katsoin, vaikka tähän asti joka kerta tiedän suunnilleen milloin hypätä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
126
Itsellä tuli lagit vastaan kun yritin striimata peliä, itsellä ukko tökki noin 10 metrin välein, mutta kun katsoin striimiäni telkkarista niin peli toppasi n.2-3 sekunnin välein...

Onko niin, kun peli alkaa ja lähdetään lentokoneella menemään, niin lentokone ei ihan aina lähde samasta kohdasta? Eilen tuntu parissa pelissä kun on tietty paikka mistä tykkään aloittaa, oisko se rakennus koulu vai mikä lie, niin tuntui etten löydä sitä millään kun alas katsoin, vaikka tähän asti joka kerta tiedän suunnilleen milloin hypätä.
Juu lähtöpaikka ja lentosuunta on randomina
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
273
Paitsi että nimenomaan Playerunknown kehitti H1Z1:n King of the Kill pelimuodon, joka on siis sama Battle Royale idea kuin tässäkin.
En tiennytkään että Playeruknown on ollut tekemässä King of the killiä. Pelinä h1z1 on meinaan täysi paska.
 

Opamees

Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
66
Harvemmin käytän burstia missään pelissä mutta tässä M16 bursti on kyllä tappokone lähitaisteluissa. Tipahtaa monesti yhdellä burstilla. :rofl:
 

Steve Rambo

Mätimaha
Platinum-jäsen
Team R&T
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
0
Paitsi että nimenomaan Playerunknown kehitti H1Z1:n King of the Kill pelimuodon, joka on siis sama Battle Royale idea kuin tässäkin.
SOE:ltä ottivat yhteyttä ja Playerunknown antoi luvan käyttää hänen tekemäänsä BR:ää. Oli vissiin vain konsulttina tuossa, mutta kehitykseen ei kai osallistunut. Jostain luin haastattelun, jossa PU sanoi että olisivat voineet ihan vapaasti tehdä omansa, mutta taisivat ottaa ns. valmiimman paketin, koska suosittu ja niin edelleen.

E: Battle Royale modder Brendan Greene on his official H1Z1 mode | PC Gamer

Tuosta voi tarkistella enemmän faktoja, jos vaikka ulkomuistista heitetyt juttuni menivät pitkin vittuja.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Harvemmin käytän burstia missään pelissä mutta tässä M16 bursti on kyllä tappokone lähitaisteluissa. Tipahtaa monesti yhdellä burstilla. :rofl:
Käytän burstia mediun rangellakin, koska yleensä rekyyli vie viimeisen kudin päähän kun sihtaan torsoon. Center of mass ajattelu on mulla liian syvällä reflekseissä enkä nopeassa tilanteessa osaa tähdätä muualle kuin keskivartaloon.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
51
Jokunen tunti on alla ja tosiaan ensimmäinen BR-peli, jonka matkaan on tullut lähdettyä. Hyvin on alkuun maistunut vaikka aika pihallahan tässä vielä ollaan. Paras sijoitus toistaiseksi #10. Peli on vielä EA-vaiheessa toki mutta FX8350-prossulla meinaa FPS heilua suuntaan jos toiseenkin ollen alimmillaan siellä 20 hujakoilla. Alkaahan tuo prossu tosin olla jo tietyille peleille hiukan heikohko..
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 749
Itellä pari iltaa takana, solossa jotain 17 matsia ja paras sijoitus taitaa olla 4. Duossa kaverin kanssa 13 matsia ja paras sijoitus sama 4.

Täytyy jäädä odotteleen HC servuja, kaveri ei meinaa millään taipua tohon kolmanteen persoonaan. Mulle nyt menee mutta mieluummin pelkkä fps
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
60
Itse pelannut pitkälti duossa ja squadissa, soloja taas vain pari erää. Squadissa tullut 2 voittoa ja duossa myös 2. Paras taku tuntunut olevan, että käy alkuun rauhallisella alueella hakemassa auton/veneen kanssa lootit ja sitten taistelee pitkälti forcefieldin reunalla niin ei ainakaan takaa tule liiaksi porukkaa selkään. Tässä pelissä saa varsinkin endgamessa hyvät adrenaliini tärinät :)
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
196
Mites porukalla on FPS parantunut päivityksen jälkeen?

Sattumoisin kellotin juuri prossun ja näyttiksen samaan aikaan tuo päivitys tuli niin en jaksa uskoa, että pelkästään kellotuksella nousi FPS keskiarvo 60:sta 100:n paremmalle puolelle.
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
60
Mites porukalla on FPS parantunut päivityksen jälkeen?

Sattumoisin kellotin juuri prossun ja näyttiksen samaan aikaan tuo päivitys tuli niin en jaksa uskoa, että pelkästään kellotuksella nousi FPS keskiarvo 60:sta 100:n paremmalle puolelle.
Kyllä se päivitys tota ainakin itsellä paransi. Sanotaan vaikka niin, että tuo fps droppailu väheni selkeästi juurikin tuon päivityksen jälkeen missä tuota draw distancea pystyi alkaa säätämään.
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
61
Pyöriikö porukalla tää peli siis 60fps koko ajan, sattui sit ruudulla mitä hyvänsä?

Itsellä medium asetuksilla pyörii sen keskimäärin 55fps, vaikka ruudulla ois enemmän toimintaa, kun taas high asetuksilla mennään siellä 40fps kohdilla..

Koneeni on Acer Aspire GX-781:
Intel Core i5-7400/3 Ghz
8GB RAM
128GB SSD + 1TB HDD
Nvidia GTX1060 - 3GB

En tiedä näistä vielä oikein mitään, mutta mites tuon pelin pitäisi pyöri tuolla? Kaikki asetukset mitä koneessa on, on vielä "tehtaan" asetuksissa, en ole muuttanut mitään.

Nettinä pyörii Elisan 4G modeemi josta lähtee LAN-piuha koneeseen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
387
Tässä ilmeisesti kans voi wh tai vastaavaa huijausta käyttää? 2 meitä laskeutu samalle alueelle, se haki pyssyn, mulle ei löytyny tietty, mutta eri hangaareissa oltiin, juoksin konttien välissä, se oli hangaarin toisessa päässä, ja löys mut sieltä konttien välistä, juoksin toiseen konttimestaan ja hiivin kontin sisälle ja se tuli suoraan siihen konttiin ja listi mut...all righty then! Se siis löysi mut 3 kertaa eri mestasta, suoraan aina napsautti kutia, ja vimonen vielä hiivin sinne konttiin sisää eikä se ollu lähellä viel.
 
Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
253
Eiköhän kaikissa peleissä ole huijauksia. Toki myös tuota 3rd personia monesta ossa hyödyntää paremmin kun toiset ja FOVia muuttamalla saat vielä suuremman edun.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
387
juu, itellä oli 3rd personi käytös, ei sitä näkyny ja siel konttien välis ei ny ihan liikaa nää jäbää ja mä juoksin kumminki hyvän tovin ja kahes eri alueel ja sit lopuks hiivin konttiin sisään, siin oli 2 ovee auki vieres ja se tuli suoraa tohon mun
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 749
Jotain tiedostoa muuttamalla joka on täysin sallittua. En nyt muista mikä tiedosto se olit mut googlettamalla löytyy.
Aa ok, jotenkin olin käsityksessä että ei sais ees puukottamalla, varmaan kun muistan sen jossain "in near future" listauksessa nähneeni. Täytyy etsiä.
 
Liittynyt
18.03.2017
Viestejä
76
1 mene C:\Users\YOURPCNAME\AppData\Local\TslGame\Saved\Config\WindowsNoEditor

2 avaa Engine.ini tiedosto ja laita alhaalla oleva teksi tiedoston loppuun

[/script/engine.localplayer]

AspectRatioAxisConstraint=AspectRatio_MaintainYFOV
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
329
Tää on kyllä mulle liian mahdoton peli. Välttelemällä muita olen kuudenneksi päässyt mutta jos pitää alkaa tappelemaan, niin ei mulla ole mitään mahdollisuuksia. Mä en edes juuri koskaan näe mistä mut ammutaan. Että välillä tulee sellanen olo, notta onkohan ihan jokaisella puhtaat kokkelit pussissa.... Ei varmaan.

Eilen oli huvittavaa kattoo ku leireilin uazissa niin kaks sälliä ajoi solopelissä uazeilla peräkkäin tiellä.

There's no I in team!!! :p

EDIT: toi skriptin pätkä tossa edellä oli tosi hyvä. Helpotti pelaamista kummasti. Silti, taas sälli tuli hirveetä kyytiä ovesta sisään, olin siinä oven viereisessä huoneessa. Ammuin kolme rundia, väisti kaikki, ampui mut siitä ikkunasta headshotilla. Ei muuta ku käsiä yhteen hei jos on noin taitava ja nopea. Tarkoittaa vaan ikävä kyllä sitä, että koska tässä pelissä ei pysty kehittymään koska siihen ei ole mahdollisuuksia, pelaaminen taitaa loppua. Harmi että en ottanut refundia jo heti alkuun... :/
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
98
Tää on kyllä mulle liian mahdoton peli. Välttelemällä muita olen kuudenneksi päässyt mutta jos pitää alkaa tappelemaan, niin ei mulla ole mitään mahdollisuuksia. Mä en edes juuri koskaan näe mistä mut ammutaan. Että välillä tulee sellanen olo, notta onkohan ihan jokaisella puhtaat kokkelit pussissa.... Ei varmaan.

Eilen oli huvittavaa kattoo ku leireilin uazissa niin kaks sälliä ajoi solopelissä uazeilla peräkkäin tiellä.

There's no I in team!!! [emoji14]

EDIT: toi skriptin pätkä tossa edellä oli tosi hyvä. Helpotti pelaamista kummasti. Silti, taas sälli tuli hirveetä kyytiä ovesta sisään, olin siinä oven viereisessä huoneessa. Ammuin kolme rundia, väisti kaikki, ampui mut siitä ikkunasta headshotilla. Ei muuta ku käsiä yhteen hei jos on noin taitava ja nopea. Tarkoittaa vaan ikävä kyllä sitä, että koska tässä pelissä ei pysty kehittymään koska siihen ei ole mahdollisuuksia, pelaaminen taitaa loppua. Harmi että en ottanut refundia jo heti alkuun... :/
Eläpä heitä kirvestä kaivoon heti alkuunsa. Ootko kaverin kanssa tai squadissa koittanut pelata? Jonkun "kokeneemman" kanssa kun pelaa niin oivaltaa pelitekniikkaa ihan eritavalla ja osaa etsiä oikeita asioita siitä ruudulta.

Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
329
Ei mulla ole kavereita... :D

Toi on totta, että duona tää olis ehkä siedettävämpi. Kun kyllä tykkään itse konseptista.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
147
Duossa saat randomin pariksi, jos ei löydy omaa pelikaveria. Itse löysin sieltä sattumoisin suomalaisen jäbän jonka kanssa pelannut nyt ekasta päivästä lähtien ja ihan helvetisti hauskempaa kuin yksin.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
248
Tää on kyllä mulle liian mahdoton peli. Välttelemällä muita olen kuudenneksi päässyt mutta jos pitää alkaa tappelemaan, niin ei mulla ole mitään mahdollisuuksia. Mä en edes juuri koskaan näe mistä mut ammutaan. Että välillä tulee sellanen olo, notta onkohan ihan jokaisella puhtaat kokkelit pussissa.... Ei varmaan.

Eilen oli huvittavaa kattoo ku leireilin uazissa niin kaks sälliä ajoi solopelissä uazeilla peräkkäin tiellä.

There's no I in team!!! :p

EDIT: toi skriptin pätkä tossa edellä oli tosi hyvä. Helpotti pelaamista kummasti. Silti, taas sälli tuli hirveetä kyytiä ovesta sisään, olin siinä oven viereisessä huoneessa. Ammuin kolme rundia, väisti kaikki, ampui mut siitä ikkunasta headshotilla. Ei muuta ku käsiä yhteen hei jos on noin taitava ja nopea. Tarkoittaa vaan ikävä kyllä sitä, että koska tässä pelissä ei pysty kehittymään koska siihen ei ole mahdollisuuksia, pelaaminen taitaa loppua. Harmi että en ottanut refundia jo heti alkuun... :/
Jos on aikaa/mielenkiintoa, kato noitten streamereiden pelejä. Esimerkiksi summit1g streamaa PUBG:tä iltaisin. Itse olen ihan uusi BR-genressä ja sain streamia katsomalla aika paljon hyviä neuvoja. Muutaman vinkin voin antaa, mitkä ovat monille varmaan ihan selviä juttuja, mutta kannattaa harkita nähdessäsi vihollisen, ammutko vaiko et. Jos ammut, paljastat sijaintis kaikille lähellä oleville ja silloin sua tullaan ampumaan joka ilmansuunnasta. Autolla ajamista kannattaa myös harkita, koska se kuuluu kauas, etkä näe vihollisia sen kyydistä yhtä helposti. Ja avonaisten aukioiden läpi kulkemista kannattaa välttää, koska jollain on aina se Kar98 tai muu vastaava 8x scopella ja tulee kuula kalloon helposti. :D
Voittamisen tunne on kyllä siistiä ja ensimmäiseen menikin aika monta peliä. Kahdesti voittanut ja duo-ranking hurja 3700. :D
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 186
Viestejä
4 214 976
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
Phaik

Hinta.fi

Ylös Bottom