Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
302
Mulla ainakin on kaikki muut very low paitsi textures näköjään oli low. 1060 6gb näyttis ja fps lähes koko ajan sen 144. Joissain kohdin droppailee muttei millään alle 100.

Saa olla 1080ti ennen kuin edes kokeilen oikeasti pelata high asetuksilla, olen toki kokeillut tälläkin, kyllä sekin toimii matalemman fps kustannuksella ja sit tulee välillä tökkimisiä. Olkoon paskemman näköinen kunhan peli itsessään toimii.
 
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 498
Offtopiciksi menee, mutta onko tuosta Z35P:n VA-paneelista mihinkään valokuvanmuokkaushommissa? Olen kytännyt noita 100+ Hz 3440x1440 -näyttöjä IPS-paneelilla. Tuo Z35P on Gigantissa viikkotarjouksessa 979 €.

E: Itse itselleni googlettelun jälkeen vastaten: ei ole.
Juu en osaa oikein sanoa. Itsellä lähinnä pelikäytössä tämä. Siinä ainakin ajaa asiansa vallan hyvin! Tulikin tänään huollosta ja kyllä nyt kelpaa :tup:
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 389
Ongelma ei olekaan droppailu, kun FPS ei kauheasti droppaile, vaan se satunnainen lagi - erit. inventoryssä.

Testasin FOV medium ja ei pysty.
 
Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
253
Ongelma ei olekaan droppailu, kun FPS ei kauheasti droppaile, vaan se satunnainen lagi - erit. inventoryssä.

Testasin FOV medium ja ei pysty.
Samaa vikaa mulla. FPS aika tasainen, mutta juuri tuommoista satunnaisia lagailua/pätkimistä joka ei näy FPSssä.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
1 142
Ongelma ei olekaan droppailu, kun FPS ei kauheasti droppaile, vaan se satunnainen lagi - erit. inventoryssä.

Testasin FOV medium ja ei pysty.
Oletko koittanut laskea GPU:n maksimi kelloja vaikka -150mhz? Ja eihän freestyle ole käytössä? Se ainakin jossain vaiheessa aiheutti lagailua.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
443
Olenko muuten ainoa, jonka mielestä askeläänet on todella epäselvät ja sekavat? Vihollisen sijaintia on todella vaikea hahmottaa äänien perusteella, etenkin jos kipitetään rakennuksen sisällä. Monesti myös vihollinen tuleekin vasemmalta, vaikka äänien perusteella voisi kuvitella koukkaavan oikealta.
Äskenkin heitin naattia talon yläkertaan, kun olin ihan varma että vihollinen on siellä odottamassa, mutta heti hypättyäni terassilta sisään ykköskerroksesta, olikin piippu vastassa oven toisella puolen.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 318
Et ainoa ole, on tuosta ajoittain täälläkin osa puhunut.
Itse en ole kokenut että ei äänet pitäisi paikkaansa, tiedä sitten mistä ero voisi johtua.
Kaverilla bugitti kerran niin, että äänet oli väärinpäin. Vasen oli oikea, jne. Oli ihan inasen pihalla kun pelattiin. :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 205
Olenko muuten ainoa, jonka mielestä askeläänet on todella epäselvät ja sekavat? Vihollisen sijaintia on todella vaikea hahmottaa äänien perusteella, etenkin jos kipitetään rakennuksen sisällä. Monesti myös vihollinen tuleekin vasemmalta, vaikka äänien perusteella voisi kuvitella koukkaavan oikealta.
Äskenkin heitin naattia talon yläkertaan, kun olin ihan varma että vihollinen on siellä odottamassa, mutta heti hypättyäni terassilta sisään ykköskerroksesta, olikin piippu vastassa oven toisella puolen.
Juu, perseestä nuo äänet. Varsinkin takaapäin/takaviistosta kuuluvien äänien oikean suunnan hahmottaminen on monesti tuskaa. Jos vertaa esimerkiksi CSGO niin huomattavasti huonommin toteutettu vaikka siinäkään pelissä ne ei ole täysin optimaaliset.
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 881
Alkaa se kuuluisa kamelin selkä pikkuhiljaa katkeamaan: kerrankin oli hyvät tavarat ja hilppeet ja top 10:ssä menossa, sitten tuli "network lag detected" :mad: Hetken sadattelun päästä peli heitti päävalikkoon. Huonoin koskaan pelaamani moninpeli, aivan uskomatonta bugikuraa.
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
781
Alkaa se kuuluisa kamelin selkä pikkuhiljaa katkeamaan: kerrankin oli hyvät tavarat ja hilppeet ja top 10:ssä menossa, sitten tuli "network lag detected" :mad: Hetken sadattelun päästä peli heitti päävalikkoon. Huonoin koskaan pelaamani moninpeli, aivan uskomatonta bugikuraa.
Ei varmaan sitten kannata pelata, jos menee noin tunteisiin :vihellys:
 

Professori Kaaos

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
638
Kyllä mulla ne äänet toimivat tarpeeksi hyvin, joskus menee sekaisin suoraan edestä ja suoraan takaa kuuluvat laukaukset. Askeleet osaan paikantaa yleensä todella tarkasti, toki joskus niitä mokia tapahtuu ja luulen että vihollinen on toisessa kerroksessa vaikka oikeasti se on ensimmäisessä.

Eilen tapahtui ensimmäistä kertaa ikinä sillai, että minulle tuli kesken matsin ilmoitus "lost conneokiction to host" ja lensin päävalikkoon. Pääsin kuitenkin jatkamaan taistelua ja voitettiin kanaa squadin kanssa.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 318
Oli muuten hienoa että tuli aikanaan toi mahdollisuus reconnectaa.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 750
Reconnectaus mahdollisuutta ei muuten tule jos pelistä poistuu valikon kautta Exit to Match, se tulee jos peli kaatuu tai itse sammuttaa alt+f4.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
77
Et ainoa ole, on tuosta ajoittain täälläkin osa puhunut.
Itse en ole kokenut että ei äänet pitäisi paikkaansa, tiedä sitten mistä ero voisi johtua.
Kaverilla bugitti kerran niin, että äänet oli väärinpäin. Vasen oli oikea, jne. Oli ihan inasen pihalla kun pelattiin. :D
Kerran sooloo pelatessa luulin kans että äänet bugittaa van pelin lopuksi huomasin että kuulokkeet oli väärinpäin. :))
 
Liittynyt
11.04.2017
Viestejä
187
Toivoa sopii että tähän: "Certain FPS drop issues and sound issues have been resolved" -sisältyy nämä etäisyyksiin liittyvät ääniongelmat.

Red Zone -muutos on mallia yhtä järjetön kuin kaikki muutkin Red Zoneen liittyvät asiat. Voin jo sieluni silmin nähdä, miten hyvältä se tuntuu kun oikein sijoittautuminen palkitaan RNG:lla ja seuraava alue on aivan toisessa laidassa missä itse on, ja päälle puskee pommitus.
 

Professori Kaaos

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
638
Mulla on ollut ihmeen hyvää tuuria viime aikoina ton red zonen kanssa, vaikka ollaa menty koko squad yhdellä autolla keskeltä läpi, niin ei o osunu kohdalle pommia, joskus tuntui, että osuu aina. Toki niitä sattuu, että yksi henkilö squadista menee knockiin red zonessa ja välillä tuntuu, että ollaan oltu koko matsin ajan siinä red zonen alla.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 748
En oo nyt vähään aikaan tätä pelannu, mutta joskus laskin että käneljä redzonea tuli peräjälkeen päälle (eka kaks peräkkäin ja kohta toiset kaks). Ei kyllä osunu yksikään vaikka pakkohan siellä oli jo juoksennella :lol:
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 389
Kone tuntuu lagittavan desktopillakin. Millä tuota vikaa voisi hakea? Asensin ihan vasta Windows 10:n 7:n tilalle.

E: Prossussa on ihmeellisiä 100% piikkejä jatkuvasti Windowsissa. Jollain tuota pitäisi pystyä seuraamaan jälkikäteen, että mikä näitä on aiheuttanut.

Eihän vaikutusta ole sillä, että Windows on C-asemalla ja peli E-asemalla? Molemmat ovat SSD-levyjä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
15
Itellä ei toiminut tuoreimpia edelliset nvidian ajurit (397.31) 1070:n kanssa. Aiheuttivat jäätymisiä windowsin puolella. Kun palasi edelliseen 391.35 versioon niin ongelmat katosivat. Tuoreimmat, toissapäivänä julkaistut 397.64:t vielä kokeilematta.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 750
Kone tuntuu lagittavan desktopillakin. Millä tuota vikaa voisi hakea? Asensin ihan vasta Windows 10:n 7:n tilalle.

E: Prossussa on ihmeellisiä 100% piikkejä jatkuvasti Windowsissa. Jollain tuota pitäisi pystyä seuraamaan jälkikäteen, että mikä näitä on aiheuttanut.

Eihän vaikutusta ole sillä, että Windows on C-asemalla ja peli E-asemalla? Molemmat ovat SSD-levyjä.
Itellä ei toiminut tuoreimpia edelliset nvidian ajurit (397.31) 1070:n kanssa. Aiheuttivat jäätymisiä windowsin puolella. Kun palasi edelliseen 391.35 versioon niin ongelmat katosivat. Tuoreimmat, toissapäivänä julkaistut 397.64:t vielä kokeilematta.
Minä vaihdoin toissa päivänä GTX770 2GB -> GTX1060 6GB ja asensin uusimmat (397.64) ajurit, sen jälkeen tosiaan on ollut kummallisia jäätyilyjä työpöydällä. Pitää ladata nuo 391.35 varuiksi, jos tämä äityy kovin pahaksi.

EDIT: Uuden näytönohjaimen ansiosta peli ei ole jäätyillyt inventaariota avatessa (josta olen valittanut tänne forumille puoli vuotta) ja kartta avautuu sillä sekunnilla kun painan nappulaa. Pitkän siirtymisen jälkeen meinaa tulla pieniä notkahduksia, mutta ei mitään sekunnin jäätymisiä mitä ennen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 389
Minä vaihdoin toissa päivänä GTX770 2GB -> GTX1060 6GB ja asensin uusimmat (397.64) ajurit, sen jälkeen tosiaan on ollut kummallisia jäätyilyjä työpöydällä. Pitää ladata nuo 391.35 varuiksi, jos tämä äityy kovin pahaksi.

EDIT: Uuden näytönohjaimen ansiosta peli ei ole jäätyillyt inventaariota avatessa (josta olen valittanut tänne forumille puoli vuotta) ja kartta avautuu sillä sekunnilla kun painan nappulaa. Pitkän siirtymisen jälkeen meinaa tulla pieniä notkahduksia, mutta ei mitään sekunnin jäätymisiä mitä ennen.
Minullakin sitä pikku lagia on jatkuvasti. Huomaa, kun esim. lentokoneessa pyörittelee hiirellä puolelta toiselle jatkuvasti, niin pätkii.

Otin jo toiset muistikammatkin pois ja kellotin nämä Kingstonit nyt 2200 MHz:iin. Afterburnerin asensin ja näyttis huusi välillä 99%:ssa, yleensä ehkä 70%:n paikkeilla. Prossu n. 50 % (kellotettu 4,3 MHz:iin) ja RAMia vei 6-10 gigaa.

Alkaa ideat loppumaan tämän kanssa. Eihän voi johtua hiirestä? Hommasin pelin oston kanssa samaan aikaan uuden hiiren. Alkaa kyllä olemaan melkoista salapoliisinhommaa tämä. FPS-droppeja ei tosiaan yleensä tulee pätkimisen aikaan. Saattaa olla tasainen 110+ ja silti pätkii.

Tänään iltapäivästä pelasin jatkuvasti 5-60 FPS:llä. Aamusta 100-145.

E: ja asensin itsekin 391.35-ajurin tossa iltapäivästä.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 748
Joku aivan hinnatalkaen langaton usbhiiri teki aikoinaan pikku nypyttelyä jota en heti hiirestä johtuvaksi tajunnut.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
565
Ite oon kyllä sitä mieltä että tuo suorituskyvyn vaihtelu on suurimmaks osaks noista servuista kiini. En ymmärrä mikä muukaan sitä selittäis että välillä toimii tosi hyvin peli ja välillä taas on sitä lagia jne. Varsin noista servuistakin osaksi kiinni. Tai mikä muukaan sitä selittäisi että välillä toimii tosi hyvin ja välillä kauheata stutterointia ja fps droppia
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
542
Ite oon kyllä sitä mieltä että tuo suorituskyvyn vaihtelu on suurimmaks osaks noista servuista kiini. En ymmärrä mikä muukaan sitä selittäis että välillä toimii tosi hyvin peli ja välillä taas on sitä lagia jne. Varsin noista servuistakin osaksi kiinni. Tai mikä muukaan sitä selittäisi että välillä toimii tosi hyvin ja välillä kauheata stutterointia ja fps droppia
Eiköhän syy ole ruuhka linjoilla.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 389
Alkaa kyllä pikkasen nappasemaan tämä lagi. Välillä, kun vetää tavaraa inventoryyn, niin ase laukeaa. Juuri äsken vartin loottailun jälkeen kaveri nohevana odottaa mua rakennuksen ulkopuolella, niin en saa edes tsäänssiä ampua, kun hiiri ei reagoi. Streiffaan vasen-oikea-vasen eikä ADS toimi. :mad:

Nyt on VPN pois päältä, dropbox, onedrive ja ihan kaikki mahdollinen. Nettiyhteys on 50-megainen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
381
Alkaa kyllä pikkasen nappasemaan tämä lagi. Välillä, kun vetää tavaraa inventoryyn, niin ase laukeaa. Juuri äsken vartin loottailun jälkeen kaveri nohevana odottaa mua rakennuksen ulkopuolella, niin en saa edes tsäänssiä ampua, kun hiiri ei reagoi. Streiffaan vasen-oikea-vasen eikä ADS toimi. :mad:

Nyt on VPN pois päältä, dropbox, onedrive ja ihan kaikki mahdollinen. Nettiyhteys on 50-megainen.
Kiinteä vai 4g?
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 389
Kiinteä vai 4g?
Kiinteä 50/10.

Hallelujah! Vaihdoin takaisin vanhaan G5:een ja lagi loppui siihen. Eli se johtui tästä langattomasta hiirestä (ainakaan toistaiseksi ei siis ole pätkinyt). No, tulipa opeteltua kellottamaan samalla. Melkein ostin jo uuden koneenkin tämän takia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
309
Tikkaako sulla siis GPU 100% kokoajan?
No lähestulkoon. Tosin nyt se pyörii vähän alempana ku jouduin teknisten ongelmien takia rajottaan fps vähän alemmas. (60Hz näyttö ni flickeröi grafiikat iha prkleesti jos vetää hirveellä fps. Lähinnä kaikki aitojen piikkilangat ym. värisee iha huolel.)
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
309
Onks täällä muuten pelaaja nimelta Nappisorsa? Jos oot ni päädyit yhelle videonpätkälle. :D
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
309
Sori, tulee vähän olo että spämmää nyt tavaraa tänne mut olkoon tää viimenen hetkeen, meen ulos juomaan kaliaa! :D

Tosson vähän pätkää vegas 14 editoijille, ja miksei muilleki editointisoftan käyttäjille, miten noista videoista saa vähän kivamman näkösiä. Eri softilla luultavasti on aika pitkälle samoja asetuksia ni löytyy vaan eri valikoista.
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
138
Mukava peli, ja mukava nähdä että korjauksia bugeihin tulee nopeasti. Haters hate, mutta pitkästä aikaa on peli jota oikeasti jaksaa pelata. Ja peli jossa kehittäjät reagoi bugeihin ilman vittuilua. Ja mä oon ihan perseestä koko pelissä, mutta siinäpä tulee touhuttua :D
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 318
Omasta mielestä pelin hyvyydestä kertoo just se, että vaikka olen siinä huono jaksan pelata illasta toiseen. Kokonaisen illan saattaa painaa ilman voittoa, tai parikin.
Kyllä tämä peli vaan tarjoaa sellaista sydämen tykytystä ettei vastaavaa ole kokenut.
Ongelmia on joo, mutta ei ole omaa huvia haitannut. On tosin tainnut käydä itsellä tuuri, kun lähes aina toiminut hienosti.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
565
Ja se vielä että sitten kun se kana ateria sieltä tulee. Niin missään muussa pelissä ei kyllä voittaminen tunnu yhtä hyvältä kuin tässä. Tai en tiiä miten muilla on asia.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
106
Ja se vielä että sitten kun se kana ateria sieltä tulee. Niin missään muussa pelissä ei kyllä voittaminen tunnu yhtä hyvältä kuin tässä. Tai en tiiä miten muilla on asia.
Ainakin itellä se voitto tuntuu tässä pelissä parhaimmalta niinkuin sanoit. Jossain kahden tiimin välisessä pelissä voittoprosentti on se 50 pinnaa mutta tässä se on teoriassa 1 prosenttia solossa ja squadissakin vain 4 prosenttia. Tykkään.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
582
Pelin parasta antia on kyllä nuo pienet onnistumiset. Mikään fps-pelien suurkuluttaja en ole muutenkaan niin se yksikin headshot saa riemunkiljahduksia aikaan :lol: samaten nuo eeppiset epäonnistumiset ja sähläämiset, niistä ainakin saa kasattua klippejä mitä ehkä joskus tunkee tuonne juutuubiin asti :D
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
959
Ja se vielä että sitten kun se kana ateria sieltä tulee. Niin missään muussa pelissä ei kyllä voittaminen tunnu yhtä hyvältä kuin tässä. Tai en tiiä miten muilla on asia.
Juu, oli kyllä mahtava fiilis kun tänään tuli ensimmäinen Duo fpp kana, ja olin jopa itse elossa lopussa :cool: Jotain yli 200 duoa siihen vaan vaadittiin :vihellys: Varusteet oli ainakin kunnossa, molemmilla mini14 + 8xscope + suppressor, tosin ei niitä lopulta olisi edes tarvittu kun alueet meni aika hyvin.

Tuntuu, että Miramarissa saa kyllä parempaa loottia, ja siellä on aika paljon hyviä paikkoja minne hypätä tuon uusimman päivityksen myötä. Ei ole kovinkaan epätavallista, että 3x ja 4x scopeja pitää vaan jättää kun on jo itsellä paremmat/samat.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
274
Jos benchmarkkaa eri asetuksia ja rautaa kyseisessä pelissä niin antaako demojen katselu realistisen kuvan? Tällä tavalla ainakin saisi identtiset runit benchmarkkien välillä, mutta eroaako demo oikeasta pelistä liikaa kun ei ole serverit ja muut pelaajat pelissä mukana ja tapahtumat ovat ennakoitavissa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
106
Jos benchmarkkaa eri asetuksia ja rautaa kyseisessä pelissä niin antaako demojen katselu realistisen kuvan? Tällä tavalla ainakin saisi identtiset runit benchmarkkien välillä, mutta eroaako demo oikeasta pelistä liikaa kun ei ole serverit ja muut pelaajat pelissä mukana ja tapahtumat ovat ennakoitavissa.
Eikös tuon voisi testata niin, että benchmarkkaa ensin pelin aikaisen suorituskyvyn ja sitten benchmarkkaa sen pelin replayn niin näkee onko niissä eroja.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 750
Tuntuu, että Miramarissa saa kyllä parempaa loottia, ja siellä on aika paljon hyviä paikkoja minne hypätä tuon uusimman päivityksen myötä.
Havaintojeni mukaan päivityksen myötä isot avonaiset vihreät hallit joissa on kaksi väliseinää ovat loistavia hyppypaikkoja nykyään, menevät samaan kastiin kuin isot tiilihallit, tiilikaarihallit ja betonihässäkät. Sniperiä sieltä ei välttämättä löydä mutta luutin näkee nopeasti ja joka hallissa tuntuisi olevan joku rynkky, reppu ja pikku sälää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
822
Onkos muut pistäneet merkille että nykyisin noita Air droppeja löytyy ihan "hylättynä", niin ettei niitä ole kukaan käynyt poimimassa?

Muistelisin että ennen tuota lvl-3 kypärä päivitystä ne käytiin innokkaammin noukkimmassa..? Aika monta ollut ihan että huvikseen menen katsomaan kun ei ketään näy ei kuulu eikä savukaan enään nouse.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 477
Miramarissa noita on useammin hylättyinä, koska porukka ei ole niin aktiivisesti niiden perässä - autoilla kun on usein ihan liian vaikea päästä nopeasti paikalle, ellei lentokone lennä ihan läheltä. Vaikka Miramarista pidän tasona muuten huomattavasti enemmän, niin tavallaan hieman harmi, että tuo pinta-ala ja möykkyinen maasto tekee package-huntista aikalailla toivotonta.

Erangelissa en ole huomannut hylättyjä laatikoita ainakaan duossa/squadissa, aina vähintään yhden tai kahden tiimin strategia on pelin alussa ottaa nopeasti auto alle, ajaa alueelle ja jonnekin kukkulalle väijymään konetta.

Sikäli kyllä tietysti vähän hassua, että se mitä yleensä noista haluaa on se lvl 3 kypärä + armor ja joku hyvä kiikarikivääri. Ghillie suit on myös kiva, etenkin jos tasona on Erangel - Miramarissa vaikka se onkin heinäpuska, voisi mieluummin olla puku joka muistuttaa enemmän kiveä. Groza ja Aug nyt ovat samaa tasoa kun sut helposti saatavat SCAR-L ja M416. Aika paljon ainakin itse noukin laatikoita yhä, tuntuu että nykyään melkein automaattisesti jo yhdestä laatikosta tulee Lvl 3 kypärä + Armor + reppu + joku ase.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
309
Miramarissa noita on useammin hylättyinä, koska porukka ei ole niin aktiivisesti niiden perässä - autoilla kun on usein ihan liian vaikea päästä nopeasti paikalle, ellei lentokone lennä ihan läheltä. Vaikka Miramarista pidän tasona muuten huomattavasti enemmän, niin tavallaan hieman harmi, että tuo pinta-ala ja möykkyinen maasto tekee package-huntista aikalailla toivotonta.

Erangelissa en ole huomannut hylättyjä laatikoita ainakaan duossa/squadissa, aina vähintään yhden tai kahden tiimin strategia on pelin alussa ottaa nopeasti auto alle, ajaa alueelle ja jonnekin kukkulalle väijymään konetta.

Sikäli kyllä tietysti vähän hassua, että se mitä yleensä noista haluaa on se lvl 3 kypärä + armor ja joku hyvä kiikarikivääri. Ghillie suit on myös kiva, etenkin jos tasona on Erangel - Miramarissa vaikka se onkin heinäpuska, voisi mieluummin olla puku joka muistuttaa enemmän kiveä. Groza ja Aug nyt ovat samaa tasoa kun sut helposti saatavat SCAR-L ja M416. Aika paljon ainakin itse noukin laatikoita yhä, tuntuu että nykyään melkein automaattisesti jo yhdestä laatikosta tulee Lvl 3 kypärä + Armor + reppu + joku ase.
AUG on asepäivityksen jälkeen kyllä kova peli. Rekyyli on "olematon" verrattuna muihin. Groza taas on kyllä julma laite lähietäisyydeltä. :F
 
Liittynyt
30.03.2017
Viestejä
1 100
Onkos muut pistäneet merkille että nykyisin noita Air droppeja löytyy ihan "hylättynä", niin ettei niitä ole kukaan käynyt poimimassa?

Muistelisin että ennen tuota lvl-3 kypärä päivitystä ne käytiin innokkaammin noukkimmassa..? Aika monta ollut ihan että huvikseen menen katsomaan kun ei ketään näy ei kuulu eikä savukaan enään nouse.
Osa paketeista on sellaisia, että niille ei ole ottajia. Tämä johtuu yleensä sijainnista: Paketti laskeutuu kartan reunalle, valkoisen alueen ulkopuolelle tai muuten vain kauas pelaajista. Näiden pakettien tunnistaminen on kokeneen pelaajan merkki, ja niistä voi joskus käydä keräilemässä hyvät kamat talteen ilman isompaa riskiä. Nyrkkisääntö on, että jos punaisen savun hälvettyä ei ole vieläkään näkynyt pelaajia tai kuulunut ammuskelua, paketin voi käydä avaamassa melko turvallisesti. Kannattaa silti olla varovainen.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
511
Aika paljon ainakin itse noukin laatikoita yhä, tuntuu että nykyään melkein automaattisesti jo yhdestä laatikosta tulee Lvl 3 kypärä + Armor + reppu + joku ase.
Tuo lvl3 kypärähän on nykyään jokaisessa laatikossa ihan asetettuna, mutta tuo lvl3 armor ei minusta pitäis olla, ja silti se on joka dropista löytyny mullaki mitä olen noita käyny tuon päivityksen jälkeen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 793
Viestejä
4 203 782
Jäsenet
70 988
Uusin jäsen
paallikkopc

Hinta.fi

Ylös Bottom