Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Muuten jees päivitys mut laskeutuessa fps droppaa 200--> 50. Ja tätä onkelmaa ei ollut eilen. Argh. kyl se siitä sit nousee normaaliks, mut oishan se kiva laskeutua ilma diashowta et osuis parvekkeelle tai katolle jos niin haluaa
o_O

Itse päivitys on hyvä. Erangel kaipasikin piristysruisketta, nyt sitä jaksaa taas pelata pitkästä aikaa. Ja kiva kun haasteet toimii taas niin tulee vähän vaihtelua pelityyliin.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Varmaan ihan hauskoja videoita. Ehottaisin että tuollaisen videospämmin voisi laittaa spoiler tägin alle ja sitä ennen kertoa vaikka lauseella tai parilla mistä noissa videoissa on kyse.
 
Eka peli uutta erangelia ja olipas mukava oikein semmonen ns. old school meininki kun tuli laskeuduttua semmoseen mestaan että ei oikein mitään missään. Top 15 asti mentiin ilman kypärää ja laastareita pelkästään juoksemalla. Lopulta oltiinkin ghiliet päällä ja muutkin lvl 3 vehkeet.

3 alive ja tiesin missä kummatkin on, ukko juoksee vastapalloon ja akm liipasin pohjaan, ei lähde kun yksi panos? Hohhei... :darra:


Oliko kuitenkin valittu sarjatuli? Itellä tekee välillä sitä ettei ammu kuin kerran, vaikka on nappi pohjassa, alkuun luulin että johtuu hiirestä, mutta tekee samaa myös toisella hiirellä. Kai se vaan on ominaisuus että ase jumittaa välillä:dead:
 
Varmaan ihan hauskoja videoita. Ehottaisin että tuollaisen videospämmin voisi laittaa spoiler tägin alle ja sitä ennen kertoa vaikka lauseella tai parilla mistä noissa videoissa on kyse.

Ihan turhaa valitusta nyt sulla kyllä. :-D

BTW tuntuu ainakin et toi uus map pyörii paljo tasasemmin.
 
Oliko kuitenkin valittu sarjatuli? Itellä tekee välillä sitä ettei ammu kuin kerran, vaikka on nappi pohjassa, alkuun luulin että johtuu hiirestä, mutta tekee samaa myös toisella hiirellä. Kai se vaan on ominaisuus että ase jumittaa välillä:dead:

Joo, olen aikaisemminkin juurikin akm kanssa kämmännyt. Sarjatuli päällä.
 
Erittäin hyvä päivitys. Erangel 2.0 on kyllä onnistunu kartta. SMG:lläkin tekee nykyään jotain muutakin kuin aloitus aseena.
 
Ihan turhaa valitusta nyt sulla kyllä. :-D

BTW tuntuu ainakin et toi uus map pyörii paljo tasasemmin.

Joo olihan toi ehkä vähän turha ääneen valittaa, mutta päätin ilmaista mielipiteeni silti.

Tosiaan uusi erangel pyörii kyllä tosi hyvin, mutta Vikendin ensimmäinen minuutti stutteroi aivan jäätävästi.
 
Redditissä luki että shift + enter spammi tai shift + backspace spammi veisi lobbyyn sen jäätyessä.
 
Sen mitä eilen pelailin niin ainakin omasta mielestä peli pyörii tosiaan paljo tasasemmin. Sellasia isoja FPS droppeja ei ainakaan tuu joten olettaisin että pyörii sit jossakin yli 90-100 jatkuvasti kun ennen oli niitä hassuja 50-60 droppeja ja sit taas kipuaa takas 110-120 tasoon. En sit tiiä onks toi 1070ti vähä ylityöllistetty tuolla 2560x1440 resoluutiolla vai ei mut jos ne on pelkästään noi map muutokset mitkä tuosta on nyt tuollasen tehny niin toivottavasti tulee kaikkiin muihinki.
 
Huomasin ainakin itse, että 2500K + 1080 kombolla CPU:n käyttöaste on tasasempi ja korkeampi kuin aiemmissa pätseissä. GPU:n käyttöastetta en ole niin seuraillut. Yleisesti tuntuma oli vähintään yhtä stutteroiva tai vähemmän stutteroiva kuin aiemmin.
 
Huomasin ainakin itse, että 2500K + 1080 kombolla CPU:n käyttöaste on tasasempi ja korkeampi kuin aiemmissa pätseissä. GPU:n käyttöastetta en ole niin seuraillut. Yleisesti tuntuma oli vähintään yhtä stutteroiva tai vähemmän stutteroiva kuin aiemmin.

Joo ittekkin koetin vähä seurata 2700x pelaillessa toiselta näytöltä task manageria ja tekis mieli sanoa että kuormitti tasasemmin useaa ydintä kun ennen oli ehkä enemmän sitä että 2-3 ydintä huutaa 100% kuormaa.
 
Mulla alkoi toi lobby bug kaksi isoa pätsiä sitten, taisi välissä olla joku muutaman megan fixi myös.
Sama täällä, muistaakseni joskus kesäkuun puolessavälin tuo alkoi.
Itsellä tuo jumi lähtee nopeiten pois kun painaa esciä ja sieltä restart lobby. Tämä yleensä vähän nopeuttaa sen lobbyn latautumista.

Kaikki kikat on kokeiltu, mikään ei auta. Hauskinta tässä on että itse olen meidän tiimistä ainut kenellä tämä ongelma vaikka meillä melko lailla kaikilla samanlainen kokoonpano millä pelataan..
 
@Fox-x Sama homma, olen ainut pelikavereista kenellä on kyseinen ongelma.

Redditin megathreadia lukiessani äänet ovat uuden pätsin johdosta ilmeisesti aivan hanurista, pääsen itse testaamaan uutta pätsiä vasta elokuun puolen välin tietämillä joten en voi asiaa kommentoida.
 
Hieno uusi bugi tullu. Aseet ei lataannu joka kerta kun otat maasta aseen

Oli ennenkin, korjasivat ja nyt rikkoivat taas. Pari kertaa Erangelissa käynyt että pakko tiputtaa ase, ottaa takaisin ja sittenpä toimii taas normaalisti lataus.

En tiedä olenko ainoa jonka mielestä moottoripyörän(2seat) ohjattavuus on mennyt ihan totaalisesti päin helvettiä vaikka sitäkin piti parantaa? Siis maastoajossa missä töyssyjä, tuntuu että lähtee paljon helpommin ja nopeammin kippaamaan pienistä ja loivistakin kummuista ja asennon korjaaminenkin vaikeampaa.
 
@PUBG_Support sanoi:
An additional fix has been deployed for a reload issue players were experiencing post-hotfix, with all weapons.

If you continue to experience any issues related to reloading weapons, please share the details with us and we will work to resolve the issue as soon as possible.
 
Olipa vähän harvinaisempi rinki uudessa erangelissa. :D

rinki.jpg
rinki2.jpg
rinki3.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Wackyjacky101 tehnyt vertailun eri aseiden time to kill ajasta nyt viimeisimpien muutosten myötä.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Tässä vielä tuosta videosta poimittuna nuo arvot.

VdF2ZtN.png

2yjzghZ.png
 
En voi kun ihmetellä tätä smg buffi / ar nerffiä.
Samaa ihmettelen, onhan SMG:llä ollut ennenkin paikkansa.
Sanhokissa ainakin oma kombo aina ollut SMG+DMR/SR.

Toisaalta oon korkeintaan keskinkertainen pelaaja, ja ehkä mielipiteeni on väärä. :D
 
Siinä vaiheessa kun lower skillcap vehkeitten TTK @ 100m on pienempi kuin AR:llä, niin on menty vikaan ja pahasti.
 
Siinä vaiheessa kun lower skillcap vehkeitten TTK @ 100m on pienempi kuin AR:llä, niin on menty vikaan ja pahasti.

Todellakin, lähellä sen vielä jotenkin sulattaisi mutta kyllä tuo 50metriäkin pitäisi UZI:lla olla täyttä sontaa. Käsittämättömän urpo päivitys vaikka itse pelasinkin ennen UMP9:lla melkeen aina ennen kun nerffattiin 45 malliin ja Vikendissä mp5:llä vieläkin. Mitä AUG tekee edes dropissa, tätä on ihmetelty ennenkin mutta nyt vielä enemmän kun on paskempi TTK kuin suurimmassa osassa aseita. Järjetöntä sontaa myös ettei 5.56 aseen tapa laakista päähän jos ei ole pottaa.

Tuli huomattua sellainenkin ikävä asia että kun BRDM menee nurin niin et pysty hiilata sisällä. En teidä pystyikö ennen kun ei ole tullu kippailtua. Nyt kipattiin ihan vihujen viereen moinen katolleen ja kaikki ottaa 50% damaa siitä ja ei edes voi hiilata ennen kun hyppää ulos varmaan kuolemaansa. huoh.

Usein tuntuu että PubG Corp arpoo mitä muuttaa ja mihin suuntaan vähän tähän tyyliin
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Mielestäni nuo ttk-listat on melko turhia, nuo olettaa että kaikki luodit osuu. Hyvätkin pelaajat pistää varmasti keskimäärin yli 10 panosta yhteen vihuun vaikka jollain AR:llä ei teoriassa mene kuin jotain 3. Kyllähän smg:t on aika kovia myös jonkun 100metrin päästä, jos vihu ei liiku liikaa/lainkaan, mutta heti kun liikkuu niin tuo hidas luoti tekee osumisesta aika hankalaa.
Ja esimerkiksi vaikka Beryl ja Aug, Beryl on tuon mukaan parempi kaikilla etäisyyksillä, mutta augilla on huomattavasti pienempi rekyyli ja nopeampi luoti joten osuminen on paljon helpompaa.
 
Mielestäni nuo ttk-listat on melko turhia, nuo olettaa että kaikki luodit osuu. Hyvätkin pelaajat pistää varmasti keskimäärin yli 10 panosta yhteen vihuun vaikka jollain AR:llä ei teoriassa mene kuin jotain 3. Kyllähän smg:t on aika kovia myös jonkun 100metrin päästä, jos vihu ei liiku liikaa/lainkaan, mutta heti kun liikkuu niin tuo hidas luoti tekee osumisesta aika hankalaa.
Ja esimerkiksi vaikka Beryl ja Aug, Beryl on tuon mukaan parempi kaikilla etäisyyksillä, mutta augilla on huomattavasti pienempi rekyyli ja nopeampi luoti joten osuminen on paljon helpompaa.

Joo eipä tuo muuten ihan kauheelta kuulosta juurikin noiden pointtien takia, mutta silti ehkä vähän liian iso nerffi vasara osu ar:iin, mutta eniten hihitytti tuo smg aseiden limb damage:rofl:. Vaikka joo hankala niihin on tarkotuksella osua, mutta just jos jollain uzilla tai vectorilla tärryytät menemään, niin sillä luotimäärällä helposti niitäkin sekaan mahtuu ja ttk tippuu vieläkin alemmaksi...
 
En tajua miksi näitä ttk juttuja piti mennä säätämään, aseiden balanssi oli erittäin hyvä ja senkin energian olisi voinut laittaa pelin äänien korjaamiseen.
 
Kuten @Narf mainitsikin aiemmin, Redditissä tarjottiin mm. shift+backspace -comboa avuksi lobby-bugiin. Suoranainen spämmäys ei auta (toki saattaa sekin auttaa, jos osuu oikeassa järjestyksessä kohdilleen), mutta itsellä ja muutamalla kaverilla eilisillan perusteella toimii näin 100% varmasti:
Pelin jälkeen Exit to lobby
Jos ja kun peli jumiutuu latausruutuun [Backspace]
Ruutu menee mustaksi, jonka jälkeen [Shift + Backspace]
Lobby alkaa oikeasti lataamaan.

Toivottavasti auttaa muillakin.
 
Noitten SMG buffejen jälkeen Vector tuntuu paljolti taas yhtä tehokkaalta mitä se oli ennen kun käytti .45 ACP ammuksia. Ehottomasti eniten kyllä tullu pelattua nyt Berylin kanssa mut kyllä nuo UMP ja Vector nyt on taas ihan käytettäviä oikeesti. :-)
 
Tulipa eteen uusi ongelma. Steamistä käynnistin pubgin normaalisti ja windowsin "miettii" ympyrä hiiren kursorissa pyöri hetken aikaa, kunnes lopetti ja mitään ei sen jälkeen tapahtunut. ctrl+alt+dellillä task manageriin, jonka mukaan pubg launcher on käynnissä mutta peli ei kyllä ole päällä. Edes windows palkkiin alas ei tule pubg logoa/exeä vaan koko touhu ei vaan nyt lähde päälle. Takana 900h tätä tekelettä ja nyt kävi ensimmäisen kerran näin. Boottasin koneen mutta ei vaikutusta. Onko muille käynyt vastaavasti?
 
Mikähän on, kun savuissa fps tippuu 40-60:een? Muuten kyllä hyvin pyörii tuolla maksimissa, 142:ssa. Asetukset alla. Ei kai savuihin pitäisi vaikuttaa paljon muu kuin effects-asetus?

upload_2019-8-2_10-37-9.png
 
osaapa taas kyrpiä, viimeisin pikkupäivitys paransi lobbyyn paluun toimintaa huomattavasti nopeammaksi kuin mitä oli ja nyt se taas meni "normaaliksi" eli hirmeeksi odotteluksi. Monta päivää toimi kohtuu hyvin, ei ihan normaalisti mutta ehkä puolitti odotteluun menevän ajan. En tiedä sitten tuliko taas joku pätsti senkin "korjauksen" kusemaan.
 
LOL! Voi sitä näköjään tosiaan voittaa ilman tappojakin jos vastustajalla ei hermot kestä. :-D Pelasin vieläpä 1man squad peliä kun oli tehtävä että piti sijottua neljässä pelissä TOP5 joukkoon. Noh viimenen kaveri istu tuolla kopissa mikä jää alueen ulkopuolelle eikä uskaltanu tulla ulos. :-)

0_kills_win.jpg
 
Mjoo-o, vähän hassuksi tämä menee kun Vikendissä poimii joka kerta Micro-uzin tai mp5k ja jättää AK:t, Berylit ja muut aseet kokonaan käyttämättä... Mini-14 lisäksi en edes keksi muuta 5.56 asetta, jota haluaisin poimia.

Toisaalta kaltaiseeni tumpeloon tämä on vaikuttanut myös positiivisesti: Aiemmin oli monta iltaa kun tapoissa pelkkää nollaa ja ykköstä, nyt 5/6 matsia kädessä micro-uzi ja VSS, ja jokaisessa 2-6 tappoa. Tosin tähän vaikuttanee myös seasonin alku, mutulla sanoisin että silloin pelaajamäärät aina hetkellisesti kohoavat, ja ehkä heikommatkin pelaajat palaavat pelin ääreen taas?

Uudesta erangelista en osaa sanoa, kun sitä vain muutaman matsin pelannut. Tuntuu aika samalta kuin ennenkin. Ehkä huomattavin uudistus tässä päivityksessä on ollut tuo liikkuvista autoista ulos tähtääminen, tuntuu olevan huomattavasti tasaisempaa kuin aiemmin.
 
Viimeksi muokattu:
Toisaalta kaltaiseeni tumpeloon tämä on vaikuttanut myös positiivisesti: Aiemmin oli monta iltaa kun tapoissa pelkkää nollaa ja ykköstä, nyt joka 5/6 matsia kädessä micro-uzi ja VSS, ja jokaisessa 2-6 tappoa. Tosin tähän vaikuttanee myös seasonin alku, mutulla sanoisin että silloin pelaajamäärät aina hetkellisesti kohoavat, ja ehkä heikommatkin pelaajat palaavat pelin ääreen taas?

Ja toki Rankingit nollautuu, joten matchmaking ei vielä osaa jakaa pelaajia taitotason mukaan yhtä hyvin, kuin seasonin loppupuolella.
 
Aijaijai. Onpas toi peli nyt kyllä hyvässä kunnossa jotenki että toimii ittellä kuin unelma ja homma luistaa. Tuossa tänään tuota uzi challenge puuhaa vähä tein ja sit jos alko näyttää että on saumat voittoon yleensä vaihoin jonkun AR vielä loppupeliin. Tässä viimesimmän pelin saalis. :-)
owning.jpg
 
Mielestäni nuo ttk-listat on melko turhia, nuo olettaa että kaikki luodit osuu. Hyvätkin pelaajat pistää varmasti keskimäärin yli 10 panosta yhteen vihuun vaikka jollain AR:llä ei teoriassa mene kuin jotain 3. Kyllähän smg:t on aika kovia myös jonkun 100metrin päästä, jos vihu ei liiku liikaa/lainkaan, mutta heti kun liikkuu niin tuo hidas luoti tekee osumisesta aika hankalaa.
Ja esimerkiksi vaikka Beryl ja Aug, Beryl on tuon mukaan parempi kaikilla etäisyyksillä, mutta augilla on huomattavasti pienempi rekyyli ja nopeampi luoti joten osuminen on paljon helpompaa.

Etelänpuolen rannoilta pääsee nykyään ainakin paremmin Sosnovkaan, kun siellä on edes jotain suojaa noista vanhoista tankeista ja muista romuista. Aikaisemmin oli suoraan kiväärin ruokana kun ei ollut mitään paikkaa minne suojautua.
 
Onko tässä muuten niin, että jos ammut valoraketin alueen ulkopuolella niin saat auton ja alueen sisäpuolella laatikon?
 
Onko tässä muuten niin, että jos ammut valoraketin alueen ulkopuolella niin saat auton ja alueen sisäpuolella laatikon?

On. Ja olikohan se vielä niin että jos laatikon meinaa saada ni ensimmäisen ringin piti olla sulkeutunut ja olla kakkos ringin sisässä että sai boxin?
 
Onko tässä muuten niin, että jos ammut valoraketin alueen ulkopuolella niin saat auton ja alueen sisäpuolella laatikon?

Nykyään käsittääkseni ratkaisevaa ei ole ampumispaikka, vaan raketin paikka taivaalla; jos raketti on alueella, niin tulee droppi (jos saatavilla) ja jos raketti on alueen ulkopuolella, niin BRDM (jos niitä on saatavilla).
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 916
Viestejä
5 056 186
Jäsenet
81 005
Uusin jäsen
veikko123

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom