Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuh. Saas nähä.Laitoitko raporttia?
Jaksoin kerrankin napata videon talteen. Tämä ei ole lähellekään räikein esimerkki, ja poikkeuksellisen lujalla uskolla ihmisen hyvyyteen menisi vielä tosi hyvästä arvauksesta, mutta juuh.
Saa nähdä mikä taas on rikki kun päivitys on ajettu ulos.
Mitäs uutta sieltä on tulossa.Saa nähdä mikä taas on rikki kun päivitys on ajettu ulos.
Mitäs uutta sieltä on tulossa.
ainakin serverit nurinNo sepä tuli sopivasti kun illalla tarkoitus tykitellä enemmänkin.
Toisaalta eipä tuossa omaan peliin juuri mitään ole, kun Vikendiä ei tule pelattua.
Noh, bug fixejä kuitenkin!
Toivotaan vaan ettei patchi aiheuta mitään ongelmia sitten, kun olisi tarkoitus pelata enemmänkin.
ainakin serverit nurin
Noni, nice.Sun pitää laittaa task managerin asetuksista ALWAYS ON TOP niin tulee jäätyneen pelinkin päälle
No huh huh... kyl pakko sanoo et toi loot touhu on taas lähteny sen verran lapasesta et ei oo kyllä järjen häivää. Kar98 ja M24 löytyy ihan solkenaan joka helvetin mökistä. -_- Toivottavasti tuohon lootin määrään tulee nerffiä sillä kusee kyllä totaalisesti koko pelin idean.
Tämä pistoolihan johtaisi siihen, että porukka hyppää esim squadissa tarkoituksella 4v1 tms tilanteita hakien porukan perässä. Ei mitään järkeä. Mielummin arpapeli.Ei se lootin lisääminen auta siihen, että jos hyppäät suosittuun alueeseen kymmenien kanssa, niin aseiden syntyminen on sitten arpapeliä. Useasti juossut vihu perässä ja ase syntyy sopivasti taakseni vihun käsiin. Nyt esm Vikendi on liikaa alueen sisällä asemasotaa, kun porukalla SR ja 6 - 8 x- kertainen scouppi. Itse pidän enemmän siitä, että joutuu mukauttamaan pelityyliään sopivasti aseiden mukaan. Jos ei ole sr:ää tai kerrointa, niin pelaat sen mukaan. Pistooli jo koneessa mukana tekisi sen, ettei arpapeliä maassa syntyisi.
Ei se lootin lisääminen auta siihen, että jos hyppäät suosittuun alueeseen kymmenien kanssa, niin aseiden syntyminen on sitten arpapeliä. Useasti juossut vihu perässä ja ase syntyy sopivasti taakseni vihun käsiin. Nyt esm Vikendi on liikaa alueen sisällä asemasotaa, kun porukalla SR ja 6 - 8 x- kertainen scouppi. Itse pidän enemmän siitä, että joutuu mukauttamaan pelityyliään sopivasti aseiden mukaan. Jos ei ole sr:ää tai kerrointa, niin pelaat sen mukaan. Pistooli jo koneessa mukana tekisi sen, ettei arpapeliä maassa syntyisi.
Kyl tästä lootista sen verran voin sanoa, että erangelissa toissapvänä tuli 2 kerrostaloa ja 2x "herkkutaloa" yasnan pohjoispuolella lootattua ja löysin yksin niistä (duo fpp) 10 kpl Ext. Quickdraw AR lippaita, 5x compensator ja muutamat suppressorit. Toki m4 + m24 aseiksi käteen niin pääsi pyssyttelemäänkin. Mutta.. ennen loot updateja meinannut löytyä ees yhtä compensatoria saatika Ext. Quickdrawei AR ni nyt löytyy sit pilvinpimein.
Muutoin pätsin uudistuksen lähinnä hihityttää, aivan turhat hyppy mittarit, entinen oli aivan toimiva.
Mielestäni uudistukset olivat tervetulleita. Tuosta Vikendin tilanteesta en osaa sanoa, koska olen ehtinyt vain pari peliä sitä pelaamaan uudella lootilla.
Joskus oli Twitterissä kysely, onko pubg selvityimis- vai shooter-peli. Suurin osa vastasi shooter. Olin silloin eri mieltä, mutta nykyään olen shooterin kannalla. Olen noin 700 pelitunnin jälkeen kyllästynyt pitkään loottimiseen, joten aseiden suuri määrä on mielestäni hyvä juttu.
Ja tuo SR suuri määrä ei mielestäni ole ongelma. Nuo pulttilukot ovat oikeissa käsissä huiman hyviä, mutta omalla pelityylillä niille kuolemista pystyy melko hyvin välttämään (Pysyy koko ajan jonkinlaisessa liikkeessä ja ampuu itse vihua päähän). Mielestäni pubgissa ei saa parempaa tunnetta kuin napsimalla pultilla vihuja päihin
Joskus oli Twitterissä kysely, onko pubg selvityimis- vai shooter-peli. Suurin osa vastasi shooter. Olin silloin eri mieltä, mutta nykyään olen shooterin kannalla. Olen noin 700 pelitunnin jälkeen kyllästynyt pitkään loottimiseen, joten aseiden suuri määrä on mielestäni hyvä juttu.
Ja tuo SR suuri määrä ei mielestäni ole ongelma. Nuo pulttilukot ovat oikeissa käsissä huiman hyviä, mutta omalla pelityylillä niille kuolemista pystyy melko hyvin välttämään (Pysyy koko ajan jonkinlaisessa liikkeessä ja ampuu itse vihua päähän). Mielestäni pubgissa ei saa parempaa tunnetta kuin napsimalla pultilla vihuja päihin
Tuossahan tuli juuri muutos äskettäin, että menun tila on eri kuin peli.Kellään muulla ollu ongelmaa ettei peli taida olla fullscreen vaikka niin väittää? Eron nyt mielestäni huomaa siinä kun painat windows nappia ja jos palkki nousee pelin päälle niin sit taitaa olla windowed mitä nyt ittellä tekee eikä mee fullscreen millään... mitä helv...
Oli kyllä loistava muutos, aivan ***** ärsyttävä kahdella näytöllä kun ikkunat lenteli edes takaisin näytöillä aina kun menusta meni peliin ja toisinpäin, osaltaan asiaan toki vaikutti 4K + 1440p näytön yhdistelmä, mutta tuo taisi toimia niin, että menu meni aina varsinaisella resoluutiolla, eikä sillä mikä on valittu asetuksista. Eli itsellä oli menu 4K:na, mutta peliin mentäessä vaihtui 1440p:hen (koska lisä fps:sät) ja ikkunat lentelivät ties minne aina. Lisäksi tuo menu oli aina toppina, en tiedä bugasiko vai kädetinkö, mutta sieltä alta oli hieno kaivaa niitä hävinneitä ikkunoita..Tuossahan tuli juuri muutos äskettäin, että menun tila on eri kuin peli.
Oliko just niin että menussa windowed FS, mutta pelissä oikea FS.
Estää kai jotain bugeja.
Vai onko näin myös kesken pelin? Niin sen ei kyllä pitäisi mennä.... Jos, niin ehkä bugittaa eli vaihda tilaa ees taas kerran tms?
Mielestäni Vikendi on pilalla noiden snipujen takia. Täysin järjetöntä.Ite palasin pubgin pariin ja hyvältä omaan makuun tuo vikendi maistuu. Sniput saa kaikki ni hyvää harjottelua