Playerunknown's Battlegrounds (PC)

You can now place map markers without opening the map.
  • Right-clicking while pressing the Alt key places a marker on the map at the aimed spot.
    • Key bindings for this may be customized in the Options menu.

      EI VITTU EI!!! EI JUMALAUTA!!! Jaaaa sitte seuraavaks saadaan hitmarkerit mistä suunnasta sua ampuu ja ollaan codissa. Siis ei hemmetti toi tuhoaa sen kommunikoinnin tarpeen aivan täysin. En vois olla enempää tätä vastaan.
 
Helpottaa ihan naurettavan paljon kommunikointia. Ei enää sitä "yks minusta suunnassa 200 kiven ja kaktuksen välissä", kun itse on sen verran etäällä, että omassa ruudussa se on suunnassa 225 ja saa käydä ne 6-8 kuvaukseen sopivaa koloa läpi löytääkseen.

Vaikea sanoa onko hyvä vai huono muutos.
Aivan jäätävää paskaa, ton ku saa viel bindattua mouse ykköseen ni tykittää täppää sinne mihi ammut. Kommunikaatio 0, sen jälkee missä vihollinen on. Ei jumankauta et ottaa päähä, toivottavasti toi ammutaan alas aivan samantien..
(Sori toinen räntti samasta aiheesta, mut kertokoon paljonko toi kyrsii.)
 
Kyllä tuo merkkaaminen kuullostaa ja näyttää ihan jees asialta. Pystyy nopeasti näyttämään missä se vihollinen on, kuin rueta kertomaan, että vihu on "toisessa talossa vasemmalta kolmannessa kerroksessa viides ikkuna oikealta"
 
You can now place map markers without opening the map.
  • Right-clicking while pressing the Alt key places a marker on the map at the aimed spot.
    • Key bindings for this may be customized in the Options menu.

      EI VITTU EI!!! EI JUMALAUTA!!! Jaaaa sitte seuraavaks saadaan hitmarkerit mistä suunnasta sua ampuu ja ollaan codissa. Siis ei hemmetti toi tuhoaa sen kommunikoinnin tarpeen aivan täysin. En vois olla enempää tätä vastaan.
Täysin samaa mieltä, tuo oli yksi niistä jutuista miksi PUBG:iin alunperin tykästyin. Ensin pitää huomata alue missä ollaan, sitten pitää arvioida etäisyys ja viimeiseksi ITSE merkitä se piste sinne karttaan. Jos piste on väärässä paikassa niin oma vika, harvassa pelissä on moista oman järjen käyttöä.

Täytyy silti mainita että en pitänyt alunperin koneen lentoradan näytöstä, mutta se näyttää toimivan ihan hyvin. Tämä on silti isompi asia.

Sen voin luvata että jos pelien parhaaseen realistiseen äänimaailmaan mennään koskemaan ja tulee jotkut hit indikaattorit ampumissuuntaan niin lähtee tämä peli levyltä alta aikayksikön. Aloittelijoille tiedoksi: Jos ihmettelet että osuma tuli "väärästä" suunnasta, kuuntelit ohi viuhuvia luoteja, kuuntele aseen pamausta joka tulee jälkeenpäin. Viuhahduksesta ja pamauksesta saa vielä laskettua etäisyydenkin, vaikka helpompaa taitaa olla vain opetella aseiden lähi ja kaukaiset äänet.
 
Kyllä tuo merkkaaminen kuullostaa ja näyttää ihan jees asialta. Pystyy nopeasti näyttämään missä se vihollinen on, kuin rueta kertomaan, että vihu on "toisessa talossa vasemmalta kolmannessa kerroksessa viides ikkuna oikealta"

Ne Bäfärit on erikseen...
 
"Limb penetration will be implemented"

Aika iso juttu.
Jos joltain mennyt ohi mistä kyse, niin etenkin kun "kurkkaa" (lean, mikä olisi oikea sana?) niin kädet peittää paljon ukkoa. Koska käsiin osuessa tekee vähemmän lämää, niin se tekee tuosta vähän tyhmää.
Nyt sitten, ainakin osittain, menee damagea käsistä läpi ja osuu esim. rintaan.

Tuossa vielä video aiheesta:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Tervetullut muutos.

Handarmor TM :D
 
No ei, ku just toi on todella perseestä. Poistaa ihan täysin koko kommunikoinnin idean pelistä.
Omasta mielestä tuo ei ole edes kovin järkevää "kommunikointia" kertoa vihun paikka. Tuo lähinnä vapauttaa puhumaan muista asioista. Omat pelikaverit ainakin näkevät heti pelkän suunnan perusteella ketä/mihin ammun. Ja jos jotain merkkiä on laittanut niin oikeassa paikassa se on ollut. Tuo vain poistaa tarpeen avata mappi erikseen. Eikä se markkeri kai ruudulla edelleenkään tule näkymään vaan pelkästään kartalla ja kompassissa, joten käytännössä mikään ei muutu, jos olette laittaneet ne markkerit edes jotenkin kohdalle.

Jotenkin oudon agressiivinen reaktio sulla. Voit edelleenkin olla käyttämättä markkereita ja huudella ne paikat erikseen(jota varmaan kaikki muutkin jatkavat vaikka merkkaisivatkin paikan). Ehkä pelkäät, että vihollinen spottaa sut nyt helpommin ja sun entisestään huono taso laskee edelleen?
 
Omasta mielestä tuo ei ole edes kovin järkevää "kommunikointia" kertoa vihun paikka. Tuo lähinnä vapauttaa puhumaan muista asioista. Omat pelikaverit ainakin näkevät heti pelkän suunnan perusteella ketä/mihin ammun. Ja jos jotain merkkiä on laittanut niin oikeassa paikassa se on ollut. Tuo vain poistaa tarpeen avata mappi erikseen. Eikä se markkeri kai ruudulla edelleenkään tule näkymään vaan pelkästään kartalla ja kompassissa, joten käytännössä mikään ei muutu, jos olette laittaneet ne markkerit edes jotenkin kohdalle.

Jotenkin oudon agressiivinen reaktio sulla. Voit edelleenkin olla käyttämättä markkereita ja huudella ne paikat erikseen(jota varmaan kaikki muutkin jatkavat vaikka merkkaisivatkin paikan). Ehkä pelkäät, että vihollinen spottaa sut nyt helpommin ja sun entisestään huono taso laskee edelleen?
Noei... vaan ärsyttää nää tälläset konsolijonneavusteet.
 
Oli myös sellainen kiva uudistus, että ei näe enää vanhoja replaytä päivityksen jälkeen. Itsellä ollut tarkoitus koostaa jotain leffaa jossain vaiheessa, mutta enpä sitten vissiin..
 
You can now place map markers without opening the map.
  • Right-clicking while pressing the Alt key places a marker on the map at the aimed spot.
    • Key bindings for this may be customized in the Options menu.

      EI VITTU EI!!! EI JUMALAUTA!!! Jaaaa sitte seuraavaks saadaan hitmarkerit mistä suunnasta sua ampuu ja ollaan codissa. Siis ei hemmetti toi tuhoaa sen kommunikoinnin tarpeen aivan täysin. En vois olla enempää tätä vastaan.

Tähän on pakko yhtyä..Aivan jäätävää paskaa tuollaiset markkerit ylipäänsä. Ei varmaan oikeassa elämässä olisi aikaa käytellä mitään tablettia mihin merkataan vihollinen jos joku ammuskelee vieressä. Ei ymmärrys riitä. Tykkään enemmän realistisesta otteesta ja mielestäni kommunikaatio on mielestäni tämän pelin suola.
 
Uli uli uli. Jos tykkää kommunikoida, niin antaa mennä! Ei tuotakaan ominaisuutta ole pakko käyttää. Tai pelatkaa soolona, niin ei ole tarvetta tuohon. Aivan turhaa itkua pienestä asiasta, ja jos on fiilis ettei pärjää enää, kun vastustajien on helpompi paikallistaa teidät, niin ehkä kannattaa vaihtaa pelityyliä/taktiikkaa. Taktikointiahan tämä peli on, jos duoa tai joukkueena pelaa.
 
Olen kyllä @Kajautus kanssa vähän samaa mieltä vaikka en itse ole pitkään aikaan pelannut, kyllähän tämän pelin yksi hohto on siinä että kädestä ei paljoa pidetä kiinni ja pelaajien oma taito korostuu esim. kommunikaation osalta.
 
Toimiiko muilla muuten op.gg-statsisivusto? Onko joku toinen mitä käyttää, kun tuolla ei näe 8-kautta.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

'nuff said.
 
Huomenna aamusta uusi eventti.

80 Players fight in Sanhok. The safe zone starts out small and is visible from the beginning.
The only weapons that spawn are Tommy Guns, Win94s, R45s, and throwables.
Care packages contain Vectors, 0.45 ACP rounds, Lvl 3 gear, and other useful items.​

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Tuosta uudesta marker systeemistä, en tiedä mitä mieltä olen.
Ihan hyvä pointti kyllä se, että ehkä auttaa liikaa. Olisiko tarkoituksena squadit/duot missä ei olla omassa voicessa, ja joko ei käytetä pelin voicea tai on kielimuuri.
Sekin on imho 50/60 onko se niin iso apu että menee kädestä pitämiseksi. Ylälaidan kompassista näet kyllä suunnan tarkasti, mutta en osaa hahmottaa kuinka hyvin sen sitten minimapista bongaa. Siis kun en lonkalta muista etäisyyttä joka siinä näkyy, eli jos vihu kauempana et ehkä näe sitä siellä?
Toki se tarkka suunta tuossa on se iso apu. Ilmansuunnat kun voi olla hankalia hahmottaa tai kertoa jos ollaan kovin erillään.

Pitää vain testailla niin muodostuu paremmin mielipide. :)
Se nyt on ainakin ehdoton, että missään nimessä ei saa ikinä tulla mitään indikaattoria laukauksien suunnasta.
 
Huomenna aamusta uusi eventti.

80 Players fight in Sanhok. The safe zone starts out small and is visible from the beginning.
The only weapons that spawn are Tommy Guns, Win94s, R45s, and throwables.
Care packages contain Vectors, 0.45 ACP rounds, Lvl 3 gear, and other useful items.​

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Tuosta uudesta marker systeemistä, en tiedä mitä mieltä olen.
Ihan hyvä pointti kyllä se, että ehkä auttaa liikaa. Olisiko tarkoituksena squadit/duot missä ei olla omassa voicessa, ja joko ei käytetä pelin voicea tai on kielimuuri.
Sekin on imho 50/60 onko se niin iso apu että menee kädestä pitämiseksi. Ylälaidan kompassista näet kyllä suunnan tarkasti, mutta en osaa hahmottaa kuinka hyvin sen sitten minimapista bongaa. Siis kun en lonkalta muista etäisyyttä joka siinä näkyy, eli jos vihu kauempana et ehkä näe sitä siellä?
Toki se tarkka suunta tuossa on se iso apu. Ilmansuunnat kun voi olla hankalia hahmottaa tai kertoa jos ollaan kovin erillään.

Pitää vain testailla niin muodostuu paremmin mielipide. :)
Se nyt on ainakin ehdoton, että missään nimessä ei saa ikinä tulla mitään indikaattoria laukauksien suunnasta.

Tuo markkihan siis näkyy mapin lisäksi myös ihan näytöllä. Esim pystyt merkkaamaan vitullisen täpin ikkunaan jossa näit vihun. En pidä
 
Tästä tulee hieman mieleen bf sarjan vihujen spottailu, jonka takia en pelannut mitään muuta moodia kuin hc juurikin tuosta syystä. Toki tässä vain merkataan spotti jossa vihu nähty, mutta mielummin pelaisin ilman. Toki kielimuuri yms. haittaa randomien kanssa pelatessa...
 
Tässä kohdassa Shroudin videota näkee ton markerin toiminnan ja Shroud ei tunnu ainakaan kauheasti arvostavan.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.




E: tässä toinen kohta ja kommentteja:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Viimeksi muokattu:
Tuo markkihan siis näkyy mapin lisäksi myös ihan näytöllä. Esim pystyt merkkaamaan vitullisen täpin ikkunaan jossa näit vihun. En pidä

Itsekkin luulin aluksi, että se markki ilmestyy vain tiimikavereiden karttaan. Ajattelin ei kait se nyt vielä niin paha muutos ole, mutta näkyminen ihan peliruudulla on kyllä ihan perseestä. Aivan liian helppoa.

Menee koko hohto vihollisten spottaamisesta ja häviää se tunnelma, kun koitat epätoivoissasi selittää tiimikavereille mistä kuulaa lentää samalla ku pujottelet ympäri ämpäri luotien viuhoessa vierestä. Lisäksi tämä on tuonut myös paljon etua jos pääsee itse väijyttämään. Hauska katsoa kun yksi vastustaja koittaa ampua takaisin ja muut tiimiläiset pälyilee ympäriinsä, että mistä se kuula nyt oikein tuleekaan.
 
Käykäähän antamassa twitterissä palautetta, niin olisi edes joku mahdollisuus, että tuo perutaan. Tai Redditissä. Tai mikä ikinä se paras kanava vaikuttaa onkaan.
 
Tuo markkihan siis näkyy mapin lisäksi myös ihan näytöllä. Esim pystyt merkkaamaan vitullisen täpin ikkunaan jossa näit vihun. En pidä

Tässä kohdassa Shroudin videota näkee ton markerin toiminnan ja Shroud ei tunnu ainakaan kauheasti arvostavan.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Joo, katson tuota Shroud videota juuri nyt.
En mä tota tiennyt, toihan nyt on oikeasti jo liikaa.

Mun mielestä sopiva välimuoto olisi ihan normaali marker, näkyy kompassissa ja kartoilla.
Kuten luulin sen olevan....
 
Mikä merkitys muuten colourblind-asetuksella on? Shroudilla näytti olevan siniset veret. Itse käytän koreanratingiä, jolla saa ne vihreät veret.
 
Pari threadiä aiheesta Redditin puolella.

r/PUBATTLEGROUNDS - Shrouds thoughts about the new 'noob friendly' ping system. Has this feature gone one step too far or do you like it?

r/PUBATTLEGROUNDS - This new Ping feature cannot stay. (OPINION)

PUBG Communications Lead eli Riggles myös vastailee jotain tuolla.

upload_2018-8-2_10-1-5.png


upload_2018-8-2_10-1-19.png


Pelottavan moni kommentoiva sitä mieltä että hyvä juttu.
Syynä tuntuu olevan se ettei random squadeissa jengi puhu lainkaan, tai ei osaa puhua tarpeeksi hyvin englanniksi selittääkseen sijainteja.

Oma mielipide tuosta kyllä se, että tässä jos missään pelissä pitäisi aina olla ennalta tehdyt squadit kun pelaa. Jos ei ole kavereita jotka pelaa, ei se kyllä kovin vaikeaa löytää omasta maasta joku yleinen PUBG ryhmä kellä TS / Discord.
Kyllä siinä randomeilla pelatessa menee muutenkin jo metsään aika hyvin pelin nautittavuuden kannalta imho.
Siinä mielessä toi perustelu mun mielestä melko huono.

Sitten kun Riggles tuolla sanoo ettei sen mielestä kommunikoinnin vaikeus ole peli suolaa, niin olen kyllä siitäkin eri mieltä. Pelihän on monella tapaa hyvä juuri siksi että se on vaikea. Opittu sulava kommunikointi on yksi aspekti tuota vaikeutta millä voi parantaa omaa peliä. Ei se tietenkään ole the juttu, mutta yksi tärkeä komponentti.

EDIT:

Tämä myös ihan hyvä idea kommenteista:

"If only you were able to see your own ingame marker, and your teammates had to open the map, I think it would be completely fine."
Hahmottaa itse että meni oikein.
Toki mun puolesta voisi näkyä kompassissa ja minimapissa.
 
Viimeksi muokattu:
Mikä merkitys muuten colourblind-asetuksella on? Shroudilla näytti olevan siniset veret. Itse käytän koreanratingiä, jolla saa ne vihreät veret.
Saada erityypin värisokeat näkemään merkit ja muut? Vai mitä tarkoitat merkityksellä? Tuohan on käytännössä ollut turha tähän mennessä, kun ei ole vaikuttanut kuin kartalla alueen ja pommituksen väriin, mutta esim punavihersokea ei välttämättä tuota reddottia ole siinä vihreässä nurmikossa nähnyt jne.
 
Saada erityypin värisokeat näkemään merkit ja muut? Vai mitä tarkoitat merkityksellä? Tuohan on käytännössä ollut turha tähän mennessä, kun ei ole vaikuttanut kuin kartalla alueen ja pommituksen väriin, mutta esim punavihersokea ei välttämättä tuota reddottia ole siinä vihreässä nurmikossa nähnyt jne.

Niin siis englantia osaan kyllä, mutta että mihin se käytännössä vaikuttaa.
 
Ei helv. sillä uudella ping-zydeemillä voi merkitä myös cratet. Ziisus.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Tarttuukohan ping tällä hetkellä mihin vaan pintaan?
Toisin sanoen pingaa vihun auto kun menee ohi.

Ukkoihin se nyt tuskin tarttuu, sen luulisi tajunneen jo tuota suunnitellessa. Ehkä autokin excludattu samalla.
 
Niin siis englantia osaan kyllä, mutta että mihin se käytännössä vaikuttaa.
Siis miten käytännössä mihin? Vaihtaa patch noteseissakin (#19) mainittujen asioiden väriä (+ kartan ringit, kranaatin heiton markkeri jne). Tritanopialla mitä shroud näyttää käyttävän, vaihtuu nykyään veret siniseksi ja tuosta videosta päätellen reddotin tähtäinkin on muuttunut punaisesta pois jne. Vai enkö nyt vaan tajua mitä haetaan takaa?
 
Ei ne tuota poista niin kai se on vain hyväksyttävä vaikka onkin ihan perseestä. Olisikohan fiksua pingata se suoraan ampumisnäppäimeen ja varmuuden vuoksi myös johonkin toiseen näppäimeen?

e: merkkaaminen siis
 
Ei ne tuota poista niin kai se on vain hyväksyttävä vaikka onkin ihan perseestä. Olisikohan fiksua pingata se suoraan ampumisnäppäimeen ja varmuuden vuoksi myös johonkin toiseen näppäimeen?

e: merkkaaminen siis
Voin muistaa väärin, mutta eikai tässä edes onnistu bindata samaan näppäimeen kahta toimintoa?
 
Siis miten käytännössä mihin? Vaihtaa patch noteseissakin (#19) mainittujen asioiden väriä (+ kartan ringit, kranaatin heiton markkeri jne). Tritanopialla mitä shroud näyttää käyttävän, vaihtuu nykyään veret siniseksi ja tuosta videosta päätellen reddotin tähtäinkin on muuttunut punaisesta pois jne. Vai enkö nyt vaan tajua mitä haetaan takaa?

Eli vastaus kysymykseeni on: colorblind-asetus vaikuttaa:
- tähtäminen väriin
- veren väriin
- craten savun väriin
- ...
 
Eli vastaus kysymykseeni on: colorblind-asetus vaikuttaa:
- tähtäminen väriin
- veren väriin
- craten savun väriin
- ...
Vaihtaa muistaakseni myös bluezone väriä kartoilla. Oisko shroudin pätkissä ollut vihreä.
 
Eli vastaus kysymykseeni on: colorblind-asetus vaikuttaa:
- tähtäminen väriin
- veren väriin
- craten savun väriin
- ...
Juuri näin, uusin pätsi koittamatta vielä, niin saa nähdä kuinka suuri tuo muutos tähtäimissä yms on, mutta veret näyttävät näkyvän aika kirkkaasti ainakin sinisenä.

Vaihtaa muistaakseni myös bluezone väriä kartoilla. Oisko shroudin pätkissä ollut vihreä.
Jep, ja redzonenkin.
 
Reilu puolivuotta pelaamatta ja tuli taas kokeiltua pelailtua. Jostain syystä omat tykkää tappaa alussa mikäli saat vähänkin parempaa rynkkyä ym. Tämä tapahtunut 2/3 peleissä.
 
Vaihtaa muistaakseni myös bluezone väriä kartoilla. Oisko shroudin pätkissä ollut vihreä.

Juuri näin, uusin pätsi koittamatta vielä, niin saa nähdä kuinka suuri tuo muutos tähtäimissä yms on, mutta veret näyttävät näkyvän aika kirkkaasti ainakin sinisenä.

Jep, ja redzonenkin.

Ok, pitääpä testata. Itsellä on tosiaan ne vihreät veret käytössä, kun näkyvät selkeästi paremmin.
 
Mielestäni peli lähti alamäkeen siinä vaiheessa, kun osumantunnistusta parannettiin. Kyllä erotteli hc-tosimiehet fortnite-noboista se, kenen osumat rekisteröityivät ja kenen ei!
 
Ratkaisu markkeripäivitykseen voisi olla että: FPP pysyy ennallaan ja markkeripäivitys vain TPP:ssä.

Olen aika varma että TPP-pelaajille tuo on aivan sama ja FPP-pelaajat taas eivät pidä siitä.
 
Jos ne välttämättä haluaa tuollaisen mekaniikan, niin tekisin sen niin että itsellä näkyy tuo 3D spotting merkki (hahmotat mitä osoitat) mutta tiimiläisillä vaan kompassissa ja kartoilla.
Kyllä mä sinänsä ymmärrän mistä noi tulee tuon kanssa, eli ilman voicea tai kielimuurilla voi kommunikoida.

Bluehole Rigglesin pointtia siitä ettei kommunikointi ole osa skill cappia menee sen sijaan multa täysin ohi. Luulisi että niiltäkin, kun kuitenkin comppia pyrkivät kehittämään. Siellä jos missä korostuu se että tiimin kommunikointi on kohdallaan.

Ilman tuota 3D spotting merkkiä, miten sen ymmärsin patch notesista, tuo kuulosti ihan kivalta systeemiltä. Lähinnähän se poistaa sen ettei tarvitse arvioida mikä ilmansuunta on kaverilla vs mitä sulla näyttää. Jos se siis näkyisi niillä vain kompassissa ja kartoissa.
 
Jos ne välttämättä haluaa tuollaisen mekaniikan, niin tekisin sen niin että itsellä näkyy tuo 3D spotting merkki (hahmotat mitä osoitat) mutta tiimiläisillä vaan kompassissa ja kartoilla.
Kyllä mä sinänsä ymmärrän mistä noi tulee tuon kanssa, eli ilman voicea tai kielimuurilla voi kommunikoida.

Bluehole Rigglesin pointtia siitä ettei kommunikointi ole osa skill cappia menee sen sijaan multa täysin ohi. Luulisi että niiltäkin, kun kuitenkin comppia pyrkivät kehittämään. Siellä jos missä korostuu se että tiimin kommunikointi on kohdallaan.

Ilman tuota 3D spotting merkkiä, miten sen ymmärsin patch notesista, tuo kuulosti ihan kivalta systeemiltä. Lähinnähän se poistaa sen ettei tarvitse arvioida mikä ilmansuunta on kaverilla vs mitä sulla näyttää. Jos se siis näkyisi niillä vain kompassissa ja kartoissa.

Joku tällainen kompromissi olisi jees.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Ainiin, tuli tehtyä tällänen hauskuutus. :)


Ja siis toi markkerihommahan on vielä järjettömän paljo codijonnempi ku mä luulin.... toi ei todellakaan saa päästä live servulle asti.
 
images.jpg


Mitä tuo punainen kolmio jossa on huutomerkki tarkoittaa?
Se on ihan vain indikaattori siitä että blue zone liikkuu.
Eli korvaa countdownin joka on siinä ennen kuin alkaa liikkuu, ja tarkoituksena vain tehdä siitä helposti huomattavamman tapahtuman.

Sama homma vaikka olisit jo alueella.

ER90dYG.gif
 
Viimeksi muokattu:
Pieniä lisäyksiä ja korjauksia test serverin patchiin.

Gameplay
  • Adjusted the position of the QBZ to feel more natural and less obstructive when seen from FPP.
  • When getting on a motorbike, if the driver’s seat is empty, it’s now much easier to enter the driver’s seat (and not accidentally get on the passenger seat).
UI/UX
  • If a player's nickname extends past the position of the marker icon, only up to 10 characters of the nickname will be shown, and the rest will be abbreviated with "...”.
Bug Fixes
  • Fixed an issue where player names weren’t displayed correctly in the death cam if the player had died by vehicle explosion or suicide.
  • Fixed an issue where the limb penetration system was not applied properly.
Custom Match
  • Added Bullet Tracer function to Observer
    • Backspace: toggle On/Off the function
    • Shift + Backspace: toggle On/Off team color
    • Ctrl + Backspace: change tracer effect
    • You can change the hotkey in Settings > Control > Observer Mode

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: PC 1.0 Update #19
 
  • When getting on a motorbike, if the driver’s seat is empty, it’s now much easier to enter the driver’s seat (and not accidentally get on the passenger seat).

    Toi nyt ei oo kyllä itelle ollu koskaan ongelma, vaan lähinnä se et päädyn kuskin penkille tahtomattani. :D
    PRO TIP: Bindasin "istu kuskin jakkaralle" nappulan SHIFT+W yhdistelmään(kin). Hyppää autoon, lähe ajaa ni tärähät kuskin paikalle. Profit!
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
295 952
Viestejä
5 057 692
Jäsenet
81 009
Uusin jäsen
Huossi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom