Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, Vikendi soolona on täysi mahdottomuus. Se on joko Erangelia tai Sanhokia.Pelaaja määrätkin tippunu, vikendiä ja miramaria ei pääse soolona pelamaan.
Ja nuo on ovat tietysti lempikarttojani. Suosikkipelimoodini on PUBGissa tunnistanut jo vuosia siitä, että sillä on vähiten pelaajia. TPP:ssä on enemmän pelaajia kuin FPP:ssä. Soolo on moodeista epäsuosituin. Tylsimmät kartat eli korvista tursuava Erangel ja ahdas ja tympeä Sanhok ovat ainoita joissa riittää porukkaa. Paras kombinaatio on minusta FPP-soolo-Miramar, joten siihen ei pääse millään ilveellä sisään.Käynnistys kestänny parhaimmillaan 10 minuuttia. Pelaaja määrätkin tippunu, vikendiä ja miramaria ei pääse soolona pelamaan.
Oma favorite on jo pitkään ollut duo, en käytännössä edes pelaa muuta. Joskus harvoin on sitten squad, mutta sama siinä vähän hiertää eli se on usein todella hektistä ja useimmiten joku tiimistä kyykkää alussa.Pelaako joku tätä peliä mielellään yksin? Itsellä ei kasetti kestä tätä peliä yksin. Squad pelit neljällä tuntuu hieman tylsiltä, kun siinä käy hyvin usein sillai, että yksi tai kaksi kuolee heti alkuunsa ja loput selviää loppuun asti (mukavaa odotella 20 minuuttia). Kolmen hengen squadissa on paljon kivempaa, kun siinä joko kaikki kuolee alussa tai kaikki selviää loppuun asti.
Duoa en ole ihan liikaa pelannut viime aikoina, mutta kyllä sekin o paljon parempaa kuin soolo hikoilu.
Mitä noihin kenttiin tulee, niin kyllä kaikista mukavin on Sanhok, pääsee alusta loppuun asti sotimaan, siellä harvoin tulee tylsää.
Toiseksi tulee Erangel, etenkin nyt uuden päivityksen myötä on taas intoa tuohon mappiin, siellä o mukavasti rannoilla suojaa nyt.
Miramar on sekin ihan okei kenttä, maasto siinä on aivan kauheeta paskaa, jos autolla pitää liikkua. Kaipaisi tuokin uutta ilmettä ja etenkin saisivat parantaa niitä hiekkapolkuja, jotta autolla pääsisi helposti.
Vikendi on jotenkin tylsä vaikka onkin erilainen, siellä on ihan liikaa niitä pieniä talo paketteja ja lvl 3 suojat löytyy joka pelaajalta, mukava se noita o täräyttää pultilla päähän ja ei mitään, vähän first aidia sekä Es:ää naamaan ja matka jatkuu. Olisipa tuossa kentässä enemmän DMR spawneja nii ei tarvisi pulteilla käristä. Tuo että lvl 3 kypärät spawnaa maahan on kyllä melkoista paskaa vikendis.
Meitsi ainakin diggaa tälläisestä neppailtavasta.Weapon mastery saa rinnalle survival masteryn mikä keskittyy pelaajan saavutuksiin.
Introducing: Survival Mastery - PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS
Introducing: Survival Mastery
With the launch of Survival Mastery and the continued evolution of Weapon Mastery, we have the first key pieces of our overall progression features
Welcome back Battlegrounds Survivors,
Last year, the PUBG Mastery Team was formed to create a cohesive progression system in PUBG. We heard players and fans loud and clear when they said they wanted more ways to track their gameplay and the improvements they make as players. In April, we released the first feature under our new progression initiative: Weapon Mastery. We’re thrilled by your warm reception of this initiative and are excited to announce the next segment of our progression system: Survival Mastery, coming to PC test servers tomorrow!
What is Survival Mastery?
Survival Mastery is a progression feature designed as a companion system to Weapon Mastery. Where Weapon Mastery is all about your proficiency in combat, Survival Mastery focuses on your story as a player. In other words, our goal with this system is to help you recognize your own abilities and reward your success after each match. You get to decide what kind of player you’re going to be.
The Survivor Level cap for the first version of Survival Mastery is 500.
The first thing you should notice in this system is your Survivor Level. Surviving bluezone phases, performing key actions and, well, just staying alive all play a role in how much XP you’ll earn towards your next Level. The better you perform, the faster you’ll progress.
Just like Weapon Mastery, all progress related to Survivor Mastery can be found in the Mastery menu under its own tab.
In addition to displaying your level progress in this tab, you can also track your recent playstyle through the trait system. Are you the type to pick up every bit of loot you see or a bit more picky about what goes into your inventory? Traits paint a picture of how you approach 6 different aspects of PUBG and the 3 most prominent of those traits are displayed here. Below is a more detailed breakdown of all trait and style possibilities in Survival Mastery:
Introducing PUBG ID
With the release of Survival Mastery, we’re also excited to introduce the PUBG ID as a new way to express yourself and your achievements. All the rewards you unlock in Survival Mastery open up new options for customizing your PUBG ID. Here’s a sneak peek of some of the things you can unlock for your ID:
At launch, you’ll be able to view the IDs of your teammates and the enemies you killed on the last match screen. In the future, we’ll be working to add more sharing functionality and customization to the PUBG ID. We’re eager to hear feedback on what types of things you’d want included on your ID.
Changes to Last Match
We’re also adding a couple new tabs to the last match screen to help you better track your progress from match to match. First up is the new summary tab that provides high level information about your progression and performance. If you’re a fan of squads or duos, you will also be able to track survival stats from your teammates as well.
Also new in the Last Match screen is the survival timeline. With the survival timeline, we’re giving you a detailed recap of all the survival actions performed in a match. Survival actions include but are not limited to combat, looting and healing.
You may also notice many of the survival actions in your timeline are grouped by something called engagements. Engagements in PUBG are a period of time where you experience uninterrupted combat with one or many opponents. In addition to tracking the start and end of an engagement, we’ve also included a summary of the damage given and received over each engagement period. At the end of the match, you’ll be able to see who you killed in each engagement and who took you to the shed*.
There’s a lot of info to unpack in the survival timeline beyond what we’ve covered here so be sure to check it out and let us know where we can improve.
What Comes Next?
With the launch of Survival Mastery and the continued evolution of Weapon Mastery, we have the first key pieces of our overall progression features. We are still actively building the next pillar of our Mastery plans and look forward to sharing more details of that roadmap soon. As always we appreciate the partnership our team has built with the fans and community and look forward to your feedback around our progression endeavors.
The Mastery Team’s mission is to celebrate your journey in PUBG by helping you build your own identity while leaving your mark on the Battlegrounds. We’re just getting started, so look forward to more details on new additions soon! Survival Mastery will be available on test servers tomorrow and hitting live servers next week.
See you on the Battlegrounds,
PUBG Mastery Team
*It’s a proverbial shed where you died.
Pelaan vain sooloa, ryhmässä joskus harvoin kun on eventti päällä tai pitää saada joku haaste läpi. PUBG on minulle sellainen hauska, rento piiloleikki jota pelata samaan aikaan kun kuuntelee jotain podcastia tai äänikirjaa. Simppeliä seikkailua jotta saa käsille jotain tekemistä.Pelaako joku tätä peliä mielellään yksin? Itsellä ei kasetti kestä tätä peliä yksin. Squad pelit neljällä tuntuu hieman tylsiltä, kun siinä käy hyvin usein sillai, että yksi tai kaksi kuolee heti alkuunsa ja loput selviää loppuun asti (mukavaa odotella 20 minuuttia). Kolmen hengen squadissa on paljon kivempaa, kun siinä joko kaikki kuolee alussa tai kaikki selviää loppuun asti.
Duoa en ole ihan liikaa pelannut viime aikoina, mutta kyllä sekin o paljon parempaa kuin soolo hikoilu.
Mitä noihin kenttiin tulee, niin kyllä kaikista mukavin on Sanhok, pääsee alusta loppuun asti sotimaan, siellä harvoin tulee tylsää.
Toiseksi tulee Erangel, etenkin nyt uuden päivityksen myötä on taas intoa tuohon mappiin, siellä o mukavasti rannoilla suojaa nyt.
Miramar on sekin ihan okei kenttä, maasto siinä on aivan kauheeta paskaa, jos autolla pitää liikkua. Kaipaisi tuokin uutta ilmettä ja etenkin saisivat parantaa niitä hiekkapolkuja, jotta autolla pääsisi helposti.
Vikendi on jotenkin tylsä vaikka onkin erilainen, siellä on ihan liikaa niitä pieniä talo paketteja ja lvl 3 suojat löytyy joka pelaajalta, mukava se noita o täräyttää pultilla päähän ja ei mitään, vähän first aidia sekä Es:ää naamaan ja matka jatkuu. Olisipa tuossa kentässä enemmän DMR spawneja nii ei tarvisi pulteilla käristä. Tuo että lvl 3 kypärät spawnaa maahan on kyllä melkoista paskaa vikendis.
Niin tämä vai?Ilmeisesti eilen yöllä? tuli patchi missä korjattiin ainakin joillakin tuo hidas lobbyyn pääseminen matchin jälkeen.
Itsellä alkoi kanssa tällä viikolla säännölliset fps dropit, mutta omalla kohdall tuntuivat korjaantuneen kun vedin ddu:lla näyttiksen tuoreet ajurit pois ja 431.60 version ajurit tilalle.mulla taasen tulee aivan älyttömiä fps droppeja, eikä auta vaikka näyttiksen ajuritkin asenneltu uudestaan eikä auta vaikka laskisi pelistä asetuksia alemmas, muissa peleissä ei ongelmia ole. Korttina MSi:n RTX 2080. aiemmin peli toimi hyvin ja nyt jonkun päivityksen jälkeen nämä ongelmat ilmeni..
Itsellä alkoi kanssa tällä viikolla säännölliset fps dropit, mutta omalla kohdall tuntuivat korjaantuneen kun vedin ddu:lla näyttiksen tuoreet ajurit pois ja 431.60 version ajurit tilalle.
Pyörii helvetin huonosti. FPS droppailee välillä alle viidenkymmenen vaikka ennen on pysynyt suht tasaisesti yli sadassa, frametime hyppii ihan miten sattuu jne. Ei ole auttanut uudelleenasennus tai ajuriruletti eikä muut pelit oireile.Mitä tälle pelille on tapahtunu!? Kuukauden jälkeen tulin pelamaan ja fps putoilee aivan perkeleesti. Muilla ilmeisesti samaa ongelmaa?
500h kun on alla niin alkaa olemaan basic, 1000h niin keskiverto. Todella iso oppimiskäyrä sanoisin.Onkos tässä pelissä millainen oppimiskäyrä, ajatellen tälläistä parin vuoden ATK-tauon jälkeen jälleen rattiin palaavaa casuaalipelaajaa?
Uskaltaako edes lähteä kokeilemaan..
3.5h takana ja aina top20. Paras sija 2.Onkos tässä pelissä millainen oppimiskäyrä, ajatellen tälläistä parin vuoden ATK-tauon jälkeen jälleen rattiin palaavaa casuaalipelaajaa?
Uskaltaako edes lähteä kokeilemaan..
Oppimiskäyrä on vähän korkea, mutta hauskaa on alusta asti. Itellä ensimmäinen soolokana tuli kymmenen pelitunnin kohdalla, enkä ollut pelannut kymmeneen vuoteen muuta kuin joskus änäriä kaljanjuonnin ohessa, joten antaa palaa vaanOnkos tässä pelissä millainen oppimiskäyrä, ajatellen tälläistä parin vuoden ATK-tauon jälkeen jälleen rattiin palaavaa casuaalipelaajaa?
Uskaltaako edes lähteä kokeilemaan..
Onkos tässä pelissä millainen oppimiskäyrä, ajatellen tälläistä parin vuoden ATK-tauon jälkeen jälleen rattiin palaavaa casuaalipelaajaa?
Uskaltaako edes lähteä kokeilemaan..
Kyllä pelaajakatoa on, siitä kertoo ettei pysty esim soolona pelaamaan Miramar tai Vikendi karttoja.Ja vielä kannattaa soolona pelaavan ostaa, pelaajakatoa ole vielä pahasti?
En halua dissata mutta top 20 ja paras sijoitus 2. ei kerro juuri mitään.3.5h takana ja aina top20. Paras sija 2.
Varmasti taso nousee, mutta alku ainakin vaikuttaa helpolta.
Oppimista paljon vielä.
Nyt pitkästä aikaa pelannut muutamana päivänä sooloja, ja Erangelissa ja Sanhokissa matsit lähtee itsellä poikkeuksetta alle puolessa minuutissa. Vikendissä ja Miramarissa voi olla eri juttu, kun en noista tykkää, mutta ainakin Vikendin soolot taisi kuolla aika nopeasti launchin jälkeen kun ei saanut kovin lämmintä vastaanottoa pelaajien keskuudessa.Ja vielä kannattaa soolona pelaavan ostaa, pelaajakatoa ole vielä pahasti?
Alkuperäiseen kysymykseen mielestäni hyvin vastasi.En halua dissata mutta top 20 ja paras sijoitus 2. ei kerro juuri mitään.
Pitää varmaankin hankkia ja kokeilla. Aika paljon on tullut katseltua Sampsan striimejä ja näyttää kyllä hauskalta..
edit: ostettu.
Uskaltaa helposti. Nykyään tässä on training jossa pääsee testailemaan aseita jne. niin se nopeuttaa jonkin verran. "Gun play" on tässä pelissä kyllä erittäin hyvä ja vaikeaa ainakin aluksi. Sarjaa ei kannata ampua pitkälle mutta harjoittelemalla senkin oppii ampumaan hyvin 40 metriin ainakin trainingissa (oikeassa matsissa se menee varmaan ohi ;-).Onkos tässä pelissä millainen oppimiskäyrä, ajatellen tälläistä parin vuoden ATK-tauon jälkeen jälleen rattiin palaavaa casuaalipelaajaa?
Uskaltaako edes lähteä kokeilemaan..
Jotain hyötyä vasikoinnistakin
Eihän tuo ole kuin viikon bänni? Joskus tulee myös ilmoituksia päivän bänneistä. Tuollainen taitaa tulla, kun tarpeeksi moni on reportannut tai jotain. Sitten kun saatte sen ilmoituksen perma bänneistä, niin voi olla tyytyväinen sekä varma että oli edes koodari..
Tätä on ollut paljon viime aikoina minullakin. Riimuilijat DanucD ja Sambty myös ihmettelivät moneen otteeseen samanlaisia tapauksia.Mikä tässä on nykyään? Hitit vaan katoaa jonnekin. Eilen meni aivan selvästi SKS:n kuulat läpi ja äsken ammuin mahaan M24:lla niin ei rekisteröitynyt. Packet lossit ja muu 0 %. Pingi 30-40 ms.
Noista banneista tuli mieleen, yksi viikko näin solossa 3:n pelaajan liittoutuman. Aivan 100% Varmasti oli, spectasin tappajaa sen jälkeen kun kuolin sekä katsoin replaysta kaikkien liikkeitä. Siinä ne pyörivät samassa talossakin kuin bestikset ilman mitään aietta toisien kimppuun hyökkäämisestä. Reporttasin kaikki. Koskaan ei tullut mitään ilmoitusta tästä, mutta mistään en ole ollut niin varma kuin näiden 3:n pelaajan tiimipelaamisesta tässä pelissä.