Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Äänien korjaaminen otti askeleen eteenpäin, tosin eihän siitä voinu mitään kertoa patch noteseissa:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Äänien korjaaminen otti askeleen eteenpäin, tosin eihän siitä voinu mitään kertoa patch noteseissa:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

No huh, tuossahan on aika valtava ero. :eek:
Tosin miksi ei olisi jos laukaukset saa kokonaisen 3D "paikannuksen" äänissä, vaikka ei aito surround oliskaan.

tl;dr käy videon lähteestä eli Reddit viestistä kuuntelemassa before ja after videot: r/PUBATTLEGROUNDS - Important audio changes in update #13

Jos ei katsonut tuota wtfmoses YouTube videota ollenkaan tai kokonaan, PUBG vastasi myös tuolla Redditissä että päivittäisivät patch notes tuon muutokseen ääniin: r/PUBATTLEGROUNDS - Important audio changes in update #13

Osa tosin valittaa että äänet olisi nyt mennyt muilta osin jotenkin pieleen, vai onko kyse vain tottumisesta? Kellään täällä vielä omaa kokemusta patchista?
Jos tuntuu että äänet meni pilalle nyt, niin jengi suosittelee kokeilmaan ottaa pois kaikki virtualizationit, eq:t, yms äänien asetuksista. Osahan noita kai aiemmin sääti paremman 3D äänen toivossa.

Pitää illalla kyllä päästä testailemaan.
 
Viimeksi muokattu:
Osa tosin valittaa että äänet olisi nyt mennyt muilta osin jotenkin pieleen, vai onko kyse vain tottumisesta? Kellään täällä vielä omaa kokemusta patchista?
Jos tuntuu että äänet meni pilalle nyt, niin jengi suosittelee kokeilmaan ottaa pois kaikki virtualizationit, eq:t, yms äänien asetuksista. Osahan noita kai aiemmin sääti paremman 3D äänen toivossa.

Eilen illalla en osannut asiaan kiinnittää huomiota muuten kuin ettei kertaakaan tullut sellainen fiilis, etten tietäisi mistä suunnasta ja suurinpiirtein kuinka kaukaa ammutaan.
Tänään eventtiä kokeillessa äänet olivat hetken huonolaatuisia, eli..hmm. Siis kuulosti siltä, että hertzit oli alhaiset pari sekuntia.
 
En mä ainakaan jokusen pelin myötä huomaa että äänet mitenkään pilalle olisi menneet, mutta kyllä laukauksien suunnat on selkeämpiä nyt.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Vähä kipeenä ni tekasin päivän peleistä pätkän. :P
 
Tuota, olen ollu melko ymmärtäväinen mitä tulee tuon deathcamin tuotoksiin. Niin onkos nyt sellanenkin mahdollista, että ammun kaverin koko heathin pois ja hiukan extraa, joka ei vain lainkaan pysäytä heppua.

Ensimmäinen report kuolemattomuushackistä?
 
Kyllä nuo SMG:t on vaan kovia. Yhtään 1on1 taistelua en hävinnyt äsköisessä pelissä. 10 tapon kana-ateria niin hyvä lopettaa siihen. SLR + UMP9 combolla ei voi epäonnistua.
 
Näin se tosiaan menee, SMG+SR kombo on aivan järkyttävän kova tällä hetkellä. Asiasta toiseen, en ollut tiennytkää että limb damage on noin päin persettä:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Näin se tosiaan menee, SMG+SR kombo on aivan järkyttävän kova tällä hetkellä. Asiasta toiseen, en ollut tiennytkää että limb damage on noin päin persettä:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Joo, toi vammanen sivukiikkuammunta millä blokkaa kämmenellä kuulat on jotain aivan annelia... 15 kuulaa p18 ja mitä se oli 9 kuulaa m416.. hohhoi.
 
Näin se tosiaan menee, SMG+SR kombo on aivan järkyttävän kova tällä hetkellä. Asiasta toiseen, en ollut tiennytkää että limb damage on noin päin persettä:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Eikös tuohon pitänyt olla korjausta tulossa jo kuukausi pari takaperin?
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Siittä uus pätkä yökyöpeleille... väsymyksen takia jäi vahingossa turha raadon luuttailu pätkä leikkaamatta pois, mut olkoo, latasin jo tuubiin. :D
 
Ei helvata, miten toinen voi vaan jäädä pystyyn :( Ite siis otin kuokkaan tossa.

Ei vaan osaa niin ei osaa.

VMP.jpg
 
On tää kyllä melkost paskaa, olet puun takana osittan niin kaveri vetää Scarilla jostain 300m päästä vaan osumia, vaikka deadcamin mukaan tähtäin ole siellä päinkään.
 
Tuohan on ihan yleistä tietoa, että deathcamista ei voi päätellä mitään tähtäämiseen liittyvää. Kyse on siis todnäk lähinnä deathcamin paskuudesta.
 
On tää kyllä melkost paskaa, olet puun takana osittan niin kaveri vetää Scarilla jostain 300m päästä vaan osumia, vaikka deadcamin mukaan tähtäin ole siellä päinkään.
Sama täällä. Tuo death cam ei vain ole mitenkäänpäin tarkka, sama efekti on kun katselet replayta, esim. jos törmäät autolla johonkin, heität veivisi ja lennät autosta, jokaisella kerralla saatat tipahtaa eri suuntaan :D
 
Eikö mee vieläkään kaaliin, ettei se deadcam ole mikään absoluuttinen totuus tapahtuneesta.
Vai olenko väärässä?
 
Välillä melko häröjä tosiaan nuo deathcamit. Eilenki vihun tähtäin vaan "liimaantu" meikän keskivartaloon ja ilman rekyyliä sniputti scarilla hengen multa.

Vähän aina hankala siis tuon perusteella rueta mitään reporttia laittamaan, mutta pistän silti aina ku vähänki epäilyttää. Siinäpähän Brownhole tutkii sen. Niillä töinhän ne on. :)
 
Itsellä on äänien kanssa sellainen ongelma, että jotta kuulisin askeleet ym. riittävän hyvin, joudun pitämään volumea sen verran isolla, että tykistön/lentokoneen ylilennon (ja joskus ihan autolla ajamisenkin) ajaksi vedän master volumen mutelle.

Onko kellään hyviä vinkkejä noiden äänien taajuksien säätämiseen? Onko missään tullut vastaan ohjeita, joissa kuvataan, mitkä äänet kuuluvat milläkin taajuudella? Kuulokkeet ovat Logitechin G933 Artemis Spectrumit.

Onko erillisestä äänikortista mitään apua?


E: Aiemminkin tätä tutkinut, mutta nyt massiivisen kuuklettelun jälkeen löytyi. Elikkäs pitänee alkaa säätämään Voicemeeter Bananan ja VBcablen kanssa. Tulee muuten ennen pitkää kuuroksi tämän pelin kanssa.

Alla pari videota, jossa ohjeita.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Viimeksi muokattu:
Itsellä on äänien kanssa sellainen ongelma, että jotta kuulisin askeleet ym. riittävän hyvin, joudun pitämään volumea sen verran isolla, että tykistön/lentokoneen ylilennon (ja joskus ihan autolla ajamisenkin) ajaksi vedän master volumen mutelle.

Onko kellään hyviä vinkkejä noiden äänien taajuksien säätämiseen? Onko missään tullut vastaan ohjeita, joissa kuvataan, mitkä äänet kuuluvat milläkin taajuudella? Kuulokkeet ovat Logitechin G933 Artemis Spectrumit.

Onko erillisestä äänikortista mitään apua?


E: Aiemminkin tätä tutkinut, mutta nyt massiivisen kuuklettelun jälkeen löytyi. Elikkäs pitänee alkaa säätämään Voicemeeter Bananan ja VBcablen kanssa. Tulee muuten ennen pitkää kuuroksi tämän pelin kanssa.

Alla pari videota, jossa ohjeita.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Joo saman huomannu ite, että aika saakelin lujalla tulee ääni pidettyä kuullakseen askeleet ja muut hiljasemmat äänet. Joku napakka kompressori tai jopa ehkä limitteri vois olla paikallaan. Yleensä kyllä väännän vaan ääniä hiljemmälle ja en välitä jos ei kuule kaikkia sipsutteluja... Muutenkaa puolia äänistä kuule ko voicessa niin kova höpöttely menossa :D
 
Joo saman huomannu ite, että aika saakelin lujalla tulee ääni pidettyä kuullakseen askeleet ja muut hiljasemmat äänet. Joku napakka kompressori tai jopa ehkä limitteri vois olla paikallaan. Yleensä kyllä väännän vaan ääniä hiljemmälle ja en välitä jos ei kuule kaikkia sipsutteluja... Muutenkaa puolia äänistä kuule ko voicessa niin kova höpöttely menossa :D

On ne äänet tässä niin tärkeässä osassa, että itse testaan kyllä tuon sound compressorin. Pelituntuma kärsii aika lailla, jos ei vihollisia kuule.
 
Itellä joku kusi äänet jos käyttää skypeä samaan aikaan (joo joo, ollaan antiikkisia ja käytetään skypeä), vissiin skype hiljentää peliäänet. Eli jos pn puhelu päällä samaan aikaan kuin pubg, pelin äänet menee n. 50% hiljasemmalle. Muistelen että joskus vuosia sitten oli sama ongelma ja jotain skypen asetuksia runkkaamalla lähti pois, nyt en äkkiä löytänyt. Tietäskö joku täällä?
 
Itellä joku kusi äänet jos käyttää skypeä samaan aikaan (joo joo, ollaan antiikkisia ja käytetään skypeä), vissiin skype hiljentää peliäänet. Eli jos pn puhelu päällä samaan aikaan kuin pubg, pelin äänet menee n. 50% hiljasemmalle. Muistelen että joskus vuosia sitten oli sama ongelma ja jotain skypen asetuksia runkkaamalla lähti pois, nyt en äkkiä löytänyt. Tietäskö joku täällä?

Ainakin windowsissa tray:sta saa auki volume mixerin, missä näkee sovelluskohtaiset äänenvoimakkuudet. Skype säätää sieltä oletuksena muistaakseni 50% muut ohjelmat, kun puhelu on käynnissä. Sieltä voi nostaa volumet takaisin 100% :)

En muista löytyikö jostain skypen asetuksista kohta, jolla tuon toiminnallisuuden saisi pois päältä. Niiden asetusten selailu on yleensä aika tervanjuontia...
 
Itellä joku kusi äänet jos käyttää skypeä samaan aikaan (joo joo, ollaan antiikkisia ja käytetään skypeä), vissiin skype hiljentää peliäänet. Eli jos pn puhelu päällä samaan aikaan kuin pubg, pelin äänet menee n. 50% hiljasemmalle. Muistelen että joskus vuosia sitten oli sama ongelma ja jotain skypen asetuksia runkkaamalla lähti pois, nyt en äkkiä löytänyt. Tietäskö joku täällä?

Windowsista käsin, hiiren oikealla klikkaat sitä "ääni" kuvake/logoa siellä työkalupalkissa, valitse "Sounds/Äänet" ja sieltä "Communications/Yhteydet". En ole ihan varma onko noin suomenkielisessä windowsissa.
2018-05-22.png
 
Ihanko tosissaan meinasitte että tykistökeskityksessä pitäs olla sama volume kun jossain nurmikolla sipsuttelussa...? Sitä kutsutaan äänen dynamiikaksi ja sitä pitääkin olla tai muuten kaikki kuulostaa...noh, paskalta.
 
Ihanko tosissaan meinasitte että tykistökeskityksessä pitäs olla sama volume kun jossain nurmikolla sipsuttelussa...? Sitä kutsutaan äänen dynamiikaksi ja sitä pitääkin olla tai muuten kaikki kuulostaa...noh, paskalta.

No joo on se dynamiikka kivaa vaan hieman vähempikin riittäisi...Tavallaan vika on myös pelaajissa sillä tulee nostettua volat helposti sen verran lujalle, että kuulee ne askeleet ja hiippailut helposti ilman, että tarvii helvatusti höristellä, niin tästä seuraa se, että esim lentokone/ak/muskeliauto/ym on aivan helvetin lujalla :D. Ja ei sillä ite kyllä tykkään noista äänistä, mutta tätäkin jos useamman tunnin jauhaa putkeen, niin oikeasti välillä vähän kuulon puolesta huolestuttaa...
Myös käytetyt kuulokkeet vaikuttaa jonkin verran, esim itse käytän avoimia luureja, koska kivempi äänimaisema ja mukevammat päässä pidempiä aikoja putkeen, mutta miinuksena sitten jos on yhtään taustamelua, niin hiljaisia ääniä on vaikea kuulla --> ääniä lujemmalle.
Hommasin nyt itselle reissu käyttöön vastamelu luurit joita aattelin hupina kokeilla tämän pelin kanssa miten toimiivat...
 
Ainakin windowsissa tray:sta saa auki volume mixerin, missä näkee sovelluskohtaiset äänenvoimakkuudet. Skype säätää sieltä oletuksena muistaakseni 50% muut ohjelmat, kun puhelu on käynnissä. Sieltä voi nostaa volumet takaisin 100% :)

En muista löytyikö jostain skypen asetuksista kohta, jolla tuon toiminnallisuuden saisi pois päältä. Niiden asetusten selailu on yleensä aika tervanjuontia...

Nuo mielestäni oli 100% kaikki ja sieltä ensiavuksi laiton skypen 20%..

Windowsista käsin, hiiren oikealla klikkaat sitä "ääni" kuvake/logoa siellä työkalupalkissa, valitse "Sounds/Äänet" ja sieltä "Communications/Yhteydet". En ole ihan varma onko noin suomenkielisessä windowsissa.
2018-05-22.png

Täytyypä kaivella ens kerralla löytyskö tollasta valikkoa :tup:
 
Ihanko tosissaan meinasitte että tykistökeskityksessä pitäs olla sama volume kun jossain nurmikolla sipsuttelussa...? Sitä kutsutaan äänen dynamiikaksi ja sitä pitääkin olla tai muuten kaikki kuulostaa...noh, paskalta.

Vähempikin tosiaan riittää. Kyllä se ampuminen ja tykistö voi kuulu kovempaa kuin askeleet, mutta ei siinä ole mitään järkeä, että kuullakseen askeleet volan pitää olla niin kovalla, että jos joku sattuu ampumaan tai tykistö ampuu, niin korvista lentää veri.
 
Ehkä se tarkoittaa sitten sitä, että askeleiden ei kuuluisi kuulua niin kovaa. Kaikissa peleissä räjähtää pää, jos säätää äänet hiljaisimman äänen mukaan.
 
Ehkä se tarkoittaa sitten sitä, että askeleiden ei kuuluisi kuulua niin kovaa. Kaikissa peleissä räjähtää pää, jos säätää äänet hiljaisimman äänen mukaan.
Juu siinäpä se onkin, ei varmasti ole tarkoitus kuulla niitä niin lujaa, mutta harvassa pelissä niistä hiljaisimmista äänistä on niin paljon hyötyä kuin tässä..
 
Ehkä se tarkoittaa sitten sitä, että askeleiden ei kuuluisi kuulua niin kovaa. Kaikissa peleissä räjähtää pää, jos säätää äänet hiljaisimman äänen mukaan.

No, jos säädän itse ylilentävän koneen, tykistön tai aseiden äänten mukaan volumen, niin en kuule käytännössä juurikaan askelia. Ihan sama mikä se tarkoitus on, mutta itseä ei kiinnosta ainakaan niin pelata. Nyt olen heittänyt mute master volumea ajellessa, tykistön tai lentokoneen tullessa, mutta olisi mukavampi pelata, jos olisi joku järki noissa äänissä.

Jos jotakuta kiinnostaa, niin alla olevalla kahdella videolla on selitetty, miten nuo äänet saa inhimillisiksi. Tarvitaan kaksi kevyttä softaa ja pikku säätö.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Juu siinäpä se onkin, ei varmasti ole tarkoitus kuulla niitä niin lujaa, mutta harvassa pelissä niistä hiljaisimmista äänistä on niin paljon hyötyä kuin tässä..

Eihän tuo liity mitenkään siihen miten kovaa niiden kuuluisi kuulua. Kyllä minä tiedän itsekin, kuinka hyödyllisiä nuo ovat. Mutta sama hommahan tuo on kaikille. Ne kiväärit, räjähdykset ja askeleet ovat samassa suhteessa kaikille. Jos asetat äänet niin, että kuulet jonkun ruohikossa kävelynkin ihan selkeästi niin tottakai korvat räjähtävät aseista ja räjähdyksistä.

Tuollainen äänten kikkailu niin, että kaikki askeleet kuuluvat todella selkeästi antaa suuren edun. Tuollaisen erillisen ohjelmiston (@Cumbo) kanssa jo epäreilun. Jos devit haluaisivat, että nuo askeleet kuuluisivat nykyistä vakiota selkeämmin niin eiköhän pelin äänitasot olisi suhteutettu toisiinsa eri tavalla.
 
Eihän tuo liity mitenkään siihen miten kovaa niiden kuuluisi kuulua. Kyllä minä tiedän itsekin, kuinka hyödyllisiä nuo ovat. Mutta sama hommahan tuo on kaikille. Ne kiväärit, räjähdykset ja askeleet ovat samassa suhteessa kaikille. Jos asetat äänet niin, että kuulet jonkun ruohikossa kävelynkin ihan selkeästi niin tottakai korvat räjähtävät aseista ja räjähdyksistä.

Kyllähän tuo taitaa jokseenkin äänikorteista, kuulokkeista, kajareista yms. riippua myös.
 
Eihän tuo liity mitenkään siihen miten kovaa niiden kuuluisi kuulua. Kyllä minä tiedän itsekin, kuinka hyödyllisiä nuo ovat. Mutta sama hommahan tuo on kaikille. Ne kiväärit, räjähdykset ja askeleet ovat samassa suhteessa kaikille. Jos asetat äänet niin, että kuulet jonkun ruohikossa kävelynkin ihan selkeästi niin tottakai korvat räjähtävät aseista ja räjähdyksistä.

Tuollainen äänten kikkailu niin, että kaikki askeleet kuuluvat todella selkeästi antaa suuren edun. Tuollaisen erillisen ohjelmiston (@Cumbo) kanssa jo epäreilun. Jos devit haluaisivat, että nuo askeleet kuuluisivat nykyistä vakiota selkeämmin niin eiköhän pelin äänitasot olisi suhteutettu toisiinsa eri tavalla.

Luulekko vielä että näillä devaajilla on minkään valtakunnan kompetenssia äänisuunnittelussa, kun katsoo kaikkea muuta niiden räpellystä. Ääni-inssit on paskoja, äänien dynamiikka on paskaa. Hiekkakirput ja lentokoneet oli ea-vaiheessa vielä järkyttävän paljon kovemmalla kuin tällä hetkellä, tinnitus oli taattu ellei koko peliä pistänyt mutelle näiden osuessa kohdalle.

Käyttäkää hyvät ihmiset ihan omien korvienne tähten äänikompuroita, jos vielä jaksatte tätä pelata.
 
No mielipiteitä on monia, itse taas alusta asti tykännyt pelin äänimaailmasta juuri sen takia kun kerrankin laukausäänissä on kunnolla dynamiikkaa, eikä mitään munatonta röpötystä.
 
No mielipiteitä on monia, itse taas alusta asti tykännyt pelin äänimaailmasta juuri sen takia kun kerrankin laukausäänissä on kunnolla dynamiikkaa, eikä mitään munatonta röpötystä.

No ei se ainoa vaihtoehtokaan ole Death Magnetic. Pelissä voisi ääripäiden väliä kaventaa rutkastikin ilman, että se muna häviää. Onhan se tietenkin realistista, että joutuu pelaamaan tulpat korvissa, mutta ei se kyllä millään tasolla hyvää suunnittelua ole.
 
Pienoista liioittelua. Ei ainakaan omalla osalla ole mitään järisyttävää ongelmaa äänien kanssa vaikka ihan vakiona vedetään. Äänet kun säätää sen mukaan, että oma ase on kuunneltavissa niin toimii ihan hyvin. Ainakin täällä.
 
Ekat testin sound compressionin kanssa ja ai että ihanaa.. Kaikki kuului... luonnollisesti. Korvat kiittää.
 
Omalla BeyerDynamic DT770pro + Fiio 10k kombolla ei ole kyllä ollut ongelmia suunnissa/volyymeissä.
 
Jouduin jättää squadipelin kesken kun alko vauva huutamaan, jätin ukon zonen sisään puskaan makaamaan. Enhän mä kerenny takas peliin kun zone oli imassu hengen pois. Nyt en pääse enää pelaamaan, seuraako tuosta siis joku banni vai onko joku muu vialla, osaisko joku fiksumpi kertoa?
 
Jouduin jättää squadipelin kesken kun alko vauva huutamaan, jätin ukon zonen sisään puskaan makaamaan. Enhän mä kerenny takas peliin kun zone oli imassu hengen pois. Nyt en pääse enää pelaamaan, seuraako tuosta siis joku banni vai onko joku muu vialla, osaisko joku fiksumpi kertoa?

Siellä on servut rikki:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Jouduin jättää squadipelin kesken kun alko vauva huutamaan, jätin ukon zonen sisään puskaan makaamaan. Enhän mä kerenny takas peliin kun zone oli imassu hengen pois. Nyt en pääse enää pelaamaan, seuraako tuosta siis joku banni vai onko joku muu vialla, osaisko joku fiksumpi kertoa?

Ei tuosta mitään bannia tullut, tällä hetkellä on vaan serverit vaihteeksi solmussa.

Edit: Hitain :btooth:
 
No ei se ainoa vaihtoehtokaan ole Death Magnetic. Pelissä voisi ääripäiden väliä kaventaa rutkastikin ilman, että se muna häviää. Onhan se tietenkin realistista, että joutuu pelaamaan tulpat korvissa, mutta ei se kyllä millään tasolla hyvää suunnittelua ole.

Miks joutuu pelaamaan tulpat korvissa?
 
Ois kiva jos pojat sais devattua sen verran että vois siirtää pelin alphasta betaan vihdoinkin.
 
Just kävin väsyneenä yövuoron jälkeen matsin pelaamassa, ja lägipiikkejä oli kyllä kovasti, on toki ollu ennenki, mutta nyt oli itelle uudenlaisia jäätymisiä. Monesti kiikarilla zoomatessa jumahti sekunnin osaksi. Ja äänet räsähteli myös. Ei kauhean usein, mutta kuitenki. Koneen monitorisofta ei kertonu mitään häikkää, olisko sitte nettiyhteys tai sitte vain tämä esports-valmis peli...
 
80 tuntia alla ja täytyy sano, että ollakseen peli jossa ei ole mitään muuta päämäärää kuin ampua vihollispelaajat, on juurikin se onnistuttu toteuttamaan kaikkein epävarmimmin. Onhan tämä nyt ihan ihan OK räiskettä kavereiden kanssa, mutta en suoranaisesti ymmärrä tämän suosiota tässä mittakaavassa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 965
Viestejä
5 058 119
Jäsenet
81 012
Uusin jäsen
Vislami

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom