Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei toi ongelma kaikilla ole, itsellä ei mitään ongelmia lobbyn pääsemisen kanssa, ei ole ollut koskaan.
Edelleen tekee. Jos jumittuu latauskuvaan, auttaa backspace, jonka jälkeen shift+backspace. Ja sama uudelleen, jos ei auta. Tekee ajoittain myös mustaan ruutuun jumittumisen, jolloin edellä mainittu operaatio auttaa vaihtelevalla menestyksellä.
Kellään muulla jäätävää fps droppia satunnaisesti kaupungeissa? Itellä normaalisti framet siellä 110 paikkeilla mut nykyään putoo välillä 15-30 hetkellisesti kunnes n.30 sek jälkeen palautuu normaaliksi. Pari kertaa jo kuollut tuollaisessa tilanteessa kun tahmaa niin pirusti.
Jännä juttu tuo bugi kyllä, mitähän kombinaatioita se vaatii että tapahtuu.
En ole koskaan tuota kokenut, ennen nykyistä patchia tai sen jälkeen.
Tänään saatoin löytää Lobby bugiin maagisen kombinaation, tavallaan ei mitään erikoista kun shiftin ja backspacen spammaamista muutkin suositellut mutta itsellä varsinainen spammaaminen aiheuttaa pelin kaatumisen usein joten en ole tehnyt. Olen vain odottanut ..ja odottanut.. ja odottanut.
Mutta tänään koitin tarkkaa kaavaa:
Jos ruudussa näkyy niin paina:
pubg ruutu = backspace
musta ruutu = shift+backspace samaan aikaan pohjaan
Ja huom. näitä ei spammata vaan painetaan kerran, mikäli ei lähde "initializing" ekalla syklillä niin toista sykli. Eli backspacea painamalla tulee joko musta ruutu tai lähtee toimimaan, jos musta niin "shift+backspace" josta seuraa taas "pubg ruutu" ja voi toistaa syklin.
Koitin kuuden pelin jälkeen ja joka kerta toimi, huonoimmillaan 3 kertaa jouduin toistaa kaavan. Kiva nähdä toimiikohan muillakin.
Tänään saatoin löytää Lobby bugiin maagisen kombinaation, tavallaan ei mitään erikoista kun shiftin ja backspacen spammaamista muutkin suositellut mutta itsellä varsinainen spammaaminen aiheuttaa pelin kaatumisen usein joten en ole tehnyt. Olen vain odottanut ..ja odottanut.. ja odottanut.
Mutta tänään koitin tarkkaa kaavaa:
Jos ruudussa näkyy niin paina:
pubg ruutu = backspace
musta ruutu = shift+backspace samaan aikaan pohjaan
Ja huom. näitä ei spammata vaan painetaan kerran, mikäli ei lähde "initializing" ekalla syklillä niin toista sykli. Eli backspacea painamalla tulee joko musta ruutu tai lähtee toimimaan, jos musta niin "shift+backspace" josta seuraa taas "pubg ruutu" ja voi toistaa syklin.
Koitin kuuden pelin jälkeen ja joka kerta toimi, huonoimmillaan 3 kertaa jouduin toistaa kaavan. Kiva nähdä toimiikohan muillakin.
Kuten @Narf mainitsikin aiemmin, Redditissä tarjottiin mm. shift+backspace -comboa avuksi lobby-bugiin. Suoranainen spämmäys ei auta (toki saattaa sekin auttaa, jos osuu oikeassa järjestyksessä kohdilleen), mutta itsellä ja muutamalla kaverilla eilisillan perusteella toimii näin 100% varmasti:
Pelin jälkeen Exit to lobby
Jos ja kun peli jumiutuu latausruutuun [Backspace]
Ruutu menee mustaksi, jonka jälkeen [Shift + Backspace]
Lobby alkaa oikeasti lataamaan.
Toivottavasti auttaa muillakin.
Edelleen tekee. Jos jumittuu latauskuvaan, auttaa backspace, jonka jälkeen shift+backspace. Ja sama uudelleen, jos ei auta. Tekee ajoittain myös mustaan ruutuun jumittumisen, jolloin edellä mainittu operaatio auttaa vaihtelevalla menestyksellä.
Hyvä jos auttaa vihdoin, mutta olen tässä kyllä useampaan kertaan tuota "maagista kombinaatiota" jo tarjonnut...
Ja vielä tuosta toistamisesta.
Jep, itsekin kummastelin, kun tuo auttoi. Luulin tosiaan, että peli on jämähtänyt ja ei reagoi mihinkään. Ilmeisesti tuo on joku manuaalinen tapa pakottaa lobby päivittymään uudelleen.Ite olin hyvin skeptinen tuon suhteen, että voiko edes toimia kun kuulostaa niin urpolta ja en siksi sitä heti edes kokeilla vaan tyydyin käynnistää pelin aina uudestaan. Mutta kyllä ihmetys oli suuri kun toimi ja sillä tänne tulinkin kiittämääna, ei vaan järki riitä miksi joku random näppäintein painelu voi auttaa tuollaiseen vikaan.
Hyvä jos auttaa vihdoin, mutta olen tässä kyllä useampaan kertaan tuota "maagista kombinaatiota" jo tarjonnut...
Joo ei tullu mietittyä loppuun asti.Ai veikkasit kaikkia 4tulee isot voitot sulle..
Ite ajattelin Liquidille laittaa rahhaa.
Ärsyttää kun ei oo koko vaiheen vetoa.
Ekaa kertaa tulee katottua Sanhokkia täl tasol pelattuna..ugh
Mitä seuraavaksi? Onko kellään ollut samanlaista ongelmaa?
Ootko kattonut Task managerilla ja/tai HWMonitorilla miten kone käyttäytyy pelin ollessa päällä?
Huomasin uusimman päivityksen jälkeen että keuhkot sukeltaessa ei näytä happi tilannetta ja yhtäkkiä alkaa menettämään hp.
Onko muilla sama?
Jep, sama täällä ainakin.Huomasin uusimman päivityksen jälkeen että keuhkot sukeltaessa ei näytä happi tilannetta ja yhtäkkiä alkaa menettämään hp.
Onko muilla sama?
Huomasin uusimman päivityksen jälkeen että keuhkot sukeltaessa ei näytä happi tilannetta ja yhtäkkiä alkaa menettämään hp.
Onko muilla sama?
Mulla se käynnistyy tosi laiskasti. Siinä kestää joku minuutti, jonka aikana mitään ei näytä tapahtuvan. Mutta sitten se käynnistyy.Onko muilla ollut ongelmaa pelin käynnistämisen kanssa viimeaikoina? Steamissa lukee hetken aikaa pelin kohdalla "käynnistetään", kunnes teksti vain häviää eikä mitään tapahdu. Tämä korjaantuu käynnistämällä tietokone uusiksi.. Monesti tulee heti koneen käynnistyksen jälkeen tuo ongelma.. Microsoft Visual C++ paketteja olen kokeillut asennella uusiksi, mutta ei ole auttanut.
Mulla se käynnistyy tosi laiskasti. Siinä kestää joku minuutti, jonka aikana mitään ei näytä tapahtuvan. Mutta sitten se käynnistyy.
Joo ennen tuota ongelmaa kesti välissä päälle minuutin, että peli käynnisty. Nyt olen pidempäänkin odotellut eikä mitään tapahdu. Bootin jälkeen käynnistyy kuitenkin melkein heti![]()
Kannattaa katsella pelin viralliselta forumilta: https://forums.pubg.com/forum/12-help-troubleshooting/Joo ennen tuota ongelmaa kesti välissä päälle minuutin, että peli käynnisty. Nyt olen pidempäänkin odotellut eikä mitään tapahdu. Bootin jälkeen käynnistyy kuitenkin melkein heti![]()
Mullaki Steamin filujen tarkastus löytää tuon viottuneen tiedoston, mutta siitä ei näytä olevan mitään haittaa kun sekoilee nykyään erittäin harvoin.Samaa ongelmaa huomannut, ei tunnu tosiaan muu auttavan kuin bootti tai filujen tarkastus (jolloin löytyy aina jokin yksi korruptoitunut tiedosto) - joskus lähtee piiiitkän odottelun jälkeen käyntiin.
Jep, Vikendi soolona on täysi mahdottomuus. Se on joko Erangelia tai Sanhokia.Pelaaja määrätkin tippunu, vikendiä ja miramaria ei pääse soolona pelamaan.
Ja nuo on ovat tietysti lempikarttojani. Suosikkipelimoodini on PUBGissa tunnistanut jo vuosia siitä, että sillä on vähiten pelaajia. TPP:ssä on enemmän pelaajia kuin FPP:ssä. Soolo on moodeista epäsuosituin. Tylsimmät kartat eli korvista tursuava Erangel ja ahdas ja tympeä Sanhok ovat ainoita joissa riittää porukkaa. Paras kombinaatio on minusta FPP-soolo-Miramar, joten siihen ei pääse millään ilveellä sisään.Käynnistys kestänny parhaimmillaan 10 minuuttia. Pelaaja määrätkin tippunu, vikendiä ja miramaria ei pääse soolona pelamaan.
Oma favorite on jo pitkään ollut duo, en käytännössä edes pelaa muuta. Joskus harvoin on sitten squad, mutta sama siinä vähän hiertää eli se on usein todella hektistä ja useimmiten joku tiimistä kyykkää alussa.Pelaako joku tätä peliä mielellään yksin? Itsellä ei kasetti kestä tätä peliä yksin. Squad pelit neljällä tuntuu hieman tylsiltä, kun siinä käy hyvin usein sillai, että yksi tai kaksi kuolee heti alkuunsa ja loput selviää loppuun asti (mukavaa odotella 20 minuuttia). Kolmen hengen squadissa on paljon kivempaa, kun siinä joko kaikki kuolee alussa tai kaikki selviää loppuun asti.
Duoa en ole ihan liikaa pelannut viime aikoina, mutta kyllä sekin o paljon parempaa kuin soolo hikoilu.
Mitä noihin kenttiin tulee, niin kyllä kaikista mukavin on Sanhok, pääsee alusta loppuun asti sotimaan, siellä harvoin tulee tylsää.
Toiseksi tulee Erangel, etenkin nyt uuden päivityksen myötä on taas intoa tuohon mappiin, siellä o mukavasti rannoilla suojaa nyt.
Miramar on sekin ihan okei kenttä, maasto siinä on aivan kauheeta paskaa, jos autolla pitää liikkua. Kaipaisi tuokin uutta ilmettä ja etenkin saisivat parantaa niitä hiekkapolkuja, jotta autolla pääsisi helposti.
Vikendi on jotenkin tylsä vaikka onkin erilainen, siellä on ihan liikaa niitä pieniä talo paketteja ja lvl 3 suojat löytyy joka pelaajalta, mukava se noita o täräyttää pultilla päähän ja ei mitään, vähän first aidia sekä Es:ää naamaan ja matka jatkuu. Olisipa tuossa kentässä enemmän DMR spawneja nii ei tarvisi pulteilla käristä. Tuo että lvl 3 kypärät spawnaa maahan on kyllä melkoista paskaa vikendis.
Meitsi ainakin diggaa tälläisestä neppailtavasta.Weapon mastery saa rinnalle survival masteryn mikä keskittyy pelaajan saavutuksiin.
Introducing: Survival Mastery - PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS
Introducing: Survival Mastery
With the launch of Survival Mastery and the continued evolution of Weapon Mastery, we have the first key pieces of our overall progression features
Welcome back Battlegrounds Survivors,
Last year, the PUBG Mastery Team was formed to create a cohesive progression system in PUBG. We heard players and fans loud and clear when they said they wanted more ways to track their gameplay and the improvements they make as players. In April, we released the first feature under our new progression initiative: Weapon Mastery. We’re thrilled by your warm reception of this initiative and are excited to announce the next segment of our progression system: Survival Mastery, coming to PC test servers tomorrow!
What is Survival Mastery?
Survival Mastery is a progression feature designed as a companion system to Weapon Mastery. Where Weapon Mastery is all about your proficiency in combat, Survival Mastery focuses on your story as a player. In other words, our goal with this system is to help you recognize your own abilities and reward your success after each match. You get to decide what kind of player you’re going to be.
The Survivor Level cap for the first version of Survival Mastery is 500.![]()
The first thing you should notice in this system is your Survivor Level. Surviving bluezone phases, performing key actions and, well, just staying alive all play a role in how much XP you’ll earn towards your next Level. The better you perform, the faster you’ll progress.
Just like Weapon Mastery, all progress related to Survivor Mastery can be found in the Mastery menu under its own tab.
![]()
In addition to displaying your level progress in this tab, you can also track your recent playstyle through the trait system. Are you the type to pick up every bit of loot you see or a bit more picky about what goes into your inventory? Traits paint a picture of how you approach 6 different aspects of PUBG and the 3 most prominent of those traits are displayed here. Below is a more detailed breakdown of all trait and style possibilities in Survival Mastery:
![]()
Introducing PUBG ID![]()
With the release of Survival Mastery, we’re also excited to introduce the PUBG ID as a new way to express yourself and your achievements. All the rewards you unlock in Survival Mastery open up new options for customizing your PUBG ID. Here’s a sneak peek of some of the things you can unlock for your ID:
![]()
At launch, you’ll be able to view the IDs of your teammates and the enemies you killed on the last match screen. In the future, we’ll be working to add more sharing functionality and customization to the PUBG ID. We’re eager to hear feedback on what types of things you’d want included on your ID.
Changes to Last Match
We’re also adding a couple new tabs to the last match screen to help you better track your progress from match to match. First up is the new summary tab that provides high level information about your progression and performance. If you’re a fan of squads or duos, you will also be able to track survival stats from your teammates as well.
![]()
Also new in the Last Match screen is the survival timeline. With the survival timeline, we’re giving you a detailed recap of all the survival actions performed in a match. Survival actions include but are not limited to combat, looting and healing.
![]()
You may also notice many of the survival actions in your timeline are grouped by something called engagements. Engagements in PUBG are a period of time where you experience uninterrupted combat with one or many opponents. In addition to tracking the start and end of an engagement, we’ve also included a summary of the damage given and received over each engagement period. At the end of the match, you’ll be able to see who you killed in each engagement and who took you to the shed*.
There’s a lot of info to unpack in the survival timeline beyond what we’ve covered here so be sure to check it out and let us know where we can improve.
What Comes Next?
With the launch of Survival Mastery and the continued evolution of Weapon Mastery, we have the first key pieces of our overall progression features. We are still actively building the next pillar of our Mastery plans and look forward to sharing more details of that roadmap soon. As always we appreciate the partnership our team has built with the fans and community and look forward to your feedback around our progression endeavors.
The Mastery Team’s mission is to celebrate your journey in PUBG by helping you build your own identity while leaving your mark on the Battlegrounds. We’re just getting started, so look forward to more details on new additions soon! Survival Mastery will be available on test servers tomorrow and hitting live servers next week.
See you on the Battlegrounds,
PUBG Mastery Team
*It’s a proverbial shed where you died.
Pelaan vain sooloa, ryhmässä joskus harvoin kun on eventti päällä tai pitää saada joku haaste läpi. PUBG on minulle sellainen hauska, rento piiloleikki jota pelata samaan aikaan kun kuuntelee jotain podcastia tai äänikirjaa. Simppeliä seikkailua jotta saa käsille jotain tekemistä.Pelaako joku tätä peliä mielellään yksin? Itsellä ei kasetti kestä tätä peliä yksin. Squad pelit neljällä tuntuu hieman tylsiltä, kun siinä käy hyvin usein sillai, että yksi tai kaksi kuolee heti alkuunsa ja loput selviää loppuun asti (mukavaa odotella 20 minuuttia). Kolmen hengen squadissa on paljon kivempaa, kun siinä joko kaikki kuolee alussa tai kaikki selviää loppuun asti.
Duoa en ole ihan liikaa pelannut viime aikoina, mutta kyllä sekin o paljon parempaa kuin soolo hikoilu.
Mitä noihin kenttiin tulee, niin kyllä kaikista mukavin on Sanhok, pääsee alusta loppuun asti sotimaan, siellä harvoin tulee tylsää.
Toiseksi tulee Erangel, etenkin nyt uuden päivityksen myötä on taas intoa tuohon mappiin, siellä o mukavasti rannoilla suojaa nyt.
Miramar on sekin ihan okei kenttä, maasto siinä on aivan kauheeta paskaa, jos autolla pitää liikkua. Kaipaisi tuokin uutta ilmettä ja etenkin saisivat parantaa niitä hiekkapolkuja, jotta autolla pääsisi helposti.
Vikendi on jotenkin tylsä vaikka onkin erilainen, siellä on ihan liikaa niitä pieniä talo paketteja ja lvl 3 suojat löytyy joka pelaajalta, mukava se noita o täräyttää pultilla päähän ja ei mitään, vähän first aidia sekä Es:ää naamaan ja matka jatkuu. Olisipa tuossa kentässä enemmän DMR spawneja nii ei tarvisi pulteilla käristä. Tuo että lvl 3 kypärät spawnaa maahan on kyllä melkoista paskaa vikendis.
Niin tämä vai?Ilmeisesti eilen yöllä? tuli patchi missä korjattiin ainakin joillakin tuo hidas lobbyyn pääseminen matchin jälkeen.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.