Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Ei toi ongelma kaikilla ole, itsellä ei mitään ongelmia lobbyn pääsemisen kanssa, ei ole ollut koskaan.
 
Ei toi ongelma kaikilla ole, itsellä ei mitään ongelmia lobbyn pääsemisen kanssa, ei ole ollut koskaan.

Juu ei kait niin kukaan väittänytkään. Ei se silti sitä asiaa poista että jotain on päivittäessä muuttunut ja peli ei enää toimi kaikilla oikein.
Itsekkin olen kaveripiirin ainut jolla ongelma on ja pelaan peliä aktiivisesti siitä huolimatta. Totesin vain, että en ala itse aikaa tämän ongelman ratkaisuun käyttöö kun se ei ole minun laitteiston vika.
 
Mullakin on pari kuukautta varmaan ollu lobbyn kans ongelmia. Siihen päälle toki server too busy ja muut synttärisetit.
 
Pari pätsiä sitten tuli itselle kyseinen lobby bugi, toivottavasti saavat korjattua.
 
OXwzTkm.jpg


Tätä aina välillä puskee. Muutama kerta ku päivitti ni nyt on lobbyssä ja pääsee pelaa.
 
Edelleen tekee. Jos jumittuu latauskuvaan, auttaa backspace, jonka jälkeen shift+backspace. Ja sama uudelleen, jos ei auta. Tekee ajoittain myös mustaan ruutuun jumittumisen, jolloin edellä mainittu operaatio auttaa vaihtelevalla menestyksellä.

Jaha kiitokset tuosta backspace vinkistä, ainakin täällä muutamalla kerralla jeesiny.
 
Pieni patch puskettiin liveen, ei tosin näy tuota lobby ongelman korjausta.

Kaatui muuten itsellä eilen peli pitkästä aikaa, en edes muista koska viimeeksi.
Ensin peli nytkähti niin että fps oli joku 1, sitten jääty peli täysin.

Mid-Update Hotfixes
08/27/2019
  • Fixed an issue where in rare circumstances, enemy player models intermittently appear invisible at medium distances.
  • Fixed an issue where ADS is repeatedly canceled when proning against an object.
  • Fixed an issue where players are unable to reload when looking towards certain attachments.
  • Fixed a graphical issue when wearing certain skins and using the SLR with a canted sight.
  • Fixed an issue with certain skins not displaying on male character models in the item preview.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Kellään muulla jäätävää fps droppia satunnaisesti kaupungeissa? Itellä normaalisti framet siellä 110 paikkeilla mut nykyään putoo välillä 15-30 hetkellisesti kunnes n.30 sek jälkeen palautuu normaaliksi. Pari kertaa jo kuollut tuollaisessa tilanteessa kun tahmaa niin pirusti.
 
Kellään muulla jäätävää fps droppia satunnaisesti kaupungeissa? Itellä normaalisti framet siellä 110 paikkeilla mut nykyään putoo välillä 15-30 hetkellisesti kunnes n.30 sek jälkeen palautuu normaaliksi. Pari kertaa jo kuollut tuollaisessa tilanteessa kun tahmaa niin pirusti.

Tuota on monilla, itsellä mukaanlukien. Eikä ole edes vain kaupungeissa vaan ihan missä vain. Tuo FPS droppailu korjattiin pari pätsiä sitten ja nyt on back (todella yllättävää joo). Erikoisinta siinä ainakin itsellä että FPS countteri ehkä näyttää FPS:n tippuneen vain 60 paikkeille mutta ruudussa näyttää paljon paljon alemmalta. Joskus näyttää countteri 30 paikkeilla olevan dropeissa mutta sillon ruutu on ihan diashowta ja täysin pelaamatonta.
 
Mullaki on samanlaisia droppeja, ei vain kaupungeissa vaan voi olla missä vain. FPS-laskuri ei huomaa mitään mutta aivan selvästi näkee että ruudun päivityslaskee todella alas 10-20 ja pelikuva tulee viiveellä kun kääntää esim. hiirtä.
 
Jännä juttu tuo bugi kyllä, mitähän kombinaatioita se vaatii että tapahtuu.
En ole koskaan tuota kokenut, ennen nykyistä patchia tai sen jälkeen.

Tänään saatoin löytää Lobby bugiin maagisen kombinaation, tavallaan ei mitään erikoista kun shiftin ja backspacen spammaamista muutkin suositellut mutta itsellä varsinainen spammaaminen aiheuttaa pelin kaatumisen usein joten en ole tehnyt. Olen vain odottanut ..ja odottanut.. ja odottanut.

Mutta tänään koitin tarkkaa kaavaa:

Jos ruudussa näkyy niin paina:
pubg ruutu = backspace
musta ruutu = shift+backspace samaan aikaan pohjaan


Ja huom. näitä ei spammata vaan painetaan kerran, mikäli ei lähde "initializing" ekalla syklillä niin toista sykli. Eli backspacea painamalla tulee joko musta ruutu tai lähtee toimimaan, jos musta niin "shift+backspace" josta seuraa taas "pubg ruutu" ja voi toistaa syklin.

Koitin kuuden pelin jälkeen ja joka kerta toimi, huonoimmillaan 3 kertaa jouduin toistaa kaavan. Kiva nähdä toimiikohan muillakin.
 
Tänään saatoin löytää Lobby bugiin maagisen kombinaation, tavallaan ei mitään erikoista kun shiftin ja backspacen spammaamista muutkin suositellut mutta itsellä varsinainen spammaaminen aiheuttaa pelin kaatumisen usein joten en ole tehnyt. Olen vain odottanut ..ja odottanut.. ja odottanut.

Mutta tänään koitin tarkkaa kaavaa:

Jos ruudussa näkyy niin paina:
pubg ruutu = backspace
musta ruutu = shift+backspace samaan aikaan pohjaan


Ja huom. näitä ei spammata vaan painetaan kerran, mikäli ei lähde "initializing" ekalla syklillä niin toista sykli. Eli backspacea painamalla tulee joko musta ruutu tai lähtee toimimaan, jos musta niin "shift+backspace" josta seuraa taas "pubg ruutu" ja voi toistaa syklin.

Koitin kuuden pelin jälkeen ja joka kerta toimi, huonoimmillaan 3 kertaa jouduin toistaa kaavan. Kiva nähdä toimiikohan muillakin.

Mulla toimii jotai kuinkin samalla kaavalla, tosin itse spämmään noita komboja kunnes rokkaa, ei kaadu peli.
 
Tänään saatoin löytää Lobby bugiin maagisen kombinaation, tavallaan ei mitään erikoista kun shiftin ja backspacen spammaamista muutkin suositellut mutta itsellä varsinainen spammaaminen aiheuttaa pelin kaatumisen usein joten en ole tehnyt. Olen vain odottanut ..ja odottanut.. ja odottanut.

Mutta tänään koitin tarkkaa kaavaa:

Jos ruudussa näkyy niin paina:
pubg ruutu = backspace
musta ruutu = shift+backspace samaan aikaan pohjaan


Ja huom. näitä ei spammata vaan painetaan kerran, mikäli ei lähde "initializing" ekalla syklillä niin toista sykli. Eli backspacea painamalla tulee joko musta ruutu tai lähtee toimimaan, jos musta niin "shift+backspace" josta seuraa taas "pubg ruutu" ja voi toistaa syklin.

Koitin kuuden pelin jälkeen ja joka kerta toimi, huonoimmillaan 3 kertaa jouduin toistaa kaavan. Kiva nähdä toimiikohan muillakin.

Hyvä jos auttaa vihdoin, mutta olen tässä kyllä useampaan kertaan tuota "maagista kombinaatiota" jo tarjonnut...

Kuten @Narf mainitsikin aiemmin, Redditissä tarjottiin mm. shift+backspace -comboa avuksi lobby-bugiin. Suoranainen spämmäys ei auta (toki saattaa sekin auttaa, jos osuu oikeassa järjestyksessä kohdilleen), mutta itsellä ja muutamalla kaverilla eilisillan perusteella toimii näin 100% varmasti:
Pelin jälkeen Exit to lobby
Jos ja kun peli jumiutuu latausruutuun [Backspace]
Ruutu menee mustaksi, jonka jälkeen [Shift + Backspace]
Lobby alkaa oikeasti lataamaan.

Toivottavasti auttaa muillakin.

Ja vielä tuosta toistamisesta.

Edelleen tekee. Jos jumittuu latauskuvaan, auttaa backspace, jonka jälkeen shift+backspace. Ja sama uudelleen, jos ei auta. Tekee ajoittain myös mustaan ruutuun jumittumisen, jolloin edellä mainittu operaatio auttaa vaihtelevalla menestyksellä.
 
Hyvä jos auttaa vihdoin, mutta olen tässä kyllä useampaan kertaan tuota "maagista kombinaatiota" jo tarjonnut...



Ja vielä tuosta toistamisesta.

Ite olin hyvin skeptinen tuon suhteen, että voiko edes toimia kun kuulostaa niin urpolta ja en siksi sitä heti edes kokeilla vaan tyydyin käynnistää pelin aina uudestaan. Mutta kyllä ihmetys oli suuri kun toimi ja sillä tänne tulinkin kiittämääna, ei vaan järki riitä miksi joku random näppäintein painelu voi auttaa tuollaiseen vikaan :rofl:.
 
Ite olin hyvin skeptinen tuon suhteen, että voiko edes toimia kun kuulostaa niin urpolta ja en siksi sitä heti edes kokeilla vaan tyydyin käynnistää pelin aina uudestaan. Mutta kyllä ihmetys oli suuri kun toimi ja sillä tänne tulinkin kiittämääna, ei vaan järki riitä miksi joku random näppäintein painelu voi auttaa tuollaiseen vikaan :rofl:.
Jep, itsekin kummastelin, kun tuo auttoi. Luulin tosiaan, että peli on jämähtänyt ja ei reagoi mihinkään. Ilmeisesti tuo on joku manuaalinen tapa pakottaa lobby päivittymään uudelleen.
 
Hyvä jos auttaa vihdoin, mutta olen tässä kyllä useampaan kertaan tuota "maagista kombinaatiota" jo tarjonnut...

Sori, tarkoitus ei ollut plagioida mitenkään. Itse olen tätä ketjua yrittänyt seurata ratkaisun toivossa mutta näköjään missannut juuri tuon. Vahingossa satuin itse osumaan kombinaatioon. Pitäisi saada jotenkin pysyvästi ja paremmin näkyviin tämä ratkaisu ihmisille. Itse asustan tuolla IO-techin PubG Discordissa ja eipä sielläkään kukaan tuntunut tätä vielä tietävän. Pitäisi olla joku pubG:n yleiset bugit ja ratkaisut niihin-ketju missä kaikki sumputettuna selkeästi ilman keskusteluja tms. Vaatii vähän liikaa tekemistä ihmisiltä selata parisataa sivuisia ketjuja yhden ratkaisun toivossa.
 
PEL (PUBG European League) 3. vaihe jatkuu tänään klo. 19 ja matsien välinen aika on lyhennetty 20 minuuttiin. Veikkauksella näytti olevan pitkäveto viikon voittajasta. Vedin omat suosikit: Liquid, FaZe, NaVi ja G2. Samat näytti olevan veikkauksellaki kertoimien puolesta.
 
Ai veikkasit kaikkia 4 :D tulee isot voitot sulle..
Ite ajattelin Liquidille laittaa rahhaa.

Ärsyttää kun ei oo koko vaiheen vetoa.

Ekaa kertaa tulee katottua Sanhokkia täl tasol pelattuna..ugh
 
Ai veikkasit kaikkia 4 :D tulee isot voitot sulle..
Ite ajattelin Liquidille laittaa rahhaa.

Ärsyttää kun ei oo koko vaiheen vetoa.

Ekaa kertaa tulee katottua Sanhokkia täl tasol pelattuna..ugh
Joo ei tullu mietittyä loppuun asti. :D Laitoin vielä CrowCrowdille (entinen Winstrike) ku se voi hyvinki yllättää.
 
Hyvä pelihän tämä. Tulee pelattua vain silloin enää kun saa 3-4 pelaajaa kasaan. Yksin ei jaksa. Muutamia ärsyttävyyksiä mitä tullut eteen... ehkä suurimpana... äänet. Pitäisi pitää ääniä kokoajan jossain 1000%:ssa jotta kuulisi jokaisen pienenkin askeleen ja pystyisi paikantamaan mistä se tuli... itse en tuota tee, koska kun ammun tai tulee pommitus tai mitä tahansa, niin korvat räjähtää seinille... mutta ilmeisesti monet muut sitten tekee, koska 90% kuolemista on sitä, että vihut tietää aina täsmälleen mistä suunnasta tulen ja itse en ole kuullut yhtään mitään mistään. Myöskin äänien tunnistaminen, että mistä suunnasta ja onko ylhäältä vai alhaalta jne on aivan jäätävää skeidaa tässä pelissä ollut aina, 520h peliä takana ja edelleen on välillä vaikeuksia hahmottaa ,että minkä kulman takaa se vihu tulee.

Ja sitten toiseen ärsyttävyyteen mitä tapahtuu aivan jatkuvasti... Peekers Advantage:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
varmaan jokainen tuon jo nähnyt ja tietää mistä puhutaan... mutta toooosi usein kun näet, että vihu menee kulman taakse... yleensä olet tätä ennen ehtinyt ampumaan tätä jo reilusti, joten tiedät... 1-2 kutia ja tämä kuolee... menet pikkuhiljaa kulmaa kohti... valmiina painamaan napin pohjaan... tyyppi tulee kulmalta... ja olet kuollut 100% heloista millisekunnissa ja et ehdi edes ampumaan takaisin... ööö... okei... katsot death camin ja oikeasti se toinen tulee sieltä ihan rauhaksiin ja ampuu 5-10 kutia suhun ennen kun sun kuvassa edes näet tätä! :D Ja tätä tapahtuu jatkuvasti, puuh.

Jos näistä muutamasta ongelmasta päästäisiin niin varmasti pelaisin enemmän. Nyt se on vain porukassa koska kaikki meistä on niin paskoja niin voi sitten nauraa sentään toisilleen kun siitä pelaamisesta koskaan mitään tule vaikka satoja tunteja peliin käyttääkin. :D Hehe.
 
Tilanne päällä ja loppuu omat kädet. Peli alkoi pätkiin ja lagiin aivan toivottoman paljon yhtäkkiä, ei meinaa jaksaa edes käynnistyä.. Muut pelit toimii normaalisti. i5-4670k prossu ja 1070 nvidia geforce näyttis. Peli asennettu kahteen kertaan uusiks, kuten myös steam. Netti testattu johdoilla ja ilman. Prioriteetit nostettu korkeaksi. Koneen suorituskyky nostettu tappiin. Grafiikat tiputettu very low:lle. Näyttiksen ajurit ok. Full screen/windowed ei tuo eroa. Nvidian 3D asetukset kokeiltu moneen kertaan (netti ohjeilla.) Palomuuri ja virustorjunnat check. Kovolla on tilaa yllinkyllin.. Mitä seuraavaksi? Onko kellään ollut samanlaista ongelmaa?
 
Ootko kattonut Task managerilla ja/tai HWMonitorilla miten kone käyttäytyy pelin ollessa päällä?

Suoritin on 80-90% ja se on ollut sitä niin kauan ku pubgia pelannut, muisti jossain 60% hujakoilla ja lämmöt ok.

Hetken seurasin tolla hwmonitorilla ja kaikki arvot max alapuolella
 
Viimeksi muokattu:
No sit mää oon surkee pelaaja, jos mulla on viä jokkut häxit ollu päällä koko aika :D Joo oireet on tommosia, pitää vaan siis odotella ja kattella mitä tapahtuu
 
Olisikohan nyt jengillä fiksaantunut FPS dropit?

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
FPS ei ole ollut aikoihin ongelma (tosin 25 on vielä minulle kelvollinen), mutta nyt pari viime päivää kaikissa matseissa on ollut sietämätön lagi. Ovet avautuvat, esineet poimiintuvat ja ajoneuvot käynnistyvät kaikki sekunnin viiveellä, ja muut pelaajat kuminauhailevat sinne tänne. Onko muilla samaa?

Vasemmassa reunassa näkyy se lagista varoittava oranssi kellomerkki läpi koko matsin. Aikaisemmin se häipyi ensimmäisen minuutin jälkeen.
 
Huomasin uusimman päivityksen jälkeen että keuhkot sukeltaessa ei näytä happi tilannetta ja yhtäkkiä alkaa menettämään hp.
Onko muilla sama?
 
Huomasin uusimman päivityksen jälkeen että keuhkot sukeltaessa ei näytä happi tilannetta ja yhtäkkiä alkaa menettämään hp.
Onko muilla sama?

Ainakin muutamalla striimaajalla on tuota esiintynyt. Itse en ole taas pariin viikkoon pelannut tätä melkein valmista peliä.
 
Kyllä mullakin jonkin aikaa sitten jo oli noin, tyyliin 2-3 viikkoa sitten ainakin.
Ihan lähiaikoina kuten eilen ei tullut uitua joten en tiedä mikä nyt tilanne.
 
Onko muilla ollut ongelmaa pelin käynnistämisen kanssa viimeaikoina? Steamissa lukee hetken aikaa pelin kohdalla "käynnistetään", kunnes teksti vain häviää eikä mitään tapahdu. Tämä korjaantuu käynnistämällä tietokone uusiksi.. Monesti tulee heti koneen käynnistyksen jälkeen tuo ongelma.. Microsoft Visual C++ paketteja olen kokeillut asennella uusiksi, mutta ei ole auttanut.
 
Onko muilla ollut ongelmaa pelin käynnistämisen kanssa viimeaikoina? Steamissa lukee hetken aikaa pelin kohdalla "käynnistetään", kunnes teksti vain häviää eikä mitään tapahdu. Tämä korjaantuu käynnistämällä tietokone uusiksi.. Monesti tulee heti koneen käynnistyksen jälkeen tuo ongelma.. Microsoft Visual C++ paketteja olen kokeillut asennella uusiksi, mutta ei ole auttanut.
Mulla se käynnistyy tosi laiskasti. Siinä kestää joku minuutti, jonka aikana mitään ei näytä tapahtuvan. Mutta sitten se käynnistyy.
 
Mulla se käynnistyy tosi laiskasti. Siinä kestää joku minuutti, jonka aikana mitään ei näytä tapahtuvan. Mutta sitten se käynnistyy.

Joo ennen tuota ongelmaa kesti välissä päälle minuutin, että peli käynnisty. Nyt olen pidempäänkin odotellut eikä mitään tapahdu. Bootin jälkeen käynnistyy kuitenkin melkein heti :confused:
 
Joo ennen tuota ongelmaa kesti välissä päälle minuutin, että peli käynnisty. Nyt olen pidempäänkin odotellut eikä mitään tapahdu. Bootin jälkeen käynnistyy kuitenkin melkein heti :confused:

Samaa ongelmaa huomannut, ei tunnu tosiaan muu auttavan kuin bootti tai filujen tarkastus (jolloin löytyy aina jokin yksi korruptoitunut tiedosto) - joskus lähtee piiiitkän odottelun jälkeen käyntiin.
 
Joo ennen tuota ongelmaa kesti välissä päälle minuutin, että peli käynnisty. Nyt olen pidempäänkin odotellut eikä mitään tapahdu. Bootin jälkeen käynnistyy kuitenkin melkein heti :confused:
Kannattaa katsella pelin viralliselta forumilta: https://forums.pubg.com/forum/12-help-troubleshooting/

Uusia bugeja tullut kyllä taas ikävästi. Joillain tietyillä pelaajilla on bugi jossa peli kaatuu 99% varmuudella ensimmäisessä matsissa heti pelin alussa joko lentokoneessa tai laskuvarjohypyssä. Pelin uudelleen käynnistyksen jälkeen toimii normaalisti.

Samaa ongelmaa huomannut, ei tunnu tosiaan muu auttavan kuin bootti tai filujen tarkastus (jolloin löytyy aina jokin yksi korruptoitunut tiedosto) - joskus lähtee piiiitkän odottelun jälkeen käyntiin.
Mullaki Steamin filujen tarkastus löytää tuon viottuneen tiedoston, mutta siitä ei näytä olevan mitään haittaa kun sekoilee nykyään erittäin harvoin.
 
Täällä kanssa sama ongelma että kun laittaa pelin käyntiin niin hetken aikaa lukee steamissa että käynnissä mutta ei lähde käyntiin. Toisella yrittämällä lähtee sitten käyntiin.
 
Käynnistys kestänny parhaimmillaan 10 minuuttia. Pelaaja määrätkin tippunu, vikendiä ja miramaria ei pääse soolona pelamaan.
 
Itse sain "aulajumin" ratkaistua. Minulla on DNAn valokuitu ja modeemissa on oletuksena päällä Ipv4 ja Ipv6 -peruspalomuuri. Modeemi on myös oletuksena NAT- tilassa.
Vaihdoin modeemista yhden portin siltaavaksi ja liitin pelikoneeseen. Loppui aulajumit ja pelin pingi myös parani.
Ainoa asia mikä saattaa jotakuta haitata, että ip tulee siltaavassa tilassa julkiseksi. Itseä niin haittaa, kun pelikone vain pelaamiseen.
 
Käynnistys kestänny parhaimmillaan 10 minuuttia. Pelaaja määrätkin tippunu, vikendiä ja miramaria ei pääse soolona pelamaan.
Ja nuo on ovat tietysti lempikarttojani. Suosikkipelimoodini on PUBGissa tunnistanut jo vuosia siitä, että sillä on vähiten pelaajia. TPP:ssä on enemmän pelaajia kuin FPP:ssä. Soolo on moodeista epäsuosituin. Tylsimmät kartat eli korvista tursuava Erangel ja ahdas ja tympeä Sanhok ovat ainoita joissa riittää porukkaa. Paras kombinaatio on minusta FPP-soolo-Miramar, joten siihen ei pääse millään ilveellä sisään.

Erangeliin tosin tuli vähän uutta mielenkiintoa, kun kartta uudistettiin. Outoa ettei se karkottanut kaikkia pelaajia Sanhokiin.
 
Pelaako joku tätä peliä mielellään yksin? Itsellä ei kasetti kestä tätä peliä yksin. Squad pelit neljällä tuntuu hieman tylsiltä, kun siinä käy hyvin usein sillai, että yksi tai kaksi kuolee heti alkuunsa ja loput selviää loppuun asti (mukavaa odotella 20 minuuttia). Kolmen hengen squadissa on paljon kivempaa, kun siinä joko kaikki kuolee alussa tai kaikki selviää loppuun asti.
Duoa en ole ihan liikaa pelannut viime aikoina, mutta kyllä sekin o paljon parempaa kuin soolo hikoilu.
Mitä noihin kenttiin tulee, niin kyllä kaikista mukavin on Sanhok, pääsee alusta loppuun asti sotimaan, siellä harvoin tulee tylsää.
Toiseksi tulee Erangel, etenkin nyt uuden päivityksen myötä on taas intoa tuohon mappiin, siellä o mukavasti rannoilla suojaa nyt.
Miramar on sekin ihan okei kenttä, maasto siinä on aivan kauheeta paskaa, jos autolla pitää liikkua. Kaipaisi tuokin uutta ilmettä ja etenkin saisivat parantaa niitä hiekkapolkuja, jotta autolla pääsisi helposti.
Vikendi on jotenkin tylsä vaikka onkin erilainen, siellä on ihan liikaa niitä pieniä talo paketteja ja lvl 3 suojat löytyy joka pelaajalta, mukava se noita o täräyttää pultilla päähän ja ei mitään, vähän first aidia sekä Es:ää naamaan ja matka jatkuu. Olisipa tuossa kentässä enemmän DMR spawneja nii ei tarvisi pulteilla käristä. Tuo että lvl 3 kypärät spawnaa maahan on kyllä melkoista paskaa vikendis.
 
Weapon mastery saa rinnalle survival masteryn mikä keskittyy pelaajan saavutuksiin.

Introducing: Survival Mastery - PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS

Introducing: Survival Mastery
With the launch of Survival Mastery and the continued evolution of Weapon Mastery, we have the first key pieces of our overall progression features
Welcome back Battlegrounds Survivors,

Last year, the PUBG Mastery Team was formed to create a cohesive progression system in PUBG. We heard players and fans loud and clear when they said they wanted more ways to track their gameplay and the improvements they make as players. In April, we released the first feature under our new progression initiative: Weapon Mastery. We’re thrilled by your warm reception of this initiative and are excited to announce the next segment of our progression system: Survival Mastery, coming to PC test servers tomorrow!

What is Survival Mastery?
Survival Mastery is a progression feature designed as a companion system to Weapon Mastery. Where Weapon Mastery is all about your proficiency in combat, Survival Mastery focuses on your story as a player. In other words, our goal with this system is to help you recognize your own abilities and reward your success after each match. You get to decide what kind of player you’re going to be.

survival1.jpg
The Survivor Level cap for the first version of Survival Mastery is 500.

The first thing you should notice in this system is your Survivor Level. Surviving bluezone phases, performing key actions and, well, just staying alive all play a role in how much XP you’ll earn towards your next Level. The better you perform, the faster you’ll progress.

Just like Weapon Mastery, all progress related to Survivor Mastery can be found in the Mastery menu under its own tab.

survival2.png


In addition to displaying your level progress in this tab, you can also track your recent playstyle through the trait system. Are you the type to pick up every bit of loot you see or a bit more picky about what goes into your inventory? Traits paint a picture of how you approach 6 different aspects of PUBG and the 3 most prominent of those traits are displayed here. Below is a more detailed breakdown of all trait and style possibilities in Survival Mastery:

table.png


Introducing PUBG ID
survival3.png


With the release of Survival Mastery, we’re also excited to introduce the PUBG ID as a new way to express yourself and your achievements. All the rewards you unlock in Survival Mastery open up new options for customizing your PUBG ID. Here’s a sneak peek of some of the things you can unlock for your ID:

survival4.png


At launch, you’ll be able to view the IDs of your teammates and the enemies you killed on the last match screen. In the future, we’ll be working to add more sharing functionality and customization to the PUBG ID. We’re eager to hear feedback on what types of things you’d want included on your ID.

Changes to Last Match
We’re also adding a couple new tabs to the last match screen to help you better track your progress from match to match. First up is the new summary tab that provides high level information about your progression and performance. If you’re a fan of squads or duos, you will also be able to track survival stats from your teammates as well.

survival5.png


Also new in the Last Match screen is the survival timeline. With the survival timeline, we’re giving you a detailed recap of all the survival actions performed in a match. Survival actions include but are not limited to combat, looting and healing.

survival6.png


You may also notice many of the survival actions in your timeline are grouped by something called engagements. Engagements in PUBG are a period of time where you experience uninterrupted combat with one or many opponents. In addition to tracking the start and end of an engagement, we’ve also included a summary of the damage given and received over each engagement period. At the end of the match, you’ll be able to see who you killed in each engagement and who took you to the shed*.

There’s a lot of info to unpack in the survival timeline beyond what we’ve covered here so be sure to check it out and let us know where we can improve.

What Comes Next?
With the launch of Survival Mastery and the continued evolution of Weapon Mastery, we have the first key pieces of our overall progression features. We are still actively building the next pillar of our Mastery plans and look forward to sharing more details of that roadmap soon. As always we appreciate the partnership our team has built with the fans and community and look forward to your feedback around our progression endeavors.

The Mastery Team’s mission is to celebrate your journey in PUBG by helping you build your own identity while leaving your mark on the Battlegrounds. We’re just getting started, so look forward to more details on new additions soon! Survival Mastery will be available on test servers tomorrow and hitting live servers next week.

See you on the Battlegrounds,
PUBG Mastery Team



*It’s a proverbial shed where you died.
 
Pelaako joku tätä peliä mielellään yksin? Itsellä ei kasetti kestä tätä peliä yksin. Squad pelit neljällä tuntuu hieman tylsiltä, kun siinä käy hyvin usein sillai, että yksi tai kaksi kuolee heti alkuunsa ja loput selviää loppuun asti (mukavaa odotella 20 minuuttia). Kolmen hengen squadissa on paljon kivempaa, kun siinä joko kaikki kuolee alussa tai kaikki selviää loppuun asti.
Duoa en ole ihan liikaa pelannut viime aikoina, mutta kyllä sekin o paljon parempaa kuin soolo hikoilu.
Mitä noihin kenttiin tulee, niin kyllä kaikista mukavin on Sanhok, pääsee alusta loppuun asti sotimaan, siellä harvoin tulee tylsää.
Toiseksi tulee Erangel, etenkin nyt uuden päivityksen myötä on taas intoa tuohon mappiin, siellä o mukavasti rannoilla suojaa nyt.
Miramar on sekin ihan okei kenttä, maasto siinä on aivan kauheeta paskaa, jos autolla pitää liikkua. Kaipaisi tuokin uutta ilmettä ja etenkin saisivat parantaa niitä hiekkapolkuja, jotta autolla pääsisi helposti.
Vikendi on jotenkin tylsä vaikka onkin erilainen, siellä on ihan liikaa niitä pieniä talo paketteja ja lvl 3 suojat löytyy joka pelaajalta, mukava se noita o täräyttää pultilla päähän ja ei mitään, vähän first aidia sekä Es:ää naamaan ja matka jatkuu. Olisipa tuossa kentässä enemmän DMR spawneja nii ei tarvisi pulteilla käristä. Tuo että lvl 3 kypärät spawnaa maahan on kyllä melkoista paskaa vikendis.
Oma favorite on jo pitkään ollut duo, en käytännössä edes pelaa muuta. Joskus harvoin on sitten squad, mutta sama siinä vähän hiertää eli se on usein todella hektistä ja useimmiten joku tiimistä kyykkää alussa.
Duo tuntuu täydelliseltä balanssilta.
Kaveri voi pelastaa jos tekee itse jonkin mokan, mutta kuitenkin on vielä iisiä taktikoida tilanteet ilman kummempia muuttujia.
Solossa taas se on usein sitä että nappi kuulaan tyhjästä ja peli oli siinä. :D
Toki varmaan se solo olisi asteen kivempaa jos olisi oikeasti hyvä pelaaja. Se pitää myöntää että solon loppurinkien tärinät on jotain aika ennennäkemätöntä pelien saralla.

Mitä tulee karttoihin, lähes 100% Sanhok. Odotankin kuin kuuta nousevaa että tekisivät toisen kartan samaa kokoa.
Ehkä sitä pelin alkutaipaileilla tuli hakattua niin paljon Erangelia, ja perään Miramaria, että on jo mennyt maku niihin pitkiin matkoihin.
Jos tulee niitä pelattua, kyllä se on se Erangel sitten.

Weapon mastery saa rinnalle survival masteryn mikä keskittyy pelaajan saavutuksiin.

Introducing: Survival Mastery - PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS

Introducing: Survival Mastery
With the launch of Survival Mastery and the continued evolution of Weapon Mastery, we have the first key pieces of our overall progression features
Welcome back Battlegrounds Survivors,

Last year, the PUBG Mastery Team was formed to create a cohesive progression system in PUBG. We heard players and fans loud and clear when they said they wanted more ways to track their gameplay and the improvements they make as players. In April, we released the first feature under our new progression initiative: Weapon Mastery. We’re thrilled by your warm reception of this initiative and are excited to announce the next segment of our progression system: Survival Mastery, coming to PC test servers tomorrow!

What is Survival Mastery?
Survival Mastery is a progression feature designed as a companion system to Weapon Mastery. Where Weapon Mastery is all about your proficiency in combat, Survival Mastery focuses on your story as a player. In other words, our goal with this system is to help you recognize your own abilities and reward your success after each match. You get to decide what kind of player you’re going to be.

survival1.jpg
The Survivor Level cap for the first version of Survival Mastery is 500.

The first thing you should notice in this system is your Survivor Level. Surviving bluezone phases, performing key actions and, well, just staying alive all play a role in how much XP you’ll earn towards your next Level. The better you perform, the faster you’ll progress.

Just like Weapon Mastery, all progress related to Survivor Mastery can be found in the Mastery menu under its own tab.

survival2.png


In addition to displaying your level progress in this tab, you can also track your recent playstyle through the trait system. Are you the type to pick up every bit of loot you see or a bit more picky about what goes into your inventory? Traits paint a picture of how you approach 6 different aspects of PUBG and the 3 most prominent of those traits are displayed here. Below is a more detailed breakdown of all trait and style possibilities in Survival Mastery:

table.png


Introducing PUBG ID
survival3.png


With the release of Survival Mastery, we’re also excited to introduce the PUBG ID as a new way to express yourself and your achievements. All the rewards you unlock in Survival Mastery open up new options for customizing your PUBG ID. Here’s a sneak peek of some of the things you can unlock for your ID:

survival4.png


At launch, you’ll be able to view the IDs of your teammates and the enemies you killed on the last match screen. In the future, we’ll be working to add more sharing functionality and customization to the PUBG ID. We’re eager to hear feedback on what types of things you’d want included on your ID.

Changes to Last Match
We’re also adding a couple new tabs to the last match screen to help you better track your progress from match to match. First up is the new summary tab that provides high level information about your progression and performance. If you’re a fan of squads or duos, you will also be able to track survival stats from your teammates as well.

survival5.png


Also new in the Last Match screen is the survival timeline. With the survival timeline, we’re giving you a detailed recap of all the survival actions performed in a match. Survival actions include but are not limited to combat, looting and healing.

survival6.png


You may also notice many of the survival actions in your timeline are grouped by something called engagements. Engagements in PUBG are a period of time where you experience uninterrupted combat with one or many opponents. In addition to tracking the start and end of an engagement, we’ve also included a summary of the damage given and received over each engagement period. At the end of the match, you’ll be able to see who you killed in each engagement and who took you to the shed*.

There’s a lot of info to unpack in the survival timeline beyond what we’ve covered here so be sure to check it out and let us know where we can improve.

What Comes Next?
With the launch of Survival Mastery and the continued evolution of Weapon Mastery, we have the first key pieces of our overall progression features. We are still actively building the next pillar of our Mastery plans and look forward to sharing more details of that roadmap soon. As always we appreciate the partnership our team has built with the fans and community and look forward to your feedback around our progression endeavors.

The Mastery Team’s mission is to celebrate your journey in PUBG by helping you build your own identity while leaving your mark on the Battlegrounds. We’re just getting started, so look forward to more details on new additions soon! Survival Mastery will be available on test servers tomorrow and hitting live servers next week.

See you on the Battlegrounds,
PUBG Mastery Team



*It’s a proverbial shed where you died.
Meitsi ainakin diggaa tälläisestä neppailtavasta.
Eli :tup:

upload_2019-9-17_10-4-1.png


Tämä pisti silmään, perussettiä. :rofl:
 
Pelaako joku tätä peliä mielellään yksin? Itsellä ei kasetti kestä tätä peliä yksin. Squad pelit neljällä tuntuu hieman tylsiltä, kun siinä käy hyvin usein sillai, että yksi tai kaksi kuolee heti alkuunsa ja loput selviää loppuun asti (mukavaa odotella 20 minuuttia). Kolmen hengen squadissa on paljon kivempaa, kun siinä joko kaikki kuolee alussa tai kaikki selviää loppuun asti.
Duoa en ole ihan liikaa pelannut viime aikoina, mutta kyllä sekin o paljon parempaa kuin soolo hikoilu.
Mitä noihin kenttiin tulee, niin kyllä kaikista mukavin on Sanhok, pääsee alusta loppuun asti sotimaan, siellä harvoin tulee tylsää.
Toiseksi tulee Erangel, etenkin nyt uuden päivityksen myötä on taas intoa tuohon mappiin, siellä o mukavasti rannoilla suojaa nyt.
Miramar on sekin ihan okei kenttä, maasto siinä on aivan kauheeta paskaa, jos autolla pitää liikkua. Kaipaisi tuokin uutta ilmettä ja etenkin saisivat parantaa niitä hiekkapolkuja, jotta autolla pääsisi helposti.
Vikendi on jotenkin tylsä vaikka onkin erilainen, siellä on ihan liikaa niitä pieniä talo paketteja ja lvl 3 suojat löytyy joka pelaajalta, mukava se noita o täräyttää pultilla päähän ja ei mitään, vähän first aidia sekä Es:ää naamaan ja matka jatkuu. Olisipa tuossa kentässä enemmän DMR spawneja nii ei tarvisi pulteilla käristä. Tuo että lvl 3 kypärät spawnaa maahan on kyllä melkoista paskaa vikendis.
Pelaan vain sooloa, ryhmässä joskus harvoin kun on eventti päällä tai pitää saada joku haaste läpi. PUBG on minulle sellainen hauska, rento piiloleikki jota pelata samaan aikaan kun kuuntelee jotain podcastia tai äänikirjaa. Simppeliä seikkailua jotta saa käsille jotain tekemistä.

Sanhok on liian pieni kunnon seikkailua ja fiilistelyä varten. Erangelia taas on nähty liikaa.

Se, että autolla pääsee Miramarissa vain teitä pitkin, on aivan selvästi tietoinen suunnitteluratkaisu. Se muuttaa kentän dynamiikkaa ja taktiikoita jonkin verran ja vähentää autojen merkitystä aseena. Ihan positiivinen juttu, koska se lisää vaihtelua kenttien välillä.

Vikendi on muuten hyvä kartta, mutta loottibalanssi on tosiaan päin persettä. Ei ole kivaa kun M24 löytyy joka toisesta mökistä.
 
Patch 4.3
Steam Community :: PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: Events

PC Update 4.3 - Coming soon to the Test Server
Survival Mastery, DBS shotgun and more now available on the test server. Coming to live servers next week.
c76630e16e7a4fa9a49159cab380124309f27b04.jpg

Welcome back Survivors!

The latest update to PUBG is coming soon to the PUBG: Test Server. Keep an eye on the official Twitter @PUBG for an announcement once it's available to play.

This update brings new ways to show who you truly are. Season 4 continues in Update 4.3 with a new progression system to improve your non-lethal play skills, Survival Mastery. The Shotgun family got some special attention this patch with a slight rebalance and Care Packages are now dropping a new bundle of joy, the DBS. Be warned, waking this baby will result in more than just sleepless nights.

New Feature: Survival Mastery

"Develop your not-so-killer instincts."

We are excited to introduce the Survival Mastery system, where players can develop their less-than-lethal aspects of PUBG gameplay. This companion system to Weapon Mastery, which allows players to progress their skill in gunplay, will also introduce new ways for players to express their personalities on the Battlegrounds with new rewards and PUBG ID.

9ca5c82fd406aa432bc26d12c1cacea67e5fc616.png


  • Survival Mastery is a new progression system where players increase levels by gaining XP based on the players' survival patterns
  • The system operates all the time without being affected by seasons. The Level cap for Survival Mastery is 500
  • Players can earn XP in the following situations:
    • Looting
    • Using items during combat
    • Combat
    • Reviving a teammate


Match summary timeline
  • The match summary timeline recaps all survival actions performed in a match
  • Players can check survival actions they have performed in their previous match in a timeline sequence from Mastery > Last Match Tab

ce3c0ae0c4feb7f2f4399dfaec9e2219c6e3733e.png

  • The activities below will be shown in the timeline, along with other XP earning activities
    • Landing point
    • Location where players perform certain actions
    • Damage dealt and received
    • Distance a player travels using vehicles
    • Surviving Blue Zone phases


Survival style showing players' playstyle
  • In Mastery > Survival tab, players can check their recent survival playstyle from the analysis of all players' data

2c819b3ca32f7cb6a2cae9505ad22cbab96b80b4.png

  • Survival style tracks your recent playstyle by analyzing data of all the players playing PUBG. It includes the following information:
    • Average engagement length
    • Average engagement distance
    • Items looted per game
    • Distance traveled per game
    • Hot drop rate
    • Damage taken per game
  • The 3 most prominent of these traits will be displayed


Players can express themselves through their PUBG ID
6716327b5f5389b732ffc879df316c83e63afaf4.png

Survival Mastery - PUBG ID

  • A new system where players can express themselves while show their progression and Survival Mastery rewards
  • PUBG ID includes Survival Mastery Level, Player ID, Emblem, Background, and Poses
    • A summary and detailed recap are available
  • Players can view and change from Mastery > Survival tab
  • Players are able to view other player's PUBG ID in the following case
    • Teammate from the previous match
    • Player you killed and the player who killed you


Emblems
  • For every 10 levels (5, 15, 25…), players are rewarded an emblem
  • Players can express themselves with various emblems on their PUBG ID


Backgrounds
  • For every 10 levels (10, 20, 30...), players are rewarded a background
  • Players can express their identity with different backgrounds on their PUBG ID


Poses
  • For every 100 levels (100, 200, 300...), players are rewarded a pose
  • Poses are the highest reward in the system and players can change their pose using the Survivor tab and PUBG ID
  • Player poses utilize the player's equipped clothing
    • Other skins such as vehicles and weapons aren't currently utilized for poses


BP Rewards
  • BP will be granted for levels without other rewards


New Weapon: DBS

324def73127e7d464eb6cba0fac25da126015199.jpg

"The DPS on the DBS is OMG!"

  • The DBS is a double barrel pump-action bullpup shotgun that can only be initially obtained from Care Packages
  • DBS has two internal magazine tubes that allow the user to load up to fourteen 12-gauge rounds
    • Thanks to those combined firing mechanics, DBS can produce massive bursts of damage in a short time span
  • Upper rail of the gun allows a Holographic, Red Dot Sight, and 2x to 6x Scopes
  • Maximum effective range to deal damage with the DBS is 100 m


Gameplay

"Two in the front, two in the back, and we don't look back."

  • Improved shotgun consistency
    • Hit probability increased, especially in medium shotgun range
    • Damage drop-off over distance increased
    • Minimum per pellet damage within effective range of each shotgun increased to 4
      • Except the Sawed-Off, which is 3
      • All shotguns fire 9 pellets total per round
  • Adjusted shotgun balance
    • All shotgun pellets now use more realistic ballistic curves (speed decrease over time)
    • All shotguns had their recoil effects updated
    • Damage multiplier changes
      • Headshot: From 1.5 to 1.2
      • Torso: From 1.0 to 0.9
    • S686
      • Maximum effective range set to 80 m
      • Increased reload speed by 20%
    • S1897
      • Maximum effective range set to 80 m
      • Pump action speed increased by 20%
      • Pump action will no longer temporarily un-ADS the player
    • Sawed-Off
      • Maximum effective range set to 80 m
      • Maximum increased probability range set to 50 m
      • Increased number of pellets fired to 9
      • Decreased damage per pellet from 22 to 20
    • Duckbill attachment: Pellet spread multiplier increased from 0.8 to 1.0
  • Updated weapon impact effects
    • Both decals and particle effects are now more directional allowing players to better understand the direction shots are coming from
    • Size and characteristics of the effect depend on both the surface being hit and the class of the weapon being fired
  • QoL improvement for healing items while walking
    • Healing items can now be activated while moving and your player will be reduced to walking speed and continue using the item while you move at walking pace
      • Previously, you had to come to a complete stop to start healing
  • Canted Sight reticle type can now be adjusted, along with brightness, similar to the Red Dot


Sound

  • Reduced the volume of the Red Zone
  • Footstep sounds volume and attenuation have been re-balanced
  • Footstep sounds will be more drastically reduced when players move to the outer limit of footstep audible range
  • Different sound effects are played when landing from falling, dependent to the surface material type
  • Made improvements to the ledge-grab sound effects
  • For more information on the sound improvement plans, please go to the following link: Dev Letter: Sound Improvement Plan
  • Added a new song to the Turntable
    • The new song will replace the previous song


Survivor Pass: Aftermath

  • The current season of both the Survivor Pass and Survivor Title System will end on October 16th KST
  • Survivor Pass: Starting October 2nd, two weeks before the end period of Aftermath, there will be an on-screen message, pop-up and countdown on the Survivor Pass banner in the lobby to notify players of the pass end timing
    • A pop-up message displayed will be displayed to users purchasing Premium Pass and Level-up items, alerting them of the time left until pass end
  • Premium Pass and Level-up items can be purchased until the Pass period ends


UI/UX

  • Added background blur effects to make the duo/squad team UI have better readability
  • Improved visibility of the fire mode indicator on the HUD to further differentiate firing modes
  • Decreased brightness of equipment icons

8070797e757c9b2e6814cb7e1242ee79ed2d9b4c.png

  • Added headphone icon to the UI right of the health HUD to indicate when the Instant Volume Reducer (F7) is enabled
    • A system message at the bottom of the screen has also been added when activating/deactivating this function

2292d2c509a18a088c5f1438d736983b3887842d.png


Performance

  • Minor performance optimizations that will improve FPS in areas where many players are in close proximity to one another
  • Made visual improvements to shadows and enhanced rendering performance
  • Deployed tentative change on the test server mitigating an issue which causes loot to appear late, mainly after landing from your parachute
    • Dev Note: As this change increases server load, we will closely monitor any potential negative impact this may have to the player experience. We intend to apply this change to live servers with this update if player feedback is positive and the overall server performance impact is negligible. Any changes to this plan will be communicated through the patch notes. Please try the changes on the test servers for yourself and share your feedback.


Custom Match

Improved Zombie Mode
178a076fcfece687d40f6d4b016fc697b440e033.jpg


The days of slow, weak zombies are over! Custom match Zombie modes are getting the following improvements:
  • Zombies now have stronger physical capabilities
    • Zombies can run faster, jump higher, and attack much faster
      • Increased the running speed by 1.5 times
      • Increased the jumping height by 2 times
      • Increased the speed of attacks by 1.5 times
    • Zombies now have much more health and stronger healing power
      • Increased strength by more than 2 times
      • Can recover health automatically when they are not engaged in combat
      • No fall damage when falling from high locations
      • Receive less damage from guns, except for headshots
    • Zombies can now drive vehicles
      • Zombies can now move around using vehicles instead of simply running on foot
  • Moreover, we are developing a virus infection feature, which is one of the core elements of PUBG Zombie (PUBZ) content. Internal tests are ongoing for various features to make the zombie mode matches more diverse and exciting. We look forward to your feedback on the improved zombie mode


PUBG Partner Icon
  • In Custom Matches, an icon will be displayed in front PUBG Partner's nicknames. This icon will only be shown in the match information section and waiting room


Skins & Items

Once Update 4.3 is released to the Live Server, you will find the following new items in the store:
  • Halloween themed items
    • Sales Period: 9/25 ~ 11/13
  • 12 new Twitch Broadcast Royale items
    • Sales Period: 9/25 ~ 10/15
  • 3 Pan skins and 1 set celebrating the PUBG Classic
    • Sales Period: 10/2 ~ 10/23
  • New BP purchasable items
    • Beryl & S12K BattleStat skins
    • 2 Madsy shoes
  • New BattleStat skin
    • SCAR-L BattleStat skin
  • Reduced the probability of receiving a locked crate from the random crate purchase by 50%


Replay System

  • The replay system has been updated. Replay files from previous updates are now unavailable for use


Bug Fixes

  • Fixed an issue where character footsteps cannot be heard when walking backwards against corners of objects
  • Fixed an issue where the smoke UI timer doesn't sync correctly when the replay is skipped in replay mode
  • Fixed an issue where the Flare Gun firing animation is obscured when in the prone position
  • Fixed an issue where grenade damage in rare situations could be received through objects
  • Fixed an issue where an incorrect kill distance was shown when a disconnected player is killed
  • Fixed an issue where the healing items would be cancelled when pressing Sprint without moving
  • Fixed an issue where UAZ wheels wouldn't get destroyed after being punched multiple times
  • Fixed an issue where skull icons are incorrectly displayed on the minimap in Simplified Chinese language version
  • Fixed an issue which caused an excessively bright light effect in the side mirror of motorcycles
  • Fixed an issue where players could not be damaged by other players punching them inside vehicles
  • Fixed an issue where parachutes were not displayed in training mode with a fully equipped bag
  • Fixed an issue where players are forcibly removed from training mode when vaulting over a certain wall
  • Fixed an issue where zombie players occasionally appear to be human in zombie mode
  • Fixed an issue where the lung capacity icon does wouldn't display correctly when holding breath while swimming
  • Fixed an issue which prevented footstep sounds from playing in specific situations when running through certain puddles

  • Updated weapon impact effects
    • Both decals and particle effects are now more directional allowing players to better understand the direction shots are coming from
    • Size and characteristics of the effect depend on both the surface being hit and the class of the weapon being fired
  • QoL improvement for healing items while walking
    • Healing items can now be activated while moving and your player will be reduced to walking speed and continue using the item while you move at walking pace
      • Previously, you had to come to a complete stop to start healing
  • Canted Sight reticle type can now be adjusted, along with brightness, similar to the Red Dot
  • Reduced the volume of the Red Zone
  • Footstep sounds volume and attenuation have been re-balanced
  • Footstep sounds will be more drastically reduced when players move to the outer limit of footstep audible range
  • Different sound effects are played when landing from falling, dependent to the surface material type
  • Made improvements to the ledge-grab sound effects
 
Viimeksi muokattu:
Ilmeisesti eilen yöllä? tuli patchi missä korjattiin ainakin joillakin tuo hidas lobbyyn pääseminen matchin jälkeen.
 
Ilmeisesti eilen yöllä? tuli patchi missä korjattiin ainakin joillakin tuo hidas lobbyyn pääseminen matchin jälkeen.
Niin tämä vai?

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
289 642
Viestejä
4 958 924
Jäsenet
79 680
Uusin jäsen
divetymonoksidi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom