Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Harmi että seuraava tehtävä on kutsua joku "kaveri" peliin, ja toisen pitää hyväksyä se. Seinä nousi pystyyn.
...Tulee semmoinen kuminauha efefkti vaikka fps näyttäisi pysyvän ihan ok tasossa. ....
Onko sinulla asus tweak II käytössä?
Allekirjoittaneella vanha versio aiheutti vastaavaa ja ”ominaisuus” katosi päivittämällä ohjelma uusimpaan versioon.
Miksi nämä nykyajan cheaterit on niin läpi näkyviä? Katsoin tuosta kill camia kuinka vihollinen makaa alarinteessä ja katsoo suoraan minua kohti ruohon läpi. Kun käännyin toiseen suuntaan, kaveri nousee ylös ja ampuu ruohon läpi.
Ei ole, kaikki asetukset very low, paitsi tekstuurit mediumilla. Ja eihän tuolla foliagella ole enää ruohon määrään vaikutusta, patchi tuohon tuli joku yli vuosi sitten?Eihän sulla ittelläs vaan oo foliage maksimissa? Muistaakseni se määrittää graffa asetuksissa sitä ruohon jne määrää joten jos pelaat foliage very low asetuksella on siitä pientä etua.
Ei ole, kaikki asetukset very low, paitsi tekstuurit mediumilla. Ja eihän tuolla foliagella ole enää ruohon määrään vaikutusta, patchi tuohon tuli joku yli vuosi sitten?
"Many PUBG players set their overall volume to very loud in order to catch even the slightest sounds, such as footsteps, made by another player as these sounds are very important in PUBG gameplay. However, this also means that loud sounds like gunfire are played even louder and can hurt a player's ears."
Tiedostetaan ongelma. Tehdäänkö sille mitään? Ei. Kiitos.
Höpäjän sitä, että tuo askeläänten muutos, joka tulee vasta seuraavassa pätsissä, vaikuttaa ainoastaan askelten voimakkuuteen etäisyyden mukaan. Ei vaikuta siis millään tavalla eroon eri äänten huippujen kesken, ja pelin äänimaailmaan jäävä dynamiikka-alue on yhä ihan vitun laaja. Sen sijaan ratkaisuksi tarjoavat tätä, joka on ihan pelkkää höpöhöpöä ja vastaa kommenttia "pistä volaa pienemmälle":Mitä höpäjät? Tuossahan on käppyrän kanssa esitetty miten nuo askeläänet on tarkoitus korjata, jotta volumea ei tarvitse kääntää tappiin asti.
Ei vaikuta siis millään tavalla eroon eri äänten huippujen kesken, ja pelin äänimaailmaan jäävä dynamiikka-alue on yhä ihan vitun laaja.
Musiikkilevyjen masterointi ja autenttinen dynamiikka videopelissä tai leffassa on täysin eri asiat. Kyllä se autenttisuus säilyisi vielä pitkään, vaikka PUBGin äänitasot tehtäisiin fiksustikin ja ennen kaikkea kuulokyvylle ystävällisesti. Musiikkilevyissäkin alkaa kohtsillään loudness war olla historiaa, sillä siinä missä vielä muutama vuosi sitten -7-8dB RMS oli normi, nykyään bändit ja lafkat on tyytyväisiä, kun vedetään -9 LUFS short terminä kovimmissa kohdissa -1dB TP:nä. Menee kyllä jo ohi aiheen - sori siitä!IMO: Onneksi on ja pysyy. Kunnollinen dynamiikka on justiinsa se, jonka takia tämän pelin aseäänet kuulostaa autenttiselta. Äänilevyt on jo pilattu lyttäämällä dynamiikka "nappikuulokesukupolvelle" sopivaksi, ei tehdä samaa peleille kiitos.
Ihmekös ei kovat äänet häiritseIhme fortinite-milleniaalien haihattelua kaiken maailman dynamiikat. Aseet paukkuu kovaa ja ei me kovat jätkät armeijassakaan millään tulpilla ammuttu
En tiiä saako pois mutta se on nykyään tarkoituksella automaattinen. Sen saa lopetettua ottamalla aseen käteen (1-5 numeronapit oletuksena) tai painamalla käyttö-nappia (F oletuksena). Kannattaa opetella painamaan asenappeja ettei vahingossa hyppää autosta F:llä kesken ajon, kuskin paikalla tosin pitää painaa F kun asetta ei saa käteen.Jääkö kellään muulla bandagen laitto jumiin ja miten sen saa fixattua?
Myös Shift nappilla saa peruutettua bandagen käytön autossa.En tiiä saako pois mutta se on nykyään tarkoituksella automaattinen. Sen saa lopetettua ottamalla aseen käteen (1-5 numeronapit oletuksena) tai painamalla käyttö-nappia (F oletuksena). Kannattaa opetella painamaan asenappeja ettei vahingossa hyppää autosta F:llä kesken ajon, kuskin paikalla tosin pitää painaa F kun asetta ei saa käteen.
Voi olla vähän totuttelemista jos on oikein selkärangassa.
Vuosi sitte ku mulla kaatuili niin rajotin frame raten 60 ja loppu kaatuilut ku seinään. En ole muistanu ottaa pois että joko toimis ilman rajotinta, ku kone ei kumminkaan jaksa pukata sitä 120 fps.virallinen versio kaatuilee tolkuttomasti nyt viimeisen päivityksen jälkeen
Uudessa pätsissä on pari kertaa jäänyt boosti jumiin. Ei ole suostunut keskeyttämään F:llä eikä liikkumisella. Toisella kertaa kuolin kolmossijalle kun en päässyt ampumaan näkökenttään ilmestyvää vihuaJääkö kellään muulla bandagen laitto jumiin ja miten sen saa fixattua?
Höpäjän sitä, että tuo askeläänten muutos, joka tulee vasta seuraavassa pätsissä, vaikuttaa ainoastaan askelten voimakkuuteen etäisyyden mukaan. Ei vaikuta siis millään tavalla eroon eri äänten huippujen kesken, ja pelin äänimaailmaan jäävä dynamiikka-alue on yhä ihan vitun laaja. Sen sijaan ratkaisuksi tarjoavat tätä, joka on ihan pelkkää höpöhöpöä ja vastaa kommenttia "pistä volaa pienemmälle":
"In order to help players prepare for different volumes of sounds, we've added a "volume adjustment guide" feature. This new feature allows you to listen to the loudest sounds in the game by pressing the play button. You can then adjust the overall volume to one that best suits your own preferances. For example, you may use it to listen to the sound effects of a nearby explosion or of loud gunfire. We hope this feature helps players better prepare for dramatic spikes in volume."
Tuotahan on optimoitu aika pirusti, omallakin koneella pysyy siellä 144 limitissä joitain poikkeuksia lukuunottamatta. Ennenmunoin oli hyvä jos yli 100fps sai pysymään.Vuosi sitte ku mulla kaatuili niin rajotin frame raten 60 ja loppu kaatuilut ku seinään. En ole muistanu ottaa pois että joko toimis ilman rajotinta, ku kone ei kumminkaan jaksa pukata sitä 120 fps.
Win10 mulla on vielä se wanha, muistaakseni 1803.
Mitä höpäjät? Tuo askeläänten muutoshan vaikuttaa niitten askelten kovuuteen joka tasolla, eli nyt niiden "huiput" kuuluu kovempaa muun metelin seassa.
Eikä ylipäätään oo mtn järkeä, että askeläänet kuuluis ihan vatun lujaa 24/7 ja pyssyt kulostais joltain hernepieruilt.
Ei oikees maailmaskaan kukaan kuule kenkään askelääniä, ellei tilaympäristö oo merkittävän hiljainen. Tyhjäs kaupungis kyl kuulee x-matkan päästä, jos toinen juoxee. Kävelyä ei kuulee, ellei oo puukengät tms.
Tossa tokas features idea on säätää se mastervola sopivalle huippujen mukaan, ei hiljaselle.
Ainakin tän patch notesien diagrammin mukaan huipputason ero on luokkaa karva:
Ei olekaan, eikä sellaista kukaan varmasti toivokaan.
Vahva eri, mutta nyt menee hiusten halkomiseksi.
Mitä tohon huipputasojen eroon tulee, tsekkasin nyt ton vertailuklipin ja ajoin sen analysaattorin läpi. Ero vanhojen ja uusien askelten huippujen välillä on 0,58 desibeliä, eli ei sille käytännössä ole mitään tehty. Tossa havainnollistamaan sama 0,58 desibelin tasoero: Dropbox - ero.wav - Simplify your life
Wackyjacky oli tehnyt näköjään jo videon, missä kiukuttelee samaa asiaa:
Hyvä vaan, jos tulevan pätsin toimenpiteet on mieluisia! Itse vaan toivoisin toista, laajempaa lähestymistapaa äänitoteutuksen korjaamiseenKyllä ton eron kuuli selvästi tos esimerkis! Jos, se on vain 0,58, niin yllättävä merkittävä ero silläkin syntyi! Ha, kuulee selvän eron = "Ei käytännössä mitään tehty"
(Ain't nobody got time to watch a 10min video desibeliviilauxesta )
Huhuh, alkaa menemään taas hermot soolossa kun pelaajat vaan istuvat jossain nurkassa eivätkä aktiivisesti edes etsi taistelua.
Erangelin Shelter hyvänä esimerkkinä missä porukka istuu kapean käytävän päässä olevan laatikon takana pari minuuttia tekemättä liikettäkään ja vain odottavat.
Minulla sama. Viimeinen niitti oli kun useampi vihu jää phase 5:ssä siniseen kyyhöttämään ja tekemään varman kuoleman samalla kun itse pyrki alueelle. No eikös sieltä sitten ala minit ja sks:ät paukuttamasn selkään ja kuolin siihen. Ja myös vihut luonnollisesti kuoli alueeseen kun ei sieltä kämppäästä lähdetä edes alueen pakottamana.Tämä soolon kämppäys oli se ainoa syy, miksen sooloa enää pelaa.
Minulla sama. Viimeinen niitti oli kun useampi vihu jää phase 5:ssä siniseen kyyhöttämään ja tekemään varman kuoleman samalla kun itse pyrki alueelle. No eikös sieltä sitten ala minit ja sks:ät paukuttamasn selkään ja kuolin siihen. Ja myös vihut luonnollisesti kuoli alueeseen kun ei sieltä kämppäästä lähdetä edes alueen pakottamana.
Kannattaa kokeilla apexia jossei istuminen innosta. Tai jotain muuta kuin soloa, soolo nyt on juurikin sitä kämppimistä.
Sinne alueelle täytyykin liikkua HETI kun se uusi alue määräytyy ja hakea sieltä suojaisa paikka. Se on vähä huono liikkua sen alueen reunan mukana sillä sit jos jäät jumiin niin saa olla melkonen chocotaco siinä tapauksessa että siitä selviää. :-D
Joskus toki tulee tehtyä virhearvioita eikä kerkeäkään juosta alueelle. Tällöin pitää tietysti kerätä viimeiset pisteet ennenkuin henki lähtee.Minulla sama. Viimeinen niitti oli kun useampi vihu jää phase 5:ssä siniseen kyyhöttämään ja tekemään varman kuoleman samalla kun itse pyrki alueelle. No eikös sieltä sitten ala minit ja sks:ät paukuttamasn selkään ja kuolin siihen. Ja myös vihut luonnollisesti kuoli alueeseen kun ei sieltä kämppäästä lähdetä edes alueen pakottamana.
Ei siinä ole mitään ovelaa ettei uskalla liikkua moneen minuuttiin.Ei ole olemassa kämppäystä, on vain ovelia ja taktisia väijytyksiä. Kyllä nuo kuolemanloukut pystyy kokemuksella haistamaan. Erangelin pommisuoja on yksi pahimpia.
Battle Royal, ei survival royale.Selviytymispelihän tämä on. Ymmärrän näitä reilun pelin ystäviä, mutta harvoin näkee jonkun varoittavan vihua vaikka ilmaan ampumalla ennen kuin alkaa kohti ampua. Se olisi kuitenkin reilua jos oikeasti haluaa rehtiä ottaa.
En kyllä itse pidä liikkumattomuutta epäreiluna. Tasoerot on niin suuria. Aloittelijan ainoa mahdollisuus kanaan on pysyä piilossa ja ampua varoittamatta.
Oletko katsonut elokuvat?Battle Royal, ei survival royale.