Playerunknown's Battlegrounds (PC)

No sepä tuli sopivasti kun illalla tarkoitus tykitellä enemmänkin.
Toisaalta eipä tuossa omaan peliin juuri mitään ole, kun Vikendiä ei tule pelattua.
Noh, bug fixejä kuitenkin!

Toivotaan vaan ettei patchi aiheuta mitään ongelmia sitten, kun olisi tarkoitus pelata enemmänkin. :D
;) ainakin serverit nurin
 
Ihan pian pitäisi servujen aueta, tosiaan about 7 tuntia sitten alkoi ja arviolta 7 tuntia maintenance kestää.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Pelattiin pari tuntia uutta päivitystä ja hyvältä vaikuttaa. Aseita löytyy Vikendistä nyt hyvin ja "oikean" pelaamisen voi aloittaa nopeasti. Sellainen bugi sattui mulle ja pelikaverille kerran tuon parin tunnin aikana että vihollisen ampuessa oma ukkeli vain pysähtyi paikalleen. Peli pyörii normaalisti oma ukkeli ei vain liiku mihinkään, tämä ei siis ole se vanha bugi jolloin koko peli jäätyi silloin tällöin kun otti osumaa.

Jos kiinnostaa katsoa Korean liigaa niin PaperThinHere juontaa niitä englanniksi.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
No huh huh... kyl pakko sanoo et toi loot touhu on taas lähteny sen verran lapasesta et ei oo kyllä järjen häivää. Kar98 ja M24 löytyy ihan solkenaan joka helvetin mökistä. -_- Toivottavasti tuohon lootin määrään tulee nerffiä sillä kusee kyllä totaalisesti koko pelin idean.
 
Bugi jostain aivan PUBG alkuajoilta näemmä vielä elossa. Muistan tapahtuneen jo hyvin kauan sitten.
Harvoin, mutta kuitenkin.

Painaa leave match niin peli jäätyy niin, että et voi ruudulla tehdä mitään muuta. Juu, ctrl+alt+del toimii mutta esim. mulla edes task manager ei tuu sen "jäätyneen" pelin päälle.

Parastahan on tässä se, että nyt duossa kun pelattiin niin kummallakin teki saman kun lähti matsista. :D Selvästi tuossa on siis jokin tarkka skenaario mikä sen voi laukaista.
Kaverilla tuli sentäs näkyviin pelin päälle task manager, mutta jos sitä yritti käyttää tuli se "jäätynyt" PUBG taas päälle.

Itsellä on tosin aina onneksi toiminut se, että kun ctrl+alt+del valikosta painaa task manager niin sehän laittaa fokuksen siihen. Sitten vaan win+vasen/oikea voi toiselle näytölle kuljettaa task managerin. Siellä voi jopa tehdä jotain, ja sulkee pelin....
 
Sun pitää laittaa task managerin asetuksista ALWAYS ON TOP niin tulee jäätyneen pelinkin päälle
 
Sun pitää laittaa task managerin asetuksista ALWAYS ON TOP niin tulee jäätyneen pelinkin päälle
Noni, nice.
Muistelen että olisi ollut, mutta eipä sittenkään.

Suosittelen kaikille PUBGia pelaaville että käy pistämässä. :D
 
No huh huh... kyl pakko sanoo et toi loot touhu on taas lähteny sen verran lapasesta et ei oo kyllä järjen häivää. Kar98 ja M24 löytyy ihan solkenaan joka helvetin mökistä. -_- Toivottavasti tuohon lootin määrään tulee nerffiä sillä kusee kyllä totaalisesti koko pelin idean.

Kauhulla kattelin tuota SR 7x loottibuustia...vissiin sitte ainaki se toimii. Eikö se olis jo sama pistää kaikille lentokonneessa täyet kamat pääle ja sitte pellaamaan. Eiku niin, bäfät ja codit on jo keksitty.
 
Epäilin kyllä itsekin aluksi tuleeko luuttia liikaa Erangeliin ja nyt Vikendiin. Kumpikaan ei ole haitannut yhtään, päinvastoin. SR:t eivät meikästä ole ylivoimaisia, normipelaajan käsissä jopa huonoja kun juokseviin vihuihin voi ampua vain kerran tai pari ja vihu pääsee karkuun. DMR:llä ja AR:llä taas voi naputtaa menemään niin lujasti kuin uskoo osuvansa. En huomannut muutenkaan kuolevani SR/DMR:iin enempää kuin normaalisti.

Erangelin uusi luutti systeemi on erittäin hyvä, enkä näe siinä mitään huonoja puolia. Nyt on suht turvallista hypätä vaikka Roshokissa siihen huonompaan taloon ja silti voi saada käyttökelpoisen pyssyn. Myös konteilla on nykyään hyvin tavaraa ja siellä on ihan hauska taistellakin. Surkeat kamppeet eivät ole olleet minulle "kauhuelementti" edes pelin alkuaikoina vaan pelkkä ärsyttävyys. Viittaan siis siihen väitteeseen ettei peli olisi enää niin jännä jos joka jannulla on kohtuu hyvät kamat.
 
Erangelin lootti ok mutta Vikendi mennyt ihan höpöksi. Joka poika pääsee heti alusta valitsemaan karkin ja m24:n välillä ja kertoimet mielen mukaan 4x, 6x tai 8x. Lisäys oli paikallaan, mutta liika on liikaa.
 
Ehkä ne katsoo mistä jengi snipereitä nostaa, ja sen perusteella lopullisempi balance.
Voi olla ettei nykyään test servulla saa tarpeeksi dataa.
Test servulla pelaamisesta voisi saada jotain porkkanaa kyllä.
 
Ongelma Vikendin kanssa on se, että kartassa on paikoittain muutenkin huonosti suojaa, niin nyt rakennuksilla on entistä suurempi painoarvo, kun suojasta saa rauhassa etsiä päitä.
 
Ei se lootin lisääminen auta siihen, että jos hyppäät suosittuun alueeseen kymmenien kanssa, niin aseiden syntyminen on sitten arpapeliä. Useasti juossut vihu perässä ja ase syntyy sopivasti taakseni vihun käsiin. Nyt esm Vikendi on liikaa alueen sisällä asemasotaa, kun porukalla SR ja 6 - 8 x- kertainen scouppi. Itse pidän enemmän siitä, että joutuu mukauttamaan pelityyliään sopivasti aseiden mukaan. Jos ei ole sr:ää tai kerrointa, niin pelaat sen mukaan. Pistooli jo koneessa mukana tekisi sen, ettei arpapeliä maassa syntyisi.
 
Ei se lootin lisääminen auta siihen, että jos hyppäät suosittuun alueeseen kymmenien kanssa, niin aseiden syntyminen on sitten arpapeliä. Useasti juossut vihu perässä ja ase syntyy sopivasti taakseni vihun käsiin. Nyt esm Vikendi on liikaa alueen sisällä asemasotaa, kun porukalla SR ja 6 - 8 x- kertainen scouppi. Itse pidän enemmän siitä, että joutuu mukauttamaan pelityyliään sopivasti aseiden mukaan. Jos ei ole sr:ää tai kerrointa, niin pelaat sen mukaan. Pistooli jo koneessa mukana tekisi sen, ettei arpapeliä maassa syntyisi.
Tämä pistoolihan johtaisi siihen, että porukka hyppää esim squadissa tarkoituksella 4v1 tms tilanteita hakien porukan perässä. Ei mitään järkeä. Mielummin arpapeli.
 
Ei se lootin lisääminen auta siihen, että jos hyppäät suosittuun alueeseen kymmenien kanssa, niin aseiden syntyminen on sitten arpapeliä. Useasti juossut vihu perässä ja ase syntyy sopivasti taakseni vihun käsiin. Nyt esm Vikendi on liikaa alueen sisällä asemasotaa, kun porukalla SR ja 6 - 8 x- kertainen scouppi. Itse pidän enemmän siitä, että joutuu mukauttamaan pelityyliään sopivasti aseiden mukaan. Jos ei ole sr:ää tai kerrointa, niin pelaat sen mukaan. Pistooli jo koneessa mukana tekisi sen, ettei arpapeliä maassa syntyisi.

Se arpomaan lähteminenkin on valinta. Jos se on arpapeliä eikä halua arpoa, niin ei sinne kannata niiden kymmenien kanssa mennä.
 
Paras talo eilen mihin Vikendissä törmäsin niin yhessä mökissä oli 2 x M24 ja Kar98. :-D Vittu mitä pelleilyy.
 
Kyl tästä lootista sen verran voin sanoa, että erangelissa toissapvänä tuli 2 kerrostaloa ja 2x "herkkutaloa" yasnan pohjoispuolella lootattua ja löysin yksin niistä (duo fpp) 10 kpl Ext. Quickdraw AR lippaita, 5x compensator ja muutamat suppressorit. Toki m4 + m24 aseiksi käteen niin pääsi pyssyttelemäänkin. Mutta.. ennen loot updateja meinannut löytyä ees yhtä compensatoria saatika Ext. Quickdrawei AR ni nyt löytyy sit pilvinpimein.
 
Kyl tästä lootista sen verran voin sanoa, että erangelissa toissapvänä tuli 2 kerrostaloa ja 2x "herkkutaloa" yasnan pohjoispuolella lootattua ja löysin yksin niistä (duo fpp) 10 kpl Ext. Quickdraw AR lippaita, 5x compensator ja muutamat suppressorit. Toki m4 + m24 aseiksi käteen niin pääsi pyssyttelemäänkin. Mutta.. ennen loot updateja meinannut löytyä ees yhtä compensatoria saatika Ext. Quickdrawei AR ni nyt löytyy sit pilvinpimein.

No mut näkisin et se oli iso osa tätä peliä selviytyä ja etsiä noita harvinaisempia osia pyssyihin. Ei tää nyt mikään Quake oo että hae pyssyt ja kamat mitkä haluut ja sit vaan juostaan ympyrää pyssyt ojossa.
 
Joka kerta kyllä ihmetyttää, ettei osata balanssipätsiä tehdä jossain määrin tolkuissaan vaan haetaan käytännössä ääripäitä. Taidettiin jo täälläkin mainita, että eikö ole helpompi vaan suoraan hypätä koneesta joku loadoutti päällä, niin ei tarvitse vaivautua edes loottaamaan.
 
Onko tässä nyt haettu enemmän suuntaa comppi puolelta, missä loottia on joka kolossa. Vähentäähän se tuurin merkitystä.
Peruspelin ois voinu hyvin pitää ennallaan, custom servereillä ne kisat kuitenkin pelataan.
 
No juu ehkä tuo Vikendin snipu määrä meni aavistuksen överiksi, mutta muuten oikein hyvä pätsi lootin suhteen.
Ja Erangel on nyt myös oikein kiva.Vielä Miranmariin pieni boosti, niin alkas oleen kaikki mapit oikein kivoja pelata (paitsi ehkä Vikendi koska se on yhä ahdistava kartta hyh).
Ei ole todellakaan kaipuuta entiseen.
Myös rinkuloita voitaisiin minusta säätä ja malli vaikka kilpailu asetuksista.


Muutoin pätsin uudistuksen lähinnä hihityttää, aivan turhat hyppy mittarit, entinen oli aivan toimiva. Ja kuinkahan moni noita tactical markkereita meinaa käyttää :rofl:. Hassutella niillä kyllä voi että kait sekin on jottai.
Kranaatti tähtäin on vain ärsyttävä ja tuntuu että on tiellä.
 
Mielestäni uudistukset olivat tervetulleita. Tuosta Vikendin tilanteesta en osaa sanoa, koska olen ehtinyt vain pari peliä sitä pelaamaan uudella lootilla.

Joskus oli Twitterissä kysely, onko pubg selvityimis- vai shooter-peli. Suurin osa vastasi shooter. Olin silloin eri mieltä, mutta nykyään olen shooterin kannalla. Olen noin 700 pelitunnin jälkeen kyllästynyt pitkään loottimiseen, joten aseiden suuri määrä on mielestäni hyvä juttu.

Ja tuo SR suuri määrä ei mielestäni ole ongelma. Nuo pulttilukot ovat oikeissa käsissä huiman hyviä, mutta omalla pelityylillä niille kuolemista pystyy melko hyvin välttämään (Pysyy koko ajan jonkinlaisessa liikkeessä ja ampuu itse vihua päähän). Mielestäni pubgissa ei saa parempaa tunnetta kuin napsimalla pultilla vihuja päihin :)
 
Mielestäni uudistukset olivat tervetulleita. Tuosta Vikendin tilanteesta en osaa sanoa, koska olen ehtinyt vain pari peliä sitä pelaamaan uudella lootilla.

Joskus oli Twitterissä kysely, onko pubg selvityimis- vai shooter-peli. Suurin osa vastasi shooter. Olin silloin eri mieltä, mutta nykyään olen shooterin kannalla. Olen noin 700 pelitunnin jälkeen kyllästynyt pitkään loottimiseen, joten aseiden suuri määrä on mielestäni hyvä juttu.

Ja tuo SR suuri määrä ei mielestäni ole ongelma. Nuo pulttilukot ovat oikeissa käsissä huiman hyviä, mutta omalla pelityylillä niille kuolemista pystyy melko hyvin välttämään (Pysyy koko ajan jonkinlaisessa liikkeessä ja ampuu itse vihua päähän). Mielestäni pubgissa ei saa parempaa tunnetta kuin napsimalla pultilla vihuja päihin :)

Onhan tuo Vikendi ihan pilalla. Lopputaistelut pelkkää karrinpauketta. Ei mitään järkeä. Hyvä, että lisäsivät snipuja, mutta että 7-kertaiseksi määrän?
 
Vikendin lootti ei tosiaan kauheasti naurata. Jostain risteyksen pikkukylästä löytyy toisinaan kolmet M24 ja parit karrit päälle, ja squadin jokaiselle 6-8x mukaan.

Jos törmäät toisiin pelaajiin, voit olla varma että myös vastapuolella on pulttilukot vastassa. Lisäksi nyt tulee todella hyvin esille se, miten järjetöntä on, että kypärällinen pääosuma tiputtaa pelaajan, mutta täysin suojaton kaula ei enää kelpaakaan. Vikendin lootti oli jo muutenkin sellaista että 50% asioista jää poimimatta kun kaikkea on kaikkialla koko ajan, mutta nyt varsinkin tuo on kyllä käytännössä sama jakaa lootit jo lentokoneessa. Muutamille sitten nopalla heittämällä ne kolmosen kypärät mukaan.

Ainoa fiksu muutos vikendiin oli luolan lootin poisto, niin näkee porukoiden sentään hyppivän muuallekin hotspotteihin.... mutta hotspoteissakin tuntuu henkilökohtaisesti olevan aika vähän järkeä muuten kuin alkutohinan kannalta, kun kaiken saman saa satunnaisesta mökkikeskittymästä.
 
Joskus oli Twitterissä kysely, onko pubg selvityimis- vai shooter-peli. Suurin osa vastasi shooter. Olin silloin eri mieltä, mutta nykyään olen shooterin kannalla. Olen noin 700 pelitunnin jälkeen kyllästynyt pitkään loottimiseen, joten aseiden suuri määrä on mielestäni hyvä juttu.

Ja tuo SR suuri määrä ei mielestäni ole ongelma. Nuo pulttilukot ovat oikeissa käsissä huiman hyviä, mutta omalla pelityylillä niille kuolemista pystyy melko hyvin välttämään (Pysyy koko ajan jonkinlaisessa liikkeessä ja ampuu itse vihua päähän). Mielestäni pubgissa ei saa parempaa tunnetta kuin napsimalla pultilla vihuja päihin :)

Tuhannen tunnin jälkeen en ole kyllästynyt hitaaseen tempoon, enkä ees siihen loottimiseen, osa pelin suolaa alkuaikoina ainaki oli se että ei ihan joka pelissä ollu vastassa pulttilukko isolla kiikarilla. Mutta se nyt on mennyttä aikaa. Enemmän tämä selviytymispeli oli alussa, mutta shooteriksi se on muokkaantunu, osin pelaajien vuoksi, osin devaajien. Hyvä vai huono, siihen on paha kommentoida, mutta ite tykkäisin enemmän tuosta survival-tyylistä. Shootereita on jo ihan muutenki tarpeeksi.

Vihua päähän ampuminen on tottakai hyvä. Ja ko pulttilukkoja ja isoja tähtäimiä on tarpeeks niin mikäpä se siinä on ammuskellessa...

Vielä vähän ko pätsäillään peliä niin saahaan tuo erän kesto tuonne muutamaan minuuttiin. Veri lentää ja asioita tapahtuu ja on kivaa. Nimim: katkeroitunut =)
 
Kellään muulla ollu ongelmaa ettei peli taida olla fullscreen vaikka niin väittää? Eron nyt mielestäni huomaa siinä kun painat windows nappia ja jos palkki nousee pelin päälle niin sit taitaa olla windowed mitä nyt ittellä tekee eikä mee fullscreen millään... mitä helv...
 
Kellään muulla ollu ongelmaa ettei peli taida olla fullscreen vaikka niin väittää? Eron nyt mielestäni huomaa siinä kun painat windows nappia ja jos palkki nousee pelin päälle niin sit taitaa olla windowed mitä nyt ittellä tekee eikä mee fullscreen millään... mitä helv...
Tuossahan tuli juuri muutos äskettäin, että menun tila on eri kuin peli.

Oliko just niin että menussa windowed FS, mutta pelissä oikea FS.

Estää kai jotain bugeja.

Vai onko näin myös kesken pelin? Niin sen ei kyllä pitäisi mennä.... Jos, niin ehkä bugittaa eli vaihda tilaa ees taas kerran tms?
 
No jaa päivitin näyttiksen ajurit, asensin windowsin päivitykset ja boottasin niin nyt on normaali.
 
Tuossahan tuli juuri muutos äskettäin, että menun tila on eri kuin peli.

Oliko just niin että menussa windowed FS, mutta pelissä oikea FS.

Estää kai jotain bugeja.

Vai onko näin myös kesken pelin? Niin sen ei kyllä pitäisi mennä.... Jos, niin ehkä bugittaa eli vaihda tilaa ees taas kerran tms?
Oli kyllä loistava muutos, aivan ***** ärsyttävä kahdella näytöllä kun ikkunat lenteli edes takaisin näytöillä aina kun menusta meni peliin ja toisinpäin, osaltaan asiaan toki vaikutti 4K + 1440p näytön yhdistelmä, mutta tuo taisi toimia niin, että menu meni aina varsinaisella resoluutiolla, eikä sillä mikä on valittu asetuksista. Eli itsellä oli menu 4K:na, mutta peliin mentäessä vaihtui 1440p:hen (koska lisä fps:sät) ja ikkunat lentelivät ties minne aina. Lisäksi tuo menu oli aina toppina, en tiedä bugasiko vai kädetinkö, mutta sieltä alta oli hieno kaivaa niitä hävinneitä ikkunoita..
 
Jotain outoo toi peli taas touhuu. Tänään ku pelannu niin ei saa taas fullscreeniks. :-/ Veikkaan että jos boottais niin korjaantuis mut ei kyl tajuu mikähän tuotakin tekee.

Edit. no nyt kun käytin kakkos näytön primarynä ja sit vaihdoin takas primaryn tuohon peli näyttöön niin alko toimii. Taitaa olla siis joku ominaisuus noissa nvidian uusimmissa ajureissa.
 
Viimeksi muokattu:
Koitin tehdä eilen illalla shadowplayn hilighteista lyhyt elokuvan. En kuvitellut sitä helpoksi, mutta yllätyin silti mitä kaikkea pitäisi ottaa huomioon. Materiaalia tulee automaattisista hilighteista niukasti ja vähän bugisesta replaysta nauhoittaminen on työlästä eikä voice kuulu, mutta halusin tehdä jotain valmiiksi niin tässä tämä.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Ite palasin pubgin pariin ja hyvältä omaan makuun tuo vikendi maistuu. Sniput saa kaikki ni hyvää harjottelua
 
Joo itsekään en vikendistä pidä, koska liikaa snipuja. Lisää lv3 kypäröitä tai sit sitten kar98/m24 vähemmäksi.
 
Onneksi itseä ei ole harmittanut Vikendin muutokset kun inhoan sitä karttaa muutenkin, mutta joo eilen pari erää pelasin ku pikajono sinne heitti niin onhan tuo aivan naurettavaa, kolmesta suunnasta karkit räiskii menemään ja ite siinä välissä vastaat m24 tuleen, niin on tuossa jotain vikaa.
Ja eiköhän ne taas seuraavaan pätsiin korjaa tuota ja pudota snipujen määrän vaikkapa nelinkertaisiksi. Se olisi jo varmaan lähellä hyvää määrää. Nyt niitä on liikaa.
 
Vikendissä oli jo ennen pätsiä aika usein kaikilla top5:ssa kar/m24, nyt käytännössä kaikki saavat snipun heti alussa jos vaan sellaisen haluavat. Tuossa voisi ehkä tehdä enemmän eroa karttojen välillä, tyyliin Vikendissä ei esim. olisi snipuja ollenkaan tmv. En tiedä miksi kaikkia aseita on pakko olla joka kartalla.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Teinpä taas parin viikon tauon jälkeen uutta videota. Tällä kertaa koitin ottaa pelitilanneklippejä aivan tuolta matsien lopusta, jotta tuota loppuvaiheen pelityyliä tulisi hieman näytille.

Jostain syystä shadowplay ei tykkää nauhoittaa aina tappoja, jos kuolen kohtuu nopeasti tapon jälkeen. Myös ainakin parisen kana-ateriaa ovat jääneet tallentumatta, kun shadowplay ei niitä jostain syystä tallenna. Olenkin nyt muutamaan otteeseen laittanut nauhoituksen päälle, kun pelaajia alkaa olemaan alle kymmenen. Videon alussa kaksi tämmöistä hieman pidempää tallennusta ja loppuvideo lyhyempiä klippejä.

Kohtuu paljon työt häirinneet harrastamista, joten työpäivien jälkeen hermoja rauhoitellut/tuhonnut vain Erangelissa. Ei nuo muut kartat oikein soolopelailuissa kiinnosta..
 
Tietoa tulevasta. Ledge grab ja Erangel visual update.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


PUBG Development Update & Erangel Visual Update Test Server - PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS

PUBG Development Update & Erangel Visual Update Test Server
Hello Players!

First off, we want to thank you for such an amazing year so far. The first half of 2019 has flown by quickly, but certainly has not seen the last of the exciting updates we have planned for PUBG. We’ve been hard at work on some of the great new updates we talked about earlier in the year, and wanted to take a moment to go over the development direction for all of our platforms in the coming months. Below, you’ll find an important message from TS Jang, Executive Producer and Head of Development at PUBG. He will guide you through our vision for the game and some of the exciting things we’re working on, including information on how you can help test the update to our beloved Erangel map.



Erangel Visual Update
For the past few months, we’ve been sharing our plans to bring our very first map, Erangel, up to the same level of polish as our more recent maps. We started way back in March with an initial balance of loot and followed it up more recently with a full loot pass. We’re excited to finally give you a sneak peek at some of the other improvements we’ve had in the works.



With this test, you’ll see new building styles, more realistic scenery and terrain, some new and changed areas within the map, and test settings for an updated Blue Zone.

As with previous stages of the Erangel update, these changes will be rolled out on the Test Server first, allowing players to get in, test map stability, check out all the updates, and provide their feedback before this hits live servers later this summer.

Detailed plans for the Test Server operation are as follows.

Test Information
PC Test Server Availability: 6/6 8:00 p.m. – 6/11 8:00 p.m. (PDT)

  • Operation plans by phase
    • Phase 1: 6/6 8:00 p.m. PDT ~ 6/8 8:00 p.m. PDT (48 hours)
      • Partner Custom Matches only
      • Only the updated Erangel and normal Custom Match mode are available
      • Only official PUBG partners from each region can create Custom Match sessions, but all players can join the lobby to play
    • Phase 2: 6/8 8:00 p.m PDT ~ 6/11 8:00 p.m PDT (72 hours)
      • Public and Partner Custom Matches available
      • Only the updated Erangel map is available. Quick Join is also available.
      • Squad mode only. FPP only in North America and TPP only on Asia servers.
      • All players can participate


When Phase 1 begins, the partners listed below can make the session and you can join the custom match rooms. Look out for your favorite streamers below and jump in for a game!

Phase 1 PUBG Partners for NA/EMEA/LATAM






As mentioned above, this test will feature some new Blue Zone settings we’ve been working on to help Erangel feel more up-to-date based on emerging playstyles and tactics. These settings are experimental and subject to change based on your feedback. Test details for the Blue Zone balance are as follows:

Changes to Erangel’s Blue Zone for Testing (applied on the test server during the test period only)
  • Blue Zone timings are faster throughout the match.
  • Blue Zone delay is reduced in the earlier phase.
  • Size of the safe zone is reduced in the earlier phase.
  • Blue Zone speed is reduced in the early & middle phases.
  • Blue Zone damage is slightly increased in the later phase.
  • Blue Zone delay is reduced in the last phase.
We are excited to finally be able to share our work with you and look forward to your feedback on this new take on our classic map. This update will be available on PC and consoles by late summer this year. More information and specific plans will be announced at a later date.

We know Erangel is a beloved part of PUBG that stirs up passion among our players. Rest assured, we’ll make every effort to keep Erangel feeling like the map you fell in love with while bringing it in line with how players enjoy PUBG today. As always, we look forward to your invaluable feedback and we hope you enjoy the Erangel Visual Update and Blue Zone changes.

Thank you.

–The PUBG Team
 
Oho, Erangelin uusi ilme näytti erittäin hyvältä! Saa nähdä millaisia muutoksia siellä nähdään, trailerissa huomasin vain sen yhden varaston olevan eri näköinen. Nyt on pitkästä aikaa pakko ladata testiservu.

EDIT: Jaa siellä oli toinenkin video:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


SKUIJKE (ENCE) ja mxey (FaZe) pelasivat hyvän pelin pari päivää sitten.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Viimeksi muokattu:
Erangelin kasvojen kohotuksen aikataulu testiservuilla:
-testiservua voi pelata perjantaiaamuna klo. 6, mutta vain PUBG partnerien (valitut twitchriimuilijat) järjestämissä custom peleissä
-sunnuntaiaamuna klo. 6 mukaan tulee quick join ja testit loppuu tiistaina
 
Faceliftin myötä voi taas hyvästellä muutamat FPSsät :/ ja näin värisokeena pelaajana joka jo nyt ei nää ketään ruudulta varsikaan Erangelissa...argh! Lisää puskia ja väriä! ooopsss
 
Missä on MrSys0p?
Samaa ihmettelin. Ei siellä taida olla Suomesta kuin PUBG_Finland ja sen tietää että se on heti täynä enkä varmasti tule odottamaan puoltatuntia seuraavaa peliä. Taitaa jäädä sunnuntaiksi nämä kokeilut.
 
Ihan hyvä, että tulee uusi panssaroitu auto, tuo uaz oli aika huono duossa ja etenkin squadeissa. Solossa voi olla vähän op, mutta katsotaan nyt millainen tuo sitten lopulta on. Tuo ledge grab vaikuttaa aika hyvältä, pääsee varmaan aika mielenkiintoisiin paikkoihin nyt sitten.

Tietoa tulevasta. Ledge grab ja Erangel visual update.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


PUBG Development Update & Erangel Visual Update Test Server - PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS

PUBG Development Update & Erangel Visual Update Test Server
Hello Players!

First off, we want to thank you for such an amazing year so far. The first half of 2019 has flown by quickly, but certainly has not seen the last of the exciting updates we have planned for PUBG. We’ve been hard at work on some of the great new updates we talked about earlier in the year, and wanted to take a moment to go over the development direction for all of our platforms in the coming months. Below, you’ll find an important message from TS Jang, Executive Producer and Head of Development at PUBG. He will guide you through our vision for the game and some of the exciting things we’re working on, including information on how you can help test the update to our beloved Erangel map.



Erangel Visual Update
For the past few months, we’ve been sharing our plans to bring our very first map, Erangel, up to the same level of polish as our more recent maps. We started way back in March with an initial balance of loot and followed it up more recently with a full loot pass. We’re excited to finally give you a sneak peek at some of the other improvements we’ve had in the works.



With this test, you’ll see new building styles, more realistic scenery and terrain, some new and changed areas within the map, and test settings for an updated Blue Zone.

As with previous stages of the Erangel update, these changes will be rolled out on the Test Server first, allowing players to get in, test map stability, check out all the updates, and provide their feedback before this hits live servers later this summer.

Detailed plans for the Test Server operation are as follows.

Test Information
PC Test Server Availability: 6/6 8:00 p.m. – 6/11 8:00 p.m. (PDT)

  • Operation plans by phase
    • Phase 1: 6/6 8:00 p.m. PDT ~ 6/8 8:00 p.m. PDT (48 hours)
      • Partner Custom Matches only
      • Only the updated Erangel and normal Custom Match mode are available
      • Only official PUBG partners from each region can create Custom Match sessions, but all players can join the lobby to play
    • Phase 2: 6/8 8:00 p.m PDT ~ 6/11 8:00 p.m PDT (72 hours)
      • Public and Partner Custom Matches available
      • Only the updated Erangel map is available. Quick Join is also available.
      • Squad mode only. FPP only in North America and TPP only on Asia servers.
      • All players can participate


When Phase 1 begins, the partners listed below can make the session and you can join the custom match rooms. Look out for your favorite streamers below and jump in for a game!

Phase 1 PUBG Partners for NA/EMEA/LATAM






As mentioned above, this test will feature some new Blue Zone settings we’ve been working on to help Erangel feel more up-to-date based on emerging playstyles and tactics. These settings are experimental and subject to change based on your feedback. Test details for the Blue Zone balance are as follows:

Changes to Erangel’s Blue Zone for Testing (applied on the test server during the test period only)
  • Blue Zone timings are faster throughout the match.
  • Blue Zone delay is reduced in the earlier phase.
  • Size of the safe zone is reduced in the earlier phase.
  • Blue Zone speed is reduced in the early & middle phases.
  • Blue Zone damage is slightly increased in the later phase.
  • Blue Zone delay is reduced in the last phase.
We are excited to finally be able to share our work with you and look forward to your feedback on this new take on our classic map. This update will be available on PC and consoles by late summer this year. More information and specific plans will be announced at a later date.

We know Erangel is a beloved part of PUBG that stirs up passion among our players. Rest assured, we’ll make every effort to keep Erangel feeling like the map you fell in love with while bringing it in line with how players enjoy PUBG today. As always, we look forward to your invaluable feedback and we hope you enjoy the Erangel Visual Update and Blue Zone changes.

Thank you.

–The PUBG Team
 

Statistiikka

Viestiketjuista
289 602
Viestejä
4 957 772
Jäsenet
79 679
Uusin jäsen
Valomerkki

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom