Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
781
Aivan jäätäviä fps droppeja. Kun hyppään ja pääsen maahan, fps saattaa olla luokka 40-80. Näitä droppeja tulee kesken pelin muutenkin ja average fps on naurettavan matala. PC specsit löytyy tuosta avatarin alta. Asensin näytönohjaimelle uusimmat ajurit, koko pelin uudelleen ja kaikki windowsin päivitykset, mitä saatavilla oli. Superposition benchmark antaa 1080p extremellä samat 7500 pongoo kuin aiemminkin. Vika ei liene raudassa?
Jotain on taas pätsissä tainnu hajota, huoh...
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 498
Aivan jäätäviä fps droppeja. Kun hyppään ja pääsen maahan, fps saattaa olla luokka 40-80. Näitä droppeja tulee kesken pelin muutenkin ja average fps on naurettavan matala. PC specsit löytyy tuosta avatarin alta. Asensin näytönohjaimelle uusimmat ajurit, koko pelin uudelleen ja kaikki windowsin päivitykset, mitä saatavilla oli. Superposition benchmark antaa 1080p extremellä samat 7500 pongoo kuin aiemminkin. Vika ei liene raudassa?
Minulle ja muutamalle muulle kaverille käyny samaa niin vika on kyllä pelissä eikä raudassa.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Noh, FPS ongelmat ehkä ratkeaa pian.
Joku siihen liittyvä ongelma tiedossa kun sitä korjataan oikein hätämaintenancella.

Alkoi jo, ja pitäisi olla puolen jälkeen jo ohi.

 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
292
Jos nvidia highlights päällä niin kannattaa laittaa toistaiseksi pois päältä. Pari kertaa aiemmin se on mennyt "rikki" ja aiheuttanut noita droppeja.

Edittiä. Tuossa yllä varmaan parempi syy :)
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 389
Onkohan Nvidia Geforce Experienceen mitään fiksiä, kun vain osa highlightseista tallentuu? Vai pitääkö tämän kanssa vai elää?
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 752
Onkohan Nvidia Geforce Experienceen mitään fiksiä, kun vain osa highlightseista tallentuu? Vai pitääkö tämän kanssa vai elää?
Jos tallentaa useamman klipin samasta matsista niin pitää odottaa että se on tallentanut edellisen, ruudun oikeassa ylänurkassa lukee Saved ku klippi on tallennettu. Vai jääkö osa tapoista pois siitä leikkausikkunasta?

Mulla toimii aivan oikein, mutta joskus 2 vuotta sitten jossain versiossa oli bugi ettei se edes tallentanut.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 389
Jos tallentaa useamman klipin samasta matsista niin pitää odottaa että se on tallentanut edellisen, ruudun oikeassa ylänurkassa lukee Saved ku klippi on tallennettu. Vai jääkö osa tapoista pois siitä leikkausikkunasta?

Mulla toimii aivan oikein, mutta joskus 2 vuotta sitten jossain versiossa oli bugi ettei se edes tallentanut.
Osa tapoista ei tule ollenkaan. Mulla taitaa olla highlightin pituus 2 min. Pitänee yrittää lyhentää.
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
307
Uusin pätsi ei onneksi itselle ole aiheuttanut fps droppeja mutta sama bugi vaivaa edelleen jossa lobby jää jumiin ja pelkkä latausruutu näkyy. Tarpeeksi kun odottaa peli menee jossain kohtaa takaisin lobbyyn. Todella ärsyttävää ja luin redditistä muiden kärsivän samasta ongelmasta.
 
Liittynyt
14.08.2018
Viestejä
81
Uusin pätsi ei onneksi itselle ole aiheuttanut fps droppeja mutta sama bugi vaivaa edelleen jossa lobby jää jumiin ja pelkkä latausruutu näkyy. Tarpeeksi kun odottaa peli menee jossain kohtaa takaisin lobbyyn. Todella ärsyttävää ja luin redditistä muiden kärsivän samasta ongelmasta.

onko mikä netti? itsellä teki tuota 4g liittymällä ja korjaantui kun otin operaattorilta lisäpalvelun et on julkinen ip.. vai mikä lie olikaan. sen jälkeen ongelma hävisi kokonaan
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
307
onko mikä netti? itsellä teki tuota 4g liittymällä ja korjaantui kun otin operaattorilta lisäpalvelun et on julkinen ip.. vai mikä lie olikaan. sen jälkeen ongelma hävisi kokonaan
50mb DNA kaapeli. Ongelmaa ei ollut ennen kuin pari viimeistä pätsiä.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
50mb DNA kaapeli. Ongelmaa ei ollut ennen kuin pari viimeistä pätsiä.
Täsmälleen sama ongelma täällä. Yhtäkkiä alkoi tuo. Kai sitten jonkun päivityksen jälkeen.. Ärsyttävä ongelma.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 752
Osa tapoista ei tule ollenkaan. Mulla taitaa olla highlightin pituus 2 min. Pitänee yrittää lyhentää.
Hhmm... Onhan sulla uusin versio GeForce Experiencestä? Mullaki oli pari vuotta sitte semmonen ettei nauhottanu jos sain knockin mutta kyllä se nykyään nauhottaa aina, joskus vain tulee pitempi pätkä kun knockki ja useampi tappo sattuu samaan klippiin. Highlightit taitaa aina olla muissa tapauksissa vakiomittaisia, mutta Instant Replayn pituutta voi muuttaa, mulla on 30 sekuntia.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 752
Vanhoista hifi-kuulokkeista meni taas ties kuinka monenneko kerran johto rikki niin päätin vihdoin ostaa "pelikuulokkeet." Tässä G933:ssa on mukana EQ ja testailin tänään miten PUBG:ssa saa askeleet parhaiten kuuluviin. Askeleet tuntuisivat kuuluvan jostain 300Hz:stä alaspäin, mutta huomasin että ne erottaa paremmin kun blokkaa vain sen ambienttihuminan. Tämän illan perusteella parasta oli paras laskea taajuudet 250-1000Hz niin humina on minimissään ja askeleet erottaa helpommin.

Perskutarallaa! Ostin 170€ kuulokkeet mutta PUBG:in takia niistä piti EQ:ttaa keskiääni pois vastaamaan paskoja 5€ kuulokkeita. :cigar2::cigar2::cigar2::cigar2::cigar2::facepalm:
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 389
Vanhoista hifi-kuulokkeista meni taas ties kuinka monenneko kerran johto rikki niin päätin vihdoin ostaa "pelikuulokkeet." Tässä G933:ssa on mukana EQ ja testailin tänään miten PUBG:ssa saa askeleet parhaiten kuuluviin. Askeleet tuntuisivat kuuluvan jostain 300Hz:stä alaspäin, mutta huomasin että ne erottaa paremmin kun blokkaa vain sen ambienttihuminan. Tämän illan perusteella parasta oli paras laskea taajuudet 250-1000Hz niin humina on minimissään ja askeleet erottaa helpommin.

Perskutarallaa! Ostin 170€ kuulokkeet mutta PUBG:in takia niistä piti EQ:ttaa keskiääni pois vastaamaan paskoja 5€ kuulokkeita. :cigar2::cigar2::cigar2::cigar2::cigar2::facepalm:
Pistäppä screenshotti sun EQ-käyristä.
 

BVK

Liittynyt
25.06.2018
Viestejä
161
PUBGin taustakohinoissa suurin määrä informaatiota on suurin piirtein kilohertsin paikkeilla, mutta koska ääni tosiaan on kohinaa, siellä on aika paljon tavaraa koko spektrillä suurin piirtein 100 Hz ja 12 kHz:n välillä. Tuolta kilosta löytyy se omaan korvaan häiritsevin resonanssipiikki. Askeleissa helpoiten kuultava informaatio löytyy jostain 2,5 ja 3,5 kHz:n välimaastosta, joten sen buustaamista voipi kokeilla jos on vaikeuksia erottaa askeleita. 200 hertsissä on lähinnä matalaa kuminaa.

Musta suurin ongelma PUBGin äänimaailmassa on tolkuton dynaaminen alue. Jos volumea pitää sellaisella tasolla, että askeleet sun muut normaalit äänet kuuluu selvästi, mulla meinaa ruveta korvat vuotamaan verta ampuessa, pommialueella tai lentokoneen vetästessä yli. Jos kuulokkeiden omista softista ei löydy ominaisuutta, jolla voi maltillisesti kompressoida ääntä, esimerkiksi Sound Lockerilla saa aika vaivattomasti rajoitettua kovimpien tehosteiden voimakkuutta. Windows 10:ssä on itsessään sama ominaisuus, mutta se on niin helvetin raju, ettei sitä hyvillä mielin käytä. Joku tota täällä kritisoi huijaamiseksi, mutta mulle se on lähinnä pakollinen työkalu, että kuulo pysyy kondiksessa ja pelaamisesta voi nauttia.

Näissä kannattaa toki muistaa, että kuulokkeissa on eroja, ja suurin osa pelikuulokkeista on objektiivisesti äänenlaadultaan aika kuraa ja ne toiston taajuuskäyrät on semmosta kuusimetsää, että ellei ole sama malli käytössä, jonkun muun EQ-käppyröiden käyttö on sama kuin ammuskelisi haulikolla silmät kiinni taivaalle ja toivoisi, että sieltä tipahtaa sorsa tai riippuliitäjä iltapalaksi. Jos omat kuulokkeet löytyy tuettujen listalta, voin lämpimästi suositella Sonarworksin Reference -softaa, joka kohtuullisen mallikkaasti onnistuu korjaamaan kuulokkeiden vääristymiä. Itse käytän Studio-versiota duunissa sekä monitoreille että ATH:n M50-luureille ja kotona HyperX Cloudien kanssa, ja ero on melkoinen molemmissa ympäristöissä. Kuulokeversio taisi maksaa huntin, joten pelkkään PUBGin pelaamiseen ei ehkä kannata investoida, mutta jos tykkää kuunnella musiikkia samoilla kuulottimilla, tai etenkin harrastaa musiikkia himassa, hinta on melko pieni hyötyyn ja hupiin nähden.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 389
Itse olen tehnyt youtube-/reddit-juttujen perusteella alla olevat profiilit (ennen G933, nyt G935). En edes muista, mikä näistä oli käytössä/paras, kun oli näemmä palautunut oletukselle.

upload_2019-7-2_13-29-24.png


upload_2019-7-2_13-30-0.png


upload_2019-7-2_13-30-21.png
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 100
Musta suurin ongelma PUBGin äänimaailmassa on tolkuton dynaaminen alue. Jos volumea pitää sellaisella tasolla, että askeleet sun muut normaalit äänet kuuluu selvästi, mulla meinaa ruveta korvat vuotamaan verta ampuessa, pommialueella tai lentokoneen vetästessä yli.
Eikös sen noin pidäkin mennä? Kiva että realismiin on panostettu :D
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
781
Ja tähän kuuloke hommaan vois vielä ihe lisätä, että aika ohi menee kaikki hiljaset äänet ainaki itellä kun on avoimet luurit ja harvoin täysin hiljaista kämpässä on. Ei millää viiti pitää niin lujalla että kuulis askeleet ku ekan kerran ampuu ak:lla niin pitää huussin lähteä kun tulee jotain ylimäärästä housuun.
Sitte tuohon eq hommaan niin oon kans sitä mieltä, että tommosilla softien omilla eq paskeilla tulee todennäköisesti enemmän haittaa ku hyötyä loppuunsa.
 
Liittynyt
14.10.2018
Viestejä
307
Koitin Voicemeeter Bananalla säätää volumea mutta palasin normaaleihin ääniin vähän ajan jälkeen.
En löytänyt mitään hyötyä EQ hommeleista itse peliin, ainoastaan korvat säästyy melulta kun kaikki ei ole niin tautisen kovalla.
 

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
Ja tähän kuuloke hommaan vois vielä ihe lisätä, että aika ohi menee kaikki hiljaset äänet ainaki itellä kun on avoimet luurit ja harvoin täysin hiljaista kämpässä on. Ei millää viiti pitää niin lujalla että kuulis askeleet ku ekan kerran ampuu ak:lla niin pitää huussin lähteä kun tulee jotain ylimäärästä housuun.
Sitte tuohon eq hommaan niin oon kans sitä mieltä, että tommosilla softien omilla eq paskeilla tulee todennäköisesti enemmän haittaa ku hyötyä loppuunsa.
Jos haluaa kuulla tässä pelissä askeleet hajottamatta kuuloaan, on kyllä joku X-Fi smart volumen tyyppinen juttu aivan pakollinen.
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
781
Jos haluaa kuulla tässä pelissä askeleet hajottamatta kuuloaan, on kyllä joku X-Fi smart volumen tyyppinen juttu aivan pakollinen.
No vähä riippuu miten tosissaan vääntää ite oon luovuttanu volan suhteen ja en vaan kuule niitä hiljasia asoita aina, mutta samapa tuo en tätä niin tosissaan väännä
 

Lyd

Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
133
Askeleet on ainoa äänilähde joka merkitsee tässä pelissä. Oma EQ on säädetty niin että se 2k ja 4k on plussalla ja siitä laskee nopeasti miinukselle kumpaankin suuntaan. Lisäksi käytän ajurin mukana tulevaa ominaisuutta joka leikkaa kovat äänet pois. Kuulen askeleet varmaan 100m päästä, eikä se AK:n tai koneen jylinä vaikuta kun kaikki äänet hiljennetään samalle tasolle. Ja silloin kun rymisee, niin mitä väliä sillä muutenkaan on? Autoakin ajetaan äänet alhaalla tai kokonaan pois. Askeleiden kuulemista tosin haittaa jatkuva kommentointi pelikaverin kanssa :D

Olisihan se kiva pelata äänet oikein kohdillaan, mutta askeleiden kuuleminen kaukaa ratkaisee monesti tuleeko kanaa vai ei.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
453
Mulla on kans ollu ihme lagimista kun tuli vaihettua I9-9900K --> Ryzen 5 2600. Olen kokeillu 1809 ja 1903 windows 10 buildeja ja ei ollut mitään eroa.
Tuli muuten mieleen ku huomasin itte eilen että windowsin päivityksen yhteydessä HPET (High Precision Event Timer) oli ilmeisesti hypänny takas päälle niin tarkistappas ettei sulla oo sama vaiva. Teki sellasta tosi hämärää lagimista + nopeet käännökset ja scopen esille otto teki muutaman omituisen nykäsyn aina.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 498
Tuli muuten mieleen ku huomasin itte eilen että windowsin päivityksen yhteydessä HPET (High Precision Event Timer) oli ilmeisesti hypänny takas päälle niin tarkistappas ettei sulla oo sama vaiva. Teki sellasta tosi hämärää lagimista + nopeet käännökset ja scopen esille otto teki muutaman omituisen nykäsyn aina.
Pitääpi kokeilla tuota.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 243
Oliko täällä ollut kellään sama ongelma että peli ei suostu poistumaan "loading screenistä" (mies valkoisessa paidassa kravaatti päällä jne) vaikka mitä tekisi? Itsellä iski se eilen, useampi peli duo/sandhok onnistu hienosti mutta sitten jämähti eikä mikään auttanut (restart lobby, palomuurit pois, koneen buuttaus jne). Joskus talvella kun pelasin oli satunnaisesti vastaavia ongelmia mutta se lähti aina pois kun vähän rämpytteli "restart lobbyä".

Elisan 4G yhteytenä, kuulin että 4G yhteyksillä julkinen IP saattaisi auttaa, kokemuksia?

Poistin pelin ja latasin sen uusiksi Steamista niin nyt näytti toimivan ok mutta ei jaksaisi tätä tehdä joka kerta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 498
Oliko täällä ollut kellään sama ongelma että peli ei suostu poistumaan "loading screenistä" (mies valkoisessa paidassa kravaatti päällä jne) vaikka mitä tekisi? Itsellä iski se eilen, useampi peli duo/sandhok onnistu hienosti mutta sitten jämähti eikä mikään auttanut (restart lobby, palomuurit pois, koneen buuttaus jne). Joskus talvella kun pelasin oli satunnaisesti vastaavia ongelmia mutta se lähti aina pois kun vähän rämpytteli "restart lobbyä".

Elisan 4G yhteytenä, kuulin että 4G yhteyksillä julkinen IP saattaisi auttaa, kokemuksia?

Poistin pelin ja latasin sen uusiksi Steamista niin nyt näytti toimivan ok mutta ei jaksaisi tätä tehdä joka kerta.
Elisan 4g kanssa enkä ole kokenut tollasia ongelmia.
 

Lyd

Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
133
Pääsin siitä lagaavasta lobbystä eroon, niin tuo lobbyn lataamisen jumittaminen alkoi. Telian 200M kaapeliliittymä, että ei pitäisi siitä olla kiinni. Eikä tule edes sitä valkopaitaista kuvaan, vaan siinä näkyy lobbyn lattia ilman mitään toimintaa. Esciä, odottelua 10s että valikko tulee esiin ja restarttia. Toimii yleensä kolmannella restartilla viimeistään.

Taidanpa kokeilla tuota uudelleenasennusta...
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 243
Mielenkiintoista. Ei ole mitään ylikellotuksiakaan päällä joten sekään ei voi vaikuttaa.

Pitää kai seuraavalla kerralla kokeilla vetää virrat pois 4G-purkista (ns. ulkomalli joten ei jaksaisi parvekkeella urheilla hirveästi) jos se oikeasti on nettiyhteydestä kiinni.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Pääsin siitä lagaavasta lobbystä eroon, niin tuo lobbyn lataamisen jumittaminen alkoi. Telian 200M kaapeliliittymä, että ei pitäisi siitä olla kiinni. Eikä tule edes sitä valkopaitaista kuvaan, vaan siinä näkyy lobbyn lattia ilman mitään toimintaa. Esciä, odottelua 10s että valikko tulee esiin ja restarttia. Toimii yleensä kolmannella restartilla viimeistään.

Taidanpa kokeilla tuota uudelleenasennusta...
Minulla on semmonen bugi, että pelistä lähdettäessä tuo kravaattiruutu kestää noin minuutin ilman että tapahtuu mitään. Se kuitenkin menee lobbyyn kun odottaa hetken. On vissiin joku päivitys rikkonut, koska tiedän muita identtisellä ongelmalla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
153
Mulla on tällä hetkellä, että eka peli kaikki ok, mutta kun kuolee ja pitäisi päästä takaisin lobbyyn, niin kestää helkkarin kauan.
 

rpr

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
250
Täällä myös sama loading screen bugi. Ainoa muutos hetkeen on Windowsin päivitys 1903 versioon, mahtaako johtua siitä?
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 752
Joo jokin uusi lataustaukobugi tässä on. Pienimmillään antaa vain virheilmoituksen ja ok:ta painamalla pääsee valikkoon, joskus taas pääsee main menuun mutta nappeja ei voi painaa ja vain alt-f4 pääsee pois.

Alkuviikosta oli puhetta EQ-asetuksista sun muista ja nyt viikon jälkeen voin kertoa että ainakin huminan poistamisesta olikin enemmän haittaa kuin hyötyä, se kun vaimensi myös laukausten ääniä sen verran ettei enää kuullut tarkasti mistä suunnasta tai etäisyydeltä ammuttiin.
 

BVK

Liittynyt
25.06.2018
Viestejä
161
Jotain outoa tossa kyllä on FPS:nkin puolesta nykyään. Ennen oli Erangelissa FPS tasaiseen 100+, nyt tuntuu välillä tippuvan tuonne 60-70 tuntumaan ilman näkyvää syytä eikä tuolloin grafiikka-asetusten nostaminen lowilta ultralle vaikuta mitenkään. Koneessa ei ole muuttunut mikääm, Ryzen 5 2600, 1070 8Gb ja 16Gb 3200MHz Ripjawsia ja muut pelit pyörii helvetisti paremmin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
453
Jotain outoa tossa kyllä on FPS:nkin puolesta nykyään. Ennen oli Erangelissa FPS tasaiseen 100+, nyt tuntuu välillä tippuvan tuonne 60-70 tuntumaan ilman näkyvää syytä eikä tuolloin grafiikka-asetusten nostaminen lowilta ultralle vaikuta mitenkään. Koneessa ei ole muuttunut mikääm, Ryzen 5 2600, 1070 8Gb ja 16Gb 3200MHz Ripjawsia ja muut pelit pyörii helvetisti paremmin.
Oli vähä samanlaista takkuilua kunnes huomasin että windowsin 1903 päivitys oli laittanu HPET takas päälle.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
387
Jos erilaisia kikkoja jaksaa testailla niin tässä yksi lisää:



Ite ton tein eikä mitään ongelmia ole tuottanut - peli tuntuu smoothimmalta kun tein tämän ja päivitin windowsin ja kellotin toki RAMmia myös samalla, ehkä se suurin apu siitä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 063
Vaikka onkin PC ketju niin varmaan sama pätee PS4 versioon. Eilen tuli hävittyä finaali 1 vs 1 koska olin makuulla enkä nähnyt ruohon takaa vihollista mutta vihollinen näki minut. Onko tuo edelleen niin että ruohoon ei voi piiloutua jos vastustaja riittävän kaukana?
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 243
Vikan ringin aikana kaikki on niin lähellä että tuo ei päde, olikohan se minimissään 200m että ruoho ei piirry?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
694
Vaikka onkin PC ketju niin varmaan sama pätee PS4 versioon. Eilen tuli hävittyä finaali 1 vs 1 koska olin makuulla enkä nähnyt ruohon takaa vihollista mutta vihollinen näki minut. Onko tuo edelleen niin että ruohoon ei voi piiloutua jos vastustaja riittävän kaukana?
Eilen tuli solovoitto juurikin tuollaisesta tilanteesta. Erangel ja se Yasnavan edessä oleva pelto, missä kaksi itseni lisäksi.
Toinen pronetti heinäpaalin takana ja toinen keskellä peltoa. Vika alue syntyi sen verran sivuun kaikista, että jouduttiin liikkumaan. Suunnilleen kun tietää paikat, niin seisojalla on aina etu pronettajaa vastaan. Toinen heitti savun, niin käsi näkyi sen verran ruohikosta, että sarja oli helppo suunnata kohti. Toinen veti huikat ryömimisen päätteeksi, sama homma ja sarja otsaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 063
Vikan ringin aikana kaikki on niin lähellä että tuo ei päde, olikohan se minimissään 200m että ruoho ei piirry?
150m oli ainakin joskus.
Eilen tuli solovoitto juurikin tuollaisesta tilanteesta. Erangel ja se Yasnavan edessä oleva pelto, missä kaksi itseni lisäksi.
Toinen pronetti heinäpaalin takana ja toinen keskellä peltoa. Vika alue syntyi sen verran sivuun kaikista, että jouduttiin liikkumaan. Suunnilleen kun tietää paikat, niin seisojalla on aina etu pronettajaa vastaan. Toinen heitti savun, niin käsi näkyi sen verran ruohikosta, että sarja oli helppo suunnata kohti. Toinen veti huikat ryömimisen päätteeksi, sama homma ja sarja otsaan.
Kyllä mä olen varmaan jotain muuta sitten mokannut. Tämä tilanne oli Erangelissa Farm ridgen vieressä olevalla aukealla. Duo matsi oli ja lopussa 2 vs 2 tilanne jossa me maattiin puiden lähellä nurmikossa ja vastustajat juoksi rakennuksilta toinen kohti puita ja toinen kohti kiveä. Puille juossut ammuttiin mutta kiven takaa kurkkinut sai meidät molemmat aika äkkiä. Mä en missään vaiheessa nähnyt nurmikon takia tuota kiven takaa ampunutta mutta kyykkyyn noussut kaveri näki ja yritti huutaa mille puolen kiveä pitäisi ampua. Oli vaan haastetta kun koko kivestä ei näkynyt kuin hiukan yläreunaa. Olis vaan pitänyt nousta pystyyn mutta mun koordinaatiokyvyllä ohjaimesta oikeat napit on aina häviksissä.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Pääsääntöisesti pubgissa kannattaa välttää makuulle menoa. Taistelutilanteessa makuulla oleva on paljastuessaan semmoisessa kusessa, ettei pois ole pääsyä.
 

Ronttosaurus

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
14.02.2018
Viestejä
626
Voisko joku tiivistää mihin suuntaan tämä peli on mennyt siitä kun pelasin tätä aikoinaan todella aktiivisesti mutta lopetin n. 1kk ennen talvimapin tuloa eli esim. sitä en ole pelannut ollenkaan. Mutta tiivistettynä mitä muuta on tapahtunut tai mihin suuntaan peli on yleisesti menossa?
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 752
...lopetin n. 1kk ennen talvimapin tuloa eli esim. sitä en ole pelannut ollenkaan. Mutta tiivistettynä mitä muuta on tapahtunut tai mihin suuntaan peli on yleisesti menossa?
Pieniä muutoksia on paljon, mutta suurin on varmaan se että Erangelista ja Vikendistä löytyy luuttia nykyään paremmin. Suuntaa on hyvä eikä kyllästytä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 147
Viestejä
4 213 594
Jäsenet
71 009
Uusin jäsen
S0mpa

Hinta.fi

Ylös Bottom