Playerunknown's Battlegrounds (PC)

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Siis kyllä se munki mielestä on jo ollu livessä ainaki kuukauden...? Eikö WackyJacky muistaakseni asiaa testannukki vai oliko se sit vaan testiservun testiä... emt. Joskin en nyt koe tuota hirveen isoks ongelmaks kun tuskin se peli hirveen monella niin huonosti pyörii että tuolla ois suurtakaan väliä.
Viimeeksi kun tuosta joku kysyi yritin etsiä jotain mainintaa asiasta enkä löytänyt.
Eihän se Wackyn video vain ollut test servulla tehty kokeilu?

Ainakin vielä 28.3. community manager Hawkinz sanoi että ei ole vielä livessä, ja yrittävät sitä seuraavan kuukauden eli oletettavasti huhtikuun patchiin saada.

PUBG_Hawkinz kommentti kun asiasta kysyttiin:
Dev Letter: Patch 27 Gameplay Balance : PUBATTLEGROUNDS

Tuo oli kommentoitu update 27 ketjuun, ja siitä seuraava onkin update 28 joka tulee huomenna liveen.
Enkä kyllä itse näe vielä nyt update 28:ssa mainintaa fps rate of fire fixistä?

En tiedä kuinka paljon alueen mode tietää, mutta se toteaa taas sitten tän update 28 ketjuun että fixiä vielä testataan. Eli ei olisi vieläkään mukana, kuten tuossa Hawkinz toivoi viime pätsin kohdilla.

Moden kommentti kun joku kyseli huomisen pätsin fps rate of fire fixistä:
Update #28 - Patch Notes - PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS : PUBATTLEGROUNDS

Luulisi että sitten kun se korjaus on mukana, niin kyllähän se olisi erikseen patch noteissa mainittu.

Noh, mutta keskustelu lähti siitä että AK:n recoil olisi jotenkin muuttunut. Ei se ainakaan nyt ilmeisesti mistään salaisesta fps rate of fire fixistä ole johtunut. :)
Enkä nyt itsekään ole kokenut asiaa mitenkään suureksi ongelmaksi, mutta paperillahan tommonen kuulostaa melko kamalalta ongelmalta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
577
Tuli pelattua muutama erä Erangelia uusimman päivityksen jälkeen ja lootti on kyllä selkeästi parantunut. Nyt pienemmistäkin kylistä löytää jo ihan kelvolliset kamat itselleen eikä pelkkää haulikkoa ja uzia.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
66
Täytyy kyllä itse sanoa että tykkään jotenkin siitä että niitä parhaita aseita ja suojia ei saa heti ekasta kämpästä kaikki. Jotenkin tyhmää että kaikilla on lopussa sitten m24 tai kar98 ja parhaat suojat ja pensselit. Pikkuhiljaa menee huonompaan suuntaan mielestäni. Pelin suola kumminkin mielestäni se loottiminen ja se että joutuu siirtymään paljon jotta saisi parhaimmat kamat. Tästä kehkeytyy sellainen peli missä hypätään maahan ja ammuskellaan 8x scopeilla toiselle puolelle karttaa. Samahan se olisi jo antaa sitten ne kamat hypätessä.
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
778
Täytyy kyllä itse sanoa että tykkään jotenkin siitä että niitä parhaita aseita ja suojia ei saa heti ekasta kämpästä kaikki. Jotenkin tyhmää että kaikilla on lopussa sitten m24 tai kar98 ja parhaat suojat ja pensselit. Pikkuhiljaa menee huonompaan suuntaan mielestäni. Pelin suola kumminkin mielestäni se loottiminen ja se että joutuu siirtymään paljon jotta saisi parhaimmat kamat. Tästä kehkeytyy sellainen peli missä hypätään maahan ja ammuskellaan 8x scopeilla toiselle puolelle karttaa. Samahan se olisi jo antaa sitten ne kamat hypätessä.
No meitä on moneen junaan ihellä sen tuhannen tunnin jälkeen ei se loottiminen mitenkään erityisen kivaa enää ole vaan pikemminkin pakollinen paha ennenkuin pääsee pelaamaan itse peliä.
Mutta kyllä lootissa silti variaatiota pitää olla, koska muuten menis kyllä aika yksitoikkoiseksi pelailu. Sanhok on itselle se toimivin kokonaisuus tällä hetkellä. Eranglelia on tullut pätsin hälkeen pelattua enemmän ja onhan se välillä hauskaa.
 

BVK

Liittynyt
25.06.2018
Viestejä
161
No meitä on moneen junaan ihellä sen tuhannen tunnin jälkeen ei se loottiminen mitenkään erityisen kivaa enää ole vaan pikemminkin pakollinen paha ennenkuin pääsee pelaamaan itse peliä.
Mutta kyllä lootissa silti variaatiota pitää olla, koska muuten menis kyllä aika yksitoikkoiseksi pelailu. Sanhok on itselle se toimivin kokonaisuus tällä hetkellä. Eranglelia on tullut pätsin hälkeen pelattua enemmän ja onhan se välillä hauskaa.
Ootahan kun pääset testaamaan tota uutta pätsiä kun loottia on oikeesti fiksusti. On juhlaa!
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 336
Täytyy kyllä itse sanoa että tykkään jotenkin siitä että niitä parhaita aseita ja suojia ei saa heti ekasta kämpästä kaikki. Jotenkin tyhmää että kaikilla on lopussa sitten m24 tai kar98 ja parhaat suojat ja pensselit. Pikkuhiljaa menee huonompaan suuntaan mielestäni. Pelin suola kumminkin mielestäni se loottiminen ja se että joutuu siirtymään paljon jotta saisi parhaimmat kamat. Tästä kehkeytyy sellainen peli missä hypätään maahan ja ammuskellaan 8x scopeilla toiselle puolelle karttaa. Samahan se olisi jo antaa sitten ne kamat hypätessä.
Vähän samoilla linjoilla. Ei kaikkien karttojen tarvitse olla sanhokeja.

No meitä on moneen junaan ihellä sen tuhannen tunnin jälkeen ei se loottiminen mitenkään erityisen kivaa enää ole vaan pikemminkin pakollinen paha ennenkuin pääsee pelaamaan itse peliä.
Mutta kyllä lootissa silti variaatiota pitää olla, koska muuten menis kyllä aika yksitoikkoiseksi pelailu. Sanhok on itselle se toimivin kokonaisuus tällä hetkellä. Eranglelia on tullut pätsin hälkeen pelattua enemmän ja onhan se välillä hauskaa.
Tämäkin tietysti totta. Lootia oli tarpeen hieman lisätä, mutta patchin lisäysprosentit oli kyllä aika rajuja.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
450
Ihan vitun naurettavaa toi touhu nykyään... joka saatanan mökissä on tyyliin lvl.3 reppu ja SLR. :-D Ennustan kyllä nerffiä tälle loot buffille sillä eihän tuossa nyt oo järjen häivää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
815
Itse taas vastaavasti ekan erän pelasin äsken Erangelia, loottasin n. 15 mökkiä ja ainoa mitä löysin oli DP28 :dead::facepalm: Noh...muuta sälää oli kyllä senkin edestä.
 
Liittynyt
15.05.2017
Viestejä
65
Mää kerran ostin ässäarvan ja en voittanu.

Eli älkää kitiskö noilla korkeintaan viiden pelin otannoilla yhtään mitään.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 336
Mää kerran ostin ässäarvan ja en voittanu.

Eli älkää kitiskö noilla korkeintaan viiden pelin otannoilla yhtään mitään.
Saako kitistä, jos on faktatietoa?

  • The total amount of items spawned in Erangel has been increased by approximately 28%.
  • Increased the overall amount of items spawned, especially the spawn rates of those higher priority items.
    • Spawn rate of AR has been increased by approx 64%.
    • Spawn rate of DMR has been increased by approx 114%.
    • Spawn rate of SR has been increased by approx 177%.
    • Spawn rates of equipment and armor have been slightly increased, especially level 2.
    • Spawn rates of healing items have been slightly increased.
 
  • Tykkää
Reactions: BVK
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
450
Pelasin erangelissa muutaman 1man squadin eilen ja lähin siitä Pochinkista etelään rannassa olevilta talo ryppäiltä (~12 taloa). Aina löyty 2-3kpl lvl3 reppuja, SLR ja AK sun muuta rynkkyä. Aikasemmin SLR vaan oli niin harvinainen löytö että nyt kun sitä löyty kaks peliä putkeen piti oikein ihmetellä ja todeta päivityksen boostanneen jo lootit pilalle.
 

BVK

Liittynyt
25.06.2018
Viestejä
161
Itselle toi loottiboostaus on oikein mieluinen ja toivon, etteivät enää tiputa tuosta. Loppumähinöissä on joka tapauksessa jengiä, joilla on paremmat kamat, ja nyt jää vain se alun kymmenen minuutin helvetin tylsä talojen koluaminen vähemmälle. Oikeasti OP kamat (kolmosen kypärä, Groza, avikka, MK14) on edelleen bokseissa ja vaikea löytää etenkin nyt kun järkeistivät flareja. Vaikuttaa toki varmasti, että itselläkin on se vajaa pari tuhatta tuntia yhteenlaskettuna alla, joten tohon loottaamiseen on ehtinyt kypsyä aika hyvin, mutta nyt ollaan hyvin lähellä turnausasetuksia, mitä olen toivonut alusta asti :tup:
 
Liittynyt
15.05.2017
Viestejä
65
Saako kitistä, jos on faktatietoa?

  • The total amount of items spawned in Erangel has been increased by approximately 28%.
  • Increased the overall amount of items spawned, especially the spawn rates of those higher priority items.
    • Spawn rate of AR has been increased by approx 64%.
    • Spawn rate of DMR has been increased by approx 114%.
    • Spawn rate of SR has been increased by approx 177%.
    • Spawn rates of equipment and armor have been slightly increased, especially level 2.
    • Spawn rates of healing items have been slightly increased.
Onhan toi nyt faktaa että tavaraa on enemmän, kaikille tullut tuo sama patch note.

Mutta ihan saman asian toistoa kun yksi toteaa, että tavaramäärä on lisääntynyt jopa liiaksi ja toinen harmittelee kun 15 mökin jälkeen kädessä on vielä sontaa. Pointtini edelleen, että muutaman hassun pelin (=mitä tässä nyt kukin on kerinnyt yhden päivän aikana pelata) otannalla ei kannata vaan harmitella koko kartan loot-tasapainoa ja siten tuomita.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 336
Onhan toi nyt faktaa että tavaraa on enemmän, kaikille tullut tuo sama patch note.

Mutta ihan saman asian toistoa kun yksi toteaa, että tavaramäärä on lisääntynyt jopa liiaksi ja toinen harmittelee kun 15 mökin jälkeen kädessä on vielä sontaa. Pointtini edelleen, että muutaman hassun pelin (=mitä tässä nyt kukin on kerinnyt yhden päivän aikana pelata) otannalla ei kannata vaan harmitella koko kartan loot-tasapainoa ja siten tuomita.
No sen verran voi vikistä ihan pelaamattakin, että AR:iä, DMR:iä ja SR:ja on (minun mielestä) liikaa, kun niitä on lisätty 64/114/117 %.
 
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
145
No sen verran voi vikistä ihan pelaamattakin, että AR:iä, DMR:iä ja SR:ja on (minun mielestä) liikaa, kun niitä on lisätty 64/114/117 %.
Tämä. Sanhokin pelaamisen lopetin lähes kokonaan juuri liiallisen lootin takia. Tekee mielestäni pelistä tylsää. Tämä on siis vain henkilökohtainen mielipiteeni, jokainen saa tykätä mistä haluaa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
450
Hauska miten joskus loppuympyrään selviää sellasia puupäitä mitkä sit panikoi täysin ja tappaa ittensä ihan alueeseen tms antaa vaan ilmasen voiton. :-D Tuli yks solo voitto eilen lisää ja tuli sen kunniaks sit ostettua Chocotacon laskuvarjo. hihihi.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 336
Tänään tuli jauhettua Erangelia jonkun verran aamusta ja täytyy sanoa, että itse kyllä tykkäsin myös isommasta loottimäärästä - vaikka alkuun toisin oletin. Ei oikeastaan häirinnyt millään tavalla, että kamat löytyivät nyt todella helposti. Ehkä tuohon on Sanhokin tulon myötä jo tottunut. Totta on kyllä sekin, että 1200 pelatun tunnin jälkeen pelin alun 15 minuutin loottaminen ei enää kiinnosta niin paljon.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
450
Tänään tuli jauhettua Erangelia jonkun verran aamusta ja täytyy sanoa, että itse kyllä tykkäsin myös isommasta loottimäärästä - vaikka alkuun toisin oletin. Ei oikeastaan häirinnyt millään tavalla, että kamat löytyivät nyt todella helposti. Ehkä tuohon on Sanhokin tulon myötä jo tottunut. Totta on kyllä sekin, että 1200 pelatun tunnin jälkeen pelin alun 15 minuutin loottaminen ei enää kiinnosta niin paljon.
Mut nyt se vaan johtaa helposti siihen et haulikot, varsijouskat ja SMG:t jää käyttämättä. :-/ Aikasemmin tuli usein niitä tilanteita kun laskeudut muutaman mökin kylään jonkun vihamielisen kanssa että siellä soditaan käsiaseella winchesteriä tms jotain haulikkoa vastaan. :-D Nyt kun käyt yhen kaks mökkiä sulla on AR, snipu ja kolmosen chest. :)
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
778
Mut nyt se vaan johtaa helposti siihen et haulikot, varsijouskat ja SMG:t jää käyttämättä. :-/ Aikasemmin tuli usein niitä tilanteita kun laskeudut muutaman mökin kylään jonkun vihamielisen kanssa että siellä soditaan käsiaseella winchesteriä tms jotain haulikkoa vastaan. :-D Nyt kun käyt yhen kaks mökkiä sulla on AR, snipu ja kolmosen chest. :)
Joo no tuo on kyllä oikeastaan ainut miinus tuossa suuremmassa lootissa on. Hauskoja hetkiä nuo kun tappelee jollain winchesterillä jotain halea tai uzia vastaan ja saa sen hedun napsautettua. Nyt jääneet nuo hassuttelut vähemmälle.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 336
Mut nyt se vaan johtaa helposti siihen et haulikot, varsijouskat ja SMG:t jää käyttämättä. :-/ Aikasemmin tuli usein niitä tilanteita kun laskeudut muutaman mökin kylään jonkun vihamielisen kanssa että siellä soditaan käsiaseella winchesteriä tms jotain haulikkoa vastaan. :-D Nyt kun käyt yhen kaks mökkiä sulla on AR, snipu ja kolmosen chest. :)
Totta tuokin, mutta itseä ei kyllä pelatessa häirinnyt. Harvemmin kyllä ylipäätään hyppään hoteimpiin spotteihin, joten tämän takia ei vaikuta kauheasti omaan peliin.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
450
Pidin pienet grillijuhlat ku lopussa oli 3 henkee elossa ja nää kaks sit tappeli keskenään. Kuulin vaan vieressä juoksua kun kaveri sprinttas mökkiin vetää first aidia niin aloin pommittelemaan molotoveja perään. :-D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
577
Ehkä tuota loottia saisi hiukan vielä tasapainottaa Erangelissa, ennen ei löytynyt kuin vaivoin hyvät kamat ja nyt tuntuu että mennyt vähän överiksi. Esim. viime pelissä 3kpl SKS samassa kerrostalossa...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 169
Tippuko muillakin fps tuon uusimman päivityksen myötä?
Itse en ole huomannut mitään eroa ennen ja jälkeen päivityksen. 165hz gsync näytöstä johtuen fps on rajoitettu 160 ja suurimman osan ajasta myös päivityksen jälkeen pyörisi peli rajoitinta vasten. Tuntuu välillä olevan kuun asennosta kiinni että kellä ja millä kokoonpanolla tulee joku katastrof tai ei tule. Ai niin, mutta minähän olin todettu tässä langassa idiootiksi joten tiedä sitten että mahtaako olla tosikaan tämä omakohtainen kokemukseni.
 

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
Onko muut huomannut Erangelissa sellaista microstutteria vähän väliä? En tiedä johtuuko 1809 windowsista vai pelipäivityksistä, viimeksi joskus tammikuussa pelailin ennen formatointia ja hyvin toimi.
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
388
Nyt alkaa kyllä menemään lopullisesti vati tähän peliin.

Joku aika sitten oli aivan selvä koodari liikenteessä. Reporttasin ja tuli myöhemmin ilmoitus bannista. Nyt katselin sitten statseja niin siellähän se sama nimimerkki taas riehuu, 5 kanaa soolossa putkeen, no katsokaa itse. 500__5000000 - PUBG Player Stats & Ranking | PUBG.OP.GG

On se helvetti, kun annetaan törkeestä koodaamisesta vielä uusi mahdollisuus lähes heti. PERM BANNI tai ainakin vuoden banni minimissään. Ei ole ihme että pelit sikiää koodareita
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Nyt alkaa kyllä menemään lopullisesti vati tähän peliin.

Joku aika sitten oli aivan selvä koodari liikenteessä. Reporttasin ja tuli myöhemmin ilmoitus bannista. Nyt katselin sitten statseja niin siellähän se sama nimimerkki taas riehuu, 5 kanaa soolossa putkeen, no katsokaa itse. 500__5000000 - PUBG Player Stats & Ranking | PUBG.OP.GG

On se helvetti, kun annetaan törkeestä koodaamisesta vielä uusi mahdollisuus lähes heti. PERM BANNI tai ainakin vuoden banni minimissään. Ei ole ihme että pelit sikiää koodareita
Kannattaa vaan siirtyä FPP-muotoon. Ei tuossa TPP kämppimisessä ole muutenkaan mitään järkeä. En ole henkilökohtaisesti nähnyt kodaria FPP:ssä moneen viikkoon.
 

BVK

Liittynyt
25.06.2018
Viestejä
161
Kannattaa vaan siirtyä FPP-muotoon. Ei tuossa TPP kämppimisessä ole muutenkaan mitään järkeä. En ole henkilökohtaisesti nähnyt kodaria FPP:ssä moneen viikkoon.
Viimeksi tänään FPP:ssä. Istui mökissä ja seurasi hienosti katseellaan seinien läpi vihuja.
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
388
Kannattaa vaan siirtyä FPP-muotoon. Ei tuossa TPP kämppimisessä ole muutenkaan mitään järkeä. En ole henkilökohtaisesti nähnyt kodaria FPP:ssä moneen viikkoon.
Joo, oon pelannu ristiin rastiin fpp tpp, tai yleensä porukassa aina fpp, yksin oon pelannu tpp enemmän, koska siinä jotenkin se tilannetietoisuus on parempi ja vaatii vähemmän refuja (pappapelaaja) .... Mutta totta, oon jo ajat sitten täysin kyllästynyt puun takaa hyppijöihin, enkä itse halua sellaiseen alistua, niin olen TPP:nkin lopettanut nyt kokonaan.
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Kannattaa vaan siirtyä FPP-muotoon. Ei tuossa TPP kämppimisessä ole muutenkaan mitään järkeä. En ole henkilökohtaisesti nähnyt kodaria FPP:ssä moneen viikkoon.
Lisätäkseni vielä omaan viestiini, pelaan FPP ja oikeastaan pelkästään squad ja duo pelejä. Itse en ole törmännyt koodariin aikoihin, mutta pelikaverini ovat vielä havainneet joitain joskus. Solo- sekä TPP-muodoissa taitaa noita koodareita kuitenkin näkyä enemmän, tai näin ainakin luulisin..
 

BVK

Liittynyt
25.06.2018
Viestejä
161
Mistä tiedät?
Koska katsoin replaysta, tietysti. Noi ESP-koodarit on aika helppoja tunnistaa. Kukaan ei normaalisti istu talossa tuijottelemassa seiniä ja siirtele tähtäintä samaan tahtiin kuin kaukaiset viholliset liikkuu.
 

BVK

Liittynyt
25.06.2018
Viestejä
161
Ja taas. Nätisti poimi top kympissä mut ja toisen pelaajan ihme kulmasta. Replayssa katse seuraa koko ajan ridgen läpi, tuore tunnus ja tämmöset statsit:

 
Viimeksi muokattu:

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
Ja taas. Nätisti poimi top kympissä mut ja toisen pelaajan ihme kulmasta. Replayssa katse seuraa koko ajan ridgen läpi, tuore tunnus ja tämmöset statsit:

https imgur kuvat ei näy muille ellei avaa erikseen omaan välilehteen, kuva ilman ssl:ää:



Näppärät statsit kyllä. :D
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 336
Itsellä vähän samansuuntaisia huomiota; pelissä tuntuu olevan tällä hetkellä tosi paljon koodareita. Melkein päivittäin tulee vastaan joku.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 466
Minulla käy nykyään Vikendissä lähes jatkuvasti sellaista, että sisätilat loistaa kirkkaana eivätkä piirrä talon sisälle oikein minkäänlaisia varjoja.

...eilenpä huomasin sitten toisen puolen asiasta. Minulla nimittäin oli tahaton wallhack. Kyseinen kyykkivä veijari ei tosin ollut oven takana, vaan löytyi portaikon yläpäästä odottamasta. Tiimikaverit eivät samaa varjoa nähneet, vaikka sitä kävivät ihmettelemässä.

unintended_wallhack.jpeg
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 169
Minulla käy nykyään Vikendissä lähes jatkuvasti sellaista, että sisätilat loistaa kirkkaana eivätkä piirrä talon sisälle oikein minkäänlaisia varjoja.

...eilenpä huomasin sitten toisen puolen asiasta. Minulla nimittäin oli tahaton wallhack. Kyseinen kyykkivä veijari ei tosin ollut oven takana, vaan löytyi portaikon yläpäästä odottamasta. Tiimikaverit eivät samaa varjoa nähneet, vaikka sitä kävivät ihmettelemässä.

Mulla on käynyt muutaman kerran samalla tavalla. Olen ollut alakerrassa ja yläkerrassa liikkuvan ukon varjo on näkynyt alakerran lattiassa.
 

Kleimo

Töysäläinen
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
575
Tuohon muistaakseni sellainen pika korjaus että käy asetuksista muuttamassa Shadow asetuksen muuhun ja sitten palauttaa takaisin missä oli.
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
194
Tuo ongelma johtuu Nvidia-ajureista. Ongelma on ainakin 4xx.xx -alkuisissa ajureissa. Suosittelen käyttämään esim. 391.35 jos mahdollista.

Pikakorjauksena toimii joskus Shadow-asetuksen tai resoluution vaihtaminen hetkellisesti.
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
388
Katsoimpas taas tuon aiemmin mainitsemani pelaajan statsit, ja näyttää että taas on viikko vietetty bannia ja pelit jatkuu. Itseasiassa itelle tuli 2. notifikaatio että kaveri on bannattu, vaikka olen reportannut hänet vain kerran. Eli nyt näyttää että tää tyyppi (jolla siis avg K/D 17 pintaan soolossa jne), on bannattu viikoks kaksi kertaa ja taas meno jatkuu.

Kaveri vaan pelaa niin hyvin, että saa aiheettomia banneja? Vai oisko pubgin bannipolitiikka todella nössö. Luulin oikeasti, että ne yrittää taistella huijareita vastaan.
 

BVK

Liittynyt
25.06.2018
Viestejä
161
Katsoimpas taas tuon aiemmin mainitsemani pelaajan statsit, ja näyttää että taas on viikko vietetty bannia ja pelit jatkuu. Itseasiassa itelle tuli 2. notifikaatio että kaveri on bannattu, vaikka olen reportannut hänet vain kerran. Eli nyt näyttää että tää tyyppi (jolla siis avg K/D 17 pintaan soolossa jne), on bannattu viikoks kaksi kertaa ja taas meno jatkuu.

Kaveri vaan pelaa niin hyvin, että saa aiheettomia banneja? Vai oisko pubgin bannipolitiikka todella nössö. Luulin oikeasti, että ne yrittää taistella huijareita vastaan.
Mulle tuli eilen ilmoitus yhdestä veijarista, että permbannit tuli. En tiedä millä lottogeneraattorilla ne noi arpoo.
 
Liittynyt
04.05.2019
Viestejä
6
Mahtaako peli toimia jo kunnolla? Joskus tätä tuli pelailtua mutta mielestäni oli sen verran huonossa kunnossa nettikoodi ja muutenkin että lopetin pelaamisen, Plus ainakin silloin oli aika paljon huijareita mukana pelissä. Onko asia saatu korjattua?
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
388
Mahtaako peli toimia jo kunnolla? Joskus tätä tuli pelailtua mutta mielestäni oli sen verran huonossa kunnossa nettikoodi ja muutenkin että lopetin pelaamisen, Plus ainakin silloin oli aika paljon huijareita mukana pelissä. Onko asia saatu korjattua?
Kokeilemmallahan tuo selviää. Itsellä kyllä kaatui peli tuossa, jota ei ollut tapahtunut aikoihin. Yleisesti ottaen pyörinyt hyvin eikä suurempia bugeja. Huijareita on vielä runsaasti eikä tällä menoa ole mihinkään katoamassa. Pelaajien taso on myös mielestäni ihan legistikin melkoisen kovaa verrattuna aiempaan. Casual pelaajiin on aina vain hankalampi törmätä.
 
Liittynyt
04.05.2019
Viestejä
6
No juu eipä minua haittaa jos casualpelaajiin ei törmää. Kunhan vain peli toimisi kunnolla että sitä on miellyttävä pelata.

Varmaankin tuo pitää ladata uudelleen ja käydä kokeilemassa miltä se tuntuu tosiaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 482
Viestejä
4 163 788
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom