Battle Royal, ei survival royale.
Vain 1-4 on voittajaa kuitenki. Mutta niin monta tyyliä ko pelaajaaki.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Battle Royal, ei survival royale.
En kyl tiiä mitä on muutettu mut tuntuu jotenki hieman oudolta kaikki nyt pelissä.
Edelleen tekee. Jos jumittuu latauskuvaan, auttaa backspace, jonka jälkeen shift+backspace. Ja sama uudelleen, jos ei auta. Tekee ajoittain myös mustaan ruutuun jumittumisen, jolloin edellä mainittu operaatio auttaa vaihtelevalla menestyksellä.Vieläkö muillakin on sitä bugia, että pelistä takaisin lobbyyn ei meinaa päästä? Itsellä nopein tapa on sulkea peli ja käynnistää uudelleen!
Ise en tarkkaa ajankohtaa osaa sanoa millon tuo ilmeni kun on niin vähän tullut pelailtua kesän aikana. Oletan, että samaan aikaan kuin suurimmalle osalle täällä eli olikos se yksi tai kaksi pätsiä sitten?
Mitään ei ole muuttunut itsellä kokoonpanossa tässä välillä.
Kuulostaa kyllä ihan järkevältä diagnoosilta.Pari patchia sitten alkoi. PUBG-foorumilla on joku selvittänyt tuon bugin aiheuttajan ja Redditissä Hawkinz on myös kommentoinut. Eli on ollut kyllä kehittäjillä tiedossa jo kuukauden ajan, mutta korjausta ei ole vielä saatu aikaan. Bugi toistuu tietyillä reitittimillä NAT-tilassa.
Ei toi ongelma kaikilla ole, itsellä ei mitään ongelmia lobbyn pääsemisen kanssa, ei ole ollut koskaan.
Edelleen tekee. Jos jumittuu latauskuvaan, auttaa backspace, jonka jälkeen shift+backspace. Ja sama uudelleen, jos ei auta. Tekee ajoittain myös mustaan ruutuun jumittumisen, jolloin edellä mainittu operaatio auttaa vaihtelevalla menestyksellä.
Kellään muulla jäätävää fps droppia satunnaisesti kaupungeissa? Itellä normaalisti framet siellä 110 paikkeilla mut nykyään putoo välillä 15-30 hetkellisesti kunnes n.30 sek jälkeen palautuu normaaliksi. Pari kertaa jo kuollut tuollaisessa tilanteessa kun tahmaa niin pirusti.
Jännä juttu tuo bugi kyllä, mitähän kombinaatioita se vaatii että tapahtuu.
En ole koskaan tuota kokenut, ennen nykyistä patchia tai sen jälkeen.
Tänään saatoin löytää Lobby bugiin maagisen kombinaation, tavallaan ei mitään erikoista kun shiftin ja backspacen spammaamista muutkin suositellut mutta itsellä varsinainen spammaaminen aiheuttaa pelin kaatumisen usein joten en ole tehnyt. Olen vain odottanut ..ja odottanut.. ja odottanut.
Mutta tänään koitin tarkkaa kaavaa:
Jos ruudussa näkyy niin paina:
pubg ruutu = backspace
musta ruutu = shift+backspace samaan aikaan pohjaan
Ja huom. näitä ei spammata vaan painetaan kerran, mikäli ei lähde "initializing" ekalla syklillä niin toista sykli. Eli backspacea painamalla tulee joko musta ruutu tai lähtee toimimaan, jos musta niin "shift+backspace" josta seuraa taas "pubg ruutu" ja voi toistaa syklin.
Koitin kuuden pelin jälkeen ja joka kerta toimi, huonoimmillaan 3 kertaa jouduin toistaa kaavan. Kiva nähdä toimiikohan muillakin.
Tänään saatoin löytää Lobby bugiin maagisen kombinaation, tavallaan ei mitään erikoista kun shiftin ja backspacen spammaamista muutkin suositellut mutta itsellä varsinainen spammaaminen aiheuttaa pelin kaatumisen usein joten en ole tehnyt. Olen vain odottanut ..ja odottanut.. ja odottanut.
Mutta tänään koitin tarkkaa kaavaa:
Jos ruudussa näkyy niin paina:
pubg ruutu = backspace
musta ruutu = shift+backspace samaan aikaan pohjaan
Ja huom. näitä ei spammata vaan painetaan kerran, mikäli ei lähde "initializing" ekalla syklillä niin toista sykli. Eli backspacea painamalla tulee joko musta ruutu tai lähtee toimimaan, jos musta niin "shift+backspace" josta seuraa taas "pubg ruutu" ja voi toistaa syklin.
Koitin kuuden pelin jälkeen ja joka kerta toimi, huonoimmillaan 3 kertaa jouduin toistaa kaavan. Kiva nähdä toimiikohan muillakin.
Kuten @Narf mainitsikin aiemmin, Redditissä tarjottiin mm. shift+backspace -comboa avuksi lobby-bugiin. Suoranainen spämmäys ei auta (toki saattaa sekin auttaa, jos osuu oikeassa järjestyksessä kohdilleen), mutta itsellä ja muutamalla kaverilla eilisillan perusteella toimii näin 100% varmasti:
Pelin jälkeen Exit to lobby
Jos ja kun peli jumiutuu latausruutuun [Backspace]
Ruutu menee mustaksi, jonka jälkeen [Shift + Backspace]
Lobby alkaa oikeasti lataamaan.
Toivottavasti auttaa muillakin.
Edelleen tekee. Jos jumittuu latauskuvaan, auttaa backspace, jonka jälkeen shift+backspace. Ja sama uudelleen, jos ei auta. Tekee ajoittain myös mustaan ruutuun jumittumisen, jolloin edellä mainittu operaatio auttaa vaihtelevalla menestyksellä.
Hyvä jos auttaa vihdoin, mutta olen tässä kyllä useampaan kertaan tuota "maagista kombinaatiota" jo tarjonnut...
Ja vielä tuosta toistamisesta.
Jep, itsekin kummastelin, kun tuo auttoi. Luulin tosiaan, että peli on jämähtänyt ja ei reagoi mihinkään. Ilmeisesti tuo on joku manuaalinen tapa pakottaa lobby päivittymään uudelleen.Ite olin hyvin skeptinen tuon suhteen, että voiko edes toimia kun kuulostaa niin urpolta ja en siksi sitä heti edes kokeilla vaan tyydyin käynnistää pelin aina uudestaan. Mutta kyllä ihmetys oli suuri kun toimi ja sillä tänne tulinkin kiittämääna, ei vaan järki riitä miksi joku random näppäintein painelu voi auttaa tuollaiseen vikaan .
Hyvä jos auttaa vihdoin, mutta olen tässä kyllä useampaan kertaan tuota "maagista kombinaatiota" jo tarjonnut...
Joo ei tullu mietittyä loppuun asti. Laitoin vielä CrowCrowdille (entinen Winstrike) ku se voi hyvinki yllättää.Ai veikkasit kaikkia 4 tulee isot voitot sulle..
Ite ajattelin Liquidille laittaa rahhaa.
Ärsyttää kun ei oo koko vaiheen vetoa.
Ekaa kertaa tulee katottua Sanhokkia täl tasol pelattuna..ugh
Mitä seuraavaksi? Onko kellään ollut samanlaista ongelmaa?
Ootko kattonut Task managerilla ja/tai HWMonitorilla miten kone käyttäytyy pelin ollessa päällä?
Huomasin uusimman päivityksen jälkeen että keuhkot sukeltaessa ei näytä happi tilannetta ja yhtäkkiä alkaa menettämään hp.
Onko muilla sama?
Jep, sama täällä ainakin.Huomasin uusimman päivityksen jälkeen että keuhkot sukeltaessa ei näytä happi tilannetta ja yhtäkkiä alkaa menettämään hp.
Onko muilla sama?
Huomasin uusimman päivityksen jälkeen että keuhkot sukeltaessa ei näytä happi tilannetta ja yhtäkkiä alkaa menettämään hp.
Onko muilla sama?
Mulla se käynnistyy tosi laiskasti. Siinä kestää joku minuutti, jonka aikana mitään ei näytä tapahtuvan. Mutta sitten se käynnistyy.Onko muilla ollut ongelmaa pelin käynnistämisen kanssa viimeaikoina? Steamissa lukee hetken aikaa pelin kohdalla "käynnistetään", kunnes teksti vain häviää eikä mitään tapahdu. Tämä korjaantuu käynnistämällä tietokone uusiksi.. Monesti tulee heti koneen käynnistyksen jälkeen tuo ongelma.. Microsoft Visual C++ paketteja olen kokeillut asennella uusiksi, mutta ei ole auttanut.
Mulla se käynnistyy tosi laiskasti. Siinä kestää joku minuutti, jonka aikana mitään ei näytä tapahtuvan. Mutta sitten se käynnistyy.
Joo ennen tuota ongelmaa kesti välissä päälle minuutin, että peli käynnisty. Nyt olen pidempäänkin odotellut eikä mitään tapahdu. Bootin jälkeen käynnistyy kuitenkin melkein heti